Σάββατο 16 Αυγούστου 2014

Λευκωσία: Κατέληξαν στην όδευση του τραμ

Μία γραμμή μεταξύ του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας και της Λακατάμιας, μέσω της Πλατείας Σολωμού, είναι η λύση που προκρίνεται για τη λειτουργία τραμ στη Λευκωσία.

Η λύση προκύπτει από την κατ’ αρχήν υιοθέτηση του Σεναρίου «Β», από τα τρία σενάρια που εξετάστηκαν και σε περίπτωση υλοποίησης του, το Τμήμα Δημοσίων Έργων θεωρεί ότι θα αποφέρει πολλαπλά οφέλη τόσο για τη Λευκωσία όσο και για τους κατοίκους των πέριξ δήμων, αλλά και για την οικονομία γενικότερα. 

Το σενάριο «Β» κρίθηκε ότι υπερέχει των άλλων δύο σεναρίων τόσο στην πολυκριτηριακή ανάλυση, όσο και σε όλους τους δείκτες οικονομικής απόδοσης του έργου.


Θεσσαλονίκη: Νεκρός πεζός που παρασύρθηκε από λεωφορείο - Τον εγκατέλειψε ο οδηγός!


Αστικό λεωφορείο του ΟΑΣΘ παρέσυρε 70χρονο πεζό, στην οδό Λαγκαδά της Θεσσαλονίκης, και ο οδηγός εγκατέλειψε το θύμα που ξεψύχησε.

Το περιστατικό συνέβη στις 10 χθες το βράδυ και η Αστυνομία κάνει έρευνα για να εντοπίσει τον οδηγό του αστικού λεωφορείου.

Δευτέρα 11 Αυγούστου 2014

Επι ποδός η Τροχαία για τον Δεκαπενταύγουστο -Πότε και που απαγορεύεται η κυκλοφορία των φορτηγών


  Επαγγελματίες οδηγοί Ελλάδος                                                                                                                                                            Για την ασφαλέστερη κίνηση των οχημάτων και την βελτίωση της οδικής κυκλοφορίας κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου 2014, εκτός των μέτρων
διευκόλυνσης και κυκλοφορίας, που θα ληφθούν σε τοπικό
επίπεδο, θα ισχύσει και απαγόρευση κίνησης φορτηγών
αυτοκινήτων ωφελίμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου όπως
ανακοίνωσε η Τροχαία. Συγκεκριμένα:

Ζητούνται 10 δισ. ευρώ για επενδύσεις σε υποδομές.Τι προβλέπεται για τον Σιδηρόδρομο.


Αναζητούνται δισεκατομμύρια για τα έργα μεταφορών. Τα τρία σενάρια του στρατηγικού σχεδίου για τις μεταφορές μέχρι το 2025. Ποια είναι τα έργα προτεραιότητας. Επενδύσεις 10 δισ. προβλέπει το βασικό σεάριο.ν
Ιδιωτικά κεφάλαια δισεκατομμυρίων ευρώ θα απαιτηθούν για την υλοποίηση των βασικών έργων στον τομέα των μεταφορών στην Ελλάδα κατά την επόμενη δεκαετία, καθώς τα κεφάλαια του νέου ΕΣΠΑ θα χρησιμοποιηθούν κυρίως για την ολοκλήρωση έργων που θα έπρεπε να έχουν τελειώσει εδώ και χρόνια! 

Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

Αναδιάρθρωση του δικτύου των συγκοινωνιών από Σεπτέμβριο



Σε πλήρη αναδιάρθρωση του δικτύου του σκοπεύει να προχωρήσει ο ΟΑΣΑ, κυρίως σε ό,τι αφορά τα λεωφορεία, από το φθινόπωρο, παράλληλα με την εφαρμογή του νέου μειωμένου εισιτηρίου από τον Σεπτέμβριο.
Όπως αναφέρει το Έθνος, το Σάββατο, «ραχοκοκκαλιά» του νέου δικτύου θα αποτελεί το μετρό, αλλά και οι γραμμές κορμού των λεοφωρείων που θα διατρέχουν τους βασικούς οδικούς άξονες της πρωτεύουσας χωρίς να εισέρχονται στα προάστια.

Σάββατο 9 Αυγούστου 2014

Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης: Αυξάνονται οι τιμές εισιτηρίων

Αυξημένο κατά 0,20 ευρώ, στο 1 ευρώ, -από 80 λεπτά που είναι σήμερα- θα είναι από την 1η Οκτωβρίου το βασικό εισιτήριο μίας μεταβίβασης του ΟΑΣΘ                                                     Η νέα τιμολογιακή πολιτική του Οργανισμού περιλαμβάνεται στις δύο ΚΥΑ των υπουργείωνΟικονομικών και Μεταφορών, που ρυθμίζουν οικονομικά θέματα του Οργανισμού.

Τι αλλάζει στις συγκοινωνίες από 1η Σεπτεμβρίου



Από 1η Σεπτεμβρίου πολλά αλλάζουν στις «Συγκοινωνίες Αθηνών» καθώς προωθούνται νέες μεταρρυθμίσεις και θα ισχύει νέα τιμολογιακή πολιτική...
Οι αλλαγές αυτές θα εφαρμοστούν στα συγκοινωνιακά μέσα των Συγκοινωνιών Αθηνών (λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, τραμ).
Πιο αναλυτικά:
- Νέα ενιαία μηνιαία κάρτα απεριόριστων διαδρομών, αξίας 30 ευρώ (μειωμένη 15 ευρώ), με την οποία οι επιβάτες -μόνιμοι χρήστες των Συγκοινωνιών Αθηνών θα μετακινούνται σε όλα τα συγκοινωνιακά μέσα απεριόριστα κατά τη διάρκεια ενός ημερολογιακού μήνα, με κόστος που αντιστοιχεί σε 1 ευρώ την ημέρα.
-,Νέες ενιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών, τρίμηνης ισχύος αξίας 88 ευρώ (μειωμένη 44 ευρώ), εξάμηνης ισχύος αξίας 170,00 ευρώ (μειωμένη 85 ευρώ) και ετήσιας ισχύος αξίας 320 ευρώ (μειωμένη 160,00 ευρώ).
-,Νέο ενιαίο εισιτήριο αξίας 1,20 ευρώ (μειωμένο 0,60 ευρώ), χρονικής ισχύος 70 λεπτών από την επικύρωσή του σε όλα τα συγκοινωνιακά μέσα.
- Νέο ενιαίο εισιτήριο χρονικής ισχύος 5 ημερών, αξίας 10 ευρώ, σε όλα τα συγκοινωνιακά μέσα. Το εισιτήριο αυτό αντικαθιστά το προηγούμενο εισιτήριο αξίας 14 ευρώ (χρονικής ισχύος 7 ημερών).

Έρχονται ριζικές αλλαγές από Σεπτέμβριο στις συγκοινωνίες



Σε πλήρη αναδιάρθρωση του δικτύου του σκοπεύει να προχωρήσει ο ΟΑΣΑ, κυρίως σε ότι αφορά στα λεωφορεία, από το φθινόπωρο παράλληλα με την εφαρμογή του νέου εισιτηρίου από την 1η Σεπτεμβρίου...


«Ραχοκοκαλιά» του νέου δικτύου θα αποτελεί το μετρό αλλά και οι γραμμές κορμού των λεωφορείων που θα διατρέχουν τους βασικούς οδικούς άξονες της πρωτεύουσας χωρίς όμως να εισέρχονται στα προάστια.

Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014

ΟΑΣΘ: Όλο το σχέδιο "σοκ και δέος" για την εξυγείανσή του

Περικοπή μισθών και νέα τιμή εισιτηρίου για μείωση ελλειμμάτων στον ΟΑΣΘ

Μείωση μισθών 5%, αναπροσαρμογή της τιμής του εισιτηρίου και περιορισμό της συνεισφοράς του ελληνικού Δημοσίου στην κάλυψη των ελλειμμάτων του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) για την περίοδο 2015-2017 προβλέπουν οι δύο κοινές υπουργικές αποφάσεις (ΚΥΑ) που υπογράφηκαν χθες από τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών κ. Χρήστο Σταϊκούρα και τον υφυπουργό Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων κ. Μιχάλη Παπαδόπουλο.

Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

Πάρτυ και στον ΟΑΣΘ - 700.000.000 ευρώ φέσι από τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης !



Της Μαριάννας Τζάννε 
Σχέδιο εξυγίανσης των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης ξεκινά η κυβέρνηση φιλοδοξώντας να σταματήσει τον προκλητικό τρόπο λειτουργίας των μέσων μεταφοράς της Συμπρωτεύουσας που... χαρακτηρίζεται από υπέρογκες δαπάνες κρατικής χρηματοδότησης και μοναδικά προνόμια εργαζομένων κοστίζοντας στο ελληνικό δημόσιο μόνο την εξαετία 2008-2013 το αστρονομικό ποσό των 687 εκ. ευρώ.

Την ώρα που οι άλλοι οργανισμοί συγκοινωνιών μάτωναν από τις περικοπές, τις απολύσεις και τις διαθεσιμότητες στον ΟΑΣΘ λειτουργούσαν λες και δεν υπήρξε κρίση! 

ΟΑΣΘ: Πρωτοβουλία για την εξυγίανση του Οργανισμού

Η ρύθμιση αυτή είναι κρίσιμης σημασίας για τις αστικές συγκοινωνίες της ΘεσσαλονίκηςΠρωτοβουλία εξορθολογισμού της λειτουργίας και διασφάλισης της βιωσιμότητας του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) ανακοίνωσαν ο αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών, Χρ.Σταϊκούρας και ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχ. Παπαδόπουλος.

Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε, την Τρίτη 05.08.2014, υπέγραψαν δύο Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις (ΚΥΑ) που αφορούν τον ΟΑΣΘ και, ειδικότερα, τον καθορισμό της τιμολογιακής πολιτικής (κόμιστρα) του Οργανισμού, καθώς και την οριστικοποίηση της συνεισφοράς του Ελληνικού Δημοσίου στη διαφορά εσόδων - δαπανών του Οργανισμού κατά την περίοδο 2014-2017, διευθετώντας οικονομικές εκκρεμότητες από το 2010.
Από Σταϊκούρα και Παπαδόπουλο

Δίωρη ταλαιπωρία στην Εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, λόγω ατυχήματος


Νταλίκα δίπλωσε στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, στις Τρεις Γέφυρες, νωρίς το πρωί της Πέμπτης με αποτέλεσμα να προκληθεί σοβαρό κυκλοφοριακό πρόβλημα, ιδίως στην άνοδο προς Λαμία.

Η νταλίκα βρισκόταν στο αντίθετο ρεύμα, δηλαδή κινούταν προς Πειραιά, όταν για άγνωστο λόγο δίπλωσε και πέρασε στο αντίθετο ρεύμα. Ευτυχώς από την εκτροπή του βαρέως οχήματος και τα λάδια που γέμισε το οδόστρωμα δεν προκλήθηκε άλλο τροχαίο.

Η κίνηση των οχημάτων γινόταν με πολύ χαμηλές ταχύτητες και στα δύο ρεύματα, καθώς χύθηκαν λάδια στο οδόστρωμα και η Τροχαία έκλεισε τα αριστερά ρεύματα και στις δύο κατευθύνσεις.

Λίγο μετά τις 9 το πρωί η Τροχαία παρέδωσε στην κυκλοφορία την άνοδο της Εθνικής Οδού, όπου είχε εν τω μεταξύ σχηματιστεί ουρά αρκετών χιλιομέτρων

Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

Αφιέρωμα Τρόλεϊ: Ο κομπάρσος στις δημόσιες συγκοινωνίες της Αθήνας



Τα τρόλεϊ είναι ιδιαίτερα φιλικά με το περιβάλλον, καθώς χρησιμοποιούν μόνο ηλεκτρικό ρεύμα με αποτέλεσμα να μην ρυπαίνουν την ατμόσφαιρα. Βέβαια η φιλικότητά τους προς το περιβάλλον εξαρτάται και από τον τρόπο παραγωγής του ρεύματος, το οποίο καταναλώνουν. Το θετικό όμως είναι ότι δεν συμβάλλουν στη ρύπανση του ήδη επιβαρυμένου από το νέφος αστικού περιβάλλοντος.

Το όχημα τρόλεϊ, είναι ουσιαστικά ένα ηλεκτρικό λεωφορείο ή ένα μέσο σταθερής τροχιάς με ρόδες λεωφορείου. Η τροφοδοσία με ηλεκτρικό ρεύμα δεν γίνεται με κάποια μπαταρία, αλλά από δύο «κεραίες» που είναι τοποθετημένες στην οροφή του και συνδέονται με ένα ηλεκτρικό δίκτυο, το οποίο είναι τοποθετημένο κατά μήκος των προεπιλεγμένων διαδρομών.

Απίστευτη εικόνα: Έσπρωξαν βαγόνι του μετρό για να σώσουν επιβάτη

Η συγκλονιστική εικόνα έρχεται από την Αυστραλία. Οι επιβάτες του μετρό βγήκαν από το βαγόνι και το έσπρωξαν για να σώσουν έναν άνδρα που είχε παγιδευτεί ανάμεσα στο συρμό και την αποβάθρα. Συνέβη το πρωί της Τετάρτης στο σταθμό Στίρλινγκ του μετρό στο Περθ. Καθώς έβγαινε από το βαγόνι, ένας άνδρας δεν πρόσεξε το κενό και το πόδι του εγκλωβίστηκε ανάμεσα στο συρμό και την αποβάθρα.

Δευτέρα 4 Αυγούστου 2014

Έκοψε και το λεωφορείο ο Έλληνας...

Εκεί μας καταντήσανε.
 Δεν έχει να πληρώσει ούτε 1,20 για το εισιτήριο
Τα νούμερα είναι συγκλονιστικά...


Πλέον, ούτε και οι αριθμοί δεν ευημερούν, παρά τις... φιλότιμες προσπάθειες που καταβάλλει η κυβέρνηση. Φτώχυναν και οι αριθμοί.
Η δυστυχία που ζει πλέον ο Έλληνας δεν κρύβεται πια, όσο κι αν οι κυβερνώντες προσπαθούν να παρουσιάσουν μια μαγική εικόνα, ότι εδώ είναι παράδεισος, δείτε τι συμβαίνει στη γειτονιά μας... Και εδώ αποκαλύπτεται η γύμνια των επιχειρημάτων των κυβερνητικών φερέφωνων, που δεν λένε να ξεκολλήσουν από τα παλιά, τα μουχλιασμένα εργαλεία. Ούτε σε αυτόν τον τομέα δεν έχουν... μεταρρυθμισθεί...

Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

10 χρόνια περιπέτειας στον Προαστιακό της Αθήνας

2170740283_996c65a999_b
Ήταν τέλη Ιουλίου του 2004, λίγο πριν την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων, όταν πραγματοποιήθηκαν τα πρώτα δρομολόγια του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Αθήνας. Κατά τη διάρκεια των Αγώνων, ο Προαστιακός χρησιμοποιήθηκε για τη μεταφορά επισκεπτών από το Αεροδρόμιο της Αθήνας προς το σταθμό της Νερατζιώτισσας και το Ολυμπιακό στάδιο. Για τα επόμενα 2-3 χρόνια όμως έμεινε στα αζήτητα λόγω των πολύ περιορισμένων δρομολογίων του. Σιγά σιγά νέες επεκτάσεις παραδόθηκαν, νέοι σταθμοί άνοιξαν και τα δρομολόγια αυξήθηκαν. Ο Προαστιακός πλέον εξυπηρετούσε περιοχές της Δυτικής Αττικής και της Κορινθίας φτάνοντας μέχρι την Κόρινθο και αργότερα το Κιάτο.

Οι εξελίξεις γύρω από το τραγικό τροχαίο των Μαλγάρων με το ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας

Στις 16 Οκτωβρίου το αστικό δικαστήριο- ολοκληρώθηκαν οι καταθέσεις των μαρτύρων
Οι εξελίξεις γύρω από το τραγικό τροχαίο των Μαλγάρων με το ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας Στις 16 Οκτωβρίου το αστικό δικαστήριο- ολοκληρώθηκαν οι καταθέσεις των μαρτύρων
Το μεσημέρι της Τρίτης 7 Ιανουαρίου, 48 άνθρωποι από διάφορα μέρη της Αιτωλοακαρνανίας, επιβιβάζονταν σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας, με κατεύθυνση πόλεις της βόρειας Ελλάδας. Οι περισσότεροι, φοιτητές, που επέστρεφαν μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων για να συνεχίσουν τις σπουδές τους στις πόλεις που φοιτούσαν, άλλοι με τελικό προορισμό την Κοζάνη, τη Βέροια και οι περισσότεροι τη Θεσσαλονίκη.
Οι γονείς των φοιτητών που τους αποχαιρετούσαν στα ΚΤΕΛ, τα ίδια τα παιδιά, όπως και όλοι βέβαια, οι επιβάτες του λεωφορείου, δεν μπορούσαν να φανταστούν τι θα επακολουθούσε. Λίγο μετά τις 16:00, το λεωφορείο του ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας, συγκρούστηκε με σταθμευμένη νταλίκα, λίγο πριν τα διόδια των Μαλγάρων. Ο απολογισμός, τραγικός. Ανάμεσα στους δεκάδες τραυματίες, δύο φοιτήτριες χάνουν τη ζωή τους. Η τοπική κοινωνία συνταράζεται από την τραγωδία και οι οικογένειες των επιβατών μεταβαίνουν στο ΚΤΕΛ, ζητούν πληροφορίες, προσπαθούν επί ώρα να μάθουν αν τα παιδιά τους είναι καλά.

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: 18μετρο λεωφορείο πέταξε από Ιταλία στο Καζακστάν!


Η Chapman Freeborn italia ολοκλήρωσε πρόσφατα μια επείγουσα αερομεταφορά  με ένα 18μετρο  λεωφορείο  Iveco από το Τορίνο  προς Αστάνα στο Καζακστάν για μια δημόσια παρέλαση...

Αξίζει να σημειώσουμε ότι το λεωφορείο είναι 20 τόνους!

Κατά την άφιξη στην πρωτεύουσα του Καζακστάν, το λεωφορείο παρουσιάστηκε στους υπαλλήλους από την κυβέρνηση και τις δημοτικές αρχές Astana.

Σάββατο 2 Αυγούστου 2014

Aγρίνιο: Παραλίγο να παίξουν ξύλο οδηγός Ι.Χ.με οδηγό του ΚΤΕΛ

Ο οδηγός του αυτοκίνητου έκανε αναστροφή και πήρε στο… κατόπι το λεωφορείο 02/08/2014 12:18
Aγρίνιο: Παραλίγο να παίξουν ξύλο οδηγός Ι.Χ.με οδηγό του ΚΤΕΛ Ο οδηγός του αυτοκίνητου έκανε αναστροφή και πήρε στο… κατόπι το λεωφορείο 
Επεισόδιο μεταξύ οδηγού Ι.Χ. και οδηγού λεωφορείου υπεραστικού ΚΤΕΛ σημειώθηκε στην εθνική οδό χθες το βράδυ.
Συγκεκριμένα οδηγός Ι.Χ. με κατεύθυνση το Αγρίνιο και με συνεπιβάτες τη γυναίκα του και τα παιδιά του, στο ύψος της Κυψέλης, υποχρεώθηκε να βγει σχεδόν εκτός δρόμου και να εκτραπεί όταν είδε πως λεωφορείο του ΚΤΕΛ που κινούνταν με κατεύθυνση την Αμφιλοχία, επιχείρησε σε στροφή προσπέραση σε προπορευόμενο αυτοκίνητο.
Τελικά ατύχημα δεν έγινε αλλά ο οδηγός του αυτοκίνητου έκανε αναστροφή και πήρε στο… κατόπι το λεωφορείο που λίγα χιλιόμετρα μετά έκανε προγραμματισμένη στάση κοντά στον Κουβαρά.
Εκεί, όπως μεταφέρουν αυτόπτες μάρτυρες έγινε το… έλα να δεις μεταξύ των δυο οδηγών που λίγο έλειψε να πιαστούν στα χέρια, ενώ στο πλευρό του οδηγού του αυτοκίνητου έσπευσαν και επιβάτες του λεωφορείου που διαμαρτυρήθηκαν για την επικίνδυνη συμπεριφορά του επαγγελματία.


Πηγή: agriniopress.gr

Η κρίση «αποβίβασε» 1 στους 4 επιβάτες από τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας

Δραματικές είναι οι επιπτώσεις της κρίσης στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Από το 2009 και έπειτα, σχεδόν 1 στους 4 επιβάτες εγκατέλειψε τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Του Φώτη Φωτεινού
Τα μεγέθη σοκάρουν: Ο Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΟΑΣΑ, απώλεσε πέρσι το 33,2% της επιβατικής του κίνησης, σε σχέση με το 2009.
Αντίστοιχα, τα τρόλεϊ το 29,7%, τα λεωφορεία το 26,5% και το Τραμ το 23,2%. Ακόμα και το Μετρό, το «διαμάντι» των συγκοινωνιών, παρά την επέκταση του δικτύου του, γνώρισε συρρίκνωση επιβιβάσεων κατά 11,67%, σε σχέση με το 2009.
Σύμφωνα με συγκοινωνιολόγους, οι αιτίες είναι προφανείς και έχουν να κάνουν, κυρίως, με την πτώση των μετακινήσεων. Ειδικότερα, οι παράγοντες που διογκώνουν την πτώση των χρηστών των μέσων μαζικής μεταφοράς είναι οι ακόλουθοι:

Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014

Η εφημερίδα "Metro Greece" για το Εθνικό Μουσείο Μεταφορών


 Μοναδικό Scania Vabis BF 76 υπερμείζονος τύπου μπροστά σε... παραταγμένα Irisbus!
Από την Μάρα Μπέκα
Nα κρατήσουν ζωντανή την ιστορία 50 ετών των αστικών συγκοινωνιών στην Ελλάδα προσπαθούν τα τελευταία χρόνια στελέχη της διοίκησης της ΕΘΕΛ αλλά και σύλλογοι φίλων των αστικών λεωφορείων στην Ελλάδα, αγοράζοντας και ανακατασκευάζοντας παλιά οχήματα.

Επιθυμία τους, η δημιουργία ενός Εθνικού Μουσείου Μεταφορών προκειμένου να διασωθούν ιστορικά λεωφορεία από το 1957 ως σήμερα και μαζί οι απίστευτες ιστορίες της τότε εποχής που «κουβαλούν» και διηγούνται οι παλιοί εργαζόμενοι.

1989 όταν το εισιτήριο στα ΜΜΜ μπήκε στη ζωή μας!




Θυμάστε την πρώτη διαφήμιση για τα εισιτήρια τρόλεϊ με τον Κώστα Τσάκωνα;


Το συγκεκριμένο διαφημιστικό σποτ έχει ιστορική αξία είναι η εποχή
που εκδόθηκαν τα εισιτήρια των ΜΜΜ και μπήκαν τα πρώτα ακυρωτικά μηχανήματα.

Ο ηθοποιός Κώστας Τσάκωνας ανέλαβε να...προμοτάρει το νέο αυτό σύστημα που ξεκινούσε από τα τρόλεϊ (ΗΛΠΑΠ) και σιγά σιγά επρόκειτο να επεκταθεί σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, μέχρι τότε υπήρχε αρχικά ο εισπράκτορας
και αργότερα ένα κουτή στη θέση του οδηγού που έριχνες κέρματα.

Το πρώτο εισιτήριο κόστιζε 30 δραχμές (10 λεπτά) και ο κόσμος έπρεπε να ενημερωθεί από τη συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια, από που
μπορεί να το προμηθευτεί και πως να το χρησιμοποιήσει.

Το όχημα ήταν τρόλλεϋ ρώσικης κατασκευής του εργοστασίου ENERGOMA CHEXPORT τα πρώτα κατασκευάστηκαν το έτος 1972 μέχρι & 1985, τα τρόλλεϋ αυτά αποσύρθηκαν σταδιακά από την Αθήνα από το έτος 2000 μέχρι & 2003.

Οριστική απόλυση για τους δύο ελεγκτές της Ο.ΣΥ που έκλεβαν τα πρόστιμα


elegte2s 1-8-2014Το Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της Ο.ΣΥ επέβαλε την ποινή της οριστικής απόλυσης στους δύο ελεγκτές, οι οποίοι...
 τον περασμένο μήνα συνελήφθησαν να βεβαιώνουν πρόστιμα από πλαστά μπλοκ και να εισπράττουν τα χρήματα αποκομίζοντας οικονομικά οφέλη εις βάρος της εταιρείας
Η οριστική απόφαση λήφθηκε σε 40 ημέρες από την γνωστοποίηση στην εταιρεία της σύλληψης των δύο ελεγκτών, οι οποίοι από την πρώτη ημέρα (24-8-2014) είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα και τους επιδόθηκαν οι προσκλήσεις σε απολογία.
Συγκεκριμένα, αφού τους δόθηκε η προβλεπόμενη από τον κανονισμό προθεσμία να απολογηθούν συνεδρίασε το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο στις 15 Ιουλίου, προεδρεύοντος του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΟΣΥ κ. Γιάννη Οικονόμου.
Το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο εκδίκασε τις υποθέσεις και επέβαλε την ποινή της οριστικής απόλυσης στους δύο εργαζόμενους.
Οι δύο ελεγκτές άσκησαν έφεση, ως είχαν δικαίωμα, κατά των πρωτόδικων αποφάσεων.
Οι εφέσεις τους  συζητήθηκαν στο Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο το οποίο συνεδρίασε την Πέμπτη και επέβαλε τελεσίδικα τις ποινές της απόλυσης για τις κατηγορίες της παραποίησης υπηρεσιακών εγγράφων (πλαστογραφία) και υπεξαίρεσης εισπράξεων της εταιρίας.
Πληροφορίες αναφέρουν, ότι οι αποφάσεις του Πειθαρχικού Ελέγχου αναμένεται να κοινοποιηθούν στους εργαζόμενους την Παρασκευή. 

Πρωτοσέλιδο της «Ελευθεροτυπίας» για την μνημονιακή συρρίκνωση των ΜΜΜ


Η κρίση αποβίβασε έναν στους τέσσερις επιβάτες από τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Τα μεγέθη σοκάρουν: ο Hλεκτρικός Σιδηρόδρομος, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΟΑΣΑ, απώλεσε πέρσι το 33,2% της επιβατικής του κίνησης, σε σχέση με το 2009. Αντίστοιχα, τα τρόλεϊ το 29,7%, τα λεωφορεία το 26,5% και το Tραμ το 23,2%.
Ακόμα και το Mετρό, το «διαμάντι» των συγκοινωνιών, παρά την επέκταση του δικτύου του, γνώρισε συρρίκνωση επιβιβάσεων κατά 11,67%, σε σχέση με το 2009.
Η μείωση επιβατών καθρεφτίζεται και στο συρρικνωμένο συγκοινωνιακό έργο, ελέω και των μνημονιακών υποχρεώσεων για «οικονομική εξυγίανση» των ΜΜΜ.
Με εξαίρεση το Mετρό, το οποίο επεκτείνεται, όλα τα άλλα μέσα πραγματοποιούν λιγότερα οχηματοχιλιόμετρα…

Ήρθη η επιστράτευση στην ΣΤΑΣΥ μετά από 19 μήνες


sepoliaΜε απόφαση του Πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, που δημοσιεύτηκε στην «Εφημερίδα της Κυβερνήσεως» και μετά από εισήγηση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, αίρεται από σήμερα το μέτρο της πολιτικής επιστράτευσης των εργαζομένων στη ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. (Σταθερές Συγκοινωνίες Α.Ε.).                                                                                                                                  

Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

Χαμός στους Σταθμούς του Προαστιακού – Εισιτήρια τέλος… Ο κόσμος στον Καιάδα – Ένοχη σιωπή από τον Χρυσοχοϊδη



«Εισιτήρια του 1.40 τέλος εδώ και αρκετές ημέρες», είναι η απάντηση που δίνουν οι υπάλληλοι στο κοινό που ζητά το πιο κοινό εισιτήριο για να πάει στη δουλειά του και στο σπίτι του. Και τις περισσότερες φορές ο κόσμος δεν δέχεται και τόσο ευχάριστα αυτή την απάντηση με αποτέλεσμα τα παρατράγουδα, για τα οποία σας έχουμε ενημερώσει, να αυξάνονται. Γκρίνια, εντάσεις, επεισόδια είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο στους σταθμούς του Προαστιακού, με τους υπαλλήλους να μην έχουν απαντήσεις και το κοινό αγανακτισμένο από την ταλαιπωρία να ψάχνει άδικα το δίκιο του…

Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

Παλιά λεωφορεία: Αγκομαχώντας στη Σκαντζολιά

Στη δεκαετία του ‘60 τα λεωφορεία ήταν σχεδόν το μοναδικό χερσαίο μέσο μεταφοράς στο νησί. Πολλά χωριά του νησιού λόγω έλλειψης δρόμου δεν είχαν ούτε αυτή την πολυτέλεια. Κυκλοφορούσαν επίσης ελάχιστα φορτηγά. Το ταξίδι μέχρι τη Χώρα ήταν μακρινό, ολόκληρη περιπέτεια. Οι δρόμοι ήταν στενοί και χωμάτινοι όλο λακούβες και χαντάκια, σκέτοι καρόδρομοι.

Αλλά και στις αρχές τις δεκαετίας του ’70 τα πράγματα ήταν αρκετά άσχημα. Για τη διαδρομή από την πόλη μέχρι την Καρυά το χειρότερο σημείο του δρομου, ήταν στη «Σκατζολιά». Οι οδηγοί ήταν δεξιοτέχνες, -κάποιοι είχαν μάθει οδήγηση στο στρατό- χρειάζονταν να κάνουν χιλιάδες μανούβρες και «ακροβατικά» για να φτάσουν στον προορισμό τους.

Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

Μόσχα: 21 νεκροί και 160 τραυματίες από εκτροχιασμό στo μετρό



Τουλάχιστον 21 άτομα έχασαν τη ζωή τους και 42 νοσηλεύονται σε κρίσιμη κατάσταση μετά τον εκτροχιασμό συρμού στο μετρό της Μόσχας. Ο συνολικός αριθμός των τραυματιών ξεπερνά τους 160.

10 χρονών το Τραμ της Αθήνας – οι επεκτάσεις που περιμένουμε


10xroniatram10 χρονών γίνεται σήμερα το Τραμ της Αθήνας αφού ξεκίνησε τα δρομολόγιά του στις 19 Ιουλίου του 2004, τρεις μόλις βδομάδες πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας.            Από την έναρξη της λειτουργίας του, το Τραμ πραγματοποιεί 3 δρομολόγια: Τα δύο από αυτά ξεκινούν από το Σύνταγμα και ακολουθούν κοινή πορεία διασχίζοντας το Νέο Κόσμο και τη Νέα Σμύρνη.  

Τι αλλάζει σε μετρό, λεωφορεία, ΚΤΕΛ, τρόλεϊ

Τη συνεργασία μεταξύ ΟΑΣΑ και ΚΤΕΛ προκειμένου να μην επιβαρύνεται το κέντρο της Αθήνας από την είσοδο τόσο των μέσων μαζικής μεταφοράς όσο και όλων των υπεραστικών λεωφορείων προτείνει μελέτη του υπουργείου Υποδομών.

Η μελέτη που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του υπουργείου και του ΟΑΣΑ δίνει τις βασικές αρχές που πρέπει να υλοποιηθούν από τον Οργανισμό αλλά και από την νέα Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών (ΡΑΕΜ) που συστήθηκε σε σώμα ώστε να μπει τάξη στο κέντρο της Αθήνας.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες αναμένεται τέσσερις ή πέντε μεγάλοι σταθμοί, του μετρό, οι οποίοι θα έχουν χώρους στάθμευσης και άνετη προσέλευση των επιβατών, να μετατραπούν σε «κυκλοφοριακούς κόμβους» και να αλλάζουν τα σημερινά δεδομένα στις δημόσιες συγκοινωνίες.

Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ : ΔΕΝ ΕΤΕΘΗ ΖΗΤΗΜΑ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

«Δεν ετέθη ζήτημα απολύσεων στις αστικές συγκοινωνίες». Την απάντηση αυτή έδωσε ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ερωτώμενος από το metaforespress.gr, σχετικά με την σημερινή συνάντηση που είχε με την τρόικα...

Του Φώτη Φωτεινού

Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

Απαξιώνουν τον ΟΑΣΘ για να τον δώσουν σε πολυεθνική


Βιώσιμη λύση λένε πως αναζητούν τα υπουργεία Οικονομικών και Μεταφορών για τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ). Η ετήσια επιβάρυνση υπερβαίνει κατά πολύ την πρόβλεψη του προϋπολογισμού, σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών κ. Χρήστο Σταϊκούρα.
Οι υποψιασμένοι κι όσοι κάνουν ρεπορτάζ, όμως, άλλα μαθαίνουν. Όλα δείχνουν ότι η πρωτοβουλία που θα πάρει το υπουργείο Μεταφορών θα στραφεί εναντίον των εργαζομένων αλλά και των μετόχων του Οργανισμού. 
Όπως θα διαβάσετε και παρακάτω, οι "ειδικοί" του υπουργείου κάνουν σενάρια εκποίησης υποδομών μέσω ΤΑΙΠΕΔ ή αναθέσεις εκτέλεσης γραμμών σε τρίτους (πιθανώς και από το εξωτερικό)! 

ΟΑΣΘ: Βολές κατά Σταϊκούρα από Τσερμενίδη, απόγνωση από Στεφανίδη!


Τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών καταγγέλλει ο πρόεδρος των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ κ. Δημήτρης Τσερμενίδης, ως αποκλειστικά υπεύθυνο για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο οργανισμός. Την ίδια στιγμή, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ κ. Χρήστος Στεφανίδης δεν αποκλείει «ξαφνικό θάνατο» του οργανισμού!


Απαξιώνουν τον ΟΑΣΘ για να τον δώσουν σε πολυεθνική



Βιώσιμη λύση λένε πως αναζητούν τα υπουργεία Οικονομικών και Μεταφορών για τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ). Η ετήσια επιβάρυνση υπερβαίνει κατά πολύ την πρόβλεψη του προϋπολογισμού, σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών κ. Χρήστο Σταϊκούρα.

scania Ρεντούμη, Volvo Βεκάκη και μια ονειρική Ελλάδα (VIDEO)

Αξίζει να αφιερώσεις τρία λεπτά για να απολαύσεις παλιά λεωφορεία, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, φέρυ μπωτ και μια πατρίδα με αυτοσεβασμό στα πρόσωπα του λαού της.  


Τι να πει κανείς και πώς να περιγράψει εικόνες από μια Ελλάδα που έχει περάσει χωρίς επιστροφή… Τα σημάδια της, ευτυχώς, δεν έχουν μείνει ζωντανά μόνο σε ακαθόριστες γωνιές του μυαλού αλλά και στα είδωλα που διασώθηκαν χάρη σε τουριστικά φιλμ και φωτογραφίες, υλικό το οποίο θυμίζει διακοπές προηγούμενων εποχών.

ο 4/295, Ο317 Βιαμάξ, στη Χαραυγή το 1967 (ΦΩΤΟ - VIDEO)

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ:
Σπάνιες φωτογραφίες από το αρχείο του Μιχάλη Χατζηγιάννη 


Αν θα κάναμε δημοσκόπηση για την ανταπόκριση και την επικοινωνία με τους αναγνώστες μας, ειδική μνεία θα έπρεπε να κάνουμε για τους Κρητικούς, τους Θεσσαλονικείς και τους μετόχους του παλαιού 4ου ΚΤΕΛ Αθηνών.

Υπάρχουν πολλοί που θέλουν να ξαναδούν στο δρόμο το μουσειακό 293 του 4ου ΚΤΕΛ, ένα Mercedes BenzO317 Βιαμάξ, που σώσαμε από τη Χαλκίδα. Το θέλουμε κι εμείς διότι είναι ένα μοναδικό μοντέλο αστικού λεωφορείου που έγραψε ιστορία όχι μόνο για την ανωτερότητά του αλλά και για το μοναδικό σχεδιασμό του. Σήμερα ας δούμε το «αδελφάκι» του, το 4/295, μετά το θρυλικό 4/143 Mercedes O315 του Στέλιου Αδάμ.

ΤΡΟΜΟΣ μέσα σε υπεραστικό AEC Πετράκη

ΑΓΝΩΣΤΟ NTOKOYMENTO για το τροχαίο που συγκλόνισε την κοινή γνώμη


Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

ΑΣΘ: Κανονικά θα κυκλοφορήσουν τα λεωφορεία


Επιστρέφουν από αύριο, Τρίτη 15 Ιουλίου, τα αστικά λεωφορεία στην Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με πληροφορίες από τη διοίκηση του ΟΑΣΘ, θα κυκλοφορήσουν κανονικά από τις 6 αύριο το πρωί.
Ήδη εκταμιεύτηκαν 4 εκατ. ευρώ για να καταβληθεί η μισθοδοσία των εργαζομένων σχετικώς με τις πάγιες υποχρεώσεις του μηνός Ιουνίου. Ωστόσο το πρόβλημα με την βιωσιμότητα του ΟΑΣΘ παραμένει.

Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Οι Ρώσοι γκρινιάζουν για να πάρουν τζάμπα ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΟΛΘ και… ΟΣΕ


ΤΟ είπε μια, το είπε δυο, το λέει συνέχεια. Ο πρόεδρος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων Βλαντιμίρ Γιακούνιν, όπου βρεθεί και όπου σταθεί, κατακεραυνώνει την ΕΕ στο θέμα των ιδιωτικοποιήσεων του σιδηροδρόμου, τονίζοντας ότι «θέλει τις εταιρείες καθαρές».    Του Φώτη Φωτεινού

Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Συγκοινωνίες της Αθήνας ή της κυβέρνησης;


12s16kalpi1-thumb-largeΆλλη μία αυτοδιοικητική μάχη έφτασε στο τέλος της με τα τα θέματα που αφορούν τις τοπικές κοινωνίες να μένουν για μία ακόμη φορά στο περιθώριο. Καθόλου περίεργο. Για πολλά χρόνια οι περιφερειακές διοικήσεις δρούσαν ως παραρτήματα των κυβερνήσεων της Αθήνας. Όλες οι αποφάσεις, ακόμα και αυτές που αφορούσαν την τοπική κοινωνία λαμβάνονταν στα πολιτικά γραφεία της Αθήνας και οι εκάστοτε δήμαρχοι και νομάρχες αναλάμβαναν το lobbying και τις δημόσιες σχέσεις.

Θερινά δρομολόγια Μέσων Μαζικής Μεταφοράς για το 2014


14303169879_4342d8c4e5_zΌπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος από τις αρχές Ιουλίου ξεκινάει η εφαρμογή των θερινών δρομολογίων για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας. Το πρόγραμμα του 2014 θα εφαρμοστεί ανά μέσο, ως εξής:                                                           Η σελίδα αυτή θα ενημερώνεται κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, όταν περισσότερες πληροφορίες γίνουν διαθέσιμες.                             Λεωφορεία και Τρόλεϊ

Διεκδίκησαν φτηνές και ασφαλείς συγκοινωνίες - Να μην υλοποιηθούν τα σχέδια του ΟΑΣΘ για παραπέρα επιβάρυνση των επιβατών,

Να μην υλοποιηθούν τα σχέδια του ΟΑΣΘ για παραπέρα επιβάρυνση των επιβατών, απαίτησαν το ΠΑΜΕ και Λαϊκές Επιτροπές

Μαζική κινητοποίηση, έξω από τα κεντρικά γραφεία του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), πραγματοποίησαν χτες ηΓραμματεία Μεταφορών του ΠΑΜΕ, οι Λαϊκές Επιτροπές της Θεσσαλονίκης και οιεπιτροπές ανέργων, σε μια περίοδο που σχεδιάζεται νέο χαράτσωμα του λαού για τις αστικές συγκοινωνίες. Τα σχέδια αυτά περνάνε μέσα από τη «διαβούλευση», που βρίσκεται σε εξέλιξη ανάμεσα στη συγκυβέρνηση και εκπροσώπους των εργαζομένων του ΟΑΣΘ, για την «ανασυγκρότηση», όπως λένε, των αστικών συγκοινωνιών.

Υπογράφηκε η σύμβαση για τις «έξυπνες» στάσεις λεωφορείων του ΟΑΣΑ - Επένδυση 33 εκατ. ευρώ.

Αν δεν προκύψει κάποιο ενδιάμεσο πρόβλημα, οι «έξυπνες» στάσεις των λεωφορείων του ΟΑΣΑ δεν θα αργήσουν θα κάνουν την εμφάνισή τους στους δρόμους της Αθήνας. Το πρώτο βήμα έγινε με την υπογραφή της σχετικής σύμβασης.

Για την υλοποίηση του συστήματος τηλεματικής στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής, σημειώνει η Καθημερινή, θα διατεθούν κονδύλια συνολικής αξίας 33 εκατ. ευρώ. Αποτελεί το τρίτο έργο ΣΔΙΤ (Συμπράξεις Δημόσιου & Ιδιωτικού Τομέα) που υπογράφεται το πρώτο εξάμηνο του έτους, κατά τη διάρκεια του οποίου υπογράφτηκαν έργα συνολικού ύψους επενδύσεων 130 εκατ. ευρώ.

Νέοι συρμοί Μετρό: Ένας παρουσίασε πρόβλημα, προληπτικά ελέχθησαν όλοι.

Του Φώτη Φωτεινού...


Στις αρχές Ιουνίου οι νέοι, υπερσύγχρονοι συρμοί του μετρό ξεκίνησαν να κάνουν σταδιακά την εμφάνισή τους, σκορπώντας χαμόγελα στο επιβατικό κοινό. Σήμερα πολλοί από αυτούς, σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλει το Σωματείο Ηλεκτροδηγών και Λοιπών Εργαζομένων Κίνησης της ΣΤΑΣΥ (ΣΗΕΚ), έχουν αποσυρθεί από το δίκτυο.

Η καταγγελία όντως ευσταθεί, αφού στις 27 Ιουνίου παρατηρήθηκε τεχνικό πρόβλημα σε έναν από τους νέους συρμούς, κορεάτικης κατασκευής, που προμηθεύτηκε η Αττικό Μετρό (συνολικά, έχουν παραληφθεί 17 συρμοί από την κοινοπραξία ΗANWHA – ROTEM, ύψους 155 εκατ. ευρώ).

Σπάνιες φωτογραφίες από το αρχείο του Μιχάλη Χατζηγιάννη

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ:


Αν θα κάναμε δημοσκόπηση για την ανταπόκριση και την επικοινωνία με τους αναγνώστες μας, ειδική μνεία θα έπρεπε να κάνουμε για τους Κρητικούς, τους Θεσσαλονικείς και τους μετόχους του παλαιού 4ου ΚΤΕΛ Αθηνών.

Υπάρχουν πολλοί που θέλουν να ξαναδούν στο δρόμο το μουσειακό 293 του 4ου ΚΤΕΛ, ένα Mercedes BenzO317 Βιαμάξ, που σώσαμε από τη Χαλκίδα. Το θέλουμε κι εμείς διότι είναι ένα μοναδικό μοντέλο αστικού λεωφορείου που έγραψε ιστορία όχι μόνο για την ανωτερότητά του αλλά και για το μοναδικό σχεδιασμό του. Σήμερα ας δούμε το «αδελφάκι» του, το 4/295, μετά το θρυλικό 4/143 Mercedes O315 του Στέλιου Αδάμ.

Πρόοδος επεκτάσεων Μετρό και Τραμ: Μάιος – Ιούνιος 2014


Ο «Ιππόδαμος» κατά την είσοδό του στο σταθμό της Αγίας Βαρβάρας. Πηγή: Αττικό Μετρό Α.Ε.
Ο «Ιππόδαμος» κατά την είσοδό του στο σταθμό της Αγίας Βαρβάρας. Πηγή: Αττικό Μετρό Α.Ε.
  • Έφτασε στην Αγία Βαρβάρα ο μετροπόντικας
  • Εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση για τη γραμμή 4 του Μετρό
Με σημαντικές εξελίξεις κύλησε το προηγούμενο δίμηνο για της επεκτάσεις του Μετρό και του Τραμ της Αθήνας. Όσον αφορά την επέκταση της γραμμής 3 από την Αγία Μαρίνα προς τον Πειραιά, το κύριο γεγονός ήταν η άφιξη του Ιππόδαμου, του μετροπόντικα που σκάβει τη σήραγγα της επέκτασης, στο σταθμό της Αγίας Βαρβάρας στις 16 Ιουνίου. 

Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

"ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ" Αστικό λεωφορείο γραμμής 220 έπεσε πάνω σε καφετέρια ...Tα αίτια ήταν παραβίαση κόκκινου σηματοδότη από IX



Από θαύμα γλίτωσαν πατέρας και παιδί, ενώ τραυματισμένη είναι η μάνα

Ένα απίστευτο τροχαίο συνέβη το μεσημέρι της Τρίτης, όταν ένα αστικό λεωφορείο έπεσε πάνω σε καφετέρια στη συμβολή των οδών Ιλισίων και Σεβαστείας στα Ιλίσια, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί μία γυναίκα.

Σύμφωνα με πληροφόριες, ο οδηγός του λεωφορείου της γραμμής 220 που εκτελούσε το δρομολόγιο Ακαδημία-Άνω Ιλίσια, στην προσπάθειά του να αποφύγει αυτοκίνητο ΙΧ που παραβίασε τον κόκκινο σηματοδότη, έχασε τον έλεγχο του οχήματος του, το οποίο συγκρούστηκε με το ΙΧ και έπεσε στην προθήκη της καφετέριας.

Την ώρα εκείνη στο σημείο βρισκόταν μία μητέρα με τον σύζυγο και το παιδί τους, το οποίο γλίτωσε ως εκ θαύματος. Δεν είχε όμως την ίδια τύχη η γυναίκα, που τραυματίστηκε και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός.

Ζημιές υπέστησαν επίσης δύο σταθμευμένα αυτοκίνητα και μία μηχανή.

Απόστολος Κενανίδης, πρόεδρος ΟΦΑΕ: Η παράνομη μεταφορά οργιάζει στην Ελλάδα

KENANIDHSΤα ελληνικά φορτηγά εκπέμπουν SOS. Το 60% του στόλου είναι ακινητοποιημένο ή και υπολειτουργεί, με τα αλλοδαπά να έχουν υποκλέψει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.                                                                     Ο πρόεδρος των διεθνών μεταφορέων, δηλαδή της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΕ), Απόστολος Κενανίδης, σε συνέντευξή του στo metaforespress.gr, καταγγέλλει ότι τα περισσότερα αλλοδαπά φορτηγά έχουν… Έλληνες ιδιοκτήτες,ζητώντας από το υπουργείο Μεταφορών την άμεση στελέχωση και ενεργοποίηση των Μεικτών Κλιμακίων Ελέγχου.

Απίστευτη επιστολή ανέργου προς την Τροχαία μετά από κλήση που έφαγε για υπέρβαση ορίου ταχύτητας!




Μια ανοιχτή επιστολή-καταπέλτη έγραψε ένας 31χρονος άνεργος, με αφορμή...μία κλήση που έλαβε από την τροχαία για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας, μέσω της οποίας καλείται να πληρώσει 350 ευρώ Διαβάστε ολόκληρη την επιστολή:

«Είμαι ένας από τους 1,3 εκατομμύρια ανέργους που ζουν σε αυτή χώρα. Έχω σπουδάσει Μηχανολόγος μηχανικός. Είμαι 31 χρόνων, πάνω στην πιο παραγωγική ηλικία του ανθρώπου.

Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Όταν συγκρούονται τρένα με φορτηγά (βίντεο)


Οι συγκρούσεις οχημάτων σε υψηλές ταχύτητες αποτελούν δυστυχώς σύνηθες φαινόμενο.


Οι συγκρούσεις μεταξύ βαρέων οχημάτων και συγκεκριμένα τρένων με φορτηγά είναι τόσο σφοδρές όσο μπορεί να φανταστεί κάποιος.
Τα τρένα δεν είναι σε θέση να σταματήσουν έγκαιρα, το λάθος από τον οδηγό του φορτηγού έχει γίνει και το μόνο που μένει, είναι η ευχή να μην αποβεί μοιραία η σύγκρουση για κανένα.
Δείτε το βίντεο:




Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

Διπλή ομολογία για τις αυξήσεις στα εισιτήρια

xrisoxoidesΟ διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ παραδέχτηκε ότι μεγάλο μέρος των επιβατών χρειάζονται πάνω από 70 λεπτά (η νέα διάρκεια ισχύος) για να φτάσουν στον προορισμό τους, συνεπώς δύο «φτηνά» εισιτήρια του 1,20 ευρώ, ενώ επιβεβαίωσε εμμέσως ότι οι «κρυφές» επιβαρύνσεις εγκρίθηκαν από την τρόικα.

Της Χαράς Τζαναβάρα

Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Επίθεση με πέτρες σε αστικό λεωφορείο..



Αργά το βράδυ της Δευτέρας, μία ομάδα ρομά επιτέθηκε σε αστικό λεωφορείο στα Άνω Λιόσια, χωρίς πάντως να υπάρξουν τραυματίες. Το περιστατικό συνέβη στις 22.20 στη διασταύρωση των οδών Καραϊσκάκη και Πηνειού.

Από την επίθεση προκλήθηκαν υλικές ζημιές στο όχημα.


Περισσότερα λεωφορεία προς παραλίες και αεροδρόμιο εν όψει καλοκαιριού


Αν και συνήθως τους θερινούς μήνες (από Ιούλιο έως Σεπτέμβριο), τα Λεωφορεία και Τρόλεϊ κυκλοφορούν με ειδικό πρόγραμμα δρομολόγιων, ο ΟΑΣΑ αποφάσισε την ενίσχυση των γραμμών που εξυπηρετούν το Αεροδρόμιο και τις παραθαλάσσιες περιοχές.                                                                                                                                               Όπως ανακοινώθηκε, από την 1η Ιουνίου 2014 αυξάνονται τα δρομολόγια σε 3 από τις 4 γραμμές που εξυπηρετούν το Αεροδρόμιο, τόσο τις καθημερινές, όσο και τα Σαββατοκύριακα. Συγκεκριμένα τα Σαββατοκύριακα, θα ακολοθείται το πρόγραμμα καθημερινής. Οι 3 γραμμές είναι:

Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Alpha Bank: Λάθος η μείωση στα εισιτήρια, χρειάζεται βελτίωση των υπηρεσιών και έλεγχοι


Στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας αναφέρεται η Alpha Bank μέσω του Εβδομαδιαίου Δελτίου Οικονομικών Εξελίξεων της της Παρασκευής 27 Ιουνίου 2014. Ο τραπεζικός όμιλος κρίνει πως ενώ έχουν γίνει σημαντικές παρεμβάσεις για την λειτουργική εξυγίανσή τους των συγκοινωνιών της Αθήνας, δεν έχει δοθεί βάρος στην αύξηση των εσόδων των οργανισμών μέσω της βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Αρχίζει η Τηλεματική σε λεωφορεία και τρόλεϊ...



Υπεγράφη η σύμβαση μεταξύ ΟΑΣΑ και της Advanced Transport Telematics Μετά από 12 χρόνια, το σύστημα θα περιέλθει στο δημόσιο.
Χρειάστηκε ωρίμανση οκτώ ετών, επεξεργασία και διαπραγματεύσεις τριών χρόνων και θητεία έξι υπουργών Υποδομών και τριών διευθυνόντων συμβούλων, αντίστοιχα, για να προχωρήσει η πολυαναμενόμενη Τηλεματική στα οδικά δημόσια μέσα μεταφοράς της Αθήνας.