Σάββατο 9 Αυγούστου 2014

Έρχονται ριζικές αλλαγές από Σεπτέμβριο στις συγκοινωνίες



Σε πλήρη αναδιάρθρωση του δικτύου του σκοπεύει να προχωρήσει ο ΟΑΣΑ, κυρίως σε ότι αφορά στα λεωφορεία, από το φθινόπωρο παράλληλα με την εφαρμογή του νέου εισιτηρίου από την 1η Σεπτεμβρίου...


«Ραχοκοκαλιά» του νέου δικτύου θα αποτελεί το μετρό αλλά και οι γραμμές κορμού των λεωφορείων που θα διατρέχουν τους βασικούς οδικούς άξονες της πρωτεύουσας χωρίς όμως να εισέρχονται στα προάστια.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Έθνους», τέσσερις είναι οι βασικές αλλαγές τις οποίες επεξεργάζεται αυτήν την περίοδο η διοίκηση του ΟΑΣΑ:

- Η μείωση του μήκους της διαδρομής αρκετών λεωφορειακών γραμμών, ώστε αυτές να μετατραπούν σε τροφοδοτικές του μετρό αλλά και των γραμμών κορμού των λεωφορείων.

- Η ενίσχυση των λεωφορειακών γραμμών σε περιοχές που δεν εξυπηρετούνται από το δίκτυο του μετρό.

- Η αλλαγή στις συχνότητες διέλευσης των λεωφορείων, ώστε σε περιοχές όπου η επιβατική κίνηση είναι μεγάλη να αυξηθούν και σε περιοχές όπου δεν υπάρχει μεγάλη ζήτηση να μειωθούν.

- Η αλλαγή στον τρόπο που θα διανέμονται οι επιχορηγήσεις στις αστικές συγκοινωνίες.

Σε ότι αφορά στο συγκοινωνιακό κομμάτι, στόχος του ΟΑΣΑ είναι να προωθηθούν με κάθε τρόπο ο συνδυασμένες μεταφορές, είτε αυτές περιλαμβάνουν μετεπιβίβαση από τα λεωφορεία σε μετρό είτε σε γραμμές του κορμού.

Για αυτό και ουσιαστικά η πλήρης αναδιάρθρωση θα αφορά στον κλάδο των οδικών μέσων.

Πώς θα διαμορφωθούν οι τιμές των εισιτηρίων από Σεπτέμβρη

Στην επιστροφή του επιβατικού κοινού στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αναμένεται να συμβάλει η μείωση της τιμής του εισιτηρίου από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Με τη νέα τιμολογιακή πολιτική που θα εφαρμοστεί από την 1 Σεπτεμβρίου προβλέπεται:

Μείωση του εισιτήριο για όλα τα μέσα από 1, 40 σε 1, 20 ευρώ με παράλληλη μείωση και του χρόνου ισχύος του από τα 90 στα 70 λεπτά και κατάργηση του εισιτηρίου απλής διαδρομής για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ αξίας 1, 20 ευρώ.

Μείωση της κάρτας για όλα τα μέσα από 45 στα 30 ευρώ και κατάργηση της κάρτας λεωφορείων, τρόλεϊ, τραμ των 20 ευρώ.

Εισαγωγή τριμηνιαίων και εξαμηνιαίων καρτών απεριορίστων διαδρομών.

Στις άμεσες προτεραιότητες του ΟΑΣΑ εντάσσονται και η εφαρμογή του θεσμικού εισιτηρίου και η αγορά εισιτηρίων μέσω κινητού τηλεφώνου, οι εννέα πρότυπες λεωφορειακές γραμμές, στις οποίες θα υπάρχει φωνητική αναγγελία, όπως συμβαίνει στο μετρό.