Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Εφερνε σε κούτες εισιτήρια του Ο.Α.Σ.Α απο το Πακιστάν μέσω Ντουμπάι!!!

Συνελήφθη χθες στη Νίκαια ένας 33χρονος Πακιστανός , μέλος διεθνούς κυκλώματος πλαστογράφησης και διακίνησης εισιτηρίων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς...


Ειδικότερα, αστυνομικοί του Τμήματος Αλλοδαπών Αθηνών σε συνεργασία με το Τμήμα Ασφαλείας της Διεύθυνσης Αστυνόμευσης Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και το Τελωνείο, διερεύνησαν υπόθεση ταχυδρόμησης δέματος από το Πακιστάν, που περιείχε 900 εισιτήρια του Ο.Α.Σ.Α., τα οποία όπως εξακριβώθηκε από ειδικό πραγματογνώμονα του Οργανισμού ήταν πλαστά.

Από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι αποστολέας του δέματος ήταν άλλος αλλοδαπός ο οποίος το ταχυδρόμησε αρχικά από το Πακιστάν, μέσω Ντουμπάι, με παραλήπτη τον συλληφθέντα.

Μετά από αναζητήσεις, εντοπίσθηκε στη Νίκαια ο 33χρονος υπήκοος Πακιστάν και συνελήφθη. Στην κατοχή του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν έξι επιπλέον πλαστά εισιτήρια του Ο.Α.Σ.Α.

Όπως προέκυψε, ο συλληφθείς, που διαμένει παράνομα στη χώρα, αποτελεί μέλος διεθνούς κυκλώματος που εμπλέκεται στη πλαστογραφία και διακίνηση εισιτηρίων του Ο.Α.Σ.Α., τα οποία διαθέτουν σε ανυποψίαστους πολίτες, σε χαμηλή τιμή, αποκομίζοντας με αυτόν τον τρόπο μεγάλα κέρδη.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Πειραιά.

Πηγη: www.plektani.gr

Τηλεφώνημα για βόμβα σε λεωφορείο του ΟΑΣΑ



Φάρσα που ταλαιπώρησε μεγάλο αριθμό συμπολιτών μας αποδείχθηκε τελικά το τηλεφώνημα για βόμβα σε αστικό λεωφορείο του ΟΑΣΑ...
Άγνωστος είπε ότι είναι παγιδευμένο με εμπρηστικό μηχανισμό, με συνέπεια το λεωφορείο να ακινητοποιηθεί στη λεωφόρο Βουλιαγμένης,  στο ύψος του Ελληνικού στη δεύτερη έξοδο για Ηλιούπολη.

Λόγω της φάρσας, επικράτησε κυκλοφοριακό χάος με την κίνηση στο σημείο να διακόπτεται, και τη ροή των οχημάτων να διοχετεύεται στους γύρω δρόμους.

Το λεωφορείο ακινητοποιήθηκε στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, στη δεύτερη έξοδο για Ηλιούπολη, στην περιοχή του Ελληνικού και αφού εκκενώθηκε, ελέγχθηκε από άνδρες του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών.

Ωστόσο δεν βρέθηκε κάτι ύποπτο

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Διευκρινίσεις ΟΣΥ σχετικά με το συμβάν, στις 9/12, σε αστικό λεωφορείο

Σε σχέση με το συμβάν σε αστικό λεωφορείο, της ΟΣΥ (του οποίου είχε λήξει η βάρδια και επέστρεφε στο αμαξοστάσιο), στις 9 Δεκεμβρίου, η ΟΣΥ εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

“Στο συγκεκριμένο λεωφορείο, (όπως και σε όλα τα λεωφορεία του στόλου γίνεται εβδομαδιαίος και κάθε 25.000 χιλιόμετρα γενικός έλεγχος ) τελευταία φορά γενικός τακτικός έλεγχος έγινε την 25η Νοεμβρίου 2013 και ο καθιερωμένος, εβδομαδιαίος έλεγχος στις 5 Δεκεμβρίου 2013, σύμφωνα με τα σχετικά βεβαιωτικά έγγραφα.

Επισημαίνουμε ότι όλα τα λεωφορεία της εταιρείας περνάνε από τακτικό τεχνικό έλεγχο, σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται από τους κατασκευαστές των οχημάτων και τις εσωτερικές διαδικασίες κανονισμού της ΟΣΥ.

Η Διοίκηση της ΟΣΥ , ήδη ανέθεσε σε επιτροπή να εξετάσει σε βάθος όλα τα αίτια του ατυχήματος και εντός πέντε ημερών να εκδοθεί πόρισμα”.

Προτάσεις για τις αστικές συγκοινωνίες για την περίοδο 2014-2020

Επτά σχέδια για τη βελτίωση των δημόσιων μεταφορών, συνολικού προϋπολογισμού 56 εκατ. ευρώ, προτείνει για την επόμενη προγραμματική περίοδο 2014-2020 ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αττικής (ΟΑΣΑ), σύμφωνα με την έκθεση πεπραγμένων του 2013, στην οποία γίνεται ο απολογισμός της θητείας του πρώην επικεφαλής του φορέα κ.Αλέξανδρου Δελούκα.

Το πρώτο σχέδιο προβλέπει τη δημιουργία ολοκληρωμένου Συστήματος Πληροφόρησης Επιβατών, το οποίο έχει στόχο την αναδιαμόρφωση, επέκταση και βελτιστοποίηση των υπηρεσιών πληροφόρησης του κοινού, καθώς και την «ανάπτυξη και προσάρτηση νέων συστημάτων επικοινωνίας και εξυπηρέτησης» όπως αναφέρεται.

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Αλεξανδρούπολη: Οδηγός λεωφορείου κατέληξε στο αυτόφωρο για ένα σκύλο - Βίντεο!


Όταν ο οδηγός του λεωφορείου των ΚΤΕΛ έφτανε στην Θεσσαλονίκη από την Αλεξανδρούπολη, σίγουρα δεν φανταζόταν το λόγο που βρίσκονταν αστυνομικοί στον τερματικό σταθμό...
Σε περιπέτειες βρέθηκε την περασμένη Κυριακή ένας οδηγός του ΚΤΕΛ που εκτελούσε το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη – Θεσσαλονίκη, όταν βρέθηκε να συλλαμβάνεται και να οδηγείται στο τμήμα, με τη διαδικασία του αυτοφώρου, για έναν σκύλο!

Σύμφωνα με το thrakitoday.com, όλα ξεκίνησαν όταν η Β.Μ., ενεργή εθελόντρια φιλοζωικού συλλόγου στα Τρίκαλα, ενημερώθηκε πως στο δρομολόγιο των 17.45 από το ΚΤΕΛ Αλεξανδρούπολης με προορισμό τη Θεσσαλονίκη ένας σκύλος είχε τοποθετηθεί στον χώρο των αποσκευών και όχι στην καμπίνα, όπως ορίζει σχετικώς η νομοθεσία.

Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Λεωφορείο της Ο.ΣΥ - ΕΘΕΛ τυλίχθηκε στις φλόγες στην Λ. Κηφισού



Φωτιά ξέσπασε σε λεωφορείο της Ο.ΣΥ το βράδυ της Δευτέρας στην κάθοδο της Λ. Κηφισού από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία...
Ακολούθησε μποτιλιάρισμα για λίγα λεπτά και η κυκλοφορία των οχημάτων αποκαταστάθηκε σταθερά και σταδιακά.
Από το περιστατικό δεν κινδύνευσε κάποιος επιβάτης, μιας και το λεωφορείο ήταν άδειο, ενώ ο οδηγός του αντιλήφθηκε νωρίς τη φωτιά και δεν κινδύνευσε.
Στο σημείο επιχείρησαν 5 πυροσβεστικά οχήματα με 15 πυροσβέστες.
Τα αίτια της φωτιάς διερευνώνται από τους αρμόδιους

Ατύχημα με εκτροχιασμό τρένου-Στα δυο κομμένη η Ελλάδα (pic&vid)



Ένα τρένο με 120 επιβάτες το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη, εκτροχιάστηκε το πρωί κοντά στον σταθμό του Ασωπού, στο τμήμα μεταξύ Λιανοκλαδίου και Τιθορέας.


Σύμφωνα με πληροφορίες, μια γυναίκα τραυματίστηκε ελαφρά, ενώ το ατύχημα προκλήθηκε όταν δύο αγελάδες βρέθηκαν μπροστά στην αμαξοστοιχία, με αποτέλεσμα η μηχανή και ένα βαγόνι να φύγουν από τις ράγες.

Aυτή την ώρα έχουν σπεύσει στην περιοχή του εκτροχιασμού συνεργεία του ΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ οι επιβάτες του τρένου μεταφέρθηκαν στον σταθμό του Λιανοκλαδίου με άλλη αμαξοστοιχία και από εκεί στον τελικό τους προορισμό με λεωφορεία.

Ωστόσο, εξαιτίας του εκτροχιασμού, η ομαλή λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνα- Θεσσαλονίκη αναμένεται να αποκατασταθεί αύριο, Τετάρτη. 


Έτσι, σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η σιδηροδρομική συγκοινωνία μεταξύ Αθήνας- Θεσσαλονίκης και αντίστροφα, θα γίνεται με μετεπιβίβαση σε λεωφορεία για το τμήμα μεταξύ Τιθορέας- Λιανοκλαδίου.

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Προαστιακός Πάτρας: 8 θα είναι οι σταθμοί της επέκτασης στην Κάτω Αχαγιά

Οκτώ στάσεις θα κάνει ο προαστιακός, όταν ξεκινήσει να λειτουργεί με κατεύθυνση την Κάτω Αχαΐα, σύμφωνα με την εσωτερική μελέτη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 
Σε έναν μήνα από σήμερα υπολογίζει ο αντιδήμαρχος Έργων, Βασίλης Λοτσάρης, ότι θα έχουν συντάξει οι τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου Πατρέων τις μελέτες που απαιτούνται για τη νότια επέκταση του προαστιακού. Ο αριθμός των στάσεων θα είναι συγκεκριμένος, ώστε να εκτελούνται τα δρομολόγια χωρίς καθυστερήσεις.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της "Πελοποννήσου", η μελέτη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προβλέπει ότι, οι στάσεις στη νότια επέκταση του προαστιακού είναι οι εξής (αφετηρία το μηχανοστάσιο του Αγίου Ανδρέα): ΔΕΥΑΠ - Ιτιές - Παραλία - Ροΐτικα - Βραχνέικα -Τσουκαλέικα -Καμίνια - Κάτω Αχαΐα. Σε μια τέτοια περίπτωση είναι αυτονόητο ότι θα χρησιμοποιηθεί και δεύτερος συρμός -εκτός αυτού που κινείται προς Βορρά- για να εξυπηρετήσει τους πολίτες που θα μετακινούνται προς Νότο.

Η μελέτη που θα συντάξουν οι τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου θα παραδοθεί στον ΟΣΕ για να υποβάλει το τεχνικό δελτίο και το αίτημα χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ των απαιτούμενων εργασιών.

Οδηγός ταξί στη Θεσσαλονίκη παρέδωσε πορτοφόλι με μεγάλο χρηματικό ποσό που βρήκε στο αυτοκίνητο του!

Στην Ελλάδα της κρίσης και της ανέχειας το φιλότιμο και η τιμιότητα επιβιώνουν!!!
Ο ταξιτζής κ. Ηρακλής Σιδηρόπουλος από το Ραδιοταξί Mercedes Θεσσαλονίκης (R/T 6), παρέδωσε πορτοφόλι με μεγάλο χρηματικό ποσό που βρήκε στο αυτοκίνητό του το οποίο παράπεσε από την τσάντα της Επιτρόπου της Κεντρικής Διοίκησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις Βρυξέλλες.

Η εν λόγω κυρία συμμετείχε σε συνέδριο στο Cedefop όπου και το παρέδωσε ο συνάδελφος ως γνήσιος συνάνθρωπος.

Όταν έχουμε τέτοιους ανθρώπους στην κοινωνία μας μπορούμε να ελπίζουμε για ένα καλύτερο μέλλον...
ΠΗΓΗ: taxitzhs

Χανιά: Μεροκάματο του τρόμου για μια 39χρονη οδηγό ταξί

Μεροκάματο του τρόμου για μια 39χρονη Χανιώτισσα γυναίκα οδηγό ταξί. Η 39χρονη οδηγός δεν μπορούσε να φανταστεί τι την περίμενε όταν δύο νεαροί Μαροκινοί άνδρες ηλικίας 18 και 24 χρόνων της ζήτησαν να τους μεταφέρει με το ταξί από τα Χανιά σε περιοχή του Προφήτη Ηλία στο Ακρωτήρι.

Οι δύο άνδρες σε κάποιο σημείο της διαδρομής ακινητοποίησαν το ταξί έσπασαν την κονσόλα του οχήματος και άρπαξαν το δίπλωμα οδήγησης της 39χρονης, μια κάρτα ανάληψης μετρητών και 140 ευρώ.

Οι δύο δράστες μετά την πράξη τους συνελήφθησαν από αστυνομικούς της ασφάλειας και της Ομάδας ΔΙΑΣ, αλλά τα κλοπιμαία είχαν κάνει «φτερά».

Οι Μαροκινοί αναμένεται να παραπεμφθούν στον εισαγγελέα.
ΠΗΓΗ: star.gr

Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Ευκαιρία για το τραμ το «πάγωμα» του μετρό. Πρόταση να "φύγουν" τα τρόλεϊ!


Μελετητικά ανώριμη είναι, σύμφωνα με στελέχη της ΣΤΑΣΥ, η επέκταση του μετρό προς τη Γλυφάδα, προϋπολογισμού 200-250 εκατ. ευρώ.
Αντίθετα, όπως λένε, υπάρχει προχωρημένη ωριμότητα στα έργα του τραμ, όπου με τα ίδια χρήματα θα μπορούσε να λειτουργήσει πλήρες δίκτυο στην Αθήνα. Όπως αναφέρουν, η δημιουργία τραμ είναι πιο οικονομική, καθώς η κατασκευή υποδομής κοστίζει μόλις το 10% από ό,τι τα έργα του μετρό και η προμήθεια τροχαίου υλικού το ένα τρίτο της αξίας των βαρέων συρμών.

Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Χωρίς συγκοινωνιολόγο το διοικητικό συμβούλιο του ΟΑΣΑ

Κομματικά στελέχη κυριαρχούν στη διοίκηση του οργανισμού
Η νέα σύνθεση του ΔΣ του ΟΑΣΑ αντανακλά τις πολιτικές ισορροπίες της συγκυβέρνησης

Είναι μάλλον η πρώτη φορά από το 1977, όταν και ιδρύθηκε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών της Αττικής, που δεν υπάρχει στο διοικητικό του συμβούλιο ούτε ένας συγκοινωνιολόγος. Μάλιστα, η νέα του σύνθεση αντανακλά και τις πολιτικές ισορροπίες της συγκυβέρνησης.

Ανέλαβε καθήκοντα το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΟΑΣΑ.

Τα νέα μέλη

Μετά την παραίτηση ή καλύτερα “εκδίωξη” σύσσωμου του διοικητικού συμβουλίου του ΟΑΣΑ από τον υπουργό Μεταφορών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη καθήκοντα ανέλαβε το νέο διοικητικό συμβούλιο, το οποίο απαρτίζεται από τους:
α) Δημητριάδη Γρηγόριο, Ηλεκτρολόγο – Ηλεκτρονικό Μηχανικό, ως Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο.
β) Σαρούκου Παναγιώτα, Κοινωνιολόγο − Δημοσιογράφο, ως μέλος.
γ) Σιάννη Φώτιο, Τραπεζικό υπάλληλο, ως μέλος.
δ) Ρέντζιο Ευάγγελο, Απόστρατος Αξιωματικός Πολεμικού Ναυτικού ως μέλος.
ε) Λέντζο Δημήτριο του Αγησιλάου, Επιχειρηματία ως μέλος.
στ) Μπρούλια Γεώργιο, Οικονομολόγο, ως μέλος.

Το Μνημόνιο κατήργησε 911 χλμ. σιδηροδρομικού δικτύου. Έως -75% οι μισθοί


Αρνητικές συνέπειες στον σιδηρόδρομο και τους σιδηροδρομικούς επέφερε το μνημόνιο. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, «από το 2010 και έπειτα, οπότε και εφαρμόστηκαν οι επιταγές της τρόικας, καταργήθηκαν 911 χλμ. ενεργού σιδηροδρομικού δικτύου, με αποτέλεσμα από τα 2.923 χλμ. το 2010, το δίκτυο να συρρικνωθεί στα 2.012 χλμ. σήμερα.

Ηλεκτρικό λεωφορείο «φορτίζει» σε μόλις 15 δευτερόλεπτα


Η ελβετική εταιρεία ABB παρουσίασε ένα νέο υπερσύγχρονο ηλεκτρικό λεωφορείο, το οποίο «φορτίζεται» μέσα σε μόλις 15 δευτερόλεπτα. Για την ολική φόρτιση, απαιτούνται τρία με τέσσερα λεπτά και πραγματοποιείται όταν το όχημα φτάσει στο τέρμα του και πριν ξεκινήσει το νέο του δρομολόγιο

Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Απώλειες 5,6 δισ. ευρώ στον κλάδο μεταφορών από 2009 έως 2012


Απώλειες 5,6 δισ. ευρώ στον κλάδο μεταφορών από 2009 έως 2012

Έρευνα της Direction Business Report στις 115 μεγαλύτερες επιχειρήσεις
Ο κλάδος του αυτοκινήτου έχει πληγεί περισσότερο από κάθε άλλο στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Η υπέρμετρη φορολόγηση και η ύφεση της οικονομίας προκάλεσαν μια απίστευτων διαστάσεων συρρίκνωση του κλάδου. Η Πανελλαδική έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία DIRECTION BUSINESS REPORTS για τις 115 μεγαλύτερες επιχειρήσεις εμπορίας και εισαγωγής μεταφορικών μέσων και ανταλλακτικών με βάση τον κύκλο εργασιών τους στην τετραετία (2009 έως 2012) καταγράφει με οικονομικά στοιχεία το πρόβλημα. Επιγραμματικά έχουμε:

Μείον 200 εκατ. επιβάτες


Τη μεγαλύτερη συρρίκνωση επιβατών γνώρισε ο ηλεκτρικός με 24,4%, το τραμ με 23,3% και τα λεωφορεία με 23,1%. Μείωση γνώρισε και το πιο σύγχρονο συγκοινωνιακό μέσο, το μετρό, το οποίο απώλεσε το 13,4% της κίνησής του
Του ΦΩΤΗ ΦΩΤΕΙΝΟΥ

Το Μνημόνιο πήγε χρόνια πίσω τις αστικές συγκοινωνίες. Από το 2009 έως και το 2012, τα μέσα μαζικής μεταφοράς των Αθηνών απώλεσαν 200 εκατ. επιβάτες! Σε απόλυτα μεγέθη, οι αστικές συγκοινωνίες (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός, λεωφορεία, τρόλεϊ) διακίνησαν πέρσι 652,2 εκατ. επιβάτες, λιγότερους κατά 23,3%, σε σχέση με το 2009.

Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Σφοδρή μετωπική σύγκρουση λεωφορείου με φορτηγό στην Βραυρώνα



Τροχαίο ατύχημα συνέβη χθές το απόγευμα στην λεωφόρο Βραυρώνος στην γνωστή επικίνδυνη στροφή...
Το συγκεκριμένο τροχαίο συνέβη όταν το μικρό φορτηγό με πορεία την διασταύρωση ξέφυγε από την πορεία του με αποτέλεσμα να πέσει επάνω στο λεωφορείο που ερχόταν από το αντίθετο ρεύμα.
Αποτέλεσμα της σφοδρής σύγκρουσης ήταν ο τραυματισμός του οδηγού του μικρού φορτηγού που μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ σε νοσοκομείο.

Να σημειώσουμε ότι ήταν τόση η σφοδρότητα της σύγκρουσης που χρειάστηκε η επέμβαση της πυροσβεστικής υπηρεσίας για να απεγκλωβιστεί ο τραυματίας

Χωρίς Αστικές Συγκοινωνίες από την Παρασκευή 6/12/2013 η Θεσ/κη λόγω απεργίας των εργαζομένων του ΟΑΣΘ




Σε απεργιακές κινητοποιήσεις από την Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου θα προχωρήσει το συνδικάτο Εργαζομένων στην Αστική Συγκοινωνία Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ).

Όπως αναφέρουν οι εργαζόμενοι σε ανακοίνωσή τους, "αιτία αποτελεί η άρνηση και αδιαφορία των συναρμόδιων Υπουργείων εδώ και 2 χρόνια περίπου να ανταποκριθούν στις συμβατικές οικονομικές υποχρεώσεις του Ελληνικού Δημοσίου έναντι του Ο.Α.Σ.Θ., με αποτέλεσμα ο Οργανισμός να αδυνατεί να εκπληρώσει τις οικονομικές υποχρεώσεις του έναντι πιστωτών αλλά και μισθοδοσίας προσωπικού".

Οι εργαζόμενοι ζητούν την κατανόηση του επιβατικού κοινού της Θεσσαλονίκης για την ταλαιπωρία που θα υποστεί λόγω κινητοποιήσεων και καταδεικνύουν ως μοναδικούς υπεύθυνους "τους συναρμόδιους Υπουργούς της Κυβέρνησης που αδιαφορούν να ανταποκριθούν στις νόμιμες συμβατικές υποχρεώσεις τους ώστε να αποφευχθεί η ανεπιθύμητη απ' όλους μας κατάλυση της συγκοινωνίας στην πόλη μας".

ΟΑΣΑ: Ενα «τουρνικέ» απογείωσε τα... εισιτήρια της


Μάρως Τσαντήλα                                                                                Πιλοτικό πρόγραμμα στα λεωφορεία καταγράφει ότι ένας στους τρεις επιβάτες δεν ακυρώνει εισιτήριο. Το υπουργείο Υγείας είναι ο μεγαλύτερος οφειλέτης του ΟΑΣΑ. Εξοφλεί τις υποχρεώσεις του το υπουργείο Εργασίας.                                                                              Όχι, η λαθρεπιβίβαση στα μέσα μαζικής μεταφοράς, ιδίως σε λεωφορεία και τρόλεϊ, δεν είναι αστικός μύθος, αλλά πραγματικότητα, η οποία στερεί από το σύστημα δημόσιων συγκοινωνιών πολύτιμα έσοδα. Η τοποθέτηση τουρνικέ στις εισόδους των λεωφορείων της γραμμής 302 που συνδέει τον Σταθμό Δουκίσης Πλακεντίας του μετρό με τον Γέρακα ήταν αρκετή για να αυξήσει τα επικυρωμένα εισιτήρια κατά 33% σε σχέση με το διάστημα όπου η είσοδος στο όχημα γινόταν με τον παραδοσιακό, ελληνικό τρόπο, δηλαδή από όλες τις πόρτες και χωρίς κανέναν έλεγχο.

Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Τραγωδία με εκτροχιασμό τρένου


Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν και δεκάδες τραυμτίστηκαν όταν εκτοχιάστηκε  τρένο του προαστιακού σιδηρόδρομου στο Μπρονξ στην Νέα Υόρκη.


 Πολλά σωστικά συνεργεία έχουν σπεύσει στην περιοχή, στον τομέα του σταθμού του Σπάιτεν Ντάιβιλ. Η Πυροσβεστική Υπηρεσία κάνει λόγο για πολλούς τραυματίες, χωρίς να δίνει για την ώρα περισσότερες πληροφορίες.

Όπως ανακοίνωσε η Πυροσβεστική, πέντε βαγόνια εκτροχιάστηκαν.

Επιβάτης του τρένου είπε πως η αμαξοστοιχία είχε αναπτύξει μεγαλύτερη από τη συνηθισμένη ταχύτητα.

Αυτόπτης μάρτυρας πάντως ανέφερε πως κανένα από τα βαγόνια δεν έπεσε στον παρακείμενο ποταμό.

ΠΗΓΗ theinsider

Αρδην αλλαγή στις αστικές συγκοινωνίες

Αλλάζει σταδιακά ο επιβατικός μεταφορικός χάρτης του Λεκανοπεδίου της Αττικής με τους νέους σταθμούς του Mετρό, το οποίο επεκτείνεται στο Ελληνικό και την ανατροπή του σημερινού συστήματος αστικών συγκοινωνιών με την κατάργηση πολλών λεωφορειακών γραμμών και τρόλεϊ που θα λειτουργούν πλέoν ως τροφοδοτικά στα μέσα σταθερής τροχιάς. Το νέο σύστημα δημόσιων επιβατικών μεταφορών θα στηρίζεται στα μέσα σταθερής τροχιάς και στη «συνεργασία» λεωφορείων, ΚΤΕΛ και τρόλεϊ ώστε να μη «στοιβάζονται» όλα μαζί στο «στενό ιστό» της πόλης.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΣΠΙΔΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΔΙΑΦΥΓΗ



Με e-εισιτήριο σε μετρό, προαστιακό, λεωφορείαMέσα σε έξι μήνες θα έχουν εγκατασταθεί στις εισόδους του μετρό και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου αλλά και στα λεωφορεία οι ειδικές μπάρες που θα εξασφαλίζουν την είσοδο στο μέσο μόνο σε περίπτωση που ο επιβάτης κατακυρώσει το αντίτιμο του εισιτηρίου με τη νέα ηλεκτρονική κάρτα. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εγκατάσταση των ειδικών κιγκλιδωμάτων στο μετρό αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί πριν από τον Iούνιο του 2014, ενώ στο τέλος Iουνίου θα έχει ολοκληρωθεί και η εγκατάσταση στα λεωφορεία.«Tο α' εξάμηνο του 2014 θα έχει ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία. Στα μετρό θα γίνει ακόμα πιο γρήγορα, ενώ κάνουμε μια προσπάθεια αυτή τη στιγμή ώστε να μπορεί κανείς με την πιστωτική του κάρτα σε λίγους μήνες να μπορεί να μπαινοβγαίνει στο μέσο», τόνισε ο υπουργός Yποδομών M. Xρυσοχοΐδης.

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Πιθανό τέλος στα λεωφορεία – Αστικά και ΚΤΕΛ – στο νομό Θεσσαλονίκης


Από το επόμενο Σάββατο 1η Δεκεμβρίου τόσο τα αστικά λεωφορεία της Θεσσαλονίκης όσο και τα ΚΤΕΛ του νομού σβήνουν τις μηχανές τους λόγω των πολύ σημαντικών οικονομικών προβλημάτων.                                                                                   Τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ σταματούν την λειτουργία τους εξ αιτίας της αδυναμίας πληρωμής των προμηθευτών. Από την άλλη πλευρά εκείνα του ΚΤΕΛ έχουν στερέψει από πετρέλαιο και αδυνατούν πλέον να κινηθούν.

Τελεσίγραφο από τον ΟΑΣΘ για τα 15 εκατ. ευρώ


Τελεσίγραφο από τον ΟΑΣΘ για τα 15 εκατ. ευρώΠαράταση μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή δόθηκε από τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) στην κυβέρνηση, έτσι ώστε να προκύψει λύση στο οξύ πρόβλημα ρευστότητας του πρώτου, που ζητά σε πρώτη φάση 15 εκατ. ευρώ για να συνεχίσει να κινεί τα λεωφορεία του.                     Στο πλαίσιο αυτό, στο τέλος της εβδομάδας θα μεταβεί στην Αθήνα ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χ. Στεφανίδης, έτσι ώστε να έχει συνάντηση με στελέχη των συναρμόδιων υπουργείων Οικονομικών και Μεταφορών. Εάν δεν βρεθεί λύση, τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ θα τραβήξουν «χειρόφρενο», αλλά σε κάθε περίπτωση εκτιμάται πως θα βρεθεί τρόπος αντιμετώπισης του όλου προβλήματος. Ο ΟΑΣΘ έχει προειδοποιήσει με στάση πληρωμών και διακοπή των δρομολογίων των λεωφορείων σε όλο τον νομό Θεσσαλονίκης. Με έγγραφο από τις 16 Μαΐου 2013 προς τον γενικό γραμματέα Μεταφορών Νίκο Σταθόπουλο, το οποίο κοινοποιήθηκε στον προϊστάμενο Εισαγγελίας Θεσσαλονίκης, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ ζητά να καταβληθούν τα 15 εκατ. ευρώ, έναντι των συνολικών βεβαιωμένων οφειλών του Δημοσίου, συνολικού ύψους 80 εκατ. ευρώ.

ΟΑΣΑ: Πως να αποφύγετε τα πλαστά εισιτήρια

  • Οδηγίες προς το επιβατικό κοινό εξέδωσε ο ΟΑΣΑ ενημερώνοντας τους πολίτες για τα όσα πρέπει να προσέχουν ώστε να μην εξαπατηθούν από επιτήδειους που πουλούν πλαστά εισιτήρια, μετά από τα πρόσφατα κρούσματα.
Στην ανακοίνωσή του, ο ΟΑΣΑ επισημαίνει:
«Ενημερώνουμε το επιβατικό κοινό ότι μετά από συντονισμένες ενέργειες του ΟΑΣΑ και της Ελληνικής Αστυνομίας εντοπίστηκαν και οδηγήθηκαν στη Δικαιοσύνη, άτομα τα οποία συμμετείχαν σε διακίνηση πλαστών εισιτηρίων.
Με αφορμή το γεγονός αυτό, ο ΟΑΣΑ ενημερώνει τους επιβάτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, να ελέγχουν τα εισιτήριά τους και να τα προμηθεύονται μόνο από αξιόπιστες πηγές (εκδοτήρια των Ο.ΣΥ. Α.Ε. & ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε., αυτόματα μηχανήματα έκδοσης και καταστήματα πώλησης στην Αττική που διαθέτουν εισιτήρια).

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Yπουργείο Υποδομών: Ευτυχώς που έβαλαν «πλάτη» οι εργαζόμενοι...


Όπως μεταδίδουν κύκλοι του υπουργείου, οι αστικές συγκοινωνίες πέτυχαν να αποτρέψουν τις αυξήσεις των εισιτηρίων παρ' όλο που «κόπηκαν» από τον προϋπολογισμό τους 36 εκατ. ευρώ, ενώ προαναγγέλουν φιλόδοξες ανακοινώσεις για τον όμιλο ΟΑΣΑ πολύ σύντομα... Όπως αναφέρουν, το υπουργείο Υποδομών έφτασε να μην έχει χρήματα για να πληρώσει το προσωπικό των εταιριών, όμως πλέον η κατάσταση έχει αναστραφεί, καθώς ο ΟΑΣΑ άσκησε αγωγές κατά του υπουργείου Εργασίας, το οποίο οφείλει στα μέσα μεταφοράς περί τα 100 εκατ. ευρώ για κοινωνικό έργο που προσφέρθηκε, αλλά δεν πληρώθηκε.
Όπως σημειώνουν, έχουν ετοιμαστεί συμβάσεις παροχής συγκοινωνιακού έργου για το 2014, για το οποίο εκτιμάται ότι θα υπάρξει πλεόνασμα λειτουργίας, δεδομένης της επιδότησης των 100 εκατ. ευρώ, ενώ υπογραμμίζουν ότι όλα αυτά έγιναν εφικτά χάρη στην «πλάτη» που έβαλαν οι εργαζόμενοι.

Με πληροφορίες απο το ΒΗΜΑ

Η Διεύθυνση Μελετών Έργων Οδοποιΐας θα είναι ο φορέας υλοποίησης της αξιολόγησης των ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών που θα κάνει η PWC

Η Διεύθυνση Μελετών Έργων Οδοποιίας (ΔΜΕΟ) της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων (ΓΓΔΕ) θα είναι ο Φορέας Υλοποίησης και Δικαιούχος του άχαρου έργου της αξιολόγησης των ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών, την οποία θα πραγματοποιήσει η PWC και θα οδηγήσει σε απολύσεις στις ΔΕΚΟ.

Πρόκειται για την δράση «Αξιολόγηση δομών των εποπτευόμενων φορέων του Υπουργείου Υποδομών», η οποία θα χρηματοδοτηθεί από το επιχειρησιακό πρόγραμμα «Διοικητική Μεταρρύθμιση» και αφορά όλα τα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου που εποπτεύει το υπουργείο Υποδομών, ακόμη και αυτά που έχουν περάσει στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) προς ιδιωτικοποίηση - πλην των ΕΛΤΑ και της ΕΥΔΑΠ.

Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού, κ. Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, που αναρτήθηκε στη «Διαύγεια», το «φιλτράρισμα» που θα κάνει η PWC αφορά την αξιολόγηση των εξής ΔΕΚΟ, που «απασχολούν προσωπικό περίπου 13.000 ατόμων»:

- Τις εποπτευόμενες από τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων Αττικό Μετρό, Εγνατία Οδός, ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΕ (ΟΣΚ - ΔΕΠΑΝΟΜ - ΘΕΜΙΣ), Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας (ΤΕΟ ΑΕ), Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης (ΟΑΚ ΑΕ), Ινστιτούτο Εκπαίδευσης & Επιμόρφωσης Μελών Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΙΕΚΕΜ ΤΕΕ) και,

- τις εποπτευόμενες από τη Γενική Γραμματεία Μεταφορών ΓΑΙΑΟΣΕ, ΟΣΕ, ΟΑΣΑ, ΕΡΓΟΣΕ, ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΤΥ (ROSCO), που απασχολούν και την συντριπτική πλειονότητα του εν λόγω προσωπικού.

Σύμφωνα με την απόφαση του κ. Χρυσοχοϊδη, η υλοποίηση του έργου της αξιολόγησης «είναι επομένως αναγκαία» και θα τρέξει «μέσω υπηρεσίας Συμβούλου», ο οποίος θα πρέπει:

- Να παραλάβει τα διαθέσιμα στοιχεία των προς αξιολόγηση εποπτευομένων φορέων,

- Να προβεί σε καταγραφή - ανάλυση των δομών των εποπτευομένων φορέων με βάση μεθοδολογία που θα του δοθεί από το Δικαιούχο, δηλαδή το υπουργείο Υποδομών,

- Να υποβάλει στο Δικαιούχο παραδοτέο με την ολοκλήρωση του Εργου.

Σύμφωνα με την απόφαση του υπουργού Υποδομών, «καθήκοντα των Φορέων Πρότασης και Λειτουργίας του Έργου», δηλαδή των επίμαχων ΔΕΚΟ, είναι:

- «Να διευκολύνει με κάθε τρόπο το επιστημονικό προσωπικό που θα απασχοληθεί για την υλοποίηση του αντικειμένου της παρούσας συμφωνίας στη συγκέντρωση των απαραίτητων στοιχείων και πληροφοριών»,

- «Να παρέχει στον Δικαιούχο τις αναγκαίες πληροφορίες που έχει στη διάθεσή του για τον προσδιορισμό του σκοπού του αντικειμένου του Έργου, του χρόνου υλοποίησης και να συνεργάζεται μαζί του για την κατάρτιση του Τεχνικού Δελτίου Προτεινόμενης Πράξης»,

- «Να παρέχει έγκαιρα στο Δικαιούχο την αναγκαία πληροφόρηση σχετικά με οργανωτικές ή διοικητικές αλλαγές που επηρεάζουν την υλοποίηση του Έργου»,

- «Να μεριμνήσει για τις διοικητικές ή/και θεσμικές ρυθμίσεις που απορρέουν από την υλοποίηση του Έργου».

Παράλληλα, καθήκοντα της ΔΜΕΟ μεταξύ άλλων θα είναι:

- «Να εκτελεί όλες τις ενέργειες που το εκάστοτε ισχύον κανονιστικό πλαίσιο προβλέπει ως αρμοδιότητα ενός Δικαιούχου, κατά την πορεία υλοποίησης της πράξης»,

- «Να αναθέτει την υλοποίηση του έργου στα πλαίσια της κείμενης νομοθεσίας»,

- «Να κοινοποιεί στον Φορέα Πρότασης / στον Φορέα Λειτουργίας τις αναφορές προόδου για την εξέλιξη του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου του Έργου, τις οποίες αποστέλλει στην αρμόδια Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Ε.Π»,

- «Να συνεργαστεί με τον Φορέα Πρότασης και τον Φορέα Λειτουργίας για τη σύνταξη του Τεχνικού Δελτίου Προτεινόμενης Πράξης και την υποβολή του στην Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Ε.Π.».

Σύμφωνα με την απόφαση, «είναι σκόπιμη η σύσταση σχετικής Επιτροπής αποτελουμένης από εκπροσώπους των Φορέων Πρότασης / Λειτουργίας και Υλοποίησης», η οποία θα έχει αντικείμενο τον συντονισμό και την παρακολούθηση «όλων των εργασιών που απαιτούνται για την εκτέλεση του έργου», την «εισήγηση προς τα αρμόδια όργανα των μερών κάθε αναγκαίου μέτρου και ενέργειας για την υλοποίηση του έργου» και την «γνωμοδότηση επί της κάθε διαφοράς μεταξύ των συμβαλλομένων μερών που προκύπτει σχετικά με την ερμηνεία των όρων της σύμβασης που θα συναφθεί και τον τρόπο εφαρμογής της».
Δείτε την Απόφαση του Υπουργού:


Σε αναμμένα κάρβουνα 13.000 εργαζόμενοι σε συγκοινωνιακούς φορείς και ΟΣΕ...

Σε αναμμένα κάρβουνα κάθονται 13.000 εργαζόμενοι σε μετρό, τραμ, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, τρόλεϊ, λεωφορεία ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Στις 6 Δεκεμβρίου ο ιδιώτης σύμβουλος από την κρησάρα του οποίου περνάνε οι εποπτευόμενοι φορείς 10 υπουργείων, θα παραδώσει στην κυβέρνηση τις προτάσεις του, για στοχευμένες μειώσεις προσωπικού.

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Σύγκρουση λεωφορείου του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης με νταλίκα στα Τέμπη


Στο δυστύχημα που σημειώθηκε στις 22.20 το βράδυ στο 384ο χιλιόμετρο στην Εθνική Οδό Αθηνών- Θεσσαλονίκης στο ρεύμα προς Αθήνα ενεπλάκησαν ένα λεωφορείο του ΚΤΕΛ, ένα φορτηγό και ένα ΙΧ αυτοκίνητο. Νεκρός είναι ο οδηγός του ΙΧ αυτοκινήτου ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται αυτή την ώρα η επιχείρηση απεγκλωβισμού των επιβατών.

Η κυκλοφορία έχει διακοπεί και στα δύο ρεύματα και διεξάγεται μέσω παρακαμπτηρίων οδών. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για εγκλωβισμένους ενώ στο σημείο βρίσκονται ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις και ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ.

Ο οδηγός του ΙΧ με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη προσπάθησε να προσπεράσει το λεωφορείο του ΚΤΕΛ και συγκρούστηκε μετωπικά με το φορτηγό που ερχόταν από το αντίθετο ρεύμα. Νεκρός είναι ο οδηγός του ΙΧ και τραυματίες ο οδηγός της νταλίκας και ένας από τους επιβάτες του λεωφορείου.

Αυτή την ώρα είναι σε εξέλιξη η επιχείρηση απεγκλωβισμού των επιβατών ενώ στο σημείο επιχειρούν 15 πυροσβέστες με πέντε οχήματα.
ΠΗΓΗ: kathimerini.gr

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Η πόρτα της εξόδου θα ανοίξει για το 5% των εργαζόμενων


Σε αναμμένα κάρβουνα κάθονται 13.000 εργαζόμενοι σε μετρό, τραμ, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, τρόλεϊ, λεωφορεία ΟΣΕ και Τραινοσέ...
Στις 6 Δεκεμβρίου ο ιδιώτης σύμβουλος από την κρησσάρα του οποίου περνάνε οι εποπτευόμενοι φορείς 10 υπουργείων, θα παραδώσει στην κυβέρνηση τις προτάσεις του, για στοχευμένες μειώσεις προσωπικού. 

Σύμφωνα με πληροφορίες η πόρτα της εξόδου θα ανοίξει για το 5% των εργαζόμενων, με ειδικότητες που θα κριθεί ότι δεν είναι απαραίτητες και κυρίως δεν επηρεάζουν την ομαλή υλοποίηση του συγκοινωνιακού έργου.  

Έτσι από τους 12.941 υπαλλήλους εκτιμάται ότι θα απολυθούν περίπου 650.

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

"ΟΑΣΑ" Kατά υπ. Οικονομικών και Εργασίας - Δημόσιο εναντίον Δημοσίου. Στην αντεπίθεση περνά ο ΟΑΣΑ...



Του ΦΩΤΗΣ ΦΩΤΕΙΝΟΣ                                                           ΟΑΣΑ κατά υπ. Οικονομικών και Εργασίας

Δημόσιο εναντίον Δημοσίου. Στην αντεπίθεση περνά ο ΟΑΣΑ, το διοικητικό συμβούλιο του οποίου αποφάσισε την άσκηση αγωγών κατά των υπουργείων Οικονομικών και Εργασίας.

Οι αγωγές εκπορεύονται από τη διεκδίκηση οφειλών για την κάλυψη της διαφοράς κομίστρου, από την παροχή μειωμένου κομίστρου πολυτέκνων, ηλικιωμένων άνω των 65 ετών και νέων 7-18 ετών για τα έτη 2011 και 2012.

Η προωθούμενη άσκηση αγωγών αποτελεί μοχλό πίεσης προς τα ανωτέρω υπουργεία, δεδομένου ότι ο όμιλος «ασφυκτιά» οικονομικά, εξαιτίας της συρρίκνωσης της ετήσιας κρατικής επιχορήγησης.

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Δείτε το μοναδικό βίντεο με λεωφορεία μιας άλλης εποχής...

Η τεχνολογία τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα και πλέον οι μετακινήσεις των πολιτών γίνονται με υπερσύγχρονα μέσα....
Ακόμα και τα λεωφορεία διαθέτουν ανέσεις που κάνουν πιο ξεκούραστο το ταξίδι και όσο περνά ο καιρός, τόσο πιο πολύ εξελίσσονται, για επιβάτες και οδηγούς.
Κάτι ανάλογο όμως δεν συνέβαινε πριν από δεκαετίες, όπου οι οδηγοί, κυρίως, ήταν... παντός καιρού και... δρόμου.
Οδηγώντας στους πιο κακοτράχαλους δρόμους της υπαίθρου και κάτω και από τις πιο αντίξοες καιρικές συνθήκες, έδιναν την καθημερινή τους μάχη για να αντεπεξέλθουν στα δρομολόγιά τους.
Πέραν τούτου, έπρεπε να γνωρίζουν και τα «χούγια» του οχήματος που οδηγούσαν, καθώς τα λεωφορεία της εποχής εκείνης είχαν και τις… ιδιοτροπίες τους.

Αλλάζουν σελίδα οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας με τηλεματική και έξυπνο εισιτήριο....


Ο επιβάτης που βρίσκεται στη στάση θα μπορεί να ενημερωθεί για την ακριβή ώρα που θα περάσει το λεωφορείο ή το τρόλεϊ
Αλλάζουν σελίδα οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας με τη λειτουργία της τηλεματικής και του «έξυπνου εισιτηρίου» που έχουν ήδη δρομολογηθεί και θα ανατρέψουν τη σημερινή εικόνα των μέσων μαζικής μεταφοράς, τα οποία γίνονται πιο φιλικά αλλά και πιο ελκυστικά για τους επιβάτες.                                                                                                               Οι ώρες αναμονής στις στάσεις ή στα εκδοτήρια εισιτηρίων και καρτών αλλά και η «οδύσσεια» της αναζήτησης ενός εισιτηρίου σε απομακρυσμένα μέρη ή σε χαλασμένα μηχανήματα θα λάβουν τέλος από το 2015 που και τα δύο συστήματα θα έχουν ολοκληρωθεί και εφαρμοστεί σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Αλλοδαποί έστειλαν στο νοσοκομείο οδηγό λεωφορείου... λόγω εισιτηρίου


Τρεις αλλοδαποί, πιθανότατα Αλβανοί, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, επιτέθηκαν σε οδηγό λεωφορείου, όταν τους ζητήθηκε να κόψουν εισιτήριο....

Θύμα επίθεσης από τρεις αλλοδαπούς, κατά πάσα πιθανότητα Αλβανικής καταγωγής, έπεσε νωρίτερα ο οδηγός της γραμμής 72 (Θεσσαλονίκη - Μηχανιώνα) του ΟΑΣΘ.

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Ποιος αναλαμβάνει το τιμόνι του ΟΑΣΑ

Εγκρίθηκε από την Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής ο προτεινόμενος από τον υπουργό Υποδομών κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για τη θέση του πρόεδρου και διευθύνοντος συμβούλου του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) κ. Γρηγόρης Δημητριάδης.

Ο κ. Δημητριάδης, ο οποίος είναι ηλεκτρολόγος - ηλεκτρονικός μηχανικός, είναι 35 ετών και μέχρι πρότινος διατελούσε συντονιστής του υπουργείου Ανάπτυξης για την Εθνική Στρατηγική Διευκόλυνσης του Εξωτερικού Εμπορίου, αποτελώντας πρόσωπο ευρύτερης αποδοχής.

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Άσκηση αγωγών του Ο.Α.Σ.Α. κατά του Υπουργείου Οικονομικών


Άσκηση αγωγών του Ο.Α.Σ.Α. κατά του Υπουργείου Οικονομικών και του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας για διεκδίκηση οφειλών...


Διεκδίκηση οφειλών για κάλυψη της διαφοράς κομίστρου από την παροχή δικαιώματος μετακίνησης μειωμένου κομίστρου ετών 2011 & 2012 πολυτέκνων & μελών της οικογενείας τους, καθώς επίσης ηλικιωμένων άνω των 65 ετών και νέων 7 - 18 ετών, με τα Μ.Μ.Μ. αρμοδιότητας Ο.Α.Σ.Α.

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Έρχονται προσλήψεις ανέργων για ελεγκτές στα μέσα μεταφοράς

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣΑΝΕΡΓΟΙΕΛΕΓΚΤΕΣΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ 2013-11-13 Αξιολόγηση:51 2 3 4 5 (3 ψήφοι) Έρχονται προσλήψεις ανέργων για ελεγκτές στα μέσα μεταφοράς Έρχονται προσλήψεις ανέργων για ελεγκτές στα μέσα μεταφοράς Προωθείται πρόγραμμα όπου θα προβλέπει προσλήψεις ανέργων εγγεγραμένων στα μητρώα του ΟΑΕΔ για την κάλυψη θέσεων στα μέσα μαζικής μεταφοράς όπου θα εργαστούν ως ελεγκτές . Συγκεκριμένα ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος μιλώντας στο συνέδριο ATTAC με θέμα «Βιώσιμες δημόσιες αστικές συγκοινωνίες στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης» που πραγματοποιήθηκε στην Τεργέστη αναφέρθηκε στα μέτρα για την καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής και ανακοίνωσε μια σειρά από μέτρα για την αντιμετώπιση του φαινομένο

Τα λεωφορεία έχασαν το 25% των επιβατών τους. -50% οι μισθοί από το 2009

Εμφανή είναι τα απόνερα του Μνημονίου στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και ειδικότερα στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, με μεγάλα «θύματα» τους εργαζομένους και τους χρήστες των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Του Φώτη Φωτεινού

Η νέα εταιρεία που δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση λεωφορείων - τρόλεϊ, «Οδικές Συγκοινωνίες», γνώρισε μείωση επιβατών 25% και δρομολογίων (οχηματοχιλιόμετρα) 22%, σε σχέση με το 2009.

Η συρρίκνωση του συγκοινωνιακού έργου αποτελεί απόρροια της μείωσης του προσωπικού κατά 2.064 άτομα, ήτοι 25% και των δαπανών μισθοδοσίας κατά 50%!

Με τα ανωτέρω στοιχεία, εύκολα αντιλαμβάνεται κάποιος γιατί έχουν μειωθεί ή και καταργηθεί αρκετά δρομολόγια (έχει ανασχεδιαστεί περίπου το 1/3 των δρομολογίων) και, ανά περιπτώσεις, έχει αυξηθεί ο χρόνος αναμονής των επιβατών στις στάσεις.

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Τα Μνημόνια διαλύουν τις αστικές συγκοινωνίες...



Του ΦΩΤΗ ΦΩΤΕΙΝΟΥ

Συρρικνώνονται ταχύτατα δρομολόγια, προσωπικό και επιβάτες. Αυτό, σε συνδυασμό με το «ψαλίδι» στις κρατικές επιδοτήσεις, οδηγεί σε κατάρρευση το σύστημα των δημόσιων οδικών μεταφορών. Εμφανή είναι τα απόνερα του Μνημονίου στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και ειδικότερα στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, με μεγάλα «θύματα» τους εργαζομένους και τους χρήστες των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Η νέα εταιρεία που δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση λεωφορείων - τρόλεϊ, «Οδικές Συγκοινωνίες», γνώρισε μείωση επιβατών 25% και δρομολογίων (οχηματοχιλιόμετρα) 22%, σε σχέση με το 2009. Η συρρίκνωση του συγκοινωνιακού έργου αποτελεί απόρροια της μείωσης του προσωπικού κατά 2.064 άτομα, ήτοι 25% και των δαπανών μισθοδοσίας κατά 50%!

Ελλείψεις

Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

ΟΑΣΑ - ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΘΗΝΩΝ σημειώσατε 2!!! Και το επιβατικό της Αθήνας αλλόφρονο!!!


Ο ΟΑΣΑ εξέδωσε  δελτίο τύπου για την δρομολόγηση, λεωφορείων και τρόλεϊ, λόγω του Μαραθωνίου (ΕΔΩ)

Σύμφωνα λοιπόν με την τροχαία οι δρόμοι και οι ώρες που θα παραμείνουν οι κλειστοί δρόμοι είναι οι εξής (ΕΔΩ):

ΕΛΑΦΡΥΝΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ


Μηδενισμός ζημιών στις συγκοινωνίες

ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΜΟΣΧΟΥ

Περίπου 35 εκατ. ευρώ θα εισέλθουν μέχρι το τέλος του έτους στα ταμεία της ΟΣΥ και της ΣΤΑΣΥ από τα χρέη των υπουργείων για τα μειωμένα εισιτήρια σε πολύτεκνους, μαθητές και φοιτητές, συνταξιούχους και στρατιωτικούς. Με τα κονδύλια αυτά η εικόνα των συγκοινωνιακών φορέων βελτιώνεται σημαντικά και μπορεί να καλυφθεί το «κενό» της μειωμένης επιδότησης, Παράλληλα η συνολική βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων το 2013 και για τους δύο συγκοινωνιακούς φορείς, την ΟΣΥ και την ΣΤΑΣΥ, θα φτάσει τα 50 εκατ. ευρώ οδηγώντας την πρώτη σε κλείσιμο της «μαύρης τρύπας» που δημιουργεί κάθε χρόνο και τη δεύτερη σε κερδοφορία.

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Απολύσεις - μειώσεις - διαγραφή δρομολογίων, το τρίπτυχο πλάνο για τα ΜΜΜ το 2014...



Καυτό προβλέπεται το 2014 για τις δημόσιες συγκοινωνίες της Αθήνας.
Συρρίκνωση του συγκοινωνιακού δικτύου, με κόψιμο δρομολογίων που καταγράφουν μειωμένη επιβατική κίνηση, προαναγγέλλει ουσιαστικά η μείωση της κρατικής επιχορήγησης για τους συγκοινωνιακούς φορείς, την οποία προτείνει το Υπουργείο Οικονομικών για την τριετία 2014 - 2017.
Μάλιστα δεν αποκλείεται σε κάποιους συγκοινωνιακούς φορείς να υπάρξουν και μειώσεις στον αριθμό των εργαζομένων, αφού γίνεται σαφές ότι με τις μειώσεις τα νούμερα δεν βγαίνουν.

Το υπουργείο προτείνει «κούρεμα» επιδοτήσεων της τάξης των 120 εκατ. το 2014 και περαιτέρω διεύρυνσή του στα 150 εκατ. το 2015, σε σχέση με την εγκριθείσα επιδότηση του 2013 (380 εκατ. ήταν το αρχικό κονδύλι).

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Συγκοινωνίες: «Κουτσουρεμένη» η επιδότηση 2014 - Έρχεται μείωση δρομολογίων


Συρρίκνωση του συγκοινωνιακού έργου με κόψιμο δρομολογίων που καταγράφουν μειωμένη επιβατική κίνηση προαναγγέλλει ουσιαστικά η μείωση της κρατικής επιχορήγησης για τους συγκοινωνιακούς φορείς την οποία... προτείνει το υπουργείο Οικονομικών για την τριετία 2014 – 2017.

Μάλιστα δεν αποκλείεται σε κάποιους συγκοινωνιακούς φορείς να υπάρξουν και μειώσεις στον αριθμό των εργαζομένων, αφού γίνεται σαφές ότι με τις μειώσεις τα νούμερα δεν βγαίνουν.

Το υπουργείο Οικονομικών προτείνει «κούρεμα» επιδοτήσεων της τάξης των 120 εκατ. το 2014 και περαιτέρω διεύρυνσή του στα 150 εκατ. το 2015, σε σχέση με την εγκριθείσα επιδότηση του 2013 (380 εκατ. ήταν το αρχικό κονδύλι).

Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Ο Κώστας Κόκκορης ζητά πύκνωση των δρομολογίων!


Συνάντηση Δημάρχου Κώστα Κόκκορη με στελέχη του ΟΑΣΑ...

Συνάντηση με θέμα την πύκνωση των δρομολογίων των συγκοινωνιακών γραμμών του ΟΑΣΑ που εξυπηρετούν τους κατοίκους της Γλυφάδας είχε ο Δήμαρχος Κώστας Κόκκορης με στελέχη της Δ/νσης Συγκοινωνιακού Σχεδιασμού του ΟΑΣΑ στο Δημαρχείο.

Στόχος της συνάντησης αναφέρει ο Δήμαρχος Κώστας Κόκκορης στοetheldrivers ήταν η ενημέρωση σχετικά με τα προβλήματα και τις ανάγκες που έχουν προκύψει μετά τη λειτουργία του Μετρό στο Ελληνικό καθώς και οι δυνατότητες αντιμετώπισης τους για την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των κατοίκων και των επισκεπτών της πόλης.

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Τρία χρόνια φυλάκιση στον οδηγό του ΟΑΣΘ...


Τρία χρόνια φυλάκιση στον οδηγό του ΟΑΣΘ με το βαρύ χέρι - Είχε ξυλοκοπήσει νεαρό γιατί έκλεινε λεωφορειόδρομο με το ΙΧ του

Ποινή φυλάκισης τριών ετών, εξαγοράσιμη προς 5 ευρώ την ημέρα, επέβαλε το Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης σε οδηγό του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) για τον άγριο ξυλοδαρμό νεαρού που είχε μπλοκάρει με το ΙΧ του λεωφορειολωρίδα. Για την ίδια υπόθεση το δικαστήριο επέβαλε ποινή φυλάκισης τριών μηνών, με αναστολή, και στον οδηγό του αυτοκινήτου.

Κατά την απολογία του ο οδηγός του ΟΑΣΘ ισχυρίστηκε ότι ο οδηγός του ΙΧ κινήθηκε απειλητικά εναντίον του, ενώ, όπως είπε, θόλωσε όταν ο νεαρός έβρισε την νεκρή γυναίκα του.

Το περιστατικό συνέβη τα Χριστούγεννα του 2009 στην Εγνατία Οδό. Σύμφωνα με μαρτυρίες, ο οδηγός του Ι.Χ. είχε σταθμεύσει για λίγα λεπτά το όχημά του στο λεωφορειόδρομο, προκαλώντας την οργή του οδηγού του ΟΑΣΘ, ο οποίος κατέβηκε από το λεωφορείο για να ζητήσει το λόγο και μετά από λογομαχία, χτύπησε τον νεαρό με αποτέλεσμα να τον στείλει στο νοσοκομείο.

Τρία χρόνια φυλάκιση στον οδηγό του ΟΑΣΘ...


Τρία χρόνια φυλάκιση στον οδηγό του ΟΑΣΘ με το βαρύ χέρι - Είχε ξυλοκοπήσει νεαρό γιατί έκλεινε λεωφορειόδρομο με το ΙΧ του                                                                 Ποινή φυλάκισης τριών ετών, εξαγοράσιμη προς 5 ευρώ την ημέρα, επέβαλε το Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης σε οδηγό του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) για τον άγριο ξυλοδαρμό νεαρού που είχε μπλοκάρει με το ΙΧ του λεωφορειολωρίδα. Για την ίδια υπόθεση το δικαστήριο επέβαλε ποινή φυλάκισης τριών μηνών, με αναστολή, και στον οδηγό του αυτοκινήτου.   Κατά την απολογία του ο οδηγός του ΟΑΣΘ ισχυρίστηκε ότι ο οδηγός του ΙΧ κινήθηκε απειλητικά εναντίον του, ενώ, όπως είπε, θόλωσε όταν ο νεαρός έβρισε την νεκρή γυναίκα του.                            Το περιστατικό συνέβη τα Χριστούγεννα του 2009 στην Εγνατία Οδό. Σύμφωνα με μαρτυρίες, ο οδηγός του Ι.Χ. είχε σταθμεύσει για λίγα λεπτά το όχημά του στο λεωφορειόδρομο, προκαλώντας την οργή του οδηγού του ΟΑΣΘ, ο οποίος κατέβηκε από το λεωφορείο για να ζητήσει το λόγο και μετά από λογομαχία, χτύπησε τον νεαρό με αποτέλεσμα να τον στείλει στο νοσοκομείο.

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Τρεις οδηγοί ταξί συνελήφθησαν στα ΚΤΕΛ Κηφισού και στο κέντρο

Τρείς οδηγοί ταξί συνελήφθησαν σήμερα στα ΚΤΕΛ του Κηφισού και το κέντρο της Αθήνας, καθώς κατά τη διάρκεια ελέγχων, διαπιστώθηκε ότι είχαν πειράξει τα ταξίμετρα και τις ταμειακές μηχανές.

Ο ένας εξ αυτών είχε τοποθετημένη, ενώ οι άλλοι δύο κατείχαν εντός των οχημάτων τους, έτοιμες να χρησιμοποιηθούν, ειδικές συνδεσμολογίες πρόκλησης παρεμβολών στις ταμειακές μηχανές των οχημάτων μη προβαίνοντας παράλληλα στην έκδοση αποδείξεων.

ΠΗΓΗ

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Ο κύβος ερρίφθη! - Σε ιδιώτες η συντήρηση δικτύου του ΟΣΕ


Οι διαδικασίες θα προχωρήσουν γρήγορα και μέσα στον Νοέμβριο αναμένεται η κατάθεση στη Γενική Γραμματεία ΣΔΙΤ του φακέλου για την προκήρυξη του διαγωνισμού...

Βήμα-βήμα προχωρά η αποψίλωση του ΟΣΕ και το μοίρασμα σε ιδιώτες των δραστηριοτήτων που είχε στο παρελθόν ο όμιλος.

Μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την τεχνική βάση (Rosco), οι οποίες βρίσκονται σε φάση αποκρατικοποίησης, φτάνει η ώρα να περάσει σε ιδιώτες και η συντήρηση του δικτύου.

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Ξηλώθηκε ολόκληρη η διοίκηση του ΟΑΣΑ Τον «αποκεφαλισμό» του Δ.Σ. αποφάσισε ο υπ. Υποδομών Μιχ. Χρυσοχοϊδης


Στον «αποκεφαλισμό» του διοικητικού συμβούλίου του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) προχώρησε την Τετάρτη ο υπουργός Υποδομών κ.Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.                                                                  Σύμφωνα με πληροφορίες, αιτία ήταν η μη συμβασιοποίηση των οικονομικών υποχρεώσεων των υπουργείων που εμπλέκονται σε διάφορα μειωμένα εισιτήρια (μαθητές, ΑμεΑ, ένστολοι κτλ.) από την πλευρά του οργανισμού, με αποτέλεσμα να χαθούν χρήματα, την ώρα που το υπουργείο Υποδομών προσπαθεί να αναστείλει την αύξηση των εισιτηρίων.

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Διαχωρίζουν γραμμές εργαζόμενους και επιβάτες σε πρότυπους και μη!


Ανακοίνωση συνδικάτου εργαζομένων ΟΑΣΑ....



                                       
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Συγκοινωνίες: Φρένο στην αύξηση εισιτηρίων η προσαρμογή €50 εκατ.



Μειώθηκε το κόστος ΟΑΣΑ, ισοσκελίστηκε ο προϋπολογισμός της ΣΤΑΣΥ
Δεν υπάρχει κανένας λόγος αύξησης των εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, σύμφωνα με στελέχη του ΟΑΣΑ, καθώς οι αστικές συγκοινωνίες πέτυχαν μία εμπροσθοβαρή προσαρμογή, ύψους σχεδόν 50 εκατ. ευρώ στο επτάμηνο του 2013 σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Μάλιστα, η ΣΤΑΣΥ κατέγραψε πλεόνασμα λειτουργίας και δεν θα χρησιμοποιήσει κρατική επιδότηση έως το τέλος του έτους, ενώ η ΟΣΥ παρόλο που δεν τα πήγε καλά στα έσοδα, έχει μειώσει θεαματικά τα έξοδά της και βελτίωσε τη θέση της.

Στόχος του υπουργείου Μεταφορών είναι να αυξηθεί το κόστος, χωρίς να… φανεί η αύξηση – Δεν αποκλείεται ακόμη και «ξαφνικός θάνατος» για τον ΟΑΣΑ


Της Χαράς Τζαναβάρα
Η κατάργηση του ενιαίου εισιτηρίου του 1,40 ευρώ είναι ένα από τα εναλλακτικά σενάρια που εξετάζει το υπουργείο Μεταφορών για να καλύψει την απαίτηση της τρόικας για αύξηση των τιμών στις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας. Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο δεν αποκλείεται ο «ξαφνικός θάνατος» για τον ΟΑΣΑ, τον συντονιστικό φορέα των συγκοινωνιών στο Λεκανοπέδιο, που απασχολεί περίπου 100 εργαζομένους.

«Το κράτος δεν έχει πληρώσει τις οφειλές του» ΟΑΣΘ

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ επισημαίνει: «Δεν είναι ο ΟΑΣΘ που επιδοτείται, ο επιβάτης επιδοτείται», συμπληρώνοντας ότι ο Οργανισμός χάνει περίπου 20 εκατομμύρια ευρώ από τους περιορισμούς που βάζει το κράτος στα εισιτήρια
 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Του Νίκου Φωτόπουλου
Αγρια «κόντρα» με τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης φαίνεται ότι άνοιξε ο υπουργός Υποδομών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, με τις δηλώσεις του για μείωση του λειτουργικού κόστους ώστε να μην υπάρξει αύξηση του εισιτηρίου για τους πολίτες. «Αιφνιδιαστήκαμε από τις δηλώσεις του κ. Χρυσοχοΐδη, γιατί στις επαφές που είχαμε μαζί του στη Θεσσαλονίκη κατά τη διάρκεια της ΔΕΘ συμφωνήσαμε να συναντηθούμε τις επόμενες εβδομάδες για να συζητήσουμε και δεν μας ανέφερε κάτι τέτοιο», δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης, φανερά ενοχλημένος από τις δηλώσεις του υπουργού. Τόνισε ακόμη ότι ο Οργανισμός είχε ζητήσει δύο γνωμοδοτήσεις από καθηγητές του Εργατικού Δικαίου, τον κ. Γιάννη Κουκιάδη και την κ. Βικτωρία Δούκα, που ξεκαθάρισαν ότι οι επιχειρησιακές συμβάσεις του ΟΑΣΘ δεν θίγονται από το Μνημόνιο.

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Τα ευφυή συστήματα μεταφορών στην υπηρεσία των δημόσιων συγκοινωνιών της χώρας...



Ένα βήμα πιο μπροστά στη χρήση «έξυπνων» συστημάτων μεταφορών, που διευκολύνουν τις μετακινήσεις του κοινού στις πόλεις, μειώνουν τον κυκλοφοριακό φόρτο και τις επιπτώσεις στο περιβάλλον και ελαχιστοποιούν τους κινδύνους ατυχημάτων, επιχειρούν μεγάλες πόλεις της Ελλάδας. Σήμερα η χώρα θέλει να θεωρεί ότι βρίσκεται κοντά στο μέσο όρο των χωρών της νοτιοανατολικής Ευρώπης ως προς τη χρήση τέτοιων συστημάτων στις δημόσιες συγκοινωνίες αλλά και γενικότερα στις μετακινήσεις και μεταφορές. Αυτά συμβαίνουν τη στιγμή που, στην ίδια περιοχή, εκτός από την Αυστρία που έχει προχωρήσει ιδιαίτερα στον τομέα αυτό, οι μισές χώρες εφαρμόζουν, σε ένα μέσο επίπεδο, τεχνολογίες ευφυών συστημάτων μεταφορών (ITS) και οι άλλες μισές βρίσκονται σε πολύ αρχικό στάδιο.

Παριστάνουν τους ελεγκτές για να εξαπατούν επιβάτες λεωφορείων και τρόλλευ...


Με παρέμβαση του Συνήγορου του Πολίτη επικολλήθηκαν ενημερωτικά έντυπα στα λεωφορεία και τα τρόλλευ σχετικά με την διαδικασία ελέγχου εισιτηρίων. Ο ΣτΠ εξέτασε αναφορές πολιτών στις οποίες οι πολίτες κατήγγειλαν ότι στα λεωφορεία και τρόλλευ της ΟΣΥ ΑΕ εισέρχονται άτομα και διενεργούν «ελέγχους» εισιτηρίων παριστάνοντας τους «ελεγκτές», παραπλανούν τους επιβάτες και ειδικά τους παραβάτες και αποσπούν από αυτούς χρηματικά ποσά


Ο Συνήγορος του Πολίτη με ικανοποίηση πληροφορήθηκε ότι η Εταιρεία Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ ΑΕ) ξεκίνησε την ενημέρωση του επιβατικού κοινού σχετικά με τις προβλεπόμενες διαδικασίες ελέγχου εισιτηρίων από διατεταγμένους ελεγκτές της Εταιρείας, υιοθετώντας σχετική πρότασή του. Ο Συνήγορος πρότεινε στην ΟΣΥ ΑΕ να τυπωθεί και να επικολληθεί εντός των οχημάτων έντυπο οδηγιών προς το επιβατικό κοινό, προς αποφυγή της παραπλάνησης των επιβατών. Η ΟΣΥ ΑΕ ανταποκρινόμενη στην πρόταση του Συνηγόρου προέβη στην επικόλληση εντύπου σε 300 οχήματα και συνεχίζει την τοποθέτησή του στον υπόλοιπο στόλο οχημάτων.