Ακόμα και τα λεωφορεία διαθέτουν ανέσεις που κάνουν πιο ξεκούραστο το ταξίδι και όσο περνά ο καιρός, τόσο πιο πολύ εξελίσσονται, για επιβάτες και οδηγούς.
Κάτι ανάλογο όμως δεν συνέβαινε πριν από δεκαετίες, όπου οι οδηγοί, κυρίως, ήταν... παντός καιρού και... δρόμου.
Οδηγώντας στους πιο κακοτράχαλους δρόμους της υπαίθρου και κάτω και από τις πιο αντίξοες καιρικές συνθήκες, έδιναν την καθημερινή τους μάχη για να αντεπεξέλθουν στα δρομολόγιά τους.
Πέραν τούτου, έπρεπε να γνωρίζουν και τα «χούγια» του οχήματος που οδηγούσαν, καθώς τα λεωφορεία της εποχής εκείνης είχαν και τις… ιδιοτροπίες τους.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι το πρώτο υπεραστικό λεωφορείο 14 θέσεων γαλλικής κατασκευής έκανε την εμφάνισή του στους δρόμους της Αθήνας το 1896, έτος έναρξης των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων.
Στο ξεκίνημά τους τα μέσα μαζικής μεταφοράς ήταν ιδιωτικά και το κόμιστρο διαμορφωνόταν ανάλογα με την επιβατική κίνηση.