Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Πιθανό τέλος στα λεωφορεία – Αστικά και ΚΤΕΛ – στο νομό Θεσσαλονίκης


Από το επόμενο Σάββατο 1η Δεκεμβρίου τόσο τα αστικά λεωφορεία της Θεσσαλονίκης όσο και τα ΚΤΕΛ του νομού σβήνουν τις μηχανές τους λόγω των πολύ σημαντικών οικονομικών προβλημάτων.                                                                                   Τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ σταματούν την λειτουργία τους εξ αιτίας της αδυναμίας πληρωμής των προμηθευτών. Από την άλλη πλευρά εκείνα του ΚΤΕΛ έχουν στερέψει από πετρέλαιο και αδυνατούν πλέον να κινηθούν.
Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ κ. Χρήστος Στεφανίδης σε συνέντευξή του στον σημερινό Αγγελιοφόρο δηλώνει:«Έχουμε ενημερώσει εγγράφως όλους τους φορείς ότι από την 1η Δεκεμβρίου σταματάμε την εκτέλεση όλων των δρομολογίων.Ζήτησα δάνειο από την Εθνική Τράπεζα, ώστε να πληρωθούν οι εργαζόμενοι, ενώ ενημέρωσα τους μετόχους ότι δεν πρόκειται να τους καταβληθεί το μέρισμα για το Νοέμβριο και το Δεκέμβριο. Θα ακολουθήσουν οι προμηθευτές του ΟΑΣΘ, ανάμεσα στους οποίους και ο προμηθευτής πετρελαίου. Αν δε δοθούν τα χρεωστούμενα από την πολιτεία, ο Οργανισμός θα σταματήσει να κινεί τα λεωφορεία του, διότι δε θα μπορεί να τα κινήσει». Σημειώνεται ότι οι εργαζόμενοι έμειναν απλήρωτοι για το δεύτερο 15νθήμερο του Νοεμβρίου,κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά.



Από την πλευρά του ο πρόεδρος των εργαζομένων κ. Δημήτρης Τσερμενίδης αναφέρει:«Υπάρχει απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του ΟΑΣΘ, στο οποίο συμμετέχω ως εκπρόσωπος των εργαζομένων, ότι, εφόσον δε δοθούν χρήματα στον οργανισμό μέχρι τις 30 Νοεμβρίου, τότε από την 1η Δεκεμβρίου και τα δρομολόγια θα διακοπούν και θα κηρυχθεί στάση πληρωμών τόσο στους προμηθευτές, όσο και στους εργαζομένους.Είναι αδιανόητο να μείνει η Θεσσαλονίκη χωρίς συγκοινωνία. Είναι αδιανόητο ένας μεγάλος και αξιόπιστος οργανισμός, ένας οργανισμός – πρότυπο, όπως είναι ο ΟΑΣΘ, να γκρεμίζεται και 2.700 οικογένειες να βρίσκονται στον αέρα. Η κατάσταση έφτασε πια στο απροχώρητο. Καιρός είναι οι υπεύθυνοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους».

Το πρόβλημα που ανακύπτει είναι ιδιαίτερα σημαντικό αν αναλογιστεί κανείς πέρα από τις οικογένειες των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ και όλους εκείνους που μετακινούνται καθημερινα με το λεωφορείο από και προς τον χώρο εργασίας τους.

Βασίλης Νάνης

* Για να αποφευχθεί οποιαδήποτε παρανόηση, το δημοσίευμα αφορά τον προηγούμενο Δεκέμβριο. Για κάποιο λόγο ανασύρθηκε από κάποια μέσα και διαβάζεται και πάλι χωρίς ουσιαστικά να ανταποκρίνεται στη φετινή πραγματικότητα.