Την πάγια θέση του ότι δεν μπορεί να γίνει καμιά εξαίρεση από την εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου επανέλαβε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κωστής Χατζηδάκης, χαρακτηρίζοντας απαράδεκτες τις κινητοποιήσεις των συνδικάτων των εργαζόμενων στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Αρχές Φεβρουαρίου αναμένεται να παραδοθεί, εκτός απροόπτου, η γραμμή σύνδεσης του λιμένα Ικονίου με το Θριάσιο. Πρόκειται για ένα δύσκολο έργο, κόστους 143 εκατ. ευρώ, το οποίο παρουσίασε χρονοβόρες καθυστερήσεις.
Η ολοκλήρωσή του χαρακτηρίζεται καίριας σημασίας για την επιτυχή συμφωνία της TΡΑΙΝΟΣΕ με την Cosco και την HP για τη δρομολόγηση 2 τρένων την εβδομάδα της αμερικανικής εταιρείας, με την προοπτική να γίνουν 5.
Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή νέας μονής σιδηροδρομικής γραμμής κανονικού εύρους, η αρχή της οποίας βρίσκεται στα δυτικά όρια του λιμένα Ν. Ικονίου, εντός της ζώνης ιδιοκτησίας του ΟΛΠ, στη θέση του προβλεπόμενου επιλιμένιου Σιδηροδρομικού Σταθμού (περιοχή Περάματος) και το πέρας της συνδέεται με το νέο σιδηροδρομικό άξονα Αθηνών-Κορίνθου, ο οποίος στη συνέχεια διέρχεται από την περιοχή του Θριασίου Πεδίου.
Η γραμμή θα χρησιμοποιείται μόνο από εμπορευματικά τρένα και θα συνδέει το λιμένα του Ν. Ικονίου με το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο στο συγκρότημα Θριασίου Πεδίου, όπου θα συγκεντρώνονται οι σιδηροδρομικές και εμπορευματικές δραστηριότητες.
Η ολοκλήρωσή του χαρακτηρίζεται καίριας σημασίας για την επιτυχή συμφωνία της TΡΑΙΝΟΣΕ με την Cosco και την HP για τη δρομολόγηση 2 τρένων την εβδομάδα της αμερικανικής εταιρείας, με την προοπτική να γίνουν 5.
Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή νέας μονής σιδηροδρομικής γραμμής κανονικού εύρους, η αρχή της οποίας βρίσκεται στα δυτικά όρια του λιμένα Ν. Ικονίου, εντός της ζώνης ιδιοκτησίας του ΟΛΠ, στη θέση του προβλεπόμενου επιλιμένιου Σιδηροδρομικού Σταθμού (περιοχή Περάματος) και το πέρας της συνδέεται με το νέο σιδηροδρομικό άξονα Αθηνών-Κορίνθου, ο οποίος στη συνέχεια διέρχεται από την περιοχή του Θριασίου Πεδίου.
Η γραμμή θα χρησιμοποιείται μόνο από εμπορευματικά τρένα και θα συνδέει το λιμένα του Ν. Ικονίου με το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο στο συγκρότημα Θριασίου Πεδίου, όπου θα συγκεντρώνονται οι σιδηροδρομικές και εμπορευματικές δραστηριότητες.