Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Ελληνικό και Αγία Μαρίνα υπερσταθμοί για Νότια Προάστια και Θριάσιο


Η παράδοση τεσσάρων νέων σταθμών του Μετρό αναμένεται ν’ αποφορτίσει περισσότερο το οδικό δίκτυο της πρωτεύουσας            
Έναυσμα για τη σταδιακή ανακατανομή του χάρτη αστικών συγκοινωνιών φαίνεται ότι αποτελεί για το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων η παράδοση, πιθανότατα, στα τέλη του μήνα του νέου σταθμού του Μετρό στο Ελληνικό.

Προ των πυλών η υπογραφή για την επέκταση προς Καλαμαριά


Δύο θα γίνουν τα έργα Μετρό της πόλης
Επιτέλους ολοκληρώθηκαν οι προσυμβατικές διαδικασίες για το νέο μεγάλο έργο Μετρό για τη Θεσσαλονίκη προύπολογισμού μισού δις ευρώ.
Με αυτή την εξέλιξη περιμένουμε εντός των ημερών αναμένεται να υπογραφεί η σύμβαση της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά, όπως ενημέρωσε ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Σταύρος Καλογιάννης τη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής.

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Με λεφτά.... ΟΑΕΔ Έλληνες οδηγοί σε βουλγάρικα φορτηγά ελληνικών συμφερόντων!



Το ελληνικό δαιμόνιο δεν γνωρίζει σύνορα. Ότι χιλιάδες Έλληνες έχουν ιδρύσει μεταφορικές εταιρείες στη Βουλγαρία, εκμεταλλευόμενοι τους χαμηλούς φορολογικούς συντελεστές, είναι γνωστό εδώ και χρόνια.
Του Φώτη Φωτεινού
Aυτό που δεν είναι ευρέως γνωστό είναι ότι απασχολούν Έλληνες οδηγούς με λεφτά του… ΟΑΕΔ! Σύμφωνα με τα όσα κατήγγειλε η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΕ) στο υπουργείο Μεταφορών, αρκετές από τις 500 περίπου, ελληνικών συμφερόντων, μεταφορικές εταιρείες της Βουλγαρίας απασχολούν στο… τζάμπα Έλληνες οδηγούς.

Tις επόμενες μέρες υπογράφονται η Β` φάση Θριασίου και το Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος


Δύο μεγάλα σιδηροδρομικά έργα
Πρόκειται για τα έργα: Κατασκευή υποδομής νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος και σήραγγας Παναγοπούλας στον νομό Αχαΐας: Αφορά στην κατασκευή της υποδομής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής υψηλής ταχύτητας, σε μήκος 22 χλμ, των απαιτούμενων σιδηροδρομικών και οδικών γεφυρών και στην κατασκευή παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου με τις αντίστοιχες άνω και κάτω οδικές διαβάσεις, για την αποκατάσταση της κυκλοφορίας. Το έργο συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ (Επιχειρησιακό πρόγραμμα «ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ»).

Κατασκευή της β΄ λειτουργικής Φάσης Συγκροτήματος Θριασίου και του σιδηροδρομικού σταθμού Ζεφυρίου: Αφορά σε έργα επιδομής των υπολοίπων σιδηροδρομικών γραμμών εντός του συγκροτήματος του Θριασίου, που δεν είχαν υλοποιηθεί με την Α’ Φάση, έργα σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και ηλεκτροκίνησης του συνόλου των γραμμών, προμήθεια μηχανολογικού εξοπλισμού και κατασκευή των κτιριακών εγκαταστάσεων. Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Π.Ε.Π. Αττικής στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ.

Ο συνολικός προϋπολογισμός των τριών συμβάσεων ανέρχεται σε 982 εκατομμύρια ευρώ περίπου (με αναθεώρηση και ΦΠΑ) και οι συμβάσεις αναμένεται να υπογραφούν εντός των επόμενων ημερών ενώ αναμένεται να δημιουργήσουν χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας.

Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Πρόβες της επέκταση προς Ελληνικό, κλειστός το ΣΚ ο Άγιος Δημήτριος


Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση
Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για την παράδοση της μεγάλης επέκτασης της γραμμής 2 του Μετρό της Αθήνας από τον Άγιο Δημήτριο στο Ελληνικό. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Αττικό Μετρό κλειστός θα παραμείνει το Σαββατοκύριακο (15 16 Ιουνίου) ο σταθμός του μετρό «Άγιος Δημήτριος» λόγω τεχνικών εργασιών στο τμήμα επέκτασης προς τον σταθμό «Ελληνικό».


Οι συρμοί θα τερματίζουν στον σταθμό «Δάφνη» και η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού θα γίνεται από την προσωρινή κυκλική λεωφορειακή γραμμή «Στ. Δάφνης – Στ. Άγιος Δημήτριος».
Το Σάββατο η λεωφορειακή γραμμή θα λειτουργεί έως τις 02:00 (πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής). Η αφετηρία και το τέρμα της ορίζονται στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του σταθμού «Δάφνη» και συγκεκριμένα στη στάση «Στ. Δάφνης (ΑΦΕΤ. 201)». Η γραμμή θα πραγματοποιεί τις υπάρχουσες στη διαδρομή στάσεις.

Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ
Μέσα στον Ιούλιο περιμένουμε τη λειτουργία της νέας επέκτασης της γραμμής 2 από τον Άγιο Δημήτριο στο Ελληνικό με μήκος 5χλμ και 5 νέους σταθμούς σε ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΛΙΜΟ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ. Η επέκταση που κατασκευάζεται από το 2006 θα παραδοθεί στο επιβατικό κοινό με καθυστέρηση 3 και πλέον ετών λόγω του γνωστού θέματος με την Siemens.

Η επέκταση κόστισε περίπου 500εκ.ευρώ ενώ θα υπάρχουν 2 είσοδοι-έξοδοι σε κάθε σταθμό καλύπτοντας έτσι και τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας της Λεωφόρου Βουλιαγμένης.

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Τραμ Αθήνας: Το φιλόδοξο σχέδιο για υπόγεια επέκταση προς Κερατσίνι-Πέραμα


Μεγαλεπήβολο σχέδιο για υπογειοποιημένο Τραμ
Σε επίπεδο προμελέτης είναι από την Αττικό Μετρό το μεγάλο έργο επέκτασης του Τραμ από το λιμάνι του Πειραιά (από την επέκταση Φάληρο-Πειραιάς που είναι υπό κατασκευή και θα λειτουργήσει το 2015) στο Κερατσίνι και το Πέραμα.

Το έργο θα έχει μήκος 9χλμ αλλά εξετάζεται μία διαφορετική τεχνική που θα δώσει «φτερά» στο Τραμ και θα μπορεί να διανύσει την απόσταση Πειραιάς-Ιχθυόσκαλα Κερατσινίου σε μόλις 5 λεπτά, και την απόσταση Πειραιάς-Πορθμείο Περάματος σε περίπου 15 λεπτά.

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Ζωντανό το σχέδιο επέκτασης προς Λαύριο


To έργο έχει εξαγγελθεί επανελλειμένα
Σχέδιο για την επέκταση του Προαστιακού προς το Λαύριο ανακοίνωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Κ. Σπηλιόπουλος, στο συνέδριο του ΤΕΕ με τίτλο «Έργα μεταφορικών υποδομών ως μοχλός ανάκαμψης και ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας».

Η επέκταση προβλέπει την κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής, μήκους 31 χλμ., η οποία θα ξεκινά από τον κόμβο Κορωπίου και θα καταλήγει στο Νέο Λιμένα Λαυρίου.

Η νέα γραμμή θα διαθέτει δύο σιδηροδρομικούς σταθμούς (Μαρκόπουλο, Λιμάνι) και επτά στάσεις (Καλύβια, Κουβαρά, Κερατέα, Αμφιτροπή, Περιγιάλι, Θορικό, Εκπαιδευτικό Κέντρο Λαυρίου).

Με την ολοκλήρωση των έργων θα είναι η πρώτη φορά που το Λαύριο θα εξυπηρετείται από σιδηρόδρομο μετά την κατάργηση του Λαυρευωτικού Σιδηροδρόμου (γραμμή Λαυρίου – Αγίων Αναργύρων).

Ο Άκτωρας ζωντανεύει το έργο της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης


Με την υπογραφή των συμβάσεων η «ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική» , πέρασε στον «Άκτωρα»
Το Μετρό Θεσσαλονίκης προθερμαίνεται για να ανοίξει ταχύτητα, μετά τη βελούδινη ολοκλήρωση της μετάβασης του ελέγχου της ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική, στον «Άκτωρα» του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ.

Με την υπογραφή των συμβάσεων η «ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική» , πέρασε στον «Άκτωρα», με τις τράπεζες Alpha και Πειραιώς, να διατηρούν διοικητικό έλεγχο, καθώς το πακέτο των μετοχών που μεταβιβάστηκαν ( 80%), είναι προνομιούχες άνευ ψήφου. Άλλωστε επικεφαλής του νέου δ.σ. της ΑΕΓΕΚ, στις θέσεις του προέδρου και δ/νοντος είναι ο Σωτήριος Γαβριήλ, στέλεχος του ομίλου της Alpha Bank για περισσότερο από δύο δεκαετίες.

Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Από τον ΟΑΣΘ ανακοινώνονται τα ακόλουθα:


-Στις 17.05.2013 δημοσιεύθηκε η με αριθμ. 21563/2013 Απόφαση του Αυτόφωρου Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Θεσσαλονίκης με την οποία καταδικάσθηκε παραβάτης σε φυλάκιση (7) μηνών κατά συγχώνευση, με τριετή αναστολή, για επίθεση κατά Ελεγκτή Κομίστρου του Ο.Α.Σ.Θ. και φθορά ξένης περιουσίας και

-Στις 22.05.2013 δημοσιεύθηκε η με αριθμ. 22143/2013 Απόφαση του Α’ Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Θεσσαλονίκης με την οποία καταδικάσθηκε παραβάτιδα σε φυλάκιση (5) μηνών, με τριετή αναστολή, για παραποίηση και χρήση νοθευμένων εισιτηρίων του Ο.Α.Σ.Θ.


Λειτουργία λεωφορειακής γραμμής 640 για την κάλυψη συγκοινωνιακών αναγκών



Από την Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013 άρχισε η λειτουργία της τροποποιημένης διαδρομής της λεωφορειακής γραμμής 640, που καλύπτει τις συγκοινωνιακές ανάγκες της περιοχής του Άνω Ψαλιδίου, μετά από τις απαραίτητες ενέργειες του Αντιδημάρχου κ. Γ. Βλαντή...

Το Ειδικό Συνεργείο του Δήμου ολοκλήρωσε άμεσα τις τεχνικές εργασίες που ζητήθηκαν από τον Ο.Α.Σ.Α, σε τμήματα της διαδρομής που θα ακολουθεί η συγκεκριμένη λεωφορειακή γραμμή, με σκοπό την διευκόλυνση της κυκλοφορίας του λεωφορείου, έτσι ώστε να μη δημιουργούνται καθυστερήσεις στα δρομολόγιά του.

Με τον τρόπο αυτό λύνεται το πρόβλημα που δημιουργήθηκε από την πρόσφατη ενοποίηση των λεωφορειακών γραμμών 641 και 642 που άφηνε ακάλυπτη μια μεγάλη περιοχή του Δήμου μας χωρίς πρόσβαση στο κέντρο της πόλης και το σταθμό του ΗΣΑΠ.

Διαδρομή λεωφορειακής γραμμής 640

Από Πλ. 28ης Οκτωβρίου, αριστερά Πρασίνου Λόφου, δεξιά Πολυτεχνείου, αριστερά Αγγέλων, δεξιά Ηλέκτρας Αποστόλου, αριστερά Αυγής, αριστερά Αγίας Λαύρας, δεξιά Πρασίνου Λόφου, αριστερά Πλαπούτα, αριστερά Πευκών, δεξιά Κρήτης, αριστερά Λεωφ. Ηρακλείου, δεξιά Δρυάδων, αριστερά Αγίου Νεκταρίου, αριστερά Ιφιγενείας, Μελίνας Μερκούρη, Πλ. 28ης Οκτωβρίου (ΑΦΕΤΗΡΙΑ).

Επειδή η ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ δεν έχει ενημερωθεί ακόμη μπορείτε να βρείτε το δρομολόγιο με τις στάσεις στην σελίδα του δήμου www.e-irakleio.gr

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

To ενιαίο εισιτήριο στα ΜΜΜ αυξήθηκε 87,5% μέσα σε πέντε χρόνια!

Χάνουν συνεχώς έσοδα και επιβάτες οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Όσο και αν φαίνεται παράξενο, σε αυτό συνέβαλε και η δραματική αύξηση του ενιαίου εισιτηρίου κατά 87,5% σε 5 χρόνια!                                                                   Πέρσι, τα έσοδα του ομίλου ΟΑΣΑ (μετρό, ηλεκτρικός, τραμ, λεωφορεία, τρόλεϊ) μειώθηκαν κατά 3,8%, ενώ πολλαπλάσια ήταν η πτώση της επιβατικής κίνησης.
Του Φώτη Φωτεινού

Καταδικαστικές Αποφάσεις για επίθεση σε Ελεγκτή Κομίστρου και παραποίηση και χρήση νοθευμένων εισιτηρίων



Από τον Ο.Α.Σ.Θ. ανακοινώνεται ότι,


Στις 17.05.2013 δημοσιεύθηκε η με αριθμ. 21563/2013 Απόφαση του Αυτόφωρου Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Θεσσαλονίκης με την οποία καταδικάσθηκε παραβάτης σε φυλάκιση (7) μηνών κατά συγχώνευση, με τριετή αναστολή, για επίθεση κατά Ελεγκτή Κομίστρου του Ο.Α.Σ.Θ. και φθορά ξένης περιουσίας και


Στις 22.05.2013 δημοσιεύθηκε η με αριθμ. 22143/2013 Απόφαση του Α’ Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Θεσσαλονίκης με την οποία καταδικάσθηκε παραβάτιδα σε φυλάκιση (5) μηνών, με τριετή αναστολή, για παραποίηση και χρήση νοθευμένων εισιτηρίων του Ο.Α.Σ.Θ.


ΠΗΓΗ


Μετρό Θεσσαλονίκης: Σε ρυθμούς αλλαγής το βασικό έργο, τον Ιούλιο η σύμβαση για Καλαμαριά


Συνεχίζεται δυστυχώς η αναμονή για τα έργα στο δίκτυο του υπό κατασκευή Μετρό Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του ypodomes.com αν και ο ανάδοχος (ΑΕΓΕΚ) έχει ήδη αγοραστεί από τον όμιλο ΕΛΛΑΚΤΩΡ εδώ και περίπου 2 μήνες ωστόσο τα έργα δεν έχουν ξεκολλήσει ακόμα.

Αυτό δεν σημαίνει ότι το έργο δεν εμφανίζει κινητικότητα. Τις τελευταίες εβδομάδες μηχανικοί από τον ΑΚΤΩΡ έχουν κάνει το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη καθημερινό προκειμένου να ενημερωθούν για την κατάσταση του έργου και να ξεκινήσουν εργασίες.

Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες κάνουν λόγο για αγορά υλικών που προορίζονται για τα έργα της βασικής γραμμής της πόλης. Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις στο έργο της βασικής γραμμής που ταλανίζεται από μεγάλα προβλήματα δημιουργούνται πλέον οι προϋποθέσεις να γίνει μια νέα αρχή και να σταματήσει το ροκάνισμα του χρόνου χωρίς αποτέλεσμα.

ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Πλέον άρρηκτα συνδεδεμένο είναι το βασικό έργο με εκείνο της επέκτασης των 5χλμ και 5 σταθμών προς Καλαμαριά. Το έργο έχει ήδη αναλάβει ο ΑΚΤΩΡ χωρίς ακόμα να έχει υπογραφεί η σύμβαση που βρίσκεται εδώ και πολύ καιρό στο Ελεγκτικό Συνέδριο.

Όπως πληροφορήθηκε το ypodomes.com είναι θέμα ημερών να ολοκληρωθεί ο έλεγχος και να ακολουθήσει η κύρωση από τη Βουλή και η υπογραφή της σύμβασης. Υπολογίζεται πως αυτό θα γίνει μέσα στον Ιούλιο αν δεν έχουμε εκπλήξεις. Αν όλα πάνε καλά τα δύο έργα περιμένουμε να «γκαζώσουν» από Σεπτέμβριο και να δώσουν ανάσες στην πόλη μέσω της απασχόλησης που θα προσφέρουν και που υπολογίζεται σε μερικές χιλιάδες άτομα.


413 ΕΚ.ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΕΤΡΟ
Εν τω μεταξύ με απόφαση του Υπουργείου Ανάπτυξης και Υποδομής δόθηκε έγκριση διάθεσης πίστωσης 413.590.000 ευρώ για τη μερική χρηματοδότηση του προγράμματος κατασκευών της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.» με κατανομή 400.000.000 € για το έργο «Επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης έως Καλαμαριά», 90.000 € για την «Παροχή Υπηρεσιών για την Εκπόνηση Μελετών Κόστους – Οφέλους των Έργων ΜΕΤΡΟ», άλλα 10.000.000 € για την «Επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης έως Καλαμαριά» και 3.500.000 ευρώ για το έργο «ΜΕΤΡΟ Αθήνας, Απαλλοτριώσεις για τη γραμμή 4, Άλσος Βεΐκου - Μαρούσι».

Μετρό Θεσσαλονίκης: Διεθνείς επισκέψεις στα εργοτάξια του έργου


Επίσκεψη στο Μετρό της Θεσσαλονίκης, πραγματοποίησαν πριν λίγες μέρες, Δημοτικοί Σύμβουλοι του Δήμου Ζυρίχης της Ελβετίας.

Η αντιπροσωπεία, με επικεφαλής τον ελληνικής καταγωγής δημοτικό σύμβουλο - πρόεδρο της επιτροπής «Δημοτικά Έργα Καθαριότητας Αποχέτευσης και Βιομηχανικές Εγκαταστάσεις», κ. Κυριάκο Παπαγεωργίου, ενημερώθηκε για το υπό κατασκευή έργο του Μετρό της Θεσσαλονίκης από τον Διευθυντή Μετρό Θεσσαλονίκης, κ. Γιώργο Κωνσταντινίδη, και τον Αν. Τμηματάρχη Μελετών Έργων, κ. Στέργιο Παπαοικονόμου.

Έμφαση δόθηκε στα χαρακτηριστικά του έργου, στο επίπεδο εξυπηρέτησης στην πόλη, καθώς και στην ανάπτυξη που θα προσφέρει τόσο κατά την κατασκευή (θέσεις εργασίας που δημιουργούνται για την υποστήριξη της κατασκευής), όσο και κατά τη λειτουργία του.

ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ
Το μεγαλύτερο δημόσιο έργο της χώρας είναι υπό κατασκευή από το 2006. Αρχικός στόχος ήταν να ολοκληρωθεί τον Οκτώβριο του 2012, πράγμα που δεν έγινε λόγω των μεγάλων προβλημάτων που παρουσίασε το έργο εξαρχής. Σήμερα το χρονοδιάγραμμα έχει φτάσει στο 2017 χωρίς όμως να είναι βέβαιο.

Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή της πρώτης βασικής γραμμής υπόγειου μητροπολιτικού σιδηροδρόμου της Θεσσαλονίκης, με μήκος 9,6χλμ και 13 σταθμούς οι οποίοι θα έχουν μέση απόσταση 700 μέτρα ο ένας από τον άλλο.

Οι σταθμοί είναι οι Ν.Σ.ΣΤΑΘΜΟΣ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΣΙΝΤΡΙΒΑΝΙ, ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ, ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ΕΥΚΛΕΙΔΗ, ΠΑΠΑΦΗ, ΦΛΕΜΙΝΓΚ, ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ, ΠΑΤΡΙΚΙΟΥ, ΒΟΥΛΓΑΡΗ, ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ

Ypodomes.com

Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

Πίστωση 10,8 εκατ. ευρώ στις «Οδικές Συγκοινωνίες» για ληξιπρόθεσμες οφειλές


Πίστωση 10,8 εκατ. ευρώ για ληξιπρόθεσμες οφειλές ενέκρινε το υπουργείο Μεταφορών στην ΟΣΥ (λεωφορεία – τρόλεϊ).Το ποσό αφορά τη δεύτερη χρηματοδότηση στην ΟΣΥ για την εκκαθάριση ληξιπρόθεσμων οφειλών, οι οποίες βαίνουν συνεχώς μειούμενες.

Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

«Κόπηκαν» 34.000 πρόστιμα στα Μ.Μ.Μ. αξίας 2,5 εκατ. ευρώ!



Το 9% εξοφλήθηκε επί τόπου

Περίπου 2,5 εκατ. ευρώ είναι η ονομαστική αξία των προστίμων που «κόπηκαν» στις αστικές συγκοινωνίες των Αθηνών από τον Σεπτέμβριο του 2012 έως τα τέλη Μαΐου του 2013, σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Ανάπτυξης, κ. Κωστή Χατζηδάκη...

Όπως τόνισε από το βήμα της Βουλής ο υπουργός, στο ίδιο διάστημα καταλογίστηκαν συνολικά 34.392 πρόστιμα, που κατά 65% αφορούσαν περιπτώσεις επιβατών που δεν είχαν πληρώσει εισιτήριο.

Συνολικά, έγιναν 1.458 έλεγχοι, εκ των οποίων το 76% σε σταθμούς μέσων σταθερής τροχιάς, ενώ από τα πρόστιμα μόλις το 9% πληρώθηκε επί τόπου.

«Το υπόλοιπο καταλογίστηκε επί πιστώσει και υπάρχουν ολοένα και εντονότερες πιέσεις και ένα καλύτερα οργανωμένο σύστημα προκειμένου αυτά τα πρόστιμα να καταβάλλονται» σημείωσε.

Όπως ανέφερε ο κ. Χατζηδάκης, από τις 25 Ιουνίου στο πεδίο του ελέγχου εισιτηρίων θα κατέβουν 230 άτομα για λεωφορεία και τρόλεϊ, ενώ στα μέσα σταθερής τροχιάς αυξάνονται σε 90 οι εργαζόμενοι που θα ελέγχουν το κόμιστρο και σε 260 οι εκδότες εισιτηρίων.

Ειδικά, στη ΣΤΑΣΥ, πρόκειται για υπαλλήλους που μεταφέρθηκαν τις προηγούμενες ημέρες με απόφαση διοικητικού συμβουλίου σε νέα καθήκοντα.

«Αντιλαμβάνομαι ότι σε αυτούς που μετακινούνται προκλήθηκαν κάποια αρνητικά αισθήματα, αρνητικές αντιδράσεις. Το καταλαβαίνω ανθρώπινα, αλλά σε κάθε περίπτωση είμαστε αποφασισμένοι να κινηθούμε προς αυτή την κατεύθυνση.

Άρνηση υπηρεσίας δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να γίνει δεκτή. Έλεγχοι θα γίνονται και θα γίνονται ολοένα και περισσότερο και στους σταθμούς και στους συρμούς» είπε ο υπουργός.

«Δεν μπορούμε να ανεχθούμε το φαινόμενο των τζαμπατζήδων» είπε και υπογράμμισε ότι τα πρώτα μέτρα που ελήφθησαν κατά της λαθρεπιβίβασης απέδωσαν. «Είχαμε αύξηση των εισπράξεων» τόνισε και συμπλήρωσε ότι «το τελευταίο διάστημα και πάλι έχουμε θετικές ενδείξεις ως προς τα έσοδα».

Ο κ. Χατζηδάκης υπεραμύνθηκε της απόφασης να εισέρχονται οι επιβάτες στα οδικά μέσα από την μπροστινή πόρτα του οδηγού, προκειμένου να ελέγχεται εάν έχουν ή όχι εισιτήριο, ενώ, σε σχέση με τα μέσα σταθερής τροχιάς, τόνισε ότι «η οριστική απάντηση στο πρόβλημα θα είναι η τοποθέτηση συστημάτων με μπάρες στο Μετρό».

Όπως είπε, ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί μέσα στο καλοκαίρι.

Η προπαγάνδα της «εξυγίανσης» των ΜΜΜ έγινε από τη τσέπη των εργαζομένων!


Τριάμισι χρόνια Μνημόνιο, 3,5 χρόνια εφαρμογής επώδυνων μέτρων στους οργανισμούς του ΟΣΕ και του ΟΑΣΑ, δύο ομίλους που κάθε κυβέρνηση παρουσίαζε ως «εστίες κακοδιαχείρισης» και σήμερα ως «εστίες εξυγίανσης»...Είναι όντως έτσι; Θα σταθούμε στο δεύτερο.
Η τελευταία κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και η τωρινή, με πρώτο κόμμα τη Ν.Δ., υπερθεματίζουν την εξυγίανση των δύο ομίλων, κυρίως στον τομέα των οικονομικών αποτελεσμάτων.
Αν βάλει κάποιος «κάτω» τα νούμερα, τότε σίγουρα αυτά λειτουργούν υπέρ της κυβερνητικής άποψης ή καλύτερα... προπαγάνδας.

Στην κερδοφορία πέρασε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2012


Κέρδη έναντι ζημιών παρουσίασε τη χρήση του 2012 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις δημοσιοποιημένες λογιστικές καταστάσεις η ΔΕΚΟ παρουσίασε κέρδη 272,8 χιλιάδων ευρώ έναντι ζημιών 33,5 εκατ. ευρώ το 2011
Τα θετικά αποτελέσματα αποδίδονται στην μείωση του προσωπικού σε ποσοστό 44,1%, στην περικοπή μεγάλου αριθμού δρομολογίων και στην αύξηση της τιμής των εισιτηρίων έως και 100% που πραγματοποιήθηκε τα τελευταία χρόνια.

Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 82,9 εκατ. ευρώ από 84,6 εκατ. ευρώ, ενώ τα ίδια κεφάλαια παραμένουν αρνητικά (-663,1 εκατ. ευρώ).

A.ΔΕΛΟΥΚΑΣ Δ/Συμβουλος ΟΑΣΑ


Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Είσοδος στα λεωφορεία μόνο από την μπροστινή πόρτα! Εισιτήρια και από οδηγούς!


Είσοδος σε λεωφορεία από την μπροστινή πόρτα. Πώληση εισιτηρίου και από τους οδηγούς, με επιβάρυνση (τουλάχιστον!) 10 λεπτών. Ενίσχυση των ελεγκτών κομίστρου. Μπάρες στο Μετρό από το 2014. Αυτά είναι τα μέτρα που θα υλοποιήσει το υπουργείο Μεταφορών για την πάταξη της λαθρεπιβίβασης.

Ειδικότερα αποφασίστηκαν τα εξής μέτρα:

1. Αναδιάταξη προσωπικού ελέγχου και πωλήσεων

Αναδιατάσσεται το προσωπικό της ΣΤΑΣΥ, με μεταφορά 102 ατόμων απο διοικητικές θέσεις στον έλεγχο και τα εκδοτήρια. Συνολικά οι ελεγκτές θα αυξηθούν από 50 στους 90 και οι εκδότες από 200 στους 260.

Ενισχύεται επίσης το προσωπικό ελέγχου της ΟΣΥ, με 40 επιπλέον άτομα ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των ελεγκτών σε 230 (εθελοντές και μόνιμοι).

Εντός των επόμενων 20 ημερών, από τις 25 Ιουνίου, οι έλεγχοι κομίστρου επεκτείνονται σε όλο το δίκτυο των μέσων σταθερής τροχιάς, καλύπτοντας όπως και σήμερα το σύνολο των ωρών λειτουργίας του συστήματος.

2. Επιβίβαση επιβατών από την μπροστινή θύρα

Το μέτρο αφορά το σύνολο του δικτύου και θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου από τις λεωφορειακές γραμμές που διασχίζουν άξονες των οδών Κηφισίας, Ακαδημίας, Πανεπιστημίου, Σταδίου και Βασιλίσσης Σοφίας. Στη συνέχεια θα επεκταθεί παντού.

3. Πώληση ειδικού τύπου εισιτηρίου εντός οχήματος από τους οδηγούς

Με το συγκεκριμένο μέτρο προσφέρεται στο επιβατικό κοινό η δυνατότητα προμήθειας του ενιαίου εισιτηρίου 1,40 ευρώ εντός οχήματος το οποίο θα πωλείται με επιβάρυνση δέκα λεπτών (1,50 ευρώ) προκειμένου να λειτουργήσει αποτρεπτικά για τους επιβάτες.

Ο στόχος του μέτρου είναι να εξασφαλιστεί η δυνατότητα αγοράς εισιτηρίων ανεξάρτητα από τις ώρες λειτουργίας των εκδοτηρίων. Το μέτρο εφαρμόζεται ήδη στη Θεσσαλονίκη (τιμή αγοράς εισιτηρίου μέσα στο όχημα από 0,80 σε 0,90) και σε άλλες πόλεις σε όλο τον κόσμο (πχ Λονδίνο, Βιέννη, Βρυξέλλες, Βοστώνη κα) και θα ξεκινήσει την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου.

4. Επέκταση και αστυνόμευση του δικτύου των Ειδικών Λωρίδων Λεωφορείων (ΕΛΛ)

α) Απλοποιείται η διαδικασία υλοποίησης των ΕΛΛ με την μεταφορά της αρμοδιότητας έγκρισης απο τους δήμους στον ΟΑΣΑ. Η τελική ρύθμιση προωθείται στο υπό κατάθεση νομοσχέδιο για τις υπεραστικές συγκοινωνίες.

β) Το δίκτυο των ΕΛΛ με στόχο να δοθεί προτεραιότητα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς έναντι του αυτοκινήτου ΙΧ, θα επεκταθεί μετά την μελέτη αναδιοργάνωσης του δικτύου της ΟΣΥ που βρίσκεται σε εξέλιξη.

γ) Ταυτόχρονα και σε συνεργασία με το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη επιχειρείται η ενίσχυση του μηχανισμού αστυνόμευσης με στόχο τη μείωση της παραβατικότητας και την αύξηση της μέσης ταχύτητας διέλευσης των λεωφορείων.

5. Ανταλλαξιμότητα εισιτηρίων

Το πρόγραμμα που πρόκειται να εξαγγελθεί σύντομα από τον ΟΑΣΑ στοχεύει στην καταπολέμηση του φαινομένου της εισιτηριομεταβίβασης και αφορά την δυνατότητα παροχής έκπτωσης σε επιβάτες που επιστρέφουν τα ακυρωμένα τους εισιτήρια.

6. Ενημερωτική καμπάνια στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Στόχος της ενημερωτικής καμπάνιας αποτελεί η ενημέρωση του επιβατικού κοινού για τα μέτρα αντιμετώπισης της εισιτηριοδιαφυγής στις Αστικές Συγκοινωνίες.

Επόμενη φάση

Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ) – Ηλεκτρονικό Εισιτήριο και Μπάρες

Εγκρίθηκαν από το ΔΣ του ΟΑΣΑ τα τεύχη για το ηλεκτρονικό εισιτήριο και ο διαγωνισμός βρίσκεται στην τελική φάση για την επιλογή αναδόχου. Από το 2014 θα αρχίσουν να εγκαθίστανται οι μπάρες στο Μετρό, όπως συμβαίνει σε όλες τις ευρωπαϊκές πόλεις.