Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Λεωφορείο των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης έπεσε σε χαντάκι


Ευτυχώς δεν τραυματίστηκε κανείς από τους 20 επιβαίνοντες - Μετ' εμποδίων η κίνηση στην εθνική οδο Αναστάτωση επικρατεί στην εθνική οδό στο ύψος του Μώλου Φθιώτιδας. Λεωφορείο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης με 20 επιβάτες εξετράπη της πορείας του και ανετράπη. Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν υπάρχουν τραυματισμένοι επιβάτες, οι οποίοι κατάφεραν και βγήκαν από το όχημα. Τραυματισμένος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο Λαμίας ο οδηγός του λεωφορείου. Στο σημείο έχουν σπέυσει δυνάμεις της αστυνομίας, του ΕΚΑΒ, της ΕΜΑΚ και της Πυροσβεστικής.
Η κυκλοφορία στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη διεξάγεται από το ένα ρεύμα κυκλοφορίας

Δεσμεύουν 144 συρμούς, εκμισθώνοντας 60!


Σοβαρά ερωτήματα για υποβάθμιση του οφέλους του δημοσίου από τον διαγωνισμό που διενεργεί η ΣΤΑΣΥ σχετικά με την εκμίσθωση για διαφήμιση των συρμών Μετρό, Τραμ και ΗΣΑΠ εγείρονται από τους όρους που περιλαμβάνονται στο σχετικό τεύχος διαγωνισμού. Την προσεχή Δευτέρα λήγει η προθεσμία υποβολής των προσφορών για την εκμετάλλευση προς διαφήμιση των συρμών της ΣΤΑΣΥ, με τη σχετική μάλιστα διαδικασία να έχει ήδη αναβληθεί τρεις φορές. Σύμφωνα με το τεύχος του διαγωνισμού, οι συρμοί που τίθενται προς διάθεση ανέρχονται στους 60 για 4 χρόνια, θέτοντας ως ελάχιστο τίμημα τα 6.465.187,50 ευρώ, ήτοι ετήσιο τίμημα 1.616.297. Ωστόσο, όπως προκύπτει από το τεύχος του διαγωνισμού, ο ανάδοχος διαθέτει το προνόμιο αποκλειστικής δέσμευσης πολύ περισσότερων διαθέσιμων συρμών του στόλου του Μετρό, του Ηλεκτρικού και του Τραμ, που στο κείμενο του διαγωνισμού προσδιορίζονται στους 123.

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας ταξιτζήδων έξω από το Υπουργείο Μεταφορών


Ζητούν να κλείσουν οι ιδιωτικές εταιρείες

​Έξω από το Υπουργείο Μεταφορών στη Μεσογείων, πραγματοποιούν συγκέντρωση διαμαρτυρίας ιδιοκτήτες και οδηγοί ταξί, αυτή την ώρα.
Οι ταξιτζήδες αντιδρούν στην απελευθέρωση του επαγγέλματος τους, που τους «κόβει το μεροκάματο», ενώ ζητούν να «κλείσουν» οι ιδιωτικές εταιρείες.

Τη διαμαρτυρία διοργάνωσαν οι επιτροπές αγώνα ταξί της ΠΑΣΕΒΕ.

Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Τι απαντά ο ΟΣΕ για την επαναλειτουργία του τρένου προς Ναύπλιο



Με μία αόριστη έκθεση ιδεών που μάλλον απευθύνεται σε κουτούς απάντησε ο ΟΣΕστην ερώτηση του βουλευτή του Ποταμιού Σπύρου Λυκούδη, σχετικά με την επανεκκίνηση των προαστιακών δρομολογίων στο τμήμα Κόρινθος - Ναύπλιο.

Μαθαίνουμε πως αντιμετωπίζεται θετικά από τον οργανισμό το θέμα της επαναλειτουργίας του τρένου, όπως επίσης και τα ποσά που απαιτούνται για την συντήρηση και επισκευή της γραμμής (3,5 εκατομμύρια ευρώ ισχυρίζονται πως κοστίζει η αποκατάσταση των ΑΣΙΔ), ωστόσο είναι παντελής η απουσία δεσμεύσεων και χρονοδιαγραμμάτων.

Φυσικά η ερώτηση απευθυνόταν και στον αρμόδιο υπουργό Γιώργο Σταθάκη, του οποίου η απάντηση αναμένεται.

Όπως αναφέρεται στην σχετική απάντηση του ΟΣΕ:

Σε online δημοπρασία, στο e-Bay, πουλήθηκε το αυτοκίνητο της ταινίας «The Love Bug».


 Η τιμή του θρυλικού «Herbie» έφτασε τα 32.100 δολάρια, με το «πακέτο» να περιλαμβάνει επίσης μοναδικές φωτογραφίες και αποκλειστικό υλικό σχετικά με την ιστορία του.

ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΗ (twitter.com/vassilikigew)

Το Volkswagen Beetle του 1963, ήταν ένα από τα 23 αυτοκίνητα που χρησιμοποιήθηκαν στην ταινία “Herbie Goes Bananas” του 1980 και το ένα από τα δύο ειδικά διαμορφωμένα οχήματα που δημιουργήθηκαν για «παίξουν» σε μία συγκεκριμένη σκηνή της ταινίας. Η Disney κατασκεύασε δύο αυτοκίνητα, καθώς το άλλο καταστράφηκε. Σ΄ αυτήν, ο Herbie έπρεπε να πλεύσει κατά μήκος της διώρυγας του Παναμά.Σύμφωνα με τον πωλητή του, το 1963, είχε αφαιρεθεί ο κινητήρας του, το κιβώτιο ταχυτήτων του και η μπροστινή του ανάρτηση, ενώ ταυτόχρονα προστέθηκαν ζάντες από fiberglass. Με τον τρόπο αυτό, ήταν πιο εύκολο να επιπλεύσει. Μετά το πέρας της ταινίας πωλήθηκε σαν ένα απλό αυτοκίνητο χωρίς τίτλο. Ύστερα, κατέληξε να κάθεται παρατημένο σε μια κατεστραμμένη αυλή στην Καλιφόρνια όπου παρέμεινε για αρκετά χρόνια. Ο τελευταίος πωλητής του προσέθεσε ένα σύστημα μετάδοσης με κινητήρα 1.6 lt.

Η αξιοποίηση των 450 εκ € της Αττικό Μετρό, η εναλλακτική λύση της ρευστότητας.



Σύμφωνα με πληροφορίες που κυκλοφορούν τις τελευταίες ώρες πέριξ του ΥΠΟΙΚ η Κυβέρνηση μελετά ως εναλλακτική λύση στο πρόβλημα της έλλειψης ρευστότητας που αντιμετωπίζει, την αξιοποίηση των ταμιακών διαθεσίμων της Αττικό Μετρό τα οποία ούτε λίγο ούτε πολύ υπολογίζονται στα 450 εκατ. ευρώ.
Συγκεκριμένα και πάντα κατά τις ίδιες πηγές, από την στιγμή που η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου με τη μορφή ανώνυμης εταιρείας και με μοναδικό μέτοχο της εταιρείας το Ελληνικό Δημόσιο, μια τέτοια απόφαση είναι απλό να παρθεί και αποτελεί θέμα του δ/σ της εταιρείας.
Βέβαια με τον τρόπο αυτό η Αττικό Μετρό ξεμένει από μετρητά για ένα χρονικό διάστημα μέχρι να επιστραφούν τα «δανεικά», ωστόσο το ζήτημα που θα προκύψει είναι κυρίως επικοινωνιακό μια και καταδεικνύει την αδυναμία του οικονομικού επιτελείου να καλύψει τα κενά ρευστότητας.
Συντάκτης: Α.Τάντουλος

Η.Π.Α: Στο νέο World Trade Center, ο πιο ακριβός σιδηροδρομικός σταθμός του κόσμου!


Το νέο έργο του Καλατράβα στη Νέα Υόρκη: αχρείαστη σπατάλη ή σταθμός-μνημείο;
Λίγο πριν ανοίξει ο «πιο ακριβός σταθμός του κόσμου» στο νέο World Trade Center, οι επικριτές και οι υποστηρικτές του αρχιτέκτονα εκφράζουν τις απόψεις τους.
«Μεγαλειώδης, αχρείαστη σπατάλη» είναι ο τίτλος ενός άρθρου στο New Yorker σχετικά με την κατασκευή του τερματικού σταθμού στο καινούριο World Trade Center του Μανχάταν. Το έργο κατασκευάζεται εδώ και δέκα χρόνια και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2015. Από τα πρώτα του στάδια οι διαμαρτυρίες σχετικά με την αύξηση του κόστους, τα επίπεδα της ασφάλειας και της αισθητικής ήταν έντονες. Παράλληλα η κατασκευή προχώρησε αντιμετωπίζοντας πολλά προβλήματα. Το 2012 το εργοτάξιο πλημμύρισε με τον τυφώνα Σάντι και εκατομμύρια κυβικά νερού έπρεπε να αντληθούν μέσα σε λίγες μέρες. Άλλα ευρήματα ήταν πιο απρόβλεπτα ακόμα, όπως η ανακάλυψη των λειψάνων ενός πλοίου του 18ου αιώνα. Ο Steve Plate, διευθυντής της κατασκευής του World Trade Center, λέει «Ο σταθμός είναι το πιο σύνθετο έργο στον κόσμο, λόγω της πολυπλοκότητας του. Για παράδειγμα, η διατήρηση της λειτουργίας της γραμμής μετρό 1 ενώ το έργο συνεχίζεται κάτω από τη γραμμή, οι εκτεταμένη αποκατάσταση και επισκευές που ακολούθησαν μετά την καταστροφή του τυφώνα Σάντι, και η παράλληλη κατασκευή του μνημείου και του μουσείου για τα γεγονότα της 9/11.»

Συνάντηση ζητά ο κ. Μπουτάρης με τον κ. Σταθάκη, για το Μετρό Θεσσαλονίκης.



Συνάντηση με τον υπουργό Οικονομίας και Υποδομών, Γιώργο Σταθάκη, θα ζητήσει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, με αφορμή το θέμα τα μεγάλα έργα του μετρό, μετά από έγγραφο της Αττικό Μετρό, το οποίο παρουσίασε ο υπουργός και σύμφωνα με το οποίο ο Δήμος είχε την ευθύνη για τις καθυστερήσεις και το σχεδιασμό του έργου.
Την ερώτηση έκαναν οι βουλευτές του ΚΚΕ, Σάκης Βαρδαλής και Ελένη Γερασιμίδου, και στην απάντηση της η Αττικό Μετρό αποδίδει ευθύνες στο Δήμο Θεσσαλονίκης, για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί με την κατασκευή του έργου και τις μισές υποδομές.

Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Ήθελαν το Τραμ στο Πειραιά και τώρα ζητάν να φύγει!


Το θέατρο του παραλόγου σ' όλο του το μεγαλείο έζησαν την περασμένη Δευτέρα όσοι βρέθηκαν στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Πειραιά. Ακούστηκαν απίστευτα πράγματα, ψέματα, ατάκες αλλά το σπουδαιότερο ήταν πως έγινε μια συζήτηση 5,5 ωρών, που στο σύνολό της ήταν… εκτός θέματος! Αυτό δεν ήταν το μόνο παράλογο που είδαμε στη συγκεκριμένη συνεδρίαση. Γιατί ακολούθησαν κι άλλα ακόμα πιο… εντυπωσιακά!

Ένα τρένο διασχίζει μια χαράδρα; Και όμως εκεί σήμερα πληρώνεις διόδια.

Πώς γράφτηκε η ιστορία του πιο μεγάλου τεχνικού έργου της Ελλάδας. Ανδρέας Συγγρός, διώρυγα της Κορίνθου, Ισθμός της Κορίνθου, Ιωάννης Καποδίστριας, Περίανδρος, Περίανδρος ο Κορίνθιος Εντυπωσιακή είναι η φωτογραφία που απεικονίζει ένα μικρό τρένο να διασχίζει μια χαράδρα. Γύρω από το τρένο, υπάρχουν εργάτες που σκάβουν τη γη, αλλά και διάφορα οικοδομικά υλικά. Ίσως, να φαίνεται απίστευτο σήμερα, αλλά έτσι ήταν η περιοχή του Ισθμού της Κορίνθου, όταν ξεκίνησαν οι εργασίες για τη διάνοιξη της διώρυγας, τον Απρίλιο του 1882. Αποτέλεσε ένα δύσκολο και πολύπαθο εγχείρημα. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι προσπάθειες για την ολοκλήρωση της διώρυγας που ενώνει τον Σαρωνικό με τον Κορινθιακό κόλπο, διήρκεσαν 2.300 χρόνια! Η διώρυγα της Κορίνθου, έχει μήκος 6,4 χιλιόμετρα, πλάτος στην επιφάνεια της θάλασσας 24,6 μέτρα, ενώ το βάθος της κυμαίνεται από 7,5 έως 8 μέτρα.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Λ. Κηφισίας σήμερα και αύριο


Προσωρινή και τμηματική διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στη Λεωφόρο Κηφισίας έχει προγραμματιστεί για σήμερα Δευτέρα και αύριο Τρίτη, 16 και 17 Μαρτίου, από τις 10 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα, λόγω εργασιών καθαρισμού φρεατίων.

Η τμηματική διακοπή της κυκλοφορίας θα γίνει από τη συμβολή της με τη Λ. Αλεξάνδρας έως την οδό Πανόρμου, ανά οικοδομικό τετράγωνο, εναλλάξ και στα δύο ρεύματα.

Η Τροχαία ζητά από τους οδηγούς να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τη διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.

Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Συμφωνία σύναψε η Eurotunnel, με την κοινοπραξία δοκιμών Railenium.


Συμφωνία υπέγραψε η Eurotunnel με την ερευνητική κοινοπραξία Railenium, για τη χρήση των υποδομών της, με σκοπό την δοκιμή καινοτομιών που αναπτύχθηκαν, στις ερευνητικές εγκαταστάσεις.  Η 50 χλμ σήραγγα της Μάγχης χρησιμοποιήθηκε από περίπου 120.000 τρένα το 2004 ή κατά μέσο ώρα 320 τρένα την ημέρα, περιλαμβάνοντας επιβατικά τρένα μήκους 800 μέτρων, τρένα με φορτηγά που μπορεί να ζυγίζουν έως 2400 τόνους, τρένα υψηλών ταχυτήτων της Eurostar και εμπορικά τρένα. Στις ώρες αιχμής, τρένα περνάνε μέσω της σήραγγας κάθε 3 λεπτά, κάνοντάς την μία από τις πιο πολυχρησιμοποιημένες σιδηροδρομικές διαδρομές στο κόσμο.

Η συνεργασία με την Railenium, η οποία θα ξεκινήσει αυτό το χρόνο, θα δώσει την δυνατότητα να διασφαλιστεί η πιστοποίηση των καινοτομιών που αναπτύχθηκαν πιο γρήγορα, αφού η δοκιμές θα μπορούν να ολοκληρωθούν 5 φορές ταχύτερα σε σχέση με τα συμβατά δίκτυα.
Κατά την διάρκεια των δοκιμών, θα υπάρξουν μετρήσεις της συμπεριφοράς των οχημάτων όταν θα τοποθετηθεί έρμα και σκυρόδεμα. Επίσης θα μετρηθούν οι αντοχές των οχημάτων και του εξοπλισμού. Ακόμα θα δοθεί η ευκαιρία, να γίνουν δοκιμές διαφορετικών φορτίων σε διάφορες ταχύτητες και επιλογές προληπτικής συντήρηση και αυτόματων διαδικασιών επισκευής.

WHBC-GR: Θέλεις Ελληνικό αυτοκίνητο;...πήγαινε στην Κατερίν...

WHBC-GR: Θέλεις Ελληνικό αυτοκίνητο;...πήγαινε στην Κατερίν...: Θέλεις.. Ελληνικό αυτοκίνητο;...πήγαινε στην Κατερίνη Πιερίας.! Είναι αλήθεια πως στην Ελλάδα κατασκευάζονται αυτοκίνητα και μάλιστα...

Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Οι αρμοδιότητες του αναπληρωτή υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη



Αναμένεται να ορκιστεί στις 20 Μαρτίου με τη ψήφιση σχετικής νομοθετικής ρύθμισης
Προκλήσεις και «καυτές πατάτες» περιμένουν τον κ. Σπίρτζη [Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΣΥΜΕΛΑ ΠΑΝΤΖΑΡΤΖΗ]

Στις 20 Μαρτίου αναμένεται να ορκιστεί ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, κ. Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος, δύο σχεδόν μήνες μετά τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου, παραμένει εκτός κυβερνητικού σχήματος, λόγω νομοθετικού κενού.

Σύμφωνα με πηγές του πρώην υπουργείου Υποδομών, μέχρι την επόμενη Παρασκευή αναμένεται να έχει ψηφιστεί και να έχει δημοσιευτεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως η νομοθετική ρύθμιση που αυξάνει τον αριθμό των αναπληρωτών υπουργών και δίνει το «πράσινο φως» στον πρόεδρο του ΤΕΕ να αναλάβει κι επίσημα την κυβερνητική θέση.

Για ποιο λόγο βιάστηκε η διοίκηση του ΟΑΣΑ να υπογράψει τη στιγμή που κατατέθηκαν ασφαλιστικά μέτρα;


Ερώτηση Χ. Καφαντάρη: Δημόσιος διεθνής διαγωνισμός για ΣΔΙΤ του έργου Ενιαίο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου...ΕΡΩΤΗΣΗ Προς τον κ.Υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Θέμα: «Δημόσιος διεθνής διαγωνισμός για ΣΔΙΤ του έργου Ενιαίο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου»



Συγκοινωνίες: Ημερίδα για το Ηλεκτρονικό Εισιτήριο από τον ΣΑΣΘ


Ημερίδα, με θέμα το «Ηλεκτρονικό Εισιτήριο και την αναγκαιότητα ένταξής του στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης» διοργανώνει το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ), στο πλαίσιο του «Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας για τη Μητροπολιτική Περιοχή Θεσσαλονίκης».


Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο «Nikopolis» (Ασκληπιού 16-18 Πυλαία Θεσσαλονίκης), την Τρίτη 17 Μαρτίου 2015 και θα αρχίσει στις 9.00’ το πρωί.

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Δωρεάν θα μετακινούνται στην Αθήνα οι μακροχρόνια άνεργοι


 

Τη δωρεάν μετακίνηση μακροχρόνια ανέργων στην πόλη θα περιλαμβάνει νομοσχέδιο που καλείται να ψηφίσει η Βουλή, για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης, σύμφωνα με παρέμβαση του γενικού γραμματέα του υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού κ. Μάνου Μανουσάκη, η οποία έγινε στο πλαίσιο του Συμβουλίου Υπουργών Μεταφορών της ΕΕ στις Βρυξέλλες.

ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΙΜΑΤΟΒΑΜΜΕΝΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ



ΕΘΝΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΣΚΟΤΩΣΤΡΕΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ-ΚΑΘΕ ΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΣ-ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΜΑΚΕΛΕΙΟ
Δρόμοι που χαρακτηρίζονται «σκοτώστρες» υπάρχουν εκατοντάδες σε όλη την Ελλάδα. Δεν περιμένουμε να φτιαχτούν αύριο το πρωί όλοι οι δρόμοι που οδηγούν σε κάθε χωριό. Αλλά κομμάτια Εθνικών οδών, μεγάλοι οδικοί άξονες που εξυπηρετούν λιμάνια ή μεγάλες πόλεις πρέπει να είναι ασφαλείς. Δεν είναι δυνατόν να πρέπει να κάνουμε το σταυρό μας, δυό ευχέλαια και να παίζουμε Λόττο για να φτάσουμε σώοι από την Πάτρα στον Πύργο! Ή από την Τρίπολη στη Σπάρτη. Πολύ καλός ο δρόμος της Τρίπολης, αλλά από εκεί και κάτω δεν μένουν άνθρωποι? Δεν μετακινούνται τρόφιμα και αντικείμενα? Και φυσικά δεν είναι μόνο η Πελοπόννησος. Στη Ήπειρο ο Δρόμος Άρτας – Ιωαννίνων και Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας υπάρχουν σε δεκάδες άρθρα απελπισμένων πολιτών που κάνουν έκκληση να μην χαθούν κι άλλοι άνθρωποι άδικα. Το 2014 750 άνθρωποι σκοτώθηκαν στους δρόμους και 900 τραυματίστηκαν σοβαρά. Από αυτούς δεν ξέρουμε πόσοι τελικά κατέληξαν και πόσοι έχουν μόνιμες αναπηρίες γιατί τα θύματα δεν παρακολουθούνται σε βάθος χρόνου.

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Λιμενικός αφαίρεσε την άδεια οδηγού ταξί... επειδή κάπνιζε!



Αυτό που συνέβη προχθές από μεριάς του Λιμενικού Πειραιά ήταν κάτι παραπάνω από προκλητικό, ιδίως εν μέσω οικονομικής κρίσης...
Ένστολος του λιμενικού σώματος, αφού εξάντλησε όλη του την αυστηρότητα σε οδηγό ταξί και τον επίπληξε επειδή κάπνιζε, του αφαίρεσε την άδεια του οχήματος!
Συνέπεια αυτού, από προχθές ο οδηγός ταξί να μην μπορεί να εργαστεί και άρα να χάνει μεροκάματα για μέρες!
Άραγε ο κύριος του Λιμενικού Σώματος, που μήνας μπει μήνας βγει θα βρίσκει τα το μισθό του στην Τράπεζα χωρίς άγχος (δεν εξετάζουμε αν είναι πολλά ή λίγα-το επάγγελμα που ακολουθεί ο καθένας είναι επιλογή του, ιδίως όταν μιλάμε για ένστολους), αναλογίστηκε έστω και μια στιγμή αν ο συγκεκριμένος οδηγός έχει οικογένεια, υποχρεώσεις που τρέχουν και πως με την αφαίρεση της άδειας για αυτόν τον αστείο λόγο, οδηγεί τον επαγγελματία οδηγό σε οικονομική ασφυξία;

Καλό θα ήταν λοιπόν η ηγεσία του Λιμενικού Σώματος στον Πειραιά να ''μαζέψει'' λίγο τους λίγους καουμπόιδες που χαλούν τη φήμη του. Γιατί εμείς γνωρίζουμε καλά ότι οι περισσότεροι ένστολοι του Λιμενικού και μορφωμένοι είναι και ευαισθησίες έχουν και σωστοί επαγγελματίες είναι.

Πηγη: piraeuspress.gr

Διακοπές στα δρομολόγια του ΗΣΑΠ



Την τμηματική διακοπή των δρομολογίων του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου τις επόμενες δύο Παρασκευές και τα επόμενα δύο Σάββατα του Μαρτίου, ανακοίνωσε ο ΗΣΑΠ...

Συγκεκριμένα, οι διακοπές των δρομολογίων θα σημειωθούν στο τμήμα Ν. Φάληρο - Πειραιάς, τις Παρασκευές 13 και 20 Μαρτίου και τα Σάββατα 14 και 21 Μαρτίου, από τις 19.00 έως και τη λήξη της βάρδιας, λόγω προγραμματισμένων τεχνικών έργων στην επιδομή του εν λόγω τμήματος.

Κατά τη διάρκεια των διακοπών, οι επιβάτες στο τμήμα Πειραιάς-Ν. Φάληρο και Ν. Φάληρο-Πειραιάς, θα εξυπηρετούνται -με το ίδιο εισιτήριο- από τις υπάρχουσες λεωφορειακές γραμμές και την ειδική λεωφορειακή γραμμή της ΟΣΥ Χ1 Πειραιάς - Σταθμός Φάληρο.

Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Στελέχη της Ο.ΣΥ Α.Ε. κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου!


Να περιορίσει το φαινόμενο της εισιτηριοδιαφυγής, μέσω της μείωσης της τιμής των εισιτηρίων επιχείρησε η προηγούμενη κυβέρνηση, με τις πρώτες επιπτώσεις στα έσοδα των συγκοινωνιακών εταιρειών να έχουν ήδη γίνει ορατά...Η πληγή της λαθρεπιβίβασης στις αστικές συγκοινωνίες βαθαίνει ολοένα και περισσότερο παρά τις αποσπασματικές προσπάθειες της διοίκησης του ΟΑΣΑ (Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών) να ενισχύσει τα σώματα ελέγχων στα μέσα

Η επιβίωση του πελατειακού κράτους


Μια πολύ ενδιαφέρουσα πτυχή της κακοδαιμονίας των δημόσιων επιχειρήσεων αποκάλυψε ο βουλευτής του «Ποταμιού» κ. Σπύρος Λυκούδης, ο οποίος κατέθεσε ερώτηση προς τους υπουργούς Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού για την «επανεκκίνηση της λειτουργίας των προαστιακών σιδηροδρομικών δρομολογίων Κόρινθος - Αργος - Ναύπλιο».

Αμερικανική εταιρεία μπαίνει στην μάχη της διεκδίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ!



Με έδρα το Πίτσμπουργκ στο Κάνσας και με ευρύ
πεδίο δραστηριοτήτων, η Watco Companies
ειδικεύεται στον τομέα εμπορευματικών μεταφορών
από τους λιμενικούς σταθμούς.
Μία αμερικανική εταιρεία διεκδικεί μετ' επιτάσεως τους ελληνικούς σιδηρόδρομους, αλλάζοντας άρ­δην τα δεδομένα στην υπόθεση ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Με έδρα το Πίτσμπουργκ στο Κάνσας και με ευρύ πεδίο δραστηριοτήτων, η Watco Companies ειδικεύεται στον τομέα εμπορευματικών μεταφορών από τους λιμενικούς σταθμούς.

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Παράταση για τέλος του έτους στα έργα του σιδηροδρομικού τμήματος Διακοπτό-Ροδοδάφνη


Το έργο περιλαμβάνεται στο μεγάλα σιδηροδρομικά έργα της ΕΡΓΟΣΕ Μία ακόμα παράταση θα πάρει το σιδηροδρομικό έργο Διακοπτό-Ροδοδάφνη. Το έργο που έχει ξεκίνησει να κατασκευάζεται από τον Ιανουάριο του 2012 έχει φτάσει σε μεγάλο βαθμό ωριμότητας αλλά εμφανίζει κάποια μικρά προβλήμματα μέ μία απαλλοτρίωση στην περιοχή του Ελαιώνα. Από την πλευρά της ΕΡΓΟΣΕ δεν θεωρείται ιδιαίτερα σοβαρό το θέμα και πιστεύουν πως το έργο με μία παράταση μέχρι τα τέλη του έτους θα καταφέρει να ολοκληρωθεί συνολικά.

Προαστιακός: Η Πάτρα δείχνει τον δρόμο



Με τον προαστιακό της Πάτρας καταπιάνεται η Εφημερίδα των Συντακτών. Το δημοσίευμα με ημερομηνία 3 Μαρτίου 2015 αναφέρει:
Ο προαστιακός της Πάτρας ανατρέπει τα δεδομένα στις σιδηροδρομικές μεταφορές της χώρας. Ξεκίνησε το 2010 από μια ιδέα σχεδόν μηδενικού κόστους και σήμερα εξυπηρετεί πάνω από 1,6 εκατ. επιβάτες τον χρόνο, ενώ είναι το μόνο κερδοφόρο τμήμα του προαστιακού! Από χθες απέκτησε μια νέα στάση στο Ακταίο, κοντά στο Ρίο, και στα άμεσα σχέδια περιλαμβάνεται η επέκταση της γραμμής προς την πλευρά της Κάτω Αχαγιάς.

Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Συνθήκες οικονομικής ασφυξίας για τις συγκοινωνίες


Απώλειες 14,78% για την εταιρεία λεωφορείων και τρόλεϊ και πτώση 6,83% για τα μέσα σταθερής τροχιάς τον Ιανουάριο.
Στα κόκκινα βρίσκονται τα ταμεία της ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) καθώς οι εισπράξεις, ιδιαίτερα προς το τέλος του 2014, σημείωσαν κατακόρυφη βουτιά.
Η μείωση της τιμής των εισιτηρίων, που τέθηκε σε ισχύ τον Σεπτέμβριο, του περασμένου έτους δεν θα μπορούσε να έχει αφήσει ανεπηρέαστα τα έσοδα της εταιρείας που διαχειρίζεται τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, η οποία ενισχύεται κάθε χρόνο απόκρατική επιδότηση προκειμένου να επιβιώσει. Στελέχη μάλιστα των συγκοινωνιακών εταιρειών κάνουν λόγο για δραματική εικόνα των εσόδων τόσο της ΟΣΥ όσο και της ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) τον Ιανουάριο του 2015, το οποίο αποδίδεται από τον ΟΑΣΑ (Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών) στην περιορισμένη κινητικότητα που παρατηρείται κάθε χρόνο μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων, καθώς επίσης και στο γεγονός ότι ο Ιανουάριος ήταν μήνας εκλογών.

Η Hitachi εξαγοράζει την Ansaldobreda, μέλος της Κ/Ξ του Μετρό


Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr               Στις 24 Φεβρουαρίου τα διοικητικά συμβούλια της Hitachi και της Finmeccanica ανακοίνωσαν την υπογραφή των συμφωνιών που δεσμεύουν για την ιαπωνική ομάδα να αγοράσει την Ιταλική εταιρεία με έδρα το Νάπολι, AnsaldoBreda (κατασκευαστής τροχαίου υλικού κυρίως τραμ, συρμών μετρό κ.α) και της Finmeccanica και το 40% των μετοχών της Ansaldo STS, εταιρείας με έδρα τη Γένοβα προμηθευτής του συστήματος μεταφορών των τρένων.

Στροφή των Κινέζων για τη διεκδίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ



ΕΝΤΟΝΟ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΗΣ COSCO
Αναζωπυρώνεται το ενδιαφέρον των Κινέζων για τον ελληνικό σιδηρόδρομο και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με τις επαφές της Cosco με κυβερνητικά στελέχη να πυκνώνουν τις τελευταίες ημέρες.
Η κινεζική πλευρά επιδιώκει πάση θυσία να μπει στο παιχνίδι διεκδίκησης της εταιρείας, καθώς φαίνεται να έχει μετανιώσει για την επιλογή της να μη συμμετάσχει στη διαδικασία, δεδομένου ότι μεγαλώνει διαρκώς η λίστα με τις πολυεθνικές βιομηχανίες που επιλέγουν τον Πειραιά ως πύλη εισόδου και τους ελληνικούς σιδηρόδρομους ως όχημα για τη μεταφορά των προϊόντων τους προς την Κεντρική Ευρώπη. Το ενδιαφέρον των Κινέζων επιβεβαιώθηκε κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχαν το περασμένο Σαββατοκύριακο στελέχη της Cosco με τον υπουργό Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη.

Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

Η "σιγή ιχθύος" της κυβέρνησης, αποπρογραμματίζει το σιδηρόδρομο.



Δεν έχουν ξεκαθαρίσει ακόμη τα κυβερνητικά σχέδια για τον μέλλον του σιδηρόδρομου στη χώρα, την ώρα που οι εκκρεμότητες είναι πολλές και απαιτούν άμεσες λύσεις. Η έλλειψη προσωπικού και τα προβλήματα του δικτύου.
Σοβαρό προβληματισμό και ανησυχία έχει προκαλέσει στους εργαζόμενους των εταιρειών μεταφορών που ανήκουν στο Δημόσιο η πλήρης απουσία κάθε αναφοράς από την νέα κυβέρνηση στον συγκεκριμένο κλάδο.
Ο σιδηρόδρομος και οι αστικές συγκοινωνίες απουσίαζαν εντελώς από τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης, ενώ ούτε στην συνέχεια υπήρξε οποιαδήποτε κυβερνητική πρωτοβουλία με τους τομείς αυτούς.
Πλέον το γεγονός ότι ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σπίρτζης δεν έχει ορκιστεί δημιουργεί ανησυχία μεταξύ των εργαζομένων, οι οποίοι θεωρούν ότι ένα μήνα μετά την ανάδειξη της νέας κυβέρνησης θα ήταν λογικό να έχουν γίνει, έστω και σε αδρές γραμμές, γνωστά τα κυβερνητικά σχέδια.

Βαρουφάκης: "Απαραίτητη η είσοδος επενδυτών στον ΟΣΕ"



Μιλώντας στο Star ο υπουργός Οικονομικών κ. Γιάννης Βαρουφάκης, αναφερόμενος στις ιδιωτικοποιήσεις είπε ότι "δεν είμαστε δογματικοί. Εξαρτάται από την περίπτωση".
"Η είσοδος επενδυτών στον ΟΣΕ είναι απολύτως απαραίτητη", αλλά "στη ΔΕΗ σε καμία περίπτωση".
Χαρακτήρισε πολύ σημαντική και καινοτόμο επένδυση, αυτή της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά και ιδιαίτερα χαμηλό το τίμημα για το Ελληνικό, ενώ πρόσθεσε ότι "πρέπει να ξανακοιτάξουμε το θέμα με τα αεροδρόμια".
Δήλωσε ότι ήταν απαράδεκτος ο τρόπος που δημιουργήθηκε το ΤΑΙΠΕΔ ("ήταν για να σκοτώσουμε τα ασημικά της οικογένειας", είπε), ενώ εν γένει ανέφερε ότι η κυβέρνηση πρέπει να σεβαστεί τους νόμους και τους επενδυτές που έχουν ήδη βάλει χρήματα...

Ολοκληρώθηκε η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένα Αλεξανδρούπολης, ανοίγει ο δρόμος για εμπορευματικές μεταφορές


To πρώτο μεγάλο σιδηροδρομικό έργο που παραδίδεται στη Θράκη εδώ και χρόνια Ολοκληρώθηκε στις 28 Φεβρουαρίου το μεγάλο σιδηροδρομικό έργο σύνδεσης του λιμένα Αλεξανδρούπολης με το δίκτυο του ΟΣΕ.                         Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα προς την ανάπτυξη του λιμανιού της πόλης που της δίνει προβάδισμα στην επέκταση των δραστηριοτήτων που συνδέονται με τον εμπορευματικό τομέα.

Η αξία της συγκεκριμένης επένδυσης είναι πολλαπλάσια μεγαλύτερη αν σκεφτούμε ότι πλέον το λιμάνι θα μπορεί να διακινεί εμπορεύματα προς τη Βόρεια και Ανατολική Ευρώπη σε σύντομο χρονικό διάστημα ενώ γίνεται άμεσα ανταγωνιστική για τη μεταφορά υλικών και εμπορευμάτων προς την Ανατολική Ευρώπη και τη Ρωσία καθώς θα παρακάμπτεται το στενό του Βοσπόρου που σήμερα παρατηρούνται πολύ μεγάλες καθυστερήσεις.

Ο Γιάννης Βαρουφάκης μίλησε, βάζοντας «φωτιές» στους σιδηροδρομικούς


Για τον σιδηρόδρομο δεν έχουν μιλήσει ακόμα, ούτε ο υπουργός Οικονομίας και Υποδομών Γιώργος Σταθάκης, ούτε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης. Μίλησε, όμως, ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Βαρουφάκης, βάζοντας «φωτιές» στους σιδηροδρομικούς.
Σε τηλεοπτική συνέντευξη στο Star, o κ. Βαρουφάκης, αφού πρώτα ανέφερε ότι «στις ιδιωτικοποιήσεις δεν είμαστε δογματικοί, εξαρτάται από την περίπτωση», επισήμανε για τους σιδηροδρόμους ότι «η είσοδος ιδιωτών στον ΟΣΕ είναι απολύτως απαραίτητη», καθώς το ελληνικό δημόσιο «δεν έχει τη δυνατότητα να κάνει στο σιδηρόδρομο τις επενδύσεις που είναι απαραίτητες».

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Τελειώνουν τα ήξεις-αφήξεις για τις ιδιωτικοποιήσεις σε λιμάνια, τρένα και αεροδρόμια



Τελειώνουν τα μισόλογα, τα ήξεις – αφήξεις. Η κυβέρνηση καλείται να αποσαφηνίσει τις θέσεις της απέναντι στις ιδιωτικοποιήσεις σε λιμάνια, τρένα και αεροδρόμια. Στην επιστολή που κατέθεσε, στην ΕΕ, ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Βαρουφάκης και στην ενότητα για τις αποκρατικοποιήσεις, αναφέρονται τα ακόλουθα:
«Για να προσελκύσουν επενδύσεις σε τομείς κλειδιά και να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά τα δημόσια assets, οι ελληνικές αρχές θα:

Τις θέσεις στάσεων εντός της Καλαμπάκας για τα νέα λεωφορεία ιδιωτικών εταιρειών και ΤΑΞΙ καθόρισε το συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας..!




Η δραστηριοποίηση τεσσάρων νέων εταιρειών με αντικείμενο την πραγματοποίηση καθημερινών διαδρομών από την Καλαμπάκα προς τα Μετέωρακυριάρχησε στη σημερινή συνεδρίαση του συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Καλαμπάκας.

Στην ημερήσια διάταξη υπήρχαν τα αιτήματα για τον ορισμό χώρων στάσεων για την επιβίβαση και αποβίβαση επιβατών από τρεις εταιρείες, για τις οποίες ορίστηκαν τα εξής σημεία, που θα είναι κοινά τόσο για τις εν λόγω εταιρείες, όσο και για μελλοντικές:

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

"Καμπανάκι" για λεωφορεία και τρόλεϊ - Σε κίνδυνο το συγκοινωνιακό έργο


Σε κίνδυνο αναμένεται να τεθεί το συγκοινωνιακό έργο των λεωφορείων και των τρόλεϊ της Αθήνας τα επόμενα χρόνια, πλήττοντας την καθημερινότητα των πλέον ευάλωτων πολιτών, αν δεν βρεθούν χρήματα, προκειμένου να ανανεωθεί το γηράσκον τμήμα του στόλου της εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ) ΑΕ...

Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Να γιατί πρέπει να αποφεύγετε τoυς τσακωμούς στα ΜΜΜ

Tους λόγους που δεν πρέπει να τσακώνεστε με συνεπιβάτες σας στο Μετρό ή το τρένο εξηγεί η εφημερίδα Telegraph σε δημοσίευμά της. Όλοι μας ανεξαιρέτως κατά καιρούς έχουμε ενοχληθεί από συμπεριφορές αγνώστων μέσα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Κάποιοι τολμούν και εκφράζουν αυτή τη δυσαρέσκειά τους δημοσίως

Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015

Βάζουν «χειρόφρενο» στον Προαστιακό προς το Λαύριο


«ΠΑΓΩΣΕ» Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Η απόφαση θα πρέπει να ληφθεί τώρα, καθώς το έργο θα τεθεί προς δημοπράτηση, με στόχο να χρηματοδοτηθεί από το νέο ΕΣΠΑ 2014-2020

Το κίνδυνο να χαθούν κοινοτικά κονδύλια και να παραπεμφθεί στις καλένδες ένα από τα πιο σημαντικά έργα του σιδηρόδρομου, το έργο της επέκτασης του Προαστιακού στο Λαύριο, αντιμετωπίζει η ελληνική κυβέρνηση. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών θα αναζητήσει ευθύνες για τη σημαντική καθυστέρηση του έργου, η μελέτη του οποίου έπρεπε να έχει προκηρυχθεί το 2014 προκειμένου να μη χαθούν κοινοτικά κονδύλια 1,8 εκατ. ευρώ που είχαν από πιστώσεις των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών (ΔΔΜ). Προϋπόθεση τόσο για την εξασφάλιση αυτών των κονδυλίων όσο και για την ένταξη του έργου στο χρηματοδοτικό πακέτο 2014 - 2020 ήταν η σχετική μελέτη να έχει ολοκληρωθεί ως το τέλος του 2015. Ωστόσο ακόμα δεν έχει προκηρυχθεί, ενώ αμφίβολες είναι και οι προδιαγραφές που πρέπει να υιοθετηθούν.

Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Το «τέρας της γραφειοκρατίας» εναντίον των φορτηγών ΔΧ του Norman Atlantic



Ολοκληρώθηκαν στην Θεσσαλονίκη και την Αθήνα, οι συναντήσεις που είχε η ΟΦΑΕ με τους συγγενείς των οδηγών θυμάτων, αλλά και με τους αυτοκινητιστές που κατάφεραν να βγουν ζωντανοί από το Norman Atlantic.
Η τραγωδία του Norman Atlantic αφήνει πίσω της σωρεία προβλημάτων που καθημερινά αυξάνονται για τους ιδιοκτήτες φορτηγών που είχαν την τύχη να γλιτώσουν την ζωή τους, αλλά έχασαν την περιουσία τους σε μία στιγμή.
Κατά την διάρκεια της συνάντησης οι άνθρωποι που έδωσαν το παρόν έθεσαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, μεταξύ των οποίων είναι:

Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Η συμφόρηση επιστρέφει στην Αθήνα


Από το 2013 και μέχρι σήμερα παρατηρείται εκ νέου αύξηση, εξαιτίας της κατάρρευσης των δημόσιων συγκοινωνιών!....Συντάκτης: Χαρά Τζαναβάρα                         Το μποτιλιάρισμα επανέρχεται σιγά σιγά στους περισσότερους κεντρικούς δρόμους της πρωτεύουσας.

Οι Συγκοινωνίες Αθηνών αλλάζουν. Το επίσημο βίντεο του Ομίλου.

Οι Συγκοινωνίες Αθηνών αλλάζουν. Το επίσημο βίντεο του Ομίλου.

Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

Συμμετοχή της Αττικό Μετρό στο ερευνητικό πρόγραμμα Resolute


Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Πλαισίου - HORIZON 2020 - εγκρίθηκε η χρηματοδότηση του Ερευνητικού Έργου RESOLUTE (RESilience management guidelines and Operationalization applied to Urban Transport Environment), στο οποίο η Αττικό Μετρό συμμετέχει ως εταίρος.

Το Έργο αφορά στην Ανθεκτικότητα και βελτιωμένη Διαχείριση Κρίσιμων Υποδομών, όπως είναι τα Αστικά Συστήματα Μεταφορών, ιδιαίτερα σε Συνθήκες Κρίσης και Καταστροφών, έχει συνολικό προϋπολογισμό 3,85 εκατομμύρια Ευρώ και διάρκεια 36 μήνες.

Σημαντικά τα οφέλη για τον ΟΣΕ από τις εκποιήσεις άχρηστου σιδηροδρομικού υλικού


Οι εκποιήσεις θα συνεχιστούν και το 2015 Συνεχίστηκαν και το έτος 2014 οι εκποιήσεις αχρήστου σιδηροδρομικού υλικού τροχαίου και μη του ΟΣΕ, με απόλυτη επιτυχία και σημαντικά οικονομικά, περιβαλλοντικά και άλλα οφέλη. Όλες οι εκποιήσεις πραγματοποιήθηκαν με ανοιχτούς πλειοδοτικούς διαγωνισμούς, με απόλυτη διαφάνεια, μέγιστη δημοσιότητα, ενώ επετεύχθη μεγάλος ανταγωνισμός, με την συμμετοχή σημαντικού αριθμού υποψηφίων αναδόχων.

Υπεραστικά λεωφορεία σε αστικές γραμμές του Τυρνάβου



Σε καλό δρόμο βρίσκεται η καθιέρωση νέων δρομολογίων από το υπεραστικό ΚΤΕΛ νομού Λάρισας εντός των ορίων της αστικής περιοχής του Δήμου Τυρνάβου μετά την ομόφωνη απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Θεσσαλίας.

Συγκεκριμένα χαρακτηρίστηκε, μετά από αίτημα του Δήμου Τυρνάβου

αστική η περιοχή Τυρνάβου – Αμπελώνα – Βρυοτόπου ώστε να μπορέσει να ξεκινήσει η λειτουργία αστικής συγκοινωνίας όπως έχει αποφασιστεί από το Δημοτικό Συμβούλιο Τυρνάβου με μία γραμμή εντός της πόλης του Τυρνάβου και μία που θα ενώνει τον Βρυότοπο και τον Αμπελώνα με τον Τύρναβο.

Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

“Βούλιαξε” και η σιδηροδρομική γραμμή στον Έβρο – Υποχώρησε η στάθμη των υδάτων


Πνιγμένη από την Τετάρτη παραμένει η σιδηροδρομική γραμμή του ΟΣΕ από την Αλεξανδρούπολη έως το Ορμένιο, λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων που έπληξαν την περιοχή και είχαν ως αποτέλεσμα να υπερκαλυφθεί από νερά. Η κυκλοφορία των τρένων έχει διακοπή από τις 15.45 της 4ης Φεβρουαρίου, ενώ η μετακίνηση των επιβατών στο τμήμα αυτό γίνεται με λεωφορεία του ΟΣΕ, μέχρι να αποκατασταθεί η ομαλή λειτουργία της γραμμής.                                                               Την ίδια στιγμή η στάθμη του νερού στον Έβρο έχει υποχωρήσει κάτω από ανώτατο όριο συναγερμού, ωστόσο οι κάτοικοι της περιοχής συνεχίζουν να βρίσκονται σε επιφυλακή, υπό τον φόβο νέων καταστροφών. Υπολογίζεται πως ήδη 220.000 στρέμματα γης έχουν καλυφθεί από νερά, ενώ σπίτια και αποθήκες παραποτάμιων οικισμών πλημμύρισαν επίσης.



thrakitoday.com

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

"Πόλεμος" στο Λονδίνο, ανάμεσα στους οδηγούς ταξί και τους ποδηλάτες



Οι ταξιτζήδες στο Λονδίνο έχουν ανοίξει πόλεμο με τους ποδηλάτες και μετά τη δήλωση ενός εκ των επικεφαλής του συνδικάτου τους μάλλον είναι πολύ σοβαρός. 
Ο Steve McNamara δήλωσε πως οι ποδηλάτες είναι κάτι αντίστοιχο με το ISIS (Ισλαμικό Κράτος) στο Λονδίνο, ενώ τους αποκάλεσε παρανοϊκούς σε μια συνέντευξη που παραχώρησε σχετικά με τους νέους ποδηλατοδρόμους που ανοίχτηκαν στη βρετανική πρωτεύουσα. 
Όπως είπε οι ποδηλάτες επιτίθενται στους οδηγούς ταξί, ενώ υποστήριξε ότι οι κυβερνοεπιθέσεις που έχει δεχθεί το site του Σωματείου προέρχονται από ομάδα ποδηλατών. 
Ο πόλεμος μεταξύ ποδηλατικού κόσμου και οδηγών ταξί είχε ξεκινήσει όταν οι δεύτεροι έστησαν κρυφή κάμερα για να αποδείξουν ότι το 50% όσων κυκλοφορούν με ποδήλατο παραβιάζουν τον κόκκινο σηματοδότη. 


Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Στα 2 εκατομμύρια τα κέρδη



Περίπου ο μισός τζίρος των εισιτηρίων που πωλήθηκαν στον άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης, έγινε ηλεκτρονικά
Με περίπου 2 εκατ. ευρώ καθαρά κέρδη κλείνει το 2014 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία πέτυχε αύξηση του τζίρου, χάρη στην εντονότερη δραστηριοποίησή της στις εμπορευματικές μεταφορές.
Παράλληλα, όμως, το μέλλον της εταιρίας, η οποία έχει εξυγιανθεί και καταγράφει πια κερδοφόρες χρήσεις, θα εξαρτηθεί από τις αποφάσεις της κυβέρνησης του κ. Αλέξη Τσίπραγια το εάν θα τηρηθεί ή θα ανατραπεί η έως σήμερα χαραχθείσα πορεία προς την ιδιωτικοποίηση.

Tο ΤΑΙΠΕΔ «ξαναβαφτίζεται», αλλά τι θα κάνει με ΟΛΠ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ;



Δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία, εάν το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων μετονομαστεί σε Ταμείο Δημόσιας Περιουσίας ή κάτι παρεμφερές.
Δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία, εάν θα υπάγεται σε κάποια γενική γραμματεία του υπουργείου Οικονομικών ή κάπου αλλού.
Το μείζον είναι τι θα γίνει με τις αποκρατικοποιήσεις. Χθες, σε ανακοίνωσή του, το υπουργείο Οικονομικών ανέφερε ότι «όσο για την περίεργη εκδοχή που κυκλοφόρησε στον τύπο, περί ανάκλησης των παραιτήσεων του Προέδρου και του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΤΑΙΠΕΔ, η αλήθεια είναι πως τους ζητήθηκε να παραμένουν στην θέση τους μέχρι την επόμενη εβδομάδα.

Τα μικρόβια "κάνουν" πάρτι στα Μετρό του πλανήτη



O μικροβιακός χάρτης δείχνει την «κίνηση» των μικροβίων στο μετρό
Εκατομμύρια μικρόβια «χορεύουν» στα μετρό του πλανήτη, αόρατα από τους επιβάτες που μπαινοβγαίνουν στα βαγόνια.

Αν και τα περισσότερα είναι άκακα, μερικά (περίπου ένα στα δέκα) είναι παθογόνα και -το περίεργο- ένα καθόλου αμελητέο ποσοστό τους είναι τελείως άγνωστα στους επιστήμονες.


Αυτό αποκάλυψε μια νέα έρευνα Αμερικανών επιστημόνων στο μετρό της Νέας Υόρκης, οι οποίοι πάντως εμφανίστηκαν καθησυχαστικοί ότι δεν είναι ανάγκη κανείς να αποφεύγει το μετρό ή να φορά γάντια για να μην κολλήσει τίποτε επικίνδυνο (αν και ο κίνδυνος αυτός δεν είναι ανύπαρκτος).

Εκδήλωση του WWF στο Σύνταγμα για τις αστικές συγκοινωνίες



Δημιουργικά εργαστήρια για παιδιά, θεατρικές παραστάσεις, ένα «μαγικό» λεωφορείο της δεκαετίας του ’60, διαδραστικά παιχνίδια γνώσεων, επιτόπιος φωτογραφικός διαγωνισμός, face painting, παρουσίαση παραμυθιών, εκθέσεις σκιτσογραφίας και παιδικών ζωγραφιών, καθώς και το αγαπημένο σε όλους Panda, θα περιμένουν μικρούς και μεγάλους την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου στο μετρό Συντάγματος για ένα διαφορετικό ταξίδι!

Οδηγοί σε αυτήν την ενδιαφέρουσα «διαδρομή» είναι οι Συγκοινωνίες Αθηνών και το πρόγραμμα «WWF-Καλύτερη Ζωή», αποκλειστικός δωρητής του οποίου είναι το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Στις 15 Φεβρουαρίου, από τις 11:00 το πρωί μέχρι και 18:00 το απόγευμα, οι επισκέπτες θα ανακαλύψουν τα οφέλη των μέσων αστικών συγκοινωνιών στη ζωή τους και το περιβάλλον, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Panda με Μέσα».

Uber εναντίον Google: H μάχη για τα ταξί του μέλλοντος ξεκίνησε


Το παρασκήνιο των σχέσεων δύο συναιτέρων
Μια συμμαχία που εξελίσσεται σε μια μεγάλη μάχη με έπαθλο τις μετακινήσεις εκατομμυρίων ατόμων παγκοσμίως και τα γεγονότα των τελευταίων ημερών στα δύο στρατόπεδα.

Uber: Ηγέτις των online υπηρεσιών μισθωμένων μετακινήσεων, με παρουσία σε 200 πόλεις παγκοσμίως, μεταξύ των οποίων και η Αθήνα. Google: Μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας, κάτοχος του πιο διαδεδομένου λογισμικού για φορητές συσκευές (Android) και οδηγός των εξελίξεων σε μια σειρά από τεχνολογικές καινοτομίες, όπως η ιατρική ρομποτική, η online αποθήκευση DNA και η ανάπτυξη αυτοκινούμενων οχημάτων.

Σχετικά με τον τομέα της ανάπτυξης αυτοκινήτων χωρίς την παρουσία οδηγού, φαίνεται πως η Google είχε στο μυαλό της ένα σχέδιο επέκτασης στα χωράφια της Uber. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από την αρθρογραφία των τελευταίων ημερών που παρουσιάζει το παρασκήνιο μιας σχέσης που ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς και εξελίσσεται σε κόντρα μεγατόνων με έπαθλο μια εξαιρετικά προσοδοφόρα αγορά αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων (μόνο η Uber αποτιμάται αυτή τη στιγμή στα 17 δισ. δολάρια).
Uber - Google: Ξεκίνησαν ως σύμμαχοι για να εξελιχθούν σε ανταγωνιστές

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Κινδυνεύει η μοναδική σιδηροδρομική γέφυρα στον Εύηνο ποταμό, που χρονολογείται από το 1891


«Καταρρέει» η ιστορία
Ένα μνημείο, άρρηκτα συνυφασμένο με την ιστορία του ελληνικού σιδηρόδρομου και ένα από τα λίγα τεχνικά επιτεύγματα της εποχής, καθώς πρόκειται για τη μεγαλύτερη σε μήκος σιδερένια σιδηροδρομική γέφυρα στην Ελλάδα, κινδυνεύει με άμεση με κατάρρευση. Πρόκειται για τη γέφυρα στον Εύηνο ποταμό, η οποία είναι παράλληλη της οδικής γέφυρας και μέχρι πριν από μερικά χρόνια εξυπηρετούσε τη γραμμή Κρυονέρι - Αγρίνιο.
Η μεταλλική γέφυρα συνολικού μήκους 250 μέτρων σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στην εποχή του Χαρίλαου Τρικούπη με κόστος τότε 80.000 δρχ, ενώ τέθηκε σε λειτουργία το 1891.

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Προαστιακός Πατρών SOS!- Τα σχέδια της ΕΡΓΟΣΕ ακυρώνουν το αγαπημένο τρενάκι- Ποιές στάσεις καταργούνται



Ο προαστιακός της Πάτρας ξεκίνησε τη λειτουργία του στις 04/07/2010. Λίγο διάστημα μετά κανείς δεν θα φανταζόταν την τεράστια απήχηση που είχε το μέσο στην κοινωνία της Πάτρας ενώ οι ΟΣΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξεπλάγησαν ευχάριστα με την επιτυχία αυτού του εγχειρήματος.Στην Ελλάδα κάποιοι πάντα τρέχουν για κάτι και με επιμονή και υπομονή κερδίζουν αυτό που θέλουν.
Έτσι λοιπόν και τα μέλη του δικτύου ΕΠΙΒΑΤΗΣ από την πρώτη στιγμή «έτρεξαν» να αναδείξουν το μέσο όχι για προσωπικό συμφέρον αλλά για το καλό της πόλης και να πείσουν ότι η Πάτρα έχει πραγματικά ανάγκη από ένα αξιόπιστο μέσο σταθερής τροχιάς.