Τα ξημερώματα της περασμένης Τρίτης, το ασθενοφόρο, που ανήκει στην πυροσβεστική υπηρεσία του Ομπίντος, παρέλαβε την ηλικιωμένη γυναίκα για να την μεταφέρει σε νοσοκομείο της Λισσαβόνας.
Σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) για διάστημα 10 ημερών, τον Νοέμβριο του 2014, είναι χαρακτηριστικό ότι σχεδόν το σύνολο των επιβατών αναδεικνύει ως τα σημαντικότερα προβλήματα αυτά της συχνότητας των δρομολογίων, της υπερφόρτωσης των λεωφορείων, της αύξησης του εισιτηρίου και της διακοπής των νυχτερινών δρομολογίων. Σύμφωνα με την έρευνα, 9 στους 10 επιβάτες θέλουν να επιλυθούν, άμεσα, τα παραπάνω προβλήματα.
Σταχυολογώντας τα συμπεράσματα της μελέτης προκύπτουν τα εξής: