Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Σε αναμμένα κάρβουνα 13.000 εργαζόμενοι σε συγκοινωνιακούς φορείς και ΟΣΕ...

Σε αναμμένα κάρβουνα κάθονται 13.000 εργαζόμενοι σε μετρό, τραμ, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, τρόλεϊ, λεωφορεία ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Στις 6 Δεκεμβρίου ο ιδιώτης σύμβουλος από την κρησάρα του οποίου περνάνε οι εποπτευόμενοι φορείς 10 υπουργείων, θα παραδώσει στην κυβέρνηση τις προτάσεις του, για στοχευμένες μειώσεις προσωπικού.

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Σύγκρουση λεωφορείου του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης με νταλίκα στα Τέμπη


Στο δυστύχημα που σημειώθηκε στις 22.20 το βράδυ στο 384ο χιλιόμετρο στην Εθνική Οδό Αθηνών- Θεσσαλονίκης στο ρεύμα προς Αθήνα ενεπλάκησαν ένα λεωφορείο του ΚΤΕΛ, ένα φορτηγό και ένα ΙΧ αυτοκίνητο. Νεκρός είναι ο οδηγός του ΙΧ αυτοκινήτου ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται αυτή την ώρα η επιχείρηση απεγκλωβισμού των επιβατών.

Η κυκλοφορία έχει διακοπεί και στα δύο ρεύματα και διεξάγεται μέσω παρακαμπτηρίων οδών. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για εγκλωβισμένους ενώ στο σημείο βρίσκονται ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις και ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ.

Ο οδηγός του ΙΧ με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη προσπάθησε να προσπεράσει το λεωφορείο του ΚΤΕΛ και συγκρούστηκε μετωπικά με το φορτηγό που ερχόταν από το αντίθετο ρεύμα. Νεκρός είναι ο οδηγός του ΙΧ και τραυματίες ο οδηγός της νταλίκας και ένας από τους επιβάτες του λεωφορείου.

Αυτή την ώρα είναι σε εξέλιξη η επιχείρηση απεγκλωβισμού των επιβατών ενώ στο σημείο επιχειρούν 15 πυροσβέστες με πέντε οχήματα.
ΠΗΓΗ: kathimerini.gr

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Η πόρτα της εξόδου θα ανοίξει για το 5% των εργαζόμενων


Σε αναμμένα κάρβουνα κάθονται 13.000 εργαζόμενοι σε μετρό, τραμ, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, τρόλεϊ, λεωφορεία ΟΣΕ και Τραινοσέ...
Στις 6 Δεκεμβρίου ο ιδιώτης σύμβουλος από την κρησσάρα του οποίου περνάνε οι εποπτευόμενοι φορείς 10 υπουργείων, θα παραδώσει στην κυβέρνηση τις προτάσεις του, για στοχευμένες μειώσεις προσωπικού. 

Σύμφωνα με πληροφορίες η πόρτα της εξόδου θα ανοίξει για το 5% των εργαζόμενων, με ειδικότητες που θα κριθεί ότι δεν είναι απαραίτητες και κυρίως δεν επηρεάζουν την ομαλή υλοποίηση του συγκοινωνιακού έργου.  

Έτσι από τους 12.941 υπαλλήλους εκτιμάται ότι θα απολυθούν περίπου 650.

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

"ΟΑΣΑ" Kατά υπ. Οικονομικών και Εργασίας - Δημόσιο εναντίον Δημοσίου. Στην αντεπίθεση περνά ο ΟΑΣΑ...



Του ΦΩΤΗΣ ΦΩΤΕΙΝΟΣ                                                           ΟΑΣΑ κατά υπ. Οικονομικών και Εργασίας

Δημόσιο εναντίον Δημοσίου. Στην αντεπίθεση περνά ο ΟΑΣΑ, το διοικητικό συμβούλιο του οποίου αποφάσισε την άσκηση αγωγών κατά των υπουργείων Οικονομικών και Εργασίας.

Οι αγωγές εκπορεύονται από τη διεκδίκηση οφειλών για την κάλυψη της διαφοράς κομίστρου, από την παροχή μειωμένου κομίστρου πολυτέκνων, ηλικιωμένων άνω των 65 ετών και νέων 7-18 ετών για τα έτη 2011 και 2012.

Η προωθούμενη άσκηση αγωγών αποτελεί μοχλό πίεσης προς τα ανωτέρω υπουργεία, δεδομένου ότι ο όμιλος «ασφυκτιά» οικονομικά, εξαιτίας της συρρίκνωσης της ετήσιας κρατικής επιχορήγησης.

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Δείτε το μοναδικό βίντεο με λεωφορεία μιας άλλης εποχής...

Η τεχνολογία τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα και πλέον οι μετακινήσεις των πολιτών γίνονται με υπερσύγχρονα μέσα....
Ακόμα και τα λεωφορεία διαθέτουν ανέσεις που κάνουν πιο ξεκούραστο το ταξίδι και όσο περνά ο καιρός, τόσο πιο πολύ εξελίσσονται, για επιβάτες και οδηγούς.
Κάτι ανάλογο όμως δεν συνέβαινε πριν από δεκαετίες, όπου οι οδηγοί, κυρίως, ήταν... παντός καιρού και... δρόμου.
Οδηγώντας στους πιο κακοτράχαλους δρόμους της υπαίθρου και κάτω και από τις πιο αντίξοες καιρικές συνθήκες, έδιναν την καθημερινή τους μάχη για να αντεπεξέλθουν στα δρομολόγιά τους.
Πέραν τούτου, έπρεπε να γνωρίζουν και τα «χούγια» του οχήματος που οδηγούσαν, καθώς τα λεωφορεία της εποχής εκείνης είχαν και τις… ιδιοτροπίες τους.

Αλλάζουν σελίδα οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας με τηλεματική και έξυπνο εισιτήριο....


Ο επιβάτης που βρίσκεται στη στάση θα μπορεί να ενημερωθεί για την ακριβή ώρα που θα περάσει το λεωφορείο ή το τρόλεϊ
Αλλάζουν σελίδα οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας με τη λειτουργία της τηλεματικής και του «έξυπνου εισιτηρίου» που έχουν ήδη δρομολογηθεί και θα ανατρέψουν τη σημερινή εικόνα των μέσων μαζικής μεταφοράς, τα οποία γίνονται πιο φιλικά αλλά και πιο ελκυστικά για τους επιβάτες.                                                                                                               Οι ώρες αναμονής στις στάσεις ή στα εκδοτήρια εισιτηρίων και καρτών αλλά και η «οδύσσεια» της αναζήτησης ενός εισιτηρίου σε απομακρυσμένα μέρη ή σε χαλασμένα μηχανήματα θα λάβουν τέλος από το 2015 που και τα δύο συστήματα θα έχουν ολοκληρωθεί και εφαρμοστεί σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Αλλοδαποί έστειλαν στο νοσοκομείο οδηγό λεωφορείου... λόγω εισιτηρίου


Τρεις αλλοδαποί, πιθανότατα Αλβανοί, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, επιτέθηκαν σε οδηγό λεωφορείου, όταν τους ζητήθηκε να κόψουν εισιτήριο....

Θύμα επίθεσης από τρεις αλλοδαπούς, κατά πάσα πιθανότητα Αλβανικής καταγωγής, έπεσε νωρίτερα ο οδηγός της γραμμής 72 (Θεσσαλονίκη - Μηχανιώνα) του ΟΑΣΘ.

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Ποιος αναλαμβάνει το τιμόνι του ΟΑΣΑ

Εγκρίθηκε από την Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής ο προτεινόμενος από τον υπουργό Υποδομών κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για τη θέση του πρόεδρου και διευθύνοντος συμβούλου του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) κ. Γρηγόρης Δημητριάδης.

Ο κ. Δημητριάδης, ο οποίος είναι ηλεκτρολόγος - ηλεκτρονικός μηχανικός, είναι 35 ετών και μέχρι πρότινος διατελούσε συντονιστής του υπουργείου Ανάπτυξης για την Εθνική Στρατηγική Διευκόλυνσης του Εξωτερικού Εμπορίου, αποτελώντας πρόσωπο ευρύτερης αποδοχής.

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Άσκηση αγωγών του Ο.Α.Σ.Α. κατά του Υπουργείου Οικονομικών


Άσκηση αγωγών του Ο.Α.Σ.Α. κατά του Υπουργείου Οικονομικών και του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας για διεκδίκηση οφειλών...


Διεκδίκηση οφειλών για κάλυψη της διαφοράς κομίστρου από την παροχή δικαιώματος μετακίνησης μειωμένου κομίστρου ετών 2011 & 2012 πολυτέκνων & μελών της οικογενείας τους, καθώς επίσης ηλικιωμένων άνω των 65 ετών και νέων 7 - 18 ετών, με τα Μ.Μ.Μ. αρμοδιότητας Ο.Α.Σ.Α.

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Έρχονται προσλήψεις ανέργων για ελεγκτές στα μέσα μεταφοράς

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣΑΝΕΡΓΟΙΕΛΕΓΚΤΕΣΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ 2013-11-13 Αξιολόγηση:51 2 3 4 5 (3 ψήφοι) Έρχονται προσλήψεις ανέργων για ελεγκτές στα μέσα μεταφοράς Έρχονται προσλήψεις ανέργων για ελεγκτές στα μέσα μεταφοράς Προωθείται πρόγραμμα όπου θα προβλέπει προσλήψεις ανέργων εγγεγραμένων στα μητρώα του ΟΑΕΔ για την κάλυψη θέσεων στα μέσα μαζικής μεταφοράς όπου θα εργαστούν ως ελεγκτές . Συγκεκριμένα ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος μιλώντας στο συνέδριο ATTAC με θέμα «Βιώσιμες δημόσιες αστικές συγκοινωνίες στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης» που πραγματοποιήθηκε στην Τεργέστη αναφέρθηκε στα μέτρα για την καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής και ανακοίνωσε μια σειρά από μέτρα για την αντιμετώπιση του φαινομένο

Τα λεωφορεία έχασαν το 25% των επιβατών τους. -50% οι μισθοί από το 2009

Εμφανή είναι τα απόνερα του Μνημονίου στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και ειδικότερα στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, με μεγάλα «θύματα» τους εργαζομένους και τους χρήστες των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Του Φώτη Φωτεινού

Η νέα εταιρεία που δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση λεωφορείων - τρόλεϊ, «Οδικές Συγκοινωνίες», γνώρισε μείωση επιβατών 25% και δρομολογίων (οχηματοχιλιόμετρα) 22%, σε σχέση με το 2009.

Η συρρίκνωση του συγκοινωνιακού έργου αποτελεί απόρροια της μείωσης του προσωπικού κατά 2.064 άτομα, ήτοι 25% και των δαπανών μισθοδοσίας κατά 50%!

Με τα ανωτέρω στοιχεία, εύκολα αντιλαμβάνεται κάποιος γιατί έχουν μειωθεί ή και καταργηθεί αρκετά δρομολόγια (έχει ανασχεδιαστεί περίπου το 1/3 των δρομολογίων) και, ανά περιπτώσεις, έχει αυξηθεί ο χρόνος αναμονής των επιβατών στις στάσεις.

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Τα Μνημόνια διαλύουν τις αστικές συγκοινωνίες...



Του ΦΩΤΗ ΦΩΤΕΙΝΟΥ

Συρρικνώνονται ταχύτατα δρομολόγια, προσωπικό και επιβάτες. Αυτό, σε συνδυασμό με το «ψαλίδι» στις κρατικές επιδοτήσεις, οδηγεί σε κατάρρευση το σύστημα των δημόσιων οδικών μεταφορών. Εμφανή είναι τα απόνερα του Μνημονίου στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και ειδικότερα στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, με μεγάλα «θύματα» τους εργαζομένους και τους χρήστες των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Η νέα εταιρεία που δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση λεωφορείων - τρόλεϊ, «Οδικές Συγκοινωνίες», γνώρισε μείωση επιβατών 25% και δρομολογίων (οχηματοχιλιόμετρα) 22%, σε σχέση με το 2009. Η συρρίκνωση του συγκοινωνιακού έργου αποτελεί απόρροια της μείωσης του προσωπικού κατά 2.064 άτομα, ήτοι 25% και των δαπανών μισθοδοσίας κατά 50%!

Ελλείψεις

Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

ΟΑΣΑ - ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΘΗΝΩΝ σημειώσατε 2!!! Και το επιβατικό της Αθήνας αλλόφρονο!!!


Ο ΟΑΣΑ εξέδωσε  δελτίο τύπου για την δρομολόγηση, λεωφορείων και τρόλεϊ, λόγω του Μαραθωνίου (ΕΔΩ)

Σύμφωνα λοιπόν με την τροχαία οι δρόμοι και οι ώρες που θα παραμείνουν οι κλειστοί δρόμοι είναι οι εξής (ΕΔΩ):

ΕΛΑΦΡΥΝΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ


Μηδενισμός ζημιών στις συγκοινωνίες

ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΜΟΣΧΟΥ

Περίπου 35 εκατ. ευρώ θα εισέλθουν μέχρι το τέλος του έτους στα ταμεία της ΟΣΥ και της ΣΤΑΣΥ από τα χρέη των υπουργείων για τα μειωμένα εισιτήρια σε πολύτεκνους, μαθητές και φοιτητές, συνταξιούχους και στρατιωτικούς. Με τα κονδύλια αυτά η εικόνα των συγκοινωνιακών φορέων βελτιώνεται σημαντικά και μπορεί να καλυφθεί το «κενό» της μειωμένης επιδότησης, Παράλληλα η συνολική βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων το 2013 και για τους δύο συγκοινωνιακούς φορείς, την ΟΣΥ και την ΣΤΑΣΥ, θα φτάσει τα 50 εκατ. ευρώ οδηγώντας την πρώτη σε κλείσιμο της «μαύρης τρύπας» που δημιουργεί κάθε χρόνο και τη δεύτερη σε κερδοφορία.

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Απολύσεις - μειώσεις - διαγραφή δρομολογίων, το τρίπτυχο πλάνο για τα ΜΜΜ το 2014...



Καυτό προβλέπεται το 2014 για τις δημόσιες συγκοινωνίες της Αθήνας.
Συρρίκνωση του συγκοινωνιακού δικτύου, με κόψιμο δρομολογίων που καταγράφουν μειωμένη επιβατική κίνηση, προαναγγέλλει ουσιαστικά η μείωση της κρατικής επιχορήγησης για τους συγκοινωνιακούς φορείς, την οποία προτείνει το Υπουργείο Οικονομικών για την τριετία 2014 - 2017.
Μάλιστα δεν αποκλείεται σε κάποιους συγκοινωνιακούς φορείς να υπάρξουν και μειώσεις στον αριθμό των εργαζομένων, αφού γίνεται σαφές ότι με τις μειώσεις τα νούμερα δεν βγαίνουν.

Το υπουργείο προτείνει «κούρεμα» επιδοτήσεων της τάξης των 120 εκατ. το 2014 και περαιτέρω διεύρυνσή του στα 150 εκατ. το 2015, σε σχέση με την εγκριθείσα επιδότηση του 2013 (380 εκατ. ήταν το αρχικό κονδύλι).

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Συγκοινωνίες: «Κουτσουρεμένη» η επιδότηση 2014 - Έρχεται μείωση δρομολογίων


Συρρίκνωση του συγκοινωνιακού έργου με κόψιμο δρομολογίων που καταγράφουν μειωμένη επιβατική κίνηση προαναγγέλλει ουσιαστικά η μείωση της κρατικής επιχορήγησης για τους συγκοινωνιακούς φορείς την οποία... προτείνει το υπουργείο Οικονομικών για την τριετία 2014 – 2017.

Μάλιστα δεν αποκλείεται σε κάποιους συγκοινωνιακούς φορείς να υπάρξουν και μειώσεις στον αριθμό των εργαζομένων, αφού γίνεται σαφές ότι με τις μειώσεις τα νούμερα δεν βγαίνουν.

Το υπουργείο Οικονομικών προτείνει «κούρεμα» επιδοτήσεων της τάξης των 120 εκατ. το 2014 και περαιτέρω διεύρυνσή του στα 150 εκατ. το 2015, σε σχέση με την εγκριθείσα επιδότηση του 2013 (380 εκατ. ήταν το αρχικό κονδύλι).

Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Ο Κώστας Κόκκορης ζητά πύκνωση των δρομολογίων!


Συνάντηση Δημάρχου Κώστα Κόκκορη με στελέχη του ΟΑΣΑ...

Συνάντηση με θέμα την πύκνωση των δρομολογίων των συγκοινωνιακών γραμμών του ΟΑΣΑ που εξυπηρετούν τους κατοίκους της Γλυφάδας είχε ο Δήμαρχος Κώστας Κόκκορης με στελέχη της Δ/νσης Συγκοινωνιακού Σχεδιασμού του ΟΑΣΑ στο Δημαρχείο.

Στόχος της συνάντησης αναφέρει ο Δήμαρχος Κώστας Κόκκορης στοetheldrivers ήταν η ενημέρωση σχετικά με τα προβλήματα και τις ανάγκες που έχουν προκύψει μετά τη λειτουργία του Μετρό στο Ελληνικό καθώς και οι δυνατότητες αντιμετώπισης τους για την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των κατοίκων και των επισκεπτών της πόλης.

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Τρία χρόνια φυλάκιση στον οδηγό του ΟΑΣΘ...


Τρία χρόνια φυλάκιση στον οδηγό του ΟΑΣΘ με το βαρύ χέρι - Είχε ξυλοκοπήσει νεαρό γιατί έκλεινε λεωφορειόδρομο με το ΙΧ του

Ποινή φυλάκισης τριών ετών, εξαγοράσιμη προς 5 ευρώ την ημέρα, επέβαλε το Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης σε οδηγό του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) για τον άγριο ξυλοδαρμό νεαρού που είχε μπλοκάρει με το ΙΧ του λεωφορειολωρίδα. Για την ίδια υπόθεση το δικαστήριο επέβαλε ποινή φυλάκισης τριών μηνών, με αναστολή, και στον οδηγό του αυτοκινήτου.

Κατά την απολογία του ο οδηγός του ΟΑΣΘ ισχυρίστηκε ότι ο οδηγός του ΙΧ κινήθηκε απειλητικά εναντίον του, ενώ, όπως είπε, θόλωσε όταν ο νεαρός έβρισε την νεκρή γυναίκα του.

Το περιστατικό συνέβη τα Χριστούγεννα του 2009 στην Εγνατία Οδό. Σύμφωνα με μαρτυρίες, ο οδηγός του Ι.Χ. είχε σταθμεύσει για λίγα λεπτά το όχημά του στο λεωφορειόδρομο, προκαλώντας την οργή του οδηγού του ΟΑΣΘ, ο οποίος κατέβηκε από το λεωφορείο για να ζητήσει το λόγο και μετά από λογομαχία, χτύπησε τον νεαρό με αποτέλεσμα να τον στείλει στο νοσοκομείο.

Τρία χρόνια φυλάκιση στον οδηγό του ΟΑΣΘ...


Τρία χρόνια φυλάκιση στον οδηγό του ΟΑΣΘ με το βαρύ χέρι - Είχε ξυλοκοπήσει νεαρό γιατί έκλεινε λεωφορειόδρομο με το ΙΧ του                                                                 Ποινή φυλάκισης τριών ετών, εξαγοράσιμη προς 5 ευρώ την ημέρα, επέβαλε το Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης σε οδηγό του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) για τον άγριο ξυλοδαρμό νεαρού που είχε μπλοκάρει με το ΙΧ του λεωφορειολωρίδα. Για την ίδια υπόθεση το δικαστήριο επέβαλε ποινή φυλάκισης τριών μηνών, με αναστολή, και στον οδηγό του αυτοκινήτου.   Κατά την απολογία του ο οδηγός του ΟΑΣΘ ισχυρίστηκε ότι ο οδηγός του ΙΧ κινήθηκε απειλητικά εναντίον του, ενώ, όπως είπε, θόλωσε όταν ο νεαρός έβρισε την νεκρή γυναίκα του.                            Το περιστατικό συνέβη τα Χριστούγεννα του 2009 στην Εγνατία Οδό. Σύμφωνα με μαρτυρίες, ο οδηγός του Ι.Χ. είχε σταθμεύσει για λίγα λεπτά το όχημά του στο λεωφορειόδρομο, προκαλώντας την οργή του οδηγού του ΟΑΣΘ, ο οποίος κατέβηκε από το λεωφορείο για να ζητήσει το λόγο και μετά από λογομαχία, χτύπησε τον νεαρό με αποτέλεσμα να τον στείλει στο νοσοκομείο.