Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Αυτές είναι οι αλλαγές που έρχονται τη Δευτέρα σε λεωφορεία και τρόλεϊ....

Σε εφαρμογή τίθενται από την ερχόμενη Δευτέρα, 10 Νοεμβρίου, οι τροποποιήσεις σε γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ, στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης του δικτύου των επιφανειακών μέσων μεταφοράς.
Οι τροποποιήσεις αυτές, σύμφωνα με τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών, στοχεύουν στην καλύτερη συνεργασία λεωφορείων και τρόλεϊ, με τα μέσα σταθερής τροχιάς, στη βελτίωση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, καθώς και στην αύξηση της λειτουργικής απόδοσης των γραμμών.

Συγκεκριμένα:

Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ – ΤΟ ΚΤΕΛ ΑΦΗΣΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΥ!!!

ktel
Απίστευτη καταγγελία πατέρα μαθήτριας της Ηλείας, αφού σύμφωνα με τον ίδιο, οδηγός σχολικού πούλμαν άφησε την κόρη του στη μέση του δρόμου και μάλιστα στην Εθνική οδό Ηλείας – Τριπόλεως! Ωστόσο το «νόμισμα» έχει και άλλη όψη, αφού ο οδηγός ισχυρίζεται πως η νεαρή μαθήτρια ζήτησε μόνη της να περιμένει εκεί τους γονείς της, αφού είχε χάσει τη στάση που έπρεπε να κάνει μεταβίβαση σε άλλο λεωφορείο.

Πρωταγωνιστής ο "Μουτζούρης" στο World Travel Market του Λονδίνου



Η δυναμική παρουσία της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού Α.Ε. και του προέδρου της κ. Στέφανου Αγιάσογλου, σε μια από τις σημαντικότερες εκθέσεις Τουρισμού του κόσμου απέδειξε τις δυνατότητες της χώρας μας να αναπτύξει το σιδηροδρομικό τουρισμό.
Οι χιλιάδες επισκέπτες που έφτασαν και φέτος στη World Travel Market γοητεύθηκαν απότο άρωμα Ελλάδας που ήταν διάχυτο στις αίθουσες και τους διαδρόμους του εκθεσιακού κέντρου Excel. Ιδιαίτερο ήταν το ενδιαφέρον των ταξιδιωτικών πρακτόρων από ολόκληρο τον κόσμο για τις σιδηροδρομικές «κρουαζιέρες» που οργανώνει η Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε. σε συνεργασία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. και την υποστήριξη του Υπουργείου Τουρισμού, στα ομορφότερα μέρη της Ελλάδας. Πρωταγωνιστής ο “Mουτζούρης” η αυθεντική ατμομηχανή του 1860 που θα σφυρίξει ξανά στην ορεινή Αχαΐα και στο βουνό των Κενταύρων για να ταξιδέψει τους επιβάτες στο χρόνο....χαρίζοντας τους εικόνες ανεκτίμητης φυσικής ομορφιάς.

Παράλληλα, εξαιρετική απήχηση στο κοινό είχε και η ενδιαφέρουσα διαδρομή του γύρου της Πελοποννήσου. Πρόκειται για μια διαδρομή γεμάτη εναλλαγές εικόνων, υψόμετρου και κουλτούρας, μια σιδηροδρομική “κρουαζιέρα" στις ράγες για τους λάτρεις του τρένου που θα έχει διάρκεια 6 ημέρες.
Ο Προέδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού κ. Στεφανος Αγιάσογλου εξήγησε στους δημοσιογράφους ότι αυτές οι 3 προτάσεις αποτελούν μόνο ένα μέρος του μεγάλου project επένδυσης στον σιδηροδρομικό τουρισμό που σχεδιάζουν οι δύο Ελληνικές Σιδηροδρομικές Εταιρείες (Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε. & ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.) το οποίο θα προχωρήσει με βήματα γοργά στο άμεσο μέλλον εφόσον φυσικά το κοινό αγκαλιάσει με αγάπη τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία.

Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

"Πράσινο φως" για την κυκλοφορία αυτοκινήτων-ρεπλίκες


Του Δημήτρη Δελεβέγκου

Κατασκευάζονται στην Ελλάδα, εξάγονται σε όλη την Ευρώπη, αλλά δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν στους ελληνικούς δρόμους. Ο λόγος για τα αυτοκίνητα – ρεπλίκες, αντίγραφα πολυτελών αυτοκινήτων που συναρμολογεί η εταιρεία Replicar Hellas στις εγκαταστάσεις της στην Κατερίνη, τα οποία δεν είναι δυνατόν να κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα λόγω γραφειοκρατικών προβλημάτων.
Πλέον, με απόφαση που υπέγραψε ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Παπαδόπουλος καθορίζονται οι τεχνικές απαιτήσεις για την έγκριση κυκλοφορίας τέτοιου είδους οχημάτων που σε μία πιο τεχνική ορολογία αποκαλούνται «οχήματα ιδιαίτερης κατασκευής».

Τι αναφέρει η απόφαση

Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ Καταγγελία: Με ΧΑΣΤΟΥΚΙΣΕ ελεγκτής γιατί ΔΕΝ είχα εισιτήριο!


Άνεργη καταγγέλλει ότι τη χαστούκισε ελεγκτής όταν διαπίστωσε ότι δεν είχε εισιτήριο καθώς και χρήματα για να πληρώσει...
Ελεγκτής στο μετρό χαστούκισε μια νεαρή, άνεργη γυναίκα, όταν διαπίστωσε ότι δεν είχε εισιτήριο καθώς και χρήματα για να πληρώσει, όπως καταγγέλλει η ίδια.
Το απίστευτο περιστατικό συνέβη το πρωί της Δευτέρας στο μετρό στην Ομόνοια.
Η νεαρή που έχει πτυχίο Κοινωνιολογίας επέστρεφε σπίτι της, καθώς αναζητούσε εργασία και είχε πάει να αφήσει το βιογραφικό της σε κατάστημα υποδημάτων. Όπως λέει αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα και δεν είχε 60 λεπτά για να αγοράσει το εισιτήριο του μετρό.

Κάποια στιγμή στο βαγόνι μπήκε ελεγκτής, ο οποίος της ζήτησε το εισιτήριο της.


Σύμφωνα με την καταγγελία της που δημοσίευσε στο διαδίκτυο, του εξήγησε πως είναι άνεργη, όμως εκείνος άρχισε να της φωνάζει πως δεν θα πάει πουθενά αν δεν του δώσει τα στοιχεία της.

Η νεαρή τότε του είπε ότι πάσχει από κλειστοφοβία και ότι δεν μπορεί να περιμένει την αστυνομία που είχε καλέσει.

"Το ύφος του τόσο ειρωνικό και χλευαστικό. 'Κλειστοφοβία; Τίποτα δεν έχεις' κι άρχισε να με σπρώχνει για να μη φύγω, στην επιχείρηση διαφυγής μου.

Κι όταν λέω για διαφυγή δεν εννοώ τρέξιμο απλά περπατούσα προς την έξοδο λέγοντας του 'Αφήστε με να φύγω'. Τόσο ευγενική που παρ' όλη τη συμπεριφορά του δεν κατάργησα τον πληθυντικό. Ανέβηκα στις κυλιόμενες, αυτός ήρθε μπροστά μου, συνέχιζε να με σπρώχνει και μου είπε 'Δε θα σου περάσει μωρή ηλίθια' και μου χάρισε απλόχερα ένα χαστούκι" αναφέρει.

Όπως καταγγέλλει η νεαρή μετά το χαστούκι ένας άλλος ελεγκτής παρενέβη και είπε στο συνάδελφο του να ηρεμήσει. Πριν βγει στην έξοδο, έφτασε ένας αστυνομικός και της ζήτησε να τον ακολουθήσει σε ένα γραφείο μέσα στο σταθμό.

"Ζήτησα από τον αστυνομικό να ανοίξουν οι κάμερες, γιατί στις κατηγορίες μου ότι με χτύπησε ο ελεγκτής, ο τελευταίος δεν παραδέχτηκε τίποτα, φυσικά.

Όμως η αλήθεια βρίσκεται καταγεγραμμένη, όμως αυτεπάγγελτα δεν μπορούσα να κάνω μήνυση, καθώς ο αστυνομικός δεν ήταν μπροστά στο συμβάν.

Έτσι, ή βρίσκω το δίκιο μου ασκώντας μήνυση σ' αυτόν τον 'άνθρωπο', πληρώνοντας τα 100 ευρώ, που προφανώς δε διαθέτω, είτε υφίσταμαι να πληρώσω την κλήση και πληρώνω για το αδίκημα που διέπραξα, όταν η βιαιοπραγία και η σωματική όσο και η ψυχολογικά βία που υπέστη μένει ατιμώρητη και ούτε καταγράφεται" λέει.

Στην αστυνομία δεν έχει καταγραφεί το περιστατικό, ενώ η διοίκηση των σταθερών συγκοινωνιών ερευνά την καταγγελία, η οποία δεν έχει κατατεθεί ακόμα επίσημα.

Αναλυτικά η καταγγελία

"Γιατί έχω την εντύπωση ότι ψεύδονται όσοι κάνουν λόγο για κράτος δικαίου; Θεωρούσα μέχρι σήμερα ότι ζω σε μία χώρα όχι ονειρικά οργανωμένη αλλά τουλάχιστον ότι υπάρχουν νόμοι, σχετικά δίκαιοι που στοχεύουν στην εύρυθμη λειτουργία του τόπου αυτού και όταν καταπατάται το δίκαιο μπορείς, αν όχι να το βρεις, να το διεκδικήσεις. Ίσως είχε δίκιο ο ελεγκτής που μου απέδωσε το χαρακτηρισμό «Ηλίθια».

Ναι, τώρα αποδίδω κι εγώ στον εαυτό μου αυτό το χαρακτηρισμό, γιατί ζούσα εκτός τόπου και χρόνου. Δεν είχα βρεθεί ποτέ αντιμέτωπη με την τόση άμεση αδικία και τη βία. Στην οικογένεια μου, πάντα λύνουμε το όποιο πρόβλημα υπάρχει με το διάλογο, με τη συζήτηση, γιατί όπως λέει και ο πατέρας μου «Για όλα υπάρχει λύση».

Έτσι, ποτέ δεν έφαγα ούτε χαστούκι, ούτε για το πιο μεγάλο λάθος μου, αλλά με τις συμβουλές καταλάβαινα το άδικο μου και διόρθωνα τα λάθη μου…Κι έρχεται ένας ξένος, ένας ελεγκτής εισιτηρίων να με χαστουκίσει για το λάθος μου ότι τελείωσα μία σχολή, η οποία δεν έχει άμεση επαγγελματική αποκατάσταση κι έτσι όντας άνεργη δεν είχα να αγοράσω το εισιτήριο των 0,60ευρώ.

Πραγματικά αναγνωρίζω το λάθος μου ότι δεν γεννήθηκα σε μία πλούσια οικογένεια, αλλά σε μία αγροτική οικογένεια που με τον κόπο και τον ιδρώτα τους με σπούδαζαν τέσσερα χρόνια, αλλά δεν έχουν πια τη δυνατότητα να με χορηγούν. Είναι μεγάλο το φταίξιμο, ομολογουμένως….

Έχοντας οικονομικά προβλήματα, λοιπόν, πήγα το πρωί να δώσω το βιογραφικό μου, σε ένα κατάστημα υποδημάτων στο κέντρο.

Γυρίζοντας, στο μέσο πάτωμα του μετρό της Ομόνοιας υπήρχαν πολλοί ελεγκτές, όμως έχοντας στο μυαλό μου άλλα πράγματα, πολύ σημαντικότερα από ένα εισιτήριο δεν τους είδα, με σταμάτησε ο ένας από τους πολλούς ελεγκτές και μου ζήτησε το εισιτήριο μου. Και τι δεν είπα, και πόσο ευγενική δεν ήμουν…

Του έλεγα ότι είμαι άνεργη, αλλά ζητούσα κατανόηση από έναν τοίχο…προφανώς και δε θα πω ζώο, όπως πολλοί λένε γιατί τα ζώα έχουν καρδιά. Παρόλη την ευγένειά μου, μου είπε φωνάζοντας «Δεν έχεις να πας πουθενά, αν δε μας δώσεις τα στοιχεία σου». Αρνήθηκα! Αρνήθηκα γιατί με τρόμαξε το ποσό των 36ευρώ. Αν είχα 36ευρώ, θα έβγαζα κάρτα…

Αρνούμενη, του είπα ότι γνωρίζω τα δικαιώματά μου, δεν είμαι υποχρεωμένη να περιμένω την αστυνομία που κάλεσε, κι ότι έχω κλειστοφοβία. Το ύφος του τόσο ειρωνικό και χλευαστικό. «Κλειστοφοβία; Τίποτα δεν έχεις» κι άρχισε να με σπρώχνει για να μη φύγω, στην επιχείρηση διαφυγής μου. Κι όταν λέω για διαφυγή δεν εννοώ τρέξιμο απλά περπατούσα προς την έξοδο λέγοντας του

«Αφήστε με να φύγω». Τόσο ευγενική που παρόλη τη συμπεριφορά του δεν κατήργησα τον πληθυντικό. Ανέβηκα στις κυλιόμενες, αυτός ήρθε μπροστά μου, συνέχιζε να με σπρώχνει και μου είπε «Δε θα σου περάσει μωρή ηλίθια» και μου χάρισε απλόχερα ένα χαστούκι. Το αριστερό μου σαγόνι για μία ώρα είχε τον πόνο που μου έδωσε αυτός. Μετά το χαστούκι μπήκε ένας άλλος ελεγκτής στη μέση και του είπε να σταματήσει και να ηρεμήσει. Αν δεν είχε μπει στη μέση δεν θέλω να φανταστώ τι θα μπορούσε να έχει συμβεί.

Πριν βγω στην έξοδο, ήρθε ο αστυνομικός που κάλεσαν και μου είπε να τον ακολουθήσω σε ένα γραφείο που έχουν εκεί στο σταθμό, όπως και έκανα. Η πρώτη μου κουβέντα στον αστυνομικό ήταν ότι με χαστούκισε και ο ελεγκτής είπε «Για να δω μελανιά; Τίποτα δεν έχεις».

Μάλλον συνηθίζει να βαράει πιο δυνατά και να δημιουργεί μώλωπες οπότε εγώ που δεν μελάνιασα δεν πρέπει να μιλάω. Πήρε τα στοιχεία μου, καταγράφηκε η κλήση και ο ελεγκτής με κατηγόρησε, ενώπιον του αστυνομικού ότι μπαίνω, συνεχώς, χωρίς εισιτήριο, ότι με γράφουν και τη γλιτώνω, αλλά αυτή τη φορά δεν τη γλίτωσα. Κατηγορίες που δεν ισχύουν, αβάσιμες και αναπόδεικτες.

Ζήτησα από τον αστυνομικό να ανοίξουν οι κάμερες, γιατί στις κατηγορίες μου ότι με χτύπησε ο ελεγκτής, ο τελευταίος δεν παραδέχτηκε τίποτα, φυσικά.

Όμως η αλήθεια βρίσκεται καταγεγραμμένη, όμως αυτεπάγγελτα δεν μπορούσα να κάνω μήνυση, καθώς ο αστυνομικός δεν ήταν μπροστά στο συμβάν.

Έτσι, ή βρίσκω το δίκιο μου ασκώντας μήνυση σ’ αυτόν τον «άνθρωπο», πληρώνοντας τα 100ευρώ, που προφανώς δε διαθέτω, είτε υφίσταμαι να πληρώσω την κλήση και πληρώνω για το αδίκημα που διέπραξα, όταν η βιαιοπραγία και η σωματική όσο και η ψυχολογικά βία που υπέστη μένει ατιμώρητη και ούτε καταγράφεται.

Αυτό που με θλίβει και με συνθλίβει είναι ότι, λόγω των σπουδών μου στην Κοινωνιολογία, γνωρίζω, ότι τείνει να συμβαίνει άνθρωπος που ασκεί βία, σε ανάλογες συνθήκες θα ασκήσει ξανά. Αυτός ο ελεγκτής δηλαδή, θα συνεχίζει να χτυπάει κόσμο, γυναίκες, άντρες, παιδιά και να πληρώνεται γι’ αυτές τις πράξεις, μέχρι να οδηγήσει κάποιον σε θάνατο…Είναι γνωστό, άλλωστε, ότι η Ελλάδα σκοτώνει τα παιδιά της.

Σμάρω Κοκκόση 

ΣΤΑΣΥ: «Δεν χαστούκισε ο ελεγκτής την άνεργη στον σταθμό της Ομόνοιας»

Επίσημη ανακοίνωση εξέδωσε η ΣΤΑΣΥ ΑΕ για την καταγγελία άνεργης γυναίκας ότι δέχθηκε απρόκλητη επίθεση από ελεγκτή όταν διαπιστώθηκε πως δεν είχε εισιτήριο...
Η ΣΤΑΣΥ σημειώνει πως η αρμόδια υπηρεσία ελέγχου εισιτηρίων τήρησε τις προβλεπόμενες από τον νόμο διαδικασίες.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Υπογράφτηκε η σύμβαση εργασίας των εργαζομένων σε ηλεκτρικό, μετρό και τραμ

Υπογράφηκε η σύμβαση εργασίας των εργαζομένων στα μέσα σταθερής τροχιάς, (ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, μετρό και τραμ) με τη διοίκηση της εταιρείας ΣΤΑΣΥ ΑΕ.

Το ζήτημα αυτό ήταν σε εκκρεμότητα τα δυο τελευταία χρόνια και ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης χαιρέτισε την απόφαση ενώ σε ανακοίνωσή του τονίζει ότι «με την εξέλιξη αυτή και οι τρεις συγκοινωνιακές εταιρείες (ΟΑΣΑ Α.Ε., Ο.ΣΥ. Α.Ε., ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε.) αποκτούν Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (Σ.Σ.Ε.) και έτσι εξασφαλίζεται εργασιακή ειρήνη και σταθερότητα στον χώρο των αστικών συγκοινωνιών, στοιχεία απαραίτητα για την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση χιλιάδων πολιτών, εργαζομένων, φοιτητών στις καθημερινές τους μετακινήσεις».

Επιβίβαση μόνο από μπροστά σε 56 γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ



Με τετραήμερη καθυστέρηση, ανακοίνωσε την Τρίτη ο ΟΑΣΑ ότι σε 56 γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ ισχύει η υποχρεωτική επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα.

Από το περασμένο Σάββατο στις 56 γραμμές οι επιβάτες θα επιβιβάζονται από την μπροστινή πόρτα, θα επιδεικνύουν το εισιτήριο ή την κάρτα τους στον οδηγό. Στα οχήματα των εν λόγω γραμμών αναγράφεται ειδικό πληροφοριακό μήνυμα στη φωτεινή επιγραφή τους, για την ενημέρωση του επιβατικού κοινού.

Η εφαρμογή του μέτρου γίνεται στο πλαίσιο της καλύτερης οργάνωσης της επιβίβασης και αποβίβασης επιβατών, καθώς και της αντιμετώπισης της λαθρεπιβίβασης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Το στέκι της έλξης : Φωτογραφίες απο το συμβάν (σύγκρουση εμπορικού με ...

Το στέκι της έλξης : Φωτογραφίες απο το συμβάν (σύγκρουση εμπορικού με ...:  Στις ισόπεδες διαβάσεις παντα το τρένο έχει προτεραιότητα....

Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

Καταγγελία άνεργης κοπέλας: «Με χαστούκισε ελεγκτής στο μετρό της Ομόνοιας γιατί δεν είχα λεφτά να αγοράσω εισιτήριο»

Καταγγελία για βιαιοπραγία ελεγκτή εις βάρος της έκανε νεαρή γυναίκα στην ιστοσελίδα mystudentpass.gr
Ακολουθεί αναλυτικά ολόκληρη η καταγγελία:

Γιατί έχω την εντύπωση ότι ψεύδονται όσοι κάνουν λόγο για κράτος δικαίου; Θεωρούσα μέχρι σήμερα ότι ζω σε μία χώρα όχι ονειρικά οργανωμένη αλλά τουλάχιστον ότι υπάρχουν νόμοι, σχετικά δίκαιοι που στοχεύουν στην εύρυθμη λειτουργία του τόπου αυτού και όταν καταπατάται το δίκαιο...
μπορείς, αν όχι να το βρεις, να το διεκδικήσεις. Ίσως είχε δίκιο ο ελεγκτής που μου απέδωσε το χαρακτηρισμό «Ηλίθια».

Αθώοι κηρύχτηκαν 19 πολίτες για κινητοποιήσεις ενάντια σε σταθμούς διοδίων


Αθώους κήρυξε, την περασμένη Παρασκευή, δικαστήριο στη Λάρισα 19 πολίτες για κινητοποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν σε σταθμούς διοδίων. Υπενθυμίζεται ότι και οι προηγούμενες δίκες που έγιναν σε άλλα δικαστήρια για καταλήψεις διοδίων, κατέληξαν σε αθωώσεις των κατηγορουμένων.Σε ανακοίνωση της «Πρωτοβουλίας Αλληλεγγύης στους Διωκόμενους και Υπεράσπισης των Πολιτικών Ελευθεριών και Δημοκρατικών Δικαιωμάτων» αναφέρονται τα παρακάτω: «την Παρασκευή ολοκληρώθηκε ακόμα μία από τις δεκάδες δίκες με κατηγορουμένου 19 πολίτες που κινητοποιήθηκαν, όλο το προηγούμενο διάστημα ενάντια στα διόδια, το σαθρό κατηγορητήριο της "διέγερσης" κατέρρευσε, για ακόμη μια φορά, και όλοι κηρύχθηκαν αθώοι.

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Σοβαρή, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η κατάσταση της υγείας του οδηγού.


Ανατροπή νταλίκας στον Πλαταμώνα
Στο νοσοκομείο της Κατερίνης διακομίστηκε ο οδηγός της νταλίκας με επικαθήμενο, που ανετράπη και στη συνέχεια εξετράπη της πορείας του, στο ύψος του Πλαταμώνα, στην εθνική οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η κατάσταση της υγείας του οδηγού του φορτηγού, που φέρει ρουμανικές πινακίδες, φαίνεται να είναι σοβαρή.

Στο τροχαίο, σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι στιγμής, δεν ενεπλάκη άλλο όχημα, ενώ η Τροχαία ερευνά τα αίτια. Η κυκλοφορία στο σημείο διεξάγεται κανονικά.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Νέα δεδομένα για την εποινικίαση τροχαίου υλικού απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ



Το στέκι της έλξης σε μια αποκάλυψη που ταράζει τα νερά. 
Μετά την έκθεση της TRANSURB που ανέδειξε την απαξίωση που επέφερε η πολιτική του 3891, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ φαίνεται ότι μειώνει το τροχαίο υλικό που θα μισθώσει από 2003 σε 1160 οχήματα, ενώ και το Ελληνικό Δημόσιο, προτίθεται να συμβάλλει οικονομικά με 17.5 εκατομμύρια ευρώ, προκειμένου η ΕΕΣΣΤΥ να επαναφέρει μέρος από τα 1160 αυτά οχήματα στην προδιαγεγραμμένη από τους κατασκευαστές τους λειτουργική κατάσταση.

Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

Σαρώνει τα πάντα η «τρόικα» Στους ιδιώτες θα περάσουν οι Αστικές Συγκοινωνίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη!


Τίποτε δεν θα μείνει όρθιο με τον κασμά που έχουν πάρει οι «τροϊκανοί» και γκρεμίζουν τα πάντα. Στο στόχαστρο έχουν βάλει τον ΟΑΣΑ και τον ΟΑΣΘ, που διαχειρίζονται τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Έχουν βάλει ως προϋπόθεση για να συνεχιστεί η λειτουργία τους με τη σημερινή μορφή να είναι κερδοφόροι οι δύο Οργανισμοί. Και αν δεν το καταφέρουν μέχρι το τέλος του 2015, θα ιδιωτικοποιηθούν! Αν συμβεί κάτι τέτοιο, όμως, από την επομένη τα εισιτήρια θα πάνε στα ύψη. Ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης έχει ενημερωθεί για το νέο τελεσίγραφο των «τροϊκανών» και είναι στα... κάγκελα.

Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Όταν σιδηροδρομικοί από τη Λάρισα φυλάνε διαβάσεις στην… Αθήνα


Τραγικές ελλείψεις προσωπικού και τροχαίου υλικού «εκτροχιάζουν» τον σιδηρόδρομο . Με έντονο σκεπτικισμό αντιμετωπίζουν σιδηροδρομικοί τις εξαγγελίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για αύξηση του εμπορευματικού έργου, όταν δεν περισσεύουν, ούτε για δείγμα, μηχανοδηγοί, σταθμάρχες, τεχνίτες, προσωπικό κίνησης και μηχανές.



Του Φώτη Φωτεινού

Τι απαντά η Μόραγλης ΑΕ για την υπόθεση των ελαστικών της ΟΣΥ


Απάντηση στα δημοσιεύματα της ηλεκτρονικής έκδοσης του «Βήματος» («Υπόθεση απάτης σε βάρος της εταιρίας Οδικές Συγκοινωνίες» και «ΟΣΥ: Το χρονικό της αποκάλυψης της απάτης με τα ελαστικά»), που αφορούν την υπόθεση της προμήθειας ελαστικών της ΟΣΥ, την οποία ανέδειξε η Οικονομική Αστυνομία και δημοσιοποίησε η ΟΣΥ ΑΕ, απέστειλε η εταιρία Μόραγλης ΑΕ.

Πρόκειται για εταιρία, η οποία εμπλέκεται στην υπόθεση και κατονομάστηκε δημόσια από την εταιρία ΟΣΥ ΑΕ, έπειτα από έλεγχο που κινητοποίησε το ίδιο το υπουργείο Υποδομών. Την επιστολή υπογράφει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Μόραγλης ΑΕ, κ.Κωνσταντίνος Μόραγλης.

«Η επιχείρησή μας δραστηριοποιείται από δεκαετιών στον χώρο των δημοσίων προμηθειών και συνάπτει συστηματικά συμβάσεις όχι μόνο με το Ελληνικό Δημόσιο και τους Ελληνικούς Δημόσιους Φορείς, αλλά και με αρχές άλλων ευρωπαϊκών κρατών και με το NAMSA, χωρίς ουδέποτε να έχει εγερθεί παράπονο ή η παραμικρή υπόνοια για την επαγγελματική μας ακεραιότητα.

Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα στο σταθμό του ΗΣΑΠ στην Ομόνοια


Για περίπου μία ώρα έμεινε κλειστός ο σταθμός του ΗΣΑΠ στην Ομόνοια, το βράδυ της Πέμπτης, ύστερα από τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας.

Ο άγνωστος τηλεφώνησε στην Άμεσο Δράση, εννιά λεπτά πριν από τις 10 το βράδυ και είπε ότι επρόκειτο να εκραγεί βόμβα σε 20 λεπτά.

Ο σταθμός του ηλεκτρικού έκλεισε αμέσως και διακόπηκαν τα δρομολόγια για περίπου μία ώρα, μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα από συνεργείο του τμήματος εξουδετέρωσης εκρηκτικών μηχανισμών. Τα δρομολόγια του μετρό συνεχίστηκαν κανονικά.

Λίγο μετά τις 11.15 ο σταθμός του ηλεκτρικού άνοιξε και η κυκλοφορία των συρμών αποκαταστάθηκε.

Το ΚΤΕΛ Ηρακλείου – Λασιθίου κατέθεσε αίτηση για αστική συγκοινωνία στην Ιεράπετρα


Αίτηση στο Δήμο Ιεράπετρας για τη δημιουργία αστικής συγκοινωνίας στην Ιεράπετρα κατέθεσαν οι εκπρόσωποί του ΚΤΕΛ Ηρακλείου – Λασιθίου κ.κ. Εμμ. Βασιλάκης Αντιπρόεδρος και Γιάννης Πατεράκης, Προϊστάμενος.

Σύμφωνα με την πρόταση του ΚΤΕΛ θα μπορεί να εκτείνεται από το Κάτω Χωριό, τα Φέρμα και το Κουτσουνάρι έως και το Μύρτος

Ηλεκτρικά ταξί Nissan Leaf και e-NV200 σε Μαδρίτη και Βαρκελώνη

Σαν μέρος της συμφωνίας μεταξύ της Nissan και δυο εκ των μεγαλύτερων πόλεων της Ισπανίας, της Μαδρίτης και της Βαρκελώνης, τρία Leaf και e-NV200 ταξί βγήκαν στους δρόμους.                                                                              Το γεγονός αυτό σηματοδοτεί ένα ακόμα βήμα στις προσπάθειες της εταιρίας να συμβάλει στην μείωση της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος με ρύπους, προωθώντας οικολογικούς τρόπους μεταφοράς.

Πανικός στον Πειραιά: «Τρελό» φορτηγό έπεσε σε κολόνα της ΔΕΗ και ΙΧ


Από θαύμα δε θρηνήσαμε θύμα
Ο αλλοδαπός οδηγός του φορτηγού ανέφερε ότι «έσπασαν» τα φρένα και το φορτηγό, που ήταν σταθμευμένο, έφυγε προς τα πίσωΝέο τροχαίο με φορτηγό σημειώθηκε σήμερα, λίγο πριν τις δώδεκα το μεσημέρι, στο ύψος του Χατζηκυριάκειου Ιδρύματος στον Πειραιά.
Το μεγάλο όχημα ακολούθησε μία τρελή πορεία παρασύροντας τα πάντα στο πέρασμά του. Αρχικά, έπεσε πάνω σε κολόνα της ΔΕΗ, παρέσυρε έναν κάδο απορριμμάτων ενώ έπεσε και πάνω σε τουλάχιστον πέντε σταθμευμένα αυτοκίνητα.
Από θαύμα δεν υπήρξαν τραυματισμοί. Πέντε αυτοκίνητα υπέστησαν υλικές ζημιές.

Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Όλος ο νέος χάρτης των διοδίων στη χώρα.



Γράφει ο Κασσιανός Τζέλης, 
Επιπλέον 34 νέοι σταθμοί διοδίων θα ανοίξουν στα επόμενα δύο χρόνια με τους οδηγούς να βάζουν ακόμα πιο βαθιά το χέρι στη τσέπη.
Από τη… νέα γενιά διοδίων που και αυτοί θα ανήκουν στις ιδιωτικές κοινοπραξίες που διαχειρίζονται τους αυτοκινητοδρόμους, οι οκτώ πρώτοι σταθμοί αναμένεται να ανοίξουν από την αρχή της νέας χρονιάς ως το ερχόμενο καλοκαίρι, καθώς θα παραδίδονται τα νέα τμήματα και θα εξελίσσεται το σχέδιο ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας. Τον τελευταίο ελληνικό αυτοκινητόδρομο που κατασκευάστηκε ως αμιγώς δημόσιο έργο, χωρίς τη συμμετοχή ιδιωτικών κεφαλαίων και τώρα πωλείται σε ιδιώτες οι οποίοι θα διαχειριστούν τα διόδια.

Με τον τρόπο αυτό, στους ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους, μήκους περίπου 1.800 χλμ., οι οδηγοί θα «πέφτουν» πάνω σε 66 σταθμούς διοδίων συνολικά, πληρώνοντας 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο που διανύουν, χωρίς να υπολογίζεται ο ΦΠΑ.
Το ταξίδι Αθήνας-Θεσσαλονίκης, σε έναν χρόνο από σήμερα, θα έχει 12 μετωπικά διόδια και το κόστος αναμένεται να εκτοξευτεί στα 70 ευρώ, με επιστροφή, από περίπου 58 ευρώ που κοστίζει σήμερα.
Μέσα στους επόμενους τρεις με τέσσερις μήνες, θα ανοίξει ο νέος μετωπικός σταθμός λίγο έξω από τη Λαμία καθώς και πλευρικοί σταθμοί στους κόμβους Αγίας Μαρίνας και Στυλίδας, στο πλαίσιο της παράδοσης των τελευταίων τμημάτων του Πετάλου του Μαλιακού.

Σε έναν χρόνο από σήμερα, αναμένεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί και η κατασκευή των σηράγγων στα Τέμπη κι αυτό σημαίνει ότι θα επιβληθούν, όπως προβλέπεται από τη σύμβαση, αυξήσεις στις τιμές στο Μακρυχώρι και στη Λεπτοκαρυά ενώ θα ανοίξουν δυο νέοι πλευρικοί σταθμοί σε Ευαγγελισμό και Πλαταμώνα.
Αν υπολογίσουμε και τους πλευρικούς σταθμούς διοδίων όπου πληρώνουν μόνο όσοι εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο, ο άξονας Αθήνας-Θεσσαλονίκης, θα διαθέτει 27 σταθμούς.

Επιπλέον στις αρχές της νέας χρονιάς αναμένεται να επιβληθούν δεύτερα διόδια σε όσους κινούνται μεταξύ Αθήνας και Χαλκίδας. Σήμερα για την διαδρομή αυτή, διόδια επιβάλλονται μόνο στις Αφίδνες ενώ τώρα τίθεται σε λειτουργία και ο σταθμός στο Βαθύ Αυλίδας.

ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ
Ένας ακόμη μετωπικός σταθμός προστίθεται στους υφιστάμενους τέσσερις της διαδρομής Ελευσίνα-Πάτρα. Θα βρίσκεται στα Νικολαίικα του Διακοφτού. Ακόμη θα ανοίξουν άλλοι πέντε πλευρικοί σταθμοί στους κόμβους Αραχωβίτικων, Καλαβρύτων, Ακράτας, Δερβενίου, Κιάτου και Ζευγολατιού.
Αυξήσεις προβλέπονται στα υφιστάμενα διόδια Ζευγολατιού και Ρίου καθώς και επιβολή αμφίπλευρων διοδίων ενώ σήμερα οι οδηγοί πληρώνουν μόνο προς μια κατεύθυνση.
Όλα αυτά θα γίνουν έως το τέλος της ερχόμενης χρονιάς, όταν και θα παραδοθεί ο αυτοκινητόδρομος Κορίνθου-Πάτρας που θα αντικαταστήσει τον σημερινό δρόμο που έχει χαρακτηριστεί ως «εθνική καρμανιόλα». Το ταξίδι πάντως τότε, αναμένεται ότι θα κοστίζει πάνω απο 26 ευρώ με επιστροφή, απο περίπου 18 ευρώ που κοστίζει σήμερα.

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ
Συνολικά 9 σταθμοί, εκ των οποίων οι 4 θα είναι μετωπικοί θα τοποθετηθούν απο τις αρχές του 2016 στην διαδρομή Αντίρριο-Ιωάννινα, καθώς τότε αναμένεται να παραδοθεί ο νέος αυτοκινητόδρομος της Ιόνιας Οδού. Οι τιμές των νέων διοδίων δεν έχουν ακόμη αποφασιστεί.
Κάποιοι απο αυτούς τους σταθμούς δεν αποκλείεται πάντως να μπουν νωρίτερα, πριν ολοκληρωθεί το σύνολο του άξονα καθώς η εταιρεία ήδη έχει αιτηθεί για να ανοίξει ο πρώτος σταθμός στην Άρτα.
Η Ιόνια Οδός χρηματοδοτείται εν μέρη απο τα διόδια που πληρώνουν σήμερα οι ταξιδιώτες στην Αθηνών-Λαμίας, στους σταθμούς Αφιδνών, Θήβας και Τραγάνας τα οποία πάντως δεν προβλέπεται να μειωθούν μετά την ολοκλήρωση του νέου άξονα.

ΜΟΡΕΑΣ
Ένας ακόμη μετωπικός σταθμός προστίθεται στην νότια Πελοπόννησο. Θα ανοίξει όπως όλα δείχνουν έως το ερχόμενο καλοκαίρι, λίγα χιλιόμετρα νότια της Μεγαλόπολης και θα πληρώνουν σε αυτόν όσοι κινούνται απο και προς την Σπάρτη, στο νέο αυτοκινητόδρομο που την ενώνει με τον άξονα Μορέα που συνδέει Κόρινθο,Τρίπολη και Καλαμάτα. Έξω απο τη Καλαμάτα θα προστεθεί ένας ακόμη πλευρικός σταθμός, στον κόμβο Θουρίας με την παράδοση της Περιφερειακής της πόλης.

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ
Νέοι σταθμοί διοδίων θα ανοίξουν απο τις αρχές του 2016 και στον κάμπο της Δυτικής Θεσσαλίας, με την παράδοση του πρώτου τμήματος της Κεντρικής Οδού, που θα ενώνει την Ξυνιάδα με τα Τρίκαλα. Στο τμήμα αυτό προβλέπονται δυο μετωπικοί σταθμοί. Έξω απο τα Τρίκαλα και στους Σοφάδες, ωστόσο μπορεί σε πρώτη φάση να λειτουργήσει μόνο ο ένας. Στη πλήρη ανάπτυξη του άξονα της Κεντρικής Οδού απο τη Λαμία έως την Εγνατία Οδό, προβλέπονται συνολικά 4 μετωπικοί σταθμοί διοδίων.

ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ
Στον νέο άξονα που εξήγγειλε ο υπουργός Υποδομών και θα υλοποιηθεί με δημόσια και κοινοτικά χρήματα, θα επιβληθεί μόνο ένας σταθμός διοδίων, σε πρώτη φάση, αντί των δυο που προβλεπόταν αρχικά. Εκτός σχεδιασμού βγήκε ο σταθμός έξω απο την Πάτρα ενώ θα γίνει κανονικά ο νότιος σταθμός διοδίων μεταξύ Πύργου και Αμαλιάδας.

ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ
Μέσα στους επόμενους μήνες ανοίγουν οι πρώτοι σταθμοί διοδίων στους κάθετους άξονες της Εγνατίας και αφορούν κυρίως την διεθνή κίνηση. Οι σταθμοί ανοίγουν στον Προμαχώνα, τους Ευζώνους και την Κρυσταλλοπηγή.
Ωστόσο, το ΤΑΙΠΕΔ σχεδιάζει να αυξηθούν άμεσα, κατά τρεις οι εφτά σημερινοί σταθμοί της Εγνατίας Οδού καθώς ετοιμάζεται η προκήρυξη για την πώληση του αυτοκινητοδρόμου σε ιδιώτες.
Το ΤΑΙΠΕΔ σχεδιάζει να επιβάλει 21 σταθμούς διοδίων σε όλο τον άξονα, κάτι που σε πρώτη φάση τουλάχιστον, αποκλείστηκε από τον υπουργό Υποδομών. Έτσι, αναμένεται μέχρι το 2017, να λειτουργούν 15 σταθμοί διοδίων.

πηγή

Πάτρα - Ιωάννινα: Σενάρια για ανάπτυξη γραμμών ΤΡΑΜ

Μόλις πριν από μερικές εβδομάδες ο Υπουργός Υποδομών μιλώντας για τα νέα έργα που πρόκειται να προωθηθούν μίλησε για τα έργα Τραμ σε Πάτρα και Ιωάννινα. 

Πρόκειται για project τα οποία είχαν φτάσει σε επίπεδο μελετών κόστους-οφέλους και είχαν ολοκληρωθεί στα τέλη της προηγούμενης δεκαετίας.

Σήμερα η Ελλάδα έχει μόνο ένα δίκτυο Τραμ και αυτό στην Αθήνα. Στην υπόλοιπη Ευρώπη τα δίκτυα Τραμ είναι συνηθισμένα όχι μόνο στις Μητροπόλεις αλλά και σε πόλεις μικρού ή μεσαίου πληθυσμού. Στη Γερμανία οι πόλεις οι οποίες διαθέτουν δίκτυο Τραμ ξεπερνούν τις 40 και μέσα σε αυτές περιλαμβάνονται πόλεις με πληθυσμό που ξεκινά από 100.000 κατοίκους.

Απροστάτευτες αισθάνονται οι γυναίκες στα Μέσα Μεταφοράς


Καμία βοήθεια δεν περιμένουν οι Γαλλίδες από τους συμπολίτες τους αν πέσουν θύμα λεκτικής ή σωματικής παρενόχλησης μέσα στα Μέσα Μεταφοράς, όπως έδειξε έρευνα που δημοσίευσε το πρακτορείο ειδήσεων Reuters.

Η έρευνα, θέμα της οποίας είναι το σύστημα μεταφορών για τις γυναίκες, διενεργήθηκε σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 6.300 γυναικών από 15 διαφορετικές χώρες, οι οποίες κλήθηκαν να απαντήσουν πόσο σίγουρες νιώθουν ότι άλλοι συμπολίτες τους θα έσπευδαν να τις βοηθήσουν. Το Παρίσι κατατάσσεται ανάμεσα στις 15 χειρότερες πρωτεύουσες παγκοσμίως στο συγκεκριμένο ζήτημα.

Στην πλατεία Ελευθερίας στον Κορυδαλλό στις 2 Δεκεμβρίου ο Μετροπόντικας


Για το θέμα ενημέρωσε τον δήμαρχο της πόλης Σταύρο Κασιμάτη, αντιπροσωπεία της Αττικό Μετρό
Έως τις 2 Δεκεμβρίου αναμένεται να έχει «φτάσει» ο Μετροπόντικας στο Σταθμό της Πλατείας Ελευθερίας, στον Κορυδαλλό.
Για το θέμα αυτό ενημέρωσε σήμερα τον δήμαρχο της πόλης Σταύρο Κασιμάτη, αντιπροσωπεία της Αττικό Μετρό με επικεφαλής τον Μανώλη Ουρανό και εκπροσώπους της αναδόχου εταιρείας.

"Ποτάμι": Τριτοκοσμική συνήθεια η στάση εργασίας εν ώρα αιχμής σε Μετρό, ΗΣΑΠ, Τραμ

Τα πυρά του "Ποταμιού" δέχθηκαν οι εργαζόμενοι των μέσων σταθερής τροχιάς για την απόφασή τους να κάνουν στάση εργασίας σε ώρα αιχμής, προκειμένου να δώσουν το παρών στις γενικές τους συνελεύσεις.

Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι «αυτή η τριτοκοσμική συνήθεια να στερείται η πρωτεύουσα το κύριο μέσο μεταφοράς της για περισσότερες από τρεις ώρες πρέπει επιτέλους να σταματήσει».

Αυξήθηκαν τα πειρατικά ταξί

Σημαντική αύξηση φαίνεται να καταγράφουν οι πειρατές-οδηγοί ταξί, με το υπουργείο Υποδομών να έχει γίνει δέκτης πολυάριθμων καταγγελιών και αναφορών πολιτών και επαγγελματικών του κλάδου της μεταφοράς επιβατών.

Όπως ενημερώνει το αρμόδιο υπουργείο με ανακοίνωσή του, μεταφορά επιβατών με κόμιστρο, επιτρέπεται μόνο από Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης αυτοκίνητα (ΤΑΞΙ και ΕΙΔ.ΜΙΣΘ.) καθώς και από Λεωφορεία Δημόσιας Χρήσης. Επίσης, οι ενδιαφερόμενοι πολίτες μπορούν να μισθώσουν ΕΙΧ αυτοκίνητα με οδηγό, με ελάχιστη σύμβαση έξι ωρών, από εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων, τουριστικά γραφεία και εταιρείες ιδιοκτητών ΕΔΧ αυτοκινήτων.

Αριθμός ρεκόρ ηλεκτροκίνητων ταξί στο αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ..!

Από την Πέμπτη 16 Οκτωβρίου, στο αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ στην Ολλανδία (τέταρτο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης) ξεκίνησε η μεταφορά επιβατών με ηλεκτροκίνητα ταξί.

Δύο εταιρίες ταξί του αεροδρομίου, η BBF Schipholtaxi και η BIOS Groep, έχουν παραλάβει συνολικά 167 Tesla Model S ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με τη BBF Schipholtaxi να παίρνει τα 96 και την BIOS Groep να παίρνει τα 71.

Διημερίδα του ΣΑΣΘ στις 13-14 Νοεμβρίου: Δημόσιες μεταφορές και αστική κινητικότητα...

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Ο πρόεδρος και τα μέλη του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης
έχουν την τιμή να σας προσκαλέσουν στη Διημερίδα που διοργανώνουν με θέμα:

«Οι δημόσιες μεταφορές στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης πολιτικής
για την αστική κινητικότητα στη Θεσσαλονίκη» η οποία θα διεξαχθεί στις 13-14 Νοεμβρίου 2014 στο ξενοδοχείο NIKOPOLIS, Ασκληπιού 16-18, Πυλαία (πλησίον του Ιατρικού Διαβαλκανικού Κέντρου Θεσσαλονίκης)


Ο Πρόεδρος του ΣΑΣΘ,

Ιωάννης Παλαιστής

Παρακάτω επισυνάπτονται η πρόσκληση καθώς και το πρόγραμμα της εκδήλωσης.

Κερδίζουν έδαφος τρένα και λεωφορεία μόνο για γυναίκες

Βαγόνι μόνο για γυναίκες, σε συρμό μετρό του Ρίο Ντε Τζανέιρο.
Ολοένα και πιο δημοφιλής, σε παγκόσμιο επίπεδο, αποδεικνύεται η ιδέα διαμόρφωσης ειδικών χώρων μόνο για γυναίκες στα μέσα μαζικής μεταφοράς, η οποία εφαρμόζεται από τα μέσα της περασμένης δεκαετίας σε αρκετές μεγαλουπόλεις του πλανήτη, όπως το Ρίο Ντε Τζανέιρο, η πόλη του Μεξικού και το Κάιρο.

Όπως κατέδειξε έρευνα που διενεργήθηκε από το Ίδρυμα Thompson Reuters, σε δείγμα περίπου 6.300 γυναικών στις 15 μεγαλύτερες πρωτεύουσες του πλανήτη και τη Νέα Υόρκη, ποσοστό που αγγίζει το 70%, θεωρεί ότι θα αισθανόταν πιο ασφαλές σε χώρους διαμορφωμένους μόνο για άτομα του ίδιο φύλου, σε τρένα και λεωφορεία

Δείτε πόσο βρώμικο είναι το μετρό

Αν γνωρίζατε τα όσα υπάρχουν στις θέσεις που κάθεστε, θα επιλέγατε να στέκεστε όρθιοι

Την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να επιλέξετε το μετρό για την μετακίνησή σας, τότε επιλέξτε να παραμείνετε όρθιοι!

Στο παρακάτω βίντεο, που δημιουργήθηκε από το Βρετανικό περιοδικό Time Out, βλέπετε τα σύννεφα σκόνης που σχηματίζονται –μαζί με ανθρώπινα κύτταρα- όταν κάποιος επιχειρήσει να «τινάξει» τα καθίσματα από τους συρμούς του μετρό του Λονδίνου.

EKTAKTO Καραμπόλα έγινε πριν από λίγη ώρα.

EKTAKTO  Καραμπόλα έγινε πριν από λίγη ώρα.... στην εθνική οδό Αθηνών Λαμίας στο ύψος του Περιστερίου. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για τουλάχιστον πέντε αυτοκίνητα ενώ ακόμα δεν έχουν αναφερθεί σοβαροί τραυματισμοί. -

Σε εξέλιξη η πρώτη μεγάλη έρευνα του Athens Transport

Σε εξέλιξη βρίσκεται η πρώτη μεγάλη έρευνα - δημοσκόπηση του Athens Transport για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Στο επίκεντρο της έρευνας βρίσκεται η αξιολόγηση κάθε μέσου από τους επιβάτες του, με βάση μία σειρά κριτηρίων. Άλλα θέματα τα οποία περιλαμβάνονται στην έρευνα είναι τα προβλήματα των μέσων μαζικής μεταφοράς, οι συνήθειες μετακίνησης, οι τιμές των εισιτηρίων, η ενημέρωση του επιβατικού κοινού, οι επεκτάσεις του μετρό κ.ά.

'' Ιαβέρης '': το μέγιστο πολιτικό θέμα είναι ο θάνατος των νέων ανθρώπω...

Ο Αποστόλης Ραυτόπουλος για την ποιότητα των "ελαστικών"

Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

10 οδηγοί του μετρό έπαθαν ηλεκτροπληξία

Σύγκρουση λεωφορείου με τρόλεϊ στην πλατεία Κολιάτσου (BINTEO)

Σύγκρουση λεωφορείου με τρόλεϊ σημειώθηκε το απόγευμα της Τετάρτης κοντά στην πλατεία Κολιάτσου.

Από τη σύγκρουση τραυματίστηκαν ελαφρά, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, δύο γυναίκες, μητέρα και κόρη.


Βίντεο-Φωτορεπορτάζ: Γιαννης Κέμμος

"ΒΙΝΤΕΟ" Δύο τραυματίες από σύγκρουση λεωφορείου με τρόλεϊ στην πλατεία Κολιάτσου


Λεωφορείο συγκρούστηκε με τρόλεϊ στην περιοχή της πλατείας Κολιάτσου, το απόγευμα της Τετάρτης, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν ελαφρά δύο άτομα.

Η σύγκρουση έγινε υπό αδιευκρίνιστες, προς το παρόν, συνθήκες στις 4:25 το απόγευμα μεταξύ ενός αρθρωτού λεωφορείου και ενός τρόλεϊ.

Οι δύο τραυματίες, μητέρα και η 15χρονη κόρη της από τη Βουλγαρία, ήταν επιβάτες του τρόλεϊ και μεταφέρθηκαν προληπτικά στον Ερυθρό Σταυρό.

Δίωρη στάση εργασίας την Πέμπτη σε Μετρό, ηλεκτρικό και τραμ


Στάση εργασίας από τις 11 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι, θα πραγματοποιήσουν αύριο οι εργαζόμενοι σε μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τραμ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση των σωματείων τους, για τις συγκεκριμένες ώρες έχει προγραμματισθεί γενική συνέλευση, με θέμα την υπογραφή της Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθηνών – Λαμίας από Τετάρτη έως Παρασκευή


Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα πραγματοποιηθούν στην εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας από την Τετάρτη (29/10/2014) έως την Παρασκευή (31/10/2014).
Οι ρυθμίσεις περιλαμβάνουν την προσωρινή και πλήρης διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στην αριστερή λωρίδα της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας και συγκεκριμένα στο τμήμα της από το 22,9 έως το 23,4 χιλιόμετρο, στο ρεύμα προς Λαμία, στο ύψος της Κηφισιάς.

Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

Ράβδους χρυσού δίνει το Ντουμπάι σε όσους παίρνουν το λεωφορείο...


Ράβδους χρυσού κι άλλα δώρα θα κληρώσουν οι Αρχές στο Ντουμπάι για όσους αποφασίσουν, την 1η Νοεμβρίου να αφήσουν τα οχήματα τους και να πάρουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Στο Ντουμπάι, τη μεγαλύτερη πόλη των Εμιράτων, αντιστοιχούν 2,3 αυτοκίνητα ανά οικογένεια.
Όπως αναφέρει το perierga.gr, ο αρμόδιος υπουργός, τόνισε τα δώρα θα δοθούν με κλήρωση στους πολίτες που θα χρησιμοποιήσουν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: 4 κιλά σε ράβδους χρυσού και πολλά ακόμα δώρα συνολικής αξίας 272 χιλιάδων δολαρίων.

Θα γίνει επίσης και ένας αγώνας μπάσκετ με καλεσμένο το άλλοτε αστέρι του ΝΒΑ, Καρίμ Αμπντούλ Τζαμπάρ.

Ωστόσο, όπως γράφει η εφημερίδα Gulf News, για να πάρει κάποιος μέρος στην κλήρωση θα πρέπει να είναι κάτοχος μηνιαίας κάρτας μετακίνησης με τα Μέσα Μεταφοράς.

Aυτή είναι η dream team του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών


Έπειτα από… διαβουλεύσεις και αξιολογήσεις , το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχώρησε στην τοποθέτηση προϊσταμένων διευθύνσεων.

«Με την έναρξη ισχύος του νέου οργανισμού του υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, αναδιαρθρώνεται πλήρως το υπουργείο και οι ασκούμενες αρμοδιότητες με το υφιστάμενο οργανωτικό σχήμα επαναπροσδιορίζονται και ανακατανέμονται, σε ένα συνεκτικότερο σχήμα, με μείωση των οργανικών μονάδων και θέσεων ευθύνης επιπέδου διεύθυνσης αντίστοιχα», αναφέρει, στην σχετική απόφαση, ο υπουργός Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

Οι… εκλεκτοί του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών έλαβαν τα ακόλουθα χαρτοφυλάκια:

Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

Τι αλλάζει στα δρομολόγια λεωφορείων το Νοέμβριο


Αλλαγές επέρχονται, μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου, σε λεωφορειακές γραμμές που συνδέουν τα νότια προάστια με το κέντρο, είτε διά της συγχώνευσης δρομολογίων είτε δια της μεταφοράς των αφετηριών στους πλησιέστερους σταθμούς μετρό, με στόχο τα συχνότερα δρομολόγια και την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Πιο συγκεκριμένα, στο πλαίσιο επανασχεδιασμού του δικτύου λεωφορείων και τρόλεϊ που έχει εξαγγείλει ο ΟΑΣΑ, δημοσιεύθηκαν στη «Διαύγεια» οι παρακάτω αλλαγές:

ΟΑΣΑ: Λειτουργία ΜΜΜ στις 28-10-2014 λόγω των μαθητικών παρελάσεων

Λόγω των εκδηλώσεων εορτασμού της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου την Τρίτη 28/10/2014 κατά την διάρκεια των μαθητικών παρελάσεων και με στόχο την ασφαλή κυκλοφορία των ΜΜΜ και του επιβατικού κοινού, ο ΟΑΣΑ θα προβεί σε προσωρινές τροποποιήσεις της διαδρομής λεωφορειακών γραμμών, γραμμών τρόλεϊ και τραμ σε όλους τους Δήμους του Λεκανοπεδίου, ανάλογα με τις υποδείξεις και τα μέτρα της Τροχαίας και έως πέρατος των εκδηλώσεων.

Περισσότερες πληροφορίες δίδονται στο πληροφοριακό κέντρο ΟΑΣΑ τηλ. 11 185.


Σκάνδαλο μαμούθ με επικίνδυνα ελαστικά λεωφορείων και τρόλεϊ


ΜΕΓΑΛΗ απάτη με πλαστά έγγραφα που προκάλεσαν ζημία 2.350.000 ευρώ στις Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε. την ώρα που λεωφορεία και τρόλεϊ «φορούσαν» επικίνδυνα ελαστικά αποκάλυψε η Οικονομική Αστυνομία! Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., η επιχείρηση που προμήθευε με ελαστικά τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ πλαστογραφούσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους προκειμένου να είναι παρόμοια με τα στάνταρ που είχε θέσει η εταιρία του Δημοσίου. Ολα αυτά τα χρόνια, ο 59χρονος εισαγωγέας ελαστικών έδινε προσφορές στους ανοιχτούς διαγωνισμούς που πραγματοποιούσε η ΟΣΥ Α.Ε. με τις πιο συμφέρουσες τιμές, για ελαστικά όμως που δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις που είχε θέσει ο οργανισμός.

ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΤΩΝ ΠΕΖΩΝ

Στο υπουργείο Υποδομών εξετάζουν την πιθανότητα εγκατάστασης...αντίστροφης μέτρησης στα φανάρια των πεζών αλλά και το σενάριο επέκτασης της χρήσης συστημάτων LED και στους φωτεινούς σηματοδότες της χώρας, με στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας.

Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, η μονάδα αντίστροφης μέτρησης για πεζούς είναι μια ηλεκτρονική συσκευή οπτικού σήματος η οποία συνδέεται με τον φωτεινό σηματοδότη πεζών και απεικονίζει με φωτεινά αριθμητικά ψηφία το εκάστοτε υπολειπόμενο χρονικό διάστημα πριν από την εκπνοή της διάρκειας κάθε χρωματικής ένδειξης του σηματοδότη.

Γνωρίστε το απίστευτο μετρό του Ντουμπάι και στο τέλος θα μάθετε το πιο σημαντικό, το κόστος του εισιτηρίου!

Ντουμπάι, η πρωτεύουσα των ΗΑΕ, είναι ένα ξεχωριστό μέρος. Χάρη στον πλούτο που... παράγεται από το πετρέλαιο της χώρας, οι δρόμοι της είναι γεμάτοι από πολυτελή αυτοκίνητα.
Για να επιλύσει αυτό το ζήτημα, ο Σεΐχης Mohammed bin Rashid Al Maktoum διέταξε την κατασκευή ενός σιδηροδρομικού δικτύου με πέντε γραμμές που διασχίζουν την πόλη.
Το δίκτυο έχει τις ιδιαιτερότητές του: είναι ένα από τα πιο σύγχρονα στον κόσμο, λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια είναι πλήρως αυτόματο και δεν απαιτεί οδηγούς για να λειτουργούν τα τρένα.
Μέχρι στιγμής έχουν κατασκευάσει δύο γραμμές, τα πράσινα και τα κόκκινα, με 10 σταθμούς, αλλά θα αναπτυχθούν και άλλες τρεις. Οι σταθμοί του μετρό του Ντουμπάι είναι υπόγειοι και όλοι είναι εξοπλισμένοι με κλιματισμό, όπως τα τρένα.


Δείτε τις φωτογραφίες:

Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Ο ΟΑΣΘ αρνείται να εφαρμόσει την ΚΥΑ για δωρεάν μετακίνηση των μαθητών


Το ζήτημα της μεταφοράς μαθητών τέθηκε στο Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης μετά από ερώτηση που κατέθεσε η Ριζοσπαστική Αριστερή Ενότητα σχετικά με την μη εφαρμογή της ΚΥΑ για τη δωρεάν μεταφορά μαθητών. Σύμφωνα με την ερώτηση το ζήτημα της μεταφοράς των μαθητών ταλαιπωρεί εδώ χρόνια γονείς και μαθητές με τις απαραίτητες συμβάσεις να μην υπογράφονται ποτέ στην ώρα τους και τους λεωφορειούχους να εκβιάζουν και να αποσύρουν τις προσφορές τους από τους διαγωνισμούς με τον ισχυρισμό ότι τα μαθητικά δρομολόγια είναι ασύμφορα για τους ίδιους.

Η Αθήνα μπορεί να επωφεληθεί από τη διείσδυση βιοντίζελ στα αστικά λεωφορεία

Τα εκπεμπόμενα αέρια του θερμοκηπίου από τις οδικές μεταφορές  τα οποία αποδίδονται κυρίως στην καύση ορυκτών καυσίμων καθώς και στην εκπομπή ρύπων κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής αυτών, επιβάλλουν την προώθηση και χρήση εναλλακτικών καυσίμων (βιοκαύσιμα, φυσικό αέριο και ηλεκτροκίνηση) σε μεγάλα αστικά κέντρα. Στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής πολιτικής για την προώθηση των εναλλακτικών και ανανεώσιμων καυσίμων στις οδικές μεταφορές, η ΕΕ έχει θέσει ήδη τον στόχο της υποκατάστασης του 20% των συμβατικών καυσίμων που χρησιμοποιούνται στις μεταφορές με εναλλακτικά καύσιμα μέχρι το 2020. Για τον σκοπό αυτό η Ε.Ε έχει ήδη προβεί σε έκδοση Οδηγιών, αποφάσεων και προτάσεις οδηγιών για την προώθηση της αγοράς των εναλλακτικών καυσίμων στα κράτη-μέλη.

Μετρό Αθήνας: Μέχρι το 2030 η ολοκλήρωση για τη νέα Γραμμή4



Η ανάπτυξη της 4ης γραμμής Μετρό στην Αθήνα δεν είναι σημερινή είδηση. Πριν από περίπου 9 χρόνια με απόφαση του τότε ΥΠΕΧΩΔΕ (νυν ΥΠΟΜΕΔΙ) και της Αττικό Μετρό δύο κλάδοι των γραμμών 2 και 3 μαζί με ένα ενδιάμεσο τμήμα στα Ανατολικά Προάστια αποτέλεσαν τον κύριο κορμό της γραμμής.

Στα επόμενα χρόνια υπήρξαν αρκετές εξαγγελίες για την κατασκευή της γραμμής αλλά καμία δεν ήταν συγκεκριμένη. Από το 2010 και μετά η γραμμή 4 μεγάλωσε από το αρχικό σχήμα U μετατράπηκε σε Υ. Στα δυτικά έφτασε μέχρι το σταθμό ΠΕΡΙΣΣΟ, στα νότια μέχρι την ΑΝΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ και στα βόρεια μέχρι την Λυκόβρυση στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας.

ΟΑΣΑ: «Κόβονται» και τροποποιούνται γραμμές τρόλλεϋ (3, 13, 14)


                                                                                      Σύμφωνα με απόφαση του ΟΑΣΑ, που δημοσιεύθηκε στην «Διαύγεια», έρνται σχοημαντικές αλλαγές σε γραμμές τρόλλεϋ.  Πιο συγκεκριμένα:                                   Αναστέλλεται η λειτουργία της γραμμής τρόλλεϋ 13 και γίνεται επέκταση της διαδρομής των γραμμών τρόλλεϋ 3 & 14.                                                                                     Η γραμμή 3 θα πηγαίνει Ψυχικό, αντί για Γηροκομείο και η γραμμή 14, αντί να τερματίζει Παπαδιαμάντη, θα πηγαίνει Λαμπρινή.

Δείτε το έγγραφο του ΟΑΣΑ:

Θεσσαλονίκη: Οι ιδιοκτήτες λεωφορείων διακόπτουν από την Τετάρτη τη μεταφορά μαθητών

Τη διακοπή της μεταφοράς των μαθητών από τις 29 Οκτωβρίου και μέχρι την οριστική εξόφληση των δεδουλευμένων τους, αποφάσισαν οι μεταφορείς-μέλη του Συνδέσμου Πρακτόρων Τουρισμού Μακεδονίας-Θράκης, μετά από συνεδρίαση τους.

Σε ανακοίνωση του ο Σύνδεσμος κάνει λόγο για νέο εμπαιγμό των αρμοδίων “που υποσχέθηκαν στους μεταφορείς την άμεση εξόφληση των δεδουλευμένων τους για τα σχολικά έτη 2012-2013 και 2013-2014 με διάταξη σε τροπολογία που θα ψηφιζόταν στη Βουλή, η οποία τελικά αποσύρθηκε”


Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

Αθωώθηκαν οι 255 ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ που δικάζονταν για την απεργία του 2011

Oι 255 ιδιοκτήτες ταξί που βρέθηκαν χτες στο εδώλιο του κατηγορουμένου για την απεργία που πραγματοποίησε ο κλάδος το 2011 ενάντια στην απελευθέρωση του επαγγέλματος κρίθηκαν τελικά αθώοι. 

Ανάμεσα στις κατηγορίες, ήταν η παρακώλυση συγκοινωνιών και η κατάληψη οδοστρώματος.


Τραγωδία στον Φλοίσβο -Συρμός του τραμ παρέσυρε και σκότωσε γυναίκα...


Τραγωδία το πρωί στον Φλοίσβο, όταν συρμός του τραμ παρέσυρε, διαμέλισε και σκότωσε γυναίκα που προσπάθησε να διασχύσει τις γραμμές. Σύμφωνα με πληροφορίες, το τραγικό δυστύχημα συνέβη λίγο πριν από τις 8 το πρωί και ενώ έβρεχε καταρρακτωδώς. Η γυναίκα προσπάθησε να διασχίσει τις γραμμές του τραμ, χωρίς προφανώς να αντιληφθεί ότι εκείνη την ώρα πλησίαζε συρμός, με αποτέλεσμα να παρασυρθεί. Ο οδηγός προσπάθησε να αντιδράσει και να σταματήσει το τραμ, ωστόσο ο συρμός δεν ακινητοποιείται αμέσως. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η γυναίκα έχει διαμελισθεί, ενώ αυτή την ώρα βρίσκεται σε εξέλιξη μεγάλη επιχείρηση για τον απεγκλωβισμό της. Σύμφωνα με πληροφορίες, η γυναίκα είναι 70 με 75 ετών και αρμενικής καταγωγής.

Από τη Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας διερευνήθηκε υπόθεση απάτης και πλαστογραφίας σε βάρος της εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε.

       Από τη Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας διερευνήθηκε υπόθεση απάτης και πλαστογραφίας σε βάρος της εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε.

Όλες οι αλλαγές στα λεωφορεία των νοτίων προαστίων

Από τα νότια προάστια θα ξεκινήσει η εφαρμογή του προγράμματος αναδιάρθρωσης των λεωφορειακών γραμμών και των γραμμών τρόλεϊ της Αθήνας. Στα πλαίσια του προγράμματος, από τις επόμενες ημέρες αναμένονται καταργήσεις και συγχωνεύσεις γραμμών ενώ άλλες γραμμές θα αλλάξουν την διαδρομή τους. Αναλυτικά οι αλλαγές στα νότια προάστια:          Αναστέλλεται η λειτουργία των παρακάτω λεωφορειακών γραμμών:
  • 114 ΓΛΥΦΑΔΑ – ΚΑΒΟΥΡΙ – ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
  • 125 ΣΤ. ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ – ΠΑΙΑΝΙΑ – ΒΑΡΚΙΖΑ
  • 149 ΓΛΥΦΑΔΑ – ΒΑΡΗ – ΒΑΡΚΙΖΑ
  • 163 ΒΟΥΛΑ – ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ
  • 170 ΓΛΥΦΑΔΑ – ΒΑΡΚΙΖΑ – ΒΑΡΗ
  • 207 ΓΛΥΦΑΔΑ – ΤΕΡΨΙΘΕΑ
  • 232 ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΥΜΗΤΤΟΣ – ΒΥΡΩΝΑΣ
  • Β3 ΑΚΑΔΗΜΙΑ – ΓΛΥΦΑΔΑ (ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ) (μέσω ΒΟΥΛ.)
Μεταβάλλεται η διαδρομή των παρακάτω λεωφορειακών γραμμών ως εξής:

Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Διαλύεται η υποδομή του Προαστιακού, οργή των επιβατών

Εξοργιστική έχει καταντήσει το τελευταίο διάστημα η κατάσταση με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο της γραμμής Κιάτο - Λιόσια - Αεροδρόμιο. Οι καθυστερήσεις των συρμών, σε ένα μέσο συγκοινωνίας που μέχρι πρότινος ήταν ακριβέστατο, φτάνουν τα δεκαπέντε, είκοσι ή και είκοσι πέντε λεπτά, προκαλώντας την οργή των δύστυχων επιβατών του. Μαθητές που πηγαίνουν σε φροντιστήρια, κόσμος που πηγαίνει στη δουλειά του, ταξιδιώτες που πηγαίνουν στο αεροδρόμιο, βλαστημούν την ώρα και τη στιγμή που επέλεξαν αυτό το μέσον! Τρία δρομολόγια την ώρα έχει όλα κι όλα ο Προαστιακός, τα δύο προερχόμενα από τα Ανω Λιόσια και το ένα από το Κιάτο. Ειδικά το δρομολόγιο από το Κιάτο είναι πλέον τραγικό. Προχτές, για παράδειγμα, είχε καθυστέρηση... 25 λεπτών! Πενήντα (!!!) ολόκληρα λεπτά είχαν μεσολαβήσει ανάμεσα σε δύο τρένα το απόγευμα. Μηχανοδηγοί μάς εξήγησαν τι συμβαίνει. Από τότε που άρχισε να λειτουργεί ο Προαστιακός, εδώ και δέκα ακριβώς χρόνια (το καλοκαίρι του 2004, λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας), δεν έχει γίνει κανένα σοβαρό έργο συντήρησης του δικτύου του. Η υποδομή ήταν άριστης ποιότητας από τεχνική σκοπιά. Φτιαγμένη για να κινούνται οι συρμοί με ταχύτητα ως και 160 χιλιόμετρα την ώρα -και πραγματικά με την ταχύτητα αυτή κινούνταν μέχρι πρόσφατα.

Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

Σκηνές τρόμου στο μετρό! (Φωτογραφίες)


Οι επιβάτες παρέμειναν εντός του ακινητοποιημένου συρμού για περισσότερο από μια ώρα με κάποιους να βρίσκονται σε κατάσταση κλειστοφοβίας. Στη συνέχεια, οι επιβάτες με τη συνδρομή του οδηγού άνοιξαν την πόρτα και περπάτησαν ανάμεσα στις ράγες μέχρι το σταθμό της Αττικής υπό το φως των κινητών τηλεφώνων τους.

Στιγμές από ταινία τρόμου εκτυλίχθηκαν νωρίτερα στο μετρό. Όλα ξεκίνησαν όταν μετά από μηχανική βλάβη, το τρένο ακινητοποιήθηκε με αποτέλεσμα οι επιβάτες να περπατήσουν μέσα στο σκοτάδι και ανάμεσα στις ράγες προκειμένου να απεγκλωβιστούν.
Όπως καταγγέλλει επιβάτης στο enikos.gr, στον συρμό προκλήθηκε πανικός όταν έσβησαν τα φώτα και το τρένο διέκοψε την πορεία του ενώ κινούταν ανάμεσα στους σταθμούς Αττική και Σεπόλια.
«Αν έπαιρνε φωτιά σίγουρα θα είχαμε καεί. Και αν είμαστε σε μεγάλη απόσταση από σταθμό θα ήμασταν ακόμα μέσα», τονίζει επιβάτης.

Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

'' Ιαβέρης '': έχουμε μετατραπεί όλοι σε πορτοφόλια...

malakas kanei farsa se leoforio kai ginete atyxima...

Μηνιαία κάρτα μετακίνησης απεριορίστων διαδρομών Αθήνα – Θήβα



Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο πλαίσιο υλοποίησης εμπορικών πολιτικών προσαρμοσμένων στις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών, καθιερώνει ειδική μηνιαία κάρτα μετακίνησης απεριορίστων διαδρομών στη γραμμή Αθήνα – Θήβα και αντίστροφα με κόστος 100 €, μειώνοντας σημαντικά το κόστος μετακίνησης των συχνών επιβατών μεταξύ Αθήνας και Θήβας, αν ληφθεί υπόψη ότι η πλήρης τιμή με αμαξοστοιχία Inter City μεταξύ Αθήνας – Θήβας ανέρχεται σε 12,9 € ανά διαδρομή.

Παράλληλα δίνεται η δυνατότητα στον κάτοχο της κάρτας να μετακινείται ελεύθερα με τον Προαστιακό Αθηνών στο κομμάτι Πειραιάς – ΣΚΑ – Μαγούλα – Κορωπί.

Η κάρτα ισχύει για την 2η θέση των αμαξοστοιχιών.

Για περισσότερες πληροφορίες, το επιβατικό κοινό μπορεί να απευθύνεται στο Σιδηροδρομικό Σταθμό της Θήβας ή να καλεί στον αριθμό 14511 ή να επισκέπτεται την ιστοσελίδα www.trainose.gr.