Το στέκι της έλξης σε μια αποκάλυψη που ταράζει τα νερά.
Τα χρήματα αυτά αποτελούν δώρο του Ελληνικού Δημοσίου επ ωφελείας των μνηστήρων της ΕΕΣΣΤΥ (νέο πακέτο συντήρησης) και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (δεν θα χρεωθεί την βαριά συντήρηση του τροχαίου υλικού που θα κάνει το Δημόσιο) αφού θα δοθούν επιπλέον από το ετήσιο τίμημα που θα πληρώνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ (μετά τις Συμβάσεις που θα συνάψει με την ΕΕΣΣΤΥ) για την συντήρηση του τροχαίου υλικού.
Μιλάμε δηλαδή για μια καραμπινάτη περίπτωση κρατικής επιδότησης των ιδιωτών που θα κληθούν να καταθέσουν προσφορές για την ιδιωτικοποίηση των εταιρειών το επόμενο διάστημα.
Το θέμα που αποκαλύπτουμε - όπως και όσα άλλα έχουμε κατά καιρούς γράψει για το τροχαίο υλικό - είναι διασταυρωμένο από πολλές πλευρές.
Μετά την έκθεση της TRANSURB που ανέδειξε την απαξίωση που επέφερε η πολιτική του 3891, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ φαίνεται ότι μειώνει το τροχαίο υλικό που θα μισθώσει από 2003 σε 1160 οχήματα, ενώ και το Ελληνικό Δημόσιο, προτίθεται να συμβάλλει οικονομικά με 17.5 εκατομμύρια ευρώ, προκειμένου η ΕΕΣΣΤΥ να επαναφέρει μέρος από τα 1160 αυτά οχήματα στην προδιαγεγραμμένη από τους κατασκευαστές τους λειτουργική κατάσταση.
Τα χρήματα αυτά αποτελούν δώρο του Ελληνικού Δημοσίου επ ωφελείας των μνηστήρων της ΕΕΣΣΤΥ (νέο πακέτο συντήρησης) και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (δεν θα χρεωθεί την βαριά συντήρηση του τροχαίου υλικού που θα κάνει το Δημόσιο) αφού θα δοθούν επιπλέον από το ετήσιο τίμημα που θα πληρώνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ (μετά τις Συμβάσεις που θα συνάψει με την ΕΕΣΣΤΥ) για την συντήρηση του τροχαίου υλικού.
Μιλάμε δηλαδή για μια καραμπινάτη περίπτωση κρατικής επιδότησης των ιδιωτών που θα κληθούν να καταθέσουν προσφορές για την ιδιωτικοποίηση των εταιρειών το επόμενο διάστημα.
Το θέμα που αποκαλύπτουμε - όπως και όσα άλλα έχουμε κατά καιρούς γράψει για το τροχαίο υλικό - είναι διασταυρωμένο από πολλές πλευρές.
Το ερώτημα είναι αν η πολιτική ηγεσία αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει αλλά και αν η ΠΟΣ, η Ομοσπονδία μας επιτέλους θα αφυπνιστεί.
ΠΗΓΗ: Το στέκι της έλξης
ΠΗΓΗ: Το στέκι της έλξης