Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Αυξήθηκαν τα πειρατικά ταξί

Σημαντική αύξηση φαίνεται να καταγράφουν οι πειρατές-οδηγοί ταξί, με το υπουργείο Υποδομών να έχει γίνει δέκτης πολυάριθμων καταγγελιών και αναφορών πολιτών και επαγγελματικών του κλάδου της μεταφοράς επιβατών.

Όπως ενημερώνει το αρμόδιο υπουργείο με ανακοίνωσή του, μεταφορά επιβατών με κόμιστρο, επιτρέπεται μόνο από Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης αυτοκίνητα (ΤΑΞΙ και ΕΙΔ.ΜΙΣΘ.) καθώς και από Λεωφορεία Δημόσιας Χρήσης. Επίσης, οι ενδιαφερόμενοι πολίτες μπορούν να μισθώσουν ΕΙΧ αυτοκίνητα με οδηγό, με ελάχιστη σύμβαση έξι ωρών, από εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων, τουριστικά γραφεία και εταιρείες ιδιοκτητών ΕΔΧ αυτοκινήτων.

Αριθμός ρεκόρ ηλεκτροκίνητων ταξί στο αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ..!

Από την Πέμπτη 16 Οκτωβρίου, στο αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ στην Ολλανδία (τέταρτο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης) ξεκίνησε η μεταφορά επιβατών με ηλεκτροκίνητα ταξί.

Δύο εταιρίες ταξί του αεροδρομίου, η BBF Schipholtaxi και η BIOS Groep, έχουν παραλάβει συνολικά 167 Tesla Model S ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με τη BBF Schipholtaxi να παίρνει τα 96 και την BIOS Groep να παίρνει τα 71.

Διημερίδα του ΣΑΣΘ στις 13-14 Νοεμβρίου: Δημόσιες μεταφορές και αστική κινητικότητα...

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Ο πρόεδρος και τα μέλη του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης
έχουν την τιμή να σας προσκαλέσουν στη Διημερίδα που διοργανώνουν με θέμα:

«Οι δημόσιες μεταφορές στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης πολιτικής
για την αστική κινητικότητα στη Θεσσαλονίκη» η οποία θα διεξαχθεί στις 13-14 Νοεμβρίου 2014 στο ξενοδοχείο NIKOPOLIS, Ασκληπιού 16-18, Πυλαία (πλησίον του Ιατρικού Διαβαλκανικού Κέντρου Θεσσαλονίκης)


Ο Πρόεδρος του ΣΑΣΘ,

Ιωάννης Παλαιστής

Παρακάτω επισυνάπτονται η πρόσκληση καθώς και το πρόγραμμα της εκδήλωσης.

Κερδίζουν έδαφος τρένα και λεωφορεία μόνο για γυναίκες

Βαγόνι μόνο για γυναίκες, σε συρμό μετρό του Ρίο Ντε Τζανέιρο.
Ολοένα και πιο δημοφιλής, σε παγκόσμιο επίπεδο, αποδεικνύεται η ιδέα διαμόρφωσης ειδικών χώρων μόνο για γυναίκες στα μέσα μαζικής μεταφοράς, η οποία εφαρμόζεται από τα μέσα της περασμένης δεκαετίας σε αρκετές μεγαλουπόλεις του πλανήτη, όπως το Ρίο Ντε Τζανέιρο, η πόλη του Μεξικού και το Κάιρο.

Όπως κατέδειξε έρευνα που διενεργήθηκε από το Ίδρυμα Thompson Reuters, σε δείγμα περίπου 6.300 γυναικών στις 15 μεγαλύτερες πρωτεύουσες του πλανήτη και τη Νέα Υόρκη, ποσοστό που αγγίζει το 70%, θεωρεί ότι θα αισθανόταν πιο ασφαλές σε χώρους διαμορφωμένους μόνο για άτομα του ίδιο φύλου, σε τρένα και λεωφορεία

Δείτε πόσο βρώμικο είναι το μετρό

Αν γνωρίζατε τα όσα υπάρχουν στις θέσεις που κάθεστε, θα επιλέγατε να στέκεστε όρθιοι

Την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να επιλέξετε το μετρό για την μετακίνησή σας, τότε επιλέξτε να παραμείνετε όρθιοι!

Στο παρακάτω βίντεο, που δημιουργήθηκε από το Βρετανικό περιοδικό Time Out, βλέπετε τα σύννεφα σκόνης που σχηματίζονται –μαζί με ανθρώπινα κύτταρα- όταν κάποιος επιχειρήσει να «τινάξει» τα καθίσματα από τους συρμούς του μετρό του Λονδίνου.

EKTAKTO Καραμπόλα έγινε πριν από λίγη ώρα.

EKTAKTO  Καραμπόλα έγινε πριν από λίγη ώρα.... στην εθνική οδό Αθηνών Λαμίας στο ύψος του Περιστερίου. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για τουλάχιστον πέντε αυτοκίνητα ενώ ακόμα δεν έχουν αναφερθεί σοβαροί τραυματισμοί. -

Σε εξέλιξη η πρώτη μεγάλη έρευνα του Athens Transport

Σε εξέλιξη βρίσκεται η πρώτη μεγάλη έρευνα - δημοσκόπηση του Athens Transport για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Στο επίκεντρο της έρευνας βρίσκεται η αξιολόγηση κάθε μέσου από τους επιβάτες του, με βάση μία σειρά κριτηρίων. Άλλα θέματα τα οποία περιλαμβάνονται στην έρευνα είναι τα προβλήματα των μέσων μαζικής μεταφοράς, οι συνήθειες μετακίνησης, οι τιμές των εισιτηρίων, η ενημέρωση του επιβατικού κοινού, οι επεκτάσεις του μετρό κ.ά.

'' Ιαβέρης '': το μέγιστο πολιτικό θέμα είναι ο θάνατος των νέων ανθρώπω...

Ο Αποστόλης Ραυτόπουλος για την ποιότητα των "ελαστικών"

Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

10 οδηγοί του μετρό έπαθαν ηλεκτροπληξία

Σύγκρουση λεωφορείου με τρόλεϊ στην πλατεία Κολιάτσου (BINTEO)

Σύγκρουση λεωφορείου με τρόλεϊ σημειώθηκε το απόγευμα της Τετάρτης κοντά στην πλατεία Κολιάτσου.

Από τη σύγκρουση τραυματίστηκαν ελαφρά, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, δύο γυναίκες, μητέρα και κόρη.


Βίντεο-Φωτορεπορτάζ: Γιαννης Κέμμος

"ΒΙΝΤΕΟ" Δύο τραυματίες από σύγκρουση λεωφορείου με τρόλεϊ στην πλατεία Κολιάτσου


Λεωφορείο συγκρούστηκε με τρόλεϊ στην περιοχή της πλατείας Κολιάτσου, το απόγευμα της Τετάρτης, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν ελαφρά δύο άτομα.

Η σύγκρουση έγινε υπό αδιευκρίνιστες, προς το παρόν, συνθήκες στις 4:25 το απόγευμα μεταξύ ενός αρθρωτού λεωφορείου και ενός τρόλεϊ.

Οι δύο τραυματίες, μητέρα και η 15χρονη κόρη της από τη Βουλγαρία, ήταν επιβάτες του τρόλεϊ και μεταφέρθηκαν προληπτικά στον Ερυθρό Σταυρό.

Δίωρη στάση εργασίας την Πέμπτη σε Μετρό, ηλεκτρικό και τραμ


Στάση εργασίας από τις 11 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι, θα πραγματοποιήσουν αύριο οι εργαζόμενοι σε μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τραμ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση των σωματείων τους, για τις συγκεκριμένες ώρες έχει προγραμματισθεί γενική συνέλευση, με θέμα την υπογραφή της Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθηνών – Λαμίας από Τετάρτη έως Παρασκευή


Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα πραγματοποιηθούν στην εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας από την Τετάρτη (29/10/2014) έως την Παρασκευή (31/10/2014).
Οι ρυθμίσεις περιλαμβάνουν την προσωρινή και πλήρης διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στην αριστερή λωρίδα της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας και συγκεκριμένα στο τμήμα της από το 22,9 έως το 23,4 χιλιόμετρο, στο ρεύμα προς Λαμία, στο ύψος της Κηφισιάς.

Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

Ράβδους χρυσού δίνει το Ντουμπάι σε όσους παίρνουν το λεωφορείο...


Ράβδους χρυσού κι άλλα δώρα θα κληρώσουν οι Αρχές στο Ντουμπάι για όσους αποφασίσουν, την 1η Νοεμβρίου να αφήσουν τα οχήματα τους και να πάρουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Στο Ντουμπάι, τη μεγαλύτερη πόλη των Εμιράτων, αντιστοιχούν 2,3 αυτοκίνητα ανά οικογένεια.
Όπως αναφέρει το perierga.gr, ο αρμόδιος υπουργός, τόνισε τα δώρα θα δοθούν με κλήρωση στους πολίτες που θα χρησιμοποιήσουν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: 4 κιλά σε ράβδους χρυσού και πολλά ακόμα δώρα συνολικής αξίας 272 χιλιάδων δολαρίων.

Θα γίνει επίσης και ένας αγώνας μπάσκετ με καλεσμένο το άλλοτε αστέρι του ΝΒΑ, Καρίμ Αμπντούλ Τζαμπάρ.

Ωστόσο, όπως γράφει η εφημερίδα Gulf News, για να πάρει κάποιος μέρος στην κλήρωση θα πρέπει να είναι κάτοχος μηνιαίας κάρτας μετακίνησης με τα Μέσα Μεταφοράς.

Aυτή είναι η dream team του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών


Έπειτα από… διαβουλεύσεις και αξιολογήσεις , το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχώρησε στην τοποθέτηση προϊσταμένων διευθύνσεων.

«Με την έναρξη ισχύος του νέου οργανισμού του υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, αναδιαρθρώνεται πλήρως το υπουργείο και οι ασκούμενες αρμοδιότητες με το υφιστάμενο οργανωτικό σχήμα επαναπροσδιορίζονται και ανακατανέμονται, σε ένα συνεκτικότερο σχήμα, με μείωση των οργανικών μονάδων και θέσεων ευθύνης επιπέδου διεύθυνσης αντίστοιχα», αναφέρει, στην σχετική απόφαση, ο υπουργός Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

Οι… εκλεκτοί του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών έλαβαν τα ακόλουθα χαρτοφυλάκια:

Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

Τι αλλάζει στα δρομολόγια λεωφορείων το Νοέμβριο


Αλλαγές επέρχονται, μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου, σε λεωφορειακές γραμμές που συνδέουν τα νότια προάστια με το κέντρο, είτε διά της συγχώνευσης δρομολογίων είτε δια της μεταφοράς των αφετηριών στους πλησιέστερους σταθμούς μετρό, με στόχο τα συχνότερα δρομολόγια και την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Πιο συγκεκριμένα, στο πλαίσιο επανασχεδιασμού του δικτύου λεωφορείων και τρόλεϊ που έχει εξαγγείλει ο ΟΑΣΑ, δημοσιεύθηκαν στη «Διαύγεια» οι παρακάτω αλλαγές:

ΟΑΣΑ: Λειτουργία ΜΜΜ στις 28-10-2014 λόγω των μαθητικών παρελάσεων

Λόγω των εκδηλώσεων εορτασμού της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου την Τρίτη 28/10/2014 κατά την διάρκεια των μαθητικών παρελάσεων και με στόχο την ασφαλή κυκλοφορία των ΜΜΜ και του επιβατικού κοινού, ο ΟΑΣΑ θα προβεί σε προσωρινές τροποποιήσεις της διαδρομής λεωφορειακών γραμμών, γραμμών τρόλεϊ και τραμ σε όλους τους Δήμους του Λεκανοπεδίου, ανάλογα με τις υποδείξεις και τα μέτρα της Τροχαίας και έως πέρατος των εκδηλώσεων.

Περισσότερες πληροφορίες δίδονται στο πληροφοριακό κέντρο ΟΑΣΑ τηλ. 11 185.


Σκάνδαλο μαμούθ με επικίνδυνα ελαστικά λεωφορείων και τρόλεϊ


ΜΕΓΑΛΗ απάτη με πλαστά έγγραφα που προκάλεσαν ζημία 2.350.000 ευρώ στις Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε. την ώρα που λεωφορεία και τρόλεϊ «φορούσαν» επικίνδυνα ελαστικά αποκάλυψε η Οικονομική Αστυνομία! Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., η επιχείρηση που προμήθευε με ελαστικά τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ πλαστογραφούσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους προκειμένου να είναι παρόμοια με τα στάνταρ που είχε θέσει η εταιρία του Δημοσίου. Ολα αυτά τα χρόνια, ο 59χρονος εισαγωγέας ελαστικών έδινε προσφορές στους ανοιχτούς διαγωνισμούς που πραγματοποιούσε η ΟΣΥ Α.Ε. με τις πιο συμφέρουσες τιμές, για ελαστικά όμως που δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις που είχε θέσει ο οργανισμός.

ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΤΩΝ ΠΕΖΩΝ

Στο υπουργείο Υποδομών εξετάζουν την πιθανότητα εγκατάστασης...αντίστροφης μέτρησης στα φανάρια των πεζών αλλά και το σενάριο επέκτασης της χρήσης συστημάτων LED και στους φωτεινούς σηματοδότες της χώρας, με στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας.

Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, η μονάδα αντίστροφης μέτρησης για πεζούς είναι μια ηλεκτρονική συσκευή οπτικού σήματος η οποία συνδέεται με τον φωτεινό σηματοδότη πεζών και απεικονίζει με φωτεινά αριθμητικά ψηφία το εκάστοτε υπολειπόμενο χρονικό διάστημα πριν από την εκπνοή της διάρκειας κάθε χρωματικής ένδειξης του σηματοδότη.

Γνωρίστε το απίστευτο μετρό του Ντουμπάι και στο τέλος θα μάθετε το πιο σημαντικό, το κόστος του εισιτηρίου!

Ντουμπάι, η πρωτεύουσα των ΗΑΕ, είναι ένα ξεχωριστό μέρος. Χάρη στον πλούτο που... παράγεται από το πετρέλαιο της χώρας, οι δρόμοι της είναι γεμάτοι από πολυτελή αυτοκίνητα.
Για να επιλύσει αυτό το ζήτημα, ο Σεΐχης Mohammed bin Rashid Al Maktoum διέταξε την κατασκευή ενός σιδηροδρομικού δικτύου με πέντε γραμμές που διασχίζουν την πόλη.
Το δίκτυο έχει τις ιδιαιτερότητές του: είναι ένα από τα πιο σύγχρονα στον κόσμο, λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια είναι πλήρως αυτόματο και δεν απαιτεί οδηγούς για να λειτουργούν τα τρένα.
Μέχρι στιγμής έχουν κατασκευάσει δύο γραμμές, τα πράσινα και τα κόκκινα, με 10 σταθμούς, αλλά θα αναπτυχθούν και άλλες τρεις. Οι σταθμοί του μετρό του Ντουμπάι είναι υπόγειοι και όλοι είναι εξοπλισμένοι με κλιματισμό, όπως τα τρένα.


Δείτε τις φωτογραφίες:

Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Ο ΟΑΣΘ αρνείται να εφαρμόσει την ΚΥΑ για δωρεάν μετακίνηση των μαθητών


Το ζήτημα της μεταφοράς μαθητών τέθηκε στο Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης μετά από ερώτηση που κατέθεσε η Ριζοσπαστική Αριστερή Ενότητα σχετικά με την μη εφαρμογή της ΚΥΑ για τη δωρεάν μεταφορά μαθητών. Σύμφωνα με την ερώτηση το ζήτημα της μεταφοράς των μαθητών ταλαιπωρεί εδώ χρόνια γονείς και μαθητές με τις απαραίτητες συμβάσεις να μην υπογράφονται ποτέ στην ώρα τους και τους λεωφορειούχους να εκβιάζουν και να αποσύρουν τις προσφορές τους από τους διαγωνισμούς με τον ισχυρισμό ότι τα μαθητικά δρομολόγια είναι ασύμφορα για τους ίδιους.

Η Αθήνα μπορεί να επωφεληθεί από τη διείσδυση βιοντίζελ στα αστικά λεωφορεία

Τα εκπεμπόμενα αέρια του θερμοκηπίου από τις οδικές μεταφορές  τα οποία αποδίδονται κυρίως στην καύση ορυκτών καυσίμων καθώς και στην εκπομπή ρύπων κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής αυτών, επιβάλλουν την προώθηση και χρήση εναλλακτικών καυσίμων (βιοκαύσιμα, φυσικό αέριο και ηλεκτροκίνηση) σε μεγάλα αστικά κέντρα. Στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής πολιτικής για την προώθηση των εναλλακτικών και ανανεώσιμων καυσίμων στις οδικές μεταφορές, η ΕΕ έχει θέσει ήδη τον στόχο της υποκατάστασης του 20% των συμβατικών καυσίμων που χρησιμοποιούνται στις μεταφορές με εναλλακτικά καύσιμα μέχρι το 2020. Για τον σκοπό αυτό η Ε.Ε έχει ήδη προβεί σε έκδοση Οδηγιών, αποφάσεων και προτάσεις οδηγιών για την προώθηση της αγοράς των εναλλακτικών καυσίμων στα κράτη-μέλη.

Μετρό Αθήνας: Μέχρι το 2030 η ολοκλήρωση για τη νέα Γραμμή4



Η ανάπτυξη της 4ης γραμμής Μετρό στην Αθήνα δεν είναι σημερινή είδηση. Πριν από περίπου 9 χρόνια με απόφαση του τότε ΥΠΕΧΩΔΕ (νυν ΥΠΟΜΕΔΙ) και της Αττικό Μετρό δύο κλάδοι των γραμμών 2 και 3 μαζί με ένα ενδιάμεσο τμήμα στα Ανατολικά Προάστια αποτέλεσαν τον κύριο κορμό της γραμμής.

Στα επόμενα χρόνια υπήρξαν αρκετές εξαγγελίες για την κατασκευή της γραμμής αλλά καμία δεν ήταν συγκεκριμένη. Από το 2010 και μετά η γραμμή 4 μεγάλωσε από το αρχικό σχήμα U μετατράπηκε σε Υ. Στα δυτικά έφτασε μέχρι το σταθμό ΠΕΡΙΣΣΟ, στα νότια μέχρι την ΑΝΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ και στα βόρεια μέχρι την Λυκόβρυση στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας.

ΟΑΣΑ: «Κόβονται» και τροποποιούνται γραμμές τρόλλεϋ (3, 13, 14)


                                                                                      Σύμφωνα με απόφαση του ΟΑΣΑ, που δημοσιεύθηκε στην «Διαύγεια», έρνται σχοημαντικές αλλαγές σε γραμμές τρόλλεϋ.  Πιο συγκεκριμένα:                                   Αναστέλλεται η λειτουργία της γραμμής τρόλλεϋ 13 και γίνεται επέκταση της διαδρομής των γραμμών τρόλλεϋ 3 & 14.                                                                                     Η γραμμή 3 θα πηγαίνει Ψυχικό, αντί για Γηροκομείο και η γραμμή 14, αντί να τερματίζει Παπαδιαμάντη, θα πηγαίνει Λαμπρινή.

Δείτε το έγγραφο του ΟΑΣΑ:

Θεσσαλονίκη: Οι ιδιοκτήτες λεωφορείων διακόπτουν από την Τετάρτη τη μεταφορά μαθητών

Τη διακοπή της μεταφοράς των μαθητών από τις 29 Οκτωβρίου και μέχρι την οριστική εξόφληση των δεδουλευμένων τους, αποφάσισαν οι μεταφορείς-μέλη του Συνδέσμου Πρακτόρων Τουρισμού Μακεδονίας-Θράκης, μετά από συνεδρίαση τους.

Σε ανακοίνωση του ο Σύνδεσμος κάνει λόγο για νέο εμπαιγμό των αρμοδίων “που υποσχέθηκαν στους μεταφορείς την άμεση εξόφληση των δεδουλευμένων τους για τα σχολικά έτη 2012-2013 και 2013-2014 με διάταξη σε τροπολογία που θα ψηφιζόταν στη Βουλή, η οποία τελικά αποσύρθηκε”


Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

Αθωώθηκαν οι 255 ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ που δικάζονταν για την απεργία του 2011

Oι 255 ιδιοκτήτες ταξί που βρέθηκαν χτες στο εδώλιο του κατηγορουμένου για την απεργία που πραγματοποίησε ο κλάδος το 2011 ενάντια στην απελευθέρωση του επαγγέλματος κρίθηκαν τελικά αθώοι. 

Ανάμεσα στις κατηγορίες, ήταν η παρακώλυση συγκοινωνιών και η κατάληψη οδοστρώματος.


Τραγωδία στον Φλοίσβο -Συρμός του τραμ παρέσυρε και σκότωσε γυναίκα...


Τραγωδία το πρωί στον Φλοίσβο, όταν συρμός του τραμ παρέσυρε, διαμέλισε και σκότωσε γυναίκα που προσπάθησε να διασχύσει τις γραμμές. Σύμφωνα με πληροφορίες, το τραγικό δυστύχημα συνέβη λίγο πριν από τις 8 το πρωί και ενώ έβρεχε καταρρακτωδώς. Η γυναίκα προσπάθησε να διασχίσει τις γραμμές του τραμ, χωρίς προφανώς να αντιληφθεί ότι εκείνη την ώρα πλησίαζε συρμός, με αποτέλεσμα να παρασυρθεί. Ο οδηγός προσπάθησε να αντιδράσει και να σταματήσει το τραμ, ωστόσο ο συρμός δεν ακινητοποιείται αμέσως. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η γυναίκα έχει διαμελισθεί, ενώ αυτή την ώρα βρίσκεται σε εξέλιξη μεγάλη επιχείρηση για τον απεγκλωβισμό της. Σύμφωνα με πληροφορίες, η γυναίκα είναι 70 με 75 ετών και αρμενικής καταγωγής.

Από τη Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας διερευνήθηκε υπόθεση απάτης και πλαστογραφίας σε βάρος της εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε.

       Από τη Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας διερευνήθηκε υπόθεση απάτης και πλαστογραφίας σε βάρος της εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε.

Όλες οι αλλαγές στα λεωφορεία των νοτίων προαστίων

Από τα νότια προάστια θα ξεκινήσει η εφαρμογή του προγράμματος αναδιάρθρωσης των λεωφορειακών γραμμών και των γραμμών τρόλεϊ της Αθήνας. Στα πλαίσια του προγράμματος, από τις επόμενες ημέρες αναμένονται καταργήσεις και συγχωνεύσεις γραμμών ενώ άλλες γραμμές θα αλλάξουν την διαδρομή τους. Αναλυτικά οι αλλαγές στα νότια προάστια:          Αναστέλλεται η λειτουργία των παρακάτω λεωφορειακών γραμμών:
  • 114 ΓΛΥΦΑΔΑ – ΚΑΒΟΥΡΙ – ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
  • 125 ΣΤ. ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ – ΠΑΙΑΝΙΑ – ΒΑΡΚΙΖΑ
  • 149 ΓΛΥΦΑΔΑ – ΒΑΡΗ – ΒΑΡΚΙΖΑ
  • 163 ΒΟΥΛΑ – ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ
  • 170 ΓΛΥΦΑΔΑ – ΒΑΡΚΙΖΑ – ΒΑΡΗ
  • 207 ΓΛΥΦΑΔΑ – ΤΕΡΨΙΘΕΑ
  • 232 ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΥΜΗΤΤΟΣ – ΒΥΡΩΝΑΣ
  • Β3 ΑΚΑΔΗΜΙΑ – ΓΛΥΦΑΔΑ (ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ) (μέσω ΒΟΥΛ.)
Μεταβάλλεται η διαδρομή των παρακάτω λεωφορειακών γραμμών ως εξής:

Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Διαλύεται η υποδομή του Προαστιακού, οργή των επιβατών

Εξοργιστική έχει καταντήσει το τελευταίο διάστημα η κατάσταση με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο της γραμμής Κιάτο - Λιόσια - Αεροδρόμιο. Οι καθυστερήσεις των συρμών, σε ένα μέσο συγκοινωνίας που μέχρι πρότινος ήταν ακριβέστατο, φτάνουν τα δεκαπέντε, είκοσι ή και είκοσι πέντε λεπτά, προκαλώντας την οργή των δύστυχων επιβατών του. Μαθητές που πηγαίνουν σε φροντιστήρια, κόσμος που πηγαίνει στη δουλειά του, ταξιδιώτες που πηγαίνουν στο αεροδρόμιο, βλαστημούν την ώρα και τη στιγμή που επέλεξαν αυτό το μέσον! Τρία δρομολόγια την ώρα έχει όλα κι όλα ο Προαστιακός, τα δύο προερχόμενα από τα Ανω Λιόσια και το ένα από το Κιάτο. Ειδικά το δρομολόγιο από το Κιάτο είναι πλέον τραγικό. Προχτές, για παράδειγμα, είχε καθυστέρηση... 25 λεπτών! Πενήντα (!!!) ολόκληρα λεπτά είχαν μεσολαβήσει ανάμεσα σε δύο τρένα το απόγευμα. Μηχανοδηγοί μάς εξήγησαν τι συμβαίνει. Από τότε που άρχισε να λειτουργεί ο Προαστιακός, εδώ και δέκα ακριβώς χρόνια (το καλοκαίρι του 2004, λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας), δεν έχει γίνει κανένα σοβαρό έργο συντήρησης του δικτύου του. Η υποδομή ήταν άριστης ποιότητας από τεχνική σκοπιά. Φτιαγμένη για να κινούνται οι συρμοί με ταχύτητα ως και 160 χιλιόμετρα την ώρα -και πραγματικά με την ταχύτητα αυτή κινούνταν μέχρι πρόσφατα.

Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

Σκηνές τρόμου στο μετρό! (Φωτογραφίες)


Οι επιβάτες παρέμειναν εντός του ακινητοποιημένου συρμού για περισσότερο από μια ώρα με κάποιους να βρίσκονται σε κατάσταση κλειστοφοβίας. Στη συνέχεια, οι επιβάτες με τη συνδρομή του οδηγού άνοιξαν την πόρτα και περπάτησαν ανάμεσα στις ράγες μέχρι το σταθμό της Αττικής υπό το φως των κινητών τηλεφώνων τους.

Στιγμές από ταινία τρόμου εκτυλίχθηκαν νωρίτερα στο μετρό. Όλα ξεκίνησαν όταν μετά από μηχανική βλάβη, το τρένο ακινητοποιήθηκε με αποτέλεσμα οι επιβάτες να περπατήσουν μέσα στο σκοτάδι και ανάμεσα στις ράγες προκειμένου να απεγκλωβιστούν.
Όπως καταγγέλλει επιβάτης στο enikos.gr, στον συρμό προκλήθηκε πανικός όταν έσβησαν τα φώτα και το τρένο διέκοψε την πορεία του ενώ κινούταν ανάμεσα στους σταθμούς Αττική και Σεπόλια.
«Αν έπαιρνε φωτιά σίγουρα θα είχαμε καεί. Και αν είμαστε σε μεγάλη απόσταση από σταθμό θα ήμασταν ακόμα μέσα», τονίζει επιβάτης.

Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

'' Ιαβέρης '': έχουμε μετατραπεί όλοι σε πορτοφόλια...

malakas kanei farsa se leoforio kai ginete atyxima...

Μηνιαία κάρτα μετακίνησης απεριορίστων διαδρομών Αθήνα – Θήβα



Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο πλαίσιο υλοποίησης εμπορικών πολιτικών προσαρμοσμένων στις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών, καθιερώνει ειδική μηνιαία κάρτα μετακίνησης απεριορίστων διαδρομών στη γραμμή Αθήνα – Θήβα και αντίστροφα με κόστος 100 €, μειώνοντας σημαντικά το κόστος μετακίνησης των συχνών επιβατών μεταξύ Αθήνας και Θήβας, αν ληφθεί υπόψη ότι η πλήρης τιμή με αμαξοστοιχία Inter City μεταξύ Αθήνας – Θήβας ανέρχεται σε 12,9 € ανά διαδρομή.

Παράλληλα δίνεται η δυνατότητα στον κάτοχο της κάρτας να μετακινείται ελεύθερα με τον Προαστιακό Αθηνών στο κομμάτι Πειραιάς – ΣΚΑ – Μαγούλα – Κορωπί.

Η κάρτα ισχύει για την 2η θέση των αμαξοστοιχιών.

Για περισσότερες πληροφορίες, το επιβατικό κοινό μπορεί να απευθύνεται στο Σιδηροδρομικό Σταθμό της Θήβας ή να καλεί στον αριθμό 14511 ή να επισκέπτεται την ιστοσελίδα www.trainose.gr.


Παράταση ισχύος των παλιών ετήσιων καρτών του ΟΑΣΑ

Λόγω της μεταβολής της τιμολογιακής πολιτικής του ΟΑΣΑ από την 1η Σεπτεμβρίου 2014, θα επέλθουν αλλαγές στην ισχύ των ετήσιων καρτών που είχαν εκδοθεί πριν από την ημερομηνία αυτή, με βάση τις παλαιές τιμές. Αναλυτικά:       Οι ετήσιες κάρτες Λεωφορείων, Τρόλεϊ & Τραμ, αξίας 200 ευρώ εξακολουθούν να ισχύουν ως έχουν μέχρι τη λήξη τους. Οι κάτοχοι των καρτών αυτών έχουν επίσης  δυνατότητα αναβάθμισης ώστε να επεκταθεί η ισχύς τους σε όλα τα μέσα, σύμφωνα με τη νέα τιμολογιακή πολιτική.

Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

Το Μετρό Αθήνας, 15ο μεγαλύτερο σύστημα Μετρό στην Ευρώπη

Η Αθήνα αν και εγκατέστησε την πρώτη της μητροπολιτική γραμμή «Μετρό» το 1869, δεν κατάφερε στη συνέχεια να διαθέτει ένα μεγάλο δίκτυο γραμμών και σταθμών στην πρωτεύουσα. 
Μέχρι και το 2000 αυτή η πρώτη γραμμή Μετρό (γνωστή και ως Ηλεκτρικό ή ΗΣΑΠ) παρέμεινε η μοναδική στην πόλη, σχεδόν εξ` ολοκλήρου επιφανειακή και είχε απλά επεκταθεί από τον Πειραιά μέχρι την Κηφισιά.

Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

ΟΑΣΑ: Περισσότερες κάρτες, λιγότερα εισιτήρια

Αύξηση μόλις 0,85%, που αντιστοιχεί σε πρόσθετα έσοδα περίπου 168 χιλιάδων ευρώ, έφεραν οι αυξομειώσεις στις κάρτες και τα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας, που εφαρμόζονται από την 1η Σεπτεμβρίου.

Με βάση τα επίσημα στοιχεία της κρατικής εταιρείας «Συγκοινωνίες Αθηνών», που δόθηκαν χθες στη δημοσιότητα, τον πρώτο μήνα εφαρμογής των νέων τιμολογίων οι επιβάτες στράφηκαν προς τις μηνιαίες κάρτες, χωρίς όμως να παρουσιάζουν θεαματικά αποτελέσματα, αφού διατέθηκαν περίπου 40.000 περισσότερες.

Από τις πωλήσεις τους εξασφαλίστηκαν έσοδα 7,22 εκατ. ευρώ, έναντι 5,64 εκατ. τον αντίστοιχο μήνα του 2013, που ισοδυναμούν με αύξηση 27,92%. Οι επιβάτες που χρησιμοποιούν τις κάρτεςαντιπροσωπεύουν το 36,46%, ενώ πέρυσι ήταν 28,75%.

Διαφορετική είναι η εικόνα στα εισιτήρια, αφού τα έσοδα από αυτόν τον τομέα μειώθηκαν στα 12,58 εκατ. έναντι 13,99 εκατ. πέρυσι.

«Πάμε στους πολίτες, δεν περιμένουμε να μας αναζητήσουν»

Το λεωφορείο-βιβλιοθήκη είναι ζωγραφισμένο από παιδιά της περιοχής.ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΤΣΙΜΙΤΑΚΗΣ                                                            Το λεωφορείο-βιβλιοθήκη είναι ζωγραφισμένο από παιδιά της περιοχής.

Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Αλλαγές στα ΜΜΜ από και πρός Άλιμο

    Αλλαγές στα ΜΜΜ από και πρός Άλιμο
Στο Δημαρχείο Αλίμου πραγματοποιήθηκε συνάντηση κλιμακίου του ΟΑΣΑ με το Δήμαρχο Αλίμου Ανδρέα Κονδύλη, προκειμένου να συζητηθεί το θέμα των λεωφορειακών γραμμών στον Άλιμο.
Αίτημα του ΔήμουΑλίμου είναι η αλλαγή του δρομολογίου του 101, ώστε να συνδεθούν οι περιοχές της πόλης  μεταξύ τους και με το σταθμό του ΜΕΤΡΟ«Άλιμος», καθώς επίσης και η πύκνωση των δρομολογίων των υπολοίπων γραμμών του Αλίμου (109, 141, 142).
Για το ίδιο θέμα έχουν προηγηθεί τρεις επισκέψεις του Δημάρχου Αλίμου στο Υπουργείο Μεταφορών και στη διοίκηση του ΟΑΣΑ το τελευταίο χρονικό διάστημα.  Εντός του μηνός Οκτωβρίου προγραμματίζονται συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου Αλίμου και του ΔΣ του ΟΑΣΑ, ώστε η νέα λεωφορειακή γραμμή του 101 να ξεκινήσει να λειτουργεί μέχρι το Δεκέμβριο. Στη συνάντηση συμμετείχαν και ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Μάνος Γαρυφαλάκης, καθώς και ο συγκοινωνιολόγος του Δήμου Δημήτρης Αναστασίου.

Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Μετρό Αθήνας: Συνεχίζουν τα αραιά δρομολόγια, απουσιάζουν οι νέοι συρμοί



Όταν πριν από 4 μήνες αναφερθήκαμε στο πρόβλημα για τα αραιά δρομολόγια εν μέσω ζέστης, υποθέσαμε ότι με την κυκλοφορία των νέων συρμών το πρόβλημα θα είχε λυθεί. 

Δυστυχώς μετά από τόσους μήνες το πρόβλημα είναι εδώ. Το Υπουργείο Υποδομών που έκανε σημαντική κίνηση μαζί με τον ΟΑΣΑ και μειώθηκε η τιμή του εισιτηρίου, κινδυνεύει να πάει στράφι από τη έλλειψη τακτικής συγκοινωνίας στο δίκτυο του Μετρό ειδικά τις ώρες.

Διαμαρτυρίες για τις αυξήσεις στην τιμή των εισιτηρίων του ΟΑΣΘ


«Συγκυβέρνηση και ΟΑΣΘ κάνουν ακόμα πιο δυσβάστακτη την καθημερινότητα εργαζομένων, ανέργων, μαθητών, φοιτητών και όλου του λαού της πόλης που δεν έχει καμιά άλλη επιλογή μετακίνησης, καθώς ο ΟΑΣΘ είναι ιδιωτικό μονοπώλιο επιδοτούμενο από το κράτος», κατήγγειλε η Αλέκα Κρασοπούλου, εκ μέρους του Συντονιστικού πολιτών και συλλογικοτήτων, και πρόσθεσε:

Εισιτήρια μέσω κινητού ή tablet στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας


Με εισιτήρια που θα αγοράζουν μέσω κινητού ή tablet θα μπορούν να μετακινούνται από τα Χριστούγεννα οι επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας...

Σύμφωνα με "Τα Νέα", οι Συγκοινωνίες Αθηνών ετοιμάζουν ειδική εφαρμογή βάσει της οποίας θα λειτουργήσει ο νέος τρόπος αγοράς εισιτηρίων (mobile ticketing) που θα αποτελέσει το μεταβατικό στάδιο για το πέρασμα στο ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Τα 5 προβλήματα του Μετρό Θεσσαλονίκης



Προχωρά η κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης και τα προβλήματα του έργου είναι πλέον συγκεκριμένα. Αν και πολλοί υποστηρίζουν πως το έργο δεν θα είναι έτοιμο το 2018, τα στοιχεία υποδεικνύουν το αντίθετο.

Αυτή την εποχή είναι έτοιμοι ή σε διαδικασία ολοκλήρωσης 8 από τους 13 σταθμούς ενώ με γοργά βήματα προχωρά η κατασκευή του κτιριακού συγκροτήματος του Αμαξοστασίου στην Πυλαία.

Το τεράστιο αυτό έργο που ξεκινά από την καρδιά της πόλης και καταλήγει στα ανατολικά της όρια έχει τα δικά του προβλήματα. Το ypodomes.com τα κατέγραψε και σας τα παρουσιάζει παρακάτω:

Συγκοινωνίες Αθηνών: Αύξηση στις πωλήσεις καρτών και το Σεπτέμβριο


Screenshot (339)Σταδιακή στροφή του επιβατικού κοινού στις κάρτες απεριορίστων διαδρομών καταδεικνύουν τα στοιχεία από τις πωλήσεις καρτών και εισιτηρίων το Σεπτέμβριο του 2014. Οι Συγκοινωνίες Αθηνών έχουν ως στόχο την αύξηση της συμμετοχής των καρτών στα συνολικά έσοδα του Ομίλου. Πράγματι, το Σεπτέμβριο 2014 η συμμετοχή των καρτών στα συνολικά έσοδα έφθασε το 36,46%, σημειώνοντας αύξηση κατά 7,71% σε σχέση με το Σεπτέμβριο του 2013.

Τετάρτη 15 Οκτωβρίου: Στάση εργασίας σε Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ

Σε «προειδοποιητική» στάση εργασίας θα προχωρήσουν οι εργαζόμενοι στα σωματεία εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ την Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014. Τη μέρα αυτή το Μετρό, ο Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος και το Τραμ θα παραμείνουν ακινητοποιημένα από τις 12:00 έως τις 16:00.
Παρά τις κυβερνητικές «ιστορίες επιτυχίας» για αποδέσμευση από τα μνημόνια και άλλα τινά, η μνημονιακή πολιτική της ισοπέδωσης των εργασιακών σχέσεων συνεχίζεται με απόλυτη συνέπεια.

Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Να και κάποιοι που βγάζουν λεφτά από τα γκράφιτι στον ΗΣΑΠ


Screenshot_2014-09-26-16-43-11Καταρχάς, ας ξεκαθαρίσουμε τη θέση μας. Το γκράφιτι είναι μία μορφή τέχνης και είναι κομμάτι της αστικής πραγματικότητας, είτε σε κάποιους αρέσει είτε όχι. Όταν όμως εν ονόματι της τέχνης προκαλούνται βανδαλισμοί και φθορές σε δημόσια περιουσία, το κόστος αποκατάστασης της οποίας βαρύνει όλους τους πολίτες, τότε δεν έχουμε παρά να το αντιμετωπίσουμε ως πρόβλημα. Τα γκράφιτι που τα τελευταία χρόνια έφτασαν να καλύπτουν κυριολεκτικά όλους τους συρμούς του ΗΣΑΠ ανήκουν σε αυτή την κατηγορία. Όταν άτομα με κίνδυνο της ζωής τους (υπήρξε ένα θύμα τον Μάιο) παρακάμπτουν όλα τα μέτρα και τους κανονισμούς ασφαλείας προκειμένου να έχουν πρόσβαση στο τροχαίο υλικό του ΗΣΑΠ, και στη συνέχεια καλύπτουν τους συρμούς με μπογιά από άκρη σε άκρη (συμπεριλαμβανομένων όλων των παραθύρων, ακόμα και του οδηγού), τότε σίγουρα δεν μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε σαν μια χαριτωμένη καλλιτεχνική παρέμβαση.

ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ 145 ΕΚΑΤ. ΕΠΙΒΑΤΕΣ Βρετανία: «Στο σφυρί» το τρένο που περνάει κάτω από τη Μάγχη...


«Είμαι αποφασισμένος για μεταρρύθμιση της οικονομίας και περιορισμό του χρέους. Ετσι, θα προχωρήσουμε και με την αναζήτηση αγοραστή για το μερίδιο που κατέχει σήμερα το Δημόσιο στην Eurostar», δήλωσε τη Δευτέρα ο υπουργός Οικονομικών της κυβέρνησης Κάμερον.

Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Μια πρώτη ματιά στο σύστημα της τηλεματικής


Εδώ και μία εβδομάδα η πιλοτική λειτουργία του συστήματος τηλεματικής των λεωφορείων και τρόλεϊ της Αθήνας έγινε πραγματικότητα με την τοποθέτηση των πρώτων 10 «έξυπνων στάσεων», οι οποίες εξυπηρετούν τη λεωφορειακή γραμμή 224. Σκοπός αυτής της πιλοτικής λειτουργίας είναι η παρατήρηση του συστήματος και η πραγματοποίηση βελτιώσεων προτού αρχίσει να επεκτείνεται σε περισσότερες γραμμές, καλύπτοντας τελικά όλο το δίκτυο λεωφορείων και τρόλεϊ της Αθήνας. Παίρνοντας μία πρώτη γεύση του πώς θα λειτουργήσει το σύστημα, έχουμε συγκεντρώσει τις παρακάτω παρατηρήσεις:

Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Παρήγγειλαν 25.000 Pony με το καλημέρα


pony-img-01Αρχές του 2015 ξεκινά η «Namco Hellas» την παραγωγή του θρυλικού αυτοκινήτου! Με μεγάλο ενδιαφέρον από χώρες της Αφρικής αλλά και αναπτυσσόμενες της Ασίας.

Στις αρχές του 2015 θα γίνει η επίσημη παρουσίαση του νέου Pony 5ης γενιάς από τη «Namco Hellas». Καλώς εχόντων των πραγμάτων, οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν το ερχόμενο καλοκαίρι. Οπως φαίνεται, το πιο δύσκολο βήμα, που κράτησε σχεδόν 2,5 χρόνια, ήταν να βρεθεί ο φορέας που θα δώσει την τεχνική πιστοποίηση.

Ο έλεγχος πιστοποίησης ποιότητας από την ΕΒΕΤΑΜ (Ανώνυμη Εταιρεία Βιομηχανικής Ερευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Εργαστηριακών Δοκιμών, Πιστοποίησης και Ποιότητας) αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο τρίμηνο.

Εψαχναν το λεωφορείο... και λεωφορείο ΔΕΝ υπήρχε!


Δυστυχώς για μία ακόμη πολλοστή φορά οι πολίτες οι οποίοι εξυπηρετούνται από την λεωφορειακή γραμμή 330 Σταθμός Προαστιακού Κορωπίου - Αγία Μαρίνα ταλαιπωρηθήκαν πάρα πολύ λόγω της μη εκτέλεσης προγραμματισμένου δρομολογίου...

                    ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΠΙΒΑΤΗ

ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ "330 ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΚΟΡΩΠΙΟΥ - ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ" ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΑΥΤΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΑΦΙΞΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ

Ήρθε η ώρα να γίνουν προσλήψεις στις συγκοινωνίες


Αργά αλλά σταθερά η κατάσταση στις συγκοινωνίες της Αθήνας φαίνεται πως βελτιώνεται. Τα ελλείμματα μειώνονται και εξαφανίζονται, οι τιμές των κομίστρων μειώνονται επίσης, οιυπηρεσίες εκσυγχρονίζονται, και φαίνεται πως υπάρχει σχέδιο και βούληση για τη συνεχή βελτίωσή τους. Ένα πρόβλημα όμως που δεν έχει αντιμετωπιστεί ακόμα είναι η έλλειψη προσωπικού σε όλα τα μέσα. Με τις προσλήψεις στον πάγο τα τελευταία χρόνια, τις μετατάξεις σε άσχετες με τις συγκοινωνίες υπηρεσίες, και με νέες συνταξιοδοτήσεις προσωπικού κάθε μήνα, τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας, αυτή τη στιγμή υπολειτουργούν.

Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Ήρθε η ώρα να γίνουν προσλήψεις στις συγκοινωνίες


14458359488_e939b87b7b_z
Αργά αλλά σταθερά η κατάσταση στις συγκοινωνίες της Αθήνας φαίνεται πως βελτιώνεται. Τα ελλείμματα μειώνονται και εξαφανίζονται, οι τιμές των κομίστρων μειώνονται επίσης, οι υπηρεσίες εκσυγχρονίζονται, και φαίνεται πως υπάρχει σχέδιο και βούληση για τη συνεχή βελτίωσή τους. Ένα πρόβλημα όμως που δεν έχει αντιμετωπιστεί ακόμα είναι η έλλειψη προσωπικού σε όλα τα μέσα. Με τις προσλήψεις στον πάγο τα τελευταία χρόνια, τις μετατάξεις σε άσχετες με τις συγκοινωνίες υπηρεσίες, και με νέες συνταξιοδοτήσεις προσωπικού κάθε μήνα, τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας, αυτή τη στιγμή υπολειτουργούν.

Μειωμένο εισιτήριο για πρωτοετείς φοιτητές με βεβαίωση εγγραφής

Όπως ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Παιδείας, οι πρωτοετείς φοιτητές έχουν τη δυνατότητα να κάνουν χρήση μειωμένου κομίστρου στις αστικές και υπεραστικές οδικές και σιδηροδρομικές συγκοινωνίες έως και τις 31 Οκτωβρίου 2014, με την επίδειξη της βεβαίωσης εγγραφής τους και της αστυνομικής τους ταυτότητας. Το μειωμένο κόμιστρο ισχύει σε όλους τους συγκοινωνιακούς φορείς (ΟΑΣΑ, ΟΑΣΘ, αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ).

Υπενθυμίζεται ότι η έκδοση της ακαδημαϊκής ταυτότητας που έχει αντικαταστήσει το φοιτητικό πάσο γίνεται μέσω της Ηλεκτρονικής Υπηρεσίας Έκδοσης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας στη διεύθυνση academicid.minedu.gov.gr, μετά από την έγκριση κάθε αίτησης για έκδοση ακαδημαϊκής ταυτότητας από τη γραμματεία της κάθε σχολής. Σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας η παραπάνω διευκόλυνση δεν πρόκειται να παραταθεί μετά την 31η Οκτωβρίου.
Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Πρόταση ιδιωτικής εταιρείας να αναλάβει τα καταργημένα νυχτερινά δρομολόγια του ΟΑΣΘ


Να αναλάβει τη διεξαγωγή των νυχτερινών δρομολογίων, που κατάργησε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), και μάλιστα με το ίδιο κόμιστρο, ενδιαφέρεται το γραφείο γενικού τουρισμού “Crazy Holidays”, το οποίο ήδη κατέθεσε σχετικό αίτημα αδειοδότησης στο υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων.

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της “Crazy Holidays”, Μιχάλης Πεζίκογλου, παρότι ο ΟΑΣΘ διατηρεί το μονοπώλιο των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης έως και δύο χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του Μετρό (σ.σ. η οποία αναμένεται -με βάση τις τελευταίες επίσημες ανακοινώσεις- το 2018), από τη στιγμή που ο Οργανισμός δεν επιθυμεί να εκτελεί τα νυχτερινά δρομολόγια, δημιουργείται ούτως ή άλλως ένα κενό σε βάρος της πόλης και του επιβατικού κοινού.

Λεωφορείο της Ο.ΣΥ «Μπούκαρε» στην βουλή!

Τις παρακάτω φωτογραφίες μας τις έστειλε αναγνώστης του etheldrivers.blogspot.com χωρίς ωστόσο να διευκρινίζει το πώς βρέθηκε εκεί το λεωφορείο το όποιο εκτελούσε το δρομολόγιο Χ-95 (Σύνταγμα - Αερολιμένας Αθηνών Express) όπως μας ενημέρωσε…Προφανώς ο δρόμος προς την πλατεία συντάγματος να ήταν «κλειστός» και η τροχαία να υπέδειξε στον οδηγό του λεωφορείου να κάνει μανούβρα στην είσοδο της βουλής ώστε να επιστρέψει και πάλι πίσω προς αεροδρόμιο…

Οδηγοί λεωφορείων.... Οι ήρωες της ασφάλτου!


Του Παναγιώτη Γεωργιάδη Δύσκολο πράγμα το τιμόνι. Πολύ δύσκολο. Κι όποιος έχει αντίθετη άποψη, ας το δοκιμάσει έστω και για μια ημέρα. Και θα καταλάβει, τι σημαίνει μαρτύριο…
Διότι οδηγός τουριστικού λεωφορείου, δεν σημαίνει: έβαλα γυαλί και παντελόνι Leee, ανέβηκα στο όχημα, κάθισα στην αναπαυτική καρέκλα, άνοιξα το κασετόφωνο με καψουροτράγουδα, έβαλα μπρος και έφυγα…
                                                                                            Οδηγός δεν σημαίνει: έχω το ένα χέρι στο τιμόνι και το άλλο τη φραπεδιά, και στα δεξιά μου «χαλβαδιάζω» την ομορφούλα αρχηγό γκρουπ-ξεναγό.

Οδηγός δε σημαίνει, βόλτες, και τζάμπα ταξιδάκια με καλή παρέα, αστειάκια, ανέκδοτα, χαβαλέ και χορός με τραγουδάκια μέσα στην καμπίνα..