Αρχές του 2015 ξεκινά η «Namco Hellas» την παραγωγή του θρυλικού αυτοκινήτου! Με μεγάλο ενδιαφέρον από χώρες της Αφρικής αλλά και αναπτυσσόμενες της Ασίας.
Στις αρχές του 2015 θα γίνει η επίσημη παρουσίαση του νέου Pony 5ης γενιάς από τη «Namco Hellas». Καλώς εχόντων των πραγμάτων, οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν το ερχόμενο καλοκαίρι. Οπως φαίνεται, το πιο δύσκολο βήμα, που κράτησε σχεδόν 2,5 χρόνια, ήταν να βρεθεί ο φορέας που θα δώσει την τεχνική πιστοποίηση.
Ο έλεγχος πιστοποίησης ποιότητας από την ΕΒΕΤΑΜ (Ανώνυμη Εταιρεία Βιομηχανικής Ερευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Εργαστηριακών Δοκιμών, Πιστοποίησης και Ποιότητας) αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο τρίμηνο.
Στις αρχές του 2015 θα γίνει η επίσημη παρουσίαση του νέου Pony 5ης γενιάς από τη «Namco Hellas». Καλώς εχόντων των πραγμάτων, οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν το ερχόμενο καλοκαίρι. Οπως φαίνεται, το πιο δύσκολο βήμα, που κράτησε σχεδόν 2,5 χρόνια, ήταν να βρεθεί ο φορέας που θα δώσει την τεχνική πιστοποίηση.
Ο έλεγχος πιστοποίησης ποιότητας από την ΕΒΕΤΑΜ (Ανώνυμη Εταιρεία Βιομηχανικής Ερευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Εργαστηριακών Δοκιμών, Πιστοποίησης και Ποιότητας) αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο τρίμηνο.
Αυτή τη στιγμή, όλη η προσοχή του ιδιοκτήτη της «Namco» Πέτρου Τζανέτου Κοντογούρη και των συνεργατών του έχει στραφεί στην προετοιμασία και ολοκλήρωση του τεχνικού φακέλου του νέου Pony, που θα κατατεθεί για να πάρει το όχημα την έγκριση πιστοποίησης ποιότητας. Από κει και πέρα, θα ξεκινήσει η οργάνωση της παραγωγής, η οποία απαιτεί επίσης τρεις μήνες, και θα γίνει η παραγγελία των μηχανικών μερών (κινητήρας, σασμάν, αναρτήσεις κ.λπ.), πέραν φυσικά από τον πίσω άξονα με τον οποίο θα εφοδιάζεται το νέο Pony και ο οποίος σχεδιάστηκε και θα κατασκευάζεται από τη «Namco». Το ίδιο ισχύει και για το σασί του αυτοκινήτου, το οποίο, όπως χαρακτηριστικά έχει δηλώσει ο Π.Τζ. Κοντογούρης, «το κατασκευάζουμε από ένα φύλλο λαμαρίνας». Χαμηλή τιμή αγοράς Στις αρχές του 2015 ξεκινά και η παραγωγή του νέου αυτοκινήτου, το οποίο θα έχει ελάχιστες διαφορές από το πρωτότυπο που έχει δει το φως της δημοσιότητας και έχει ήδη κεντρίσει το έντονο ενδιαφέρον των Ελλήνων καταναλωτών, καθώς συνδυάζει νέα τεχνολογία, πολύ χαμηλή τιμή αγοράς, και πάνω απ' όλα είναι ένα ελληνικό αυτοκίνητο. Με την έναρξη της παραγωγής του νέου Pony θα ξεκινήσουν σταδιακά και οι προσλήψεις προσωπικού. Κάτι το οποίο έχει δημιουργήσει υψηλές προσδοκίες, κυρίως στους μακροχρόνια ανέργους του νομού Θεσσαλονίκης, που περνούν πολύ δύσκολες στιγμές. Επίσης θα αναζητηθούν οι υποπρομηθευτές, οι οποίοι επίσης θα είναι ελληνικές επιχειρήσεις. Και μετά θα ακολουθήσει η παραγωγή της μηδενικής σειράς, όπως λέγεται, δηλαδή η παραγωγή 100 οχημάτων όλων των εκδόσεων, τα οποία θα παρουσιαστούν σε ενδιαφερόμενους αντιπροσώπους, ώστε να ακολουθήσει το σωστό μάρκετινγκ. Σύμφωνα με την υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της «Namco Hellas», Ιωάννα Παπαπαναγιώτου, στο παρελθόν η εταιρεία είχε 52 αντιπροσώπους. Εναν σε κάθε νομό της χώρας. «Αυτή τη φορά το ενδιαφέρον είναι πολύ πιο έντονο. Θα υπάρξει μεγάλο δίκτυο αντιπροσώπων σε όλη τη χώρα», τονίζει. Και μπορεί το ενδιαφέρον στην Ελλάδα να είναι μεγάλο, αλλά, όπως λέει η Ι. Παπαπαναγιώτου, από την Αφρική και τις αναπτυσσόμενες χώρες είναι τεράστιο και ήδη οι παραγγελίες καταφθάνουν κατά χιλιάδες. Πρόκειται για μεγάλες παραγγελίες της τάξης των 25.000 αυτοκινήτων, τα οποία μάλιστα οι έμποροι αυτοκινήτων πιέζουν για να τα παραλάβουν όσο το δυνατόν συντομότερα. «Σ' αυτήν ακριβώς τη μεγάλη ζήτηση συνίσταται και η ιδέα της εγκατάστασης μικρών εργοστασίων (mini plan) σε κάθε χώρα. Με τη βοήθεια της "Namco", θα δίνεται η δυνατότητα στις χώρες αυτές να παράγουν το δικό τους εθνικό αυτοκίνητο και να καταπολεμήσουν την ανεργία κάνοντας νέες προσλήψεις». Κάτι που θα καταστήσει το νέο Pony σημαντικό μοχλό ανάπτυξης στις αναπτυσσόμενες χώρες της Αφρικής και της Ασίας. Αν σ' αυτό προστεθούν οι 410 νέες θέσεις εργασίας που προγραμματίζει η «Namco», οι 2.700 νέες έμμεσες θέσεις εργασίας, που υπολογίζεται ότι θα προκύψουν (υποπρομηθευτές, αντιπροσωπείες, νέοι πωλητές κ.λπ.), η επιστροφή του ΦΠΑ στην ελληνική οικονομία και πολλά ακόμη οφέλη, όλα αυτά κάνουν τον Π.Τζ. Κοντογούρη και τους συνεργάτες του να ευελπιστούν ότι το ελληνικό κράτος θα δει στο νέο Pony ένα όχημα ανάπτυξης και θα το βοηθήσει ώστε να ξεπεραστούν γρήγορα οποιαδήποτε άλλα μικρότερα ή μεγαλύτερα εμπόδια προσπαθήσουν να ανακόψουν την πορεία του. Το νέο Pony θα εφοδιάζεται με τρεις διαφορετικούς κινητήρες, οι οποίοι θα προέρχονται ο καθένας από διαφορετική αυτοκινητοβιομηχανία. Προς το παρόν δεν μπορούν να ανακοινωθούν, γιατί υπάρχει υπογραφή συμφωνίας εμπιστευτικότητας μέχρι να ξεκινήσει η παραγωγή. Θα υπάρχουν κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, αλλά και συνδυασμού βενζίνης-φυσικού αερίου. Ειδικά για την παραγωγή του μοντέλου με τον κινητήρα βενζίνης-φυσικού αερίου, που αποτελεί τη γ' φάση παραγωγής του αυτοκινήτου, η «Namco» βρίσκεται σε συνεργασία με τη ΔΕΠΑ, καθώς η παραγωγή του αυτοκινήτου με το συγκεκριμένο κινητήρα εξαρτάται άμεσα από το πότε θα αναπτυχθεί το δίκτυο πρατηρίων ανεφοδιασμού αυτοκινήτων με φυσικό αέριο. Δύο πετρελαιοκίνητες Η β' φάση, που τοποθετείται χρονικά σε ένα χρόνο από την έναρξη παραγωγής του νέου Pony, αφορά την έκδοση 4x4. Αυτή θα περιλαμβάνει δύο εκδόσεις οι οποίες θα είναι και οι δύο πετρελαιοκίνητες, ενώ τα αυτοκίνητα θα είναι πιο στιβαρά από το απλό Pony. Ο ένας κινητήρας θα είναι 1.300 κ.ε. και ο δεύτερος 1.600 κ.ε. Η πρώτη έκδοση θα απευθύνεται σε απλούς καταναλωτές, κυνηγούς, περιηγητές κ.λπ., ενώ η δεύτερη θα απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματίες, που χρειάζεται να μεταφέρουν πολύ μεγαλύτερα φορτία και θα χρειάζονται έναν πιο ισχυρό κινητήρα. Το Pony επισήμως μπορεί να μεταφέρει φορτίο 800 κιλών, αλλά ανεπίσημα μπορεί να «σηκώσει» και 1.200 κιλά. Αλλά τα σχέδια του Π.Τζ. Κοντογούρη δεν σταματούν στο Pony. Στο εργοστάσιο της «Namco» υπάρχει ήδη έτοιμη σειρά βαρέων οχημάτων, από στρατιωτικά φορτηγά, αγροτικά, για γεωτρήσεις και πολλές άλλες βαριές χρήσεις, τα οποία μέχρι τώρα είχαν την ίδια τύχη με το Pony. Δεν υπήρχε τρόπος να πάρουν πιστοποίηση. Τώρα που το Pony άνοιξε το δρόμο κι έσπασε το φράγμα της γραφειοκρατίας, η παραγωγή και αυτών των ελληνικών οχημάτων μοιάζει να βρίσκεται πολύ κοντά. |