Δυστυχώς για μία ακόμη πολλοστή φορά οι πολίτες οι οποίοι εξυπηρετούνται από την λεωφορειακή γραμμή 330 Σταθμός Προαστιακού Κορωπίου - Αγία Μαρίνα ταλαιπωρηθήκαν πάρα πολύ λόγω της μη εκτέλεσης προγραμματισμένου δρομολογίου...
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΠΙΒΑΤΗ
ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ "330 ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΚΟΡΩΠΙΟΥ - ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ" ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΑΥΤΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΑΦΙΞΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ Πιο συγκεκριμένα εχτές Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014 δεν πραγματοποιήθηκε ουδέποτε το προγραμματισμένο κατά τα άλλα δρομολόγιο των 15:35 από τον προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό του Κορωπίου προς την Αγία Μαρίνα .
Όλοι εμείς οι επιβάτες της συγκεκριμένης λεωφορειακής γραμμής για ακόμα μία φορά ταλαιπωρηθήκαμε πάρα πολύ και καθυστερήσαμε να φτάσουμε στον τελικό μας προορισμό καθώς αντί για τις 15:35 περιμέναμε, επιπλέον σαράντα πέντε ολόκληρα λεπτά, το αμέσως μεθεπόμενο δρομολόγιο των 16:20 το οποίο πραγματοποιήθηκε κανονικά και στην ώρα του .
Να επισημάνω ότι προσωπικά στην αφετηρία του προαστιακού προσωπικά βρισκόμουν από τις 15:22 οπότε και ήρθε το με χρονική καθυστέρηση τρένο του προαστιακού σιδηροδρόμου καθώς κανονικά θα έπρεπε να είχε καταφθάσει στον προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό του Κορωπίου στις 15:15.
Τον τελευταίο χρονικό διάστημα σε αυτήν την λεωφορειακή γραμμή παρατηρείται ξανά το φαινόμενο πολλά δρομολόγια να μην διεξάγονται κανονικά, μάλιστα σε σχετική συζήτηση με τον οδηγό του λεωφορείου του δρομολογίου των 16:20 σχετικά με το ζήτημα της μη κανονικής εκτέλεσης δρομολογίων αναφέρθηκε από τον οδηγό ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα λόγω έλλειψης οδηγών κόβονται ολόκληρες βάρδιες με αποτέλεσμα τα δρομολόγια να μην εκτελούνται κανονικά και ανέφερε μάλιστα ότι από εδώ και στο εξής θα πρέπει να συνηθίσουμε μία τέτοια κατάσταση.
Επιπλέον του συγκεκριμένου προβλήματος πρέπει να αναφέρω ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα λόγω της βραδυπορίας του προαστιακού σιδηροδρόμου και της καθυστερημένης πολλές φορές άφιξης στον προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό του Κορωπίου παρατηρείται το φαινόμενο πολλές φορές οι επιβάτες της λεωφορειακής γραμμής 330 να χάνουν το δρομολόγιο για ένα ή δύο λεπτά, όταν αυτό ξεκινά κανονικά στην ώρα του δηλαδή στις 15:35 .
Παραδείγματος χάριν το δρομολόγιο του προαστιακού σιδηροδρόμου το οποίο εκκινεί από τα Άνω Λιόσια με κατεύθυνση προς το αεροδρόμιο στις 15:02 κανονικά θα πρέπει να καταφθάνει στον προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό του Κορωπίου στις 15:30 , ωστόσο το τελευταίο χρονικό διάστημα λόγω των βραδυποριών και καθυστερήσεων του προαστιακού σιδηροδρόμου έχει παρατηρηθεί ότι καταφθάνει στις 15:35 ή 15:36 ή στις 15:37 με αποτέλεσμα όταν ο οδηγός της λεωφορειακής γραμμής 330 Προαστιακός Κορωπίου – Αγία Μαρίνα ξεκινήσει κανονικά στην ώρα του, οι επιβάτες της συγκεκριμένης γραμμής οι οποίοι καταφθάνουν μέσω του προαστιακού σιδηροδρομικού δικτύου χάνουν οριακά για ένα με δύο λεπτά το λεωφορείο των 15:35 και πρέπει να περιμένουν για ολόκληρα σαράντα πέντε λεπτά το αμέσως επόμενο δρομολόγιο (της λεωφορειακής γραμμής 330) των 16:20 .
• Επειδή αυτή η γραμμή είναι κομβικής σημασίας για την εξυπηρέτηση μίας σειράς περιοχών όπως του Αγίου Δημητρίου Κρωπιάς, της Αγίας Μαρίνας Κρωπιάς, του Κίτσι Κρωπίας.
• Επειδή την συγκεκριμένη λεωφορειακή γραμμή την χρησιμοποιεί πολύς κόσμος προκειμένου να αποβιβαστεί στην παραλιακή Λεωφόρος Σουνίου προκειμένου να χρησιμοποιήσει την λεωφορειακή γραμμή Ε22 από όπου έχει ανταπόκριση είτε προς Σαρωνίδα , είτε προς Ελληνικό .
• Επειδή υπάρχουν πολλές περιοχές τις οποίες εξυπηρετεί αποκλειστικά και μόνον η συγκεκριμένη λεωφορειακή γραμμή.
• Επειδή μόνον δύο οδηγοί διατίθενται στην συγκεκριμένη λεωφορειακή γραμμή σε κάθε βάρδια με συχνότητα κανονικής διέλευσης κάθε σαράντα πέντε με μία ώρα και σε περίπτωση που ο ένας οδηγός δεν ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του ή ένα όχημα παρουσιάσει κάποια βλάβη η συχνότητα διέλευσης φτάνει την μιάμιση με δύο ώρες πράγμα εξωφρενικά για δρομολόγιο αστικής συγκοινωνιακής γραμμής .
Θα ήθελα για μία ακόμα φορά να σας παρακαλέσω να αντιμετωπίσετε με ιδιαίτερη ευαισθησία το ζήτημα της καλής λειτουργίας, της βελτίωσης της συχνότητας διέλευσης , του συντονισμού των δρομολογίων από τον προαστιακό σιδηροδρομικό σταθμό του Κορωπίου με τις ώρες άφιξης του προαστιακού σιδηροδρόμου έτσι ώστε να μην ταλαιπωρούνται άδικα οι πολίτες – επιβάτες.
Υστερόγραφο: Επειδή στους σταθμούς του αστικού δικτύου του προαστιακού σιδηροδρόμου είτε έχουν αφετηρία είτε έχουν διέλευση αρκετές λεωφορειακές γραμμές των λεωφορείων των οδικών συγκοινωνιών (330- 120- 309- 308- 307 στο Κορωπί, και άλλες σε άλλους προαστιακούς σιδηροδρομικούς σταθμούς όπως η 306, 305, κ.τ.λ.) θα πρέπει κατά την προσωπική μου άποψη να υπάρχει μία συνεχή συνεργασία και επικοινωνία ανάμεσα στην Τραινοσέ και τις Συγκοινωνίες Αθηνών και τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) ως προς τον καθορισμό τον χρονοπρογραμματισμό των λεωφορειακών γραμμών των οδικών συγκοινωνιών ώστε αυτά να συντονίζονται με τις ώρες άφιξης του προαστιακού σιδηροδρόμου , αλλά και ως προς τον καθορισμό μίας ενιαίας δυσλειτουργικής τιμολογιακής πολιτικής ενιαίου κομίστρου όπως εξάλλου ορθός συμβαίνει σήμερα με την ισχύ των προϊόντων κομίστρου του ΟΑΣΑ στο αστικό προαστιακό δίκτυο της Τραινοσέ. (Πειραιάς – Μαγούλα –Κορωπί).
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας και σας ζητώ συγγνώμη για το προηγηθέν μακροσκελές κείμενο μου αλλά νομίζω ότι είναι αναγκαίο κάποιος να σας τα γράψει προκειμένου να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την ποιότητα του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου, να συντονίσετε τα μέσα μαζικής μεταφοράς με έξυπνο τρόπο μεταξύ τους, προκειμένου να προωθηθεί αποτελεσματικά η αστική κινητικότητα, να προωθηθούν οι συνδυαστικές μεταφορές μέσα στην πόλη αλλά και η διαλειτουργική τιμολόγηση αυτών.
Γιώργος