Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Ποιος αναλαμβάνει το τιμόνι του ΟΑΣΑ

Εγκρίθηκε από την Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής ο προτεινόμενος από τον υπουργό Υποδομών κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για τη θέση του πρόεδρου και διευθύνοντος συμβούλου του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) κ. Γρηγόρης Δημητριάδης.

Ο κ. Δημητριάδης, ο οποίος είναι ηλεκτρολόγος - ηλεκτρονικός μηχανικός, είναι 35 ετών και μέχρι πρότινος διατελούσε συντονιστής του υπουργείου Ανάπτυξης για την Εθνική Στρατηγική Διευκόλυνσης του Εξωτερικού Εμπορίου, αποτελώντας πρόσωπο ευρύτερης αποδοχής.

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Άσκηση αγωγών του Ο.Α.Σ.Α. κατά του Υπουργείου Οικονομικών


Άσκηση αγωγών του Ο.Α.Σ.Α. κατά του Υπουργείου Οικονομικών και του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας για διεκδίκηση οφειλών...


Διεκδίκηση οφειλών για κάλυψη της διαφοράς κομίστρου από την παροχή δικαιώματος μετακίνησης μειωμένου κομίστρου ετών 2011 & 2012 πολυτέκνων & μελών της οικογενείας τους, καθώς επίσης ηλικιωμένων άνω των 65 ετών και νέων 7 - 18 ετών, με τα Μ.Μ.Μ. αρμοδιότητας Ο.Α.Σ.Α.

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Έρχονται προσλήψεις ανέργων για ελεγκτές στα μέσα μεταφοράς

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣΑΝΕΡΓΟΙΕΛΕΓΚΤΕΣΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ 2013-11-13 Αξιολόγηση:51 2 3 4 5 (3 ψήφοι) Έρχονται προσλήψεις ανέργων για ελεγκτές στα μέσα μεταφοράς Έρχονται προσλήψεις ανέργων για ελεγκτές στα μέσα μεταφοράς Προωθείται πρόγραμμα όπου θα προβλέπει προσλήψεις ανέργων εγγεγραμένων στα μητρώα του ΟΑΕΔ για την κάλυψη θέσεων στα μέσα μαζικής μεταφοράς όπου θα εργαστούν ως ελεγκτές . Συγκεκριμένα ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος μιλώντας στο συνέδριο ATTAC με θέμα «Βιώσιμες δημόσιες αστικές συγκοινωνίες στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης» που πραγματοποιήθηκε στην Τεργέστη αναφέρθηκε στα μέτρα για την καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής και ανακοίνωσε μια σειρά από μέτρα για την αντιμετώπιση του φαινομένο

Τα λεωφορεία έχασαν το 25% των επιβατών τους. -50% οι μισθοί από το 2009

Εμφανή είναι τα απόνερα του Μνημονίου στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και ειδικότερα στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, με μεγάλα «θύματα» τους εργαζομένους και τους χρήστες των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Του Φώτη Φωτεινού

Η νέα εταιρεία που δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση λεωφορείων - τρόλεϊ, «Οδικές Συγκοινωνίες», γνώρισε μείωση επιβατών 25% και δρομολογίων (οχηματοχιλιόμετρα) 22%, σε σχέση με το 2009.

Η συρρίκνωση του συγκοινωνιακού έργου αποτελεί απόρροια της μείωσης του προσωπικού κατά 2.064 άτομα, ήτοι 25% και των δαπανών μισθοδοσίας κατά 50%!

Με τα ανωτέρω στοιχεία, εύκολα αντιλαμβάνεται κάποιος γιατί έχουν μειωθεί ή και καταργηθεί αρκετά δρομολόγια (έχει ανασχεδιαστεί περίπου το 1/3 των δρομολογίων) και, ανά περιπτώσεις, έχει αυξηθεί ο χρόνος αναμονής των επιβατών στις στάσεις.

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Τα Μνημόνια διαλύουν τις αστικές συγκοινωνίες...



Του ΦΩΤΗ ΦΩΤΕΙΝΟΥ

Συρρικνώνονται ταχύτατα δρομολόγια, προσωπικό και επιβάτες. Αυτό, σε συνδυασμό με το «ψαλίδι» στις κρατικές επιδοτήσεις, οδηγεί σε κατάρρευση το σύστημα των δημόσιων οδικών μεταφορών. Εμφανή είναι τα απόνερα του Μνημονίου στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και ειδικότερα στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, με μεγάλα «θύματα» τους εργαζομένους και τους χρήστες των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Η νέα εταιρεία που δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση λεωφορείων - τρόλεϊ, «Οδικές Συγκοινωνίες», γνώρισε μείωση επιβατών 25% και δρομολογίων (οχηματοχιλιόμετρα) 22%, σε σχέση με το 2009. Η συρρίκνωση του συγκοινωνιακού έργου αποτελεί απόρροια της μείωσης του προσωπικού κατά 2.064 άτομα, ήτοι 25% και των δαπανών μισθοδοσίας κατά 50%!

Ελλείψεις

Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

ΟΑΣΑ - ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΘΗΝΩΝ σημειώσατε 2!!! Και το επιβατικό της Αθήνας αλλόφρονο!!!


Ο ΟΑΣΑ εξέδωσε  δελτίο τύπου για την δρομολόγηση, λεωφορείων και τρόλεϊ, λόγω του Μαραθωνίου (ΕΔΩ)

Σύμφωνα λοιπόν με την τροχαία οι δρόμοι και οι ώρες που θα παραμείνουν οι κλειστοί δρόμοι είναι οι εξής (ΕΔΩ):

ΕΛΑΦΡΥΝΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ


Μηδενισμός ζημιών στις συγκοινωνίες

ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΜΟΣΧΟΥ

Περίπου 35 εκατ. ευρώ θα εισέλθουν μέχρι το τέλος του έτους στα ταμεία της ΟΣΥ και της ΣΤΑΣΥ από τα χρέη των υπουργείων για τα μειωμένα εισιτήρια σε πολύτεκνους, μαθητές και φοιτητές, συνταξιούχους και στρατιωτικούς. Με τα κονδύλια αυτά η εικόνα των συγκοινωνιακών φορέων βελτιώνεται σημαντικά και μπορεί να καλυφθεί το «κενό» της μειωμένης επιδότησης, Παράλληλα η συνολική βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων το 2013 και για τους δύο συγκοινωνιακούς φορείς, την ΟΣΥ και την ΣΤΑΣΥ, θα φτάσει τα 50 εκατ. ευρώ οδηγώντας την πρώτη σε κλείσιμο της «μαύρης τρύπας» που δημιουργεί κάθε χρόνο και τη δεύτερη σε κερδοφορία.

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Απολύσεις - μειώσεις - διαγραφή δρομολογίων, το τρίπτυχο πλάνο για τα ΜΜΜ το 2014...



Καυτό προβλέπεται το 2014 για τις δημόσιες συγκοινωνίες της Αθήνας.
Συρρίκνωση του συγκοινωνιακού δικτύου, με κόψιμο δρομολογίων που καταγράφουν μειωμένη επιβατική κίνηση, προαναγγέλλει ουσιαστικά η μείωση της κρατικής επιχορήγησης για τους συγκοινωνιακούς φορείς, την οποία προτείνει το Υπουργείο Οικονομικών για την τριετία 2014 - 2017.
Μάλιστα δεν αποκλείεται σε κάποιους συγκοινωνιακούς φορείς να υπάρξουν και μειώσεις στον αριθμό των εργαζομένων, αφού γίνεται σαφές ότι με τις μειώσεις τα νούμερα δεν βγαίνουν.

Το υπουργείο προτείνει «κούρεμα» επιδοτήσεων της τάξης των 120 εκατ. το 2014 και περαιτέρω διεύρυνσή του στα 150 εκατ. το 2015, σε σχέση με την εγκριθείσα επιδότηση του 2013 (380 εκατ. ήταν το αρχικό κονδύλι).

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Συγκοινωνίες: «Κουτσουρεμένη» η επιδότηση 2014 - Έρχεται μείωση δρομολογίων


Συρρίκνωση του συγκοινωνιακού έργου με κόψιμο δρομολογίων που καταγράφουν μειωμένη επιβατική κίνηση προαναγγέλλει ουσιαστικά η μείωση της κρατικής επιχορήγησης για τους συγκοινωνιακούς φορείς την οποία... προτείνει το υπουργείο Οικονομικών για την τριετία 2014 – 2017.

Μάλιστα δεν αποκλείεται σε κάποιους συγκοινωνιακούς φορείς να υπάρξουν και μειώσεις στον αριθμό των εργαζομένων, αφού γίνεται σαφές ότι με τις μειώσεις τα νούμερα δεν βγαίνουν.

Το υπουργείο Οικονομικών προτείνει «κούρεμα» επιδοτήσεων της τάξης των 120 εκατ. το 2014 και περαιτέρω διεύρυνσή του στα 150 εκατ. το 2015, σε σχέση με την εγκριθείσα επιδότηση του 2013 (380 εκατ. ήταν το αρχικό κονδύλι).

Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Ο Κώστας Κόκκορης ζητά πύκνωση των δρομολογίων!


Συνάντηση Δημάρχου Κώστα Κόκκορη με στελέχη του ΟΑΣΑ...

Συνάντηση με θέμα την πύκνωση των δρομολογίων των συγκοινωνιακών γραμμών του ΟΑΣΑ που εξυπηρετούν τους κατοίκους της Γλυφάδας είχε ο Δήμαρχος Κώστας Κόκκορης με στελέχη της Δ/νσης Συγκοινωνιακού Σχεδιασμού του ΟΑΣΑ στο Δημαρχείο.

Στόχος της συνάντησης αναφέρει ο Δήμαρχος Κώστας Κόκκορης στοetheldrivers ήταν η ενημέρωση σχετικά με τα προβλήματα και τις ανάγκες που έχουν προκύψει μετά τη λειτουργία του Μετρό στο Ελληνικό καθώς και οι δυνατότητες αντιμετώπισης τους για την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των κατοίκων και των επισκεπτών της πόλης.

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Τρία χρόνια φυλάκιση στον οδηγό του ΟΑΣΘ...


Τρία χρόνια φυλάκιση στον οδηγό του ΟΑΣΘ με το βαρύ χέρι - Είχε ξυλοκοπήσει νεαρό γιατί έκλεινε λεωφορειόδρομο με το ΙΧ του

Ποινή φυλάκισης τριών ετών, εξαγοράσιμη προς 5 ευρώ την ημέρα, επέβαλε το Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης σε οδηγό του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) για τον άγριο ξυλοδαρμό νεαρού που είχε μπλοκάρει με το ΙΧ του λεωφορειολωρίδα. Για την ίδια υπόθεση το δικαστήριο επέβαλε ποινή φυλάκισης τριών μηνών, με αναστολή, και στον οδηγό του αυτοκινήτου.

Κατά την απολογία του ο οδηγός του ΟΑΣΘ ισχυρίστηκε ότι ο οδηγός του ΙΧ κινήθηκε απειλητικά εναντίον του, ενώ, όπως είπε, θόλωσε όταν ο νεαρός έβρισε την νεκρή γυναίκα του.

Το περιστατικό συνέβη τα Χριστούγεννα του 2009 στην Εγνατία Οδό. Σύμφωνα με μαρτυρίες, ο οδηγός του Ι.Χ. είχε σταθμεύσει για λίγα λεπτά το όχημά του στο λεωφορειόδρομο, προκαλώντας την οργή του οδηγού του ΟΑΣΘ, ο οποίος κατέβηκε από το λεωφορείο για να ζητήσει το λόγο και μετά από λογομαχία, χτύπησε τον νεαρό με αποτέλεσμα να τον στείλει στο νοσοκομείο.

Τρία χρόνια φυλάκιση στον οδηγό του ΟΑΣΘ...


Τρία χρόνια φυλάκιση στον οδηγό του ΟΑΣΘ με το βαρύ χέρι - Είχε ξυλοκοπήσει νεαρό γιατί έκλεινε λεωφορειόδρομο με το ΙΧ του                                                                 Ποινή φυλάκισης τριών ετών, εξαγοράσιμη προς 5 ευρώ την ημέρα, επέβαλε το Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης σε οδηγό του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) για τον άγριο ξυλοδαρμό νεαρού που είχε μπλοκάρει με το ΙΧ του λεωφορειολωρίδα. Για την ίδια υπόθεση το δικαστήριο επέβαλε ποινή φυλάκισης τριών μηνών, με αναστολή, και στον οδηγό του αυτοκινήτου.   Κατά την απολογία του ο οδηγός του ΟΑΣΘ ισχυρίστηκε ότι ο οδηγός του ΙΧ κινήθηκε απειλητικά εναντίον του, ενώ, όπως είπε, θόλωσε όταν ο νεαρός έβρισε την νεκρή γυναίκα του.                            Το περιστατικό συνέβη τα Χριστούγεννα του 2009 στην Εγνατία Οδό. Σύμφωνα με μαρτυρίες, ο οδηγός του Ι.Χ. είχε σταθμεύσει για λίγα λεπτά το όχημά του στο λεωφορειόδρομο, προκαλώντας την οργή του οδηγού του ΟΑΣΘ, ο οποίος κατέβηκε από το λεωφορείο για να ζητήσει το λόγο και μετά από λογομαχία, χτύπησε τον νεαρό με αποτέλεσμα να τον στείλει στο νοσοκομείο.

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Τρεις οδηγοί ταξί συνελήφθησαν στα ΚΤΕΛ Κηφισού και στο κέντρο

Τρείς οδηγοί ταξί συνελήφθησαν σήμερα στα ΚΤΕΛ του Κηφισού και το κέντρο της Αθήνας, καθώς κατά τη διάρκεια ελέγχων, διαπιστώθηκε ότι είχαν πειράξει τα ταξίμετρα και τις ταμειακές μηχανές.

Ο ένας εξ αυτών είχε τοποθετημένη, ενώ οι άλλοι δύο κατείχαν εντός των οχημάτων τους, έτοιμες να χρησιμοποιηθούν, ειδικές συνδεσμολογίες πρόκλησης παρεμβολών στις ταμειακές μηχανές των οχημάτων μη προβαίνοντας παράλληλα στην έκδοση αποδείξεων.

ΠΗΓΗ

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Ο κύβος ερρίφθη! - Σε ιδιώτες η συντήρηση δικτύου του ΟΣΕ


Οι διαδικασίες θα προχωρήσουν γρήγορα και μέσα στον Νοέμβριο αναμένεται η κατάθεση στη Γενική Γραμματεία ΣΔΙΤ του φακέλου για την προκήρυξη του διαγωνισμού...

Βήμα-βήμα προχωρά η αποψίλωση του ΟΣΕ και το μοίρασμα σε ιδιώτες των δραστηριοτήτων που είχε στο παρελθόν ο όμιλος.

Μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την τεχνική βάση (Rosco), οι οποίες βρίσκονται σε φάση αποκρατικοποίησης, φτάνει η ώρα να περάσει σε ιδιώτες και η συντήρηση του δικτύου.

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Ξηλώθηκε ολόκληρη η διοίκηση του ΟΑΣΑ Τον «αποκεφαλισμό» του Δ.Σ. αποφάσισε ο υπ. Υποδομών Μιχ. Χρυσοχοϊδης


Στον «αποκεφαλισμό» του διοικητικού συμβούλίου του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) προχώρησε την Τετάρτη ο υπουργός Υποδομών κ.Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.                                                                  Σύμφωνα με πληροφορίες, αιτία ήταν η μη συμβασιοποίηση των οικονομικών υποχρεώσεων των υπουργείων που εμπλέκονται σε διάφορα μειωμένα εισιτήρια (μαθητές, ΑμεΑ, ένστολοι κτλ.) από την πλευρά του οργανισμού, με αποτέλεσμα να χαθούν χρήματα, την ώρα που το υπουργείο Υποδομών προσπαθεί να αναστείλει την αύξηση των εισιτηρίων.

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Διαχωρίζουν γραμμές εργαζόμενους και επιβάτες σε πρότυπους και μη!


Ανακοίνωση συνδικάτου εργαζομένων ΟΑΣΑ....



                                       
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Συγκοινωνίες: Φρένο στην αύξηση εισιτηρίων η προσαρμογή €50 εκατ.



Μειώθηκε το κόστος ΟΑΣΑ, ισοσκελίστηκε ο προϋπολογισμός της ΣΤΑΣΥ
Δεν υπάρχει κανένας λόγος αύξησης των εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, σύμφωνα με στελέχη του ΟΑΣΑ, καθώς οι αστικές συγκοινωνίες πέτυχαν μία εμπροσθοβαρή προσαρμογή, ύψους σχεδόν 50 εκατ. ευρώ στο επτάμηνο του 2013 σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Μάλιστα, η ΣΤΑΣΥ κατέγραψε πλεόνασμα λειτουργίας και δεν θα χρησιμοποιήσει κρατική επιδότηση έως το τέλος του έτους, ενώ η ΟΣΥ παρόλο που δεν τα πήγε καλά στα έσοδα, έχει μειώσει θεαματικά τα έξοδά της και βελτίωσε τη θέση της.

Στόχος του υπουργείου Μεταφορών είναι να αυξηθεί το κόστος, χωρίς να… φανεί η αύξηση – Δεν αποκλείεται ακόμη και «ξαφνικός θάνατος» για τον ΟΑΣΑ


Της Χαράς Τζαναβάρα
Η κατάργηση του ενιαίου εισιτηρίου του 1,40 ευρώ είναι ένα από τα εναλλακτικά σενάρια που εξετάζει το υπουργείο Μεταφορών για να καλύψει την απαίτηση της τρόικας για αύξηση των τιμών στις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας. Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο δεν αποκλείεται ο «ξαφνικός θάνατος» για τον ΟΑΣΑ, τον συντονιστικό φορέα των συγκοινωνιών στο Λεκανοπέδιο, που απασχολεί περίπου 100 εργαζομένους.

«Το κράτος δεν έχει πληρώσει τις οφειλές του» ΟΑΣΘ

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ επισημαίνει: «Δεν είναι ο ΟΑΣΘ που επιδοτείται, ο επιβάτης επιδοτείται», συμπληρώνοντας ότι ο Οργανισμός χάνει περίπου 20 εκατομμύρια ευρώ από τους περιορισμούς που βάζει το κράτος στα εισιτήρια
 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Του Νίκου Φωτόπουλου
Αγρια «κόντρα» με τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης φαίνεται ότι άνοιξε ο υπουργός Υποδομών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, με τις δηλώσεις του για μείωση του λειτουργικού κόστους ώστε να μην υπάρξει αύξηση του εισιτηρίου για τους πολίτες. «Αιφνιδιαστήκαμε από τις δηλώσεις του κ. Χρυσοχοΐδη, γιατί στις επαφές που είχαμε μαζί του στη Θεσσαλονίκη κατά τη διάρκεια της ΔΕΘ συμφωνήσαμε να συναντηθούμε τις επόμενες εβδομάδες για να συζητήσουμε και δεν μας ανέφερε κάτι τέτοιο», δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης, φανερά ενοχλημένος από τις δηλώσεις του υπουργού. Τόνισε ακόμη ότι ο Οργανισμός είχε ζητήσει δύο γνωμοδοτήσεις από καθηγητές του Εργατικού Δικαίου, τον κ. Γιάννη Κουκιάδη και την κ. Βικτωρία Δούκα, που ξεκαθάρισαν ότι οι επιχειρησιακές συμβάσεις του ΟΑΣΘ δεν θίγονται από το Μνημόνιο.