Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Ιωάννινα: Λεωφορείο του αστικού ΚΤΕΛ, έπεσε σε φούρνο


Αστικό λεωφορείο έπεσε σε αρτοποιείο, στη συμβολή της Λεωφόρου Γράμμου με την οδό Τσιάρα, Φίλιου, Τάτση!Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, ο οδηγός του λεωφορείου έχασε τον έλεγχο του οχήματος, αρχικά προσέκρουσε σε ένα αυτοκίνητο και στη συνέχεια κατέληξε στην είσοδο του φούρνου και ευτυχώς, σταμάτησε επάνω σε μια κολόνα. Ευτυχώς από τη σύγκρουση δεν έχει τραυματιστεί κανείς, μιας και στο λεωφορείο δε υπήρχαν επιβάτες. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες,ο οδηγός του οχήματος ένιωσε μια αδιαθεσία...
Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και δύναμη της τροχαίας.


Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Σε ακρόαση στην βουλή, οι νέες διοικήσεις ΕΡΓΟΣΕ και ΕΥΔΑΠ.



Ακρόαση από τη Βουλή για τον διορισμό του στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΥΔΑΠ πρόκειται να περάσει την προσεχή Τρίτη (ή τουλάχιστον έτσι ήταν προγραμματισμένο) ο Γιάννης Μπενίσης.
Η δημοσίευση της πρόσκλησης ακρόασης στον ιστότοπο της Βουλής την Παρασκευή -και με δεδομένη τη συγκυρία- προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις, με δεδομένο ότι ο κ. Μπενίσης τυγχάνει σύντροφος της περιφερειάρχη Αττικής Ρένας Δούρου. Ο κ. Μπενίσης είχε και προ μηνών βρεθεί στο επίκεντρο, όταν δημοσιεύματα τον έφεραν να έχει τοποθετηθεί σε θέση στην Περιφέρεια, γεγονός όμως που τελικά δεν ίσχυε.

Δωρεάν οι αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα μέχρι 6 Ιουλίου


Δωρεάν θα γίνονται οι μετακινήσεις με τις αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα μέχρι την ερχόμενη Δευτέρα 6 Ιουλίου, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης. Η σχετική απόφαση θα βγει εντός της ημέρας προκειμένου να διευκολυνθούν οι πολίτες, λόγω των μέτρων περιορισμού, και θα αφορά το Μετρό, τα αστικά λεωφορεία, τον ΗΣΑΠ και τα τρόλει, αλλά όχι τον Προαστιακό και τα ΚΤΕΛ.


«Έχουμε πάρει μια απόφαση χθες, όσο είναι σε αργία οι τράπεζες να διευκολύνουμε όσο μπορούμε περισσότερο τους πολίτες. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο θα ληφθούν πάρα πολλά μέτρα. Ένα από αυτά θα είναι μετά τη νομοθετική ρύθμιση αυτού του θέματος εάν προλάβουμε σήμερα ή αύριο και λόγω των διαδικασιών, να υπάρχουν δωρεάν συγκοινωνίες από τις δημόσιες συγκοινωνίες που έχουμε στην Αθήνα» τόνισε ο υπουργός, μιλώντας στο Mega.

Πρόσθεσε ότι η απόφαση θα ισχύει «μέσα στη μέρα ή το αργότερο αύριο» και σημείωσε ότι το κόστος της υπολογίζεται περίπου στα 4 εκατ. ευρώ.

Η απόφαση δεν θα αφορά τη Θεσσαλονίκη και τις άλλες επαρχιακές πόλεις, όπου οι συγκοινωνίες εκτελούνται από ιδιωτικούς φορείς.

Το δημόσιο «πληγώνει» τον ΟΣΕ: Απώλεια ενοικίων τροχαίου υλικού και μείωση επιδότησης



Το ελληνικό δημόσιο «πληγώνει» τις επιδόσεις του ΟΣΕ. Ο οργανισμός αντιμετωπίζει πλέον δυο προβλήματα: Απώλεσε τα έσοδα από τα ενοίκια τροχαίου υλικού, τα οποία αποτελούν έσοδο του ελληνικού δημοσίου, αλλά και τη μειωμένη κρατική επιχορήγηση.
Ειδικότερα, η κρατική επιχορήγηση έφτασε πέρσι τα 53 εκατ., έναντι 77,5 εκατ., με αποτέλεσμα τα λοιπά έσοδα εκμετάλλευσης να διαμορφωθούν στα 109 εκατ., έναντι 144,4 εκατ. το 2013.
Αντίθετα, ο κύκλος εργασιών (δεν περιλαμβάνονται τα λοιπά έσοδα εκμετάλλευσης, όπως η κρατική επιδότηση, κ.α.) παρέμεινε σταθερός, φτάνοντας τα 39,6 εκατ., έναντι 39,5 εκατ. τη χρήση του 2013.

Λογιστικά, ο ΟΣΕ αξιώνει 757 εκατ. από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η ΕΕ αποφασίζει για το "σβήσιμό" τους



Ο νόμος εξυγίανσης (;) του ομίλου ΟΣΕ (3891/2010) επέφερε - κυρίως - αρνητικές συνέπειες στη καθημερινή λειτουργία των σιδηροδρομικών εταιρειών και στη λογιστική τους απεικόνιση.
Στο τελευταίο πεδίο, το πλέον εντυπωσιακό στοιχείο αποτελεί η αξίωση των 757 εκατ. του ΟΣΕ προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η διαγραφή των απαιτήσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, στο πλαίσιο απόσχισης των λειτουργιών των δυο εταιρειών και «απελευθέρωσης βαρών» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μπορεί να αποτελεί νόμο του κράτους, ωστόσο απομένει η τελική έγκριση της ΕΕ.


Τι αναφέρει στον ισολογισμό του ο ΟΣΕ

Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

Ξεκινούν τα δοκιμαστικά δρομολόγια των λεωφορείων χωρίς οδηγό στα Τρίκαλα


Την ερχόμενη Τρίτη εκτιμάται ότι θα ξεκινήσουν οι πρώτες δοκιμαστικές διαδρομές των λεωφορείων, χωρίς οδηγό, στα Τρίκαλα.

Τα δύο πρώτα υπερσύγχρονα τεχνολογικώς οχήματα χωρίς οδηγό, όπως αναφέρει ο Δήμος Τρικκαίων, θα καταφτάσουν στα Τρίκαλα, προκειμένου, μαζί με την έλευση των ξένων επιστημόνων, να αρχίσει μια νέα διαδικασία.

Αυτή, όπως διευκρινίζεται, της προστατευόμενης κυκλοφορίας των οχημάτων για αποτύπωση της διαδρομής, μαζί με τεχνικές παρεμβάσεις που θα πρέπει να γίνουν. Δηλαδή, τα λεωφορεία θα «αποθηκεύουν» στη μνήμη των υπολογιστών τους τα όσα θα «βλέπουν» στη διαδρομή, από τη Τετάρτη 1 Ιουλίου μέχρι και την Κυριακή 12 Ιουλίου.

Σε όλο αυτό το διάστημα, η πορεία των λεωφορείων θα γνωστοποιείται, προκειμένου να γνωρίζουν οι οδηγοί, οι πεζοί, οι ποδηλάτες και οι κάτοικοι της πόλης, πώς θα κινούνται.

Θα υπάρχει, έτσι, επισημαίνεται, μια πρόγευση για τον τρόπο με τον οποίο θα αλλάξει η ζωή των τρικαλινών και πώς τα Τρίκαλα αποκτούν από τον Σεπτέμβριο του 2015 μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2016, την παγκόσμια πρωτιά κίνησης των λεωφορείων, χωρίς οδηγό σε αστικό περιβάλλον.

Σήμερα, ολοκληρώνονται και οι εργασίες ασφαλτόστρωσης νέου τάπητα σε σημεία της διαδρομής, από την οποία θα διέρχονται τα λεωφορεία χωρίς οδηγό.


Ένα οδυνηρό άλμα, από την αποβάθρα του τρένου!!! Δείτε το βίντεο!!!


Αυτός ο άντρας είναι θαρραλέος ή απλά ανόητος; Σίγουρα, πάντως, πονάει πολύ μετά από αυτό το πήδημα...
Ο νεαρός άντρας άφησε άφωνους τους επιβάτες αυτής της αποβάθρας του μετρό. Το βίντεο κατέγραψε τη στιγμή που ο νεαρός εμφανίστηκε από το πουθενά και προσπάθησε να πηδήξει από τη μία πλευρά της αποβάθρας στην άλλη.
Όπως βλέπουμε στο βίντεο, στην αρχή περπατάει στην πλατφόρμα, πάει στην άκρη και επιχειρεί το άλμα και στη συνέχεια βρίσκεται στον αέρα.
Και εκεί που φαίνεται ότι θα τα καταφέρει, δυστυχώς για τον ίδιο, δεν προσγειώνεται πάνω στην πλατφόρμα, αλλά πέφτει στο πλάι, με έναν τρόπο που προκαλεί γέλιο σε όσους τον βλέπουν και σίγουρα πολύ πόνο στον ίδιο.

Επανέρχεται το βραδινό δρομολόγιο του Προαστιακού Θεσσαλονίκης - Λάρισας



Επανέρχεται από σήμερα Σάββατο, οριστικά, το τελευταίο βραδινό δρομολόγιο του Προαστιακού από τη Θεσσαλονίκη προς Λάρισας με ώρα αναχώρησης στις 21.47 και άφιξη στη Λάρισα, στις 23.22. Οπότε καταργείται το δρομολόγιο των 20.00 από Θεσσαλονίκη προς Λάρισα. 

Οι αλλεπάλληλες αλλαγές ώρας στο τελευταίο βραδινό δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη προς Λάρισα, των τελευταίων μηνών είχαν προκληθεί, λόγω των έργων κατασκευής γεφυρών στην κοιλάδα των Τεμπών, πάνω από τα ηλεκτρικά καλώδια της σιδηροδρομικής γραμμής. 

Είχαν προαναγγελθεί από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι συχνές αλλαγές των βραδινών δρομολογίων, με την προσθήκη, ότι τα δρομολόγια θα επανέλθουν κανονικά μέχρι τέλη Ιουνίου. 

Το έργο, που αφορούσε το τμήμα με τις σιδηροδρομικές γραμμές, από πλευράς κατασκευαστικής εταιρείας της ΠΑΘΕ, ολοκληρώθηκε. 


Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Διαψεύδουν τα ΚΤΕΛ Αρκαδίας τα περί εισιτηρίων σε δραχμές



Έντονη είναι η αντίδραση των υπευθύνων του ΚΤΕΛ Αρκαδίας, μετά τα δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για έκδοση εισιτηρίων σε δραχμές.

Αποζημίωση 1.300 ευρώ από κατοίκους, ζητά το Αστικό ΚΤΕΛ Πάτρας!



Πρωτοφανή τα όσα διαδραματίζονται από το βράδυ της Πέμπτης στην περιοχή των Δεμενίκων, μετά την επίθεση με πέτρες που δέχθηκε Αστικό λεωφορείο από αγνώστους, που του έσπασαν 5 πλαινά τζάμια, αξίας 1.300. ευρώ.
Ο ιδιοκτήτης του λεωφορείο ζητά από την περιοχή και τον εκπολιτιστικό σύλλογο την αποζημίωση για τη ζημιά που υπέστη!!!
Την ίδια ώρα το Αστικό ΚΤΕΛ, ανακοίνωσε στους κατοίκους, ότι από το μεσημέρι και μετά τους σταματά τα δρομολόγια, με μία ολόκληρη περιοχή, να αποκόβεται από την υπόλοιπη Πάτρα και να «τιμωρείται», για την παραβατικότητα μιας ομάδας νεαρών, που παραμένει ασύλληπτη.

Aν είχαμε 1.300 ευρώ θα τα δίναμε σε οικογένειες που έχουν ανάγκη και όχι για να πληρώσουμε μία ζημιά, που δεν την προκαλέσαμε εμείς, αλλά κάποιοι που οφείλει η αστυνομία να εντοπίσει και να συλλάβει, σχολίασε ο πρόεδρος του εκπολιτιστικού συλλόγου Δεμενίκων, Αντώνης Γκόλφης.

ΠΗΓΗ

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

Το πρώτο αυτοκίνητο ελληνικής κατασκευής




Το ξέρατε ότι το 1918 ο Νίκος Θεολόγος συναρμολόγησε το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας μηχανή μοτοσυκλέτας;

Ο Νικόλαος Θεολόγος εργάστηκε στην αμερικανική βιομηχανία αυτοκινήτων και επέστρεψε στην Ελλάδα το 1914. Μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του ’20 ασχολήθηκε επιτυχώς με αμάξια κι αμαξώματα.

Γιατί μπορεί και να ακυρωθεί το σιδηροδρομικό έργο Ψαθόπυργος-Ρίο.


Απάντηση σε ερώτηση του βουλευτή των ΑΝΕΛ κο Νικολόπουλο σχετικά με το διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ Ψαθόπυργος-Ρίο έδωσε ο αν.Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης με την οποία θέτει εν αμφιβόλω το διαγωνισμό Ψαθόπυργος-Ρίο και μάλιστα θέτει θέμα παραπομπής διοικητικών παραγόντων της ΕΡΓΟΣΕ εφόσον θεωρηθεί ότι συντρέχουν οι συνθήκες.Όπως ανέφερε στην απάντηση του «η νέα διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ μετά από τις προβλεπόμενες διαδικασίες από το Κοινοβούλιο θα εξετάσει εάν θα προχωρήσει ο διαγωνισμός με αριθμό 716 (μιλά για το δημοπρατημένο έργο Ψαθόπυργος-Ρίο), εάν τηρήθηκαν οι νόμιμες διαδικασίες ή εάν θα ακυρωθεί. Το ίδιο ισχύει και για τους διοικητικούς παράγοντες, εφόσον επιβεβαιωθούν οι καταγγελίες σας μετά την έρευνα που έχουμε διατάξει.»

Σχετικά με το γενικότερο πλαίσιο των διαγωνισμών της ΕΡΓΟΣΕ είπε πως «Θα έπρεπε ως κράτος να είχαμε ένα άλλο πραγματικό σύγχρονο σύστημα τιμολόγησης τεχνικών εργασιών και υλικών και επομένως σοβαρούς πραγματικούς προϋπολογισμούς. Αντ’ αυτού έχουμε ένα απαρχαιωμένο σύστημα με άλλες τιμές πολύ μεγαλύτερες από τις πραγματικές και άλλες πολύ μικρότερες. Συνεπώς, έχουμε πολύ μεγάλα προβλήματα στον προγραμματισμό νέων έργων αλλά και στους ελέγχους και στις αξιολογήσεις. Εάν είχαμε ένα ορθό σύστημα τιμολόγησης θα έπρεπε να έχουμε πολύ μικρές εκπτώσεις.»
Και συνεχίζοντας είπε «Σήμερα γίνεται αυτό που γνωρίζουμε όλοι. Σήμερα με το στρεβλό σύστημα τιμολόγησης ανάλογα το έργο, την κατηγορία, τις εργασίες, τα υλικά, μπορεί να υπάρχουν μικρότερες ή μεγαλύτερες εκπτώσεις. Για τα όσα καταγγέλλετε, ότι δηλαδή διοικητικοί και υπηρεσιακοί παράγοντες της ΕΡΓΟΣΕ φούσκωσαν τους προϋπολογισμούς των έργων, θα το διερευνήσουμε. Ήδη δόθηκε εντολή στο Σώμα Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων.»
Στη δευτερολογία του ο Χρήστος Σπίρτζης ολοκληρώνοντας την απάντηση είπε πως κατατέθηκε το αντίστοιχο έγγραφο για εντολή διερεύνησης από το Σώμα Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων, που ανήκει στο Υπουργείο, για την ΕΡΓΟΣΕ.


Πηγή: thebest.gr

10 Most Dangerous Roads in the World

Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

Προσλήψεις στις συγκοινωνίες και... δρομολόγια από τους Δήμους


Αυτά ανακοίνωσε τη Δευτέρα από τη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών κ. Χρήστος Σπίρτζης... Ο κ. Σπίρτζης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Α' Αθηνών της ΝΔ κ. Νικήτα Κακλαμάνη σχετικά με τη λήψη μέτρων αντιμετώπισης των προβλημάτων συντήρησης των λεωφορείων του ΟΣΥ, τόνισε ότι μετά την ολοκλήρωση της διαπραγμάτευσης και τον ορισμό νέων διοικήσεων στις αστικές συγκοινωνίες, το υπουργείο θα προχωρήσει σε αναθεώρηση της σύμβασης παραχώρησης του ΟΑΣΘ με στόχο την «εξοικονόμηση πόρων από την τροποποίηση του νόμου για τη σκανδαλώδη επιδότηση του ΟΑΣΘ, όπου έχουμε πενταπλάσια επιδότηση από τον ΟΑΣΑ».

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Το Πεκίνο θέλει τώρα να χρηματοδοτήσει συνολικά το ευρωπαϊκό «πακέτο Γιουνκέρ».



Τα λιμάνια και οι σιδηρόδρομοι τα έργα ελληνικού ενδιαφέροντος.
Κινεζική «προίκα», ύψους ενδεχομένως δεκάδων δισεκατομμυρίων ευρώ, στο Ευρωπαϊκό Ταμείο για τις Στρατηγικές Επενδύσεις αναμένεται να προσφερθεί σε λίγες ημέρες. Στόχος είναι τα έργα κοινού ενδιαφέροντος Ευρώπης - Πεκίνου, στα οποία εντάσσονται και έργα ελληνικού ενδιαφέροντος και ειδικότερα υποδομές, όπως λιμάνια και σιδηρόδρομοι.

Μετρό Θεσσαλονίκης: Ύστατη προσπάθεια σύγκλησης, έρχονται ανακοινώσεις για την τύχη του έργου.




Ολοκληρώθηκαν οι 3 συναντήσεις της "τριμερούς" που διαπραγματεύονται την επανέναρξη του παγωμένου έργου στο Μετρό Θεσσαλονίκης.
Από τις 3 συναντήσεις δεν βγήκε ουσιαστικό αποτέλεσμα όμως υπήρξε μία χαραμάδα αισιοδοξίας ότι θα υπάρξει τελικά μία δίκαιη συμφωνία.

Εικόνα διάλυσης στα εργοτάξια σε ολόκληρη την Ελλάδα.




Με άδειες άνευ αποδοχών και απολύσεις απαντούν οι εργολάβοι στις μεγάλες καθυστερήσεις πληρωμών από το δημόσιο. Κίνδυνος για κοινοτικά κονδύλια εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ. Ποια μεγάλα οδικά και σιδηροδρομικά έργα είναι στον «αέρα».
Οι περίπου 150 εργαζόμενοι σε εργολαβία κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού(Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή) που έμαθαν την Παρασκευή πως απολύονται είναι μόνο ένας μικρός αριθμός από τα εκατοντάδες θύματα της στάσης πληρωμών που έχει κηρύξει το δημόσιο στα εργοτάξια ολόκληρης της χώρας.

Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Η πρώτη δοκιμαστική διαδρομή της ΔΚ 8.001, από τα Καλάβρυτα στην Κερπινή!!! Δείτε το βίντεο!!!

Το πρώτο φως της ημέρας χτυπά τον σταθμό των ιστορικών Καλαβρύτων. Ησυχία παντού...σιγά σιγά η αποβάθρα γεμίζει με σιδηροδρομικούς έτοιμους να δώσουν "ζωή" στη γηραιά κυρία των Καλαβρύτων

Η πόρτα του μηχανοστασίου ανοίγει κι η μικρή ατμομηχανή - που την πλάτη της βαραίνουν 124 χρόνια - είναι έτοιμη να ζεσταθεί. Ο μάστορας ανάβει την εστία και μέσα σε 4 περίπου ώρες η ατμομηχανή είναι έτοιμη να κινηθεί. Ο μαγευτικός και γραφικός ήχος του ατμού κατακλύζει τον σταθμό ενώ δεκάδες επισκέπτες συρρέουν για να την φωτογραφήσουν. Όλα είναι έτοιμα κι αφού οι υδατοδεξαμενές γεμίσουν με νερό ο μουσειακός συρμός με επικεφαλής την ΔΚ 8.001 και την Ε/Α Βφκπτ 131, που μόλις πριν μία εβδομάδα έφτασε στα Καλάβρυτα, ξεκινά για την πρώτη δοκιμή πορείας μετά από 8 χρόνια ακινησίας. Έπειτα από δύο βόλτες στην μικρή αλλά πανέμορφη διαδρομή μεταξύ Καλαβρύτων και Κερπινής (5 χλμ μήκος) η ατμομηχανή έτοιμη πλέον να προσφέρει τις υπηρεσίες της ως τουριστικό αξιοθέατο μπαίνει κάτω από την προστασία του "ζεστού" μηχανοστασίου που για χρόνια της κρατούσε συντροφιά. Μια νέα αρχή για τον μουσειακό σιδηρόδρομο στην Ελλάδα και μια νέα αρχή για τη διαδρομή του Οδοντωτού σιδηροδρόμου.



Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

HACKATHON #transport / Πληροφορίες για τον διαγωνισμό


Στις 4 και 5 Ιουλίου 2015 οι Συγκοινωνίες Αθηνών (Όμιλος ΟΑΣΑ), η εταιρία καινοτομίας Crowdpolicy και ο Κόμβος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολις του Δήμου Αθηναίων – INNOVATHENS οργανώνουν διήμερο hackathon με θέμα την υλοποίηση εφαρμογών που αξιοποιούν ανοικτά δεδομένα (Open Data). Η δράση αποτελεί την έναρξη της πρωτοβουλίας “CROWDHACKATHON | INNOVATING WITH OPENDATA” που θα εφαρμοστεί σταδιακά σε τομείς της Οικονομίας και της Κοινωνίας!

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

Έπεσε η κρατική επιχορήγηση, «γύρισαν» σε ζημιές 45,08 εκατ. οι Οδικές Συγκοινωνίες



Αύξηση του κύκλου εργασιών, με σημαντικές όμως ζημιές για τις Οδικές Συγκοινωνίες (λεωφορεία, τρόλεϊ) το 2014.

Η εταιρεία ΟΣΥ παρουσίασε έσοδα 117,7 εκατ. (δεν συμπεριλαμβάνεται η ετήσια κρατική επιδότηση, τα έσοδα αναφέρονται, κυρίως, στην πώληση εισιτηρίων και καρτών), έναντι 109 εκατ. το 2013. Ωστόσο, από καθαρά κέρδη 1,1 εκατ. το 2013, πέρασε σε καθαρές ζημιές 45,08 εκατ. το 2014.

Που οφείλονται οι ζημιές; Στο «κούρεμα» της ετήσιας κρατικής επιδότησης για την κάλυψη του συγκοινωνιακού έργου, η οποία από 143,2 εκατ. το 2013, έπεσε στα 100,3 εκατ. το 2014.

Η κατάσταση για την ΟΣΥ δύναται να είναι χειρότερη εφέτος, αφού η ετήσια κρατική επιδότηση θαμειωθεί στα 85 εκατ. ευρώ.

Άξιο αναφοράς είναι ότι τα ταμεία της εταιρείας, στα τέλη του 2014, είχαν «στραγγαλιστεί», αφού τα ταμειακά διαθέσιμα ήταν 3,2 εκατ., έναντι 17,1 εκατ. το 2013.

Φ. Φωτεινός

Πάτρα: Οργισμένοι οι κάτοικοι της Αρόης, για το πετσόκομμα των δρομολογίων, από το Αστικό ΚΤΕΛ


Προ μιας εξαιρετικά δυσάρεστης έκπληξης βρέθηκαν, στις αρχές της εβδομάδες, οι δεκάδες συμπολίτες από την Αρόη της Πάτρας οι οποίοι χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους τα λεωφορεία του Αστικού ΚΤΕΛ. Εντελώς ξαφνικά και χωρίς καμία ουσιαστική προειδοποίηση το ΚΤΕΛ αποφάσισε να «πετσοκόψει» τα δρομολόγιά του προς την περιοχή προκειμένου, προφανώς, να μειώσει τα έξοδά του.

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Γιώργος Ανωμερίτης: Θα αποτύχει η… θατσερική πώληση του ΟΛΠ



«Μύδρους» κατά της κυβέρνησης και του ΤΑΙΠΕΔ εξαπολύει, σε επιστολή του προς τα μέλη του δ.σ. του ΟΛΠ, ο παραιτηθείς πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού, Γιώργος Ανωμερίτης.
Σε αυτήν εξηγεί τους λόγους παραίτησης, κατακρίνοντας την αλλαγή της στάσης της κυβέρνησης, αναφορικά με τη μέθοδο αξιοποίησης του ΟΛΠ, τονίζοντας ότι «ο τρόπος πώλησης που ακολουθεί το ΤΑΙΠΕΔ είναι λανθασμένος και ποτέ δεν πρόκειται να ευοδωθεί».

Mάλιστα, ο κ. Ανωμερίτης καλεί την Ειδική Επιτροπή για τα Μνημόνια να διερευνήσει, ώστε "να αποκαλυφθεί ποιοι πρότειναν την πώληση του 67% των μετοχών του ΟΛΠ Α.Ε. και ΟΛΘ Α.Ε., όταν η ίδια η Τρόϊκα, αλλά και οι Σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ διατύπωναν διαφορετικές προτάσεις".

Τα κύρια σημεία της επιστολής του Γ. Ανωμερίτη

Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

Τρένο αντί Αεροπλάνου!



Όταν οι ταχύτητες αγγίζουν «κόκκινο» φτάνοντας τα 300 χλμ. την ώρα, θα μπορούσε κανείς να πει ότι δεν ταξιδεύει με τρένο, αλλά πετάει… Για όσους «τρέμουν» το αεροπλάνο, οι Ευρωπαϊκοί σιδηρόδρομοι είναι η ιδανική λύση. Για εκείνους που δεν οδηγούν αλλά δεν επιθυμούν και τις λύσεις των οργανωμένων οδικών εκδρομών, προτιμώντας ανεξαρτησία, είναι το πλέον ενδεικτικό μέσο. Παράλληλα, μια εποχή που οι κλιματικές αλλαγές και ο προβληματισμός γύρω από το περιβάλλον απασχολούν όλο τον πλανήτη, οι συνειδητοποιημένοι ταξιδιώτες αναζητούν νέους, εναλλακτικούς τρόπους μετακινήσεων, και σίγουρα τα τρένα είναι ένας από αυτούς.

Τα ταξίδια με τρένα - βολίδες είναι πλέον ένας trendy, άνετος, ασφαλής και πολυτελής τρόπος μετακίνησης στην Ευρώπη, όπου υπερσύχρονες αμαξοστοιχίες υψηλών ταχυτήτων ανταγωνίζονται επάξια τις αεροπορικές εταιρίες και τις αναγκάζουν να διακόψουν δρομολόγια που αποδεικνύονται ασύμφορα. Παρά την οικονομική ύφεση, οι Ευρωπαϊκοί σιδηρόδρομοι προσβλέπουν σε μια σημαντική αύξηση και ανάπτυξη τα επόμενα 15 με 20 χρόνια, καθώς ηπεριβαλλοντική εγρήγορση, το ολοένα αυξανόμενο ενεργειακό κόστος και ηκυκλοφοριακή συμφόρηση οδηγούν στην προτίμηση των επιβατών, τόσο για επαγγελματικά ταξίδια όσο και για ταξίδια αναψυχής, προς τις σιδηροδρομικές μετακινήσεις.
Τα στοιχεία είναι ενδεικτικά. Πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη για λογαριασμό της σιδηροδρομικής συμμαχίας Railteam, προβλέπεται ότι μέχρι το 2020 ο αριθμός των διεθνών σιδηροδρομικών ταξιδιών με υπερταχείες θα έχει αυξηθεί κατά τουλάχιστον 50%, με 68 εκ. ταξίδια σε διασυνοριακές διαδρομές να πραγματοποιούνται ανά έτος, σε σύγκριση με τα 45 εκ. ταξιδιών που κατεγράφησαν το 2007. Αν σκεφτεί κανείς ότι επιλέγοντας το τρένο αντί του αεροπλάνου ή του αυτοκινήτου, μειώνει το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα σε εκπομπές CO2 κατά 90%,η παραπάνω αύξηση θα είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση περισσότερων από 170 εκ. τόνων εκπομπών CO2. Ας ρίξουμε όμως μια αναλυτικότερη ματιά στις συγκρίσεις τιμών και χρόνου, κάνοντας ένα crash test μεταξύ τρένων ταχείας και αεροπορικών εταιριών.
• Αγγλία: Ήδη το Eurostar έχει απορροφήσει το 70% της επιβατικής κίνηση στη διαδρομή Παρίσι- Λονδίνο, αναπτύσσοντας ταχύτητες 300 χλμ./ώρα. Με τις προσφορές του από το Λονδίνο, το Παρίσι και οι Βρυξέλλες απέχουν μόλις 2 ώρες 22’ και περίπου 74€ (€90 με Air France το πρώτο δρομολόγιο, €100 το δεύτερο με United και ίδιο χρόνο διαδρομής), καθιστώντας το τρένο την πλέον ενδεδειγμένη επιλογή για city break που συνδυάζει δύο πόλεις! Η Virgin Trains και Eurostar προσφέρουν το εισιτήριο Birmingham – Παρίσι από £83/ €94,5 όταν η χαμηλή κόστους αεροπορική εταιρία flybaboo χρεώνει €78.
• Γαλλία: Το TGV «πετάει» από Γενεύη προς Παρίσι σε 3,34’ με μόλις 56€, ενώ συνδέει πάνω από 150 πόλεις Γαλλίας, Βελγίου και Ελβετίας με ταχύτητες ως και 190-180 χλμ./ ώρα.Τo TGV V150 κυνηγά τα παγκόσμια ρεκόρ ταχύτητας τρένων, καταρρίπτοντας το ρεκόρ των 574,8 χλμ./ ώρα τον Απρίλιο του 2007, με κινητήρα ισχύος 25.000 ίππων. Σύντομα θα εμφανιστεί ο διάδοχός του, το AGV, συρμός ψηλής ταχύτητας, που με μέση ταχύτητα 360 χλμ/ ώρα θα διανύει διαδρομές 1000 χλμ. σε περίπου 3 ώρες, άμεσα ανταγωνιστικά των αεροσκαφών.
• Βέλγιο: Παρίσι – Βρυξέλλες με κόστος μόλις €44 (αντίστοιχα το εισιτήριο κοστίζει €199 με KLM) υπόσχεται το Thalys και 82’ απολαυστικής διαδρομής, αναγκάζοντας την Air France να καταργήσει την πτήση της σε αυτό το δρομολόγιο. Το Thalys έγινε ακόμη ταχύτερο από πέρσι το Δεκέμβριο, μειώνοντας κατά μία ώρα τη διαδρομή Βρυξέλλες- Κολονία σε 1 ώρα 47‘ και τιμές από €29 (αντίστοιχα το εισιτήριο κοστίζει €220 με KLM). Πλέον, με το άνοιγμα της γραμμής Αμβέρσας- Άμστερνταμ στο Βέλγιο και την Ολλανδία, το Παρίσι- Άμστερνταμ μειώνεται σε 3 ώρες και 18’ και το Βρυξέλλες- Άμστερνταμ σε 1 ώρα 53‘ (το εισιτήριο ξεκινά από €38 σε σύγκριση με την αεροπορική μετάβαση στα 170€ περίπου με KLM), δημιουργώντας ιδανικές συνθήκες για μια σύντομη απόδραση! Και κυρίως, με κάθε άνεση, δωρεάν σνακ, υπηρεσίες ίντερνετ και ευχάριστο περιβάλλον. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τιμές μειώνονται ακόμη και στα 2/3 με προκράτηση 15- 30 ημερών!
• Σουηδία: Από τα κορυφαία τρένα του κόσμου, το X2000 αγγίζει μέχρι τα 200 χλμ./ ώρα- σύντομα θα φτάσει τα 300 χλμ/ ώρα- και αποτελεί την ενδεικτικότερη λύση για μετακινήσεις προς Σκανδιναβία και όλη τη Σουηδία. Το Στοκχόλμη- Κοπεγχάγη εκτελείται σε 5 ώρες 12’ προς 87€, όταν το κόστος αεροπορικού εισιτηρίου με SAS είναι 120 €! Βέβαια, αντί τις 1 ώρας 15’ το ταξίδι γίνεται πεντάωρο, αλλά αξίζει η διαδρομή και τα τοπία που συναντά κανείς, όταν δεν έχει πίεση χρόνου. Η εταιρία φροντίζει με πρωτότυπες τακτικές marketing ώστε τα τρένα να μην είναι ποτέ άδεια, δημοπρατώντας εισιτήρια με τιμή εκκίνησης το 1SEK, Η δημοπρασία ξεκινά 48 ώρες πριν την αναχώρηση και κλείνει 6 ώρες πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης.
• Τσεχία: Στην Τσεχία, το Pendolino φτάνει ταχύτητα 230 χλμ./ ώρα και προσφέρει ζεστό μπουφέ στο τρένο. Μπορεί κανείς να ταξιδέψει άνετα από Πράγα προς Βιέννη ή από Πράγα προς Μπρατισλάβα με μόλις €22 Β’ Θέση ή €28 Α’ θέση. Συγκριτικά, το Πράγα- Βιέννη, απλή διαδρομή με Austrian στοιχίζει από 393€ και η διάρκεια πτήσης είναι 1 ώρα 10‘ .
• Ισπανία: Τα ισπανικά Altaria, με μέγιστες ταχύτητες 200 χλμ./ ώρα, συνδέουν Μαδρίτη- Βαλένθια σε 3 ώρες 30‘, προς €40,70. Η σιδηροδρομική σύνδεση Μαδρίτης- Βαρκελώνης πραγματοποιείται με 17 υπερταχείες αμαξοστοιχίες που αγγίζουν τα 300 χλμ/ ώρα, διασχίζουν την απόσταση των 659 χλμ. μεταξύ των δύο πόλεων σε μόλις 2 ώρες 38‘, αντί των τεσσάρων ωρών με συμβατικό τρένο. Μόνο τον πρώτο χρόνο διακινήθηκαν 6 εκ. επιβάτες! Μια αεροπορική επιλογή για το Mαδρίτη- Βαρκελώνη, θα ήταν η χαμηλού κόστους vueling, προς €69 για 1 ώρα πτήσης.
• Ελβετία: Ένα άλλο παράδειγμα είναι το ταξίδι 3 ½ ωρών Γενεύη- Μιλάνο με 30CHF, ή €20, απλή διαδρομή με τα ελβετικά τρένα (www.sbb.ch/). Αεροπορικώς η χαμηλού κόστους ελβετική αεροπορική flybaboo πουλά για Φεβρουάριο προς 82 CHF ή 56 € για πτήση διάρκειας 50’.
• Γερμανία: Από το 1991 οι γερμανικοί σιδηρόδρομοι ICE διατρέχουν τη Γερμανία με ταχύτητες 175 χλμ/ ώρα, καλύπτοντας 32 προορισμούς εντός χώρας και συνδέσεις με Ελβετία, Αυστρία, Βέλγιο, Ολλανδία κα Γαλλία. Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες απολαμβάνουν εξαιρετικό μενού στο εστιατόριο- μπιστρό, πρωινό από €7, γεύμα με μπύρα από €28, βιντεο- οθόνες σε κάθε κάθισμα της πρώτης θέσης, ακόμη και μηχανή φαξ ή τηλέφωνο. Αθόρυβα, άνετα, χωρίς πρόβλημα πίεσης στα αυτιά, λόγω ταχύτητας, κάνουν το ταξίδι απόλαυση. Οι δε προσφορές με ειδικές κάρτες δεν έχουν τελειωμό. Από 175€, για 3 μέρες, μπορείτε να γυρίσετε όλη τη Γερμανία, ή τουλάχιστον μεγάλο μέρος της, ή 258€ το ζευγάρι, ταξιδεύοντας στη β’ θέση. Η 10ήμερη κάρτα κοστίζει €460 για ένα ζευγάρι, στη β’ θέση.
Οι εξελίξεις στα τρένα, τα δρομολόγια, τις ανέσεις, τους χρόνους, αλλά και οι ειδικές προσφορές που υπάρχουν, σε αντιπαραβολή με τις χρονοβόρες ουρές των αεροδρομίων, τις καθυστερήσεις στους ελέγχους αποσκευών, τις επιπλέον «κρυφές» χρεώσεις με επίναυλους καυσίμων ή κόστος αποσκευών (π.χ. η χαμηλού κόστους Easyjet χρεώνει επιπλέον €22 ανά αποσκευή!), τα πράγματα άρχισαν να φαίνονται πιο ενθαρρυντικά. Αν και η εποχή των μαγνητικά αιωρούμενων τρένων στην Ευρώπη δεν έχει έρθει – το πρώτο Maglev παροπλίστηκε το 1995- και η προτεινόμενη σύνδεση Βερολίνου- Αμβούργου με μαγνητικά αιρούμενο τρένο βρίσκεται ακόμη στις καλένδες, ωστόσο οι ταχύτητες είναι εκπληκτικές, σε συνδυασμό πάντα με το κόστος.

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

Ο Θ.Δρίτσας υπέρ ενός «άλλου τραμ».


 Υπέρ ενός «άλλου τραμ» τάχθηκε ο Υπουργός Ναυτιλίας και υποψήφιος Δήμαρχος Πειραιά κ. Θεόδωρος Δρίτσας κατά την συνάντηση του με εκπροσώπους της Επιτροπής Φορέων &Κατοίκων Κατά της Διέλευσης του ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟΥ από το Κέντρο του Πειραιά.Ο υπουργός διευκρίνισε ότι έχει ταχθεί υπέρ της δρομολόγησης ενός ελαφρού και ευέλικτου οχήματος σταθερής τροχιάς που θα απορροφήσει το κυκλοφοριακό της πόλης και όχι υπέρ του σημερινού υπεραστικού και βαρέως ΤΡΑΙΝΟΥ που πρόκειται να εισβάλει στον Πειραιά. Οι εκπρόσωποι ενημέρωσαν λεπτομερώς τον υπουργό για την ζημιά που έχει ήδη προκαλέσει στην πόλη η δρομολόγηση των έργων. Μέσα από σχετικές φωτογραφίες και σχέδια απέδειξαν ότι το ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟ όχι μόνο δεν πληροί τις απαραίτητες προδιαγραφές για να περάσει μέσα από την πόλη αλλά και ότι η έλευση του θα προκαλέσει κυκλοφοριακό κομφούζιο και ανυπολόγιστη καταστροφή στον αρχαιολογικό χώρο των Αρχαίων Πυλών του Πειραιά.

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

Αντιδράσεις για τη μετακίνηση εργαζομένων σταθ.συγκοινωνιών σε νησιά που υποδέχονται μετανάστες


Τεράστιες ελλείψεις στα νησιά από διασώστες του ΕΚΑΒ
Αντιδράσεις για τη μετακίνηση εργαζομένων σταθ.συγκοινωνιών σε νησιά που υποδέχονται μετανά
​Μηχανοδηγοί σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ, σταθμάρχες και υπάλληλοι των σταθερών συγκοινωνιών καλούνται σύμφωνα με πρόσφατη προκήρυξη να μετακινηθούν εθελοντικά στα νησιά που υποδέχονται μετανάστες. Στο άκουσμα και μόνο μιας τέτοιας είδησης ενόψει μάλιστα καλοκαιριού, οι εργαζόμενοι αντιδρούν έντονα, αφού όπως λένε το προσωπικό δεν επαρκεί για να καλυφθούν οι ήδη υπάρχουσες βάρδιες!

Σάββατο 30 Μαΐου 2015

Σε καθεστώς ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ βρίσκονται οι δημόσιες συγκοινωνίες!


Καταρρέουν οι αστικές συγκοινωνίες  Η έλλειψη ρευστότητας έχει «απογυμνώσει» τις εταιρείες (ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ, ΟΑΣΘ και ΟΣΕ) από ανταλλακτικά αλλά και τεχνικό προσωπικό, θέτοντας σε κίνδυνο ακόμα και την ασφαλή μεταφορά των επιβατών...Λεωφορεία και τρένα «σαπίζουν» στα αμαξοστάσια, ενώ οχήματα πιάνουν φωτιά γεμάτα επιβάτες! Την ίδια στιγμή, ο κόσμος «στοιβάζεται» στις στάσεις περιμένοντας ακόμα και 50 λεπτά να φανεί ένα λεωφορείο.
Η εικόνα διάλυσης αναμένεται να ενταθεί ακόμα περισσότερο καθώς πολλά οχήματα «γδύνονται» στην κυριολεξία από το ελάχιστο τεχνικό προσωπικό για να μπουν σε κυκλοφορία άλλα που έχουν λιγότερα προβλήματa

Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα λεωφορεία:

Τέλος το τρένο στο Ναύπλιο;


Άραγε βρισκόμαστε μπροστά σε ένα ακόμα έγκλημα κατά του Σιδηροδρόμου; Άραγε θα δώσει κανείς εξηγήσεις; Το υπουργείο τι έχει να πει; Ο ΟΣΕ έχει γνώση του θέματος; Με την ασφαλτόστρωση της διασταύρωσης στο ύψος της νομαρχίας ολοκληρώθηκε το έγκλημα κατά του σιδηροδρόμου στην Αργολίδα και απέμεινε ένα ενεργό κατά τ' άλλα δίκτυο, μπαζωμένο και παρατημένο...Τίτλοι τέλους για τον σιδηρόδρομο στην Αργολίδα αφού τώρα μπαζώνουν και τις γραμμές για να μπορούν να διέρχονται ανενόχλητα τα αυτοκίνητα. Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες η διασταύρωση της Παραλιακής οδού Ναυπλίου – Νέας Κίου στο ύψος της Περιφερειακής Ενότητας Αργολίδας, έχει καλυφθεί με άσφαλτο!

Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

ΟΑΣΘ: Λειτουργία Εκδοτηρίων


Ανακοινώνεται από τον Ο.Α.Σ.Θ. προς το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης ότι θα λειτουργήσουν τα κάτωθι εκδοτήρια στις συγκεκριμένες ημέρες για την καλύτερη εξυπηρέτησή του: Α. ΣΑΒΒΑΤΟ 30/05/2015 Εκδοτήριο ΠΛ. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ από 08:35 έως 16:15 Εκδοτήριο                                                       ΙΚΕΑ από 09:05 έως 16:45 Εκδοτήριο ΠΛ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ από 08:05 έως 15:45 Εκδοτήριο                                                     ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ από 08:05 έως 15:45 Β. ΔΕΥΤΕΡΑ 01/06/2015
Εκδοτήριο ΠΛ. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ από 09:20 έως 17:00

Εκδοτήριο ΠΛ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ από 09:20 έως 17:00
Εκδοτήριο ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ από 08:05 έως 15:45
Εκδοτήριο ΙΚΕΑ από 09:35 έως 17:15


Υπάρχει ακόμα φιλότιμο! Οδηγός ταξί βρήκε 700 ευρώ και τα παρέδωσε στην Αστυνομία



Ένα πορτοφόλι με 700 ευρώ βρήκε πεταμένο στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου του, ένας οδηγός ταξί.
Το περιστατικό συνέβη τα ξημερώματα της Τρίτης (26/05) στην πόλη της Ξάνθης, όταν ο οδηγός του ταξί, καθαρίζοντας το αυτοκίνητό του, βρήκε ένα πορτοφόλι που περιείχε 700 ευρώ.
Χωρίς να το ξανασκεφτεί ενημέρωσε άμεσα για την ύπαρξη του πορτοφολιού και λίγη ώρα αργότερα εμφανίστηκε μια γυναίκα, η οποία είχε χρησιμοποιήσει το ταξί το προηγούμενο βράδυ αλλά δεν είχε αντιληφθεί ότι βγαίνοντας από αυτό, είχε χάσει το πορτοφόλι της.
Η γυναίκα, που δυσκολευόταν να πιστέψει ότι βρήκε το πορτοφόλι της και τα χρήματά της ανέπαφα, προσφέρθηκε να καταβάλλει ένα ποσό που αντιστοιχεί στα εύρετρα αλλά ο οδηγός αρνήθηκε να πάρει οποιοδήποτε ποσό.

ΠΗΓΗ

Έγκριση 49.622,68 ευρώ για την εξόφληση των ασφαλίστρων που αφορούν την κάλυψη της Αστικής Ευθύνης μελών Δ.Σ. και των Διευθυντικών Στελεχών του Ο.Α.Σ.Α.

Στις οδικές συγκοινωνίες - Οι «κεφαλοκυνηγοί» έφεραν εντάσεις


Αναφερόμενος στους καβγάδες επιβατών - ελεγκτών ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων και Θυγατρικών Εταιρειών ΟΑΣΑ Λεωνίδας Σκούλος λέει ότι υπάρχει μια τάση οι επιβάτες να επιτίθενται φραστικά στους ελεγκτές, όμως τα περιστατικά στα λεωφορεία είναι γενικά λίγα.           Ο συνάδελφός του, μέλος του ΔΣ του Συνδικάτου, Απόστολος Κασιμέρης (από την παράταξη Ανεξάρτητη Παρέμβαση) δηλώνει όμως από την πλευρά του ότι οι καβγάδες ελεγκτών - επιβατών είναι συχνοί και εμμέσως πλην σαφώς επιρρίπτει ευθύνες για την πρόκλησή τους στους «εθελοντές» ελεγκτές «που κυνηγούν τον κόσμο» θέλοντας να εξασφαλίσουν το 50% του προστίμου. Διότι έτσι γίνονται οι έλεγχοι στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ. Οι ελεγκτές - που είναι γνωστοί στην πιάτσα των συγκοινωνιών ως «κεφαλοκυνηγοί» - για κάθε παράβαση που βεβαιώνουν στο μπλοκ τους παίρνουν το μισό του ποσού.

Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Αναζητώντας 600 λεωφορεία



Έλλειμμα το οποίο ενδέχεται να φτάσει ακόμα και το 20% έως το τέλος του 2015 εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί στην εταιρεία ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) προκαλώντας ισχυρό πονοκέφαλο στην ηγεσία του υπουργείου Υποδομών. Την ίδια στιγμή οι δυσλειτουργίες στο συγκοινωνιακό έργο της εταιρείας που διαχειρίζεται λεωφορεία και τρόλεϊ είναι τεράστιες κυρίως λόγω έλλειψης πόρων.
Τα οχήματα μετρούν κατά μέσο όρο 12,5 έτη ζωής με αποτέλεσμα να εμφανίζουν συστηματικά βλάβες, οι οποίες δεν επιδιορθώνονται, λόγω περιορισμένων πόρων. Παροπλισμένα στα αμξοαστάσια βρίσκονται δεκάδες λεωφορεία τα οποία ελλείψει ανταλλακτικών δεν μπορούν να επισκευαστούν. Την ίδια στιγμή συνολικά 415 λεωφορεία (22% του στόλου) και άλλα 134 τρόλεϊ (38% του στόλου) πρόκειται να αποσυρθούν από την κυκλοφορία έως το τέλος του 2016 λόγω παλαιότητας, τα οποία δεν θα πληρούν ούτε τις περιβαλλοντικές προδιαγραφές.
Ψάχνει 80 εκατ. ευρώ για 300 λεωφορεία

Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Ο Νεαρός Φοιτητής Που Τους Άφησε Όλους Με Ανοιχτό Το Στόμα Μέσα Στο Λεωφορείο



Μήνυμα αναγνώστη:Σήμερα στις 28/05/2015 ήμουν επιβάτης στο λεωφορείο της γραμμής 8 και το περιστατικό που συνέβη πραγματικά μας άφησε όλους άφωνους και μάλιστα οι περισσότεροι από εμάς δώσαμε και συγχαρητήρια στον νεαρό.

Στην στάση της Αριστοτέλους προς Καμάρα που γίνεται πάντα ο κακό χαμός μπήκανε μέσα αρκετοί άνθρωποι ταλαιπωρημένοι και κουρασμένοι, έβρεχε κιόλας οπότε υπήρχε μία ένταση στην ατμόσφαιρα παραπάνω.

Σάββατο 23 Μαΐου 2015

Έρευνα της ΕΕ, στη Γερμανία, για τον κατώτατο μισθό στον τομέα των μεταφορώ


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να ξεκινήσει διαδικασία παράβασης εναντίον της Γερμανίας, σχετικά με την εφαρμογή της «Πράξης Κατώτατου Μισθού» στον τομέα των μεταφορών, σύμφωνα με ανακοίνωση της κοινότητας. Σε συνέχεια ανταλλαγής πληροφοριών με τις γερμανικές Αρχές και μιας εκτενούς νομικής αξιολόγησης των μέτρων που εφαρμόζει η Γερμανία, η Επιτροπή έστειλε «Επιστολή Επίσημης Ειδοποίησης» προς την Γερμανία. Αυτό είναι το πρώτο στάδιο της διαδικασίας παράβασης.

Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

Από τι κινδυνεύουν οι οδηγοί αστικών λεωφορείων


Της Βικτώριας Πολύζου, συμβουλευτικής ψυχοθεραπεύτριας Η οδήγηση οχημάτων δημόσιας διέλευσης στα αστικά κέντρα είναι μεταξύ των πιο αγχωτικών και ανθυγιεινών σύγχρονων επαγγελμάτων. Ο μεγάλος όγκος του λεωφορείου απαιτεί… πολλαπλάσια προσοχή και συγκέντρωση μέσα στην πόλη.Στις αστικές διαδρομές το νευρικό σύστημα διαταράσσεται αρκετά από τα υψηλά επίπεδα θορύβου και απο τους συχνούς διαπληκτισμούς με τους άλλου χρήστες της οδού.

Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

«Τραβάνε το κεφάλι τους» στο Μετρό από την ανακατανομή κομίστρου



Οδύρονται στις Σταθερές Συγκοινωνίες, δηλαδή στο μετρό, το τραμ και τον ηλεκτρικό από την ανακατανομή του κομίστρου και τη μείωση του ενιαίου εισιτηρίου, από τα 1,4 ευρώ, στα 1,2 ευρώ.

Στο πρώτο τρίμηνο, τα έσοδα από τις κάρτες εμφανίζονται αυξημένα κατά 12,38% (η μηνιαία κάρτα, αν και έπεσε στα 30 ευρώ από τα 45 ευρώ, οδήγησε σε άνοδο τεμαχίων).

Αντίθετα, μεγάλη πτώση εμφανίζουν τα έσοδα από τα εισιτήρια, ήτοι 31,6%! Από την ανακατανομή του κομίστρου, η ΣΤΑΣΥ - στο εισιτήριο των 1,2 ευρώ - λαμβάνει το 50% και το υπόλοιπο 50% η ΟΣΥ (λεωφορεία – τρόλεϊ). Παλαιότερα, στο ακριβό εισιτήριο των 1,4 ευρώ, η ΣΤΑΣΥ ελάμβανε το 55%.

Ως γνωστόν, η ΣΤΑΣΥ, επειδή έχει λειτουργικά κέρδη, δεν λαμβάνει κρατική επιδότηση, η οποία "μεταφέρεται" στην ΟΣΥ (εφέτος έχει προϋπολογιστεί στα 85 εκατ.).

Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Παλιά Ελληνικά Λεωφορεία και εκπλήξεις στο MEC

Τέταρτο κρούσμα φωτιάς σε λεωφορείο του ΟΑΣΑ σε λιγότερο από ένα μήνα...


Ελλάδα Νέο κρούσμα φωτιάς σε λεωφορείο του ΟΑΣΑ (το τέταρτο) σημειώθηκε την Πέμπτη σε διάστημα λιγότερο από ένα μήνα. Πρόκειται για λεωφορείο που ετελούσε δρομολόγιο από το ΚΤΕΛ του Κηφισού προς την Ομόνοια, το οποίο εκκενώθηκε όταν διαπιστώθηκε η φωτιά. Οι εργαζόμενοι έχουν ήδη καταγγείλει τα συμβάντα - ατυχήματα, ωστόσο η διοίκηση επιλέγει να κωφεύει καταγγέλλουν στο Κόκκινο εργαζόμενοι στον ΟΑΣΑ.

Τι γίνεται με τα σιδηροδρομικά έργα στην Αχαΐα;


Η Πάτρα παραμένει χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση με την Αθήνα , παρά μόνο στο τμήμα από το Κιάτο και μετά, ενώ έχει διακοπεί η σύνδεση με τον Πύργο και την Καλαμάτα. Την ίδια ώρα εκτελούνται εργολαβίες για την απόκτηση νέου ηλεκτροκίνητου σιδηρόδρομου στο τμήμα Κιάτο Πάτρα, ενώ υπό εκτέλεση είναι και η κεντρική σιδηροδρομική γραμή για την ένωση Αθήνας - Θεσαλονίκης. Όταν ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος από το Mega ρώτησε τον αν.Υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη: Μπορούμε να πούμε, για να το κλείσουμε, σε πόσα χρόνια θα έχουμε ένα καλό τρένο; η απάντηση που έλαβε ήταν η εξής: "Με το πλαίσιο που έχουμε σήμερα, πρέπει να ρίξει κανείς τα χαρτιά".

Πορεία έργων επέκτασης του τραμ στον Πειραιά, για το μήνα Απρίλιο 2015.


Η Αττικό Μετρό Α.Ε. δημοσίευσε στον ιστότοπό της (ametro.gr) την πορεία των έργων επέκτασης του Τραμ στον Πειραιά όπως έλαβαν χώρα το Απρίλιο 2015.                                                     Σε εξέλιξη βρίσκονται οι αναγκαίες μετατοπίσεις των δικτύων αποχέτευσης & ύδρευσης της ΕΥΔΑΠ, των δικτύων ΕΠΑ και των δικτύων ΟΤΕ στο προσκείμενο της διαδρομής του ΤΡΑΜ πεζοδρόμιο της Γρ. Λαμπράκη. Επίσης, πραγματοποιούνται οι αναγκαίες μετατοπίσεις των δικτύων αποχέτευσης της ΕΥΔΑΠ στο προσκείμενο της διαδρομής του ΤΡΑΜ πεζοδρόμιο της Ομηρίδου Σκυλίτση (πλατεία Ιπποδαμείας – 34ου Συντάγματος) καθώς και των ομβρίων και αποχέτευσης στο προσκείμενο πεζοδρόμιο της Μ Ασίας.

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες για την κατασκευή τεχνικών έργων στην περιοχή της προβλεπόμενης στάσης Καραϊσκάκη, στην αναστροφή της Λαμπράκη, κλπ.
Ξεκίνησαν οι εργασίες για την εγκατάσταση συστημάτων υπογειοποιημένων κάδων (Φρεαττύδας, απέναντι πεζοδρόμιο Λαμπράκη, απέναντι πεζοδρόμιο Εθνικής Αντιστάσεως). Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες σε ένα ακόμη κόμβο της Ακτής Θεμιστοκλέους (της Κωλλέτη). Ξεκίνησαν επίσης οι εργασίες διαμόρφωσης του κόμβου Μπουμπουλίνας με Γρ. Λαμπράκη και του προσκείμενου πεζοδρομίου της Μικράς Ασίας, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες διαμόρφωσης της πλατείας Αλικάκου, του απέναντι της διαδρομής του ΤΡΑΜ πεζοδρομίου της Εθνικής Αντιστάσεως, της αναστροφής Λαμπράκη (περιοχή διέλευσης τροχιόδρομου), των πεζοδρομίων της γέφυρας Λαμπράκη, κλπ.


Πηγή:pireaspiraeus.com

Σάββατο 16 Μαΐου 2015

Η αλήθεια για τη Βιαμάξ και το τέλος της ελληνικής αμαξοποιΐας (ΦΩΤΟ)



Η πραγματική ιστορία για την αναστολή των παραγωγικών δραστηριοτήτων ενός από τα μεγαλύτερα εργοστάσια της Ελλάδας
Άποψη των τεσσάρων γραμμών παραγωγής του εργοστασίου της Βιαμάξ.
Του Χ.Κ. Λαζαρόπουλου
Ακούω πολλούς που με ρωτούν ή συχνά απορούν γιατί έκλεισαν οι μεγάλες ελληνικές βιομηχανίες αμαξωμάτων, οι οποίες συμπαρέσυραν εκατοντάδες μικρότερους αμαξοποιούς, βιοτεχνίες που εργάζονταν ως προμηθευτές στην παραγωγική εφοδιαστική αλυσίδα λεωφορείων και λοιπών οχημάτων.

Άνδρας έπεσε κατά λάθος στις ράγες του μετρό στα Σεπόλια


Αναστάτωση προκλήθηκε σήμερα το μεσημέρι στο σταθμό του Μετρό στα Σεπόλια, όταν ένας άνδρας έπεσε κατά λάθος στις γραμμές. Ο συρμός δεν ήταν κοντά, με αποτέλεσμα να κινητοποιηθούν άμεσα οι άνδρες του ΕΚΑΒ και να τον βγάλουν από τις ράγες. Σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά, ο άνδρας παραπάτησε και έπεσε στις γραμμές. Ο σταθμός έκλεισε μέχρι να απεγκλωβιστεί ο άνδρας.

Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

ΟΑΣΑ: Λειτουργία ΜΜΜ την Τρίτη 12 Μαϊου


Λόγω στάσης εργασίας του προσωπικού τα ΜΜΜ θα λειτουργούν ως εξής: ΣΤΑΣΥ (Μετρό, Ηλεκτρικός, Τραμ): Στάση εργασίας από έναρξη βάρδιας έως στις 08:00 το πρωί. Τρόλλεϋ: Στάση εργασίας από 11:00 έως 15:00 Τα λεωφορεία θα κινούνται κανονικά.


Μετρό Θεσσαλονίκης: Πνέει τα λοίσθια το έργο, ερώτημα η τύχη του



Πνέουν τα λοίσθια όπως φαίνεται και τα τελευταία έργα που αφορούν τις αρχαιολογικές ανασκαφές για το βασικό έργο στο Μετρό Θεσσαλονίκης. Όπως όλα δείχνουν την Παρασκευή θα είναι η τελευταία μέρα των έργων και μετά ...το άγνωστο. Από την πλευρά της η Αττικό Μετρό έχει προσπαθήσει με κάθε μέσο να βρει διαύλους επικοινωνίας με την ανάδοχο κοινοπραξία που leader εταιρεία είναι η ΑΕΓΕΚ, αλλά οι προσπάθειες αυτές έχουν πέσει στο κενό.Βλέποντας όλη αυτή την κατάσταση οι εργαζόμενοι απέστειλαν την Παρασκευή που μας πέρασε επιστολή σε Σταθάκη/Σπίρτζη επισημαίνοντας τον κίνδυνο το έργο να κατεβάσει αυλαία και παράλληλα ζητούν να γίνουν διαπραγματεύσεις και ένα νέο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου.

Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Ταξιδέψτε μαζί μας με το τραίνο "Pride Of Africa (Η Υπερηφάνεια της Αφρικής)"!!! Το πολυτελέστερο τραίνο στον κόσμο!!!

Βαθιές τσέπες ή οικονομίες ετών, απαιτεί το ταξίδι με το τραίνο "Pride Of Africa"! Ένα ταξίδι που κυριολεκτικά κόβει την ανάσα, με ένα τραίνο που μπορεί να ικανοποιήσει και τις πιο τρελές σας απαιτήσεις!!!



Η πολυτέλεια του μυθική, αφού το εσωτερικό ανταποκρίνεται σε προδιαγραφές ξενοδοχείου 5 αστέρων, στο οποίο περιλάμβανεται εστιατόριο υψηλής γαστρονομίας καθώς και υπερπολυτελείς σουίτες.


Στο πακέτο του ταξιδιού περιλαμβάνεται το πέρασμα από πέντε χώρες, δύο σαφάρι, μια διανυκτέρευση στους διάσημους καταρράκτες της Βικτώρια, μια ξενάγηση σε ορυχείο διαμαντιών και μια ηλιόλουστη κρουαζιέρα σε ποταμό.
Όλα τα γεύματα, τα ποτά, το μίνι μπαρ μαζί με τις υπηρεσίες πέντε αστέρων, περιλαμβάνονται επίσης στο πακέτο. Το τίμημα; 11 έως 20 χιλιάδες $ ( 9.8 με 17.8 χιλιάδες €), για ένα ταξίδι 3.500 μιλίων(5632.7 χλμ) και διάρκειας 15 ημερών!!!

40 λεπτο ντοκιμαντέρ για του φίλους μας, που θέλουν να δουν περισσότερα!


Αγώνας για την ασφάλεια των επιβατών, οι κινητοποιήσεις στα Μέσα Σταθερής Τροχιάς.


Νέα στάση εργασίας, από την έναρξη της βάρδιας ώς τις 8 π.μ., εξήγγειλαν για την Τρίτη τα επτά σωματεία των εργαζομένων στο μετρό, τον Ηλεκτρικό και το τραμ κλιμακώνοντας τον αγώνα τους για καλύτερες συγκοινωνίες αλλά και ενάντια στην πολιτική της απερχόμενης διοίκησης της ΣΤΑΣΥ.                           «Ζητάμε συγγνώμη από το επιβατικό κοινό για την ταλαιπωρία, αλλά το διαβεβαιώνουμε ότι η δικαίωση του αγώνα μας θα είναι για το καλό όλων μας», δήλωσε στην «Εφ.Συν.» ο Λευτέρης Ρενιέρης, πρόεδρος των εργαζομένων

Σάββατο 9 Μαΐου 2015

ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Cosco φέρνουν στην Ελλάδα μεγάλες πολυεθνικές.


Η Ελλάδα «πύλη» της Ευρώπης
Από το λιμάνι του Πειραιά τα εμπορεύματα φεύγουν με τρένο και φτάνουν στην Τσεχία μέσα σε τέσσερις ημέρες, όταν οι εναλλακτικές διαδρομές απαιτούν δώδεκα.

ΦΘΗΝΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΗ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

Ισχυρό παρά την πολιτική αβεβαιότητα παραμένει το ενδιαφέρον μεγάλων ομίλων που θέλουν να χρησιμοποιήσουν την Ελλάδα ως διαμετακομιστικό κόμβο για τη διακίνηση προϊόντων από τις αγορές της Ασίας στην Ευρώπη.

Μειώθηκαν οι πωλήσεις εισιτηρίων της ΣΤΑ.ΣΥ. (Σταθερές Συγκοινωνίες)


Ανατροπή της θετικής εικόνας που παρουσίασε η εταιρεία ΣΤΑ.ΣΥ. (Σταθερές Συγκοινωνίες) το 2014 εμφανίζουν τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας, κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους.                                                                                     Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι πωλήσεις εισιτηρίων είναι μειωμένες το διάστημα Ιανουαρίου - Μαρτίου, με αποτέλεσμα οι εισπράξεις να καταγράφουν πτώση 6%. 

Αποτέλεσμα είναι τα συνολικά έσοδα της εταιρείας να έχουν κατρακυλήσει μεσοσταθμικά κατά 15% (εάν συνυπολογιστεί και η ανακατανομή των εσόδων των συγκοινωνιακών εταιρειών υπέρ των οδικών μέσων).

Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Γερμανία: «Χειρόφρενο» στα τρένα λόγω της απεργίας των μηχανοδηγών


Το συνδικάτο των μηχανοδηγών των τρένων στη Γερμανία, το GDL, κάλεσε την Κυριακή τα μέλη του σε επταήμερη απεργία, η οποία θα ξεκινήσει σήμερα με τους εμπορευματικούς συρμούς και θα κλιμακωθεί την Τρίτη στους επιβατικούς συρμούς, στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης διένεξης με τη διοίκηση της Deutsche Bahn για τις αυξήσεις στη νέα συλλογική σύμβαση εργασίας αλλά και το ποιες κατηγορίες εργαζομένων δικαιούται να εκπροσωπεί.