Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Μετρό Αθήνας: Μέχρι το 2030 η ολοκλήρωση για τη νέα Γραμμή4



Η ανάπτυξη της 4ης γραμμής Μετρό στην Αθήνα δεν είναι σημερινή είδηση. Πριν από περίπου 9 χρόνια με απόφαση του τότε ΥΠΕΧΩΔΕ (νυν ΥΠΟΜΕΔΙ) και της Αττικό Μετρό δύο κλάδοι των γραμμών 2 και 3 μαζί με ένα ενδιάμεσο τμήμα στα Ανατολικά Προάστια αποτέλεσαν τον κύριο κορμό της γραμμής.

Στα επόμενα χρόνια υπήρξαν αρκετές εξαγγελίες για την κατασκευή της γραμμής αλλά καμία δεν ήταν συγκεκριμένη. Από το 2010 και μετά η γραμμή 4 μεγάλωσε από το αρχικό σχήμα U μετατράπηκε σε Υ. Στα δυτικά έφτασε μέχρι το σταθμό ΠΕΡΙΣΣΟ, στα νότια μέχρι την ΑΝΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ και στα βόρεια μέχρι την Λυκόβρυση στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας.

ΟΑΣΑ: «Κόβονται» και τροποποιούνται γραμμές τρόλλεϋ (3, 13, 14)


                                                                                      Σύμφωνα με απόφαση του ΟΑΣΑ, που δημοσιεύθηκε στην «Διαύγεια», έρνται σχοημαντικές αλλαγές σε γραμμές τρόλλεϋ.  Πιο συγκεκριμένα:                                   Αναστέλλεται η λειτουργία της γραμμής τρόλλεϋ 13 και γίνεται επέκταση της διαδρομής των γραμμών τρόλλεϋ 3 & 14.                                                                                     Η γραμμή 3 θα πηγαίνει Ψυχικό, αντί για Γηροκομείο και η γραμμή 14, αντί να τερματίζει Παπαδιαμάντη, θα πηγαίνει Λαμπρινή.

Δείτε το έγγραφο του ΟΑΣΑ:

Θεσσαλονίκη: Οι ιδιοκτήτες λεωφορείων διακόπτουν από την Τετάρτη τη μεταφορά μαθητών

Τη διακοπή της μεταφοράς των μαθητών από τις 29 Οκτωβρίου και μέχρι την οριστική εξόφληση των δεδουλευμένων τους, αποφάσισαν οι μεταφορείς-μέλη του Συνδέσμου Πρακτόρων Τουρισμού Μακεδονίας-Θράκης, μετά από συνεδρίαση τους.

Σε ανακοίνωση του ο Σύνδεσμος κάνει λόγο για νέο εμπαιγμό των αρμοδίων “που υποσχέθηκαν στους μεταφορείς την άμεση εξόφληση των δεδουλευμένων τους για τα σχολικά έτη 2012-2013 και 2013-2014 με διάταξη σε τροπολογία που θα ψηφιζόταν στη Βουλή, η οποία τελικά αποσύρθηκε”


Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

Αθωώθηκαν οι 255 ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ που δικάζονταν για την απεργία του 2011

Oι 255 ιδιοκτήτες ταξί που βρέθηκαν χτες στο εδώλιο του κατηγορουμένου για την απεργία που πραγματοποίησε ο κλάδος το 2011 ενάντια στην απελευθέρωση του επαγγέλματος κρίθηκαν τελικά αθώοι. 

Ανάμεσα στις κατηγορίες, ήταν η παρακώλυση συγκοινωνιών και η κατάληψη οδοστρώματος.


Τραγωδία στον Φλοίσβο -Συρμός του τραμ παρέσυρε και σκότωσε γυναίκα...


Τραγωδία το πρωί στον Φλοίσβο, όταν συρμός του τραμ παρέσυρε, διαμέλισε και σκότωσε γυναίκα που προσπάθησε να διασχύσει τις γραμμές. Σύμφωνα με πληροφορίες, το τραγικό δυστύχημα συνέβη λίγο πριν από τις 8 το πρωί και ενώ έβρεχε καταρρακτωδώς. Η γυναίκα προσπάθησε να διασχίσει τις γραμμές του τραμ, χωρίς προφανώς να αντιληφθεί ότι εκείνη την ώρα πλησίαζε συρμός, με αποτέλεσμα να παρασυρθεί. Ο οδηγός προσπάθησε να αντιδράσει και να σταματήσει το τραμ, ωστόσο ο συρμός δεν ακινητοποιείται αμέσως. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η γυναίκα έχει διαμελισθεί, ενώ αυτή την ώρα βρίσκεται σε εξέλιξη μεγάλη επιχείρηση για τον απεγκλωβισμό της. Σύμφωνα με πληροφορίες, η γυναίκα είναι 70 με 75 ετών και αρμενικής καταγωγής.

Από τη Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας διερευνήθηκε υπόθεση απάτης και πλαστογραφίας σε βάρος της εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε.

       Από τη Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας διερευνήθηκε υπόθεση απάτης και πλαστογραφίας σε βάρος της εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε.

Όλες οι αλλαγές στα λεωφορεία των νοτίων προαστίων

Από τα νότια προάστια θα ξεκινήσει η εφαρμογή του προγράμματος αναδιάρθρωσης των λεωφορειακών γραμμών και των γραμμών τρόλεϊ της Αθήνας. Στα πλαίσια του προγράμματος, από τις επόμενες ημέρες αναμένονται καταργήσεις και συγχωνεύσεις γραμμών ενώ άλλες γραμμές θα αλλάξουν την διαδρομή τους. Αναλυτικά οι αλλαγές στα νότια προάστια:          Αναστέλλεται η λειτουργία των παρακάτω λεωφορειακών γραμμών:
  • 114 ΓΛΥΦΑΔΑ – ΚΑΒΟΥΡΙ – ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
  • 125 ΣΤ. ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ – ΠΑΙΑΝΙΑ – ΒΑΡΚΙΖΑ
  • 149 ΓΛΥΦΑΔΑ – ΒΑΡΗ – ΒΑΡΚΙΖΑ
  • 163 ΒΟΥΛΑ – ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ
  • 170 ΓΛΥΦΑΔΑ – ΒΑΡΚΙΖΑ – ΒΑΡΗ
  • 207 ΓΛΥΦΑΔΑ – ΤΕΡΨΙΘΕΑ
  • 232 ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΥΜΗΤΤΟΣ – ΒΥΡΩΝΑΣ
  • Β3 ΑΚΑΔΗΜΙΑ – ΓΛΥΦΑΔΑ (ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ) (μέσω ΒΟΥΛ.)
Μεταβάλλεται η διαδρομή των παρακάτω λεωφορειακών γραμμών ως εξής:

Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Διαλύεται η υποδομή του Προαστιακού, οργή των επιβατών

Εξοργιστική έχει καταντήσει το τελευταίο διάστημα η κατάσταση με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο της γραμμής Κιάτο - Λιόσια - Αεροδρόμιο. Οι καθυστερήσεις των συρμών, σε ένα μέσο συγκοινωνίας που μέχρι πρότινος ήταν ακριβέστατο, φτάνουν τα δεκαπέντε, είκοσι ή και είκοσι πέντε λεπτά, προκαλώντας την οργή των δύστυχων επιβατών του. Μαθητές που πηγαίνουν σε φροντιστήρια, κόσμος που πηγαίνει στη δουλειά του, ταξιδιώτες που πηγαίνουν στο αεροδρόμιο, βλαστημούν την ώρα και τη στιγμή που επέλεξαν αυτό το μέσον! Τρία δρομολόγια την ώρα έχει όλα κι όλα ο Προαστιακός, τα δύο προερχόμενα από τα Ανω Λιόσια και το ένα από το Κιάτο. Ειδικά το δρομολόγιο από το Κιάτο είναι πλέον τραγικό. Προχτές, για παράδειγμα, είχε καθυστέρηση... 25 λεπτών! Πενήντα (!!!) ολόκληρα λεπτά είχαν μεσολαβήσει ανάμεσα σε δύο τρένα το απόγευμα. Μηχανοδηγοί μάς εξήγησαν τι συμβαίνει. Από τότε που άρχισε να λειτουργεί ο Προαστιακός, εδώ και δέκα ακριβώς χρόνια (το καλοκαίρι του 2004, λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας), δεν έχει γίνει κανένα σοβαρό έργο συντήρησης του δικτύου του. Η υποδομή ήταν άριστης ποιότητας από τεχνική σκοπιά. Φτιαγμένη για να κινούνται οι συρμοί με ταχύτητα ως και 160 χιλιόμετρα την ώρα -και πραγματικά με την ταχύτητα αυτή κινούνταν μέχρι πρόσφατα.

Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

Σκηνές τρόμου στο μετρό! (Φωτογραφίες)


Οι επιβάτες παρέμειναν εντός του ακινητοποιημένου συρμού για περισσότερο από μια ώρα με κάποιους να βρίσκονται σε κατάσταση κλειστοφοβίας. Στη συνέχεια, οι επιβάτες με τη συνδρομή του οδηγού άνοιξαν την πόρτα και περπάτησαν ανάμεσα στις ράγες μέχρι το σταθμό της Αττικής υπό το φως των κινητών τηλεφώνων τους.

Στιγμές από ταινία τρόμου εκτυλίχθηκαν νωρίτερα στο μετρό. Όλα ξεκίνησαν όταν μετά από μηχανική βλάβη, το τρένο ακινητοποιήθηκε με αποτέλεσμα οι επιβάτες να περπατήσουν μέσα στο σκοτάδι και ανάμεσα στις ράγες προκειμένου να απεγκλωβιστούν.
Όπως καταγγέλλει επιβάτης στο enikos.gr, στον συρμό προκλήθηκε πανικός όταν έσβησαν τα φώτα και το τρένο διέκοψε την πορεία του ενώ κινούταν ανάμεσα στους σταθμούς Αττική και Σεπόλια.
«Αν έπαιρνε φωτιά σίγουρα θα είχαμε καεί. Και αν είμαστε σε μεγάλη απόσταση από σταθμό θα ήμασταν ακόμα μέσα», τονίζει επιβάτης.

Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

'' Ιαβέρης '': έχουμε μετατραπεί όλοι σε πορτοφόλια...

malakas kanei farsa se leoforio kai ginete atyxima...

Μηνιαία κάρτα μετακίνησης απεριορίστων διαδρομών Αθήνα – Θήβα



Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο πλαίσιο υλοποίησης εμπορικών πολιτικών προσαρμοσμένων στις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών, καθιερώνει ειδική μηνιαία κάρτα μετακίνησης απεριορίστων διαδρομών στη γραμμή Αθήνα – Θήβα και αντίστροφα με κόστος 100 €, μειώνοντας σημαντικά το κόστος μετακίνησης των συχνών επιβατών μεταξύ Αθήνας και Θήβας, αν ληφθεί υπόψη ότι η πλήρης τιμή με αμαξοστοιχία Inter City μεταξύ Αθήνας – Θήβας ανέρχεται σε 12,9 € ανά διαδρομή.

Παράλληλα δίνεται η δυνατότητα στον κάτοχο της κάρτας να μετακινείται ελεύθερα με τον Προαστιακό Αθηνών στο κομμάτι Πειραιάς – ΣΚΑ – Μαγούλα – Κορωπί.

Η κάρτα ισχύει για την 2η θέση των αμαξοστοιχιών.

Για περισσότερες πληροφορίες, το επιβατικό κοινό μπορεί να απευθύνεται στο Σιδηροδρομικό Σταθμό της Θήβας ή να καλεί στον αριθμό 14511 ή να επισκέπτεται την ιστοσελίδα www.trainose.gr.


Παράταση ισχύος των παλιών ετήσιων καρτών του ΟΑΣΑ

Λόγω της μεταβολής της τιμολογιακής πολιτικής του ΟΑΣΑ από την 1η Σεπτεμβρίου 2014, θα επέλθουν αλλαγές στην ισχύ των ετήσιων καρτών που είχαν εκδοθεί πριν από την ημερομηνία αυτή, με βάση τις παλαιές τιμές. Αναλυτικά:       Οι ετήσιες κάρτες Λεωφορείων, Τρόλεϊ & Τραμ, αξίας 200 ευρώ εξακολουθούν να ισχύουν ως έχουν μέχρι τη λήξη τους. Οι κάτοχοι των καρτών αυτών έχουν επίσης  δυνατότητα αναβάθμισης ώστε να επεκταθεί η ισχύς τους σε όλα τα μέσα, σύμφωνα με τη νέα τιμολογιακή πολιτική.

Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

Το Μετρό Αθήνας, 15ο μεγαλύτερο σύστημα Μετρό στην Ευρώπη

Η Αθήνα αν και εγκατέστησε την πρώτη της μητροπολιτική γραμμή «Μετρό» το 1869, δεν κατάφερε στη συνέχεια να διαθέτει ένα μεγάλο δίκτυο γραμμών και σταθμών στην πρωτεύουσα. 
Μέχρι και το 2000 αυτή η πρώτη γραμμή Μετρό (γνωστή και ως Ηλεκτρικό ή ΗΣΑΠ) παρέμεινε η μοναδική στην πόλη, σχεδόν εξ` ολοκλήρου επιφανειακή και είχε απλά επεκταθεί από τον Πειραιά μέχρι την Κηφισιά.

Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

ΟΑΣΑ: Περισσότερες κάρτες, λιγότερα εισιτήρια

Αύξηση μόλις 0,85%, που αντιστοιχεί σε πρόσθετα έσοδα περίπου 168 χιλιάδων ευρώ, έφεραν οι αυξομειώσεις στις κάρτες και τα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας, που εφαρμόζονται από την 1η Σεπτεμβρίου.

Με βάση τα επίσημα στοιχεία της κρατικής εταιρείας «Συγκοινωνίες Αθηνών», που δόθηκαν χθες στη δημοσιότητα, τον πρώτο μήνα εφαρμογής των νέων τιμολογίων οι επιβάτες στράφηκαν προς τις μηνιαίες κάρτες, χωρίς όμως να παρουσιάζουν θεαματικά αποτελέσματα, αφού διατέθηκαν περίπου 40.000 περισσότερες.

Από τις πωλήσεις τους εξασφαλίστηκαν έσοδα 7,22 εκατ. ευρώ, έναντι 5,64 εκατ. τον αντίστοιχο μήνα του 2013, που ισοδυναμούν με αύξηση 27,92%. Οι επιβάτες που χρησιμοποιούν τις κάρτεςαντιπροσωπεύουν το 36,46%, ενώ πέρυσι ήταν 28,75%.

Διαφορετική είναι η εικόνα στα εισιτήρια, αφού τα έσοδα από αυτόν τον τομέα μειώθηκαν στα 12,58 εκατ. έναντι 13,99 εκατ. πέρυσι.

«Πάμε στους πολίτες, δεν περιμένουμε να μας αναζητήσουν»

Το λεωφορείο-βιβλιοθήκη είναι ζωγραφισμένο από παιδιά της περιοχής.ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΤΣΙΜΙΤΑΚΗΣ                                                            Το λεωφορείο-βιβλιοθήκη είναι ζωγραφισμένο από παιδιά της περιοχής.

Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Αλλαγές στα ΜΜΜ από και πρός Άλιμο

    Αλλαγές στα ΜΜΜ από και πρός Άλιμο
Στο Δημαρχείο Αλίμου πραγματοποιήθηκε συνάντηση κλιμακίου του ΟΑΣΑ με το Δήμαρχο Αλίμου Ανδρέα Κονδύλη, προκειμένου να συζητηθεί το θέμα των λεωφορειακών γραμμών στον Άλιμο.
Αίτημα του ΔήμουΑλίμου είναι η αλλαγή του δρομολογίου του 101, ώστε να συνδεθούν οι περιοχές της πόλης  μεταξύ τους και με το σταθμό του ΜΕΤΡΟ«Άλιμος», καθώς επίσης και η πύκνωση των δρομολογίων των υπολοίπων γραμμών του Αλίμου (109, 141, 142).
Για το ίδιο θέμα έχουν προηγηθεί τρεις επισκέψεις του Δημάρχου Αλίμου στο Υπουργείο Μεταφορών και στη διοίκηση του ΟΑΣΑ το τελευταίο χρονικό διάστημα.  Εντός του μηνός Οκτωβρίου προγραμματίζονται συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου Αλίμου και του ΔΣ του ΟΑΣΑ, ώστε η νέα λεωφορειακή γραμμή του 101 να ξεκινήσει να λειτουργεί μέχρι το Δεκέμβριο. Στη συνάντηση συμμετείχαν και ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Μάνος Γαρυφαλάκης, καθώς και ο συγκοινωνιολόγος του Δήμου Δημήτρης Αναστασίου.

Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Μετρό Αθήνας: Συνεχίζουν τα αραιά δρομολόγια, απουσιάζουν οι νέοι συρμοί



Όταν πριν από 4 μήνες αναφερθήκαμε στο πρόβλημα για τα αραιά δρομολόγια εν μέσω ζέστης, υποθέσαμε ότι με την κυκλοφορία των νέων συρμών το πρόβλημα θα είχε λυθεί. 

Δυστυχώς μετά από τόσους μήνες το πρόβλημα είναι εδώ. Το Υπουργείο Υποδομών που έκανε σημαντική κίνηση μαζί με τον ΟΑΣΑ και μειώθηκε η τιμή του εισιτηρίου, κινδυνεύει να πάει στράφι από τη έλλειψη τακτικής συγκοινωνίας στο δίκτυο του Μετρό ειδικά τις ώρες.

Διαμαρτυρίες για τις αυξήσεις στην τιμή των εισιτηρίων του ΟΑΣΘ


«Συγκυβέρνηση και ΟΑΣΘ κάνουν ακόμα πιο δυσβάστακτη την καθημερινότητα εργαζομένων, ανέργων, μαθητών, φοιτητών και όλου του λαού της πόλης που δεν έχει καμιά άλλη επιλογή μετακίνησης, καθώς ο ΟΑΣΘ είναι ιδιωτικό μονοπώλιο επιδοτούμενο από το κράτος», κατήγγειλε η Αλέκα Κρασοπούλου, εκ μέρους του Συντονιστικού πολιτών και συλλογικοτήτων, και πρόσθεσε:

Εισιτήρια μέσω κινητού ή tablet στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας


Με εισιτήρια που θα αγοράζουν μέσω κινητού ή tablet θα μπορούν να μετακινούνται από τα Χριστούγεννα οι επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας...

Σύμφωνα με "Τα Νέα", οι Συγκοινωνίες Αθηνών ετοιμάζουν ειδική εφαρμογή βάσει της οποίας θα λειτουργήσει ο νέος τρόπος αγοράς εισιτηρίων (mobile ticketing) που θα αποτελέσει το μεταβατικό στάδιο για το πέρασμα στο ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Τα 5 προβλήματα του Μετρό Θεσσαλονίκης



Προχωρά η κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης και τα προβλήματα του έργου είναι πλέον συγκεκριμένα. Αν και πολλοί υποστηρίζουν πως το έργο δεν θα είναι έτοιμο το 2018, τα στοιχεία υποδεικνύουν το αντίθετο.

Αυτή την εποχή είναι έτοιμοι ή σε διαδικασία ολοκλήρωσης 8 από τους 13 σταθμούς ενώ με γοργά βήματα προχωρά η κατασκευή του κτιριακού συγκροτήματος του Αμαξοστασίου στην Πυλαία.

Το τεράστιο αυτό έργο που ξεκινά από την καρδιά της πόλης και καταλήγει στα ανατολικά της όρια έχει τα δικά του προβλήματα. Το ypodomes.com τα κατέγραψε και σας τα παρουσιάζει παρακάτω:

Συγκοινωνίες Αθηνών: Αύξηση στις πωλήσεις καρτών και το Σεπτέμβριο


Screenshot (339)Σταδιακή στροφή του επιβατικού κοινού στις κάρτες απεριορίστων διαδρομών καταδεικνύουν τα στοιχεία από τις πωλήσεις καρτών και εισιτηρίων το Σεπτέμβριο του 2014. Οι Συγκοινωνίες Αθηνών έχουν ως στόχο την αύξηση της συμμετοχής των καρτών στα συνολικά έσοδα του Ομίλου. Πράγματι, το Σεπτέμβριο 2014 η συμμετοχή των καρτών στα συνολικά έσοδα έφθασε το 36,46%, σημειώνοντας αύξηση κατά 7,71% σε σχέση με το Σεπτέμβριο του 2013.

Τετάρτη 15 Οκτωβρίου: Στάση εργασίας σε Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ

Σε «προειδοποιητική» στάση εργασίας θα προχωρήσουν οι εργαζόμενοι στα σωματεία εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ την Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014. Τη μέρα αυτή το Μετρό, ο Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος και το Τραμ θα παραμείνουν ακινητοποιημένα από τις 12:00 έως τις 16:00.
Παρά τις κυβερνητικές «ιστορίες επιτυχίας» για αποδέσμευση από τα μνημόνια και άλλα τινά, η μνημονιακή πολιτική της ισοπέδωσης των εργασιακών σχέσεων συνεχίζεται με απόλυτη συνέπεια.

Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Να και κάποιοι που βγάζουν λεφτά από τα γκράφιτι στον ΗΣΑΠ


Screenshot_2014-09-26-16-43-11Καταρχάς, ας ξεκαθαρίσουμε τη θέση μας. Το γκράφιτι είναι μία μορφή τέχνης και είναι κομμάτι της αστικής πραγματικότητας, είτε σε κάποιους αρέσει είτε όχι. Όταν όμως εν ονόματι της τέχνης προκαλούνται βανδαλισμοί και φθορές σε δημόσια περιουσία, το κόστος αποκατάστασης της οποίας βαρύνει όλους τους πολίτες, τότε δεν έχουμε παρά να το αντιμετωπίσουμε ως πρόβλημα. Τα γκράφιτι που τα τελευταία χρόνια έφτασαν να καλύπτουν κυριολεκτικά όλους τους συρμούς του ΗΣΑΠ ανήκουν σε αυτή την κατηγορία. Όταν άτομα με κίνδυνο της ζωής τους (υπήρξε ένα θύμα τον Μάιο) παρακάμπτουν όλα τα μέτρα και τους κανονισμούς ασφαλείας προκειμένου να έχουν πρόσβαση στο τροχαίο υλικό του ΗΣΑΠ, και στη συνέχεια καλύπτουν τους συρμούς με μπογιά από άκρη σε άκρη (συμπεριλαμβανομένων όλων των παραθύρων, ακόμα και του οδηγού), τότε σίγουρα δεν μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε σαν μια χαριτωμένη καλλιτεχνική παρέμβαση.

ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ 145 ΕΚΑΤ. ΕΠΙΒΑΤΕΣ Βρετανία: «Στο σφυρί» το τρένο που περνάει κάτω από τη Μάγχη...


«Είμαι αποφασισμένος για μεταρρύθμιση της οικονομίας και περιορισμό του χρέους. Ετσι, θα προχωρήσουμε και με την αναζήτηση αγοραστή για το μερίδιο που κατέχει σήμερα το Δημόσιο στην Eurostar», δήλωσε τη Δευτέρα ο υπουργός Οικονομικών της κυβέρνησης Κάμερον.

Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Μια πρώτη ματιά στο σύστημα της τηλεματικής


Εδώ και μία εβδομάδα η πιλοτική λειτουργία του συστήματος τηλεματικής των λεωφορείων και τρόλεϊ της Αθήνας έγινε πραγματικότητα με την τοποθέτηση των πρώτων 10 «έξυπνων στάσεων», οι οποίες εξυπηρετούν τη λεωφορειακή γραμμή 224. Σκοπός αυτής της πιλοτικής λειτουργίας είναι η παρατήρηση του συστήματος και η πραγματοποίηση βελτιώσεων προτού αρχίσει να επεκτείνεται σε περισσότερες γραμμές, καλύπτοντας τελικά όλο το δίκτυο λεωφορείων και τρόλεϊ της Αθήνας. Παίρνοντας μία πρώτη γεύση του πώς θα λειτουργήσει το σύστημα, έχουμε συγκεντρώσει τις παρακάτω παρατηρήσεις:

Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Παρήγγειλαν 25.000 Pony με το καλημέρα


pony-img-01Αρχές του 2015 ξεκινά η «Namco Hellas» την παραγωγή του θρυλικού αυτοκινήτου! Με μεγάλο ενδιαφέρον από χώρες της Αφρικής αλλά και αναπτυσσόμενες της Ασίας.

Στις αρχές του 2015 θα γίνει η επίσημη παρουσίαση του νέου Pony 5ης γενιάς από τη «Namco Hellas». Καλώς εχόντων των πραγμάτων, οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν το ερχόμενο καλοκαίρι. Οπως φαίνεται, το πιο δύσκολο βήμα, που κράτησε σχεδόν 2,5 χρόνια, ήταν να βρεθεί ο φορέας που θα δώσει την τεχνική πιστοποίηση.

Ο έλεγχος πιστοποίησης ποιότητας από την ΕΒΕΤΑΜ (Ανώνυμη Εταιρεία Βιομηχανικής Ερευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Εργαστηριακών Δοκιμών, Πιστοποίησης και Ποιότητας) αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο τρίμηνο.

Εψαχναν το λεωφορείο... και λεωφορείο ΔΕΝ υπήρχε!


Δυστυχώς για μία ακόμη πολλοστή φορά οι πολίτες οι οποίοι εξυπηρετούνται από την λεωφορειακή γραμμή 330 Σταθμός Προαστιακού Κορωπίου - Αγία Μαρίνα ταλαιπωρηθήκαν πάρα πολύ λόγω της μη εκτέλεσης προγραμματισμένου δρομολογίου...

                    ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΠΙΒΑΤΗ

ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ "330 ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΚΟΡΩΠΙΟΥ - ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ" ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΑΥΤΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΑΦΙΞΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ

Ήρθε η ώρα να γίνουν προσλήψεις στις συγκοινωνίες


Αργά αλλά σταθερά η κατάσταση στις συγκοινωνίες της Αθήνας φαίνεται πως βελτιώνεται. Τα ελλείμματα μειώνονται και εξαφανίζονται, οι τιμές των κομίστρων μειώνονται επίσης, οιυπηρεσίες εκσυγχρονίζονται, και φαίνεται πως υπάρχει σχέδιο και βούληση για τη συνεχή βελτίωσή τους. Ένα πρόβλημα όμως που δεν έχει αντιμετωπιστεί ακόμα είναι η έλλειψη προσωπικού σε όλα τα μέσα. Με τις προσλήψεις στον πάγο τα τελευταία χρόνια, τις μετατάξεις σε άσχετες με τις συγκοινωνίες υπηρεσίες, και με νέες συνταξιοδοτήσεις προσωπικού κάθε μήνα, τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας, αυτή τη στιγμή υπολειτουργούν.

Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Ήρθε η ώρα να γίνουν προσλήψεις στις συγκοινωνίες


14458359488_e939b87b7b_z
Αργά αλλά σταθερά η κατάσταση στις συγκοινωνίες της Αθήνας φαίνεται πως βελτιώνεται. Τα ελλείμματα μειώνονται και εξαφανίζονται, οι τιμές των κομίστρων μειώνονται επίσης, οι υπηρεσίες εκσυγχρονίζονται, και φαίνεται πως υπάρχει σχέδιο και βούληση για τη συνεχή βελτίωσή τους. Ένα πρόβλημα όμως που δεν έχει αντιμετωπιστεί ακόμα είναι η έλλειψη προσωπικού σε όλα τα μέσα. Με τις προσλήψεις στον πάγο τα τελευταία χρόνια, τις μετατάξεις σε άσχετες με τις συγκοινωνίες υπηρεσίες, και με νέες συνταξιοδοτήσεις προσωπικού κάθε μήνα, τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας, αυτή τη στιγμή υπολειτουργούν.

Μειωμένο εισιτήριο για πρωτοετείς φοιτητές με βεβαίωση εγγραφής

Όπως ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Παιδείας, οι πρωτοετείς φοιτητές έχουν τη δυνατότητα να κάνουν χρήση μειωμένου κομίστρου στις αστικές και υπεραστικές οδικές και σιδηροδρομικές συγκοινωνίες έως και τις 31 Οκτωβρίου 2014, με την επίδειξη της βεβαίωσης εγγραφής τους και της αστυνομικής τους ταυτότητας. Το μειωμένο κόμιστρο ισχύει σε όλους τους συγκοινωνιακούς φορείς (ΟΑΣΑ, ΟΑΣΘ, αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ).

Υπενθυμίζεται ότι η έκδοση της ακαδημαϊκής ταυτότητας που έχει αντικαταστήσει το φοιτητικό πάσο γίνεται μέσω της Ηλεκτρονικής Υπηρεσίας Έκδοσης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας στη διεύθυνση academicid.minedu.gov.gr, μετά από την έγκριση κάθε αίτησης για έκδοση ακαδημαϊκής ταυτότητας από τη γραμματεία της κάθε σχολής. Σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας η παραπάνω διευκόλυνση δεν πρόκειται να παραταθεί μετά την 31η Οκτωβρίου.
Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Πρόταση ιδιωτικής εταιρείας να αναλάβει τα καταργημένα νυχτερινά δρομολόγια του ΟΑΣΘ


Να αναλάβει τη διεξαγωγή των νυχτερινών δρομολογίων, που κατάργησε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), και μάλιστα με το ίδιο κόμιστρο, ενδιαφέρεται το γραφείο γενικού τουρισμού “Crazy Holidays”, το οποίο ήδη κατέθεσε σχετικό αίτημα αδειοδότησης στο υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων.

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της “Crazy Holidays”, Μιχάλης Πεζίκογλου, παρότι ο ΟΑΣΘ διατηρεί το μονοπώλιο των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης έως και δύο χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του Μετρό (σ.σ. η οποία αναμένεται -με βάση τις τελευταίες επίσημες ανακοινώσεις- το 2018), από τη στιγμή που ο Οργανισμός δεν επιθυμεί να εκτελεί τα νυχτερινά δρομολόγια, δημιουργείται ούτως ή άλλως ένα κενό σε βάρος της πόλης και του επιβατικού κοινού.

Λεωφορείο της Ο.ΣΥ «Μπούκαρε» στην βουλή!

Τις παρακάτω φωτογραφίες μας τις έστειλε αναγνώστης του etheldrivers.blogspot.com χωρίς ωστόσο να διευκρινίζει το πώς βρέθηκε εκεί το λεωφορείο το όποιο εκτελούσε το δρομολόγιο Χ-95 (Σύνταγμα - Αερολιμένας Αθηνών Express) όπως μας ενημέρωσε…Προφανώς ο δρόμος προς την πλατεία συντάγματος να ήταν «κλειστός» και η τροχαία να υπέδειξε στον οδηγό του λεωφορείου να κάνει μανούβρα στην είσοδο της βουλής ώστε να επιστρέψει και πάλι πίσω προς αεροδρόμιο…

Οδηγοί λεωφορείων.... Οι ήρωες της ασφάλτου!


Του Παναγιώτη Γεωργιάδη Δύσκολο πράγμα το τιμόνι. Πολύ δύσκολο. Κι όποιος έχει αντίθετη άποψη, ας το δοκιμάσει έστω και για μια ημέρα. Και θα καταλάβει, τι σημαίνει μαρτύριο…
Διότι οδηγός τουριστικού λεωφορείου, δεν σημαίνει: έβαλα γυαλί και παντελόνι Leee, ανέβηκα στο όχημα, κάθισα στην αναπαυτική καρέκλα, άνοιξα το κασετόφωνο με καψουροτράγουδα, έβαλα μπρος και έφυγα…
                                                                                            Οδηγός δεν σημαίνει: έχω το ένα χέρι στο τιμόνι και το άλλο τη φραπεδιά, και στα δεξιά μου «χαλβαδιάζω» την ομορφούλα αρχηγό γκρουπ-ξεναγό.

Οδηγός δε σημαίνει, βόλτες, και τζάμπα ταξιδάκια με καλή παρέα, αστειάκια, ανέκδοτα, χαβαλέ και χορός με τραγουδάκια μέσα στην καμπίνα..

Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

14 κρούσματα ηλεκτροπληξίας στο μετρό



EUROKINISSI/ ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ

Από τη σημερινή επιθεώρηση των συρμών του μετρό θα εξαρτηθεί η εργασιακή ειρήνη στο σημαντικότερο μεταφορικό μέσο της πρωτεύουσας. Χθες η Ενωση εργαζομένων στον ΗΣΑΠ και το σωματείο ηλεκτροδηγών αποκάλυψαν ότι την Παρασκευή σημειώθηκε το 14ο κρούσμα ηλεκτροπληξίας σε συρμό της γραμμής Ανθούπολη-Ελληνικό και προαναγγέλλουν ότι αν δεν γίνουν παρεμβάσεις από τη διοίκηση, θα θέσουν σε εφαρμογή όλα τα νόμιμα μέτρα για την προστασία των εργαζομένων.

Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Όλο το νομοσχέδιο για τις σιδηροδρομικές μεταφορές. Τι περιλαμβάνει

Η ανάθεση διαχείρισης τροχαίου υλικού στην… ΓΑΙΑΟΣΕ αποτελεί μια εκ των κυριότερων διατάξεων - έκπληξη του νομοσχεδίου «Ρυθμίσεις θεμάτων μεταφορών, τηλεπικοινωνιών και δημοσίων έργων» του υπουργείου Μεταφορών.

Του Φώτη Φωτεινού

Το εν λόγω νομοσχέδιο, όπως και οι ρυθμίσεις για τις σιδηροδρομικές μεταφορές, οι οποίες παρουσιάζονται, στο σύνολό τους, από το metaforespress.gr (στο επισυναπτόμενο αρχείο στο τέλος), είναι στην αρχική τους μορφή, καθώς επιδέχονται αλλαγών, αφού το εν λόγω νομοσχέδιο δεν έχει ψηφιστεί ακόμη.

Εντύπωση, πάντως, προκαλεί ότι, από το νομοσχέδιο, λείπουν κάποιες διατάξεις, κυρίως εργασιακού περιεχομένου, τις οποίες είχε «υποσχεθεί» το υπουργείο Μεταφορών στους σιδηροδρομικούς.

Οι κυριότερες διατάξεις για τις σιδηροδρομικές μεταφορές είναι:

Το πρόβλημα με τα λεωφορεία της Αθήνας σε 10 εικόνες

Το επερχόμενο σχέδιο αναδιοργάνωσης των συγκοινωνιών της Αθήνας, η τελική μορφή του οποίου θα έχει συγκεκριμενοποιηθεί μέσα στο επόμενο δίμηνο, θα επιφέρει πολλές αλλαγές στο δίκτυο των λεωφορείων και τρόλει. Βασικός στόχος είναι το δίκτυο να εξυπηρετεί καλύτερα τους επιβάτες το οποίο θα σημαίνει, μεταξύ άλλων, πως θα επιδιωχθεί οι επιβάτες να χρησιμοποιούν λιγότερο τα λεωφορεία και περισσότερο το μετρό. Κάποια από τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα το δίκτυο των λεωφορείων αποτυπώνονται στα στοιχεία που περιλαμβάνονται στην Έκθεση Πεπραγμένων της Ο.ΣΥ. για το 2013                                                                                                                                                                                        

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Oμοσπονδίες φορτηγών ΔΧ: «κ. Χρυσοχοϊδη, οι μεταφορείς δεν είναι δολοφόνοι»


Ρήξη στις σχέσεις μεταξύ των ιδιοκτητών φορτηγών Δημοσίας Χρήσης και του υπουργού Μεταφορών Μιχάλη Χρυσοχοϊδη.

Οι ομοσπονδίες ιδιοκτητών ΦΔΧ, όπως ΠΣΧEΜ, ΠΟΕΜΙΦΑ, ΟΦΑΒΕ, ομοσπονδία Θεσσαλίας, Κεντρικής Στερεάς και Δυτ. Μακεδονίας, ομοσπονδία 531/70 και βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων, σε κοινή τους επιστολή, επικρίνουν τις πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών για την απαγόρευση διέλευσης φορτηγών στην Φθιώτιδα, αλλά και την γενικότερη στάση του, στο θέμα των διοδίων.

Περιπτεράς στο Γαλάτσι διακινούσε πλαστά εισιτήρια του ΟΑΣΑ...


Περίπτερο στο οποίο βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 258 πλαστά εισιτήρια αστικών συγκοινωνιών εντοπίστηκε στο Γαλάτσι από το Τμήμα Προστασίας Περιουσιακών Δικαιωμάτων της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, μετά από διερεύνηση σχετικής καταγγελίας που έγινε στις Συγκοινωνίες Αθηνών (πρώην ΟΑΣΑ).

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

Ιδιωτικοποιήσεις ΜΜΜ."Μύθος" ή (επερχόμενη) πραγματικότητα?

Αφορμή για αυτή την ανάρτηση ήταν ένα δημοσίευμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση της εφημερίδας "ΤΟ ΒΗΜΑ" του γνωστού οργανισμού (ΔΟΛ) που απηχεί τις γνωστές φιλοκυβερνητικές θέσεις.
Τίτλος του δημοσιεύματος είναι:


"Συγκοινωνιακές υποδομές: Επιστροφή στην εποχή του Τρικούπη
Δύσκολη η ανάπτυξή τους χωρίς ιδιωτικά κεφάλαια"
Το δημοσίευμα μπορείτε να το διαβάσετε εδώ

Θα επικεντρώσουμε στα σημεία που αφορούν εμάς παραθέτοντας τα συγκεκριμένα αποσπάσματα.(Η ορθογραφία παρατίθεται αυτούσια.Οι επισημάνσεις είναι δικές μας και όχι του αρχικού αρθρογράφου).

"Πρόβλημα" σύμφωνα με τον αρθρογράφο:
"Προς υπερδέσμευση πόρων στο πρόγραμμα"
Αναφέρει:

Στάση εργασίας στο Μετρό την Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου


Μετά από 21 μήνες χωρίς απεργίες, η ταλαιπωρία στο μετρό επιστρέφει. Στάση εργασίας στο Μετρό (γραμμές 2 κα
ατοποιήσει Γενική Συνέλευση στο Αμαξοστάσιο των Σεπολίων. Δυστυχώς το σωματείο των εργαζομένων επέλεξε για άλλη μία φορά να πραγματοποιήσει τη γενική του συνέλευση σε εργάσιμη μέρα και κατά τις ώρες αιχμής, μεγιστοποιώντας έτσι την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού. Σημειώνεται ότι πρόκειται για την πρώτη στάση εργασίας στο Μετρό από τον Ιανουάριο του 2013, όταν η κυβέρνηση έθεσε το προσωπικό της ΣΤΑΣΥ σε καθεστώς πολιτικής επιστράτευσης. Η επιστράτευση ήρθη τον περασμένο Ιούλιο, μετά από 18 μήνες.

Πηγή: ι 3) θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου από τις 13:00 έως τις 17:00Η στάση εργασίας γίνεται καθώς το επιχειρησιακό σωματείο εργαζομένων Σταθερών Συγκοινωνιών ΣΕΛΜΑ θα πραγμΣΕΛΜΑ



Στον έλεγχο του Γενικού Λογιστηρίου του κράτους ο ΟΑΣΘ


Στον έλεγχο του Γενικού Λογιστηρίου του κράτους ο ΟΑΣΘ

Η ΕΛΣΤΑΤ ενέταξε την εταιρία στους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης                                   Το υπουργείο Οικονομικών αποκτά πλέον το δικαίωμα να διακόψει την επιδότηση του ΟΑΣΘ
 Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), μία ιδιωτική εταιρία που λειτουργεί με άγνωστο μετοχολόγιο και κλειστά «βιβλία» και έχει αναλάβει εδώ και εξήντα χρόνια τις δημόσιες μεταφορές της συμπρωτεύουσας, εντάχθηκε πλέον στους Φορείς της Γενικής Κυβέρνησης, σύμφωνα με απόφαση της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ).

Γκάζι για τις έξυπνες στάσεις


Το σύστημα τηλεματικής θα ολοκληρωθεί τον Ιανουάριο 2016 με την εγκατάσταση 1.000 έξυπνων στάσεων (φωτογραφία αρχείου)
Το σύστημα τηλεματικής θα ολοκληρωθεί τον Ιανουάριο 2016 με την εγκατάσταση 1.000 έξυπνων στάσεων (φωτογραφία αρχείου)

Στη γραμμή 224 που συνδέει μέσω κέντρου την Καισαριανή με τα δικαστήρια θα εφαρμοστεί πιλοτικά έως το τέλος του μήνα η τηλεματική στα λεωφορεία.
Ηδη αυτήν την περίοδο ετοιμάζονται τόσο οι δέκα πρώτες έξυπνες στάσεις που θα λειτουργήσουν όσο και τα οχήματα που θα καλύπτουν το συγκεκριμένο δρομολόγιο.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο της τηλεματικής θα δώσει τη δυνατότητα στους επιβάτες να ενημερώνονται για τον ακριβή χρόνο διέλευσης των οχημάτων από τις οθόνες που θα είναι τοποθετημένες στις στάσεις και στα λεωφορεία, ενώ για τη συνέχεια προγραμματίζεται και η ενημέρωσή τους από το κινητό τους τηλέφωνο ή το tablet τους μέσω μιας εφαρμογής από την οποία θα μπορούν να ελέγχουν την πορεία του.

Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Ποια είναι η UBER που αποτελεί τον εφιάλτη των ταξιτζήδων σε όλο τον πλανήτη και πότε έρχεται στη χώρα μας;


Ποια είναι η UBER που αποτελεί τον εφιάλτη των ταξιτζήδων σε όλο τον πλανήτη, και που έκανε τον Θ. Λυμπερόπουλο του ΣΑΤΑ να δηλώσει στο WE ότι θα σπάσει αν δει αυτοκίνητο της στην Αθήνα;
Αν η οικονομική κρίση έπληξε τη λειτουργία των ταξί στην Αθήνα μειώνοντας δραματικά την κίνηση και τους τζίρους…το τελειωτικό χτύπημα το δίνει η τεχνολογία και ειδικότερα η UBER.

Μηχανοδηγοί ΤΡΑΙΝΟΣΕ : Aποκαλύπτουμε γιατί κόπηκαν τα δρομολόγια στις προ...

Μηχανοδηγοί ΤΡΑΙΝΟΣΕ : Aποκαλύπτουμε γιατί κόπηκαν τα δρομολόγια στις προ...: Το blog των μηχανοδηγών ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ   αποκαλύπτει γιατί κόπηκαν τα δρομολόγια στις προαστιακές γραμμές. Με συνέπεια στην έγ...

Λεωφορείον… ο πόθος σε 17 πόλεις - (ΠΙΝΑΚΑΣ)



Πάνω από 120 λεπτά σπαταλούν στην αναμονή οι πολίτες του Λος Άντζελες...
Από 31 λεπτά έως και δύο ολόκληρες ώρες δαπανούν για τις μετακινήσεις τους οι επιβάτες στην Αθήνα!

Ελαφρώς πιο σύντομες οι μετακινήσεις σε Ρίο ντε Τζανέιρο, Μπουένος Άιρες και Νέα Υόρκη.

Μπορεί να μην έχουμε τα πιο συνεπή και γρήγορα  μέσα μαζικής μεταφοράς αλλά σίγουρα δεν είμαστε οι μόνοι.

Αυτό τουλάχιστον δείχνει έρευνα της εφαρμογής moovit, που πληροφορεί τον χρήστη κινητού τηλεφώνου σε πραγματικό χρόνο για τα δρομολόγια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, που διενεργήθηκε σε 17 μητροπολιτικές πόλεις από όλο τον κόσμο με ερωτηματολόγιο που απαντήθηκε από 12.000 επιβάτες.

Δείτε τον πίνακα

Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

Εκδηλώσεις από τις Συγκοινωνίες Αθηνών για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Μετακίνησης


Webcolors_RGB
Οι Συγκοινωνίες Αθηνών, έχοντας αναλάβει σημαντικό ρόλο στην προώθηση μέτρων, που θα συμβάλλουν καθοριστικά στην βιώσιμη κινητικότητα και τη βελτίωση των παρεχόμενων συγκοινωνιακών υπηρεσιών, συμμετέχουν με σειρά δράσεων στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Μετακίνησης. Στόχος, η ευαισθητοποίηση των πολιτών στη χρήση των Αστικών Συγκοινωνιών μέσω εκδηλώσεων και μηνυμάτων, που θέτουν στο επίκεντρο τις αξίες της βιώσιμης κινητικότητας, όπως η προστασία του αστικού χώρου και η διασφάλιση της ποιότητας ζωής των πολιτών μέσα σε αυτόν.

Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο λιμάνι του Πειραιά λόγω έργων Μετρό


Για τις ανάγκες της κατασκευής του σταθμού Πειραιάς της γραμμής 3 του Μετρό θα πραγματοποιηθούν οι ακόλουθες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από το πρωί της ερχόμενης Τρίτης 16 Σεπτεμβρίου 2014:

Θεσ/νίκη: Ιδιοκτήτες λεωφορείων, Περιφέρεια και στη... μέση οι μαθητές


Αρκετές μέρες φαίνεται πως θα διαρκέσει η ταλαιπωρία γονιών και μαθητών των δημόσιων σχολείων απομακρυσμένων περιοχών, που δικαιούνται μεταφορά με λεωφορείο, καθώς τα μαθητικά δρομολόγια δεν πρόκειται να ξεκινήσουν άμεσα, όποια λύση και αν δοθεί στο θέμα με τους ιδιοκτήτες λεωφορείων.


Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Νέα τσουχτερά πρόστιμα για τoυς λαθρεπιβάτες των λεωφορείων



Μάλιστα η αύξηση φθάνει μέχρι και το 500%!
Σύμφωνα με «Το Βήμα της Κυριακής», αν τα πρόστιμα για τη λαθρεπιβίβαση δεν πληρωθούν μέσα σε 60 ημέρες, μεταβιβάζονται στη ΔΟΥ του εκάστοτε συγκοινωνιακού φορέα και καταλογίζονται σε βάρος του παραβάτη στο πενταπλάσιο της αξίας τους!

Αθήνα – Πάτρα σιδηροδρομικώς σε 2 ώρες από το 2017


Σιδηροδρομικός σταθμός Ακράτας Υπεγράφη σήμερα από την ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. και την Κοινοπραξία «ΜΕΤΚΑ Α.Ε.» η σύμβαση για τις υπολειπόμενες εργασίες στο σιδηροδρομικό δίκτυο από το Κιάτο μέχρι τη Ροδοδάφνη. Η Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων μεταξύ «Κιάτου – Πάτρας» είναι συνέχεια της γραμμής «Αθηνών – Κορίνθου – Κιάτου» και θα αποτελέσει το συνδετήριο άξονα της πρωτεύουσας με την Πάτρα, το τρίτο σε μέγεθος οικονομικό κέντρο της χώρας.

Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Τι προβλέπεται για τα ανασφάλιστα οχήματα

ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

Αυστηρότερες ποινές και τσουχτερά πρόστιμα έως και 1.000 ευρώ για τα ανασφάλιστα οχήματα, προβλέπει τροπολογία που κατατέθηκε από τους συναρμόδιους υπουργούς Οικονομικών, Μεταφορών, Ανάπτυξης και Δημόσιας Τάξης.

Σύμφωνα με την τροπολογία, σε περίπτωση κυκλοφορίας ανασφάλιστου οχήματος προβλέπεται
* Αφαίρεση της άδειας οδήγησης για 6 μήνες.
* Αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων του οχήματος για 6 μήνες, ενώ αν έχει εμπλακεί σε ατύχημα για 2 χρόνια και μετά την παρέλευση των παραπάνω περιόδων, για την επιστροφή των πινακίδων απαιτείται η προσκόμιση του συμβολαίου ασφάλισης.
* Χρηματικά πρόστιμα ύψους 1.000 ευρώ για λεωφορεία και φορτηγά δημόσιας χρήσης, 500 ευρώ για επιβατικά και 250 ευρώ για δίκυκλα.
Ωστόσο, στην τροπολογία, η οποία θα συζητηθεί την ερχόμενη Τετάρτη, προβλέπεται ότι θα επιστρέφονται πλέον τα στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια ικανότητας οδήγησης, άδεια και πινακίδες κυκλοφορίας), πριν από την παρέλευση της προβλεπόμενης χρονικής περιόδου αφαίρεσης (από έξι μήνες έως δύο χρόνια), με την προϋπόθεση της καταβολής του διοικητικού προστίμου.

Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

E-ticket, Transport Police και re-branding: Η αναδιοργάνωση των συγκοινωνιών της Αθήνας ως το 2016


Πέρα από τις νέες τιμές στα εισιτήρια και τις κάρτες των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, ο ΟΑΣΑ ανακοίνωσε σήμερα και ένα πρόγραμμα αναδιοργάνωσης και εκσυγχρονισμού του συστήματος των μέσων μαζικής μεταφοράς της πρωτεύουσας το οποίο ξεκίνησε από αυτό το καλοκαίρι και πρόκειται να ολοκληρωθεί ως το 2016. Στο διάστημα αυτό, θα επέλθουν πολλές αλλαγές στις συγκοινωνίες με στόχο τη μείωση των εξόδων, την αύξηση των εσόδων και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών. Τα παρακάτω ανακοινώθηκαν από τον ΟΑΣΑ:
Οι τρεις άξονες στους οποίους στηρίζεται το πλάνο, είναι οι εξής:

Το ΙΝΚΑ «σταυρώνει» το υπουργείο Μεταφορών για τις μειώσεις των εισιτηρίων


Το «ψέμα» της μείωσης των εισιτηρίων των ΜΜΜ έγινε αντιληπτό από την Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας που με ένα δελτίο τύπου ξετινάζει την ηγεσία του του υπουργείου Υποδομών.                                                         Τη θριαμβολογία της κυβερνήσεως για το επίτευγμα της μείωσης των εισιτηρίων έρχεται να καταρρίψει το ΙΝΚΑ         Δείτε βήμα προς βήμα το μέτρο της… μείωσης των εισιτηρίων

Επίσπευση της περάτωσης των δυο σιδηροδρομικών αξό...

 Επίσπευση της περάτωσης των δυο σιδηροδρομικών αξό...: Με την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας από τους ίδιους πολιτικούς, ύστερα  από 4 χρόνια εξαθλίωσης του μισού πληθυσμού και καταστροφ...

Κάποιοι Ακόμα Υποχρεώνονται να Λαδώσουν για να Πάρουν Δίπλωμα Οδήγησης στην Ελλάδα


Μελπομένη Μαραγκίδου
Γύρισες από τις διακοπές και η πρώτη σου δουλειά πριν καλά καλά γραφτείς στην Πανεπιστημιακή Σχολή που πέρασες, ήταν να γραφτείς στη Σχολή Οδηγών. Περίμενες πώς και πώς
η ταυτότητα να δείξει 18 και να αποκτήσεις το πολυπόθητο access για την απόκτηση διπλώματος οδήγησης που θα σου εξασφάλιζε το αυτοκίνητο του μπαμπά. Αυτό όμως που ίσως να είχες παραλείψει είναι αυτά τα 200 ευρώ λαδώματος που χρειάστηκε να δώσεις για να αποκτήσεις τον απόλυτο πόθο κάθε 18άρη. Και ίσως ήταν η πρώτη φορά στην ενήλικη ζωή σου (η οποία εδώ που τα λέμε μετρά άντε 2-3 μήνες) που θα ερχόσουν αντιμέτωπος με λέξεις που μέχρι τώρα άκουγες στα δελτία των οχτώ: «φακελάκι», «ρουσφέτι», «λάδωμα», «σάπιο σύστημα».

ΣΥΡΙΖΑ: Διαρκές σκάνδαλο η λειτουργία και η επιδότηση του ΟΑΣΘ


Διαρκές- διαχρονικό πολιτικό, οικονομικό και κοινωνικό σκάνδαλο λειτουργίας και επιδότησης του ΟΑΣΘ" καταγγέλλει ο ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος κάνει λόγο για "λεηλασία" του εισοδήματος των πολιτών της Θεσσαλονίκης και του συνόλου των φορολογουμένων. 

 Ενώ εκκρεμούν τα αποτελέσματα εισαγγελικής έρευνας για τα πρόσφατα στοιχεία της αδιαφανούς, τουλάχιστον, διαχείρισης από τη διοίκηση του ΟΑΣΘ και ενώ η επιδότηση του ΟΑΣΘ είναι τετραπλάσια απ' αυτήν του αντίστοιχου φορέα αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση του Υπουργείου Μεταφορών, η κυβέρνηση σπεύδει να ικανοποιήσει τα αιτήματα του ΟΑΣΘ 'υποκύπτοντας' στους εκβιασμούς που ασκεί με μεθοδικό τρόπο το τελευταίο διάστημα η διοίκηση του ιδιωτικού οργανισμού, με θύμα τους χειμαζόμενους από τη μνημονιακή πολιτική, πολίτες της Θεσσαλονίκης" αναφέρει σε ανακοίνωσή του.

Αττική: 21 θανατηφόρα τροχαία τον Αύγουστο

Συνολικά 21 νεκρούς θρηνήσαμε τον Αύγουστο από τα 411 τροχαία ατυχήματα που έγιναν στην περιοχή της Αττικής.

 Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής οι παθόντες ανήλθαν συνολικά τους 538 ενώ αναλυτικότερα έλαβαν χώρα:

Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Το πολυνομοσχέδιο φέρνει χαλάρωση περιορισμών στις...

 Το πολυνομοσχέδιο φέρνει χαλάρωση περιορισμών στις...: Σημαντική χαλάρωση των πολεοδομικών περιορισμών για όλους τους κλάδους των Μεταφορών φέρνει πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών που εξα...

Μηχανοδηγοί ΤΡΑΙΝΟΣΕ : Προαστιακός Αθήνας: Με ισόπεδες διαβάσεις η επέκτα...

Μηχανοδηγοί ΤΡΑΙΝΟΣΕ : Προαστιακός Αθήνας: Με ισόπεδες διαβάσεις η επέκτα...: Συνεχίζεται η προετοιμασία για το τελικό πλαίσιο της  επέκτασης του Προαστιακού Σιδηρόδρομου στο Λαύριο . Το τελικό κόστος στο σκέλος του...

Μηχανοδηγοί ΤΡΑΙΝΟΣΕ : Ολοκληρώνονται τα προαπαιτούμενα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Μηχανοδηγοί ΤΡΑΙΝΟΣΕ : Ολοκληρώνονται τα προαπαιτούμενα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Νομοσχέδιο παρατείνει τη σύμβαση της εταιρείας με το Δημόσιο ως το 2018. Κλείνουν σιγά-σιγά οι μνημονιακές υποχρεώσεις που αφορούν την ...