Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Προσλήψεις στο Μετρό: Ποιοι προκρίνονται για διορισμό

Διαβάστε αναλυτικά όσα περιλαμβάνει η νέα προκήρυξη για τις προσλήψεις στο Μετρό. Αναμένεται να εκδοθεί επίσημα εντός των ημερών, μετά από έγκριση του ΑΣΕΠ
Η προκήρυξη για τις προσλήψεις στο Μετρό αναμένεται να εκδοθεί μετά από έγκριση του ΑΣΕΠ, την επόμενη εβδομάδα ενώ θα προβλέπει την ειδική μοριοδότηση σε όσους έχουν ''προϋπηρεσία'' και έχουν εκπαιδευτεί για τις θέσεις αυτές.        

ΝΕΟ SCANIA 1000PS V1.3.0


Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

«Νίπτει τας χείρας του» o υπ. Μεταφορών για την επιστράτευση της ΣΤΑΣΥ

Όταν ανέλαβε καθήκοντα, ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης είχε αφήσει να διαφανεί ότι θα αρθεί η επιστράτευση των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός), η οποία έχει ξεπεράσει σήμερα τον 1 χρόνο.

Στον πάγο επ αόριστον τα έργα επέκτασης – υπογειοποίησης του ΗΣΑΠ

Athens_ISAP_Neo_Faliro2
Ναυάγησαν τα σχέδια για την επέκταση του ΗΣΑΠ από την Κηφισιά προς τη Νέα Ερυθραία και τον Άγιο Στέφανο καθώς και για την υπογειοποίηση του τμήματος Φάληρο - Πειραιάς, με την κυβέρνηση να κρίνει ότι και τα δύο έργα δεν θα έχουν όφελος και να αποδυκνείει για μία ακόμη φορά πως η γραμμή του ΗΣΑΠ παραμένει ο φτωχός συγγενής του μετρό.

φορτηγό τρόλεϊ απο την SCANIA



Σήμερα, στην πολλά υποσχόμενη ηλεκτρική ενέργεια επενδύουν όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές φορτηγών.   Προς το παρόν πλείστες των προσπαθειών περιορίζονται στο κομμάτι της έρευνας και ανάπτυξης.                              Τα βασικά προβλήματα σε αυτό το εγχείρημα
αποτελούν η αυτονομία, η εργονομία και η έλλειψη των κατάλληλων υποδομών.                                 Συγκεκριμένα, οι σημερινές, τεράστιες, μπαταρίες δεν μπορούν να εξασφαλίσουν ικανοποιητική αυτονομία σε οχήματα μεγάλων διαδρομών και φορτιών ενώ η έλλειψη σταθμών ανεφοδιασμού εντείνει αυτό το πρόβλημα.

Ωστόσο η Scania βρίσκεται μερικά βήματα πιο μπροστά, αφού Ο Σουηδός κατασκευαστής σε συνεργασία με την Siemens, εδώ και μερικά χρόνια δοκιμάζει ένα είδος «φορτηγού-τρόλεϊ». Σύμφωνα με αυτήν την ιδέα, τα οχήματα θα τροφοδοτούνται με ηλεκτρική ενέργεια από καλώδια που βρίσκονται πάνω από τον αυτοκινητόδρομο και κατά μήκος αυτού, όπως ακριβώς τα γνωστά σε όλους μας τρόλεϊ.

Η ασυνήθιστη ιδέα φαίνεται πως πλέον βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο, έχει δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες και δεν αποκλείεται σύντομα να προχωρήσει στο στάδιο της υλοποίησης, ξεκινώντας από την Σουηδία.

ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΤΕ ΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

Derail Privatisations                       

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ Μ. ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΔΙΤ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΤΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Αθήνα, 19 Μαρτίου 2014

 Μ. ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ: Κυρίες και κύριοι, σήμερα είναι μια πολύ σημαντική ημέρα για τις αστικές συγκοινωνίες. Ανακοινώνουμε την έναρξη υλοποίησης ενός πολύ μεγάλου έργου που θα αλλάξει τη μορφή των αστικών συγκοινωνιών και θα κάνει καλύτερη την καθημερινότητα των ανθρώπων. Οι αστικές συγκοινωνίες είναι από τα πιο σημαντικά δημόσια αγαθά για τον πολίτη.
Η κρίση και τα νέα οικονομικά δεδομένα των εταιρειών που εκτελούν το συγκοινωνιακό έργο, δημιούργησαν μια νέα πραγματικότητα για τους πολίτες, για τις αστικές συγκοινωνίες και τους εργαζόμενους.
Πρέπει να σας πω ότι η πρώτη προτεραιότητα του Υπουργείου ήταν να κρατήσουμε όρθιες τις συγκοινωνίες, να διασφαλίσουμε το δημόσιο χαρακτήρα τους, να βελτιώσουμε τα οικονομικά τους και να προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες. Έγινε μια μεγάλη προσπάθεια με εμπιστοσύνη και σε συνεργασία με τους εργαζόμενους, τις διοικήσεις των φορέων και θέλω δημόσια να τους ευχαριστήσω γι’ αυτό.

Διαμάχη μεταξύ Θύμιου Λυμπερόπουλου (ΣΑΤΑ) με την εταιρεία Taxiplon

Διαμάχη έχει ξεσπάσει μεταξύ του προέδρου του ΣΑΤΑ Θ. Λυμπερόπουλου και της Taxiplon, σχετικά με την τιμολογιακή πολιτική της ιδιωτικής εταιρείας. Μάλιστα, όπως αναφέρει στο διαδίκτυο το ΣΑΤΑ, «πριν από λίγο υπήρξε συνάντηση του υφυπουργού Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλου και της κας Μ. Τσάγκα, με τον πρόεδρο και τον αντιπρόεδρο του ΣΑΤΑ Θύμιο Λυμπερόπουλο και Μάκη Κασιδιάρη. Μεταξύ άλλων, ο υφυπουργός αναφέρθηκε στη χθεσινή συνάντησή του με την εκπρόσωπο της εταιρίας taxiplon, σχετικά με τη νομιμότητα ή όχι των προσφορών της εταιρίας σε διάφορες διαδρομές. Ο κ. Παπαδόπουλος ισχυρίστηκε πως προειδοποίησε την συγκεκριμένη εταιρία ότι οποιαδήποτε παραποίηση του τιμολογίου είναι παράνομη. Αυτά που ισχυρίζεται ο κ. Παπαδόπουλος, με αυτά που δηλώνει η εταιρία και η εκπρόσωπός της (στις σελίδες που διατηρούν στο facebook) είναι εκ διαμέτρου αντίθετα. Προφανώς, εκτός από το τιμολόγιο, παραποιείται και η αλήθεια». H εταιρεία taxiplon, μεταξύ άλλων, έχει ειδικές προσφορές σε διάφορα τιμολόγια, όπωςδωρεάν διέλευση από τα διόδια της Αττικής Οδού για δρομολόγια προς το αεροδρόμιο των Σπάτων.

Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου (Hellenic Motor Museum)

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Αλλάζουν όλα στις συγκοινωνίες!Σε 2 χρόνια, ζωνικό σύστημα χρεώσεων στα εισιτήρια

Αλλάζουν όλα στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Σε δυο χρόνια, με την ολοκλήρωση των εργασιών για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, θα εφαρμοστεί ζωνικό σύστημα χρεώσεων (αναλογικές χρεώσεις) στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

Του Φώτη Φωτεινού
Για παράδειγμα, ο επιβάτης του Μετρό δεν θα χρειαστεί να πληρώνει 1,4 ευρώ για τη διαδρομή “Σύνταγμα” - “Ευαγγελισμός”, αλλά σαφώς χαμηλότερο κόμιστρο. Από την άλλη πλευρά, για μακρινές διαδρομές, όπως στο δίκτυο των λεωφορείων για Σαρωνίδα ή στον Προαστιακό, εκτός του αστικού κομματιού, πιθανότατα θα επέλθουν αυξήσεις.
Τα ανωτέρω θα συντελεστούν με την πλήρη λειτουργία του “Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου” του ΟΑΣΑ, το οποίο προυποθέτει την τοποθέτηση μπαρών σε μετρό, ηλεκτρικό και προαστικό (υπολογίζεται μεταξύ Ιανουαρίου - Αυγούστου 2016), αλλά και τουρνικέ σε λεωφορεία και τρόλει, ενώ παρελθόν θα αποτελέσουν τα χάρτινα εισιτήρια.
Γενική περιγραφή του ΑΣΣΚ

Όλες οι λεπτομέρειες για το ηλεκτρονικό εισιτήριο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας

Πύλες εισόδου επιβατών σε σταθμό Μετρό των Βρυξελλών
Μετά την ολοκλήρωση του διαγωνισμού για το Ενιαίο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ηλεκτρονικό εισιτήριο) του ΟΑΣΑ που ανέδειξε την κοινοπραξία Τέρνα – LG CNS ως προσωρινό ιδιωτικό φορέα σύμπραξης, το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες καθώς και το χρονοδιάγραμμα του έργου. Το έργο πρόκειται να υλοποιηθεί σε 3 φάσεις που θα έχουν συνολική διάρκεια 24 μηνών (2 χρόνια).

Οι πιο εκνευριστικοί τύποι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς


Η συχνότητα των δρομολογίων μειώθηκε. Πολλές από τις λεωφορειακές γραμμές καταργήθηκαν.

Τα ωράρια που έχει αναρτήσει ο ΟΑΣΑ στο διαδίκτυο δεν συμφωνούν με αυτά κατά τα οποία περνούν τα τρόλεϊ από τις στάσεις....


Οι στάσεις εργασίας είναι πιο συχνές και από τα δρομολόγια. Κι όμως, υπάρχει χειρότερο πράγμα από την ανοργανωσιά των ίδιων των Μέσων: Οι επιβάτες τους.

Όχι όλοι, για να μην είμαστε και υπερβολικοί.


Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Στην κοινοπραξία Τερνα – LG CNS ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό εισιτήριο


Screenshot (2)

Ολοκληρώθηκε μετά από σχεδόν 3 χρόνια το πιο χρονοβόρο και σημαντικό μέρος του διεθνούς διαγωνισμού για το Ενιαίο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ηλεκτρονικό εισιτήριο) του ΟΑΣΑ μέσω ΣΔΙΤ, με την κοινοπραξία της ελληνικής Τέρνα Ενεργειακής και της κορεάτικης LG CNS να ορίζεται ως ο προσωρινός ιδιωτικός φορέας σύμπραξης.
Όπως αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΑΣΑ, η ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ & ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Α.Ε. ΚΑΙ LG CNS Co., Ltd. ήταν ο πρώτος επιλαχών με τις κοινοπραξίες ΑΤΕΣΕ – ΜΕΤΚΑ και INTRASOFT INTERNATIONAL – ΙΝΤRΑΚΑΤ να ακολουθούν.

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Δεκτές και οι πιστωτικές κάρτες στα εκδοτήρια του ΟΑΣΑ


ict250-contactless-lightled

Εισιτήρια και κάρτες του ΟΑΣΑ μέσω πιστωτικών και χρεωστικών καρτών θα μπορούν να αγοράζουν σύντομα οι επιβάτες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας. Μέχρι το Πάσχα αναμένεται η εγκατάσταση των τερματικών συσκευών στα εκδοτήρια όλων των σταθμών Μετρό και ΗΣΑΠ καθώς και σε εκδοτήρια εισιτηρίων Λεωφορείων, Τρόλεϊ και Τραμ.

Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Νέο αίτημα της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. για κάμερες εντός των συρμών του Μετρό ...

Εκ νέου αίτημα στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων πρόκειται εντός των ημερών να καταθέσει η εταιρεία ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) ζητώντας άδεια για την τοποθέτηση και λειτουργία καμερών ασφαλείας μέσα στους συρμούς του μετρό.                                                                     Το προηγούμενο αντίστοιχο αίτημα είχε απορριφθεί, όμως στελέχη της εταιρείας σημειώνουν ότι το νέο αίτημα πιθανότατα να έχει καλύτερη τύχη από το προηγούμενο.                                                                        Σύμφωνα με πληροφορίες, η τεκμηρίωση για την αναγκαιότητα τοποθέτησης των καμερών ασφαλείας είναι πληρέστερη σε σχέση με αυτήν του προηγούμενου αιτήματος. Αναφέρεται, μάλιστα, με ιδιαίτερη σαφήνεια ότι τα στοιχεία που θα καταγράφουν οι κάμερες δεν θα τα επεξεργάζεται η εταιρεία, ενώ θα τα διατηρεί για πεπερασμένο χρονικό διάστημα.

Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

ΤΑΙΠΕΔ προς ΠΟΣ: Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή θα πουληθεί ή θα οδηγηθεί σε εκκαθάριση

Σοκ και δέος στους σιδηροδρομικούς. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή θα πουληθεί ή θα οδηγηθεί σε εκκαθάριση. Αυτά ήταν τα λόγια της διοίκησης του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων (πρόεδρος Κ. Μανιατόπουλος, διευθύνων σύμβουλος Γ. Εμίρης), σε αντιπροσωπεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, με την οποία είχε ολιγόλεπτη συνάντηση, πριν από μερικές ημέρες.                       Του Φώτη Φωτεινού                                                                                       

Αυτό σημαίνει "δοκιμή"


Fehrenkötter


Πριν μερικά χρόνια, σε μια κίνηση άνευ προηγουμένου προχώρησαν οι διαχειριστές της μεγάλης γερμανικής μεταφορικής «Fehrenkötter». Σε μια προσπάθεια τους να εντοπίσουν το αποδοτικότερο φορτηγό της αγοράς δοκίμασαν τις ναυαρχίδες των επτά κορυφαίων Ευρωπαίων κατασκευαστών. Εντυπωσιακό στοιχείο,
το οποίο έδωσε ιδιαίτερη σημασία στην δοκιμή, ήταν το ότι και τα επτά φορτηγά άνηκαν στον στόλο της γερμανικής μεταφορικής. Συγκεκριμένα, στην δοκιμή που διήρκησε τρία χρόνια, έλαβαν μέρος ένα DAF XF ,  ένα Volvo FH , ενα MAN TGA , ένα Scania R , ένα Mercedes - Benz Actros , ένα IVECO Stralis και ένα Renault Premium (όλα, τράκτορες).
Και τα επτά φορτηγά ήταν αντίστοιχων κυβικών και χαρακτηριστικών (6x2 , 400-420 ίππων και αυτόματο κιβώτιο). Σε αυτό των τριών ετών ταξίδι, τα φορτηγά ανέλαβαν να τα διαχειριστούν οι επτά καλύτεροι οδηγοί της επιχείρησης.
Εκείνη η δοκιμή της «Fehrenkötter» ολοκληρώθηκε με επιτυχία και το αποτέλεσμα αποτέλεσε έκπληξη για όλους. Τότε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Joachim Ferenketter, δήλωνε: «Πρωταθλητής αναδείχθηκε το RenaultPremium. Είχε το χαμηλότερο λειτουργικό κόστος καθώς και την χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου».
Σήμερα, η γερμανική εταιρεία βρίσκεται στο κατώφλι μιας νέας ιστορικής δοκιμής. Όλοι οι κατασκευαστές έχουν λανσάρει τους νέους του κινητήρες τεχνολογίας Euro 6, αυτοί θα είναι και στο επίκεντρο της νέας τριετούς δοκιμής. Το ερώτημα που ετέθη, πως τα αυστηρότερα περιβαλλοντικά πρότυπα επιδρούν στην μεταφορά και ποιο από τα επτά φορτηγά, κάτω από αυτές τις συνθήκες, είναι το αποτελεσματικότερο. Κι αυτή η δοκιμή θα διαρκέσει τρία χρόνια, τα φορτηγά που θα χρησιμοποιηθούν έχουν περίπου τον ίδιο εξοπλισμό, ενώ τα πρώτα αποτελέσματα θα δημοσιευτούν στην ΙΑΑ 2014.
Με πληροφορίες από το: dalnoboi.org

Αυτή τη νταλίκα σίγουρα… δεν την έχετε ξαναδεί ΠΟΤΕ !

 Η πιο προηγμένη νταλίκα του πλανήτη, που φέρει τα σήματα του αμερικανικού κολοσσού Walmart, έχει υβριδικό σύστημα κίνησης, κορυφαία αεροδυναμική και είναι φτιαγμένη από ανθρακονήματα...Το εντυπωσιακό όχημα ονομάζεται Walmart Advanced Vehicle Experience, ή απλούστερα WAVE.

Σύμφωνα με τη Walmart για την κίνησή του χρησιμοποιείται ένα πρωτότυπο υβριδικό σύστημα κίνησης που συνδυάζει έναηλεκτρικό μοτέρ με έναν στροβιλοκινητήρα της Capstone.

Οι μικρές διαστάσεις των παραπάνω έδωσαν μεγαλύτερη ελευθερία στον σχεδιασμό της καμπίνας.

Ο οδηγός κάθεται ακριβώς στο κέντρο του φουτουριστικού τράκτορα και ελέγχει κάθε λειτουργία μέσα από μεγάλες οθόνες αφής.


Πρόοδος επεκτάσεων Μετρό και Τραμ: Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2014

AM_Peiraias_progress_Feb14_LGΣτον Πειραιά και τα προάστιά του επικεντρώνονται οι εξελίξεις σχετικά με τα έργα της Αττικό Μετρό καθώς πέρα από την επέκταση της γραμμής 3 του Μετρό, ξεκίνησαν πρόσφατα και τα έργα της επέκτασης του Τραμ προς το κέντρο του Πειραιά. Την Κυριακή 16 Μαρτίου αναμένεται να εφαρμοστεί η β φάση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στο κέντρο της πόλης, ενώ η α φάση βρίσκεται ήδη σε ισχύ από τις 23 Φεβρουαρίου. Στα πλαίσια των ρυθμίσεων αυτών, που αναμένονται να παραμείνουν σε ισχύ για 2 τουλάχιστον χρόνια, έχουν μεταβληθεί τα δρομολόγια 17 λεωφορειακών γραμμών και 2 γραμμών τρόλεϊ.