Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Απώλειες 5,6 δισ. ευρώ στον κλάδο μεταφορών από 2009 έως 2012


Απώλειες 5,6 δισ. ευρώ στον κλάδο μεταφορών από 2009 έως 2012

Έρευνα της Direction Business Report στις 115 μεγαλύτερες επιχειρήσεις
Ο κλάδος του αυτοκινήτου έχει πληγεί περισσότερο από κάθε άλλο στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Η υπέρμετρη φορολόγηση και η ύφεση της οικονομίας προκάλεσαν μια απίστευτων διαστάσεων συρρίκνωση του κλάδου. Η Πανελλαδική έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία DIRECTION BUSINESS REPORTS για τις 115 μεγαλύτερες επιχειρήσεις εμπορίας και εισαγωγής μεταφορικών μέσων και ανταλλακτικών με βάση τον κύκλο εργασιών τους στην τετραετία (2009 έως 2012) καταγράφει με οικονομικά στοιχεία το πρόβλημα. Επιγραμματικά έχουμε:

Μείον 200 εκατ. επιβάτες


Τη μεγαλύτερη συρρίκνωση επιβατών γνώρισε ο ηλεκτρικός με 24,4%, το τραμ με 23,3% και τα λεωφορεία με 23,1%. Μείωση γνώρισε και το πιο σύγχρονο συγκοινωνιακό μέσο, το μετρό, το οποίο απώλεσε το 13,4% της κίνησής του
Του ΦΩΤΗ ΦΩΤΕΙΝΟΥ

Το Μνημόνιο πήγε χρόνια πίσω τις αστικές συγκοινωνίες. Από το 2009 έως και το 2012, τα μέσα μαζικής μεταφοράς των Αθηνών απώλεσαν 200 εκατ. επιβάτες! Σε απόλυτα μεγέθη, οι αστικές συγκοινωνίες (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός, λεωφορεία, τρόλεϊ) διακίνησαν πέρσι 652,2 εκατ. επιβάτες, λιγότερους κατά 23,3%, σε σχέση με το 2009.

Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Σφοδρή μετωπική σύγκρουση λεωφορείου με φορτηγό στην Βραυρώνα



Τροχαίο ατύχημα συνέβη χθές το απόγευμα στην λεωφόρο Βραυρώνος στην γνωστή επικίνδυνη στροφή...
Το συγκεκριμένο τροχαίο συνέβη όταν το μικρό φορτηγό με πορεία την διασταύρωση ξέφυγε από την πορεία του με αποτέλεσμα να πέσει επάνω στο λεωφορείο που ερχόταν από το αντίθετο ρεύμα.
Αποτέλεσμα της σφοδρής σύγκρουσης ήταν ο τραυματισμός του οδηγού του μικρού φορτηγού που μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ σε νοσοκομείο.

Να σημειώσουμε ότι ήταν τόση η σφοδρότητα της σύγκρουσης που χρειάστηκε η επέμβαση της πυροσβεστικής υπηρεσίας για να απεγκλωβιστεί ο τραυματίας

Χωρίς Αστικές Συγκοινωνίες από την Παρασκευή 6/12/2013 η Θεσ/κη λόγω απεργίας των εργαζομένων του ΟΑΣΘ




Σε απεργιακές κινητοποιήσεις από την Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου θα προχωρήσει το συνδικάτο Εργαζομένων στην Αστική Συγκοινωνία Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ).

Όπως αναφέρουν οι εργαζόμενοι σε ανακοίνωσή τους, "αιτία αποτελεί η άρνηση και αδιαφορία των συναρμόδιων Υπουργείων εδώ και 2 χρόνια περίπου να ανταποκριθούν στις συμβατικές οικονομικές υποχρεώσεις του Ελληνικού Δημοσίου έναντι του Ο.Α.Σ.Θ., με αποτέλεσμα ο Οργανισμός να αδυνατεί να εκπληρώσει τις οικονομικές υποχρεώσεις του έναντι πιστωτών αλλά και μισθοδοσίας προσωπικού".

Οι εργαζόμενοι ζητούν την κατανόηση του επιβατικού κοινού της Θεσσαλονίκης για την ταλαιπωρία που θα υποστεί λόγω κινητοποιήσεων και καταδεικνύουν ως μοναδικούς υπεύθυνους "τους συναρμόδιους Υπουργούς της Κυβέρνησης που αδιαφορούν να ανταποκριθούν στις νόμιμες συμβατικές υποχρεώσεις τους ώστε να αποφευχθεί η ανεπιθύμητη απ' όλους μας κατάλυση της συγκοινωνίας στην πόλη μας".

ΟΑΣΑ: Ενα «τουρνικέ» απογείωσε τα... εισιτήρια της


Μάρως Τσαντήλα                                                                                Πιλοτικό πρόγραμμα στα λεωφορεία καταγράφει ότι ένας στους τρεις επιβάτες δεν ακυρώνει εισιτήριο. Το υπουργείο Υγείας είναι ο μεγαλύτερος οφειλέτης του ΟΑΣΑ. Εξοφλεί τις υποχρεώσεις του το υπουργείο Εργασίας.                                                                              Όχι, η λαθρεπιβίβαση στα μέσα μαζικής μεταφοράς, ιδίως σε λεωφορεία και τρόλεϊ, δεν είναι αστικός μύθος, αλλά πραγματικότητα, η οποία στερεί από το σύστημα δημόσιων συγκοινωνιών πολύτιμα έσοδα. Η τοποθέτηση τουρνικέ στις εισόδους των λεωφορείων της γραμμής 302 που συνδέει τον Σταθμό Δουκίσης Πλακεντίας του μετρό με τον Γέρακα ήταν αρκετή για να αυξήσει τα επικυρωμένα εισιτήρια κατά 33% σε σχέση με το διάστημα όπου η είσοδος στο όχημα γινόταν με τον παραδοσιακό, ελληνικό τρόπο, δηλαδή από όλες τις πόρτες και χωρίς κανέναν έλεγχο.

Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Τραγωδία με εκτροχιασμό τρένου


Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν και δεκάδες τραυμτίστηκαν όταν εκτοχιάστηκε  τρένο του προαστιακού σιδηρόδρομου στο Μπρονξ στην Νέα Υόρκη.


 Πολλά σωστικά συνεργεία έχουν σπεύσει στην περιοχή, στον τομέα του σταθμού του Σπάιτεν Ντάιβιλ. Η Πυροσβεστική Υπηρεσία κάνει λόγο για πολλούς τραυματίες, χωρίς να δίνει για την ώρα περισσότερες πληροφορίες.

Όπως ανακοίνωσε η Πυροσβεστική, πέντε βαγόνια εκτροχιάστηκαν.

Επιβάτης του τρένου είπε πως η αμαξοστοιχία είχε αναπτύξει μεγαλύτερη από τη συνηθισμένη ταχύτητα.

Αυτόπτης μάρτυρας πάντως ανέφερε πως κανένα από τα βαγόνια δεν έπεσε στον παρακείμενο ποταμό.

ΠΗΓΗ theinsider

Αρδην αλλαγή στις αστικές συγκοινωνίες

Αλλάζει σταδιακά ο επιβατικός μεταφορικός χάρτης του Λεκανοπεδίου της Αττικής με τους νέους σταθμούς του Mετρό, το οποίο επεκτείνεται στο Ελληνικό και την ανατροπή του σημερινού συστήματος αστικών συγκοινωνιών με την κατάργηση πολλών λεωφορειακών γραμμών και τρόλεϊ που θα λειτουργούν πλέoν ως τροφοδοτικά στα μέσα σταθερής τροχιάς. Το νέο σύστημα δημόσιων επιβατικών μεταφορών θα στηρίζεται στα μέσα σταθερής τροχιάς και στη «συνεργασία» λεωφορείων, ΚΤΕΛ και τρόλεϊ ώστε να μη «στοιβάζονται» όλα μαζί στο «στενό ιστό» της πόλης.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΣΠΙΔΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΔΙΑΦΥΓΗ



Με e-εισιτήριο σε μετρό, προαστιακό, λεωφορείαMέσα σε έξι μήνες θα έχουν εγκατασταθεί στις εισόδους του μετρό και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου αλλά και στα λεωφορεία οι ειδικές μπάρες που θα εξασφαλίζουν την είσοδο στο μέσο μόνο σε περίπτωση που ο επιβάτης κατακυρώσει το αντίτιμο του εισιτηρίου με τη νέα ηλεκτρονική κάρτα. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εγκατάσταση των ειδικών κιγκλιδωμάτων στο μετρό αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί πριν από τον Iούνιο του 2014, ενώ στο τέλος Iουνίου θα έχει ολοκληρωθεί και η εγκατάσταση στα λεωφορεία.«Tο α' εξάμηνο του 2014 θα έχει ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία. Στα μετρό θα γίνει ακόμα πιο γρήγορα, ενώ κάνουμε μια προσπάθεια αυτή τη στιγμή ώστε να μπορεί κανείς με την πιστωτική του κάρτα σε λίγους μήνες να μπορεί να μπαινοβγαίνει στο μέσο», τόνισε ο υπουργός Yποδομών M. Xρυσοχοΐδης.

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Πιθανό τέλος στα λεωφορεία – Αστικά και ΚΤΕΛ – στο νομό Θεσσαλονίκης


Από το επόμενο Σάββατο 1η Δεκεμβρίου τόσο τα αστικά λεωφορεία της Θεσσαλονίκης όσο και τα ΚΤΕΛ του νομού σβήνουν τις μηχανές τους λόγω των πολύ σημαντικών οικονομικών προβλημάτων.                                                                                   Τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ σταματούν την λειτουργία τους εξ αιτίας της αδυναμίας πληρωμής των προμηθευτών. Από την άλλη πλευρά εκείνα του ΚΤΕΛ έχουν στερέψει από πετρέλαιο και αδυνατούν πλέον να κινηθούν.

Τελεσίγραφο από τον ΟΑΣΘ για τα 15 εκατ. ευρώ


Τελεσίγραφο από τον ΟΑΣΘ για τα 15 εκατ. ευρώΠαράταση μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή δόθηκε από τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) στην κυβέρνηση, έτσι ώστε να προκύψει λύση στο οξύ πρόβλημα ρευστότητας του πρώτου, που ζητά σε πρώτη φάση 15 εκατ. ευρώ για να συνεχίσει να κινεί τα λεωφορεία του.                     Στο πλαίσιο αυτό, στο τέλος της εβδομάδας θα μεταβεί στην Αθήνα ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χ. Στεφανίδης, έτσι ώστε να έχει συνάντηση με στελέχη των συναρμόδιων υπουργείων Οικονομικών και Μεταφορών. Εάν δεν βρεθεί λύση, τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ θα τραβήξουν «χειρόφρενο», αλλά σε κάθε περίπτωση εκτιμάται πως θα βρεθεί τρόπος αντιμετώπισης του όλου προβλήματος. Ο ΟΑΣΘ έχει προειδοποιήσει με στάση πληρωμών και διακοπή των δρομολογίων των λεωφορείων σε όλο τον νομό Θεσσαλονίκης. Με έγγραφο από τις 16 Μαΐου 2013 προς τον γενικό γραμματέα Μεταφορών Νίκο Σταθόπουλο, το οποίο κοινοποιήθηκε στον προϊστάμενο Εισαγγελίας Θεσσαλονίκης, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ ζητά να καταβληθούν τα 15 εκατ. ευρώ, έναντι των συνολικών βεβαιωμένων οφειλών του Δημοσίου, συνολικού ύψους 80 εκατ. ευρώ.

ΟΑΣΑ: Πως να αποφύγετε τα πλαστά εισιτήρια

  • Οδηγίες προς το επιβατικό κοινό εξέδωσε ο ΟΑΣΑ ενημερώνοντας τους πολίτες για τα όσα πρέπει να προσέχουν ώστε να μην εξαπατηθούν από επιτήδειους που πουλούν πλαστά εισιτήρια, μετά από τα πρόσφατα κρούσματα.
Στην ανακοίνωσή του, ο ΟΑΣΑ επισημαίνει:
«Ενημερώνουμε το επιβατικό κοινό ότι μετά από συντονισμένες ενέργειες του ΟΑΣΑ και της Ελληνικής Αστυνομίας εντοπίστηκαν και οδηγήθηκαν στη Δικαιοσύνη, άτομα τα οποία συμμετείχαν σε διακίνηση πλαστών εισιτηρίων.
Με αφορμή το γεγονός αυτό, ο ΟΑΣΑ ενημερώνει τους επιβάτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, να ελέγχουν τα εισιτήριά τους και να τα προμηθεύονται μόνο από αξιόπιστες πηγές (εκδοτήρια των Ο.ΣΥ. Α.Ε. & ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε., αυτόματα μηχανήματα έκδοσης και καταστήματα πώλησης στην Αττική που διαθέτουν εισιτήρια).

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Yπουργείο Υποδομών: Ευτυχώς που έβαλαν «πλάτη» οι εργαζόμενοι...


Όπως μεταδίδουν κύκλοι του υπουργείου, οι αστικές συγκοινωνίες πέτυχαν να αποτρέψουν τις αυξήσεις των εισιτηρίων παρ' όλο που «κόπηκαν» από τον προϋπολογισμό τους 36 εκατ. ευρώ, ενώ προαναγγέλουν φιλόδοξες ανακοινώσεις για τον όμιλο ΟΑΣΑ πολύ σύντομα... Όπως αναφέρουν, το υπουργείο Υποδομών έφτασε να μην έχει χρήματα για να πληρώσει το προσωπικό των εταιριών, όμως πλέον η κατάσταση έχει αναστραφεί, καθώς ο ΟΑΣΑ άσκησε αγωγές κατά του υπουργείου Εργασίας, το οποίο οφείλει στα μέσα μεταφοράς περί τα 100 εκατ. ευρώ για κοινωνικό έργο που προσφέρθηκε, αλλά δεν πληρώθηκε.
Όπως σημειώνουν, έχουν ετοιμαστεί συμβάσεις παροχής συγκοινωνιακού έργου για το 2014, για το οποίο εκτιμάται ότι θα υπάρξει πλεόνασμα λειτουργίας, δεδομένης της επιδότησης των 100 εκατ. ευρώ, ενώ υπογραμμίζουν ότι όλα αυτά έγιναν εφικτά χάρη στην «πλάτη» που έβαλαν οι εργαζόμενοι.

Με πληροφορίες απο το ΒΗΜΑ

Η Διεύθυνση Μελετών Έργων Οδοποιΐας θα είναι ο φορέας υλοποίησης της αξιολόγησης των ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών που θα κάνει η PWC

Η Διεύθυνση Μελετών Έργων Οδοποιίας (ΔΜΕΟ) της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων (ΓΓΔΕ) θα είναι ο Φορέας Υλοποίησης και Δικαιούχος του άχαρου έργου της αξιολόγησης των ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών, την οποία θα πραγματοποιήσει η PWC και θα οδηγήσει σε απολύσεις στις ΔΕΚΟ.

Πρόκειται για την δράση «Αξιολόγηση δομών των εποπτευόμενων φορέων του Υπουργείου Υποδομών», η οποία θα χρηματοδοτηθεί από το επιχειρησιακό πρόγραμμα «Διοικητική Μεταρρύθμιση» και αφορά όλα τα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου που εποπτεύει το υπουργείο Υποδομών, ακόμη και αυτά που έχουν περάσει στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) προς ιδιωτικοποίηση - πλην των ΕΛΤΑ και της ΕΥΔΑΠ.

Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού, κ. Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, που αναρτήθηκε στη «Διαύγεια», το «φιλτράρισμα» που θα κάνει η PWC αφορά την αξιολόγηση των εξής ΔΕΚΟ, που «απασχολούν προσωπικό περίπου 13.000 ατόμων»:

- Τις εποπτευόμενες από τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων Αττικό Μετρό, Εγνατία Οδός, ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΕ (ΟΣΚ - ΔΕΠΑΝΟΜ - ΘΕΜΙΣ), Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας (ΤΕΟ ΑΕ), Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης (ΟΑΚ ΑΕ), Ινστιτούτο Εκπαίδευσης & Επιμόρφωσης Μελών Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΙΕΚΕΜ ΤΕΕ) και,

- τις εποπτευόμενες από τη Γενική Γραμματεία Μεταφορών ΓΑΙΑΟΣΕ, ΟΣΕ, ΟΑΣΑ, ΕΡΓΟΣΕ, ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΤΥ (ROSCO), που απασχολούν και την συντριπτική πλειονότητα του εν λόγω προσωπικού.

Σύμφωνα με την απόφαση του κ. Χρυσοχοϊδη, η υλοποίηση του έργου της αξιολόγησης «είναι επομένως αναγκαία» και θα τρέξει «μέσω υπηρεσίας Συμβούλου», ο οποίος θα πρέπει:

- Να παραλάβει τα διαθέσιμα στοιχεία των προς αξιολόγηση εποπτευομένων φορέων,

- Να προβεί σε καταγραφή - ανάλυση των δομών των εποπτευομένων φορέων με βάση μεθοδολογία που θα του δοθεί από το Δικαιούχο, δηλαδή το υπουργείο Υποδομών,

- Να υποβάλει στο Δικαιούχο παραδοτέο με την ολοκλήρωση του Εργου.

Σύμφωνα με την απόφαση του υπουργού Υποδομών, «καθήκοντα των Φορέων Πρότασης και Λειτουργίας του Έργου», δηλαδή των επίμαχων ΔΕΚΟ, είναι:

- «Να διευκολύνει με κάθε τρόπο το επιστημονικό προσωπικό που θα απασχοληθεί για την υλοποίηση του αντικειμένου της παρούσας συμφωνίας στη συγκέντρωση των απαραίτητων στοιχείων και πληροφοριών»,

- «Να παρέχει στον Δικαιούχο τις αναγκαίες πληροφορίες που έχει στη διάθεσή του για τον προσδιορισμό του σκοπού του αντικειμένου του Έργου, του χρόνου υλοποίησης και να συνεργάζεται μαζί του για την κατάρτιση του Τεχνικού Δελτίου Προτεινόμενης Πράξης»,

- «Να παρέχει έγκαιρα στο Δικαιούχο την αναγκαία πληροφόρηση σχετικά με οργανωτικές ή διοικητικές αλλαγές που επηρεάζουν την υλοποίηση του Έργου»,

- «Να μεριμνήσει για τις διοικητικές ή/και θεσμικές ρυθμίσεις που απορρέουν από την υλοποίηση του Έργου».

Παράλληλα, καθήκοντα της ΔΜΕΟ μεταξύ άλλων θα είναι:

- «Να εκτελεί όλες τις ενέργειες που το εκάστοτε ισχύον κανονιστικό πλαίσιο προβλέπει ως αρμοδιότητα ενός Δικαιούχου, κατά την πορεία υλοποίησης της πράξης»,

- «Να αναθέτει την υλοποίηση του έργου στα πλαίσια της κείμενης νομοθεσίας»,

- «Να κοινοποιεί στον Φορέα Πρότασης / στον Φορέα Λειτουργίας τις αναφορές προόδου για την εξέλιξη του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου του Έργου, τις οποίες αποστέλλει στην αρμόδια Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Ε.Π»,

- «Να συνεργαστεί με τον Φορέα Πρότασης και τον Φορέα Λειτουργίας για τη σύνταξη του Τεχνικού Δελτίου Προτεινόμενης Πράξης και την υποβολή του στην Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Ε.Π.».

Σύμφωνα με την απόφαση, «είναι σκόπιμη η σύσταση σχετικής Επιτροπής αποτελουμένης από εκπροσώπους των Φορέων Πρότασης / Λειτουργίας και Υλοποίησης», η οποία θα έχει αντικείμενο τον συντονισμό και την παρακολούθηση «όλων των εργασιών που απαιτούνται για την εκτέλεση του έργου», την «εισήγηση προς τα αρμόδια όργανα των μερών κάθε αναγκαίου μέτρου και ενέργειας για την υλοποίηση του έργου» και την «γνωμοδότηση επί της κάθε διαφοράς μεταξύ των συμβαλλομένων μερών που προκύπτει σχετικά με την ερμηνεία των όρων της σύμβασης που θα συναφθεί και τον τρόπο εφαρμογής της».
Δείτε την Απόφαση του Υπουργού:


Σε αναμμένα κάρβουνα 13.000 εργαζόμενοι σε συγκοινωνιακούς φορείς και ΟΣΕ...

Σε αναμμένα κάρβουνα κάθονται 13.000 εργαζόμενοι σε μετρό, τραμ, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, τρόλεϊ, λεωφορεία ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Στις 6 Δεκεμβρίου ο ιδιώτης σύμβουλος από την κρησάρα του οποίου περνάνε οι εποπτευόμενοι φορείς 10 υπουργείων, θα παραδώσει στην κυβέρνηση τις προτάσεις του, για στοχευμένες μειώσεις προσωπικού.

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Σύγκρουση λεωφορείου του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης με νταλίκα στα Τέμπη


Στο δυστύχημα που σημειώθηκε στις 22.20 το βράδυ στο 384ο χιλιόμετρο στην Εθνική Οδό Αθηνών- Θεσσαλονίκης στο ρεύμα προς Αθήνα ενεπλάκησαν ένα λεωφορείο του ΚΤΕΛ, ένα φορτηγό και ένα ΙΧ αυτοκίνητο. Νεκρός είναι ο οδηγός του ΙΧ αυτοκινήτου ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται αυτή την ώρα η επιχείρηση απεγκλωβισμού των επιβατών.

Η κυκλοφορία έχει διακοπεί και στα δύο ρεύματα και διεξάγεται μέσω παρακαμπτηρίων οδών. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για εγκλωβισμένους ενώ στο σημείο βρίσκονται ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις και ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ.

Ο οδηγός του ΙΧ με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη προσπάθησε να προσπεράσει το λεωφορείο του ΚΤΕΛ και συγκρούστηκε μετωπικά με το φορτηγό που ερχόταν από το αντίθετο ρεύμα. Νεκρός είναι ο οδηγός του ΙΧ και τραυματίες ο οδηγός της νταλίκας και ένας από τους επιβάτες του λεωφορείου.

Αυτή την ώρα είναι σε εξέλιξη η επιχείρηση απεγκλωβισμού των επιβατών ενώ στο σημείο επιχειρούν 15 πυροσβέστες με πέντε οχήματα.
ΠΗΓΗ: kathimerini.gr

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Η πόρτα της εξόδου θα ανοίξει για το 5% των εργαζόμενων


Σε αναμμένα κάρβουνα κάθονται 13.000 εργαζόμενοι σε μετρό, τραμ, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, τρόλεϊ, λεωφορεία ΟΣΕ και Τραινοσέ...
Στις 6 Δεκεμβρίου ο ιδιώτης σύμβουλος από την κρησσάρα του οποίου περνάνε οι εποπτευόμενοι φορείς 10 υπουργείων, θα παραδώσει στην κυβέρνηση τις προτάσεις του, για στοχευμένες μειώσεις προσωπικού. 

Σύμφωνα με πληροφορίες η πόρτα της εξόδου θα ανοίξει για το 5% των εργαζόμενων, με ειδικότητες που θα κριθεί ότι δεν είναι απαραίτητες και κυρίως δεν επηρεάζουν την ομαλή υλοποίηση του συγκοινωνιακού έργου.  

Έτσι από τους 12.941 υπαλλήλους εκτιμάται ότι θα απολυθούν περίπου 650.

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

"ΟΑΣΑ" Kατά υπ. Οικονομικών και Εργασίας - Δημόσιο εναντίον Δημοσίου. Στην αντεπίθεση περνά ο ΟΑΣΑ...



Του ΦΩΤΗΣ ΦΩΤΕΙΝΟΣ                                                           ΟΑΣΑ κατά υπ. Οικονομικών και Εργασίας

Δημόσιο εναντίον Δημοσίου. Στην αντεπίθεση περνά ο ΟΑΣΑ, το διοικητικό συμβούλιο του οποίου αποφάσισε την άσκηση αγωγών κατά των υπουργείων Οικονομικών και Εργασίας.

Οι αγωγές εκπορεύονται από τη διεκδίκηση οφειλών για την κάλυψη της διαφοράς κομίστρου, από την παροχή μειωμένου κομίστρου πολυτέκνων, ηλικιωμένων άνω των 65 ετών και νέων 7-18 ετών για τα έτη 2011 και 2012.

Η προωθούμενη άσκηση αγωγών αποτελεί μοχλό πίεσης προς τα ανωτέρω υπουργεία, δεδομένου ότι ο όμιλος «ασφυκτιά» οικονομικά, εξαιτίας της συρρίκνωσης της ετήσιας κρατικής επιχορήγησης.

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Δείτε το μοναδικό βίντεο με λεωφορεία μιας άλλης εποχής...

Η τεχνολογία τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα και πλέον οι μετακινήσεις των πολιτών γίνονται με υπερσύγχρονα μέσα....
Ακόμα και τα λεωφορεία διαθέτουν ανέσεις που κάνουν πιο ξεκούραστο το ταξίδι και όσο περνά ο καιρός, τόσο πιο πολύ εξελίσσονται, για επιβάτες και οδηγούς.
Κάτι ανάλογο όμως δεν συνέβαινε πριν από δεκαετίες, όπου οι οδηγοί, κυρίως, ήταν... παντός καιρού και... δρόμου.
Οδηγώντας στους πιο κακοτράχαλους δρόμους της υπαίθρου και κάτω και από τις πιο αντίξοες καιρικές συνθήκες, έδιναν την καθημερινή τους μάχη για να αντεπεξέλθουν στα δρομολόγιά τους.
Πέραν τούτου, έπρεπε να γνωρίζουν και τα «χούγια» του οχήματος που οδηγούσαν, καθώς τα λεωφορεία της εποχής εκείνης είχαν και τις… ιδιοτροπίες τους.

Αλλάζουν σελίδα οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας με τηλεματική και έξυπνο εισιτήριο....


Ο επιβάτης που βρίσκεται στη στάση θα μπορεί να ενημερωθεί για την ακριβή ώρα που θα περάσει το λεωφορείο ή το τρόλεϊ
Αλλάζουν σελίδα οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας με τη λειτουργία της τηλεματικής και του «έξυπνου εισιτηρίου» που έχουν ήδη δρομολογηθεί και θα ανατρέψουν τη σημερινή εικόνα των μέσων μαζικής μεταφοράς, τα οποία γίνονται πιο φιλικά αλλά και πιο ελκυστικά για τους επιβάτες.                                                                                                               Οι ώρες αναμονής στις στάσεις ή στα εκδοτήρια εισιτηρίων και καρτών αλλά και η «οδύσσεια» της αναζήτησης ενός εισιτηρίου σε απομακρυσμένα μέρη ή σε χαλασμένα μηχανήματα θα λάβουν τέλος από το 2015 που και τα δύο συστήματα θα έχουν ολοκληρωθεί και εφαρμοστεί σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Αλλοδαποί έστειλαν στο νοσοκομείο οδηγό λεωφορείου... λόγω εισιτηρίου


Τρεις αλλοδαποί, πιθανότατα Αλβανοί, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, επιτέθηκαν σε οδηγό λεωφορείου, όταν τους ζητήθηκε να κόψουν εισιτήριο....

Θύμα επίθεσης από τρεις αλλοδαπούς, κατά πάσα πιθανότητα Αλβανικής καταγωγής, έπεσε νωρίτερα ο οδηγός της γραμμής 72 (Θεσσαλονίκη - Μηχανιώνα) του ΟΑΣΘ.