Σάββατο 9 Αυγούστου 2014

Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης: Αυξάνονται οι τιμές εισιτηρίων

Αυξημένο κατά 0,20 ευρώ, στο 1 ευρώ, -από 80 λεπτά που είναι σήμερα- θα είναι από την 1η Οκτωβρίου το βασικό εισιτήριο μίας μεταβίβασης του ΟΑΣΘ                                                     Η νέα τιμολογιακή πολιτική του Οργανισμού περιλαμβάνεται στις δύο ΚΥΑ των υπουργείωνΟικονομικών και Μεταφορών, που ρυθμίζουν οικονομικά θέματα του Οργανισμού.

Τι αλλάζει στις συγκοινωνίες από 1η Σεπτεμβρίου



Από 1η Σεπτεμβρίου πολλά αλλάζουν στις «Συγκοινωνίες Αθηνών» καθώς προωθούνται νέες μεταρρυθμίσεις και θα ισχύει νέα τιμολογιακή πολιτική...
Οι αλλαγές αυτές θα εφαρμοστούν στα συγκοινωνιακά μέσα των Συγκοινωνιών Αθηνών (λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, τραμ).
Πιο αναλυτικά:
- Νέα ενιαία μηνιαία κάρτα απεριόριστων διαδρομών, αξίας 30 ευρώ (μειωμένη 15 ευρώ), με την οποία οι επιβάτες -μόνιμοι χρήστες των Συγκοινωνιών Αθηνών θα μετακινούνται σε όλα τα συγκοινωνιακά μέσα απεριόριστα κατά τη διάρκεια ενός ημερολογιακού μήνα, με κόστος που αντιστοιχεί σε 1 ευρώ την ημέρα.
-,Νέες ενιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών, τρίμηνης ισχύος αξίας 88 ευρώ (μειωμένη 44 ευρώ), εξάμηνης ισχύος αξίας 170,00 ευρώ (μειωμένη 85 ευρώ) και ετήσιας ισχύος αξίας 320 ευρώ (μειωμένη 160,00 ευρώ).
-,Νέο ενιαίο εισιτήριο αξίας 1,20 ευρώ (μειωμένο 0,60 ευρώ), χρονικής ισχύος 70 λεπτών από την επικύρωσή του σε όλα τα συγκοινωνιακά μέσα.
- Νέο ενιαίο εισιτήριο χρονικής ισχύος 5 ημερών, αξίας 10 ευρώ, σε όλα τα συγκοινωνιακά μέσα. Το εισιτήριο αυτό αντικαθιστά το προηγούμενο εισιτήριο αξίας 14 ευρώ (χρονικής ισχύος 7 ημερών).

Έρχονται ριζικές αλλαγές από Σεπτέμβριο στις συγκοινωνίες



Σε πλήρη αναδιάρθρωση του δικτύου του σκοπεύει να προχωρήσει ο ΟΑΣΑ, κυρίως σε ότι αφορά στα λεωφορεία, από το φθινόπωρο παράλληλα με την εφαρμογή του νέου εισιτηρίου από την 1η Σεπτεμβρίου...


«Ραχοκοκαλιά» του νέου δικτύου θα αποτελεί το μετρό αλλά και οι γραμμές κορμού των λεωφορείων που θα διατρέχουν τους βασικούς οδικούς άξονες της πρωτεύουσας χωρίς όμως να εισέρχονται στα προάστια.

Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014

ΟΑΣΘ: Όλο το σχέδιο "σοκ και δέος" για την εξυγείανσή του

Περικοπή μισθών και νέα τιμή εισιτηρίου για μείωση ελλειμμάτων στον ΟΑΣΘ

Μείωση μισθών 5%, αναπροσαρμογή της τιμής του εισιτηρίου και περιορισμό της συνεισφοράς του ελληνικού Δημοσίου στην κάλυψη των ελλειμμάτων του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) για την περίοδο 2015-2017 προβλέπουν οι δύο κοινές υπουργικές αποφάσεις (ΚΥΑ) που υπογράφηκαν χθες από τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών κ. Χρήστο Σταϊκούρα και τον υφυπουργό Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων κ. Μιχάλη Παπαδόπουλο.

Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

Πάρτυ και στον ΟΑΣΘ - 700.000.000 ευρώ φέσι από τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης !



Της Μαριάννας Τζάννε 
Σχέδιο εξυγίανσης των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης ξεκινά η κυβέρνηση φιλοδοξώντας να σταματήσει τον προκλητικό τρόπο λειτουργίας των μέσων μεταφοράς της Συμπρωτεύουσας που... χαρακτηρίζεται από υπέρογκες δαπάνες κρατικής χρηματοδότησης και μοναδικά προνόμια εργαζομένων κοστίζοντας στο ελληνικό δημόσιο μόνο την εξαετία 2008-2013 το αστρονομικό ποσό των 687 εκ. ευρώ.

Την ώρα που οι άλλοι οργανισμοί συγκοινωνιών μάτωναν από τις περικοπές, τις απολύσεις και τις διαθεσιμότητες στον ΟΑΣΘ λειτουργούσαν λες και δεν υπήρξε κρίση! 

ΟΑΣΘ: Πρωτοβουλία για την εξυγίανση του Οργανισμού

Η ρύθμιση αυτή είναι κρίσιμης σημασίας για τις αστικές συγκοινωνίες της ΘεσσαλονίκηςΠρωτοβουλία εξορθολογισμού της λειτουργίας και διασφάλισης της βιωσιμότητας του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) ανακοίνωσαν ο αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών, Χρ.Σταϊκούρας και ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχ. Παπαδόπουλος.

Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε, την Τρίτη 05.08.2014, υπέγραψαν δύο Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις (ΚΥΑ) που αφορούν τον ΟΑΣΘ και, ειδικότερα, τον καθορισμό της τιμολογιακής πολιτικής (κόμιστρα) του Οργανισμού, καθώς και την οριστικοποίηση της συνεισφοράς του Ελληνικού Δημοσίου στη διαφορά εσόδων - δαπανών του Οργανισμού κατά την περίοδο 2014-2017, διευθετώντας οικονομικές εκκρεμότητες από το 2010.
Από Σταϊκούρα και Παπαδόπουλο

Δίωρη ταλαιπωρία στην Εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, λόγω ατυχήματος


Νταλίκα δίπλωσε στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, στις Τρεις Γέφυρες, νωρίς το πρωί της Πέμπτης με αποτέλεσμα να προκληθεί σοβαρό κυκλοφοριακό πρόβλημα, ιδίως στην άνοδο προς Λαμία.

Η νταλίκα βρισκόταν στο αντίθετο ρεύμα, δηλαδή κινούταν προς Πειραιά, όταν για άγνωστο λόγο δίπλωσε και πέρασε στο αντίθετο ρεύμα. Ευτυχώς από την εκτροπή του βαρέως οχήματος και τα λάδια που γέμισε το οδόστρωμα δεν προκλήθηκε άλλο τροχαίο.

Η κίνηση των οχημάτων γινόταν με πολύ χαμηλές ταχύτητες και στα δύο ρεύματα, καθώς χύθηκαν λάδια στο οδόστρωμα και η Τροχαία έκλεισε τα αριστερά ρεύματα και στις δύο κατευθύνσεις.

Λίγο μετά τις 9 το πρωί η Τροχαία παρέδωσε στην κυκλοφορία την άνοδο της Εθνικής Οδού, όπου είχε εν τω μεταξύ σχηματιστεί ουρά αρκετών χιλιομέτρων

Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

Αφιέρωμα Τρόλεϊ: Ο κομπάρσος στις δημόσιες συγκοινωνίες της Αθήνας



Τα τρόλεϊ είναι ιδιαίτερα φιλικά με το περιβάλλον, καθώς χρησιμοποιούν μόνο ηλεκτρικό ρεύμα με αποτέλεσμα να μην ρυπαίνουν την ατμόσφαιρα. Βέβαια η φιλικότητά τους προς το περιβάλλον εξαρτάται και από τον τρόπο παραγωγής του ρεύματος, το οποίο καταναλώνουν. Το θετικό όμως είναι ότι δεν συμβάλλουν στη ρύπανση του ήδη επιβαρυμένου από το νέφος αστικού περιβάλλοντος.

Το όχημα τρόλεϊ, είναι ουσιαστικά ένα ηλεκτρικό λεωφορείο ή ένα μέσο σταθερής τροχιάς με ρόδες λεωφορείου. Η τροφοδοσία με ηλεκτρικό ρεύμα δεν γίνεται με κάποια μπαταρία, αλλά από δύο «κεραίες» που είναι τοποθετημένες στην οροφή του και συνδέονται με ένα ηλεκτρικό δίκτυο, το οποίο είναι τοποθετημένο κατά μήκος των προεπιλεγμένων διαδρομών.

Απίστευτη εικόνα: Έσπρωξαν βαγόνι του μετρό για να σώσουν επιβάτη

Η συγκλονιστική εικόνα έρχεται από την Αυστραλία. Οι επιβάτες του μετρό βγήκαν από το βαγόνι και το έσπρωξαν για να σώσουν έναν άνδρα που είχε παγιδευτεί ανάμεσα στο συρμό και την αποβάθρα. Συνέβη το πρωί της Τετάρτης στο σταθμό Στίρλινγκ του μετρό στο Περθ. Καθώς έβγαινε από το βαγόνι, ένας άνδρας δεν πρόσεξε το κενό και το πόδι του εγκλωβίστηκε ανάμεσα στο συρμό και την αποβάθρα.

Δευτέρα 4 Αυγούστου 2014

Έκοψε και το λεωφορείο ο Έλληνας...

Εκεί μας καταντήσανε.
 Δεν έχει να πληρώσει ούτε 1,20 για το εισιτήριο
Τα νούμερα είναι συγκλονιστικά...


Πλέον, ούτε και οι αριθμοί δεν ευημερούν, παρά τις... φιλότιμες προσπάθειες που καταβάλλει η κυβέρνηση. Φτώχυναν και οι αριθμοί.
Η δυστυχία που ζει πλέον ο Έλληνας δεν κρύβεται πια, όσο κι αν οι κυβερνώντες προσπαθούν να παρουσιάσουν μια μαγική εικόνα, ότι εδώ είναι παράδεισος, δείτε τι συμβαίνει στη γειτονιά μας... Και εδώ αποκαλύπτεται η γύμνια των επιχειρημάτων των κυβερνητικών φερέφωνων, που δεν λένε να ξεκολλήσουν από τα παλιά, τα μουχλιασμένα εργαλεία. Ούτε σε αυτόν τον τομέα δεν έχουν... μεταρρυθμισθεί...

Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

10 χρόνια περιπέτειας στον Προαστιακό της Αθήνας

2170740283_996c65a999_b
Ήταν τέλη Ιουλίου του 2004, λίγο πριν την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων, όταν πραγματοποιήθηκαν τα πρώτα δρομολόγια του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Αθήνας. Κατά τη διάρκεια των Αγώνων, ο Προαστιακός χρησιμοποιήθηκε για τη μεταφορά επισκεπτών από το Αεροδρόμιο της Αθήνας προς το σταθμό της Νερατζιώτισσας και το Ολυμπιακό στάδιο. Για τα επόμενα 2-3 χρόνια όμως έμεινε στα αζήτητα λόγω των πολύ περιορισμένων δρομολογίων του. Σιγά σιγά νέες επεκτάσεις παραδόθηκαν, νέοι σταθμοί άνοιξαν και τα δρομολόγια αυξήθηκαν. Ο Προαστιακός πλέον εξυπηρετούσε περιοχές της Δυτικής Αττικής και της Κορινθίας φτάνοντας μέχρι την Κόρινθο και αργότερα το Κιάτο.

Οι εξελίξεις γύρω από το τραγικό τροχαίο των Μαλγάρων με το ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας

Στις 16 Οκτωβρίου το αστικό δικαστήριο- ολοκληρώθηκαν οι καταθέσεις των μαρτύρων
Οι εξελίξεις γύρω από το τραγικό τροχαίο των Μαλγάρων με το ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας Στις 16 Οκτωβρίου το αστικό δικαστήριο- ολοκληρώθηκαν οι καταθέσεις των μαρτύρων
Το μεσημέρι της Τρίτης 7 Ιανουαρίου, 48 άνθρωποι από διάφορα μέρη της Αιτωλοακαρνανίας, επιβιβάζονταν σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας, με κατεύθυνση πόλεις της βόρειας Ελλάδας. Οι περισσότεροι, φοιτητές, που επέστρεφαν μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων για να συνεχίσουν τις σπουδές τους στις πόλεις που φοιτούσαν, άλλοι με τελικό προορισμό την Κοζάνη, τη Βέροια και οι περισσότεροι τη Θεσσαλονίκη.
Οι γονείς των φοιτητών που τους αποχαιρετούσαν στα ΚΤΕΛ, τα ίδια τα παιδιά, όπως και όλοι βέβαια, οι επιβάτες του λεωφορείου, δεν μπορούσαν να φανταστούν τι θα επακολουθούσε. Λίγο μετά τις 16:00, το λεωφορείο του ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας, συγκρούστηκε με σταθμευμένη νταλίκα, λίγο πριν τα διόδια των Μαλγάρων. Ο απολογισμός, τραγικός. Ανάμεσα στους δεκάδες τραυματίες, δύο φοιτήτριες χάνουν τη ζωή τους. Η τοπική κοινωνία συνταράζεται από την τραγωδία και οι οικογένειες των επιβατών μεταβαίνουν στο ΚΤΕΛ, ζητούν πληροφορίες, προσπαθούν επί ώρα να μάθουν αν τα παιδιά τους είναι καλά.

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: 18μετρο λεωφορείο πέταξε από Ιταλία στο Καζακστάν!


Η Chapman Freeborn italia ολοκλήρωσε πρόσφατα μια επείγουσα αερομεταφορά  με ένα 18μετρο  λεωφορείο  Iveco από το Τορίνο  προς Αστάνα στο Καζακστάν για μια δημόσια παρέλαση...

Αξίζει να σημειώσουμε ότι το λεωφορείο είναι 20 τόνους!

Κατά την άφιξη στην πρωτεύουσα του Καζακστάν, το λεωφορείο παρουσιάστηκε στους υπαλλήλους από την κυβέρνηση και τις δημοτικές αρχές Astana.

Σάββατο 2 Αυγούστου 2014

Aγρίνιο: Παραλίγο να παίξουν ξύλο οδηγός Ι.Χ.με οδηγό του ΚΤΕΛ

Ο οδηγός του αυτοκίνητου έκανε αναστροφή και πήρε στο… κατόπι το λεωφορείο 02/08/2014 12:18
Aγρίνιο: Παραλίγο να παίξουν ξύλο οδηγός Ι.Χ.με οδηγό του ΚΤΕΛ Ο οδηγός του αυτοκίνητου έκανε αναστροφή και πήρε στο… κατόπι το λεωφορείο 
Επεισόδιο μεταξύ οδηγού Ι.Χ. και οδηγού λεωφορείου υπεραστικού ΚΤΕΛ σημειώθηκε στην εθνική οδό χθες το βράδυ.
Συγκεκριμένα οδηγός Ι.Χ. με κατεύθυνση το Αγρίνιο και με συνεπιβάτες τη γυναίκα του και τα παιδιά του, στο ύψος της Κυψέλης, υποχρεώθηκε να βγει σχεδόν εκτός δρόμου και να εκτραπεί όταν είδε πως λεωφορείο του ΚΤΕΛ που κινούνταν με κατεύθυνση την Αμφιλοχία, επιχείρησε σε στροφή προσπέραση σε προπορευόμενο αυτοκίνητο.
Τελικά ατύχημα δεν έγινε αλλά ο οδηγός του αυτοκίνητου έκανε αναστροφή και πήρε στο… κατόπι το λεωφορείο που λίγα χιλιόμετρα μετά έκανε προγραμματισμένη στάση κοντά στον Κουβαρά.
Εκεί, όπως μεταφέρουν αυτόπτες μάρτυρες έγινε το… έλα να δεις μεταξύ των δυο οδηγών που λίγο έλειψε να πιαστούν στα χέρια, ενώ στο πλευρό του οδηγού του αυτοκίνητου έσπευσαν και επιβάτες του λεωφορείου που διαμαρτυρήθηκαν για την επικίνδυνη συμπεριφορά του επαγγελματία.


Πηγή: agriniopress.gr

Η κρίση «αποβίβασε» 1 στους 4 επιβάτες από τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας

Δραματικές είναι οι επιπτώσεις της κρίσης στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Από το 2009 και έπειτα, σχεδόν 1 στους 4 επιβάτες εγκατέλειψε τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Του Φώτη Φωτεινού
Τα μεγέθη σοκάρουν: Ο Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΟΑΣΑ, απώλεσε πέρσι το 33,2% της επιβατικής του κίνησης, σε σχέση με το 2009.
Αντίστοιχα, τα τρόλεϊ το 29,7%, τα λεωφορεία το 26,5% και το Τραμ το 23,2%. Ακόμα και το Μετρό, το «διαμάντι» των συγκοινωνιών, παρά την επέκταση του δικτύου του, γνώρισε συρρίκνωση επιβιβάσεων κατά 11,67%, σε σχέση με το 2009.
Σύμφωνα με συγκοινωνιολόγους, οι αιτίες είναι προφανείς και έχουν να κάνουν, κυρίως, με την πτώση των μετακινήσεων. Ειδικότερα, οι παράγοντες που διογκώνουν την πτώση των χρηστών των μέσων μαζικής μεταφοράς είναι οι ακόλουθοι:

Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014

Η εφημερίδα "Metro Greece" για το Εθνικό Μουσείο Μεταφορών


 Μοναδικό Scania Vabis BF 76 υπερμείζονος τύπου μπροστά σε... παραταγμένα Irisbus!
Από την Μάρα Μπέκα
Nα κρατήσουν ζωντανή την ιστορία 50 ετών των αστικών συγκοινωνιών στην Ελλάδα προσπαθούν τα τελευταία χρόνια στελέχη της διοίκησης της ΕΘΕΛ αλλά και σύλλογοι φίλων των αστικών λεωφορείων στην Ελλάδα, αγοράζοντας και ανακατασκευάζοντας παλιά οχήματα.

Επιθυμία τους, η δημιουργία ενός Εθνικού Μουσείου Μεταφορών προκειμένου να διασωθούν ιστορικά λεωφορεία από το 1957 ως σήμερα και μαζί οι απίστευτες ιστορίες της τότε εποχής που «κουβαλούν» και διηγούνται οι παλιοί εργαζόμενοι.

1989 όταν το εισιτήριο στα ΜΜΜ μπήκε στη ζωή μας!




Θυμάστε την πρώτη διαφήμιση για τα εισιτήρια τρόλεϊ με τον Κώστα Τσάκωνα;


Το συγκεκριμένο διαφημιστικό σποτ έχει ιστορική αξία είναι η εποχή
που εκδόθηκαν τα εισιτήρια των ΜΜΜ και μπήκαν τα πρώτα ακυρωτικά μηχανήματα.

Ο ηθοποιός Κώστας Τσάκωνας ανέλαβε να...προμοτάρει το νέο αυτό σύστημα που ξεκινούσε από τα τρόλεϊ (ΗΛΠΑΠ) και σιγά σιγά επρόκειτο να επεκταθεί σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, μέχρι τότε υπήρχε αρχικά ο εισπράκτορας
και αργότερα ένα κουτή στη θέση του οδηγού που έριχνες κέρματα.

Το πρώτο εισιτήριο κόστιζε 30 δραχμές (10 λεπτά) και ο κόσμος έπρεπε να ενημερωθεί από τη συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια, από που
μπορεί να το προμηθευτεί και πως να το χρησιμοποιήσει.

Το όχημα ήταν τρόλλεϋ ρώσικης κατασκευής του εργοστασίου ENERGOMA CHEXPORT τα πρώτα κατασκευάστηκαν το έτος 1972 μέχρι & 1985, τα τρόλλεϋ αυτά αποσύρθηκαν σταδιακά από την Αθήνα από το έτος 2000 μέχρι & 2003.

Οριστική απόλυση για τους δύο ελεγκτές της Ο.ΣΥ που έκλεβαν τα πρόστιμα


elegte2s 1-8-2014Το Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της Ο.ΣΥ επέβαλε την ποινή της οριστικής απόλυσης στους δύο ελεγκτές, οι οποίοι...
 τον περασμένο μήνα συνελήφθησαν να βεβαιώνουν πρόστιμα από πλαστά μπλοκ και να εισπράττουν τα χρήματα αποκομίζοντας οικονομικά οφέλη εις βάρος της εταιρείας
Η οριστική απόφαση λήφθηκε σε 40 ημέρες από την γνωστοποίηση στην εταιρεία της σύλληψης των δύο ελεγκτών, οι οποίοι από την πρώτη ημέρα (24-8-2014) είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα και τους επιδόθηκαν οι προσκλήσεις σε απολογία.
Συγκεκριμένα, αφού τους δόθηκε η προβλεπόμενη από τον κανονισμό προθεσμία να απολογηθούν συνεδρίασε το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο στις 15 Ιουλίου, προεδρεύοντος του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΟΣΥ κ. Γιάννη Οικονόμου.
Το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο εκδίκασε τις υποθέσεις και επέβαλε την ποινή της οριστικής απόλυσης στους δύο εργαζόμενους.
Οι δύο ελεγκτές άσκησαν έφεση, ως είχαν δικαίωμα, κατά των πρωτόδικων αποφάσεων.
Οι εφέσεις τους  συζητήθηκαν στο Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο το οποίο συνεδρίασε την Πέμπτη και επέβαλε τελεσίδικα τις ποινές της απόλυσης για τις κατηγορίες της παραποίησης υπηρεσιακών εγγράφων (πλαστογραφία) και υπεξαίρεσης εισπράξεων της εταιρίας.
Πληροφορίες αναφέρουν, ότι οι αποφάσεις του Πειθαρχικού Ελέγχου αναμένεται να κοινοποιηθούν στους εργαζόμενους την Παρασκευή. 

Πρωτοσέλιδο της «Ελευθεροτυπίας» για την μνημονιακή συρρίκνωση των ΜΜΜ


Η κρίση αποβίβασε έναν στους τέσσερις επιβάτες από τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Τα μεγέθη σοκάρουν: ο Hλεκτρικός Σιδηρόδρομος, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΟΑΣΑ, απώλεσε πέρσι το 33,2% της επιβατικής του κίνησης, σε σχέση με το 2009. Αντίστοιχα, τα τρόλεϊ το 29,7%, τα λεωφορεία το 26,5% και το Tραμ το 23,2%.
Ακόμα και το Mετρό, το «διαμάντι» των συγκοινωνιών, παρά την επέκταση του δικτύου του, γνώρισε συρρίκνωση επιβιβάσεων κατά 11,67%, σε σχέση με το 2009.
Η μείωση επιβατών καθρεφτίζεται και στο συρρικνωμένο συγκοινωνιακό έργο, ελέω και των μνημονιακών υποχρεώσεων για «οικονομική εξυγίανση» των ΜΜΜ.
Με εξαίρεση το Mετρό, το οποίο επεκτείνεται, όλα τα άλλα μέσα πραγματοποιούν λιγότερα οχηματοχιλιόμετρα…

Ήρθη η επιστράτευση στην ΣΤΑΣΥ μετά από 19 μήνες


sepoliaΜε απόφαση του Πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, που δημοσιεύτηκε στην «Εφημερίδα της Κυβερνήσεως» και μετά από εισήγηση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, αίρεται από σήμερα το μέτρο της πολιτικής επιστράτευσης των εργαζομένων στη ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. (Σταθερές Συγκοινωνίες Α.Ε.).