Σάββατο 10 Αυγούστου 2019

Μήνυση ΟΑΣΘ κατά παντός υπευθύνου για οργανωμένο σαμποτάζ

Σύμφωνα με ανακοίνωσή του ο ΟΑΣΘ κάνει γνωστό πως η διοίκηση του οργανισμού κατέθεσε μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου για παρακώλυση συγκοινωνιών. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση: 
Μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου κατέθεσε η διοίκηση του ΟΑΣΘ μετά από μαρτυρίες υπηρεσιακών στελεχών για οργανωμένο σαμποτάζ στην εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου. 
Με τη μήνυση ζητείται από τις εισαγγελικές αρχές να αποδοθούν οι ποινικές κυρώσεις για το αδίκημα της παρακώλυσης συγκοινωνιών αλλά και κάθε άλλης αξιόποινης πράξης που ενδεχόμενα διαπιστωθεί. 
Όπως σημειώνεται στη μηνυτήρια αναφορά, κατά τους δύο τελευταίους μήνες μειώθηκε ουσιωδώς ο αριθμός των λεωφορείων που εκτελούν δρομολόγια, με αποτέλεσμα η διοίκηση του ΟΑΣΘ να αναζητήσει τις αιτίες για την κατάσταση αυτή. 
Στις επιστολές τα υπηρεσιακά στελέχη του ΟΑΣΘ κάνουν λόγο για πρακτικές με σκοπό «να μπλοκάρει η συντήρηση» των λεωφορείων και περιγράφουν «εκπληκτικές συμπτώσεις». 

Συγκεκριμένα, αναφέρθηκαν περιστατικά κατά τα οποία εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ «προφασίζονται» βλάβες και αρνείται τη συνέχιση των δρομολογίων, ενώ περιγράφονται «τεχνάσματα» ώστε να καθυστερήσει ο τεχνικός έλεγχος των οχημάτων. 
Μάλιστα, στις υπηρεσιακές αναφορές δίνονται συγκεκριμένες λεπτομέρειες. «Είναι δασκαλεμένοι να γράφουν (στις αναφορές των βλαβών) χίλια δύο πράγματα έτσι ώστε να μην μπορεί ο τεχνίτης των συνεργείων να ελέγξει άμεσα την κανονικότητα ή μη λειτουργίας ενός λεωφορείου», ανέφερε χαρακτηριστικά υπηρεσιακό στέλεχος του ΟΑΣΘ κατά τη διάρκεια συνεδρίασης του διοικητικού συμβουλίου. 
Επίσης, όπως προκύπτει από τα έγγραφα που προσκομίστηκαν στις δικαστικές αρχές, το τελευταίο διάστημα διατυπώθηκαν απειλές και εκβιασμοί από πρώην μετόχους οι οποίοι είναι και εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ. «Μας είπαν ότι εμείς θα σας κατεβάσουμε τα λεωφορεία στα 300. 
Έφτασε ο κόμπος στο χτένι. 
Πέσανε και τα πολιτικά, κυκλοφορούν, απειλούν και εκβιάζουν», αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου. 
Η διοίκηση του ΟΑΣΘ προσκόμισε στη Δικαιοσύνη όλα τα σχετικά πρακτικά των συνεδριάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου αλλά και τα έγγραφα στα οποία περιγράφονται οι παραπάνω πρακτικές και ζητά την ποινική δίωξη και τιμωρία όσων ευθύνονται. 

Πρέπει να σημειωθεί ότι οι συγκεκριμένες ενέργειες εμπίπτουν και στο άρθρο 28 του Ν. 4482/2017 με το οποίο προβλέπονται ποινικές κυρώσεις για όσους παρακωλύουν ή δυσχεραίνουν το έργο της εκκαθάρισης που έχει αναλάβει το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΑΣΘ.

Παρασκευή 9 Αυγούστου 2019

Επαναλειτουργούν και ενισχύονται εκδοτήρια στο μετρό, επιστρέφουν οδηγοί στα λεωφορεία, η πιστωτική κάρτα ως ηλεκτρονικό εισιτήριο


Επαναλειτουργούν και ενισχύονται εκδοτήρια στο μετρό, επιστρέφουν οδηγοί στα λεωφορεία, η πιστωτική κάρτα ως ηλεκτρονικό
Σειρά ενεργειών με στόχο την βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας δρομολογεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Της Βάσως Βεγιάζη

Συγκεκριμένα, έπειτα από σχετικές κατευθύνσεις του υφυπουργού Γιάννη Κεφαλογιάννη, επαναλειτουργούν, αλλά και ενισχύονται με περισσότερες βάρδιες εκδοτήρια σε σταθμούς του μετρό με υψηλή τουριστική κίνηση, όπως Ακρόπολη, Μοναστηράκι, Θησείο, Σύνταγμα και Σταθμός Λαρίσης.

Παράλληλα, το υπουργείο Μεταφορών ήρθε σε συνεννόηση με το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη για την συνδρομή της Αστυνομίας στους ελέγχους εισιτηρίων, ενώ ήδη είναι εμφανής η παρουσία Αστυνομικών σε κεντρικούς σταθμούς.

Επίσης, το υπουργείο έδωσε κατεύθυνση στον ΟΑΣΑ για τον περαιτέρω εμπλουτισμό των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Για παράδειγμα, έως την άνοιξη του 2020 εκτιμάται ότι οι πιστωτικές κάρτες θα μπορούν να χρησιμοποιούνται και ως ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Σε ότι αφορά τις οδικές συγκοινωνίες, επιστρέφουν στην ΟΣΥ 30 οδηγοί και υπάλληλοι, οι οποίοι ήταν αποσπασμένοι σε πολιτευτές που δεν εξελέγησαν.

Τέλος, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ενεργοποιεί δευτεροβάθμιο υγειονομικό έλεγχο στην ΟΣΥ, καθώς διαπιστώθηκε ότι, την τρέχουσα περίοδο, μεγάλος αριθμός οδηγών βρίσκεται σε αναρρωτική άδεια.

Σάββατο 3 Αυγούστου 2019

Μια βόλτα με τα ταξί της Τρίπολης από το 1925 έως το 1985




Τα λεωφορεία και τα ταξί αντικατέστησαν τα κάρα και τις άμαξες, με τα οποία γινόταν η μετακίνηση του κόσμου πριν από την επέλαση, όπως έμελλε να είναι τελικά, των αυτοκινούμενων οχημάτων.

Τα άλογα πέρασαν… μέσα στα οχήματα και οι μεταφορές γνώρισαν την ταχύτητα και την άνεση του ταξιδιού που η εξέλιξη της τεχνολογίας έφερνε μαζί της. Μπορεί, βέβαια, οι μεταφορές να γίνονταν με πιο σύγχρονα μέσα, όμως, το οδικό δίκτυο στην Ελλάδα, και ειδικά στην Αρκαδία, ήταν κακό, έως και επικίνδυνο. Το ταξί, δε, κάλυπτε τις ανάγκες των ανθρώπων που δεν είχαν δικό τους μεταφορικό μέσο και έπρεπε να ταξιδέψουν συγκεκριμένη ημέρα και ώρα, όταν δεν υπήρχε δρομολόγιο με δημόσιο μέσο μεταφοράς.

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2019

Ξεκινά η διαγωνιστική διαδικασία για την τηλεματική στον ΟΑΣΘ



ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ

Η ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού για τον ΟΑΣΘ έχει μετατεθεί μέχρι σήμερα δύο φορές.

Προχωρεί ο διαγωνισμός για το έργο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και την τηλεματική στον ΟΑΣΘ. Σήμερα υποβάλλονται οι προσφορές για το συγκεκριμένο έργο και, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, ο σχετικός διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί.

Αντίθετα, σύμφωνα με πληροφορίες, η ηγεσία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης προτίθεται να ακυρώσει το έργο δημιουργίας του «εθνικού πάρκινγκ». Πρόκειται για το έργο με τίτλο «Διαμόρφωση Στρατηγικής για τις Εξυπνες Πόλεις και Υλοποίηση Εθνικού Συστήματος Διαχείρισης Στάθμευσης», που είχε προκηρύξει το πρώην υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής λίγο πριν το Πάσχα, με προϋπολογισμό ύψους 25 εκατ. ευρώ. Το έργο στοχεύει στη δημιουργία ενός κεντρικού συστήματος ηλεκτρονικής διαχείρισης θέσεων στάθμευσης σε περισσότερους από 300 δήμους της χώρας.

Μητσοτάκης: Η εικόνα των συγκοινωνιών της Αθήνας το Σεπτέμβριο θα είναι διαφορετική



Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών επισκέφτηκε σήμερα το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στον απόηχο των δηλώσεων του υπουργού Κώστα Καραμανλή που προκάλεσαν αντιδράσεις. Στις δηλώσεις του, ο πρωθυπουργός ανέφερε πως η εικόνα των συγκοινωνιών της Αθήνας θα έχει βελτιωθεί ως το Σεπτέμβριο.


Ο κ. Μητσοτάκης ανέφερε:

«Επισημαίνω ως ζήτημα απόλυτης προτεραιότητας, τη βελτίωση της εικόνας των αστικών συγκοινωνιών στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Ο Σεπτέμβριος δεν θα βρει την πόλη των Αθηνών στην ίδια κατάσταση με αυτή που επικρατεί σήμερα και έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην ηγεσία του υπουργείου να κάνει ό,τι χρειάζεται ώστε να αυξηθεί η συχνότητα των δρομολογίων. Το ίδιο ισχύει και για τα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης. Γνωρίζουμε πόσο προβληματική είναι η κατάσταση που παραλάβαμε, αυτό όμως δεν είναι άλλοθι για να μη βελτιωθεί άμεσα η κατάσταση.

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2019

Κ. Καραμανλής: Δραματική η κατάσταση στον ΟΑΣΘ ( και που να δεις τι γίνεται στον ΟΑΣΑ )


Δεν μου άρεσαν αυτά που είπε ο υπουργός .
Αναμασημένα και παλιομοδίτικα .
Έχω τονίσει επανειλημμένως ότι η λέξη επιδότηση έχει καταργηθεί με την ψήφιση του ΕΕ 1370 /2007 .
Ο φορέας που αναλαμβάνει τη δημόσια συγκοινωνία πληρώνεται σύμφωνα με τα δρομολόγια που εκτελεί .


Τα εικονικά δρομολόγια εύκολα εντοπίζονται όταν υπάρχει θέληση .
Ο ΟΑΣΑ πρόπερσι για να καλύψει τη μεγάλη χασούρα δρομολογίων σε καθημερινή βάση επινόησε κάτι απίστευτο .
Τα σχολάσματα των τρόλλεϋ τα περνάει δρομολόγια για να καλύψουν εν μέρει τη καθημερινή κακή εικόνα στη συγκοινωνία .
Και για να τρομοκρατήσουν τους οδηγούς που δεν εκτελούν αυτή τη παράνομη απόφαση βάζουν τους επιθεωρητές να γράφουν και να τιμωρούν τους οδηγούς που δεν πειθαρχούν σε αυτή τη παρανομία .

Τα ονόματα που παίζουν για τον ΟΑΣΘ


Σύμφωνα με πληροφορίες οι επαφές του νέου υπουργού μεταφορών Κώστα Καραμανλή, για την εξεύρεση νέου προέδρου στον Οργανισμό ξεκίνησαν εδώ και περίπου τρεις εβδομάδες, πριν από τις εκλογές.

Τα ονόματα που παίζουν πολύ δυνατά για την αντικατάσταση του είναι του κ. Σπύρου Βούγια, πρώην υπουργού μεταφορών, του αντιδημάρχου Γιώργου Δημαρέλου ο οποίος είχε συμμετάσχει στο δ.σ. του ΟΑΣΘ ως εκπρόσωπος του δήμου Θεσσαλονίκης καθώς και του πρώην γενικού διευθυντή του οργανισμού Γιάννη Τσούφη.

www.parapolitika.gr

Κώστας Aχ. Καραμανλής: Αυτός είναι ο νέος Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών



Tο μεγάλο στοίχημα των νέων έργων, αλλά και της διαχείρισης μιας σειράς διαγωνισμών που ξεκίνησαν μεν το τελευταίο διάστημα παρουσιάζοντας όμως μεγάλες…ουρές, όπως η Γραμμή 4 του μετρό, ο ΒΟΑΚ, η προμήθεια των 750 λεωφορείων, τα ηλεκτρονικά διόδια θα έχει να διαχειριστεί ο νέος Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Αχιλλέα Καραμανλής.

Η θητεία του ως τομεάρχης της Νέας Δημοκρατίας στον τομέα των Υποδομών και των Μεταφορών τα προηγούμενα χρόνια αποτελεί όπλο στη φαρέτρα του νέου επικεφαλής του Υπουργείου, που δεν έχει την πολυτέλεια του χρόνου.

Ο Κώστας Καραμνλής ο νεότερος, είναι γιος του πρώην υπουργού και αδελφού του ιδρυτή της ΝΔ Αχιλλέα Καραμανλή και της Νίκης Διαμαντή-Καραμανλή. Γεννήθηκε το 1974 στην Αθήνα όπου και μεγάλωσε. Από μικρός όμως ανέπτυξε ιδιαίτερους δεσμούς με τον τόπο καταγωγής του, τις Σέρρες, όπου και εκλέγεται βουλευτής από το 2015 συνεχίζοντας τη μακρά οικογενειακή παράδοση.

Σπούδασε Ιστορία και Οικονομικά στο Hamilton College της Νέας Υόρκης κι εν συνεχεία, αποφοίτησε από τη σχολή μεταπτυχιακών σπουδών Διεθνών Σχέσεων Fletcher School of Law and Diplomacy του Tufts University στη Βοστόνη.

Από το 2002 ως το 2004 εργάστηκε στην ελβετική τράπεζα επενδύσεων UBS Warburg στο Λονδίνο, ενώ τα τελευταία δέκα χρόνια, εργάζεται ως διευθυντικό στέλεχος στη ναυτιλιακή επιχείρηση Mantinia Shipping, με έδρα τον Πειραιά.

Παράλληλα, είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και υπεύθυνος Διεθνών Σχέσεων του Ιδρύματος «Κωνσταντίνος Καραμανλής»

Η σημασία του εισιτηρίου στα δημόσια μέσα μεταφοράς


Με την ψήφιση του ΕΕ 1370/2007 λύθηκαν τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι φορείς που αναλάμβαναν να εκτελέσουν την δημόσια αστική συγκοινωνία . Με οποιοδήποτε τρόπο γίνεται ο υπολογισμός της αποζημίωσης οι εταιρίες που αναλαμβάνουν τέτοιο έργο θα πρέπει να έχουν πάντα κέρδος . Λίγο - πολύ δε ξέρω αλλά ΚΕΡΔΟΣ .







Αν θα είναι δωρεάν το εισιτήριο η αν θα έχει ένα ευρώ η αν θα έχει δέκα ευρώ τον φορέα δε τον ενδιαφέρει καθόλου αυτό . Αυτός θέλει να πληρώνεται στη ώρα του και σύμφωνα με αυτά που κάνει.
Άλλα ποιος είναι υπεύθυνος από τον σχεδιασμό μέχρι και την πληρωμή;
Οι περιφέρειες και οι δήμοι ...
Και όταν υπάρχουν πάρα πολλοί δήμοι φτιάχνεται μια εταιρεία για να συντονίζει αυτό το τεράστιο έργο .
Σαν να λέμε ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ

Εκπληκτικές φωτογραφίες από το σιδηρόδρομο: Αυτές που διακρίθηκαν στον διαγωνισμό της ΓΑΙΑΟΣΕ



Τα αποτελέσματα του 1ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ψηφιακής Φωτογραφίας της ΓΑΙΑΟΣΕ ανακοίνωσε η εταιρεία.
Η κριτική επιτροπή έκρινε και βαθμολόγησε:
-139 με θέμα σιδηροδρομικά κτίρια και περιβάλλον,
-128 με θέμα τραίνο και κίνηση,
-έργα 86 φωτογράφων (από αυτούς, 7 υπάλληλοι του ΟΣΕ, με 25 φωτογραφίες).

Οι κριτές βαθμολόγησαν τις φωτογραφίες, χωρίς να έχουν πρόσβαση στα ονόματα των διαγωνιζομένων.


Απολαύστε μερικές από αυτές:

Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019

Οι συγκοινωνίες και ο «Βαρδάρης» της κρατικοποίησης


Οι συγκοινωνίες μιας πόλης είναι ταυτόχρονα δείγμα του επιπέδου πολιτισμού και σήμα της οικονομικής προοπτικής. Είναι επομένως ταυτοτικό ζήτημα, που καθορίζει την ελκυστικότητα, τη δυναμική και τον κομβικό ρόλο στον σύγχρονο ανταγωνισμό των πόλεων του νέου ευρωπαϊκού περιβάλλοντος, που ξεπερνά τα εθνικά όρια.

Η Θεσσαλονίκη, όπως όλες σχεδόν οι ελληνικές πόλεις, έχει συγκοινωνιακά προβλήματα. Το συγκοινωνιακό είναι ένα κυκλικό πρόβλημα. Κινείται δυναμικά στον χρόνο, εξελίσσεται θετικά ή αρνητικά με ταχύτητα, λαμβάνει συνεχώς νέες μορφές στον χώρο και έτσι δεν επιλύεται με εφάπαξ ρυθμίσεις και έργα, αλλά απαιτεί παρακολούθηση και σχεδιασμούς σε πραγματικό χρόνο.

Οι δύο νευραλγικές υποδομές της πόλης, το αεροδρόμιο και το λιμάνι, παραχωρήθηκαν σε ιδιώτες και έτσι θα υπάρξουν μεγάλες επενδύσεις εκσυγχρονισμού και επέκτασης την επόμενη τετραετία, θα λειτουργήσει ένα ορθολογικό management και θα αποκατασταθεί μία απολύτως αναγκαία εξωστρέφεια.

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2019

Με «θερμοπληξία» τα εισιτήρια του ΟΑΣΑ



Τα αυτόματα μηχανήματα «κολλούσαν» κατά τη διαδικασία έκδοσης χάρτινων ηλεκτρονικών εισιτηρίων

«Λύγισαν» στον καύσωνα ακόμα και τα ΑΜΕΚ (Αυτόματα Μηχανήματα Εκδοσης Καρτών) του ΟΑΣΑ, τα οποία εμφανίζουν βλάβες λόγω των υψηλών θερμοκρασιών. 

Μερίδα των ΑΜΕΚ σταμάτησε να λειτουργεί από την περασμένη εβδομάδα αφήνοντας τους επιβάτες χωρίς τη δυνατότητα έκδοσης νέων εισιτηρίων. 
Το πρόβλημα που προκλήθηκε αφορούσε την έκδοση νέων εισιτηρίων, καθώς τα μηχανήματα «κολλούσαν» κατά τη διαδικασία έκδοσης χάρτινων ηλεκτρονικών εισιτηρίων. Αντιθέτως, για την περίπτωση της ανανέωσης καρτών λειτουργούσαν κανονικά. Εικάζεται ότι το πρόβλημα επικεντρώνεται στο ρολό χαρτιού, που έχουν τα ΑΜΕΚ, πάνω στα οποία τυπώνεται το εισιτήριο.

Πέμπτη 4 Ιουλίου 2019

Αγοράζουν στον ΟΑΣΘ ανταλλακτικά από το διαδίκτυο, χωρίς καμιά πιστοποίηση και εγγύηση...

Δεν ξέρω εάν στην προκειμένη περίπτωση ισχύει το «δρυός πεσούσης…», αλλά πάντως, τις τελευταίες ημέρες ανοίγουν πολλά στόματα στον ΟΑΣΘ.

Ίσως γιατί η παρέα του Στέλιου Παππά απέρχεται ή, ενδεχομένως, επειδή η κόπωση και η αγανάκτηση των εργαζομένων οι οποίοι δίνουν καθημερινά το δικό τους αγώνα για να εξασφαλίσουν όσα περισσότερα μάχιμα λεωφορεία μπορούν, έχει χτυπήσει κόκκινο.

Διαβάστε τι μου εκμυστηρεύτηκε εργαζόμενος - στέλεχος των συνεργείων. «Γράφεις», μου λέει, «ότι μας λείπουν ανταλλακτικά επειδή στέγνωσαν τα ταμεία και οι προμηθευτές μας τα δίνουν με το σταγονόμετρο γιατί φοβούνται τα φέσια.

Τετάρτη 3 Ιουλίου 2019

Φωτιά σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ στον Περιφερειακό



Νέο περιστατικό με πυρκαγιά σε αστικό λεωφορείο στη Θεσσαλονίκη

Φωτιά μικρής έκτασης ξέσπασε πριν λίγες ώρες σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ στην Περιφερειακή Οδό της Θεσσαλονίκης.

Το περιστατικό συνέβη μετά τον κόμβο Επταπυργίου, στο ρεύμα προς δυτικά και η πυρκαγιά κατασβέστηκε από τον οδηγό του λεωφορείου.

Ωστόσο στο σημείο έσπευσε και ένα όχημα της Πυροσβεστικής.

Την ώρα του συμβάντος, δεν υπήρχαν επιβάτες στο αστικό λεωφορείο.

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2019

Άποψη: Έχουμε τις χειρότερες συγκοινωνίες της 20ετίας




Αν και τα παράπονα των Αθηναίων για τις συγκοινωνίες της πόλης είναι διαχρονικά, είναι δύσκολο να αγνοήσει κανείς πως τους τελευταίους μήνες κυριαρχεί η άποψη πως η κατάσταση στα μέσα μαζικής μεταφοράς έχει φτάσει στο απροχώρητο.

Οι δύο σημαντικότερες εξελίξεις των τελευταίων ετών, οι οποίες τέθηκαν αργά και βασανιστικά σε εφαρμογή, το σύστημα τηλεματικής των λεωφορείων και τρόλεϊ και το νέο ηλεκτρονικό σύστημα κομίστρου, καλλιέργησαν μεγάλες προσδοκίες αλλά παρόλο που έλυσαν κάποια προβλήματα, δεν έφεραν κάποια θεαματική αλλαγή στην εικόνα των μέσων.

Πραγματικά, χρειάζεται προσπάθεια για να θυμηθεί κανείς πότε οι συγκοινωνίες της Αθήνας βρίσκονταν σε χειρότερη κατάσταση σε σχέση με σήμερα. Μία εκτίμηση που μάλλον μας βρίσκει σύμφωνους είναι πως η γενική εικόνα των δημόσιων συγκοινωνιών βρίσκεται στο χειρότερο σημείο εδώ και 19,5 χρόνια, από τότε δηλαδή που λειτούργησαν για πρώτη φορά οι γραμμές 2 και 3 του Μετρό.

Σάββατο 15 Ιουνίου 2019

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών: Eπανεμφανίστηκαν…μετά από 4,5 χρόνια προεκλογικά με αυξήσεις στα διόδια της Αττικής Οδού



Κάποια συμφέροντα δεν μπορούν να κρατηθούν ενόψει των εκλογών στις 7 Ιουλίου.
Έτσι, ανακοίνωσαν μονομερώς αύξηση των διοδίων της Αττικής Οδού την 1η Ιουλίου και μεγαλύτερες αυξήσεις στη συνέχεια, παρότι βρίσκεται σε εξέλιξη Εισαγγελική Έρευνα η οποία έχει επικεντρωθεί στο θέμα των υπέρογκων εξόδων λειτουργίας και συντήρησης της Αττικής Οδού καθώς και στο χρόνο απόσβεσης του έργου, που σημαίνει ότι η Αττική Οδός πρέπει να επιστρέψει άμεσα στο Δημόσιο, πιθανά εντός του 2019.

Είναι γνωστό ότι δεν ικανοποιήθηκαν τα αιτήματά τους εδώ και τέσσερα χρόνια για χρονική παράταση της σύμβασης της Αττικής Οδού.

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2019

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ! Ο Σπίρτζης καλεί τους Συριζαίους συνδικαλιστές της ΟΣΥ στο Υπουργείο και καρατομεί άλλους…

ΕΤΣΙ ΚΥΒΕΡΝΑ Ο ΣΥΡΙΖΑ, ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΜΑΔΟΥΡΟ!!!

Πανικόβλητος από την κατάρρευση του ΣΥΡΙΖΑ και με τον τρόμο της πιθανής μη εκλογής του ως βουλευτή (μην ξεχνάμε και την ασυλία βέβαια), κάλεσε την περασμένη Τρίτη 28 Μαίου δηλαδή 2 μέρες μετά το μεγάλο στραπάτσο στις εκλογές, στις 12.30 στο Υπουργείο τους συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ στην Ο.ΣΥ., με σκοπό να τους ανεβάσει την ψυχολογία, μετά την οδυνηρό χαστούκι των ευρωεκλογών φοβούμενος να μην γίνουν “σκορποχώρι” , και  να μην μπορέσουν να του δώσουν ψήφους (αφού θεωρεί την ΟΣΥ προσωπικό του  φέουδο και εκλογικό του μηχανισμό).

Έτσι τους καλεί (!!!!) να καθίσουν μαζί του επί ώρες στην μεγάλη  αίθουσα στο Υπουργείο και επί τόπου να συμφωνήσουν και να  αποφασίσουν για άμεσες αλλαγές και καρατομήσεις , στους  Προϊσταμένους της ΟΣΥ να του τις δώσουν να τις στείλει στον ….πρόθυμο Διευθύνοντα  Σύμβουλο και προσωπικό του φίλο Γλυκό, (που έχει τοποθετήσει στην ΟΣΥ) να τις  υλοποιήσει!!!!.
Και ήδη το πρόθυμο όργανο του Σπίρτζη ο ΓΛΥΚΟΣ (κολαούζος, ακόλουθος και χειροκροτητής του) έπιασε δουλειά από την Παρασκευή 31 Μαίου (ξεχνώντας ότι είμαστε μπροστά σε ΕΚΛΟΓΕΣ!!!!).
Έτσι αξιοκρατικά διοικούνται οι ταλαίπωρες αστικές συγκοινωνίες και παίρνονται
Οι αποφάσεις την εποχή του ΣΥΡΙΖΑ , που ευτυχώς για όλους μας φθάνει στο τέλος της.

Σάββατο 11 Μαΐου 2019

Παραιτήθηκε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ


"Ο ΟΑΣΑ για πρώτη φορά, ύστερα από αρκετά χρόνια, είδε τα έσοδά του να αυξάνονται σε μηνιαία βάση σε ποσοστά άνω του 20%", τονίζει σε δήλωσή του, ο απερχόμενος πρόεδρος του ΔΣ του ΟΑΣΑ, Τάσος Ταστάνης, με αφορμή την παραίτησή του από τον Οργανισμό, προκειμένου να τεθεί υποψήφιος στις αυτοδιοικητικές εκλογές για δήμαρχος Γλυφάδας.

«Μετά από 3,5 χρόνια, κλείνει για μένα ένας κύκλος κατά τον οποίο αφιέρωσα όλες μου τις δυνάμεις για να κρατηθούν όρθιες οι δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, για να ανακοπεί η πορεία της απαξίωσής τους. Για να γίνει πράξη το όραμα που είχαμε θέσει εξαρχής, σε συνεργασία με την κυβέρνηση και την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών: Οι πολίτες της πρωτεύουσας να μετακινούνται με τα δημόσια μέσα μεταφοράς από επιλογή και όχι μόνο από ανάγκη», σημειώνει στη δήλωσή του ο πρόεδρος του Οργανισμού.

Τρίτη 12 Μαρτίου 2019

Κλείδωσε για 15 Μαρτίου η κατάθεση προσφορών για την "πορτοκαλί" Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας.


Κλείδωσε οριστικά για τις 15 Μαρτίου η κατάθεση των τεχνικών και οικονομικών προσφορών για την κατασκευή της Νέας Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας μετά από 4 συνεχόμενες παρατάσεις.

Η απόφαση λήφθηκε σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com από την Αττικό Μετρό και το Υπουργείο Υποδομών καθώς η αναμενόμενη έκδοση της διευκρινιστικής της απόφασης του ΣτΕ για την Αμβρακία Οδό φαίνεται πως θα καθυστερήσει για κάποιες εβδομάδες οπότε κρίθηκε σοφό να μην λιμνάσει ο διαγωνισμός.

Αντί της επισκευής της γραμμής του τραμ, πολεοδόμοι προτείνουν την αποκάλυψη του Ιλισσού.


Την αποκάλυψη του υπόγειας κοίτης του Ιλισσού, με τη δημιουργία πάρκου μήκους 1,5 χλμ. κατά μήκος του, αντιπροτείνουν πολεοδόμοι, αντί της ενίσχυσης της σήραγγας και της επισκευής της γραμμής του τραμ από την περιοχή του Νέου Κόσμου ως το Σύνταγμα.

Η παρέμβαση πολεοδόμων αποτελεί συνέχεια της διακοπής, από τον περασμένο Οκτώβριο, των δρομολογίων του τραμ, στο τμήμα «Κασομούλη-Σύνταγμα», λόγω εργασιών συντήρησης στην υπόγεια κοίτη του Ιλισού.

Σε ρεπορτάζ της, η βρετανική “Telegraph” αναφέρει ότι η Αθήνα είναι μια από τις λιγότερο πράσινες πόλεις στην Ευρώπη, όμως οι αρχές προσδοκούν ότι αυτό θα αλλάξει, αποκαλύπτοντας τον Ιλισσό ποταμό που ρέει κάτω από το ιστορικό κέντρο της πρωτεύουσας.