Τετάρτη, 24 Ιουλίου 2019

Κ. Καραμανλής: Δραματική η κατάσταση στον ΟΑΣΘ ( και που να δεις τι γίνεται στον ΟΑΣΑ )


Δεν μου άρεσαν αυτά που είπε ο υπουργός .
Αναμασημένα και παλιομοδίτικα .
Έχω τονίσει επανειλημμένως ότι η λέξη επιδότηση έχει καταργηθεί με την ψήφιση του ΕΕ 1370 /2007 .
Ο φορέας που αναλαμβάνει τη δημόσια συγκοινωνία πληρώνεται σύμφωνα με τα δρομολόγια που εκτελεί .


Τα εικονικά δρομολόγια εύκολα εντοπίζονται όταν υπάρχει θέληση .
Ο ΟΑΣΑ πρόπερσι για να καλύψει τη μεγάλη χασούρα δρομολογίων σε καθημερινή βάση επινόησε κάτι απίστευτο .
Τα σχολάσματα των τρόλλεϋ τα περνάει δρομολόγια για να καλύψουν εν μέρει τη καθημερινή κακή εικόνα στη συγκοινωνία .
Και για να τρομοκρατήσουν τους οδηγούς που δεν εκτελούν αυτή τη παράνομη απόφαση βάζουν τους επιθεωρητές να γράφουν και να τιμωρούν τους οδηγούς που δεν πειθαρχούν σε αυτή τη παρανομία .
Οι ΟΔΗΓΟΙ ως είναι γνωστόν είναι οι μοναδικοί εργαζόμενοι που όταν προσλήφθηκαν ήταν άρτια καταρτισμένοι στο αντικείμενο της εργασίας .
Όλοι οι άλλοι πρώτα μπήκαν γιατί κάτι λίγα γνώριζαν και μετά έμαθαν όλα τα υπόλοιπα . Είναι αυτό που λέει η παροιμία "μ' όποιον δάσκαλο καθίσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις"
Δραματική χαρακτήρισε την κατάσταση στον ΟΑΣΘ, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, κατά την ομιλία του στην συζήτηση επί των Προγραμματικών Δηλώσεων της Κυβέρνησης.
Ο κ. Καραμανλής προανήγγειλε την εκπόνηση ενός σχεδίου διαχείρισης κρίσης ώστε να αποφύγουμε, όπως είπε, κατάρρευση του ΟΑΣΘ.

«Σήμερα δεν κυκλοφορούν πάνω από 240-260 Λεωφορεία στη συμπρωτεύουσα.

Είναι δραματική.

Μείωση του στόλου, εικονικά δρομολόγια, κατάρρευση της τηλεματικής, δραματική πτώση των εσόδων.

Έχουμε ένα κρατικοποιημένο οργανισμό ο οποίος λαμβάνει 200% επιδότηση ενώ η ευρωπαϊκή νόρμα είναι 40-60%!

Εδώ που έχουμε φτάσει, λοιπόν, προχωράμε άμεσα στην εκπόνηση ενός σχεδίου διαχείρισης κρίσης ώστε να αποφύγουμε κατάρρευση του ΟΑΣΘ.

Ούτε θαύματα μπορούν να γίνουν, ούτε να επιστρέψουμε στο παρελθόν.

Δυστυχώς, η ζημιά έχει ήδη γίνει», ανέφερε.

Παράλληλα επέρριψε ευθύνες και στην Ευρώπη για την κατάσταση στον Οργανισμό. «Και για το ζήτημα αυτό φέρει ευθύνη και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, γιατί ενέκρινε τη μία και μοναδική πανευρωπαϊκά κρατικοποίηση.

Τι χρειάζεται τώρα;

Πρώτον: να αξιοποιήσουμε όλα τα ικανά στελέχη του ΟΑΣΘ. Χωρίς κομματικές παρωπίδες, όπως συνέβη επί ΣΥΡΙΖΑ αλλά με αξιοκρατικά κριτήρια.

Δεύτερον: αλλαγή της διοίκησης», σημείωσε.

http://www.thestival.gr/