Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Τρένο - άνεμος σπάει κάθε ρεκόρ ταχύτητας


Το νέο θαύμα στον τομέα των μετακινήσεων βρίσκεται στην Ιαπωνία και υπόσχεται ένα ταξίδι άνετο και γρήγορο στους επιβάτες του!
Πρόκειται για έναν ολοκαίνουργιο, υπερσύγχρονο συρμό μαγνητικής αιώρησης (σ.σ. Maglev), ο οποίος σε δοκιμαστικό δρομολόγιο ξεπέρασε το «φράγμα» των 600 χλμ./ώρα και συγκεκριμένα άγγιξε ταχύτητα 603 χλμ./ώρα!
Πρόκειται για έναν νέο, υπερσύγχρονο συρμό μαγνητικής αιώρησης (σ.σ. Maglev) το οποίο σε δοκιμαστικό δρομολόγιο άγγιξε ταχύτητα 603 χλμ./ώρα!Το νέο τεχνολογικό θαύμα φέρει την υπογραφή της εταιρείας JR Tokaiπου εδρεύει στην περιοχή Τσούμπου και εξειδικεύεται στον τομέα των συγκοινωνιών.

Μετά το πέρας των δοκιμαστικών δρομολογίων, σχεδιάζεται να χρησιμοποιηθεί για τις μετακινήσεις των πολιτών, αρχής γενομένης από το 2027. Σε πρώτη φάση θα εκτελεί καθημερινά τη διαδρομή Τόκιο-Ναγκόγια (σ.σ. απόσταση 286 χιλιομέτρων) με 500 χλμ./ώρα!

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η απόσταση μεταξύ των δύο αυτών πόλεων θα διανύεται σε χρονικό διάστημα 40 λεπτών. Το προηγούμενο ρεκόρ ταχύτητας ήταν τα 590 χλμ/ώρα που πέτυχε το ίδιο μοντέλο!






Πώς λειτουργούν τα maglev

Τα τρένα μαγνητικής αιώρησης, γνωστά και ως maglev, δεν έχουν ρόδες, αλλά αιωρούνται πάνω από υπεραγώγιμους μαγνήτες που βρίσκονται κάτω από τις ράγες, μειώνοντας έτσι δραστικά τις τριβές και τον θόρυβο.

Σήμερα το ταξίδι από το Τόκιο έως την Οσάκα διαρκεί 130 λεπτά, ενώ το maglev θα μπορούσε να περιορίσει τη διάρκειά του στα 67 λεπτά! Όσον αφορά στο κόστος, ο προϋπολογισμός ανέρχεται στα 100 δισεκατομμύρια δολάρια για τη γραμμή Τόκιο-Ναγκόγια. Σε παλιές δηλώσεις του, ο διευθυντής της εταιρείας JR Tokai είχε δεσμευτεί να συνεργαστεί με τις τοπικές αρχές προκειμένου να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των πολιτών.




Σύρμα... ελεγκτές στο μετρό! Διαδικτυακή ενημέρωση για τους σταθμούς που γίνεται έλεγχος εισιτηρίων


Στο όριο της νομιμότητας. Ένας ιστότοπος για τσαμπατζήδες ή μια μορφή κοινωνικής ανυπακοής μέσω του διαδικτύου με τη συνδρομή των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στο syrma.gr, μπορεί κανείς να ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για τους ελέγχους που γίνονται σε στάσεις του μετρό. Στον ιστότοπο υπάρχει ο χάρτης με τις γραμμές του μετρό και σε κάποιες από αυτές αναβοσβήνει ένα φωτάκι ένδειξη ότι εκεί υπάρχουν ελεγκτές. Πατώντας επάνω στη στάση, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να δει πριν πόση ώρα ήταν οι ελεγκτές στο σημείο, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις δίνεται και η περιγραφή των ελεγκτών. Για παράδειγμα στην Ομόνοια γράφει κάποιος: «Στην αλλαγή συρμών 2 άνδρες γύρω στα 45 ένας χόντρος ο άλλος λιγνός».


Η αποτελεσματικότητα του syrma.gr εξαρτάται από τους επιβάτες που μετακινούνται με το μετρό και όταν διαπιστώσουν ότι υπάρχει έλεγχος κάνουν αναφορά στην ιστοσελίδα.

Το syrma.gr λειτουργεί πειραματικά, αναμένουμε να δούμε την εξέλιξή του.



ΠΗΓΗ: huffingtonpost.gr

Τρίτη 21 Απριλίου 2015

ΠΥΡΚΑΓΙΑ ΣΕ ΑΣΤΙΚΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΣΤΗ ΒΑΡΚΙΖΑ (PHOTO)



Φωτιά ξέσπασε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες πριν από λίγα λεπτά σε λεωφορείο του ΟΑΣΑ, που εκτελούσε δρομολόγιο στην περιοχή της Βάρκιζας.
Από τη φωτιά προκλήθηκαν εκρήξεις στο λεοφωρείο ενώ από θαύμα σώθηκαν όλοι οι επιβάτες καθώς πρόλαβαν και εγκατέλειψαν πολύ γρήγορα το όχημα.
Στο σημείο υπάρχουν αυτή τη στιγμή ισχυρές δυνάμεις της πυροσβεστικής που προσπαθούν να σβήσουν το φλεγόμενο όχημα. Η περιοχή έχει αποκλειστεί και η κυκλοφορία στο ρέυμα προς Αθήνα είχε διακοπεί.

Να παρέμβει αναμένεται η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για το Μετρό Θεσσαλονίκης.


«Τον Σεπτέμβριο 2003 αποφασίστηκε η κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης ως δημόσιο έργο με συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στις 7.4.2006 υπογράφθηκε η σύμβαση με την ανάδοχο κοινοπραξία και σστα τέλη Ιουνίου 2006 ξεκίνησε η κατασκευή του έργου. Τον Ιούνιο του 2013 υπογράφτηκε η σύμβαση κατασκευής της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά με άλλη ανάδοχο εταιρεία, έργο που έχει ενταχθεί στο Ε.Σ.Π.Α.-Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Μακεδονία-Θράκη» και δανειοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Επισημαίνεται ότι για τη χρηματοδότηση της κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης έχουν επίσης εξασφαλιστεί 550 εκ. ευρώ από την ΕΤΕπ, ως εγκεκριμένο δάνειο με ευνοϊκούς όρους και 250 εκ. ευρώ από το Γ' ΚΠΣ. Πλην όμως αν και έχει παρέλθει το 90% του χρόνου υλοποίησης του έργου εντούτοις παρουσιάζονται τεράστιες καθυστερήσεις καθώς έχει κατασκευαστεί μόνο το 23% του έργου με αποτέλεσμα να ξεκινήσει και σχετική έρευνα εκ μέρους του Εισαγγελέα Διαφθοράς Θεσσαλονίκης.

Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Σαν σήμερα 19/4/1882, ξεκινά η κατασκευή του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου.



Ατμομηχανή «Τίρυνς» για τις γραμμές Πελοποννήσου
κατασκευής Krauss, 1884.

1882: Το φιλόδοξο όνειρο του σιδηροδρόμου αρχίζει να γίνεται πραγματικότητα. Ο πρωθυπουργός Χ. Τρικούπης εισάγει στη Βουλή τρία νομοσχέδια για τις σιδηροδρομικές γραμμές της Ελλάδας, μεταξύ των οποίων και τη γραμμή Πειραιώς – Πατρών, με διακλάδωση προς Κό­ρινθο – Ναύπλιο – Μύλους.

Το 2016, προβλέπεται η ολοκλήρωση των υπαίθριων έργων, στο σταθμό Λαρίσης.



Μέσα στο 2016 προβλέπεται η ολοκλήρωση των υπαίθριων έργων στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό Αθηνών, τον γνωστό σταθμό Λαρίσης, καθώς και η προσωρινή ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Τρεις Γέφυρες-Αθήνα-Πειραιάς, που αποτελούσε... ολυμπιακό έργο και «σέρνεται» από το 2004!
Είναι δύο από τα πολλά «θα» που ακούστηκαν από τον πρόεδρο του ΟΣΕ Παναγιώτη Θεοφανόπουλο στο διήμερο συνέδριο με θέμα «Σιδηρόδρομος και πόλη», που οργανώθηκε από τα Πολυτεχνεία της Αθήνας και της Ζυρίχης, το Πανεπιστήμιο Πάτρας και τον Δήμο Αθηναίων.
Η λύση

Πάτρα: Η "μητέρα" του ελληνικού τραμ!


Το ξέρατε ότι η Πάτρα ήταν η πρώτη πόλη στην Ελλάδα που απέκτησε τραμ; Αν ρίξετε μια ματιά στην έκδοση «Τα μεγάλα ρεπορτάζ της Πάτρας» που δημιουργήθηκε το 2006, με αφορμή τα 120 χρόνια ζωής της «Πελοποννήσου», θα πάρετε όλες τις σχετικές πληροφορίες. Διαβάζουμε, λοιπόν, στο εξαιρετικό ρεπορτάζ: «Η Πάτρα ήταν η πρώτη πόλη στην Ελλάδα που απέκτησε το 1902 Ηλεκτρικό Τροχιόδρομο ή πιο απλά Τραμ, γεγονός που θεωρήθηκε πρωτοφανές για την εποχή εκείνη και που βέβαια σήμερα η ιδέα και μόνο προκαλεί δέος στους διοικούντες.

Κανονες καλής συμπεριφοράς στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς


Καθημερινά μετακινούμαστε αρκετές φορές με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και πολλές φορές γινόμαστε θεατές διαφόρων περιστατικών, ευτράπελων, διαφωνιών και άλλων γεγονότων. Άραγε, τι προκαλεί τόσες παρεξηγήσεις και σε μερικές περιπτώσεις τόση ταλαιπωρία; Ποια είναι εκείνα τα οποία αν κάναμε όλοι μας, οι μετακινήσεις μας θα γίνονταν αν όχι ευχάριστες, τουλάχιστον υποφερτές;

Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Αλλαγή πιάτσας ΤΑΧΙ και γραμμών του Αστικού αποφασίζει η Επιτροπή του Δ. Βόλου..!



Συνεδριάζει αύριο Δευτέρα, στις 1.30 το μεσημέρι, η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Βόλου.
Βασικότερα θέματα της συνεδρίασης είναι ηκρίση αιτήματος για την τοποθέτηση μπάρας ελέγχου πρόσβασης προς τον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου, επί της οδού Αγίου Νικολάου, η γνωμοδότηση για μεταφορά πιάτσας ταξί στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ στην οδό Κροκίου μεταξύ των οδών Αλμυρού και Μανωλάκη, καθώς και η κρίση αιτήματος για τροποποίηση διαδρομών των λεωφορειακών γραμμών του Αστικού ΚΤΕΛ Νο 1, 3 και 15 και για την υλοποίηση συναφών ρυθμίσεων κυκλοφορίας και στάθμευσης στην περιοχή “Αναυρος”.
Επίσης, θα συζητηθούν τα θέματα του καθορισμού θέσεων στάθμευσης μοτοσυκλετών και ποδηλάτων στο κέντρο της πόλης του Βόλου και της μονοδρόμησης του υπόλοιπου τμήματος της οδού Κωνσταντά, από την οδό Φιλ. Ιωάννου ως και την οδό Φιλιππίδου με κίνηση από την πρώτη προς τη δεύτερη και απαγόρευση στάσης και στάθμευσης στην οδό Φιλιππίδη, για 10 μ. από τη διασταύρωση με την οδό Κωνσταντά προς τη Δονδολίνων.
ΠΗΓΗ: http://www.myvolos.net/

Φρικτό ατύχημα στη Χαλκίδα: Αστικό λεωφορείο έκοψε τα δάχτυλα νεαρής γυναίκας



«Πάγωσαν» οι κάτοικοι στη Χαλκίδα από το φρικτό ατύχημα που σημειώθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου (18/4/2015), όταν αστικό λεωφορείο πέρασε δίπλα από όχημα.
Το όχημα ήταν διπλό-παρκαρισμένο στο σημείο και το λεωφορείο την ώρα που πέρασε πήρε σβάρνα την πόρτα του οχήματος με αποτέλεσμα να κόψει τα δάχτυλα του αριστερού χεριού της 27χρονης οδηγού που έβγαινε από το αυτοκίνητο.

Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Ακόμα να ορκιστούν Γ.Γ.Μεταφορών και Γ.Γ.Τηλεπικοινωνιών-Ταχυδρομείων


Οι ημέρες περνάνε και ακόμα να ορκιστούν η Γενική Γραμματέας Μεταφορών Πέτη Πέρκα (επιλογή του Χρ. Σπίρτζη) και ο Γενικός Γραμματέας Τηλεπικοινωνιών – Ταχυδρομείων Δημήτρης Τζώρτζης (επιλογή του Γ. Σταθάκη). Αντίθετα, καθήκοντα έχει αναλάβει ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Δέδες (επιλογή του Χρ. Σπίρτζη).

Το πρόβλημα είναι νομοθετικό και έχει να κάνει με την συγχώνευση τεσσάρων υπουργείων σε ένα, στο υπερ-υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού και στη «νομική υπόσταση» των γενικών γραμματειών.

Αν και η κα. Πέρκα και ο κ. Τζώρτζης ενημερώνονται για τα θέματα του υπουργείου, κάνοντας συναντήσεις με σχετικούς φορείς, ωστόσο δεν έχουν ακόμη εκτελεστικές αρμοδιότητες και δεν μπορούν να υπογράψουν καμία απόφαση.

Το ζήτημα αναμένεται να επιλυθεί, αλλά είναι κάτι το οποίο έχει δημιουργήσει αρνητικές επιπτώσεις.

Απαράδεκτες συνθήκες, σε επιβατικό βραδινό δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη! Τι καταγγέλλει επιβάτης!


Μια καταγγελία έρχεται να προστεθεί στα παράπονα πολλών ταξιδιωτών που επιλέγουν βραδινά δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Όπως αναφέρει επιβάτης σε σχετική επιστολή της προς την εταιρεία, οι συνθήκες που επικρατούσαν μέσα στο τρένο ήταν άθλιες. Διαβάστε σχετικό απόσπασμα:

Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

Το χρονικό κατασκευής, του Μετρό της Αθήνας!


Πριν από 23 χρόνια ξεκίνησε το νέο κεφάλαιο στην ανάπτυξη Μητροπολιτικού Σιδηρόδρομου στην Αθήνα.

Το 1992 ξεκίνησαν οι πρώτες εργασίες για την κατασκευή των πρώτων τμημάτων της γραμμής 2 και 3.
 Στις αρχές του 2000 λειτούργησαν τα τμήματα Σεπόλια-Σύνταγμα της γραμμής 2 και Σύνταγμα-Εθνική Άμυνα της γραμμής 3. Λίγους μήνες αργότερα προστέθηκε το τμήμα Σύνταγμα-Δάφνη της γραμμής 2. Παράλληλα προχωρά η πρώτη επέκταση του δικτύου προς το Αιγάλεω.

Τρίτη 14 Απριλίου 2015

Αυτό είναι το σχέδιο ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ! Ολόκληρο το δημοσίευμα του βήματος που θα συζητηθεί ...



Η προεκλογική εξαγγελία του ΣΥΡΙΖΑ περί επανένωσης των σιδηροδρομικών φορέων εκ νέου στον ΟΣΕ προσκρούει στο βέτο της Κομισιόν.....

Την πώληση σημαντικού ποσοστού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την εκχώρηση του μάνατζμεντ σε ιδιώτες επενδυτές εξετάζει η κυβέρνηση, η οποία διερευνά το ενδεχόμενο συγχώνευσης του σιδηροδρομικού φορέα με την Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ) σε μια εταιρική οντότητα.
Παράλληλα η διοικητική παράλυση των τελευταίων μηνών έχει φέρει το σιδηροδρομικό σύστημα στα όριά του, ενώ στο «κόκκινο» σύντομα θα βρεθούν μια σειρά μεγάλα έργα που υπόσχονται ριζικό εκσυγχρονισμό των υποδομών του ΟΣΕ. Σημειωτέον ότι τα αποθεματικά του ΟΣΕ, ύψους 100 εκατ. ευρώ, τα οποία προορίζονταν για τις ανάγκες συντήρησης του δικτύου, οδεύουν προς την Τράπεζα της Ελλάδος για να καλύψουν τις «τρύπες» του προϋπολογισμού.

Δεν... ανασταίνεται ο ενιαίος ΟΣΕ

Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Πράσινο φως για τη Γραμμή 4, Γαλάτσι-Γουδή, στο μετρό Αθήνας.



Θα προχωρήσει το έργο για τη Γραμμή 4 Άλσος Βεϊκου-Γουδή του Μετρό της Αθήνας καθώς είναι ένα από τα μεγάλα έργα που θα υλοποιήσει το Υπουργείο Υποδομών.
Αυτό απάντησε ο ν.Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης σε ερώτηση του ypodomes.com αν το έργο είναι στις προθέσεις του ΥΠΟΜΕΔΙ να προχωρήσει.
Το ενδιαφέρον στην απάντηση του Υπουργού ήταν πως το έργο θα προχωρήσει συνολικά, όπως είχε ανακοινωθεί τον Σεπτέμβριο, χωρίς ωστόσο να υπάρξει περαιτέρω διευκρίνιση αν το αντικείμενο του έργου παραμείνει σε μια εργολαβία ή θα επιδιωχθεί να σπάσει σε περισσότερες, με βάση τη νέα αντίληψη που υπάρχει στο Υπουργείο Υποδομών.

Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Ο Γ. Δέδες, πρώην αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας, διορίστηκε νέος Γ.Γ. Υποδομών


Ο Γ. Δέδες - ο οποίος διατέλεσε αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας και ήταν υποψήφιος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου στις εκλογές του 2014 – διορίστηκε νέος Γ.Γ. Υποδομών -Δημοσίων Έργων (η σχετική απόφαση στο επισυναπτόμενο αρχείο).Όπως αναφέρεται στο βιογραφικό του, «είναι Διπλωματούχος Πολιτικός Μηχανικός της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών. Στην διάρκεια των προπτυχιακών του σπουδών ειδικεύτηκε σε θέματα Πολεοδομικού Σχεδιασμού και Ανασυγκρότησης, ενώ συμμετείχε σε μεταπτυχιακά ερευνητικά προγράμματα του Πανεπιστημίου Πατρών, για ζητήματα Χωροταξίας, Περιβάλλοντος και Περιφερειακής Ανάπτυξης.

Ενημέρωση για Ειδομένη και Προαστιακό




Ξεκίνησαν οι εργασίες αποκατάστασης στην γραμμή Ειδομένης. Χρόνος αποκατάστασης σύμφωνα με πληροφορίες του μπλοκ Μηχανοδηγοί Τραινοσε, 20 με 25 μέρες. Μέχρι τότε η κυκλοφορία των εμπορικών όπως σας είχαμε ενημερώσει γίνεται μέσω Στρυμμώνα, Κούλατα, Βουλγαρία ,Σερβία με δύο εμπορικέςαμαξοστοιχίες την ημέρα, και κάποιες μέρες (με δυσκολία) και τρίτη.

Για τρίτη μέρα συνεχίζεται η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού στη γραμμή του Προαστιακού, Αεροδρόμιο - Κιάτο και ανταπόκριση για Αθήνα - Πειραιά μέσω σταθμού Λιοσίων.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει δρομολογήσει στη γραμμή αυτή τριπλό συρμό Railbus που καλύπτει την διαδρομή Μεταμόρφωση -Ασπρόπυργο χωρίς όμως να αποφεύγονται καθυστερήσεις, που ξεπερνάνε τα 15 λεπτά.

Στον Ταχογράφο τα βάρη του φορτηγού



Το μικτό βάρος του φορτηγού, όσο και το κατά άξονα βάρος θα καταγράφεται στον Ταχογράφο, ο οποίος θα είναι ψηφιακά συνδεδεμένος με μία συσκευή μέτρησης των βαρών που θα υπάρχει στο φορτηγό μόνιμα, όπως και ο Ταχογράφος. 

Αγώνας δρόμου για να ενταχθούν στο ΕΣΠΑ 2014-2020 τα νέα λεωφορεία της ΟΣΥ


Και αυτό επειδή ο στόλος της ΟΣΥ είναι γερασμένος, ενώ σημαντικός αριθμός των λεωφορείων παρουσιάζει συχνές βλάβες. Αγώνα δρόμου για να εντάξει στο ΕΣΠΑ 2014-2020 τη προμήθεια νέων λεωφορείων για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, χωρίς προς το παρόν να έχει εγκριθεί, κάνει η διοίκηση του ΟΑΣΑ.

Είναι δυνατόν; Οι Γερμανοί οδηγοί, οι πιο επιθετικοί στην Ευρώπη!



Πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι οι Γερμανοί οδηγοί είναι οι πιο επιθετικοί σε όλη την Ευρώπη, ωστόσο λίγοι έχουν την βούληση να «επικρίνουν» την συμπεριφορά τους, όπως μετέδωσε το euractiv.
Οι Γερμανοί οδηγοί είναι οι πλέον επιθετικοί στους δρόμους, ισχυρίζεται έρευνα της Ipsos. Δύο στους τρεις (67%) παραδέχονται ότι κάνουν επιθετικές χειρονομίες, βρίζουν και προσβάλουν τους άλλους οδηγούς.
Συγκριτικά, το 56% των υπολοίπων Ευρωπαίων καταφεύγει σε τέτοια επιθετικότητα.

Kι όμως… κατεβαίνουν στους δρόμους

Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Ενιαία εφαρμογή κλήσης και διαχείρισης ταξί υπό την ομπρέλα του ΣΑΤΑ



Οι συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στον κλάδο των ταξί, είναι τέτοιες, που μας αναγκάζουν να πάρουμε άμεσα μέτρα προστασίας της δουλειάς μας.
Η είσοδος των ιδιωτών σε συνδυασμό με την άρνηση των ραδιοταξί να συνενωθούν και να παλέψουν τον εσωτερικό ανταγωνισμό, καθιστούν αναγκαία την συσπείρωση όλων των ταξιτζήδων της Αθήνας, είτε είναι ενταγμένοι σε ραδιοδίκτυα είτε όχι.
Κανένα ραδιοταξί, κανένας ταξιτζής δεν μπορεί μεμονωμένα να παλέψει την καρτελοποίηση που επιχειρούν τα ιδιωτικά συμφέροντα.

Η Hyundai-Rotem Hanwha, απαντά στις αιτιάσεις του Σωματείου Ηλεκτροδηγών της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε.


Η κοινοπραξία HYUNDAI-ROTEM HANWHA σε συνέχεια των πρόσφατων δημοσιεύσεων και σε απάντηση των αιτιάσεων του Σωματείου Ηλεκτροδηγών και λοιπών Εργαζομένων Κίνησης της, ΣΤΑ.ΣΥ ΑΕ προβαίνει στην παρακάτω δήλωση προς ενημέρωση του επιβατικού κοινού.Η κοινοπραξία HYUNDAI-ROTEM HANWHA είναι εταιρεία με συνεχή παρουσία στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια και έχει αναλάβει την σύμβαση προμήθειας συρμών (από το 2002). Έχει ολοκληρώσει επιτυχώς, την παράδοση 21 Συρμών της Σειράς ΙΙ (συμπεριλαμβανομένων και 7 αεροδρομικών), έχοντας συνδράμει στην ασφαλή μετακίνηση του επιβατικού κοινού κατά την διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων και πλέον έχει παραδώσει 17 συρμούς της Σειράς ΙΙΙ από το 2014.

Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΤΑΞΙ: ΑΠΟΨΕΙΣ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ



Με αφορμή ανάρτηση σε φιλικό blog συναδέλφων από τη Θεσσαλονίκη, που γνωστοποιούν τη διαφωνία συναδέλφων ιδιοκτητών ταξί του Αγρινίου και της πέριξ αυτού ευρύτερης περιοχής (δες αναλυτικά Εδώ), θέλαμε να πούμε τα εξής:
Οι παρενέργειες, οι παγίδες και τα στραβά ενός νόμου (4070/12) που, αν και γράφτηκε στο πόδι, είχαν προφανή σκοπό. Να απελευθερώσουν τις υπηρεσίες ταξί και να προετοιμάσουν το έδαφος στον μνημονιακό ν. 4093/12. Άλλωστε το είχε πει τότε (δηλαδή ότι «τώρα τελειώσαμε με τα ταξί και σε λίγο θα πιάσουμε τα βανάκια») ο «φίλος-φίλτατος» Μαυρουδής που τα "θυμιάκια" έτρεχαν για να τον βοηθήσουν στον εκλογικό αγώνα του στα βουνά του υπόλοιπου Αττικής το 2012, την οποία Αττική τα "θυμιάκια" και ο Μαυρουδής έκαναν μια αχανή έδρα χωρίς κανένα σχεδιασμό, στρατηγική, χωρίς καμία μελέτη για το τιμολόγιο (μονή/διπλή ταρίφα) και τις παρενέργειες που θα υπάρξουν, και, φυσικά, χωρίς κανένα σεβασμό στους συναδέλφους των περιοχών δίπλα από την Αττική (Κορινθία, Εύβοια, Βοιωτία, κ.λπ.), τους οποίους τους έγραψαν στα παλιά τους τα παπούτσια σφυρίζοντας αδιάφορα κάθε φορά που αυτοί διαμαρτύρονται.

Μέσω… ΕΣΠΑ θα έρθουν τα ΝΕΑ λεωφορεία στην Ο.ΣΥ!




Για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020, χωρίς προς το παρόν να έχει εγκριθεί, έχει προταθεί η προμήθεια νέων οχημάτων της ΟΣΥ, σύμφωνα με όσα αναφέρει, απαντώντας σε κοινοβουλευτική ερώτηση, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ Γρηγόρης Δημητριάδης...
Στο πλαίσιο αυτό, η ΟΣΥ εκπονεί μελέτη σκοπιμότητας για το συγκεκριμένο θέμα ώστε να είναι δυνατή η ένταξη του έργου με μεγαλύτερο βαθμό ωριμότητας.

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Η Αθήνα ξεμένει από λεωφορεία - «σύνταξη» για τουλάχιστον 500 ως του χρόνου


Το 2016 θα πρέπει να αποσυρθούν περίπου 500 λεωφορεία λόγω ηλικίας και ασυμβίβαστου με την περιβαλλοντική νομοθεσία, γεγονός που απειλεί με «έμφραγμα» τις μαζικές μεταφορές στην πρωτεύουσα.
Σήμερα, ο στόλος της OΣY αποτελείται σήμερα από 2.387 λεωφορεία και τρόλλεϋ, 17 τύπων. Tα λεωφορεία είναι 13 τύπων με μέση ηλικία 11,8 ετών, ενώ τα τρόλλεϋ 4 τύπων με μέση ηλικία 12,7 ετών.
Σε καθημερινή βάση εκτελούν δρομολόγια 1.265 λεωφορεία και 173 τρόλλεϋ, με εφεδρεία άλλα 253 και 35 αντίστοιχα. Συνολικά το σύστημα των οδικών συγκοινωνιών χρειάζεται 1.518 λεωφορεία και 208 τρόλλεϋ διαθέσιμα κάθε μέρα.
Η απώλεια των 500 λεωφορείων σε μία διετία φέρνει σε οριακό επίπεδο το δυναμικό του στόλου της «Oδικές Συγκοινωνίες A.E.» (OΣY), που αντιμετωπίζει πλέον τον κίνδυνο να μην μπορεί να εκτελέσει το καθημερινό έργο της.
Και αυτό, παρά το γεγονός ότι το έργο των λεωφορείων έχει συρρικνωθεί κατά 50% τα τελευταία τρία χρόνια.
Εκτιμάται πλέον ότι μέσα στα επόμενα δύο χρόνια θα απαιτηθούν πάνω από 80 εκατ. ευρώ για την ανανέωση του στόλου.

Μείωση προστίμων σε Μετρό, ΗΣΑΠ, Τραμ


Η μείωση στην αξία αλλά και στα τεμάχια των προστίμων που επιβλήθηκαν στους λαθρεπιβάτες, τους δύο πρώτους μήνες του 2015, δεν αποδίδεται στην επιτυχή καταστολή της εισιτηριοδιαφυγής στα μέσα σταθερής τροχιάς.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών των αστικών συγκοινωνιών, οι δύο πρώτοι μήνες του έτους χαρακτηρίστηκαν από μια αρνητική περιρρέουσα ατμόσφαιρα, η οποία δυσχέραινε το έργο των ελεγκτών.
Συγκεκριμένα, εκτιμάται ότι οι ελεγκτές ήταν πιο επιφυλακτικοί κατά τη διεξαγωγή ελέγχων, καθώς διαπιστώθηκε ότι, ενώ δεν περιορίστηκαν οι έλεγχοι, μειώθηκαν τα επιβαλλόμενα πρόστιμα ανά ελεγκτή.
Οι βάρδιες ήταν ακριβώς ίδιες, ο αριθμός των ελεγκτών δεν τροποποιήθηκε, ωστόσο οι ημέρες των εκλογών δεν αποτελούσαν και τις ευνοϊκότερες συνθήκες για το έργο των ελεγκτών, όπως σημειώνουν στελέχη των συγκοινωνιακών εταιρειών.

10 εκατ. ευρώ για... πέταμα στο Μετρό



Με αναλογικό και απαρχαιωμένο εξοπλισμό της Siemens, ο οποίος έχει σταματήσει να παράγεται και να συντηρείται εδώ και πολλά χρόνια, εξακολουθεί να λειτουργεί κομβικό δίκτυο επικοινωνιών του μετρό της Αθήνας, με αποτέλεσμα το σύστημα να βρίσκεται πια στα όριά του.
Μάλιστα, παρ' όλο που οι εταιρείες, τόσο η ΑΜΕΛ στο παρελθόν όσο και η ΣΤΑΣΥ σήμερα, έχουν πολλές φορές ζητήσει την αντικατάστασή του με ένα σύγχρονο, ψηφιακό σύστημα, εν τούτοις η Αττικό Μετρό συνεχίζει να περιλαμβάνει το αναλογικό σύστημα της Siemens στα τεύχη δημοπράτησης του μετρό.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από αύριο στον Πειραιά λόγω Τραμ



Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2016 θα ισχύσουν από αύριο στον Πειραιά, λόγω εργασιών κατασκευής του τροχιόδρομου του Τραμ.
Η Τροχαία παρακαλεί του οδηγούς να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τη διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την οδική σήμανση.
Συγκεκριμένα θα γίνουν οι εξής ρυθμίσεις:

Εκτος κυκλοφορίας η εθνική Αθηνών-Πατρών έως τη Μεγάλη Τετάρτη


Από σήμερα (30/3) έως και τη Μεγάλη Τετάρτη (8/4) θα τεθεί εκτός κυκλοφορίας η εθνική οδός Αθηνών-Πατρών, στην ευρύτερη περιοχή της Κορίνθου, από τον ανισόπεδο κόμβο προς Επίδαυρο έως τον κόμβο προς Τρίπολη.Οι διακοπές στην κίνηση των οχημάτων θα γίνονται κατά φάσεις και οι οδηγοί θα ακολουθούν τις υποδείξεις της τροχαίας, ενώ κάποια διαστήματα θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσουν την παλιά εθνική οδό.

Τα 30 σιδηροδρομικά έργα μέχρι 2025!



Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών 2014-2025: Πάνω από 5 δις ευρώ για σιδηροδρομικά έργα.
Σιδηροδρομικό θα είναι οριστικά το μέλλον της χώρας. Όπως δείχνει το ΣΠΕΜ 2014-2025 η ζυγαριά σταματάει να είναι "μονόπαντη" με στόχευση μόνο σε δρόμους και τα επόμενα πολλά χρόνια τα σιδηροδρομικά έργα θα πάρουν τη σκυτάλη στα μεγάλα έργα.

Αποτροπή τραγωδίας, εξαιτίας του σιδηροδρομικού ατυχήματος, στο χωριό Γέφυρα!!!


Μόνο από τύχη αποτράπηκε μια σιδηροδρομική τραγωδία με απρόβλεπτες συνέπειες, έξω από τη Θεσσαλονίκη.Δύο ώρες μετά τον εκτροχιασμό εμπορικής αμαξοστοιχίας της COSCO, το πρωί του Σαββάτου στο ύψος του χωριού Γέφυρα, λόγω της καθίζησης του εδάφους κάτω από τις ράγες, θα περνούσε από το σημείο επιβατικό τρένο με δεκάδες επιβάτες.

Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

Εκτροχιάστηκε εμπορική αμαξοστοιχία έξω από τη Θεσσαλονίκη - Δύο τραυματίες


 

Δύο τραυματίες είναι ο απολογισμός του εκτροχιασμού εμπορικής αμαξοστοιχίας έξω από τη Θεσσαλονίκη εξαιτίας της καταρρακτώδους βροχής.
Από το συμβάν, που σημειώθηκε στο 29 χλμ. στο χωριό Γέφυρα, τραυματίστηκαν ελαφρά οι δύο μηχανοδηγοί, οι οποίοι και μεταφέρθηκαν προληπτικά στο νοσοκομείο.
Η καταρρακτώδης βροχή είχε προκαλέσει υποχώρηση του εδάφους κάτω από τις ράγες, με αποτέλεσμα να εκτροχιαστούν τα 19 από τα 27 βαγόνια της αμαξοστοιχίας.

Σημειώνεται ότι η αμαξοστοιχία είχε αποχωρήσει λίγο μετά της 8 από τη Θεσσαλονίκη με προορισμό τα Σκόπια φορτωμένη με ηλεκτρονικό εξοπλισμό.

Πρόσω ολοταχώς, η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ από την Cosco.


Η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ- με την κινεζική COSCO να είναι ένας εκ των διεκδικητών της εξαγοράς του- θα ολοκληρωθεί εντός των επομένων εβδομάδων, σύμφωνα με δηλώσεις του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Γιάννη Δραγασάκη, στο πρακτορείο Xinhua. «Η COSCO συμμετέχει ενεργά στην διαδικασία (της πλειοδοσίας) και θα μπορούσε να κάνει μια πολύ ανταγωνιστική προσφορά», δήλωσε ο κ. Δραγασάκης.

Τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς, συμμετέχουν στην "Ώρα της Γης"!!!


 Στηρίζουν την παγκόσμια πρωτοβουλία της WWF
Την παγκόσμια πρωτοβουλία της WWF, «Ώρα της Γης», στηρίζουν οι Συγκοινωνίες Αθηνών, συμβάλλοντας ενεργά στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού σε θέματα περιβαλλοντικής προστασίας και κλιματικής αλλαγής.
Ειδικότερα, από αύριο έως και το Σάββατο 28 Μαρτίου, μέσω ενός σύντομου ηχητικού μηνύματος που θα ακούγεται σε όλες τις αποβάθρες του μετρό και του τραμ, οι Συγκοινωνίες Αθηνών, σε συνεργασία με τη WWF, θα ενημερώνουν το επιβατικό κοινό για την «Ώρα της Γης», προσκαλώντας τους πολίτες να συμμετάσχουν στην εκστρατεία ευαισθητοποίησης για το περιβάλλον και να σβήσουν τα φώτα για μία ώρα, το βράδυ του Σαββάτου 28 Μαρτίου (20.30-21.30).

Κίνδυνος επιστροφής 3,5 δις. € από επιδοτήσεις στο σιδηρόδρομο, ανέφερε ο κ. Σπίρτζης!




Ο αναπληρωτής υπουργός, αν και εμφανίστηκε υπέρμαχος του «ενιαίου ΟΣΕ», ανέφερε ότι το συγκεκριμένο εγχείρημα περιέχει προβλήματα, δεδομένου ότι ελλοχεύει ο κίνδυνος επιστροφής τυχόν παράνομων κρατικών ενισχύσεων, ύψους 3,5 δις. ευρώ, που δόθηκαν στο σιδηρόδρομο, από το ελληνικό δημόσιο.Σημαντικές δυσκολίες παρουσιάζει το μοντέλο ενοποίησης των σιδηροδρομικών εταιρειών, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην OpenEΡT.

Γι’ αυτό, οι κινήσεις του υπουργείου Υποδομών θα είναι «στρατηγικές και συντεταγμένες», καθώς η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού δύναται να αξιώσει την επιστροφή του ανωτέρω ποσού.
Για τις ιδιωτικοποιήσεις (ΤΡΑΙΝΟΣΕ, περιφερειακά αεροδρόμια) δεν ξεκαθάρισε εάν θα προχωρήσουν, τονίζοντας ότι εξετάζονται διάφορα μοντέλα, όπως η είσοδος ιδιώτη στο μετοχικό κεφάλαιο, ο οποίος θα λάβει το management, επίτευξη στρατηγικών συνεργασιών, κ.α.
Επίσης, ο κ. Σπίρτζης παραδέχτηκε ότι υπάρχει έλλειψη βαγονιών και μηχανών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κάτι το οποίο ενδέχεται να επιφέρει συρρίκνωση δρομολογίων. «Όπου υπάρχουν τέτοια προβλήματα, θα αντικατασταθούν οι διοικήσεις», ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών.
Γενικότερα, για τις διοικήσεις των ΔΕΚΟ του υπ. Υποδομών και Μεταφορών, ο αν. υπουργός σημείωσε ότι θα υπάρξουν αλλαγές, αφήνοντας αιχμές ότι «κάποιοι προχώρησαν διαγωνισμούς κατά το δοκούν».
Τα κύρια σημεία της συνέντευξης του Χρ. Σπίρτζη για το σιδηρόδρομο
-Στον όμιλο του ΟΣΕ έχουμε πολύ μεγάλα προβλήματα. Τα προβλήματα δεν έχουν να κάνουν μόνο με την ιδιωτικοποίηση. Έχουν να κάνουν με ανοιχτές υποθέσεις στην Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ.
-Εάν θεωρηθεί, όπως ελέγχεται η χώρα από την ΕΕ, ότι δόθηκαν κρατικές ενισχύσεις στον ΟΣΕ και πάμε σε μια άλλου είδους λογική, στο «πόδι», και όχι σε μια συγκροτημένη λογική, τότε θα κλιθούμε να επιστρέψουμε 3,5 δις. ευρώ.
-Με το θέμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εξαρτάται τι λέμε ιδιωτικοποίηση. Γενικότερα, στις ιδιωτικοποιήσεις, όπως στα αεροδρόμια, εξετάζονται διάφορα μοντέλα, όπως ένα μεικτό σχήμα, με ιδιώτη στο management, συνεργασίες σε στρατηγικούς τομείς, κ.α. Δεν θα ξεπουλήσουμε τη χώρα, αλλά ούτε θα πάμε πίσω.
-Εάν και είμαι θετικός στη σύσταση ενός ενιαίου ΟΣΕ, αυτό προσκρούει σε άλλα σημεία. Δεν μπορεί να γίνει ένας ο ΟΣΕ, θα προχωρήσουμε σε στρατηγικό ανασχεδιασμό.


Συντάκτης: Φ. Φωτεινός

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Τα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα, στο Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο. Δείτε εικόνες!!!


  

Το ypodomes.com έχοντας υπόψη ότι τελικά τα έργα μετρούν περισσότερο, επισκέπτεται τα εργοτάξια στα μεγάλα έργα που κατασκευάζονται στη χώρα. Ενα από αυτά λίγο εξω από την πόλη είνιαι το μεγάλο σιδηροδρομικό έργο στοΘριάσιο Πεδίο στον Ασπρόπυργο Αττικής. Είναι ένα έργο που η στόχευση του δεν είναι επιβατική αλλά εμπορική, εκεί που η χώρα μας εχει το πραγματικό πλεονέκτημα στο σιδηροδρομο.

Το πάρκινγκ των 15 εκατομμυρίων



ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΙΑΛΙΟΣ
O χώρος στάθμευσης στη συμβολή της οδού Πειραιώς με την Ιερά Οδό λειτουργεί σε 24ωρη βάση, διαθέτει πέντε υπόγεια επίπεδα και έχει συνολική χωρητικότητα 274 οχημάτων.
Υπό κανονικές συνθήκες, η έναρξη λειτουργίας ενός χώρου στάθμευσης δεν αποτελεί σημαντική είδηση. Η περίπτωση όμως του πάρκινγκ της εταιρείας Αττικό Μετρό στον Κεραμεικό είναι μοναδική. Το πάρκινγκ κατασκευάστηκε στον χώρο όπου αρχικά επρόκειτο να γίνει ο σταθμός μετρό του Κεραμεικού, που «μετακινήθηκε» κατά 300 μέτρα εξαιτίας των αρχαιολογικών ευρημάτων. Και πέρασε από «σαράντα κύματα» μέχρι να κατασκευαστεί και να λειτουργήσει.

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Σύμφωνα με σχέδιο των Ρωσικών Σιδηροδρόμων Λονδίνο – Νέα Υόρκη με αυτοκίνητο: Ο υπεραυτοκινητόδρομος των τριών ηπείρων και των 21.000 χλμ



Πώς θα αντιμετωπίζατε κάποιον αν σας έλεγε ότι μπορείτε να ταξιδέψετε από το Λονδίνο στη Νέα Υόρκη με το αυτοκίνητό σας;

Και όμως, την πρόταση αυτή διατυπώνει ο επικεφαλής των Ρωσικών Σιδηροδρόμων – και στενός φίλος του Πούτιν, Βλάντιμιρ Γιακούνιν.

Το σχέδιο του Γιακούνιν για να ξεπεραστεί το ανυπέρβλητο φυσικό εμπόδιο του Ατλαντικού είναι απλό: Στροφή προς την ανατολή.

Οι επενδυτές, αναθερμαίνουν το ενδιαφέρον τους, για τους διαγωνισμούς της ΕΡΓΟΣΕ!



Επανέρχεται το… ενδιαφέρον στους διαγωνισμούς της ΕΡΓΟΣΕ. Απ’ ότι φαίνεται, οι ισχυροί κατασκευαστικοί όμιλοι Άκτωρ - ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - J&P Άβαξ, που τα τελευταία χρόνια κατέβαιναν, συχνά, ως κοινοπραξία και «μονοπωλούσαν» τα έργα της ΕΡΓΟΣΕ, απέκτησαν ισχυρούς «αντιπάλους».

Η μη απάντηση για το τραίνο από τον Υπουργό Σταθάκη



Η κοινοβουλευτική διαδικασία για τον Αντουάν, τον δικό μας επίτιμο δημότη, ήταν σε όλη την πρωθυπουργία του μία μάλλον ενοχλητική γι΄αυτόν διαδικασία. Έτσι σπάνια εμφανιζόταν στην Βουλή, πιο σπάνια, και μόνον αν ήταν υποχρεωμένος, έπαιρνε το λόγο, και είχε πλήρως αδρανοποιήσει την πολύ χρήσιμη για τη λειτουργία του Κοινοβουλίου και της Δημοκρατίας, ώρα του πρωθυπουργού.
Πολύ ορθά η τότε αντιπολίτευση και σημερινή κυβέρνηση τον κατηγορούσε, όπως κατηγορούσε και τους Υπουργούς, διότι σπάνια έδιναν σαφείς απαντήσεις, στις επίκαιρες ερωτήσεις, ερωτήσεις και αναφορές που τους υποβάλλοντο.
Γιατί όμως σας τα λέω όλα αυτά τώρα;
Διότι σήμερα ειλικρινά δεν πίστευα στα μάτια μου.

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Τα πρώτα αυτοκίνητα της Καλύμνου και οι πρώτοι ταξιτζήδες..!



Του Γεωργίου Εμ. Γιαννικουρή
Η Κάλυμνος, αμέσως μετά την απελευθέρωση, προσπαθούσε σιγά - σιγά να σταθεί στα πόδια της. Ένα νησί λαβωμένο, από την καταπίεση πουυπέστη από τους κατακτητές και περισσότερο μάλιστα από τους τελευταίους «Χριστιανούς», «Ευρωπαίους», «πολιτισμένους» φασίστες Ιταλούς και «Αρίους» Γερμανούς.
Οι πολύπαθοι κάτοικοί του με πολύ κουράγιο και δύναμη ψυχική, συνέρχονταν, επιδιδόμενοι σε ατέρμονους αγώνες επιβίωσης, μα πάντα με την αξιοπρέπεια που τους χαρακτηρίζει.
Η οικονομία των κατοίκων του νησιού σε κακά χάλια. Η ανοικοδόμηση ελάχιστη και η μόνη «βιομηχανία» που έδινε το λιγοστό ψωμί, στους πολλούς, ήταν αυτή του σφουγγαριού, σε όλες της τις μορφές, δηλαδή, αυτής της παραγωγής και της επεξεργασίας, με τα γνωστά αποτελέσματα. Η κατάσταση του νησιού απελπιστική.

Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Δεν πωλείται ο Ο.Σ.Ε, δηλώνει ο κ. Λαφαζάνης



«Σε οριακό σημείο ο στραγγαλισμός της Οικονομίας. Θέλουν να εξοντώσουν τον λαό μας», τονίζει ο υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Παναγιώτης Λαφαζάνης, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Επένδυση» Σε οριακό σημείο έχει ήδη φτάσει ο στραγγαλισμός της ελληνικής οικονομίας, δηλώνει σε σημερινή συνέντευξή στην εφημερίδα «Επένδυση» ο Υπουργός ΠΑΠΕΝ, Παναγιώτης Λαφαζάνης, κάνοντας λόγο για πρωτοφανή νεοαποικιακό εκβιασμό που ασκείται σε βάρος μιας μικρής χώρας, μόνο και μόνο επειδή η Κυβέρνησή της αντιστέκεται και δεν ακολουθεί νεοφιλελεύθερα μονεταριστικά δόγματα.

Λεωφορείο των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης έπεσε σε χαντάκι


Ευτυχώς δεν τραυματίστηκε κανείς από τους 20 επιβαίνοντες - Μετ' εμποδίων η κίνηση στην εθνική οδο Αναστάτωση επικρατεί στην εθνική οδό στο ύψος του Μώλου Φθιώτιδας. Λεωφορείο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης με 20 επιβάτες εξετράπη της πορείας του και ανετράπη. Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν υπάρχουν τραυματισμένοι επιβάτες, οι οποίοι κατάφεραν και βγήκαν από το όχημα. Τραυματισμένος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο Λαμίας ο οδηγός του λεωφορείου. Στο σημείο έχουν σπέυσει δυνάμεις της αστυνομίας, του ΕΚΑΒ, της ΕΜΑΚ και της Πυροσβεστικής.
Η κυκλοφορία στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη διεξάγεται από το ένα ρεύμα κυκλοφορίας

Δεσμεύουν 144 συρμούς, εκμισθώνοντας 60!


Σοβαρά ερωτήματα για υποβάθμιση του οφέλους του δημοσίου από τον διαγωνισμό που διενεργεί η ΣΤΑΣΥ σχετικά με την εκμίσθωση για διαφήμιση των συρμών Μετρό, Τραμ και ΗΣΑΠ εγείρονται από τους όρους που περιλαμβάνονται στο σχετικό τεύχος διαγωνισμού. Την προσεχή Δευτέρα λήγει η προθεσμία υποβολής των προσφορών για την εκμετάλλευση προς διαφήμιση των συρμών της ΣΤΑΣΥ, με τη σχετική μάλιστα διαδικασία να έχει ήδη αναβληθεί τρεις φορές. Σύμφωνα με το τεύχος του διαγωνισμού, οι συρμοί που τίθενται προς διάθεση ανέρχονται στους 60 για 4 χρόνια, θέτοντας ως ελάχιστο τίμημα τα 6.465.187,50 ευρώ, ήτοι ετήσιο τίμημα 1.616.297. Ωστόσο, όπως προκύπτει από το τεύχος του διαγωνισμού, ο ανάδοχος διαθέτει το προνόμιο αποκλειστικής δέσμευσης πολύ περισσότερων διαθέσιμων συρμών του στόλου του Μετρό, του Ηλεκτρικού και του Τραμ, που στο κείμενο του διαγωνισμού προσδιορίζονται στους 123.

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας ταξιτζήδων έξω από το Υπουργείο Μεταφορών


Ζητούν να κλείσουν οι ιδιωτικές εταιρείες

​Έξω από το Υπουργείο Μεταφορών στη Μεσογείων, πραγματοποιούν συγκέντρωση διαμαρτυρίας ιδιοκτήτες και οδηγοί ταξί, αυτή την ώρα.
Οι ταξιτζήδες αντιδρούν στην απελευθέρωση του επαγγέλματος τους, που τους «κόβει το μεροκάματο», ενώ ζητούν να «κλείσουν» οι ιδιωτικές εταιρείες.

Τη διαμαρτυρία διοργάνωσαν οι επιτροπές αγώνα ταξί της ΠΑΣΕΒΕ.

Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Τι απαντά ο ΟΣΕ για την επαναλειτουργία του τρένου προς Ναύπλιο



Με μία αόριστη έκθεση ιδεών που μάλλον απευθύνεται σε κουτούς απάντησε ο ΟΣΕστην ερώτηση του βουλευτή του Ποταμιού Σπύρου Λυκούδη, σχετικά με την επανεκκίνηση των προαστιακών δρομολογίων στο τμήμα Κόρινθος - Ναύπλιο.

Μαθαίνουμε πως αντιμετωπίζεται θετικά από τον οργανισμό το θέμα της επαναλειτουργίας του τρένου, όπως επίσης και τα ποσά που απαιτούνται για την συντήρηση και επισκευή της γραμμής (3,5 εκατομμύρια ευρώ ισχυρίζονται πως κοστίζει η αποκατάσταση των ΑΣΙΔ), ωστόσο είναι παντελής η απουσία δεσμεύσεων και χρονοδιαγραμμάτων.

Φυσικά η ερώτηση απευθυνόταν και στον αρμόδιο υπουργό Γιώργο Σταθάκη, του οποίου η απάντηση αναμένεται.

Όπως αναφέρεται στην σχετική απάντηση του ΟΣΕ: