Η ΟΦΑΕ ζητά από την Πολιτεία άμεση παρέμβαση, προκειμένου να απαλειφθεί η «κατάφορη αδικία». Μάλιστα, σε περίπτωση που δεν γίνει κάτι, εξετάζεται προσφυγή στην Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ.
Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015
Δριμεία επίθεση φορτηγατζήδων, κατά ακτοπλοϊκών, για τα υψηλά ναύλα
Η ΟΦΑΕ ζητά από την Πολιτεία άμεση παρέμβαση, προκειμένου να απαλειφθεί η «κατάφορη αδικία». Μάλιστα, σε περίπτωση που δεν γίνει κάτι, εξετάζεται προσφυγή στην Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ.
Μεταβολές σε δρομολόγια Λεωφορείων και Τρόλεϊ λόγω των εκλογών
Μεταβολές στα δρομολόγια Λεωφορείων και Τρόλεϊ θα επέλθουν από την Παρασκευή 23 Ιανουαρίου έως και τη Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015 λόγω των εθνικών εκλογών. Αναλυτικά:
Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015: Δρομολόγια βασισμένα στο πρόγραμμα Σαββάτου. Τα πρώτα δρομολόγια θα πραγματοποιηθούν από τις 05:00. Οι γραμμές που εξυπηρετούν το αεροδρόμιο, τους σταθμούς ΚΤΕΛ και το λιμάνι του Πειραιά θα ενισχυθούν ανάλογα με την αντίστοιχη επιβατική κίνηση.
Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015: Δρομολόγια βασισμένα στο πρόγραμμα Σαββάτου. Οι γραμμές που εξυπηρετούν το αεροδρόμιο, τους σταθμούς ΚΤΕΛ και το λιμάνι του Πειραιά θα ενισχυθούν ανάλογα με την αντίστοιχη επιβατική κίνηση.
Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015: Δρομολόγια με βάση το πρόγραμμα Κυριακής και αργιών.
Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015: Δρομολόγια βασισμένα στο πρόγραμμα Σαββάτου. Τα πρώτα δρομολόγια θα πραγματοποιηθούν από τις 05:00. Οι γραμμές που εξυπηρετούν το αεροδρόμιο, τους σταθμούς ΚΤΕΛ και το λιμάνι του Πειραιά θα ενισχυθούν ανάλογα με την αντίστοιχη επιβατική κίνηση.
Για τα νυκτερινά δρομολόγια των γραμμών 040, Χ14 και Tρόλεϊ 11, το επιβατικό κοινό μπορεί να ενημερώνεται από το πληροφοριακό κέντρο του ΟΑΣΑ 11185.
Πηγή: Συγκοινωνίες Αθηνών
Δωρεάν κάρτες απεριορίστων διαδρομών σε ανέργους θα διαθέσει ο ΟΑΣΘ
Κάρτες απεριορίστων διαδρομών θα διαθέσει δωρεάν ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης σε ανέργους. Συγκεκριμένα, οι κάρτες θα δοθούν σε περισσότερους από 130.000 ανθρώπους που είναι εγγεγραμμένοι στα μητρώα του ΟΑΕΔ. Την ανακοίνωση έκανε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης, στην εκπομπή του Παναγιώτη Κρινή "Δημότης Online" στη Δημοτική Τηλεόραση Θεσσαλονίκης. Την διάθεση των καρτών για ανέργους είχε προαναγγείλει από τον Νοέμβριο ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Χρήστος Στεφανίδης, αλλά τα χρήματα για τη ρύθμιση αυτή δεν είχαν βρεθεί μέχρι προσφάτως. Πλέον, όμως, Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης εξασφάλισε τα χρήματα από το ΕΣΠΑ 2007-2013, ενώ αναμένεται να τα εισπράξει εντός λίγων ημερών. πηγη thestival.gr
Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015
Στον αέρα η νέα εφαρμογή της ΣΤΑΣΥ για κινητά – το review
Μπορείτε να κατεβάσετε την Android έκδοση της εφαρμογής εδώ.
Η έκδοση για iPhone είναι διαθέσιμη εδώ.
Πρόοδος επεκτάσεων Μετρό και Τραμ: Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2014
Μηχανοδηγοί ΤΡΑΙΝΟΣΕ : Γκρεμίζονται οι Γέφυρες του ΟΣΕ - Απομακρύνονται ο...
Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015
Ναυάγιο Χειμάρα, ένας ελληνικός «Τιτανικός» στο Νότιο Ευβοϊκό
Απεικόνιση του Χειμάρρα σε πίνακα ζωγραφικής
Την Κυριακή 19 Ιανουαρίου 1947, συνέβη στον Ευβοϊκό μία από τις μεγαλύτερες ναυτικές τραγωδίες του 20ου αιώνα. Το επιβατηγό πλοίο «Χειμάρρα» (πρώην S/S Hertha), το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκης - Πειραιά, βυθίστηκε παίρνοντας μαζί του στα παγωμένα νερά 385 ανθρώπους. Το Χειμάρρα ήταν ένα επιβατηγό ατμόπλοιο που ναυπηγήθηκε από το ναυπηγείο Oderwerke στο Στετίν της Γερμανίας το 1905 με το όνομα Χέρτα (S/S Hertha).
Την Κυριακή 19 Ιανουαρίου 1947, συνέβη στον Ευβοϊκό μία από τις μεγαλύτερες ναυτικές τραγωδίες του 20ου αιώνα. Το επιβατηγό πλοίο «Χειμάρρα» (πρώην S/S Hertha), το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκης - Πειραιά, βυθίστηκε παίρνοντας μαζί του στα παγωμένα νερά 385 ανθρώπους. Το Χειμάρρα ήταν ένα επιβατηγό ατμόπλοιο που ναυπηγήθηκε από το ναυπηγείο Oderwerke στο Στετίν της Γερμανίας το 1905 με το όνομα Χέρτα (S/S Hertha).
Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015
Ντοκιμαντέρ : «Δοξαράς» Το σιδηροδρομικό δυστύχημα - Κυριακή 16/1/1972
Αναδημοσιεύουμε την ανάρτηση του Βασίλη Τσιχρίνη στο Facebook (Basilis Tsihrinis) με μια ανατριχιαστικά λεπτομερή περιγραφή ενός από τα χειρότερα σιδηροδρομικά δυστυχήματα στην Ελλάδα. Ενώ στο διπλανό βίντεο βλέπουμε το Trailer από το ντοκιμαντέρ, "«Δοξαράς» Το σιδηροδρομικό δυστύχημα":
Πολλοί φίλοι πού δεν ασχολούνται με τον σιδηρόδρομο με ρωτάνε στο inbox τι είχε συμβεί στον Δοξαρά το 1972.Το τρέιλερ τού ντοκιμαντέρ και η αφήγηση τού Γεώργιου Νάθενα θα τούς βάλει αμέσως στο κλίμα τού τραγικού συμβάντος:
Το όνομα Δοξαράς έκτοτε στοιχειώνει τη μνήμη όσων ασχολούνται με τον ελληνικό σιδηρόδρομο και ιδιαίτερα όσους εργάζονται σ'αυτόν.
Αυτή η φρίκη είναι ότι έχει απομείνει ύστερα από τόσα χρόνια που έχουν περάσει, αλλά και ένα πελώριο ΓΙΑΤΙ.Καθώς και ένα ταπεινό προσκυνητάρι στο σημείο του ατυχήματος (Χ.Θ. 318+900) απ'όπου δεν περνούν πια τα τραίνα, καθότι η χάραξη εδώ και χρόνια έχει αλλάξει και περνάει μέσα από το ομώνυμο τούνελ.
Γυρίζουμε το ρολόι πίσω 42 χρόνια.
Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015
Προβλήματα στην ΠΑΘΕ στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη
Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015
Φτηνότερα εισιτήρια στα ΚΤΕΛ τις ημέρες των εκλογών
Σημαντικά χαμηλότερο θα είναι το κόστος μετακίνησης με τα υπεραστικά λεωφορεία για όσους μετακινηθούν στον τόπο όπου και ασκούν τον εκλογικό τους δικαίωμα, αλλά και για όσους στελεχώνουν τα εκλογικά τμήματα, καθώς αποφασίστηκε έκπτωση κατά το ένα τέταρτο της εκάστοτε τιμής.
Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015
Best Of 2014: Παρακολουθήστε ένα 4,000hp ατμομηχανή οικοδομείται από το χέρι το 1928 - απολύτως καταπληκτικό βίντεο
ΣΥΡΙΖΑ: Δε μπορεί να κατασκευαστεί η γραμμή 4 του Μετρό, χρειάζεται νέος σχεδιασμός
Ψέμα της κυβέρνησης αποτελεί σύμφωνα με τον ΣΥΡΙΖΑ ο επερχόμενος διαγωνισμός (που σύμφωνα με τον σημερινό υπουργό Υποδομών είναι έτοιμος να ξεκινήσει) η κατασκευή του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 του Μετρό.
Σε άρθρο του, ο Κώστας Ζαχαριάδης, μέλος της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ, υποστηρίζει πως η χρηματοδότηση για το έργο μέσω της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων και του επόμενου ΕΣΠΑ δεν έχει εξασφαλισθεί, παρά τις διαβεβαιώσεις του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για το αντίθετο, και έτσι ο διαγωνισμός δεν είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί.
ΔΩΡΕΑΝΚΑΡΤΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΑΜΕΑ ΑΠΟ 16/2/2015
.
Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015
Υποθαλάσσια Αρτηρία Θεσσαλονίκης: Δεσμεύτηκαν τα πρώτα 3,7εκ.ευρώ για το έργο φάντασμα
Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών το πρώτο ποσό που δεσμεύεται είναι της τάξεως των 3.695.403,27 ευρώ. Να θυμίσουμε πως αφορά την απόφαση του διαιτητικού δικαστηρίου με ημερομηνία 4.10.2012.
Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015
Προβλήματα λειτουργίας λεωφορειακών γραμμών λόγω παγετου 08/01/15
Από το κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας σας ενημερώνουμε ότι παρουσιάζονται τα παρακάτω προβλήματα στις εξής λεωφορειακές γραμμές:
08/01/15 1. 724 ΜΕΧΡΙ ΠΛΑΤΕΙΑ ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ
2. 535 ΜΕΧΡΙ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΥ
3. 507 ΟΧΙ ΔΡΟΣΙΑ, ΟΧΙ ΡΟΔΟΠΟΛΗ
4. 503 ΜΕΧΡΙ ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ
5. 536 ΜΕΧΡΙ ΣΤΑΣΗ ΦΟΥΡΝΟΣ
6. 522 ΜΕΧΡΙ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΑΙΩΝ
7. 523 ΜΕΧΡΙ ΠΛ. ΕΛΑΙΩΝ
8. 524 ΜΕΧΡΙ ΠΛ. ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
9. 526 ΜΕΧΡΙ ΠΛ. ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
10. 322 ΕΚΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015
Μετρό Θεσ/νίκης: Ξεκινάει το μπρα-ντε-φερ ΑΕΓΕΚ-Δημοσίου
Το μετρό Θεσσαλονίκης θα ολοκληρωθεί το 2018, το 2020 ή πολύ αργότερα;
Την απάντηση στο ερώτημα αυτό αναμένουν οι εμπορικές επιχειρήσεις που βρίσκονται γύρω από τα-ανενεργά τους τελευταίους μήνες- εργοτάξια και είχαν κατά το πρόσφατο παρελθόν λάβει τη διαβεβαίωση ότι το έργο προϋπολογισμού 1 δισ. ευρώ θα είχε ολοκληρωθεί το... 2012.
Πλέον, αυτό που είναι βέβαιο είναι ότι θα χαθούν αρκετοί μήνες της νέας χρονιάς, μέχρι να βρεθεί βιώσιμη λύση για το έργο που έχει οδηγήσει στο λουκέτο δεκάδες καταστήματα.
Ουσιαστικά η απόρριψη από την Αττικό Μετρό του αιτήματος διάλυσης της αναδόχου κοινοπραξίας (ΑΕΓΕΚ-Impregilo-Ansaldo-Seli-Ansaldobreda), εγκαινιάζει το μπρα-ντε-φερ μεταξύ Δημοσίου και παραχωρησιούχου.
Η επόμενη κίνηση
Συνεργείο χρειάζεται η νέα... γενιά συρμών του μετρό
Πόρτες που ανοίγουν χωρίς προειδοποίηση, εξαρτήματα που... εγκαταλείπουν κατά τη διάρκεια της λειτουργίας τα βαγόνια και «υπερευαίσθητα» τρένα που ακινητοποιούνται στη μέση της διαδρομής. Πρόκειται για ορισμένα μόνο από τα προβλήματα -όπως τα περιγράφουν κύκλοι του μετρό- που παρουσιάζει η «τρίτη γενιά» των 17 συρμών που παρήγγειλε η Αττικό Μετρό το 2009 σε μία σύμβαση 155 εκατ. ευρώ με την κορεατική κοινοπραξία Hanwha-Rotem. Οι δυσλειτουργίες αυτές δεν είναι άγνωστες στην Αττικό Μετρό και τη ΣΤΑΣΥ, τις εταιρείες που σχετίζονται, αντίστοιχα, με το τεχνικό σκέλος και τη λειτουργία της νέας γενιάς συρμών.
Αυτή είναι και η αιτία για την οποία σήμερα, έξι μήνες μετά την επίσημη παράδοσή τους, μόνο 5 από τους συνολικά 17 συρμούς (10 κατά τη Hanwha) έχουν μπει στο δίκτυο, όπως προκύπτει από την επιστολή που απέστειλε ο πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, Νίκος Παπαθανάσης, στον ομόλογό του στην Αττικό Μετρό.
Μάλιστα, στη δημοσιοποιημένη αυτή επιστολή, η ΣΤΑΣΥ δίνει προθεσμία δύο μηνών στην κατασκευάστρια Hanwha - Rotem να αποκαταστήσει τις βλάβες.
Αυτή είναι και η αιτία για την οποία σήμερα, έξι μήνες μετά την επίσημη παράδοσή τους, μόνο 5 από τους συνολικά 17 συρμούς (10 κατά τη Hanwha) έχουν μπει στο δίκτυο, όπως προκύπτει από την επιστολή που απέστειλε ο πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, Νίκος Παπαθανάσης, στον ομόλογό του στην Αττικό Μετρό.
Μάλιστα, στη δημοσιοποιημένη αυτή επιστολή, η ΣΤΑΣΥ δίνει προθεσμία δύο μηνών στην κατασκευάστρια Hanwha - Rotem να αποκαταστήσει τις βλάβες.
Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015
Οι πιο συναρπαστικές διαδρομές με τρένο στον κόσμο
Οι πιο τρομακτικές διαδρομές στον κόσμο με τρένο μπορεί να είναι συνάμα και οι πιο συναρπαστικές, καθώς οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν την άγρια ομορφιά των τοπίων.
Διαδρομές που κόβουν την ανάσα και είναι για τους τολμηρούς, αφού τα παρακάτω τρένα περνούν από γκρεμούς και γέφυρες που προκαλούν ίλιγγο, αλλά συνάμα προσφέρουν στους επιβάτες τη δυνατότητα να απολαύσουν τα μοναδικής ομορφιάς τοπία.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)