Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

Το ελληνικό ...λεωφορείο ξεχώρισε στις τεχνολογίες αιχμής


Διάκριση για την ελληνική ομάδα start - up
στο διαγωνισμό της Αυστρίας
Μια σημαντική είσοδο στον παγκόσμιο επιχειρηματικό χάρτη πραγματοποίησε η ελληνική συμμετοχή που βραβεύτηκε στον πανευρωπαικό διαγωνισμό StartupBusEurope, όπου και συμμετείχε για πρώτη φορά.
Τη συμμετοχή οργάνωσαν τρείς νέοι, ο Kωνσταντίνος Γιαμαλής, Κωνσταντίνος Μαλαβιέζος και Σταύρος Τσομπανίδης με την καθοδήγηση του Steven Beeckman.

Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2014

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Υπαρκτό το Ρωσικό ενδιαφέρον, αναμένονται εξελίξεις



Η Ρωσία διατηρεί αμείωτο το επενδυτικό της ενδιαφέρον όχι μόνο για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, αλλά και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, επισήμανε ο υπουργός Μεταφορών της Ρωσικής Ομοσπονδίας, Μαξίμ Σοκολόφ, σε συνάντησή του με τον υπουργό Ναυτιλίας Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, ο οποίος επανάλαβε ότι πέρα από μνημονιακή δέσμευση είναι και βούληση της κυβέρνησης είναι η αποκρατικοποίηση του ΟΛΠ και του ΟΛΘ.

Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

Προς ενιαίο σώμα ελεγκτών κομίστρου στα μέσα μαζικής μεταφοράς του ΟΑΣΑ

EISITIRIO2
Σε ριζική αναδιάρθρωση του συστήματος ελέγχου κομίστρου, με τη δημιουργία ενιαίου Σώματος Ελεγκτών Κομίστρου – αλλά και Αστυνομίας Μεταφορών – προσανατολίζεται το υπουργείο Υποδομών, το προσεχές διάστημα, σύμφωνα με το «Έθνος».
Το κρίσιμο ζήτημα των ελέγχων ήρθε πάλι στο προσκήνιο, ύστερα από τις καταγγελίες της άνεργης Σμάρως Κοκκόση ότι δέχτηκε χαστούκι από ελεγκτή στον σταθμό του μετρό στην Ομόνοια.

Διημερίδα ΣΑΣΘ «Οι δημόσιες μεταφορές στο πλαίσιο μίας ολοκληρωμένης πολιτικής για την αστική κινητικότητα στη Θεσσαλονίκη»

ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ ΣΑΣΘ

ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΙΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Μια από τις σημαντικότερες εκδηλώσεις για τις δημόσιες μεταφορές στη Θεσσαλονίκη διοργανώνει το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ) σε συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, με τη συμμετοχή δεκάδων επιστημόνων, ειδικών και επικεφαλής φορέων.

Η διημερίδα «Οι Δημόσιες Μεταφορές στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης πολιτικής για την Αστική Κινητικότητα στη Θεσσαλονίκη» θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 13 και την Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014, στο ξενοδοχείο «Nikopolis» (Ασκληπιού 16-18, Πυλαία, πλησίον Ιατρικού Διαβαλκανικού Κέντρου Θεσσαλονίκης).

Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Αυτές είναι οι αλλαγές που έρχονται τη Δευτέρα σε λεωφορεία και τρόλεϊ....

Σε εφαρμογή τίθενται από την ερχόμενη Δευτέρα, 10 Νοεμβρίου, οι τροποποιήσεις σε γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ, στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης του δικτύου των επιφανειακών μέσων μεταφοράς.
Οι τροποποιήσεις αυτές, σύμφωνα με τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών, στοχεύουν στην καλύτερη συνεργασία λεωφορείων και τρόλεϊ, με τα μέσα σταθερής τροχιάς, στη βελτίωση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, καθώς και στην αύξηση της λειτουργικής απόδοσης των γραμμών.

Συγκεκριμένα:

Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ – ΤΟ ΚΤΕΛ ΑΦΗΣΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΥ!!!

ktel
Απίστευτη καταγγελία πατέρα μαθήτριας της Ηλείας, αφού σύμφωνα με τον ίδιο, οδηγός σχολικού πούλμαν άφησε την κόρη του στη μέση του δρόμου και μάλιστα στην Εθνική οδό Ηλείας – Τριπόλεως! Ωστόσο το «νόμισμα» έχει και άλλη όψη, αφού ο οδηγός ισχυρίζεται πως η νεαρή μαθήτρια ζήτησε μόνη της να περιμένει εκεί τους γονείς της, αφού είχε χάσει τη στάση που έπρεπε να κάνει μεταβίβαση σε άλλο λεωφορείο.

Πρωταγωνιστής ο "Μουτζούρης" στο World Travel Market του Λονδίνου



Η δυναμική παρουσία της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού Α.Ε. και του προέδρου της κ. Στέφανου Αγιάσογλου, σε μια από τις σημαντικότερες εκθέσεις Τουρισμού του κόσμου απέδειξε τις δυνατότητες της χώρας μας να αναπτύξει το σιδηροδρομικό τουρισμό.
Οι χιλιάδες επισκέπτες που έφτασαν και φέτος στη World Travel Market γοητεύθηκαν απότο άρωμα Ελλάδας που ήταν διάχυτο στις αίθουσες και τους διαδρόμους του εκθεσιακού κέντρου Excel. Ιδιαίτερο ήταν το ενδιαφέρον των ταξιδιωτικών πρακτόρων από ολόκληρο τον κόσμο για τις σιδηροδρομικές «κρουαζιέρες» που οργανώνει η Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε. σε συνεργασία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. και την υποστήριξη του Υπουργείου Τουρισμού, στα ομορφότερα μέρη της Ελλάδας. Πρωταγωνιστής ο “Mουτζούρης” η αυθεντική ατμομηχανή του 1860 που θα σφυρίξει ξανά στην ορεινή Αχαΐα και στο βουνό των Κενταύρων για να ταξιδέψει τους επιβάτες στο χρόνο....χαρίζοντας τους εικόνες ανεκτίμητης φυσικής ομορφιάς.

Παράλληλα, εξαιρετική απήχηση στο κοινό είχε και η ενδιαφέρουσα διαδρομή του γύρου της Πελοποννήσου. Πρόκειται για μια διαδρομή γεμάτη εναλλαγές εικόνων, υψόμετρου και κουλτούρας, μια σιδηροδρομική “κρουαζιέρα" στις ράγες για τους λάτρεις του τρένου που θα έχει διάρκεια 6 ημέρες.
Ο Προέδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού κ. Στεφανος Αγιάσογλου εξήγησε στους δημοσιογράφους ότι αυτές οι 3 προτάσεις αποτελούν μόνο ένα μέρος του μεγάλου project επένδυσης στον σιδηροδρομικό τουρισμό που σχεδιάζουν οι δύο Ελληνικές Σιδηροδρομικές Εταιρείες (Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε. & ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.) το οποίο θα προχωρήσει με βήματα γοργά στο άμεσο μέλλον εφόσον φυσικά το κοινό αγκαλιάσει με αγάπη τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία.

Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

"Πράσινο φως" για την κυκλοφορία αυτοκινήτων-ρεπλίκες


Του Δημήτρη Δελεβέγκου

Κατασκευάζονται στην Ελλάδα, εξάγονται σε όλη την Ευρώπη, αλλά δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν στους ελληνικούς δρόμους. Ο λόγος για τα αυτοκίνητα – ρεπλίκες, αντίγραφα πολυτελών αυτοκινήτων που συναρμολογεί η εταιρεία Replicar Hellas στις εγκαταστάσεις της στην Κατερίνη, τα οποία δεν είναι δυνατόν να κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα λόγω γραφειοκρατικών προβλημάτων.
Πλέον, με απόφαση που υπέγραψε ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Παπαδόπουλος καθορίζονται οι τεχνικές απαιτήσεις για την έγκριση κυκλοφορίας τέτοιου είδους οχημάτων που σε μία πιο τεχνική ορολογία αποκαλούνται «οχήματα ιδιαίτερης κατασκευής».

Τι αναφέρει η απόφαση

Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ Καταγγελία: Με ΧΑΣΤΟΥΚΙΣΕ ελεγκτής γιατί ΔΕΝ είχα εισιτήριο!


Άνεργη καταγγέλλει ότι τη χαστούκισε ελεγκτής όταν διαπίστωσε ότι δεν είχε εισιτήριο καθώς και χρήματα για να πληρώσει...
Ελεγκτής στο μετρό χαστούκισε μια νεαρή, άνεργη γυναίκα, όταν διαπίστωσε ότι δεν είχε εισιτήριο καθώς και χρήματα για να πληρώσει, όπως καταγγέλλει η ίδια.
Το απίστευτο περιστατικό συνέβη το πρωί της Δευτέρας στο μετρό στην Ομόνοια.
Η νεαρή που έχει πτυχίο Κοινωνιολογίας επέστρεφε σπίτι της, καθώς αναζητούσε εργασία και είχε πάει να αφήσει το βιογραφικό της σε κατάστημα υποδημάτων. Όπως λέει αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα και δεν είχε 60 λεπτά για να αγοράσει το εισιτήριο του μετρό.

Κάποια στιγμή στο βαγόνι μπήκε ελεγκτής, ο οποίος της ζήτησε το εισιτήριο της.


Σύμφωνα με την καταγγελία της που δημοσίευσε στο διαδίκτυο, του εξήγησε πως είναι άνεργη, όμως εκείνος άρχισε να της φωνάζει πως δεν θα πάει πουθενά αν δεν του δώσει τα στοιχεία της.

Η νεαρή τότε του είπε ότι πάσχει από κλειστοφοβία και ότι δεν μπορεί να περιμένει την αστυνομία που είχε καλέσει.

"Το ύφος του τόσο ειρωνικό και χλευαστικό. 'Κλειστοφοβία; Τίποτα δεν έχεις' κι άρχισε να με σπρώχνει για να μη φύγω, στην επιχείρηση διαφυγής μου.

Κι όταν λέω για διαφυγή δεν εννοώ τρέξιμο απλά περπατούσα προς την έξοδο λέγοντας του 'Αφήστε με να φύγω'. Τόσο ευγενική που παρ' όλη τη συμπεριφορά του δεν κατάργησα τον πληθυντικό. Ανέβηκα στις κυλιόμενες, αυτός ήρθε μπροστά μου, συνέχιζε να με σπρώχνει και μου είπε 'Δε θα σου περάσει μωρή ηλίθια' και μου χάρισε απλόχερα ένα χαστούκι" αναφέρει.

Όπως καταγγέλλει η νεαρή μετά το χαστούκι ένας άλλος ελεγκτής παρενέβη και είπε στο συνάδελφο του να ηρεμήσει. Πριν βγει στην έξοδο, έφτασε ένας αστυνομικός και της ζήτησε να τον ακολουθήσει σε ένα γραφείο μέσα στο σταθμό.

"Ζήτησα από τον αστυνομικό να ανοίξουν οι κάμερες, γιατί στις κατηγορίες μου ότι με χτύπησε ο ελεγκτής, ο τελευταίος δεν παραδέχτηκε τίποτα, φυσικά.

Όμως η αλήθεια βρίσκεται καταγεγραμμένη, όμως αυτεπάγγελτα δεν μπορούσα να κάνω μήνυση, καθώς ο αστυνομικός δεν ήταν μπροστά στο συμβάν.

Έτσι, ή βρίσκω το δίκιο μου ασκώντας μήνυση σ' αυτόν τον 'άνθρωπο', πληρώνοντας τα 100 ευρώ, που προφανώς δε διαθέτω, είτε υφίσταμαι να πληρώσω την κλήση και πληρώνω για το αδίκημα που διέπραξα, όταν η βιαιοπραγία και η σωματική όσο και η ψυχολογικά βία που υπέστη μένει ατιμώρητη και ούτε καταγράφεται" λέει.

Στην αστυνομία δεν έχει καταγραφεί το περιστατικό, ενώ η διοίκηση των σταθερών συγκοινωνιών ερευνά την καταγγελία, η οποία δεν έχει κατατεθεί ακόμα επίσημα.

Αναλυτικά η καταγγελία

"Γιατί έχω την εντύπωση ότι ψεύδονται όσοι κάνουν λόγο για κράτος δικαίου; Θεωρούσα μέχρι σήμερα ότι ζω σε μία χώρα όχι ονειρικά οργανωμένη αλλά τουλάχιστον ότι υπάρχουν νόμοι, σχετικά δίκαιοι που στοχεύουν στην εύρυθμη λειτουργία του τόπου αυτού και όταν καταπατάται το δίκαιο μπορείς, αν όχι να το βρεις, να το διεκδικήσεις. Ίσως είχε δίκιο ο ελεγκτής που μου απέδωσε το χαρακτηρισμό «Ηλίθια».

Ναι, τώρα αποδίδω κι εγώ στον εαυτό μου αυτό το χαρακτηρισμό, γιατί ζούσα εκτός τόπου και χρόνου. Δεν είχα βρεθεί ποτέ αντιμέτωπη με την τόση άμεση αδικία και τη βία. Στην οικογένεια μου, πάντα λύνουμε το όποιο πρόβλημα υπάρχει με το διάλογο, με τη συζήτηση, γιατί όπως λέει και ο πατέρας μου «Για όλα υπάρχει λύση».

Έτσι, ποτέ δεν έφαγα ούτε χαστούκι, ούτε για το πιο μεγάλο λάθος μου, αλλά με τις συμβουλές καταλάβαινα το άδικο μου και διόρθωνα τα λάθη μου…Κι έρχεται ένας ξένος, ένας ελεγκτής εισιτηρίων να με χαστουκίσει για το λάθος μου ότι τελείωσα μία σχολή, η οποία δεν έχει άμεση επαγγελματική αποκατάσταση κι έτσι όντας άνεργη δεν είχα να αγοράσω το εισιτήριο των 0,60ευρώ.

Πραγματικά αναγνωρίζω το λάθος μου ότι δεν γεννήθηκα σε μία πλούσια οικογένεια, αλλά σε μία αγροτική οικογένεια που με τον κόπο και τον ιδρώτα τους με σπούδαζαν τέσσερα χρόνια, αλλά δεν έχουν πια τη δυνατότητα να με χορηγούν. Είναι μεγάλο το φταίξιμο, ομολογουμένως….

Έχοντας οικονομικά προβλήματα, λοιπόν, πήγα το πρωί να δώσω το βιογραφικό μου, σε ένα κατάστημα υποδημάτων στο κέντρο.

Γυρίζοντας, στο μέσο πάτωμα του μετρό της Ομόνοιας υπήρχαν πολλοί ελεγκτές, όμως έχοντας στο μυαλό μου άλλα πράγματα, πολύ σημαντικότερα από ένα εισιτήριο δεν τους είδα, με σταμάτησε ο ένας από τους πολλούς ελεγκτές και μου ζήτησε το εισιτήριο μου. Και τι δεν είπα, και πόσο ευγενική δεν ήμουν…

Του έλεγα ότι είμαι άνεργη, αλλά ζητούσα κατανόηση από έναν τοίχο…προφανώς και δε θα πω ζώο, όπως πολλοί λένε γιατί τα ζώα έχουν καρδιά. Παρόλη την ευγένειά μου, μου είπε φωνάζοντας «Δεν έχεις να πας πουθενά, αν δε μας δώσεις τα στοιχεία σου». Αρνήθηκα! Αρνήθηκα γιατί με τρόμαξε το ποσό των 36ευρώ. Αν είχα 36ευρώ, θα έβγαζα κάρτα…

Αρνούμενη, του είπα ότι γνωρίζω τα δικαιώματά μου, δεν είμαι υποχρεωμένη να περιμένω την αστυνομία που κάλεσε, κι ότι έχω κλειστοφοβία. Το ύφος του τόσο ειρωνικό και χλευαστικό. «Κλειστοφοβία; Τίποτα δεν έχεις» κι άρχισε να με σπρώχνει για να μη φύγω, στην επιχείρηση διαφυγής μου. Κι όταν λέω για διαφυγή δεν εννοώ τρέξιμο απλά περπατούσα προς την έξοδο λέγοντας του

«Αφήστε με να φύγω». Τόσο ευγενική που παρόλη τη συμπεριφορά του δεν κατήργησα τον πληθυντικό. Ανέβηκα στις κυλιόμενες, αυτός ήρθε μπροστά μου, συνέχιζε να με σπρώχνει και μου είπε «Δε θα σου περάσει μωρή ηλίθια» και μου χάρισε απλόχερα ένα χαστούκι. Το αριστερό μου σαγόνι για μία ώρα είχε τον πόνο που μου έδωσε αυτός. Μετά το χαστούκι μπήκε ένας άλλος ελεγκτής στη μέση και του είπε να σταματήσει και να ηρεμήσει. Αν δεν είχε μπει στη μέση δεν θέλω να φανταστώ τι θα μπορούσε να έχει συμβεί.

Πριν βγω στην έξοδο, ήρθε ο αστυνομικός που κάλεσαν και μου είπε να τον ακολουθήσω σε ένα γραφείο που έχουν εκεί στο σταθμό, όπως και έκανα. Η πρώτη μου κουβέντα στον αστυνομικό ήταν ότι με χαστούκισε και ο ελεγκτής είπε «Για να δω μελανιά; Τίποτα δεν έχεις».

Μάλλον συνηθίζει να βαράει πιο δυνατά και να δημιουργεί μώλωπες οπότε εγώ που δεν μελάνιασα δεν πρέπει να μιλάω. Πήρε τα στοιχεία μου, καταγράφηκε η κλήση και ο ελεγκτής με κατηγόρησε, ενώπιον του αστυνομικού ότι μπαίνω, συνεχώς, χωρίς εισιτήριο, ότι με γράφουν και τη γλιτώνω, αλλά αυτή τη φορά δεν τη γλίτωσα. Κατηγορίες που δεν ισχύουν, αβάσιμες και αναπόδεικτες.

Ζήτησα από τον αστυνομικό να ανοίξουν οι κάμερες, γιατί στις κατηγορίες μου ότι με χτύπησε ο ελεγκτής, ο τελευταίος δεν παραδέχτηκε τίποτα, φυσικά.

Όμως η αλήθεια βρίσκεται καταγεγραμμένη, όμως αυτεπάγγελτα δεν μπορούσα να κάνω μήνυση, καθώς ο αστυνομικός δεν ήταν μπροστά στο συμβάν.

Έτσι, ή βρίσκω το δίκιο μου ασκώντας μήνυση σ’ αυτόν τον «άνθρωπο», πληρώνοντας τα 100ευρώ, που προφανώς δε διαθέτω, είτε υφίσταμαι να πληρώσω την κλήση και πληρώνω για το αδίκημα που διέπραξα, όταν η βιαιοπραγία και η σωματική όσο και η ψυχολογικά βία που υπέστη μένει ατιμώρητη και ούτε καταγράφεται.

Αυτό που με θλίβει και με συνθλίβει είναι ότι, λόγω των σπουδών μου στην Κοινωνιολογία, γνωρίζω, ότι τείνει να συμβαίνει άνθρωπος που ασκεί βία, σε ανάλογες συνθήκες θα ασκήσει ξανά. Αυτός ο ελεγκτής δηλαδή, θα συνεχίζει να χτυπάει κόσμο, γυναίκες, άντρες, παιδιά και να πληρώνεται γι’ αυτές τις πράξεις, μέχρι να οδηγήσει κάποιον σε θάνατο…Είναι γνωστό, άλλωστε, ότι η Ελλάδα σκοτώνει τα παιδιά της.

Σμάρω Κοκκόση 

ΣΤΑΣΥ: «Δεν χαστούκισε ο ελεγκτής την άνεργη στον σταθμό της Ομόνοιας»

Επίσημη ανακοίνωση εξέδωσε η ΣΤΑΣΥ ΑΕ για την καταγγελία άνεργης γυναίκας ότι δέχθηκε απρόκλητη επίθεση από ελεγκτή όταν διαπιστώθηκε πως δεν είχε εισιτήριο...
Η ΣΤΑΣΥ σημειώνει πως η αρμόδια υπηρεσία ελέγχου εισιτηρίων τήρησε τις προβλεπόμενες από τον νόμο διαδικασίες.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Υπογράφτηκε η σύμβαση εργασίας των εργαζομένων σε ηλεκτρικό, μετρό και τραμ

Υπογράφηκε η σύμβαση εργασίας των εργαζομένων στα μέσα σταθερής τροχιάς, (ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, μετρό και τραμ) με τη διοίκηση της εταιρείας ΣΤΑΣΥ ΑΕ.

Το ζήτημα αυτό ήταν σε εκκρεμότητα τα δυο τελευταία χρόνια και ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης χαιρέτισε την απόφαση ενώ σε ανακοίνωσή του τονίζει ότι «με την εξέλιξη αυτή και οι τρεις συγκοινωνιακές εταιρείες (ΟΑΣΑ Α.Ε., Ο.ΣΥ. Α.Ε., ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε.) αποκτούν Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (Σ.Σ.Ε.) και έτσι εξασφαλίζεται εργασιακή ειρήνη και σταθερότητα στον χώρο των αστικών συγκοινωνιών, στοιχεία απαραίτητα για την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση χιλιάδων πολιτών, εργαζομένων, φοιτητών στις καθημερινές τους μετακινήσεις».

Επιβίβαση μόνο από μπροστά σε 56 γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ



Με τετραήμερη καθυστέρηση, ανακοίνωσε την Τρίτη ο ΟΑΣΑ ότι σε 56 γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ ισχύει η υποχρεωτική επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα.

Από το περασμένο Σάββατο στις 56 γραμμές οι επιβάτες θα επιβιβάζονται από την μπροστινή πόρτα, θα επιδεικνύουν το εισιτήριο ή την κάρτα τους στον οδηγό. Στα οχήματα των εν λόγω γραμμών αναγράφεται ειδικό πληροφοριακό μήνυμα στη φωτεινή επιγραφή τους, για την ενημέρωση του επιβατικού κοινού.

Η εφαρμογή του μέτρου γίνεται στο πλαίσιο της καλύτερης οργάνωσης της επιβίβασης και αποβίβασης επιβατών, καθώς και της αντιμετώπισης της λαθρεπιβίβασης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Το στέκι της έλξης : Φωτογραφίες απο το συμβάν (σύγκρουση εμπορικού με ...

Το στέκι της έλξης : Φωτογραφίες απο το συμβάν (σύγκρουση εμπορικού με ...:  Στις ισόπεδες διαβάσεις παντα το τρένο έχει προτεραιότητα....

Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

Καταγγελία άνεργης κοπέλας: «Με χαστούκισε ελεγκτής στο μετρό της Ομόνοιας γιατί δεν είχα λεφτά να αγοράσω εισιτήριο»

Καταγγελία για βιαιοπραγία ελεγκτή εις βάρος της έκανε νεαρή γυναίκα στην ιστοσελίδα mystudentpass.gr
Ακολουθεί αναλυτικά ολόκληρη η καταγγελία:

Γιατί έχω την εντύπωση ότι ψεύδονται όσοι κάνουν λόγο για κράτος δικαίου; Θεωρούσα μέχρι σήμερα ότι ζω σε μία χώρα όχι ονειρικά οργανωμένη αλλά τουλάχιστον ότι υπάρχουν νόμοι, σχετικά δίκαιοι που στοχεύουν στην εύρυθμη λειτουργία του τόπου αυτού και όταν καταπατάται το δίκαιο...
μπορείς, αν όχι να το βρεις, να το διεκδικήσεις. Ίσως είχε δίκιο ο ελεγκτής που μου απέδωσε το χαρακτηρισμό «Ηλίθια».

Αθώοι κηρύχτηκαν 19 πολίτες για κινητοποιήσεις ενάντια σε σταθμούς διοδίων


Αθώους κήρυξε, την περασμένη Παρασκευή, δικαστήριο στη Λάρισα 19 πολίτες για κινητοποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν σε σταθμούς διοδίων. Υπενθυμίζεται ότι και οι προηγούμενες δίκες που έγιναν σε άλλα δικαστήρια για καταλήψεις διοδίων, κατέληξαν σε αθωώσεις των κατηγορουμένων.Σε ανακοίνωση της «Πρωτοβουλίας Αλληλεγγύης στους Διωκόμενους και Υπεράσπισης των Πολιτικών Ελευθεριών και Δημοκρατικών Δικαιωμάτων» αναφέρονται τα παρακάτω: «την Παρασκευή ολοκληρώθηκε ακόμα μία από τις δεκάδες δίκες με κατηγορουμένου 19 πολίτες που κινητοποιήθηκαν, όλο το προηγούμενο διάστημα ενάντια στα διόδια, το σαθρό κατηγορητήριο της "διέγερσης" κατέρρευσε, για ακόμη μια φορά, και όλοι κηρύχθηκαν αθώοι.

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Σοβαρή, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η κατάσταση της υγείας του οδηγού.


Ανατροπή νταλίκας στον Πλαταμώνα
Στο νοσοκομείο της Κατερίνης διακομίστηκε ο οδηγός της νταλίκας με επικαθήμενο, που ανετράπη και στη συνέχεια εξετράπη της πορείας του, στο ύψος του Πλαταμώνα, στην εθνική οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η κατάσταση της υγείας του οδηγού του φορτηγού, που φέρει ρουμανικές πινακίδες, φαίνεται να είναι σοβαρή.

Στο τροχαίο, σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι στιγμής, δεν ενεπλάκη άλλο όχημα, ενώ η Τροχαία ερευνά τα αίτια. Η κυκλοφορία στο σημείο διεξάγεται κανονικά.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Νέα δεδομένα για την εποινικίαση τροχαίου υλικού απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ



Το στέκι της έλξης σε μια αποκάλυψη που ταράζει τα νερά. 
Μετά την έκθεση της TRANSURB που ανέδειξε την απαξίωση που επέφερε η πολιτική του 3891, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ φαίνεται ότι μειώνει το τροχαίο υλικό που θα μισθώσει από 2003 σε 1160 οχήματα, ενώ και το Ελληνικό Δημόσιο, προτίθεται να συμβάλλει οικονομικά με 17.5 εκατομμύρια ευρώ, προκειμένου η ΕΕΣΣΤΥ να επαναφέρει μέρος από τα 1160 αυτά οχήματα στην προδιαγεγραμμένη από τους κατασκευαστές τους λειτουργική κατάσταση.

Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

Σαρώνει τα πάντα η «τρόικα» Στους ιδιώτες θα περάσουν οι Αστικές Συγκοινωνίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη!


Τίποτε δεν θα μείνει όρθιο με τον κασμά που έχουν πάρει οι «τροϊκανοί» και γκρεμίζουν τα πάντα. Στο στόχαστρο έχουν βάλει τον ΟΑΣΑ και τον ΟΑΣΘ, που διαχειρίζονται τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Έχουν βάλει ως προϋπόθεση για να συνεχιστεί η λειτουργία τους με τη σημερινή μορφή να είναι κερδοφόροι οι δύο Οργανισμοί. Και αν δεν το καταφέρουν μέχρι το τέλος του 2015, θα ιδιωτικοποιηθούν! Αν συμβεί κάτι τέτοιο, όμως, από την επομένη τα εισιτήρια θα πάνε στα ύψη. Ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης έχει ενημερωθεί για το νέο τελεσίγραφο των «τροϊκανών» και είναι στα... κάγκελα.

Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Όταν σιδηροδρομικοί από τη Λάρισα φυλάνε διαβάσεις στην… Αθήνα


Τραγικές ελλείψεις προσωπικού και τροχαίου υλικού «εκτροχιάζουν» τον σιδηρόδρομο . Με έντονο σκεπτικισμό αντιμετωπίζουν σιδηροδρομικοί τις εξαγγελίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για αύξηση του εμπορευματικού έργου, όταν δεν περισσεύουν, ούτε για δείγμα, μηχανοδηγοί, σταθμάρχες, τεχνίτες, προσωπικό κίνησης και μηχανές.



Του Φώτη Φωτεινού

Τι απαντά η Μόραγλης ΑΕ για την υπόθεση των ελαστικών της ΟΣΥ


Απάντηση στα δημοσιεύματα της ηλεκτρονικής έκδοσης του «Βήματος» («Υπόθεση απάτης σε βάρος της εταιρίας Οδικές Συγκοινωνίες» και «ΟΣΥ: Το χρονικό της αποκάλυψης της απάτης με τα ελαστικά»), που αφορούν την υπόθεση της προμήθειας ελαστικών της ΟΣΥ, την οποία ανέδειξε η Οικονομική Αστυνομία και δημοσιοποίησε η ΟΣΥ ΑΕ, απέστειλε η εταιρία Μόραγλης ΑΕ.

Πρόκειται για εταιρία, η οποία εμπλέκεται στην υπόθεση και κατονομάστηκε δημόσια από την εταιρία ΟΣΥ ΑΕ, έπειτα από έλεγχο που κινητοποίησε το ίδιο το υπουργείο Υποδομών. Την επιστολή υπογράφει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Μόραγλης ΑΕ, κ.Κωνσταντίνος Μόραγλης.

«Η επιχείρησή μας δραστηριοποιείται από δεκαετιών στον χώρο των δημοσίων προμηθειών και συνάπτει συστηματικά συμβάσεις όχι μόνο με το Ελληνικό Δημόσιο και τους Ελληνικούς Δημόσιους Φορείς, αλλά και με αρχές άλλων ευρωπαϊκών κρατών και με το NAMSA, χωρίς ουδέποτε να έχει εγερθεί παράπονο ή η παραμικρή υπόνοια για την επαγγελματική μας ακεραιότητα.