Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

Το ελληνικό ...λεωφορείο ξεχώρισε στις τεχνολογίες αιχμής


Διάκριση για την ελληνική ομάδα start - up
στο διαγωνισμό της Αυστρίας
Μια σημαντική είσοδο στον παγκόσμιο επιχειρηματικό χάρτη πραγματοποίησε η ελληνική συμμετοχή που βραβεύτηκε στον πανευρωπαικό διαγωνισμό StartupBusEurope, όπου και συμμετείχε για πρώτη φορά.
Τη συμμετοχή οργάνωσαν τρείς νέοι, ο Kωνσταντίνος Γιαμαλής, Κωνσταντίνος Μαλαβιέζος και Σταύρος Τσομπανίδης με την καθοδήγηση του Steven Beeckman.


Στο πρώτο ελληνικό StartupBus επιβιβάσθηκαν 30 άτομα που ανέπτυξαν το δικό τους start-up project κατά την διάρκεια ενός ταξιδιού 72 ωρών από την Αθήνα στην Βιέννη. Εκεί ήταν ο τελικός προορισμός και των λεωφορείων από την Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία και Εσθονία.


Στη Βιέννη πραγματοποιήθηκαν οι ημιτελικοί και οι τελικοί του StartupBus. Η τεχνολογική ιδέα που αναπτύχθηκε στο ελληνικό λεωφορείο με το όνομα Ζumo αναδείχτηκε νικήτρια. Επίσης, η ελληνική ομάδα παρουσίασε το επιχειρηματικό της πλάνο της στο Pioneers Festival όπου είχε επαφές με επίδοξους επενδυτές.


Η επιτυχία του θεσμού πιστοποιείται από την συμμετοχή 200 νέων ανθρώπων κάθε χρόνο στους διαγωνισμούς που γίνονται στην Ευρώπη,Αμερική και άλλες ηπείρους.


Το StartupBus είναι μια μη κερδοσκοπική επιχείρηση και έχει εξελιχθεί πλέον σε μια παγκόσμια ιδέα που προσπαθεί να «παντρέψει» νεοπαγείς επιχειρήσεις με επενδυτές. Πολλές από τις start-up εταιρείες που αναδείχθηκαν με τη συμμετοχή τους στο StartupBus δημιούργησαν δημοφιλή προϊόντα και εξασφάλισαν γύρους χρηματοδότησης, όπως οι Lisnr, Instacart, Risk Eraser, Branch, Arya κ.ά.


Η κεντρική ιδέα είναι απλή: Με το λεωφορείο, μέσα από τη διαδικασία της συνέντευξης, επιλέγονται να ταξιδέψουν 30 νέοι με ιδέες και εφαρμογές στην τεχνολογία αιχμής. Κατά τη διάρκεια του τριήμερου ταξιδιού ανταλλάσσουν ιδέες, συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον και τελικά καταλήγουν σε μια ιδέα και σε μια επιχειρηματική πρόταση.


Στον τελικό προορισμό του λεωφορείου οι επίδοξοι επιχειρηματίες συναντούν επενδυτές και παρουσιάζουν την πρότασή τους με στόχο να συγκεντρώσουν τα απαραίτητα κεφάλαια για την υλοποίησή της. Δεν είναι όμως μόνοι τους, καθώς έχουν να αντιμετωπίσουν και τον ανταγωνισμό από άλλα... λεωφορεία που φθάνουν και αυτά στον ίδιο προορισμό με ανάλογες επαγγελματικές ανησυχίες και προσδοκίες.


Πηγή: Το Βήμα