Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Δείτε απίστευτες εικόνες με λεωφορεία στην Ινδία!























Και το καλύτερο... στο ΤΕΛΟΣ.

Τίτλοι τέλους για 10 τρόλεϊ NEOPLAN N6014 (6000)



Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.ΣΥ. Α.Ε. αποφάσισε ομόφωνα, την οριστική απόσυρση των δέκα (10) οχημάτων σειράς 6000, που απαιτούν το υψηλότερο κόστος αποκατάστασης για να επανακυκλοφορήσουν (6003, 6006, 6022, 6028, 6029, 6031, 6040, 6042, 6054 και 6074), τη χρήση των εξαρτημάτων τους ως ανταλλακτικά για τα ενεργά οχήματα του στόλου και τέλος την εκποίηση τους με πλειοδοτικούς διαγωνισμούς (κατόπιν της σχετικής αποτίμησης της αξίας τους) ως scrap μετάλλου.

Δείτε την σχετική απόφαση:

Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Σε κυκλοφορία οι νέοι σύγχρονοι συρμοί του Μετρό! Τα χαρακτηριστικά τους

Σταδιακά κάνουν την εμφάνιση τους, κυρίως στις γραμμές 3 και 2, οι νέοι συρμοί του Μετρό! Εδώ και περίπου 2 εβδομάδες, οι νέοι συρμοί κυκλοφορούν τις βραδινές ώρες (μετά τις 8), προκειμένου να γίνουν οι αναγκαίοι έλεγχοι, πριν από τη πλήρη ενσωμάτωσή τους, δηλαδή τη λειτουργία από το πρωί έως το βράδυ.                                                      Του Φώτη Φωτεινού                                                                                                                    

Για πρώτη φορά πλεόνασμα και στις Οδικές Συγκοινωνίες


Πλεονασματική χρήση εμφανίζει για το 2013 η εταιρεία Οδικές Συγκοινωνίες (λεωφορεία και τρόλεϊ) σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από την απολογιστική έκθεση, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και η κρατική επιχορήγηση η οποία φέτος ήταν μειωμένη κατά 13 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία, για πρώτη λοιπόν φορά στην ιστορία της, η ΟΣΥ, η μετά από τη συγχώνευση της ΕΘΕΛ και του ΗΛΠΑΠ (λεωφορεία-τρόλεϊ) , εμφανίζει θετικό πρόσημο στο ισοζύγιο για το 2013 της τάξεως των 53.512.563 ευρώ. Η κρατική επιχορήγηση μειώθηκε κατά 8,37% από 156.293.330 ευρώ το 2012 σε 143.217.201 ευρώ για την αντίστοιχη περίοδο το 2013.

Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Με ρυθμούς χελώνας ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό εισιτήριο

8532500204_2f2527d276_c
Με πολύ αργούς αλλά σταθερούς ρυθμούς συνεχίζεται ο διαγωνισμός του ΟΑΣΑ για το σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Οι δεσμευτικές προσφορές είχαν κατατεθεί ήδη από τον Ιούλιο του 2013 ενώ η έγκρισή της τεχνικής τους αξιολόγησης από το Δ.Σ. του ΟΑΣΑ ανακοινώθηκε σήμερα, 6 μήνες αργότερα.
Το επόμενο βήμα αφορά στο άνοιγμα των οικονομικών προσφορών. Σε κάθε περίπτωση η επιλογή του αναδόχου καθώς και η εξέταση των όποιων ενστάσεων πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα στο έτος ενώ ο υπουργός Μεταφορών κ. Χρυσοχοΐδης έχει δηλώσει πως οι μπάρες στο μετρό θα μπουν μέσα στο 2014, κάτι που φαντάζει μη ρεαλιστικό αυτή τη στιγμή. Υπενθυμίζεται ότι ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 4 Απριλίου του 2011, σχεδόν 3 χρόνια πριν.
Οι τρεις εταιρίες που υπέβαλαν δεσμευτικές προσφορές είναι οι:

  1. INTRASOFT INTERNATIONAL – ΙΝΤRΑΚΑΤ
  2. ΑΤΕΣΕ – ΜΕΤΚΑ
  3. ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ – LG CNS
Αντικείμενο του έργου είναι η σταδιακή αντικατάσταση του χάρτινου εισιτηρίου από ηλεκτρονικές «έξυπνες κάρτες» οι οποίες θα διευκολύνουν την πρόσβαση των επιβατών στα μέσα μαζικής μεταφοράς, και η εγκατάσταση  ενός κλειστού κυκλώματος πυλών στους σταθμούς του Μετρό που θα συμβάλει στη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την εισαγωγή των ηλεκτρονικών εισιτηρίων αποτελεί ο χωρισμός του λεκανοπεδίου σε ζώνες έτσι ώστε οι μετακινήσεις σε μικρότερες αποστάσεις να είναι κοστίζουν φθηνότερα από μετακινήσεις σε πιο μακρινές περιοχές.
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου φτάνει τα 94 εκατομμύρια ευρώ. Ο ΟΑΣΑ, που είναι ο φορέας ανάθεσης του έργου, θα συμμετάσχει στην υλοποίησή του με ποσό 35 εκατομμυρίων ευρώ μέσω του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων. Τον περασμένο Νοέμβριο εγκρίθηκε και συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης(ΕΤΠΑ) ύψους 29,5 εκατομμυρίων ευρώ.
Στο πλαίσιο του έργου, ο ανάδοχος θα αναλάβει τη χρηματοδότηση (50% ιδιωτικά κεφάλαια, 50% πόροι ΕΣΠΑ), μελέτη, κατασκευή, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του έργου για 12 έτη, ενώ θα αποπληρώνεται βάσει μηχανισμού πληρωμών κατά την περίοδο λειτουργίας του, ο οποίος αξιολογεί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών. Το ελληνικό δημόσιο δεν αγοράζει μια προμήθεια, αλλά μια υπηρεσία, ενώ στο τέλος της 12ετούς διάρκειας της σύμβασης το σύστημα θα μείνει στην κυριότητα του ΟΑΣΑ.
 Τηλεματική έως το 2015
Μία από τις κοινοπραξίες εταιριών που υπέβαλε προσφορά για το έργο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, οι Intrasoft International – Intrakat, έχει αναλάβει και το έργο της τηλεματικής για τα Λεωφορεία και Τρόλεϊ το οποίο  αναμένεται να παραδοθεί το 2015. Το έργο, μεταξύ άλλων αφορά στην εγκατάσταση ενός δικτύου 1000 «έξυπνων» στάσεων καθώς και τη δυνατότητα πληροφόρησης των επιβατών για το χρόνο διέλευσης των οχημάτων από τις οθόνες που θα είναι τοποθετημένες στις στάσεις, καθώς και από το κινητό τους τηλέφωνο ή τον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους.

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Πάνω από 200 δις. δολάρια για σιδηροδρομικά έργα στην Μέση Ανατολή


Ένας από τους σταθμούς του μετρό του Ριάντ έχει σχεδιαστεί από τον παγκοσμίου φήμης αρχιτέκτονα Zaha Hadid.
Δισεκατομμύρια δολάρια δαπανώνται σήμερα για σιδηροδρομικά έργα και Μετρό σε διάφορες χώρες της Μέσης Ανατολής που το ύψος τους φτάνει τα 200 δις. δολάρια.

Μεταξύ των μεγάλων σιδηροδρομικών έργων είναι τα Μέτρο του Ριάντ και της Ντόχα, τα σιδηροδρομικά έργα στην Τζέντα την Μέκκα και του Αμπού Ντάμπι.

Νέα παράταση για την προμήθεια 25 καινούργιων συρμών τραμ



Νέα παράταση -την τρίτη κατά σειρά- έδωσε η διοίκηση της Αττικό Μετρό στο διαγωνισμό για την προμήθεια 25 καινούργιων συρμών τραμ, που θα καλύψουν τις ανάγκες των επεκτάσεων του μέσου σε Πειραιά και Αθήνα.

Η προθεσμία υποβολής των προσφορών μετατέθηκε για τις 14 Απριλίου, ενώ παράλληλα τροποποιήθηκαν και ορισμένα άρθρα του διαγωνισμού.

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Δυο νέους σταθμούς απέκτησε ο Προαστιακός: Λυκότρυπα και Πύργος Βασιλίσσης

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, από σήμερα το πρωί, οι συρμοί του Προαστιακού, που εκτελούν το δρομολόγιο Αθήνα (Στ. Λαρίσης) – Άνω Λιόσια, θα πραγματοποιούν στάσεις στους σταθμούς Πύργος Βασιλίσσης και Λυκότρυπα.
Αναλυτικά:

Στάση εργασίας σε ΟΣΕ και Προαστιακό την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου

3ωρη στάση εργασίας μεταξύ 12:00 – 15:00               εξήγγειλε η Π.Ο.Σ. για τους εργαζόμενους του ομίλου ΟΣΕ (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΤΥ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ) εντός του νομού Αττικής για την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014.
Στη στάση εργασίας δεν θα συμμετέχει το προσωπικό που εμπλέκεται στην κυκλοφορία των δρομολογίων Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα , θα επηρεάσει όμως τα δρομολόγια του Προαστιακού. Επίσης, τις ώρες τις στάσεις εργασίας δεν θα πραγματοποιούνται τα δρομολόγια του Μετρό στο τμήμα Δουκ. Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.

Καταργούνται τα παρακάτω δρομολόγια:

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟ «ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ»

Τιμόνι «πούπουλο» στην πόλη και «βράχος» στον αυτοκινητόδρομο. Η Volvo Trucks κατάφερε και δημιούργησε το καλύτερο τιμόνι αλφάδι της αγοράς!

VOLVO DYNAMIC STEERING

ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟ «ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ» ΤΗΣ ΣΟΥΗΔΙΚΗΣ ΦΙΡΜΑΣ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΚΟΥ ΣΠΑΓΚΑΤΟΥ ΤΟΥ ΖΑΝ ΚΛΩΝΤ ΒΑΝ ΝΤΑΜ


Το Volvo Dynamic Steering (VDS) βοηθά σημαντικά το έργο του οδηγού πίσω από το τιμόνι, καθώς συνδυάζει το συμβατικό υδραυλικό τιμόνι με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι τοποθετημένος στο μηχανισμό του τιμονιού. Ο συνδυασμός αυτός προσφέρει στον οδηγό ένα πιο ασφαλές, άνετο και απολαυστικό περιβάλλον εργασίας.
Στον αυτοκινητόδρομο η κατοχυρωμένη κορυφαία τεχνολογική καινοτομία των Σουηδών προσφέρει ασυναγώνιστη κατευθυντικότητα. Στις χαμηλές ταχύτητες ακόμα και ένα βαριά φορτωμένο φορτηγό στρίβει τόσο εύκολα που μπορείτε να στρίψετε το τιμόνι ακόμη και με το ένα δάκτυλο.
Αναλυτικές πληροφορίες για το νέο σύστημα της Volvo Trucks δημοσιεύονται στο Car & Truck της νέας χρονιάς που κυκλοφορεί.

Γνωρίστε το Volvo Dynamic Steering…


O Jan-Inge Svensson, αρχιμηχανικός πλαισίων της Volvo Trucks, παρουσιάζει το Δυναμικό Σύστημα Διεύθυνσης…




Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Πώς να διαγράψετε πρόστιμο από Μέσο Μαζικής Μεταφοράς αν επιβλήθηκε τις πρώτες δύο βδομάδες του μήνα

Δυνατότητα διαγραφής του προστίμου που επιβλήθηκε από ΟΑΣΑ, ΟΣΥ ή ΣΤΑΣΥ υπάρχει πλέον
για την πλειονότητα των παραβατών, αρκεί αυτό να επιβλήθηκε μέσα στις δύο πρώτες βδομάδες του μήνα.


Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

11185 Ο ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΤΟΥ ΟΑΣΑ

Το 11185, είναι ο νέος αριθμός κλήσης του Κέντρου Εξυπηρέτησης Επιβατών ΟΑΣΑ Καλώντας σε αυτό, οι επιβάτες μπορούν να αντλούν πληροφορίες για δρομολόγια ή μεταβιβάσεις, σταθμούς και στάσεις, τιμές και ισχύ εισιτηρίων και καρτών, εκδοτήρια, έλεγχο κομίστρου, αναζήτηση απολεσθέντων αντικειμένων, χώρους στάθμευσης, φύλαξη αποσκευών και γενικότερα χρήσιμες οδηγίες για τη μετακίνησή τους με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Μιλάμε για τρελή ανάπτυξη!!! «Φρένο» από την Ελληνική νομοθεσία σε επαναστατικό όχημα του Πολυτεχνείου Κρήτης!!

Το αυτοκίνητο είναι 100% ελληνικής σύλληψης, σχεδίασης και κατασκευής και «γεννήθηκε» στα εργαστήρια του Πολυτεχνείου Κρήτης από μια ομάδα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών. Κινείται με υδρογόνο και με εξωπραγματικές επιδόσεις στην εξοικονόμηση ενέργειας, αφού χρειάζεται ένα λίτρο καύσιμου για 434 χιλιόμετρα!.

Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Ποιο τραγούδι με τον Ζαμπέτα τρέλλανε τους σωφέρ στο 5ο ΚΤΕΛ (VIDEO)


Απέναντι από το 5ο ΚΤΕΛ υπάρχει ακόμα ένα καφενείο που μαζεύονται οι τελευταίοι επανπομείναντες οδηγοί που δούλευαν σε εκείνο το χώρο όταν έσφιζε από ζωή. Ένας απ' αυτούς είναι ο Γιώργος Σιδέρης, ο οποίος έχει εγκατασταθεί στην Αίγινα αλλά πολλές φορές περνά από τα παλιά λημέρια του.

Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Πιάστηκαν στα "πράσα" οι λαθρεπιβάτες. Περισσότερα έσοδα λόγω των ελέγχων

                                                                                                           Περισσότερα τα πρόστιμα στους λαθρεπιβάτες. Η αναδιοργάνωση του σώματος ελεγκτών στην ΟΣΥ και η κατηγοριοποίησή τους έχει ενισχύσει τον ελεγκτικό μηχανισμό
Η ενίσχυση του σώματος ελεγκτών τις αστικές συγκοινωνίες με τις δύο εταιρείες (ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ) οδήγησε όπως δείχνουν τα αποτελέσματα στην αυξητική τάση του καταλογισμού προστίμων, γεγονός που αποτυπώνεται και στα έσοδα.                                                                                        Σύμφωνα με την Καθημερινή, τόσο η εταιρεία Οδικές Συγκοινωνίες όσο και οι Σταθερές Συγκοινωνίες εμφανίζουν αυξητική τάση στον καταλογισμό των προστίμων, γεγονός που αποτυπώνεται και στα έσοδα των εταιρειών όπως επισημαίνουν στελέχη και των δύο. Η αναδιοργάνωση του σώματος ελεγκτών στην ΟΣΥ φαίνεται ότι έχει ενισχύσει σημαντικά τον ελεγκτικό μηχανισμό, καθώς έχουν χωριστεί οι ελεγκτές σε τέσσερις κατηγορίες.

Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Στην κυκλοφορία τα νέα λεωφορεία τού Δήμου Αμαρουσίου

Από το Γραφείο Τύπου τού Δήμου Αμαρουσίου

Με τέσσερα νέα λεωφορεία ενισχύει τον στόλο της η Δημοτική Συγκοινωνία Αμαρουσίου κατόπιν... δωρεάν παραχώρησης από την εταιρία Lamda Development...

 Τα νέα λεωφορεία παρελήφθησαν από τον Δήμαρχο Αμαρουσίου Γιώργο Πατούλη, στη διάρκεια τελετής παράδοσης παρουσία εκπροσώπων της εταιρίας Lamda Development.

Με την ευκαιρία της υπογραφής της δωρεάς της Lamda Develpoment προς τον Δήμο Αμαρουσίου και την παράδοση των λεωφορείων, ο Δήμαρχος Αμαρουσίου Γ. Πατούλης, δήλωσε:

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Λεωφορείο παρέσυρε δύο νεαρές κοπέλες στη Θεσσαλονίκη

Θύμα τροχαίου έπεσαν δύο γυναίκες στη Θεσσαλονίκη, οι οποίες παρασύρθηκαν από λεωφορείο του ΟΑΣΘ.
Το ατύχημα σημειώθηκε, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής αιτίες, το απόγευμα του Σαββάτου στη συμβολή των οδών Τσιμισκή και Αγίας Σοφίας στο κέντρο της συμπρωτεύουσας.

Έργα και ημέρες του Μιχάλη Λιάπη σε ΟΣΕ και ΟΑΣΑ

Οι ζημιές των δύο οργανισμών κατά τη θητεία του ως υπουργός μεταφορών
Η είδηση της σύλληψης του Μιχάλη Λιάπη, διότι είχε πλαστές πινακίδες στο τζιπ του ξάφνιασε τον πολιτικό κόσμο. Πρώην υπουργός, ανιψιός του ιδρυτή της Νέας Δημοκρατίας, Κωνσταντίνου Καραμανλή, δεν είχε μαζί του ούτε δίπλωμα, ούτε άδεια οδήγησης, ούτε ασφάλεια, παρότι το «πόθεν έσχες» του δεν δικαιολογούσε σε καμία περίπτωση την αδυναμία κάλυψης των εξόδων ενός αυτοκινήτου… έστω και πολυτελούς.

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Φρικιαστικό θέαμα στον Προαστιακό



Με ένα αποτρόπαιο και φρικιαστικό θέαμα βρέθηκαν αντιμέτωποι οι επιβάτες του Προαστιακού σιδηροδρόμου όταν υποχρεώθηκαν να ταξιδέψουν...
με ένα σκοτωμένο αγριογούρουνο που κειτόταν για ώρα στο πάτωμα ενός βαγονιού.

Το βράδυ της προηγούμενης Κυριακής, στο δρομολόγιο από Αθήνα προς Χαλκίδα, ο διερχόμενος συρμός λίγο μετά τις Αφίδνες τραυμάτισε θανάσιμα ένα αγριογούρουνο. Ο οδηγός της αμαξοστοιχίας κατάφερε να ακινητοποιήσει το τρένο, χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί κανείς από τους επιβάτες, και κυρίως χωρίς να εκτροχιαστεί ο συρμός.

Μετά όμως από αυτή τη δυσάρεστη έκπληξη, ακολούθησε και δεύτερη, όταν υπάλληλοι του Προαστιακού μετέφεραν το αιμόφυρτο αγριογούρουνο σε βαγόνι επιβατών και το άφησαν έκθετο στο πάτωμα, προκειμένου να το μεταφέρουν τελικώς σε κάποιο κρεοπωλείο. Η δικαιολογία των υπαλλήλων είναι ότι το αγριογούρουνο αποτελεί «καλό μεζέ» και δεν έπρεπε να πάει χαμένο.

Tι λέει, αλήθεια, η διοίκηση του Προαστιακού για αυτή την αποκρουστική εικόνα που υποχρεώθηκαν να αντιμετωπίσουν οι επιβάτες του;
http://trenomag.wordpress.com

Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Στην εντατική οδηγοί του μετρό λόγω ηλεκτροπληξίας

αρχείο-λήψης-(3)Αύριο διαμαρτυρία στον σταθμό Συντάγματος

Ως «μεροκάματο του τρόμου» μπορεί πλέον να χαρακτηριστεί η εργασία στο μετρό, έπειτα από τα απανωτά περιστατικά ηλεκτροπληξίας σε ηλεκτροδηγούς του μετρό, μέσα στην καμπίνα του οδηγού.
Όπως καταγγέλλει στο «Π» ο Θάνος Παπασωτηρίου, υπάλληλος ανεφοδιασμού,μέλος του   Δ.Σ. του επιχειρησιακού σωματείου ΣΕΛΜΑ στις σταθερές συγκοινωνίες και πρώην ηλεκτροδηγός, ήδη τρεις  συνάδελφοι του έχουν νοσηλευθεί στην εντατική. Σήμερα πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο και ο τελευταίος.

Που πάνε οι εισπράξεις από τα διόδια; Αυτό που θα διαβάσετε είναι ασύλληπτο.

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Λειτουργικά κέρδη 5 εκατ. για τη ΣΤΑΣΥ (Μετρό, Τραμ, ΗΣΑΠ) στο 11μηνο

Λειτουργικά κέρδη ύψους 5 εκατ. παρουσιάζει, στο 11μηνο, η ΣΤΑΣΥ (Μετρό, Τραμ, ΗΣΑΠ), σύμφωνα με ενημέρωση της εταιρείας. Όπως αναφέρει η διοίκησή της, το ίδιο χρονικό διάστημα πέρσι, η εταιρεία είχε παρουσιάσει λειτουργικές ζημιές 18 εκατ., ενώ άξιο αναφοράς είναι ότι ο αρχικός προϋπολογισμός, που είχε εγκριθεί το 2012, παρουσίαζε για τη χρήση του 2013 λειτουργικό έλλειμμα 19 εκατ., ποσό το οποίο είχε προβλεφθεί να επιδοτήσει τη λειτουργία της ΣΤΑΣΥ.

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

H παλιά ξεχασμένη «τέχνη» του κολλητηρτζή στα αθηναϊκά αστικά λεωφορεία [βίντεο]

Ποιος μπορεί να ξεχάσει τον «Βούλη», τον αριστουργηματικό ρόλο του άνεργου, κατεστραμμένου κοινωνικά και ηθικά, εφαψία των αθηναϊκών λεωφορείων, τον οποίο ενσάρκωσε ιδανικά ο εξαιρετικός Γιώργος Νινιός στην ταινία του 1996 με τίτλο «Μη μου άπτου» σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Γιατζουδάκη, ο οποίος υπέγραφε και το πρωτότυπο σενάριο.
Το story απλό αλλά ουσιαστικό και υποδειγματικά κινηματογραφημένο: ένας εφαψίας, που δρα στα αστικά λεωφορεία, ερωτεύεται μία μυστηριώδη γυναίκα, που έχει το ίδιο πάθος. Οι σκηνές των αγγιγμάτων φλογερές, με το γεμάτο διεστραμμένη λαγνεία βλέμμα του Νινιού να αποδίδει άριστα την ηδονή που απορρέει από την παράβαση των αστικών κανόνων συμπεριφοράς.

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Τα ηλεκτρικά λεωφορεία (τρόλλεϋ) είναι το ιδανικό μέσον αστικής συγκοινωνίας για την πόλη του Πειραιά.


                            ΤΡΑΜ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΡΟΛΛΕΫ
Οι τραμ-ο-λάγνοι αδυνατούν να απαντήσουν στο ερώτημα : «γιατί τραμ και όχι τρόλεϋ;». Αφού το τρόλεϋ έχει και αυτό την περιβόητη «Σταθερή Τροχιά», κινείται με ηλεκτρισμό (ας υποθέσουμε ότι ο ηλεκτρισμός είναι οικολογικός, δες ετικέτες σχετικές με τον λιγνίτη). Καλύπτει λοιπόν τα ιδεολογήματα του τραμ και επιπλέον μπορεί να φρενάρει, να παρακάμψει εμπόδιο και έχει αυτονομία σε περίπτωση διακοπής του ρεύματος. Τέλος, επειδή δεν χρειάζεται Αντικραδασμική Προστασία δεν κόβει δέντρα και πεζοδρόμια.
Στο παραπάνω ερώτημα οι τραμ-ο-λάγνοι, επαναλαμβάνουν την κλασσική συνθηματολογία για το «κακό αυτοκίνητο», την «Ευρώπη» και την «οικολογία».

Η επίσημη ανακοίνωση της Ο.ΣΥ. Α.Ε. σχετικά με την πρόσβαση wifi σε οχήματα της εταιρείας (Τρόλεϊ και Λεωφορεία)

Δωρεάν Wi-Fi από την Ο.ΣΥ. Α.Ε.
Η μετακίνηση με τις αστικές συγκοινωνίες, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας για εκατοντάδες χιλιάδες κατοίκους του Λεκανοπεδίου.
Στην προσπάθεια μας να κάνουμε πιο ευχάριστο το χρόνο παραμονής του επιβάτη μέσα στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, αξιοποιούμε την τεχνολογία Wi-Fi, παρέχοντας τη δυνατότητα ελεύθερης πρόσβασης στις υπηρεσίες του διαδικτύου.
Πρόκειται για μία πιλοτική εφαρμογή στα οχήματα που εξυπηρετούν τη γραμμή τρόλεϊ 6 και τη λεωφορειακή γραμμή 302. 
Στους επιβάτες των γραμμών αυτών θα δίνεται η δυνατότητα Wi-Fi σύνδεσης, με ταχύτητα έως 4G, μέσω κινητού, tablet, laptop, κ.λπ. όταν το όχημα βρίσκεται σε κίνηση, στα σημεία της διαδρομής που υπάρχει δίκτυο. 
Στόχος μας είναι η πιλοτική αυτή εφαρμογή, το επόμενο διάστημα, να επεκταθεί στο μεγαλύτερο δυνατό αριθμό οχημάτων του στόλου της Ο.ΣΥ. Α.Ε..

Οι συγκοινωνίες της Αθήνας γύρισαν τριάντα χρόνια πίσω!



Σάββατο απομεσήμερο. Λεωφόρος Κηφισίας.
Στάση λεωφορείου έξω από το Υγεία. Πάνω από δέκα άνθρωποι, που πληθαίνουν, περιμένουν το λεωφορείο Α7 για να πάνε στο κέντρο της Αθήνας, ώς την αφετηρία του στην πλατεία Κάνιγγος...

Εχουν περάσει... πενήντα (ναι, πενήντα με το ρολόι!) λεπτά κι ακόμα να φανεί το Α7.

Πρόκειται όμως για «γραμμή κορμού», από αυτές που όταν τις έφτιαχνε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ υποσχόταν ότι θα περνούν τα λεωφορεία τους κάθε... 5-7 λεπτά! Εχουν περάσει 50 κι ακόμα να φανεί.

Κάποια στιγμή εμφανίζεται το λεωφορείο 550. Δεν πάει Σύνταγμα, Ομόνοια, κέντρο, αλλά τουλάχιστον περνάει από το... Παναθηναϊκό Στάδιο!

Εφερνε σε κούτες εισιτήρια του Ο.Α.Σ.Α απο το Πακιστάν μέσω Ντουμπάι!!!

Συνελήφθη χθες στη Νίκαια ένας 33χρονος Πακιστανός , μέλος διεθνούς κυκλώματος πλαστογράφησης και διακίνησης εισιτηρίων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς...


Ειδικότερα, αστυνομικοί του Τμήματος Αλλοδαπών Αθηνών σε συνεργασία με το Τμήμα Ασφαλείας της Διεύθυνσης Αστυνόμευσης Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και το Τελωνείο, διερεύνησαν υπόθεση ταχυδρόμησης δέματος από το Πακιστάν, που περιείχε 900 εισιτήρια του Ο.Α.Σ.Α., τα οποία όπως εξακριβώθηκε από ειδικό πραγματογνώμονα του Οργανισμού ήταν πλαστά.

Από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι αποστολέας του δέματος ήταν άλλος αλλοδαπός ο οποίος το ταχυδρόμησε αρχικά από το Πακιστάν, μέσω Ντουμπάι, με παραλήπτη τον συλληφθέντα.

Μετά από αναζητήσεις, εντοπίσθηκε στη Νίκαια ο 33χρονος υπήκοος Πακιστάν και συνελήφθη. Στην κατοχή του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν έξι επιπλέον πλαστά εισιτήρια του Ο.Α.Σ.Α.

Όπως προέκυψε, ο συλληφθείς, που διαμένει παράνομα στη χώρα, αποτελεί μέλος διεθνούς κυκλώματος που εμπλέκεται στη πλαστογραφία και διακίνηση εισιτηρίων του Ο.Α.Σ.Α., τα οποία διαθέτουν σε ανυποψίαστους πολίτες, σε χαμηλή τιμή, αποκομίζοντας με αυτόν τον τρόπο μεγάλα κέρδη.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Πειραιά.

Πηγη: www.plektani.gr

Τηλεφώνημα για βόμβα σε λεωφορείο του ΟΑΣΑ



Φάρσα που ταλαιπώρησε μεγάλο αριθμό συμπολιτών μας αποδείχθηκε τελικά το τηλεφώνημα για βόμβα σε αστικό λεωφορείο του ΟΑΣΑ...
Άγνωστος είπε ότι είναι παγιδευμένο με εμπρηστικό μηχανισμό, με συνέπεια το λεωφορείο να ακινητοποιηθεί στη λεωφόρο Βουλιαγμένης,  στο ύψος του Ελληνικού στη δεύτερη έξοδο για Ηλιούπολη.

Λόγω της φάρσας, επικράτησε κυκλοφοριακό χάος με την κίνηση στο σημείο να διακόπτεται, και τη ροή των οχημάτων να διοχετεύεται στους γύρω δρόμους.

Το λεωφορείο ακινητοποιήθηκε στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, στη δεύτερη έξοδο για Ηλιούπολη, στην περιοχή του Ελληνικού και αφού εκκενώθηκε, ελέγχθηκε από άνδρες του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών.

Ωστόσο δεν βρέθηκε κάτι ύποπτο

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Διευκρινίσεις ΟΣΥ σχετικά με το συμβάν, στις 9/12, σε αστικό λεωφορείο

Σε σχέση με το συμβάν σε αστικό λεωφορείο, της ΟΣΥ (του οποίου είχε λήξει η βάρδια και επέστρεφε στο αμαξοστάσιο), στις 9 Δεκεμβρίου, η ΟΣΥ εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

“Στο συγκεκριμένο λεωφορείο, (όπως και σε όλα τα λεωφορεία του στόλου γίνεται εβδομαδιαίος και κάθε 25.000 χιλιόμετρα γενικός έλεγχος ) τελευταία φορά γενικός τακτικός έλεγχος έγινε την 25η Νοεμβρίου 2013 και ο καθιερωμένος, εβδομαδιαίος έλεγχος στις 5 Δεκεμβρίου 2013, σύμφωνα με τα σχετικά βεβαιωτικά έγγραφα.

Επισημαίνουμε ότι όλα τα λεωφορεία της εταιρείας περνάνε από τακτικό τεχνικό έλεγχο, σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται από τους κατασκευαστές των οχημάτων και τις εσωτερικές διαδικασίες κανονισμού της ΟΣΥ.

Η Διοίκηση της ΟΣΥ , ήδη ανέθεσε σε επιτροπή να εξετάσει σε βάθος όλα τα αίτια του ατυχήματος και εντός πέντε ημερών να εκδοθεί πόρισμα”.

Προτάσεις για τις αστικές συγκοινωνίες για την περίοδο 2014-2020

Επτά σχέδια για τη βελτίωση των δημόσιων μεταφορών, συνολικού προϋπολογισμού 56 εκατ. ευρώ, προτείνει για την επόμενη προγραμματική περίοδο 2014-2020 ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αττικής (ΟΑΣΑ), σύμφωνα με την έκθεση πεπραγμένων του 2013, στην οποία γίνεται ο απολογισμός της θητείας του πρώην επικεφαλής του φορέα κ.Αλέξανδρου Δελούκα.

Το πρώτο σχέδιο προβλέπει τη δημιουργία ολοκληρωμένου Συστήματος Πληροφόρησης Επιβατών, το οποίο έχει στόχο την αναδιαμόρφωση, επέκταση και βελτιστοποίηση των υπηρεσιών πληροφόρησης του κοινού, καθώς και την «ανάπτυξη και προσάρτηση νέων συστημάτων επικοινωνίας και εξυπηρέτησης» όπως αναφέρεται.

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Αλεξανδρούπολη: Οδηγός λεωφορείου κατέληξε στο αυτόφωρο για ένα σκύλο - Βίντεο!


Όταν ο οδηγός του λεωφορείου των ΚΤΕΛ έφτανε στην Θεσσαλονίκη από την Αλεξανδρούπολη, σίγουρα δεν φανταζόταν το λόγο που βρίσκονταν αστυνομικοί στον τερματικό σταθμό...
Σε περιπέτειες βρέθηκε την περασμένη Κυριακή ένας οδηγός του ΚΤΕΛ που εκτελούσε το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη – Θεσσαλονίκη, όταν βρέθηκε να συλλαμβάνεται και να οδηγείται στο τμήμα, με τη διαδικασία του αυτοφώρου, για έναν σκύλο!

Σύμφωνα με το thrakitoday.com, όλα ξεκίνησαν όταν η Β.Μ., ενεργή εθελόντρια φιλοζωικού συλλόγου στα Τρίκαλα, ενημερώθηκε πως στο δρομολόγιο των 17.45 από το ΚΤΕΛ Αλεξανδρούπολης με προορισμό τη Θεσσαλονίκη ένας σκύλος είχε τοποθετηθεί στον χώρο των αποσκευών και όχι στην καμπίνα, όπως ορίζει σχετικώς η νομοθεσία.

Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Λεωφορείο της Ο.ΣΥ - ΕΘΕΛ τυλίχθηκε στις φλόγες στην Λ. Κηφισού



Φωτιά ξέσπασε σε λεωφορείο της Ο.ΣΥ το βράδυ της Δευτέρας στην κάθοδο της Λ. Κηφισού από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία...
Ακολούθησε μποτιλιάρισμα για λίγα λεπτά και η κυκλοφορία των οχημάτων αποκαταστάθηκε σταθερά και σταδιακά.
Από το περιστατικό δεν κινδύνευσε κάποιος επιβάτης, μιας και το λεωφορείο ήταν άδειο, ενώ ο οδηγός του αντιλήφθηκε νωρίς τη φωτιά και δεν κινδύνευσε.
Στο σημείο επιχείρησαν 5 πυροσβεστικά οχήματα με 15 πυροσβέστες.
Τα αίτια της φωτιάς διερευνώνται από τους αρμόδιους

Ατύχημα με εκτροχιασμό τρένου-Στα δυο κομμένη η Ελλάδα (pic&vid)



Ένα τρένο με 120 επιβάτες το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη, εκτροχιάστηκε το πρωί κοντά στον σταθμό του Ασωπού, στο τμήμα μεταξύ Λιανοκλαδίου και Τιθορέας.


Σύμφωνα με πληροφορίες, μια γυναίκα τραυματίστηκε ελαφρά, ενώ το ατύχημα προκλήθηκε όταν δύο αγελάδες βρέθηκαν μπροστά στην αμαξοστοιχία, με αποτέλεσμα η μηχανή και ένα βαγόνι να φύγουν από τις ράγες.

Aυτή την ώρα έχουν σπεύσει στην περιοχή του εκτροχιασμού συνεργεία του ΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ οι επιβάτες του τρένου μεταφέρθηκαν στον σταθμό του Λιανοκλαδίου με άλλη αμαξοστοιχία και από εκεί στον τελικό τους προορισμό με λεωφορεία.

Ωστόσο, εξαιτίας του εκτροχιασμού, η ομαλή λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνα- Θεσσαλονίκη αναμένεται να αποκατασταθεί αύριο, Τετάρτη. 


Έτσι, σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η σιδηροδρομική συγκοινωνία μεταξύ Αθήνας- Θεσσαλονίκης και αντίστροφα, θα γίνεται με μετεπιβίβαση σε λεωφορεία για το τμήμα μεταξύ Τιθορέας- Λιανοκλαδίου.

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Προαστιακός Πάτρας: 8 θα είναι οι σταθμοί της επέκτασης στην Κάτω Αχαγιά

Οκτώ στάσεις θα κάνει ο προαστιακός, όταν ξεκινήσει να λειτουργεί με κατεύθυνση την Κάτω Αχαΐα, σύμφωνα με την εσωτερική μελέτη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 
Σε έναν μήνα από σήμερα υπολογίζει ο αντιδήμαρχος Έργων, Βασίλης Λοτσάρης, ότι θα έχουν συντάξει οι τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου Πατρέων τις μελέτες που απαιτούνται για τη νότια επέκταση του προαστιακού. Ο αριθμός των στάσεων θα είναι συγκεκριμένος, ώστε να εκτελούνται τα δρομολόγια χωρίς καθυστερήσεις.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της "Πελοποννήσου", η μελέτη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προβλέπει ότι, οι στάσεις στη νότια επέκταση του προαστιακού είναι οι εξής (αφετηρία το μηχανοστάσιο του Αγίου Ανδρέα): ΔΕΥΑΠ - Ιτιές - Παραλία - Ροΐτικα - Βραχνέικα -Τσουκαλέικα -Καμίνια - Κάτω Αχαΐα. Σε μια τέτοια περίπτωση είναι αυτονόητο ότι θα χρησιμοποιηθεί και δεύτερος συρμός -εκτός αυτού που κινείται προς Βορρά- για να εξυπηρετήσει τους πολίτες που θα μετακινούνται προς Νότο.

Η μελέτη που θα συντάξουν οι τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου θα παραδοθεί στον ΟΣΕ για να υποβάλει το τεχνικό δελτίο και το αίτημα χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ των απαιτούμενων εργασιών.

Οδηγός ταξί στη Θεσσαλονίκη παρέδωσε πορτοφόλι με μεγάλο χρηματικό ποσό που βρήκε στο αυτοκίνητο του!

Στην Ελλάδα της κρίσης και της ανέχειας το φιλότιμο και η τιμιότητα επιβιώνουν!!!
Ο ταξιτζής κ. Ηρακλής Σιδηρόπουλος από το Ραδιοταξί Mercedes Θεσσαλονίκης (R/T 6), παρέδωσε πορτοφόλι με μεγάλο χρηματικό ποσό που βρήκε στο αυτοκίνητό του το οποίο παράπεσε από την τσάντα της Επιτρόπου της Κεντρικής Διοίκησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις Βρυξέλλες.

Η εν λόγω κυρία συμμετείχε σε συνέδριο στο Cedefop όπου και το παρέδωσε ο συνάδελφος ως γνήσιος συνάνθρωπος.

Όταν έχουμε τέτοιους ανθρώπους στην κοινωνία μας μπορούμε να ελπίζουμε για ένα καλύτερο μέλλον...
ΠΗΓΗ: taxitzhs

Χανιά: Μεροκάματο του τρόμου για μια 39χρονη οδηγό ταξί

Μεροκάματο του τρόμου για μια 39χρονη Χανιώτισσα γυναίκα οδηγό ταξί. Η 39χρονη οδηγός δεν μπορούσε να φανταστεί τι την περίμενε όταν δύο νεαροί Μαροκινοί άνδρες ηλικίας 18 και 24 χρόνων της ζήτησαν να τους μεταφέρει με το ταξί από τα Χανιά σε περιοχή του Προφήτη Ηλία στο Ακρωτήρι.

Οι δύο άνδρες σε κάποιο σημείο της διαδρομής ακινητοποίησαν το ταξί έσπασαν την κονσόλα του οχήματος και άρπαξαν το δίπλωμα οδήγησης της 39χρονης, μια κάρτα ανάληψης μετρητών και 140 ευρώ.

Οι δύο δράστες μετά την πράξη τους συνελήφθησαν από αστυνομικούς της ασφάλειας και της Ομάδας ΔΙΑΣ, αλλά τα κλοπιμαία είχαν κάνει «φτερά».

Οι Μαροκινοί αναμένεται να παραπεμφθούν στον εισαγγελέα.
ΠΗΓΗ: star.gr

Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Ευκαιρία για το τραμ το «πάγωμα» του μετρό. Πρόταση να "φύγουν" τα τρόλεϊ!


Μελετητικά ανώριμη είναι, σύμφωνα με στελέχη της ΣΤΑΣΥ, η επέκταση του μετρό προς τη Γλυφάδα, προϋπολογισμού 200-250 εκατ. ευρώ.
Αντίθετα, όπως λένε, υπάρχει προχωρημένη ωριμότητα στα έργα του τραμ, όπου με τα ίδια χρήματα θα μπορούσε να λειτουργήσει πλήρες δίκτυο στην Αθήνα. Όπως αναφέρουν, η δημιουργία τραμ είναι πιο οικονομική, καθώς η κατασκευή υποδομής κοστίζει μόλις το 10% από ό,τι τα έργα του μετρό και η προμήθεια τροχαίου υλικού το ένα τρίτο της αξίας των βαρέων συρμών.

Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Χωρίς συγκοινωνιολόγο το διοικητικό συμβούλιο του ΟΑΣΑ

Κομματικά στελέχη κυριαρχούν στη διοίκηση του οργανισμού
Η νέα σύνθεση του ΔΣ του ΟΑΣΑ αντανακλά τις πολιτικές ισορροπίες της συγκυβέρνησης

Είναι μάλλον η πρώτη φορά από το 1977, όταν και ιδρύθηκε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών της Αττικής, που δεν υπάρχει στο διοικητικό του συμβούλιο ούτε ένας συγκοινωνιολόγος. Μάλιστα, η νέα του σύνθεση αντανακλά και τις πολιτικές ισορροπίες της συγκυβέρνησης.

Ανέλαβε καθήκοντα το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΟΑΣΑ.

Τα νέα μέλη

Μετά την παραίτηση ή καλύτερα “εκδίωξη” σύσσωμου του διοικητικού συμβουλίου του ΟΑΣΑ από τον υπουργό Μεταφορών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη καθήκοντα ανέλαβε το νέο διοικητικό συμβούλιο, το οποίο απαρτίζεται από τους:
α) Δημητριάδη Γρηγόριο, Ηλεκτρολόγο – Ηλεκτρονικό Μηχανικό, ως Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο.
β) Σαρούκου Παναγιώτα, Κοινωνιολόγο − Δημοσιογράφο, ως μέλος.
γ) Σιάννη Φώτιο, Τραπεζικό υπάλληλο, ως μέλος.
δ) Ρέντζιο Ευάγγελο, Απόστρατος Αξιωματικός Πολεμικού Ναυτικού ως μέλος.
ε) Λέντζο Δημήτριο του Αγησιλάου, Επιχειρηματία ως μέλος.
στ) Μπρούλια Γεώργιο, Οικονομολόγο, ως μέλος.

Το Μνημόνιο κατήργησε 911 χλμ. σιδηροδρομικού δικτύου. Έως -75% οι μισθοί


Αρνητικές συνέπειες στον σιδηρόδρομο και τους σιδηροδρομικούς επέφερε το μνημόνιο. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, «από το 2010 και έπειτα, οπότε και εφαρμόστηκαν οι επιταγές της τρόικας, καταργήθηκαν 911 χλμ. ενεργού σιδηροδρομικού δικτύου, με αποτέλεσμα από τα 2.923 χλμ. το 2010, το δίκτυο να συρρικνωθεί στα 2.012 χλμ. σήμερα.

Ηλεκτρικό λεωφορείο «φορτίζει» σε μόλις 15 δευτερόλεπτα


Η ελβετική εταιρεία ABB παρουσίασε ένα νέο υπερσύγχρονο ηλεκτρικό λεωφορείο, το οποίο «φορτίζεται» μέσα σε μόλις 15 δευτερόλεπτα. Για την ολική φόρτιση, απαιτούνται τρία με τέσσερα λεπτά και πραγματοποιείται όταν το όχημα φτάσει στο τέρμα του και πριν ξεκινήσει το νέο του δρομολόγιο

Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Απώλειες 5,6 δισ. ευρώ στον κλάδο μεταφορών από 2009 έως 2012


Απώλειες 5,6 δισ. ευρώ στον κλάδο μεταφορών από 2009 έως 2012

Έρευνα της Direction Business Report στις 115 μεγαλύτερες επιχειρήσεις
Ο κλάδος του αυτοκινήτου έχει πληγεί περισσότερο από κάθε άλλο στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Η υπέρμετρη φορολόγηση και η ύφεση της οικονομίας προκάλεσαν μια απίστευτων διαστάσεων συρρίκνωση του κλάδου. Η Πανελλαδική έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία DIRECTION BUSINESS REPORTS για τις 115 μεγαλύτερες επιχειρήσεις εμπορίας και εισαγωγής μεταφορικών μέσων και ανταλλακτικών με βάση τον κύκλο εργασιών τους στην τετραετία (2009 έως 2012) καταγράφει με οικονομικά στοιχεία το πρόβλημα. Επιγραμματικά έχουμε:

Μείον 200 εκατ. επιβάτες


Τη μεγαλύτερη συρρίκνωση επιβατών γνώρισε ο ηλεκτρικός με 24,4%, το τραμ με 23,3% και τα λεωφορεία με 23,1%. Μείωση γνώρισε και το πιο σύγχρονο συγκοινωνιακό μέσο, το μετρό, το οποίο απώλεσε το 13,4% της κίνησής του
Του ΦΩΤΗ ΦΩΤΕΙΝΟΥ

Το Μνημόνιο πήγε χρόνια πίσω τις αστικές συγκοινωνίες. Από το 2009 έως και το 2012, τα μέσα μαζικής μεταφοράς των Αθηνών απώλεσαν 200 εκατ. επιβάτες! Σε απόλυτα μεγέθη, οι αστικές συγκοινωνίες (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός, λεωφορεία, τρόλεϊ) διακίνησαν πέρσι 652,2 εκατ. επιβάτες, λιγότερους κατά 23,3%, σε σχέση με το 2009.

Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Σφοδρή μετωπική σύγκρουση λεωφορείου με φορτηγό στην Βραυρώνα



Τροχαίο ατύχημα συνέβη χθές το απόγευμα στην λεωφόρο Βραυρώνος στην γνωστή επικίνδυνη στροφή...
Το συγκεκριμένο τροχαίο συνέβη όταν το μικρό φορτηγό με πορεία την διασταύρωση ξέφυγε από την πορεία του με αποτέλεσμα να πέσει επάνω στο λεωφορείο που ερχόταν από το αντίθετο ρεύμα.
Αποτέλεσμα της σφοδρής σύγκρουσης ήταν ο τραυματισμός του οδηγού του μικρού φορτηγού που μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ σε νοσοκομείο.

Να σημειώσουμε ότι ήταν τόση η σφοδρότητα της σύγκρουσης που χρειάστηκε η επέμβαση της πυροσβεστικής υπηρεσίας για να απεγκλωβιστεί ο τραυματίας

Χωρίς Αστικές Συγκοινωνίες από την Παρασκευή 6/12/2013 η Θεσ/κη λόγω απεργίας των εργαζομένων του ΟΑΣΘ




Σε απεργιακές κινητοποιήσεις από την Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου θα προχωρήσει το συνδικάτο Εργαζομένων στην Αστική Συγκοινωνία Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ).

Όπως αναφέρουν οι εργαζόμενοι σε ανακοίνωσή τους, "αιτία αποτελεί η άρνηση και αδιαφορία των συναρμόδιων Υπουργείων εδώ και 2 χρόνια περίπου να ανταποκριθούν στις συμβατικές οικονομικές υποχρεώσεις του Ελληνικού Δημοσίου έναντι του Ο.Α.Σ.Θ., με αποτέλεσμα ο Οργανισμός να αδυνατεί να εκπληρώσει τις οικονομικές υποχρεώσεις του έναντι πιστωτών αλλά και μισθοδοσίας προσωπικού".

Οι εργαζόμενοι ζητούν την κατανόηση του επιβατικού κοινού της Θεσσαλονίκης για την ταλαιπωρία που θα υποστεί λόγω κινητοποιήσεων και καταδεικνύουν ως μοναδικούς υπεύθυνους "τους συναρμόδιους Υπουργούς της Κυβέρνησης που αδιαφορούν να ανταποκριθούν στις νόμιμες συμβατικές υποχρεώσεις τους ώστε να αποφευχθεί η ανεπιθύμητη απ' όλους μας κατάλυση της συγκοινωνίας στην πόλη μας".

ΟΑΣΑ: Ενα «τουρνικέ» απογείωσε τα... εισιτήρια της


Μάρως Τσαντήλα                                                                                Πιλοτικό πρόγραμμα στα λεωφορεία καταγράφει ότι ένας στους τρεις επιβάτες δεν ακυρώνει εισιτήριο. Το υπουργείο Υγείας είναι ο μεγαλύτερος οφειλέτης του ΟΑΣΑ. Εξοφλεί τις υποχρεώσεις του το υπουργείο Εργασίας.                                                                              Όχι, η λαθρεπιβίβαση στα μέσα μαζικής μεταφοράς, ιδίως σε λεωφορεία και τρόλεϊ, δεν είναι αστικός μύθος, αλλά πραγματικότητα, η οποία στερεί από το σύστημα δημόσιων συγκοινωνιών πολύτιμα έσοδα. Η τοποθέτηση τουρνικέ στις εισόδους των λεωφορείων της γραμμής 302 που συνδέει τον Σταθμό Δουκίσης Πλακεντίας του μετρό με τον Γέρακα ήταν αρκετή για να αυξήσει τα επικυρωμένα εισιτήρια κατά 33% σε σχέση με το διάστημα όπου η είσοδος στο όχημα γινόταν με τον παραδοσιακό, ελληνικό τρόπο, δηλαδή από όλες τις πόρτες και χωρίς κανέναν έλεγχο.

Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Τραγωδία με εκτροχιασμό τρένου


Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν και δεκάδες τραυμτίστηκαν όταν εκτοχιάστηκε  τρένο του προαστιακού σιδηρόδρομου στο Μπρονξ στην Νέα Υόρκη.


 Πολλά σωστικά συνεργεία έχουν σπεύσει στην περιοχή, στον τομέα του σταθμού του Σπάιτεν Ντάιβιλ. Η Πυροσβεστική Υπηρεσία κάνει λόγο για πολλούς τραυματίες, χωρίς να δίνει για την ώρα περισσότερες πληροφορίες.

Όπως ανακοίνωσε η Πυροσβεστική, πέντε βαγόνια εκτροχιάστηκαν.

Επιβάτης του τρένου είπε πως η αμαξοστοιχία είχε αναπτύξει μεγαλύτερη από τη συνηθισμένη ταχύτητα.

Αυτόπτης μάρτυρας πάντως ανέφερε πως κανένα από τα βαγόνια δεν έπεσε στον παρακείμενο ποταμό.

ΠΗΓΗ theinsider

Αρδην αλλαγή στις αστικές συγκοινωνίες

Αλλάζει σταδιακά ο επιβατικός μεταφορικός χάρτης του Λεκανοπεδίου της Αττικής με τους νέους σταθμούς του Mετρό, το οποίο επεκτείνεται στο Ελληνικό και την ανατροπή του σημερινού συστήματος αστικών συγκοινωνιών με την κατάργηση πολλών λεωφορειακών γραμμών και τρόλεϊ που θα λειτουργούν πλέoν ως τροφοδοτικά στα μέσα σταθερής τροχιάς. Το νέο σύστημα δημόσιων επιβατικών μεταφορών θα στηρίζεται στα μέσα σταθερής τροχιάς και στη «συνεργασία» λεωφορείων, ΚΤΕΛ και τρόλεϊ ώστε να μη «στοιβάζονται» όλα μαζί στο «στενό ιστό» της πόλης.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΣΠΙΔΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΔΙΑΦΥΓΗ



Με e-εισιτήριο σε μετρό, προαστιακό, λεωφορείαMέσα σε έξι μήνες θα έχουν εγκατασταθεί στις εισόδους του μετρό και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου αλλά και στα λεωφορεία οι ειδικές μπάρες που θα εξασφαλίζουν την είσοδο στο μέσο μόνο σε περίπτωση που ο επιβάτης κατακυρώσει το αντίτιμο του εισιτηρίου με τη νέα ηλεκτρονική κάρτα. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εγκατάσταση των ειδικών κιγκλιδωμάτων στο μετρό αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί πριν από τον Iούνιο του 2014, ενώ στο τέλος Iουνίου θα έχει ολοκληρωθεί και η εγκατάσταση στα λεωφορεία.«Tο α' εξάμηνο του 2014 θα έχει ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία. Στα μετρό θα γίνει ακόμα πιο γρήγορα, ενώ κάνουμε μια προσπάθεια αυτή τη στιγμή ώστε να μπορεί κανείς με την πιστωτική του κάρτα σε λίγους μήνες να μπορεί να μπαινοβγαίνει στο μέσο», τόνισε ο υπουργός Yποδομών M. Xρυσοχοΐδης.

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Πιθανό τέλος στα λεωφορεία – Αστικά και ΚΤΕΛ – στο νομό Θεσσαλονίκης


Από το επόμενο Σάββατο 1η Δεκεμβρίου τόσο τα αστικά λεωφορεία της Θεσσαλονίκης όσο και τα ΚΤΕΛ του νομού σβήνουν τις μηχανές τους λόγω των πολύ σημαντικών οικονομικών προβλημάτων.                                                                                   Τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ σταματούν την λειτουργία τους εξ αιτίας της αδυναμίας πληρωμής των προμηθευτών. Από την άλλη πλευρά εκείνα του ΚΤΕΛ έχουν στερέψει από πετρέλαιο και αδυνατούν πλέον να κινηθούν.

Τελεσίγραφο από τον ΟΑΣΘ για τα 15 εκατ. ευρώ


Τελεσίγραφο από τον ΟΑΣΘ για τα 15 εκατ. ευρώΠαράταση μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή δόθηκε από τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) στην κυβέρνηση, έτσι ώστε να προκύψει λύση στο οξύ πρόβλημα ρευστότητας του πρώτου, που ζητά σε πρώτη φάση 15 εκατ. ευρώ για να συνεχίσει να κινεί τα λεωφορεία του.                     Στο πλαίσιο αυτό, στο τέλος της εβδομάδας θα μεταβεί στην Αθήνα ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χ. Στεφανίδης, έτσι ώστε να έχει συνάντηση με στελέχη των συναρμόδιων υπουργείων Οικονομικών και Μεταφορών. Εάν δεν βρεθεί λύση, τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ θα τραβήξουν «χειρόφρενο», αλλά σε κάθε περίπτωση εκτιμάται πως θα βρεθεί τρόπος αντιμετώπισης του όλου προβλήματος. Ο ΟΑΣΘ έχει προειδοποιήσει με στάση πληρωμών και διακοπή των δρομολογίων των λεωφορείων σε όλο τον νομό Θεσσαλονίκης. Με έγγραφο από τις 16 Μαΐου 2013 προς τον γενικό γραμματέα Μεταφορών Νίκο Σταθόπουλο, το οποίο κοινοποιήθηκε στον προϊστάμενο Εισαγγελίας Θεσσαλονίκης, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ ζητά να καταβληθούν τα 15 εκατ. ευρώ, έναντι των συνολικών βεβαιωμένων οφειλών του Δημοσίου, συνολικού ύψους 80 εκατ. ευρώ.

ΟΑΣΑ: Πως να αποφύγετε τα πλαστά εισιτήρια

  • Οδηγίες προς το επιβατικό κοινό εξέδωσε ο ΟΑΣΑ ενημερώνοντας τους πολίτες για τα όσα πρέπει να προσέχουν ώστε να μην εξαπατηθούν από επιτήδειους που πουλούν πλαστά εισιτήρια, μετά από τα πρόσφατα κρούσματα.
Στην ανακοίνωσή του, ο ΟΑΣΑ επισημαίνει:
«Ενημερώνουμε το επιβατικό κοινό ότι μετά από συντονισμένες ενέργειες του ΟΑΣΑ και της Ελληνικής Αστυνομίας εντοπίστηκαν και οδηγήθηκαν στη Δικαιοσύνη, άτομα τα οποία συμμετείχαν σε διακίνηση πλαστών εισιτηρίων.
Με αφορμή το γεγονός αυτό, ο ΟΑΣΑ ενημερώνει τους επιβάτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, να ελέγχουν τα εισιτήριά τους και να τα προμηθεύονται μόνο από αξιόπιστες πηγές (εκδοτήρια των Ο.ΣΥ. Α.Ε. & ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε., αυτόματα μηχανήματα έκδοσης και καταστήματα πώλησης στην Αττική που διαθέτουν εισιτήρια).

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Yπουργείο Υποδομών: Ευτυχώς που έβαλαν «πλάτη» οι εργαζόμενοι...


Όπως μεταδίδουν κύκλοι του υπουργείου, οι αστικές συγκοινωνίες πέτυχαν να αποτρέψουν τις αυξήσεις των εισιτηρίων παρ' όλο που «κόπηκαν» από τον προϋπολογισμό τους 36 εκατ. ευρώ, ενώ προαναγγέλουν φιλόδοξες ανακοινώσεις για τον όμιλο ΟΑΣΑ πολύ σύντομα... Όπως αναφέρουν, το υπουργείο Υποδομών έφτασε να μην έχει χρήματα για να πληρώσει το προσωπικό των εταιριών, όμως πλέον η κατάσταση έχει αναστραφεί, καθώς ο ΟΑΣΑ άσκησε αγωγές κατά του υπουργείου Εργασίας, το οποίο οφείλει στα μέσα μεταφοράς περί τα 100 εκατ. ευρώ για κοινωνικό έργο που προσφέρθηκε, αλλά δεν πληρώθηκε.
Όπως σημειώνουν, έχουν ετοιμαστεί συμβάσεις παροχής συγκοινωνιακού έργου για το 2014, για το οποίο εκτιμάται ότι θα υπάρξει πλεόνασμα λειτουργίας, δεδομένης της επιδότησης των 100 εκατ. ευρώ, ενώ υπογραμμίζουν ότι όλα αυτά έγιναν εφικτά χάρη στην «πλάτη» που έβαλαν οι εργαζόμενοι.

Με πληροφορίες απο το ΒΗΜΑ

Η Διεύθυνση Μελετών Έργων Οδοποιΐας θα είναι ο φορέας υλοποίησης της αξιολόγησης των ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών που θα κάνει η PWC

Η Διεύθυνση Μελετών Έργων Οδοποιίας (ΔΜΕΟ) της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων (ΓΓΔΕ) θα είναι ο Φορέας Υλοποίησης και Δικαιούχος του άχαρου έργου της αξιολόγησης των ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών, την οποία θα πραγματοποιήσει η PWC και θα οδηγήσει σε απολύσεις στις ΔΕΚΟ.

Πρόκειται για την δράση «Αξιολόγηση δομών των εποπτευόμενων φορέων του Υπουργείου Υποδομών», η οποία θα χρηματοδοτηθεί από το επιχειρησιακό πρόγραμμα «Διοικητική Μεταρρύθμιση» και αφορά όλα τα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου που εποπτεύει το υπουργείο Υποδομών, ακόμη και αυτά που έχουν περάσει στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) προς ιδιωτικοποίηση - πλην των ΕΛΤΑ και της ΕΥΔΑΠ.

Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού, κ. Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, που αναρτήθηκε στη «Διαύγεια», το «φιλτράρισμα» που θα κάνει η PWC αφορά την αξιολόγηση των εξής ΔΕΚΟ, που «απασχολούν προσωπικό περίπου 13.000 ατόμων»:

- Τις εποπτευόμενες από τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων Αττικό Μετρό, Εγνατία Οδός, ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΕ (ΟΣΚ - ΔΕΠΑΝΟΜ - ΘΕΜΙΣ), Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας (ΤΕΟ ΑΕ), Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης (ΟΑΚ ΑΕ), Ινστιτούτο Εκπαίδευσης & Επιμόρφωσης Μελών Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΙΕΚΕΜ ΤΕΕ) και,

- τις εποπτευόμενες από τη Γενική Γραμματεία Μεταφορών ΓΑΙΑΟΣΕ, ΟΣΕ, ΟΑΣΑ, ΕΡΓΟΣΕ, ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΤΥ (ROSCO), που απασχολούν και την συντριπτική πλειονότητα του εν λόγω προσωπικού.

Σύμφωνα με την απόφαση του κ. Χρυσοχοϊδη, η υλοποίηση του έργου της αξιολόγησης «είναι επομένως αναγκαία» και θα τρέξει «μέσω υπηρεσίας Συμβούλου», ο οποίος θα πρέπει:

- Να παραλάβει τα διαθέσιμα στοιχεία των προς αξιολόγηση εποπτευομένων φορέων,

- Να προβεί σε καταγραφή - ανάλυση των δομών των εποπτευομένων φορέων με βάση μεθοδολογία που θα του δοθεί από το Δικαιούχο, δηλαδή το υπουργείο Υποδομών,

- Να υποβάλει στο Δικαιούχο παραδοτέο με την ολοκλήρωση του Εργου.

Σύμφωνα με την απόφαση του υπουργού Υποδομών, «καθήκοντα των Φορέων Πρότασης και Λειτουργίας του Έργου», δηλαδή των επίμαχων ΔΕΚΟ, είναι:

- «Να διευκολύνει με κάθε τρόπο το επιστημονικό προσωπικό που θα απασχοληθεί για την υλοποίηση του αντικειμένου της παρούσας συμφωνίας στη συγκέντρωση των απαραίτητων στοιχείων και πληροφοριών»,

- «Να παρέχει στον Δικαιούχο τις αναγκαίες πληροφορίες που έχει στη διάθεσή του για τον προσδιορισμό του σκοπού του αντικειμένου του Έργου, του χρόνου υλοποίησης και να συνεργάζεται μαζί του για την κατάρτιση του Τεχνικού Δελτίου Προτεινόμενης Πράξης»,

- «Να παρέχει έγκαιρα στο Δικαιούχο την αναγκαία πληροφόρηση σχετικά με οργανωτικές ή διοικητικές αλλαγές που επηρεάζουν την υλοποίηση του Έργου»,

- «Να μεριμνήσει για τις διοικητικές ή/και θεσμικές ρυθμίσεις που απορρέουν από την υλοποίηση του Έργου».

Παράλληλα, καθήκοντα της ΔΜΕΟ μεταξύ άλλων θα είναι:

- «Να εκτελεί όλες τις ενέργειες που το εκάστοτε ισχύον κανονιστικό πλαίσιο προβλέπει ως αρμοδιότητα ενός Δικαιούχου, κατά την πορεία υλοποίησης της πράξης»,

- «Να αναθέτει την υλοποίηση του έργου στα πλαίσια της κείμενης νομοθεσίας»,

- «Να κοινοποιεί στον Φορέα Πρότασης / στον Φορέα Λειτουργίας τις αναφορές προόδου για την εξέλιξη του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου του Έργου, τις οποίες αποστέλλει στην αρμόδια Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Ε.Π»,

- «Να συνεργαστεί με τον Φορέα Πρότασης και τον Φορέα Λειτουργίας για τη σύνταξη του Τεχνικού Δελτίου Προτεινόμενης Πράξης και την υποβολή του στην Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Ε.Π.».

Σύμφωνα με την απόφαση, «είναι σκόπιμη η σύσταση σχετικής Επιτροπής αποτελουμένης από εκπροσώπους των Φορέων Πρότασης / Λειτουργίας και Υλοποίησης», η οποία θα έχει αντικείμενο τον συντονισμό και την παρακολούθηση «όλων των εργασιών που απαιτούνται για την εκτέλεση του έργου», την «εισήγηση προς τα αρμόδια όργανα των μερών κάθε αναγκαίου μέτρου και ενέργειας για την υλοποίηση του έργου» και την «γνωμοδότηση επί της κάθε διαφοράς μεταξύ των συμβαλλομένων μερών που προκύπτει σχετικά με την ερμηνεία των όρων της σύμβασης που θα συναφθεί και τον τρόπο εφαρμογής της».
Δείτε την Απόφαση του Υπουργού:


Σε αναμμένα κάρβουνα 13.000 εργαζόμενοι σε συγκοινωνιακούς φορείς και ΟΣΕ...

Σε αναμμένα κάρβουνα κάθονται 13.000 εργαζόμενοι σε μετρό, τραμ, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, τρόλεϊ, λεωφορεία ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Στις 6 Δεκεμβρίου ο ιδιώτης σύμβουλος από την κρησάρα του οποίου περνάνε οι εποπτευόμενοι φορείς 10 υπουργείων, θα παραδώσει στην κυβέρνηση τις προτάσεις του, για στοχευμένες μειώσεις προσωπικού.