Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Δεκτές και οι πιστωτικές κάρτες στα εκδοτήρια του ΟΑΣΑ


ict250-contactless-lightled

Εισιτήρια και κάρτες του ΟΑΣΑ μέσω πιστωτικών και χρεωστικών καρτών θα μπορούν να αγοράζουν σύντομα οι επιβάτες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας. Μέχρι το Πάσχα αναμένεται η εγκατάσταση των τερματικών συσκευών στα εκδοτήρια όλων των σταθμών Μετρό και ΗΣΑΠ καθώς και σε εκδοτήρια εισιτηρίων Λεωφορείων, Τρόλεϊ και Τραμ.

Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Νέο αίτημα της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. για κάμερες εντός των συρμών του Μετρό ...

Εκ νέου αίτημα στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων πρόκειται εντός των ημερών να καταθέσει η εταιρεία ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) ζητώντας άδεια για την τοποθέτηση και λειτουργία καμερών ασφαλείας μέσα στους συρμούς του μετρό.                                                                     Το προηγούμενο αντίστοιχο αίτημα είχε απορριφθεί, όμως στελέχη της εταιρείας σημειώνουν ότι το νέο αίτημα πιθανότατα να έχει καλύτερη τύχη από το προηγούμενο.                                                                        Σύμφωνα με πληροφορίες, η τεκμηρίωση για την αναγκαιότητα τοποθέτησης των καμερών ασφαλείας είναι πληρέστερη σε σχέση με αυτήν του προηγούμενου αιτήματος. Αναφέρεται, μάλιστα, με ιδιαίτερη σαφήνεια ότι τα στοιχεία που θα καταγράφουν οι κάμερες δεν θα τα επεξεργάζεται η εταιρεία, ενώ θα τα διατηρεί για πεπερασμένο χρονικό διάστημα.

Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

ΤΑΙΠΕΔ προς ΠΟΣ: Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή θα πουληθεί ή θα οδηγηθεί σε εκκαθάριση

Σοκ και δέος στους σιδηροδρομικούς. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή θα πουληθεί ή θα οδηγηθεί σε εκκαθάριση. Αυτά ήταν τα λόγια της διοίκησης του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων (πρόεδρος Κ. Μανιατόπουλος, διευθύνων σύμβουλος Γ. Εμίρης), σε αντιπροσωπεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, με την οποία είχε ολιγόλεπτη συνάντηση, πριν από μερικές ημέρες.                       Του Φώτη Φωτεινού                                                                                       

Αυτό σημαίνει "δοκιμή"


Fehrenkötter


Πριν μερικά χρόνια, σε μια κίνηση άνευ προηγουμένου προχώρησαν οι διαχειριστές της μεγάλης γερμανικής μεταφορικής «Fehrenkötter». Σε μια προσπάθεια τους να εντοπίσουν το αποδοτικότερο φορτηγό της αγοράς δοκίμασαν τις ναυαρχίδες των επτά κορυφαίων Ευρωπαίων κατασκευαστών. Εντυπωσιακό στοιχείο,
το οποίο έδωσε ιδιαίτερη σημασία στην δοκιμή, ήταν το ότι και τα επτά φορτηγά άνηκαν στον στόλο της γερμανικής μεταφορικής. Συγκεκριμένα, στην δοκιμή που διήρκησε τρία χρόνια, έλαβαν μέρος ένα DAF XF ,  ένα Volvo FH , ενα MAN TGA , ένα Scania R , ένα Mercedes - Benz Actros , ένα IVECO Stralis και ένα Renault Premium (όλα, τράκτορες).
Και τα επτά φορτηγά ήταν αντίστοιχων κυβικών και χαρακτηριστικών (6x2 , 400-420 ίππων και αυτόματο κιβώτιο). Σε αυτό των τριών ετών ταξίδι, τα φορτηγά ανέλαβαν να τα διαχειριστούν οι επτά καλύτεροι οδηγοί της επιχείρησης.
Εκείνη η δοκιμή της «Fehrenkötter» ολοκληρώθηκε με επιτυχία και το αποτέλεσμα αποτέλεσε έκπληξη για όλους. Τότε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Joachim Ferenketter, δήλωνε: «Πρωταθλητής αναδείχθηκε το RenaultPremium. Είχε το χαμηλότερο λειτουργικό κόστος καθώς και την χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου».
Σήμερα, η γερμανική εταιρεία βρίσκεται στο κατώφλι μιας νέας ιστορικής δοκιμής. Όλοι οι κατασκευαστές έχουν λανσάρει τους νέους του κινητήρες τεχνολογίας Euro 6, αυτοί θα είναι και στο επίκεντρο της νέας τριετούς δοκιμής. Το ερώτημα που ετέθη, πως τα αυστηρότερα περιβαλλοντικά πρότυπα επιδρούν στην μεταφορά και ποιο από τα επτά φορτηγά, κάτω από αυτές τις συνθήκες, είναι το αποτελεσματικότερο. Κι αυτή η δοκιμή θα διαρκέσει τρία χρόνια, τα φορτηγά που θα χρησιμοποιηθούν έχουν περίπου τον ίδιο εξοπλισμό, ενώ τα πρώτα αποτελέσματα θα δημοσιευτούν στην ΙΑΑ 2014.
Με πληροφορίες από το: dalnoboi.org

Αυτή τη νταλίκα σίγουρα… δεν την έχετε ξαναδεί ΠΟΤΕ !

 Η πιο προηγμένη νταλίκα του πλανήτη, που φέρει τα σήματα του αμερικανικού κολοσσού Walmart, έχει υβριδικό σύστημα κίνησης, κορυφαία αεροδυναμική και είναι φτιαγμένη από ανθρακονήματα...Το εντυπωσιακό όχημα ονομάζεται Walmart Advanced Vehicle Experience, ή απλούστερα WAVE.

Σύμφωνα με τη Walmart για την κίνησή του χρησιμοποιείται ένα πρωτότυπο υβριδικό σύστημα κίνησης που συνδυάζει έναηλεκτρικό μοτέρ με έναν στροβιλοκινητήρα της Capstone.

Οι μικρές διαστάσεις των παραπάνω έδωσαν μεγαλύτερη ελευθερία στον σχεδιασμό της καμπίνας.

Ο οδηγός κάθεται ακριβώς στο κέντρο του φουτουριστικού τράκτορα και ελέγχει κάθε λειτουργία μέσα από μεγάλες οθόνες αφής.


Πρόοδος επεκτάσεων Μετρό και Τραμ: Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2014

AM_Peiraias_progress_Feb14_LGΣτον Πειραιά και τα προάστιά του επικεντρώνονται οι εξελίξεις σχετικά με τα έργα της Αττικό Μετρό καθώς πέρα από την επέκταση της γραμμής 3 του Μετρό, ξεκίνησαν πρόσφατα και τα έργα της επέκτασης του Τραμ προς το κέντρο του Πειραιά. Την Κυριακή 16 Μαρτίου αναμένεται να εφαρμοστεί η β φάση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στο κέντρο της πόλης, ενώ η α φάση βρίσκεται ήδη σε ισχύ από τις 23 Φεβρουαρίου. Στα πλαίσια των ρυθμίσεων αυτών, που αναμένονται να παραμείνουν σε ισχύ για 2 τουλάχιστον χρόνια, έχουν μεταβληθεί τα δρομολόγια 17 λεωφορειακών γραμμών και 2 γραμμών τρόλεϊ.

Θα αναστενάξουν οι οδηγοί του Ελληνικού και Ανθούσας μέχρι τον Αυγουστο



Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Λ. Μεσογείων έως τις 10 Αυγούστου λόγω έργων

Με υπομονή πρέπει να είναι «οπλισμένοι» οι οδηγοί που κινούνται στη Λ. Μεσογείων καθώς έχουν τεθεί σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, λόγω έργων για την κατασκευή πεζογέφυρας στην περιοχή του Σταυρού της Αγίας Παρασκευής...


Μέχρι τότε, η κυκλοφορία των οχημάτων, σε μήκος 300 μέτρων, στο ύψος των έργων επί της Λεωφόρου Μεσογείων, περιορίζεται σε δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, μια υπέργεια και μία υπόγεια.

Παράλληλα, τίθενται σε εφαρμογή μια σειρά άλλων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, οι οποίες θα ισχύσουν καθ’ όλη την διάρκεια εκτέλεσης της πρώτης φάσης του έργου.

Πιο συγκεκριμένα:

Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Τρόμος και πυροβολισμοί στα βραδινά δρομολόγια στο Ζεφύρι




Στα βραδινά δρομολόγια, όταν κλείνει η πόρτα του λεωφορείου της γραμμής που συνδέει τις Αχαρνές με το Ζεφύρι, οι λιγοστοί επιβάτες στριμώχνονται στο μπροστινό τμήμα του λεωφορείου...
Στα πίσω καθίσματα σχεδόν καθημερινά κάθονται τοξικομανείς, οι οποίοι συχνά κάνουν χρήση ναρκωτικών ουσιών ακόμα και μέσα στο όχημα.

Το λεωφορείο τους χειμερινούς μήνες μετά τις 6 το απόγευμα δεν περνά μέσα από το Ζεφύρι αλλά περιφερειακά, προκειμένου οι οδηγοί αλλά και οι επιβάτες να αισθάνονται ασφαλείς.
Η γραμμή 735 είναι μόνο μία από αυτές που οι οδηγοί αποκαλούν «υψηλού κινδύνου».
Κατά την διάρκεια των δρομολογίων, έχουν γίνει μάρτυρες σοβαρών επεισοδίων, καβγάδων, πετροπόλεμου, ενώ ορισμένοι έχουν δεχτεί και πυροβολισμούς, σύμφωνα με αυτά που καταγγέλλουν οι επιβάτες στο etheldrivers.blogspot.com

Δείτε στο βίντεο που μας έστειλαν, με αυτά που ειπαν....

Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Μιλήστε στην ΟΣΥ και κερδίστε 150 κάρτες για Λεωφορεία και Τρόλεϊ


Αντίγραφο από DSC04150
Δράση με την ονομασία «Ελάτε να μιλήσουμε» θα πραγματοποιήσει η Ο.ΣΥ. τον Μάρτιο και τον Απρίλιο. Η εταιρία ζητάει από τους επιβάτες της να καταθέσουν τις απόψεις τους σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες στο ειδικά διαμορφωμένο διώροφο όχημα της εταιρείας, το οποίο θα βρίσκεται το Μάρτιο και τον Απρίλιο διαδοχικά στο Σύνταγμα, τοΧαλάνδρι, τη Γλυφάδα και το Περιστέρι και να κερδίσουν 150 κάρτες δωρεάν μηνιαίας μετακίνησης για το μήνα Μάιο με τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ.
Η πρώτη για τη δράση της Ο.ΣΥ. θα είναι η πλατεία Συντάγματος (απέναντι από το μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη) το πρωί του Σαββάτου 15 Μαρτίου 2014. Επόμενα σημεία συνάντησης τις προσεχείς ημέρες:

Μόνο τυχαία δεν την «έπεσε», στην ΕΕ, ο Βλ. Γιακούνιν για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Για δεύτερη φορά, μέσα σε λίγους μήνες, ο διευθύνων σύμβουλος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων (RZD) Βλαντιμίρ Γιακούνιν την «έπεσε» στην ΕΕ, σχετικά με τον διαγωνισμό αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Πριν από μερικούς μήνες δήλωσε: «ανησυχώ, διότι γνωρίζω την ΕΕ και την πολιτική της. Ως τώρα δεν έχουμε ξεκάθαρη εικόνα για το ποια θα είναι η διαδικασία της ιδιωτικοποίησης Αν ενδιαφέρεστε, ερχόμαστε, αν δεν ενδιαφέρεστε, δεν ερχόμαστε».
Πριν από μερικές ημέρες δήλωσε: «δεν έχουμε ακόμη λάβει, από τους Έλληνες την τελική απόφασή τους, πώς θα προχωρήσουν την ιδιωτικοποίηση, γιατί συνεργάζονται με την ΕΕ και η ΕΕ τώρα λέει: Ας μην διαγράψουμε τα χρέη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ας την ιδιωτικοποιήσετε πρώτα. Όμως έτσι δεν μπορεί να γίνει. Θα δούμε τι θα κάνουμε».
Εμμέσως ο Βλ. Γιακούνιν αναφερόταν στο «φάκελο των παράνομων κρατικών ενισχύσεων» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τον οποίο η ΕΕ κρατά ανοιχτό.
«Καμία μεγάλη ιδιωτικοποίηση στην Ελλάδα δεν υλοποιείται, εάν δεν δώσει πρώτα το πράσινο φως η ΕΕ, η οποία κάνει τους απαραίτητους υπολογισμούς», επισημαίνουν οικονομικοί αναλυτές.
Από την άλλη πλευρά, προκύπτουν ευθύνες, σε εγχώριο επίπεδο, για τον τρόπο απόσχισης και "προικοδότησης" της εταιρείας, από το 2007 και έπειτα, με συνέπεια το ΤΑΙΠΕΔ (Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων) να μπορεί να θέτει "τελεσίγραφα" στους σιδηροδρομικούς.    
Φώτης Φωτεινός 

ΕΚΤΑΚΤΟ: Άνοιξε ο σταθμός του ΗΣΑΠ στη Βικτώρια



Βρέθηκε ύποπτο αντικείμενο - είχε γίνει εκκένωση 
Συναγερμός σήμανε λίγο πριν τις 12:00 στο σταθμό του ΗΣΑΠ στη Βικτώρια γιατί βρέθηκε ύποπτο αντικείμενο. Άμεση ήταν η απόφαση για εκκένωση του σταθμού.

Αφού αποφασίστηκε να εκκενωθεί ο σταθμός του Ηλεκτρικού, κλήθηκε ομάδα του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών. για να ελέγξει το ύποπτο αντικείμενο.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Κανονικά λειτουργεί ο σταθμός του ΗΣΑΠ στην Βικτώρια καθώς η ύποπτη τσάντα που εντοπίστηκε στα εκδοτήρια ελέγχθηκε χωρίς ευρήματα από την αστυνομία.

Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Η Ο.ΣΥ. ζητά τη γνώμη των επιβατών για τις συγκοινωνίες



Η Ο.ΣΥ. ζητάει από τους επιβάτες της να καταθέσουν τις απόψεις τους σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες στο ειδικά διαμορφωμένο διώροφο όχημα της εταιρείας, το οποίο θα βρίσκεται το Μάρτιο και τον Απρίλιο διαδοχικά στο Σύνταγμα, το Χαλάνδρι, τη Γλυφάδα και το Περιστέρι...

Οι επιβάτες θα κερδίσουν 150 κάρτες δωρεάν μηνιαίας μετακίνησης για το μήνα Μάιο με τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ.

«Τσάκωσαν» 86 εργαζόμενους στις Οδικές Συγκοινωνίες με πλαστά πτυχία!


Μετά τους δημοτικούς αστυνομικούς που είχαν καταθέσει στις υπηρεσίες τους πλαστούς τίτλους σπουδών, σειρά φαίνεται ότι έχουν και εργαζόμενοι των ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες)....


Από την εξέταση που διενεργείται στους συνολικά 5.000 φακέλους εργαζομένων που προσελήφθησαν μετά την καθιέρωση του ΑΣΕΠ, ο έλεγχος έχει ολοκληρωθεί στους 1.800.

Από αυτούς διαπιστώθηκε ότι 86 περιπτώσεις εργαζομένων έχουν καταθέσει αλλοιωμένους τίτλους σπουδών.


Σιδηρόδρομος: Προς αποκρατικοποίηση η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και έργα από τον ...ΟΣΕ


Μία από τις σημαντικότερες αποκρατικοποιήσεις για το ΤΑΙΠΕΔ αφορά κομμάτια του ομίλου ΟΣΕ. Το σημαντικότερο αυτών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι σε προχωρημένη φάση και τους επόμενους μήνες αναμένουμε τους Ρώσους (Rossiyskie Zhelenye Dorogi –RZD) και τους Γάλλους της SCNF να δώσουν το παρόν για της εταιρεία.

Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Προσέλαβαν 80 εργαζόμενους στην ΟΣΥ με πλαστά ή παραποιημένα πτυχία


Πλαστά πιστοποιητικά σπουδών φέρνουν στην επιφάνεια οι εσωτερικοί έλεγχοι που γίνονται με εντολή του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης στους φακέλους του προσωπικού της εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ). Τα πλαστά δικαιολογητικά χρησιμοποιήθηκαν για την πρόσληψη του προσωπικού των αστικών λεωφορείων και των τρόλεϊ, κυρίως στις τεχνικές υπηρεσίες.

Έτοιμο το πρώτο λεωφορείο Mercedes-Benz της σερβικής «Ikarbus»

Το πρώτο λεωφορείο που κατασκευάζεται στη Σερβία και φέρει το σήμα της «Mercedes-Benz» θα βγει στις 13 Μαρτίου από τη γραμμή συναρμολόγησης του εργοστασίου «Ikarbus» στο Βελιγράδι...

Η μαζική παραγωγή του μοντέλου αυτού συνιστά μία τεράστια ευκαιρία για τις εξαγωγές της Σερβίας, δήλωσε στο σερβικό πρακτορείο Ειδήσεων «Tanjug» ο γενικός Διευθυντής της «Ikarbus», Αλεξάνταρ Βίτσεντιτς.

Ερευνα... ικανοποίησης επιβατών απο τον ΟΑΣΑ

Πρόχειρος διαγωνισμός για την ανάθεση υπηρεσιών έρευνας ικανοποίησης επιβατών προϋπολογισμού αξίας 45.000 ευρώ....





Επι πέντε μέρες.... στο αντίθετο ρεύμα !

ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΤΕΜΙΔΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΛΕΩΦ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ...

Εδώ και  πέντε μέρες έχει γίνει κάποιο τεχνικό έργο επί της λεωφ. Καραμανλή στην Αρτέμιδα με αποτέλεσμα η μία λωρίδα κυκλοφορίας στο μεγαλύτερό της μέρος να έχει εμπόδια και τα αυτοκίνητα να μπαίνουν στο αντίθετο ρεύμα

Σοβαρότατο είναι το πρόβλημα το βράδυ γιατί στο συγκεκριμένο σημείο δεν υπάρχει ούτε καν φωτισμός αλλά και οι υπεύθυνοι του συγκεκριμένου έργου δεν έχουν τοποθετήσει φώτα όπως όφειλαν.

Ας ελπίσουμε να μην έχουμε κάποιο σοβαρό ατύχημα... γιατί ως γνωστό όλοι θα βγάλουν την  «ουρά τους»  απέξω και για ΟΛΑ θα φταίει… ποιος άλλος; ...Ο οδηγός!