Δείτε τα βίντεο από τους νέους σταθμούς πατώντας πάνω στην ονομασία κάθε σταθμού:
Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013
Ταξί για «ξεχασιάρηδες» επιβάτες, λύση στα απολεσθέντα αντικείμενα
Ο ιαπωνικός τομέας παροχής υπηρεσιών φημίζεται γενικότερα για την προσοχή του στη λεπτομέρεια- ωστόσο, το φαινόμενο των απωλεσθέντων αντικειμένων στα ταξί από «ξεχασιάρηδες» επιβάτες φαίνεται να είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο στο Τόκιο, σύμφωνα με την «Ναυτεμπορική».
Στη Βουλή το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των ΚΤΕΛ
Κατατέθηκε αργά χθες το βράδυ στη Βουλή, το νομοσχέδιο με τον τίτλο «Δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών - Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών και άλλες διατάξεις», βάσει του οποίου προβλέπεται η πλήρης απελευθέρωση των ΚΤΕΛ.
Με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών, επέρχονται, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο, σημαντικές μεταρρυθμίσεις στον σχεδιασμό, την οργάνωση, τις διαδικασίες ανάθεσης, και την παροχή των δημοσίων υπεραστικών οδικών μεταφορών της χώρας. Οι αλλαγές που θεσπίζονται προσαρμόζουν το θεσμικό πλαίσιο των υπεραστικών στις διατάξεις του Κανονισμού της ΕΕ 1370, σύμφωνα με τον οποίο ως τον Δεκέμβριο του 2019 θα πρέπει να έχει γίνει η εναρμόνιση με τις διαδικασίες του Κανονισμού, δηλαδή απελευθέρωση της αγοράς των ΚΤΕΛ.
Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013
Από την Μάρα Μπέκα
Nα κρατήσουν ζωντανή την ιστορία 50 ετών των αστικών συγκοινωνιών στην Ελλάδα προσπαθούν τα τελευταία χρόνια στελέχη της διοίκησης της ΕΘΕΛ αλλά και σύλλογοι φίλων των αστικών λεωφορείων στην Ελλάδα, αγοράζοντας και ανακατασκευάζοντας παλιά οχήματα.
Επιθυμία τους, η δημιουργία ενός Εθνικού Μουσείου Μεταφορών προκειμένου να διασωθούν ιστορικά λεωφορεία από το 1957 ως σήμερα και μαζί οι απίστευτες ιστορίες της τότε εποχής που «κουβαλούν» και διηγούνται οι παλιοί εργαζόμενοι.
Μετρό Αθήνας: Οι νέοι υπερσύγχρονοι συρμοί του Μετρό είναι εδώ
Τα νέα βαγόνια έρχονται να καλύψουν τις νέες επεκτάσεις της Αττικό Μετρό
Είναι οι συρμοί 3ης γενιάς και τις επόμενες μέρες θα εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό της πρωτεύουσας που μετακινείται με το Μετρό.
Τα νέα βαγόνια έρχονται να καλύψουν τις νέες επεκτάσεις της Αττικό Μετρό προς Ανθούπολη, Ελληνικό, Χαϊδάρι(αναμένεται μέχρι τον Δεκέμβριο).
H σύνθεση κάθε συρμού αποτελείται από 6 οχήματα (βαγόνια). Τα νέα τρένα του Μετρό θα έχουν 4 πόρτες αvά όχημα και αvά πλευρά και η χωρητικότητα τους είναι για 1032 επιβάτες (188 σε καθίσματα – 844 όρθιoι).
Επέκταση Μετρό προς Πειραιά: Εκκίνηση για τον Μετροπόντικα, αρχές 2016 θα φτάσει Δημοτικό Θέατρο
Ο Μετροπόντικας «Ιππόδαμος» πήρε το όνομά του από τον μεγάλο αρχαίο Έλληνα πολεοδόμο
Το Μηχάνημα Διάνοιξης της σήραγγας του Μετρό (ΤΒΜ), ο Μετροπόντικας «Ιππόδαμος», ξεκινά τη λειτουργία του από το Φρέαρ Εκκίνησης στην Αγ. Βαρβάρα, για τη διάνοιξη της σήραγγας της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό προς τον Πειραιά.
Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013
Καταγγελία για «χαμένα» δρομολόγια αστικών λεωφορείων
Σε καταγγελία προχώρησε αναγνώστης του zougla.gr με αφορμή - όπως αναφέρει - την κατάσταση των αστικών λεωφορείων στα Νότια Προάστια.
Μάλιστα απέστειλε και έγγραφη καταγγελία για τα δρομολόγια που «χάνονται»... «Λεωφορείο 171 - καταγγελία Θα ήθελα να καταγγείλω τους υπεύθυνους για τη γραμμή λεωφορείου 171 των Νοτίων προαστίων.
Μάλιστα απέστειλε και έγγραφη καταγγελία για τα δρομολόγια που «χάνονται»... «Λεωφορείο 171 - καταγγελία Θα ήθελα να καταγγείλω τους υπεύθυνους για τη γραμμή λεωφορείου 171 των Νοτίων προαστίων.
Η κατάσταση έχει ξεπεράσει κάθε όριο και η παράληψη δρομολογίων είναι καθημερινό φαινόμενο. Θα σας αναφέρω λεπτομερώς το συμβάν – καθώς μπορώ κάθε μέρα να κρατάω στοιχεία για τα δρομολόγια που δεν γίνονται ποτέ:
Ημερομηνία συμβάντος: 19/09/2013
Ημερομηνία συμβάντος: 19/09/2013
Γραμμή: 171
Αριθμός λεωφορείου: 551
Δρομολόγια: (Χαμένο / κομμένο δρομολόγιο) Προηγούμενο: 20:35, Επόμενο: 21:00
Εγώ προσωπικά περίμενα στη στάση από τις 20:15. Το λεωφορείο ήρθε στις 20:55, δηλαδή "έφαγαν" το δρομολόγιο των 20:35 και τελικά το όχημα ήρθε 5' νωρίτερα από το καθορισμένο επόμενο (με αποτέλεσμα κάποιοι πιθανώς να το έχασαν).
Όταν έφτασε επιτέλους το λεωφορείο διαμαρτυρήθηκα έντονα για την αναμονή των 45 λεπτών και ο οδηγός μου δήλωσε ότι δεν φταίει και ότι ο σταθμάρχης του έδωσε χαρτάκι, το οποίο και μου επέδειξε, με το πρόγραμμα του που του έγραφε να ξεκινήσει στις 20:55.
Του ζήτησα τότε να μου δώσει το όνομα του Σταθμάρχη για να κάνω καταγγελία σε εκείνον και μου είπε… ότι δεν το γνωρίζει!!!
Όπως καταλαβαίνετε όλοι οι επιβάτες άρχισαν να διαμαρτύρονται καθώς προφανώς κανείς δεν μπόρεσε να δεχτεί ότι δεν γνωρίζει το όνομα του προϊστάμενού του.
Τότε λοιπόν ο οδηγός θύμωσε και κατέβηκε από το όχημα και είπε ότι δεν ξεκινάει το δρομολόγιο και θέλησε να καλέσει την αστυνομία.
Κατεβαίνει, παίρνει κάποιο τηλέφωνο και αφού πέρασαν 15 λεπτά ακόμα επιστρέφει και ζήτησε να ηρεμήσουν όλοι για να ξεκινήσουμε, προφανώς κάποιος του έδωσε εντολή να μην καλέσει την αστυνομία.
Σε κάθε περίπτωση απαιτώ την παραδειγματική τιμωρία και του οδηγού για την αντιμετώπιση των επιβατών και του Σταθμάρχη που αυθαίρετα κόβει δρομολόγια από τη γραμμή καταγράφοντας το παράπτωμα στο φάκελο τους.
Επιπλέον, για κάθε ακύρωση δρομολογίου από εδώ και πέρα θα αιτούμαι και την παραδειγματική τιμωρία των υπευθύνων καθώς και χρηματική αποζημίωση από τη μηνιαία κάρτα που έχω το φιλότιμο να πληρώνω παρά την τραγική ποιότητα των ΜΜΜ από το προσωπικό μέχρι τα οχήματα.
Αναμένω να ενημερωθώ για την εξέλιξη της τιμωρίας των υπευθύνων, να μάθω τα στοιχεία τους και να μου σταλεί η επιβεβαίωση της καταγραφής στον φάκελο τους των παραπάνω παραπτωμάτων.
Τέλος, σας ενημερώνω ότι θα κοινοποιήσω την καταγγελία αυτή τόσο απευθείας στο Υπουργείο Μεταφορών όσο και στα ΜΜΕ».
Πηγη: zougla.gr
Οδηγός λεωφορείου ούρησε μέσα στο λεωφορείο που οδηγούσε!
Σε μια γωνία του λεωφορείου “ξελάφρωσε” ο οδηγός σύμφωνα με το βίντεο που τράβηξε νεαρός πεζός που περνούσε δίπλα από το όχημα εκείνη την ώρα... «Το λεωφορείο W3 ήταν άδειο και παρκαρισμένο σε ένα στενό. Με το που τον είδα έβγαλα το κινητό μου γιατί κατάλαβα οτι πάει να κάνει κάτι περίεργο» είπε ο νεαρός Τζόνσον Ροτίμι 24 ετών που τράβηξε το βιντεάκι.H υπεύθυνη εταιρεία λεωφορείων στη Μεγάλη Βρετανία ARRIVA, έβγαλε ανακοίνωση ως ιδιοκτήτρια του λεωφορείουπου λέει οτι δεν δέχεται τέτοιες συμπεριφορές και οτι έχει ξεκινήσει μια έρευνα για να βρει τον οδηγό που ο πεζός κατέγραψε με το κινητό του να ουρεί στο Λονδίνο
Τρίτη 27 Αυγούστου 2013
Τι αναφέρει το πόρισμα για το θάνατο του 19χρονου Θανάση Καναούτη
Πόρισμα με νέα ερωτηματικά για τον θάνατο του 19χρονου στο τρόλεϊ
Μόνο οι αυτόπτες μάρτυρες θα αποκαλύψουν πως πέθανε ο 19χρονος στο Περιστέρι...
Τις επόμενες μέρες αναμένεται να φτάσει στα χέρια του ανακριτή το πόρισμα για το θάνατο του 19χρονου Θανάση Καναούτη στο Περιστέρι
Όμως δε ρίχνει φως στις συνθήκες θανάτου του νεαρού και το πως άνοιξε η πόρτα του μοιραίου τρόλεϊ.
Το πόρισμα του πραγματογνώμονα δεν δίνει απαντήσεις στο κρίσιμο ερώτημα για το πως τελικά άνοιξε η πόρτα του τρόλεϊ και ο νεαρός έπεσε στο δρόμο από το εν κινήσει όχημα, στην προσπάθειά του να ξεφύγει από τον ελεγκτή, που ήθελε να τον μεταφέρει στο τμήμα για εξακρίβωση στοιχείων γιατί δεν είχε εισιτήριο.
Ο 19χρονος Θανάσης έπεσε από το εν κινήσει τρόλεϊ που εκτελούσε το δρομολόγιο Ζάππειο - Άγιος Ιερόθεος τον περασμένο Αύγουστο
Σύμφωνα με το πολυσέλιδο πόρισμα, οι συνθήκες κάτω από τις οποίες άνοιξε η πόρτα θα φωτιστούν μόνο από τις καταθέσεις όσων βρίσκονταν μέσα στο τρόλεϊ τη μοιραία στιγμή.
Στο 100 σελίδων πόρισμα, σύμφωνα με Το Βήμα, αναφέρεται ότι η πόρτα του τρόλεϊ μπορεί ν' ανοίξει από τον οδηγό, με χειροκίνητο τρόπο, όπου απαιτείται δύναμη τουλάχιστον 80-85 κιλών ή με το πάτημα του μπουτόν «ειδικών καταστάσεων» που μεταφέρει πίεση 5,3 bar (ατμοσφαιρών).
Στο πόρισμα, επιπλέον, δεν υπάρχει οποιαδήποτε αναφορά στο ζητούμενο, αν δηλαδή ο 19χρονος έχασε την ισορροπία του όταν το πόδι του παγιδεύτηκε στην μισόκλειστη πόρτα του τρόλεϊ. Ο πραγματογνώμονας από την πλευρά του επεσήμανε στο Βήμα ότι «στο πόρισμά μου απαντώ μόνο στα ερωτήματα που μου είχαν τεθεί».
Το τραγικό περιστατικό έγινε στις 13 Αυγούστου
Σημειώνεται ότι στο πόρισμα επισυνάπτονται τα εγχειρίδια της κατασκευάστριας εταιρείας των τρόλεϊ και δεδομένα από σχετικές επιτόπιες έρευνες, χωρίς όμως να υπάρχει μία σχετική περιγραφή του όλου περιστατικού ή άλλη αποσαφήνιση.
Αξιωματικοί της Τροχαίας έχουν συγκεντρώσει περίπου οκτώ καταθέσεις αυτοπτών μαρτύρων και περιμένουν τις εκθέσεις των τεχνικών συμβουλών της οικογένειας του θύματος, Παναγιώτη Μαδιά αλλά και του πραγματογνώμονα της ΟΣΥ, Δημήτρη Λύκου για τα όσα έγιναν μέσα στο τρόλεϊ σε συνδυασμό με τα τεχνικά δεδομένα και την ιατροδικαστική πραγματογνωμοσύνη.
Η οικογένεια του Θανάση, όπως γράφει Το Βήμα, εστιάζει το ενδιαφέρον της στην δακτυλοσκοπική εξέταση στο εσωτερικό του λεωφορείου αφού υπάρχουν ορισμένες ενδείξεις ότι το κουμπί για να ανοίξει η πόρτα το πάτησε ο ελεγκτής και όχι ο 19χρονος που είχε χάσει την ισορροπία του και βρισκόταν ήδη με την πλάτη στην πόρτα του τρόλεϊ.
Ο 19χρονος είχε εκχυμώσεις στο χέρι και το λαιμό. Ο θάνατός του σύμφωνα με τον ιατροδικαστή προήλθε από βαριά κρανιοεγκεφαλική κάκωση στο πίσω μέρος του κεφαλιού λόγω πτώσης από ψηλό σημείο κι εσωτερικής αιμορραγίας που ακολούθησε
Μόλις παραδοθούν οι δύο νέες τεχνικές μελέτες από τους κ.κ. Μαδιά και Λύκο θα κληθούν πιθανόν για νέες διευκρινιστικές καταθέσεις ορισμένοι μάρτυρες και η διερεύνηση της υπόθεσης θα διαρκέσει αρκετές εβδομάδες ακόμη.
Πάντως, σύμφωνα με καταγγελίες της πλευράς της οικογένειας του θύματος, στη διάρκεια της έρευνας αποφεύγει να εμφανισθεί, επικαλούμενος «ψυχολογικά προβλήματα», ένας μάρτυρας που είχε εμφανισθεί αρχικά σε ΜΜΕ να δίνει αναλυτική αναφορά για το περιστατικό.
Πηγη: tovima.gr
Μετρό Αθήνας: Η αλλαγή χάραξης στην επέκταση προς Ίλιον φέρνει τα πάνω-κάτω στο έργο
Το Ίλιον κερδισμένο από την αλλαγή στα πλάνα της Αττικό Μετρό
Μία από τις μεγάλες δημοπρατήσεις που θα μας απασχολήσει τα επόμενα χρόνια είναι η επέκταση της γραμμής 2 από την Ανθούπολη στο Ίλιον. Εδώ και αρκετά χρόνια είχε γίνει γνωστό πως η γραμμή θα συνεχίζει αρχικά προς Πετρούπολη και κατόπιν προς Ίλιον.
Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013
Ελλειμματικές οι συγκοινωνίες - Οι επιβάτες δεν πληρώνουν!
Αυξάνονται οι επιβάτες που δεν πληρώνουν
Ο προβληματισμός για τον τρόπο ελέγχου των εισιτηρίων στα Μ.Μ.Μ. με στόχο την πάταξη της λαθρεπιβίβασης επικεντρώνεται στην υιοθέτηση ενός σύγχρονου συστήματος, που θα περιορίζει δραστικά τον ανθρώπινο παράγοντα στη διαδικασία...
Αλλωστε, σύμφωνα με αξιόπιστες εκτιμήσεις, η εισιτηριοδιαφυγή είναι πολύ μεγαλύτερη από τα επίσημα στοιχεία.
Ανά δρομολόγιο λεωφορείου ή τρόλεϊ, τουλάχιστον πέντε επιβάτες δεν «κόβουν» εισιτήριο, ενώ κάθε ελεγκτής «κόβει» 1,5 πρόστιμο την ημέρα.
ΒΙΝΤΕΟ: περιηγηθείτε μέσα στους 4 νέους σταθμούς Μετρό που άνοιξαν στα Νότια Προάστια
Άνοιξαν μετά από χρόνια αναμονής οι 4 νέοι σταθμοί του Μετρό Αθήνας στα Νότια Προάστια, ολοκληρώνοντας την επέκταση της γραμμής προς το Ελληνικό: Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό.
Κυριακή 25 Αυγούστου 2013
Στη ζούγκλα των λεωφορείων (ΚΥΝΗΓΟΙ ΚΕΦΑΛΩΝ)
Ο θάνατος του 19χρονου Θανάση Καναούτη την προηγούμενη εβδομάδα στο Περιστέρι για ένα εισιτήριο στάθηκε αφορμή να έρθει στην επιφάνεια η κατάσταση των άκρων που επικρατεί στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Ελεγκτές οι οποίοι επιδεικνύουν... υπερβάλλοντα ζήλο έχουν βιαιοπραγήσει, σύμφωνα με καταγγελίες, εναντίον μεταναστών αλλά και ημεδαπών επιβατών.
Από τη μία, οι ελεγκτές να καταγγέλλονται συχνά για υπερβάλλοντα ζήλο κατά την άσκηση των καθηκόντων τους και, από την άλλη, επιβάτες που δεν πληρώνουν εισιτήριο, οι οποίοι φαίνεται πως αναζητούν ευφάνταστους και άκρως επικίνδυνους τρόπους για να αποφύγουν τον έλεγχο.
Οδηγοί της ΕΘΕΛ είχαν καταγγείλει 18 μήνες πριν την κατάσταση που επικρατεί, δηλώνοντας ευθαρσώς μέσω του ιστολογίου τους ότι «εμείς σαν etheldrivers προειδοποιούμε ότι θα υπάρξει νεκρός! Ολοι μας ξέρουμε ότι όταν το λεωφορείο είναι εν κινήσει έστω και με 20 χιλιόμετρα και πηδήσει κάποιος από αυτό, ή θα τον πατήσει διερχόμενο αυτοκίνητο ή θα "καρφωθεί" σε κάποιο πεζοδρόμιο με ό,τι συνεπάγεται αυτό...»
Αναφορά
Οπως εξηγούσαν στην αναφορά που είχαν κάνει στον τότε διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΘΕΛ, «όταν γίνεται έλεγχος εισιτήριων στο λεωφορείο, ο παραβάτης εκτός από τις δικαιολογίες που λέει συνήθως -ξέχασα να το ακυρώσω, δεν βρήκα να πάρω κ.λπ.- έχει και στο μυαλό του με ποιο τρόπο θα διαφύγει για να γλιτώσει το πρόστιμο που θα του βεβαιώσει ο ελεγκτής! Μεταφέρουμε επιβάτες οι οποίοι είτε επειδή δεν έχουν χρήματα ή... θεωρούν "μαγκιά" να μην ακυρώνουν ποτέ εισιτήριο! Αυτοί μπορούν να κάνουν άκρως επικίνδυνα πράγματα... Και δεν εννοούμε να βρίσουν ή να χτυπήσουν τον ελεγκτή, αλλά να πηδήσουν και από το παράθυρο του λεωφορείου ενώ αυτό είναι εν κινήσει». Ζητούσαν μάλιστα ώστε η διοίκηση να μεριμνήσει και ο έλεγχος των εισιτηρίων να γίνεται με διαφορετικό τρόπο...
Στα λεωφορεία, οι μόνιμοι και αποκλειστικής απασχόλησης ελεγκτές είναι μόλις 17. «Πρόκειται για μεγαλύτερους συναδέλφους, οι οποίοι αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας και στο 8ωρό τους είναι ελεγκτές. Το βάρος των ελέγχων όμως έχει πέσει αναμφίβολα στους 250 εθελοντές ελεγκτές που, αφού συμπληρώσουν το ωράριό τους, μπορούν να συνεχίσουν ως ελεγκτές.
Ο θάνατος του Θανάση Καναούτη στις 14 Αυγούστου στο Περιστέρι έφερε στην επιφάνεια την ανεξέλεγκτη κατάσταση που επικρατεί στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Οι συγκεκριμένοι αμείβονται με το 40% επί του προστίμου που είναι το 60πλάσιο της αξίας του εισιτηρίου, δηλαδή 72 ευρώ. Βέβαια, ο μισθός τους δεν μπορεί να ξεπεράσει το ενιαίο μισθολόγιο που έχει επιβληθεί και είναι 1.900 ευρώ τον μήνα», εξηγεί στο «Εθνος της Κυριακής» ο πρόεδρος του συνδικάτου εργαζομένων ΟΑΣΑ, Λεωνίδας Σκούλας. Ιδια είναι τα ποσά και ο τρόπος πληρωμής για τους 30 μόνιμους και 550 εθελοντές ελεγκτές των τρόλεϊ.
Με την εισιτηριοδιαφυγή να φτάνει το 15-20% στα ΜΜΜ, οι ελεγκτές γρήγορα μετατρέπονται σε... κυνηγούς κεφαλών.
Πληροφορίες του «Εθνους της Κυριακής» αναφέρουν ότι η εκπαίδευση των εθελοντών ελεγκτών έχει διάρκεια μόλις... μίας εβδομάδας και έχει τη μορφή σεμιναρίων. Η ελλιπής κατάρτιση για την πρέπουσα συμπεριφορά τους, αλλά και το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι γνωρίζουν ότι μόνο με τα πρόστιμα μπορούν να αυξήσουν το εισόδημά τους, τους φέρνουν συχνά σε αντιπαράθεση με επιβάτες που δεν κόβουν εισιτήριο είτε επειδή δεν έχουν χρήματα είτε επειδή η γενικότερη κατάσταση τους ενθαρρύνει. Οπως διαπιστώθηκε στις 14 Αυγούστου, η κόντρα αυτή μπορεί να έχει απρόβλεπτες και πολύ θλιβερές συνέπειες...
ΣΩΡΕΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΚΑΤΑ ΕΛΕΓΚΤΩΝ
Ξυλοκόπησαν ανάπηρο, επιτέθηκαν σε μετανάστες
Καταγγελίες για την απαράδεκτη συμπεριφορά των «κυνηγών κεφαλών» των μέσων συγκοινωνιών έχουν επανειλημμένως καταγραφεί. Παρόλο που μέχρι τις 14 Αυγούστου, όταν δηλαδή συνέβη το τραγικό περιστατικό με τον 19χρονο Θανάση Καναούτη, τα περιστατικά δεν κρίνονταν ως ιδιαιτέρως σοβαρά και δεν γίνονταν γνωστά στο ευρύτερο κοινό, καταγγελίες για «τραμπουκισμούς», «τσαμπουκάδες» και απρεπή συμπεριφορά παρουσιάζονταν συχνά στην μπλογκόσφαιρα.
Οπως το περιστατικό που καταγγέλθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο και για αρκετές μέρες απασχόλησε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με την καταγγελία, ένα άτομο με αναπηρία που επέβαινε στο λεωφορείο Β9 και δεν είχε εισιτήριο, δέχθηκε τις ύβρεις, αλλά και τις κλωτσιές στο σώμα τριών ελεγκτών που πραγματοποιούσαν έλεγχο. Μάταια ο ίδιος τους εξηγούσε ότι έχει 67% αναπηρία. Οι τρεις άνδρες τον χτύπησαν ακόμη και στο κεφάλι. Η πορεία της υπόθεσης δεν έγινε γνωστή.
Συχνοί αποδέκτες της παράτυπης συμπεριφοράς των ελεγκτών φαίνεται ότι είναι οι μετανάστες χωρίς εισιτήριο, κάνοντας συχνές τις καταγγελίες για ακροδεξιά συμπεριφορά. Ο φόβος των θυμάτων και πιθανότατα η έλλειψη νομιμοποιητικών εγγράφων τούς κάνει εύκολους στόχους. Επειδή μάλιστα οι ελεγκτές γνωρίζουν ότι δύσκολα θα λάβουν πρόστιμο «παρά του μη έχοντος», καταλήγουν να χειροδικούν σε βάρος τους.
Ρατσιστική συμπεριφορά
Χαρακτηριστικό είναι το περιστατικό που είχε καταγγελθεί τον Μάιο του 2012 σε τρόλεϊ που κινούνταν επί της οδού Ακαδημίας. Δύο νεαροί μετανάστες από το Μπαγκλαντές που επιβιβάστηκαν χωρίς εισιτήριο δέχθηκαν επίθεση από τον ελεγκτή που τους φώναξε «Εγέρθητω ρε. Εδώ είναι Ελλάδα».
Μάλιστα, όπως είπαν επιβάτες που επίσης επέβαιναν στο συγκεκριμένο τρόλεϊ, οι ελεγκτές είχαν σταθεί μπροστά στα μηχανήματα ακύρωσης εισιτηρίων, με αποτέλεσμα ακόμη και εκείνοι που είχαν εισιτήριο και είχαν μόλις μπει να καλούνται να πληρώσουν πρόστιμο! Δεν είναι όμως μόνο οι μετανάστες, αλλά και όσοι τολμούν να τους υποστηρίξουν.
Τον περασμένο Ιούλιο, επίσημη καταγγελία στην εταιρεία ΟΣΥ (τρόλεϊ) ανέφερε ότι εθελοντές ελεγκτές και οδηγός τρόλεϊ έφτασαν στο σημείο να ξυλοκοπήσουν επιβάτη που τόλμησε να διαμαρτυρηθεί για ρατσιστική και παράτυπη συμπεριφορά σε αλλοδαπούς επιβάτες.
ΕΝΑ «ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ» ΒΙΝΤΕΟ
Σάλταραν από το παράθυρο
Ενα βίντεο που κόβει την ανάσα φέρνει σήμερα στο φως το «Εθνος της Κυριακής». Στις εικόνες του φαίνεται μια παρέα νεαρών σε λεωφορείο. Την ώρα που επιβιβάστηκε ο ελεγκτής για να κάνει έλεγχο, μερικοί νεαροί που δεν είχαν στην κατοχή τους εισιτήριο άρχισαν να... πηδούν από τα παράθυρα για να αποφύγουν τον έλεγχο! Με την ακραία αυτή συμπεριφορά οι επιβάτες έθεσαν σε κίνδυνο κατ' αρχάς τη σωματική τους ακεραιότητα, αλλά και την ασφάλεια των υπόλοιπων επιβατών του λεωφορείου και των διερχόμενων οδηγών και περαστικών. Ακούγεται μάλιστα ήχος από διερχόμενη μηχανή... Το βίντεο αυτό είχε αναρτηθεί σε ανύποπτο χρόνο στο ιστολόγιο των οδηγών της ΕΘΕΛ. «Ολοι μας οι οδηγοί έχουν γίνει μάρτυρες σε παρόμοια περιστατικά», σημειώνουν οι συντάκτες του κειμένου που το συνοδεύει.
ΜΑΡΙΑ ΨΑΡΑ
Σάββατο 24 Αυγούστου 2013
ΑΓΡΙΟΣ ΞΥΛΟΔΑΡΜΟΣ ΠΟΛΙΤΗ ΑΠΟ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟ
Νέα ερωτηματικά προκαλεί υπόθεση όπου δύο ελεγκτές μαζί με τον οδηγό φέρονται να ξυλοκόπησαν άγρια έναν άνδρα, όταν εκείνος διαπίστωσε πως προσπαθούσαν να εισπράξουν πρόστιμα από αλλοδαπούς χωρίς να επιδείξουν μπλοκ βεβαίωσης παράστασης. Οπως καταγγέλλει ο Βασίλης Καλαμβόκας, την Τετάρτη 10 Ιουλίου του 2013, επέβαινε στο τρόλεϊ 21 της γραμμής Αθήνα- Νίκαια, όταν στη στάση του στρατοπέδου Ρουφ, δύο ελεγκτές επιβιβάστηκαν στο τρόλεϊ.
Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013
Ακριβότερα εισιτήρια στα αστικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ από 1/1/14
Αυξήσεις των τιμών στα αστικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη αναμένονται από 1/1/14. Οπως προκύπτει και από χθεσινές δηλώσεις του προέδρου του ΔΣ του ΟΑΣΘ, Χρήστου Στεφανίδη, την πιθανή αύξηση θα την αποφασίσει σχετική τριμελής επιτροπή, στην οποία συμμετέχουν εκπρόσωποι του...ΟΑΣΘ, του υπουργείου Οικονομικών και του Μεταφορών. Η επιτροπή αναμένεται να καταλήξει στην εισήγησή της μέχρι το τέλος Οκτωβρίου και έχει να αντιμετωπίσει τις αυξημένες απαιτήσεις που προβάλλει από το κράτος ο ΟΑΣΘ επικαλούμενος τη σύμβαση που έχει με το Δημόσιο. Η τελευταία αύξηση στα εισιτήρια του ΟΑΣΘ είχε γίνει τον Ιανουάριο του 2011, όταν η τιμή στο βασικό εισιτήριο διαμορφώθηκε στα 0,80 ευρώ, όσο κοστίζει και σήμερα.
Οδηγός λεωφορείου της ΟΣΥ βρήκε και παρέδωσε 250.000 ευρώ!!!
Ακόμα και στις ημέρες που περνάμε υπάρχουν συμπολίτες μας με φιλότιμο...
Ο οδηγός της ΟΣΥ Βασίλης Τσιαπράκας εργαζόταν στις 12 του Αυγούστου στην γραμμή "550 Παλαιό Φάληρο - Κηφισιά".
Βρήκε ξεχασμένο μέσα στο λεωφορείο έναν χαρτοφύλακα που περιείχε μετρητά, βιβλιάρια καταθέσεων και κάρτες μαζί με τα PIN τους, συνολικής αξίας 250.000 ευρώ!
Αμέσως έκανε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και παρέδωσε τον χαρτοφύλακα στον ιδιοκτήτη του.
Τρίτη 20 Αυγούστου 2013
Ηράκλειο: Έκλεισε το δρόμο στο λεωφορείο και χτυπούσε τις πόρτες για να δείρει τον οδηγό!
Νέο “θερμό” επεισόδιο ανάμεσα σε πολίτη και οδηγό λεωφορείου καταγράφεται μέσα σε λίγα 24ωρα στο Ηράκλειο, μπροστα στα έκπληκτα μάτια επιβατών και περαστικών!
Μετά από το επεισόδιο που έγινε χθες στην περιοχή των Μαλίων όταν ένας οδηγός του υπεραστικού ΚΤΕΛ ήρθε στα χέρια με έναν τουρίστα, σήμερα είχαμε νέα επίθεση, αυτή τη φορά από πολίτη σε ένα οδηγό λεωφορείου του αστικού ΚΤΕΛ. Όλα έγιναν νωρίς το μεσημέρι στη λεωφόρο 62 Μαρτύρων, στο ύψος των Καμινίων.Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013
Εγκύκλιος ΟΣΥ προς ελεγκτές: Μην του κάνεις τη χάρη να τον αφήσεις ατιμώρητο!
Οι συμβουλές που τους δίνουν προκαλούν πραγματικά εντύπωση!
Μετά τον θάνατο του 19χρονου Θανάση Καναούτη που πήδηξε έξω από τρόλεϊ το βράδυ της Τρίτης στο Περιστέρι συγκλονίζουν το Πανελλήνιο οι οδηγίες της ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) προς τους ελεγκτές...
Εγκύκλιος των Οδικών Συγκοινωνιών στους εθελοντές ελεγκτές εισιτηρίων
Κυριακή 18 Αυγούστου 2013
Εγκύκλιος ΟΣΥ προς ελεγκτές: Μην του κάνεις τη χάρη να τον αφήσεις ατιμώρητο!
Οι συμβουλές που τους δίνουν προκαλούν πραγματικά εντύπωση!Μετά τον θάνατο του 19χρονου Θανάση Καναούτη που πήδηξε έξω από τρόλεϊ το βράδυ της Τρίτης στο Περιστέρι συγκλονίζουν το Πανελλήνιο οι οδηγίες της ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) προς τους ελεγκτές..
Εγκύκλιος των Οδικών Συγκοινωνιών στους εθελοντές ελεγκτές εισιτηρίω
Οδηγό διαχείρισης κρίσεων με σαφείς συμβουλές να τιμωρούν οπωσδήποτε και να επιβάλλουν το νόμο, να αποφεύγουν τους συναισθηματισμούς και να έχουν την ικανότητα να ψυχολογούν τους επιβάτες βασιζόμενοι στο ένστικτό τους, παίρνουν οι εθελοντές ελεγκτές εισιτηρίων.
Αυτό αποκαλύπτει τουλάχιστον το εγχειρίδιο επιμόρφωσης που περιλαμβάνει ο ολιγοήμερος σεμιναριακός κύκλος ο οποίος τους δίνει το χρίσμα για να μπαίνουν στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και να διενεργούν ελέγχους εισιτηρίων.
Όπως αποκαλύπτει το «Πρώτο Θέμα», ένα προφητικού χαρακτήρα πολυσέλιδο κείμενο περιλαμβάνει συμβουλές και κανόνες συμπεριφοράς για τους δύστροπους και απρόβλεπτους κυρίως επιβάτες σε μια προσπάθεια του ΟΣΥ να καταπολεμήσει την αιμορραγία των εσόδων των ΜΜΜ από την εισιτηριοδιαφυγή.
Διαβάστε τις οδηγίες προς τους ελεγκτές:
«Μην του κάνεις τη χάρη και τον αφήσεις ατιμώρητο για να σταματήσει να φωνάζει. Αυτό επιβραβεύει τη συμπεριφορά του και μαθαίνει σε αυτόν και σε άλλους ότι ο καβγάς είναι ο τρόπος για να πάρουν αυτό που θέλουν», συμβουλεύει το εγχειρίδιο τους ελεγκτές!
Μάλιστα συνεχίζουν λέγοντάς τους να επιμένουν και να μην εμπλέκονται συναισθηματικά: «Μην παίρνεις τις φωνές και τις αγριάδες των παραβατών προσωπικά. Μην εμπλέκεσαι συναισθηματικά! Όταν τον αφήσεις να βρει το κουμπί σου έχεις χάσει. Θέλει να σε εκνευρίσει επειδή νομίζει ότι θα του δώσεις αυτό που θέλει για να τον ξεφορτωθείς».
«Αντιμετώπισέ το σαν πρόκληση για να δεις πόσους εκνευρισμένους παραβάτες μπορείς να τους κάνεις να σκεφτούν λογικά»
«Σκέψου άμεσα βασισμένος στο ένστικτό σου αν τα πράγματα ξεφεύγουν από τον έλεγχο. Μάθε να προβλέπεις πιθανή επιθετική συμπεριφορά παρατηρώντας τη μη λεκτική επικοινωνία και την εικόνα του, όπως σφιχτές γροθιές, σφιγμένα χείλη, τρεμάμενος τόνος φωνής, τεταμένη στάση σώματος, ξαναμμένα ρουθούνια, γκριμάτσες, ορθάνοιχτα μάτια.»
«Ακόμη κι αν δεν είναι μεθυσμένος μη διστάσεις να καλέσεις την Αστυνομία αν νιώσεις ότι απειλείται η σωματική σου ακεραιότητα»,
«Πριν από λίγους μήνες ένας επιβάτης πήδηξε από το ανοιχτό παράθυρο ενός λεωφορείου στον δρόμο για να αποφύγει το πρόστιμο» αποκαλύπτει στην εφημερίδα ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ κ. Γιάννης Οικονόμου. Ευτυχώς το ριψοκίνδυνο εγχείρημα δεν είχε άσχημο τέλος γι’ αυτό και δεν πήρε δημοσιότητα.
Αξιοσημείωτο είναι βέβαια το γεγονός ότι πουθενά δεν υπάρχει οδηγία για το πώς να αντιμετωπίσουν έναν άνεργο πολίτη που πραγματικά δεν έχει χρήματα να πάρει ένα εισιτήριο και θέλει να μετακινηθεί.
Διαβάστε τις οδηγίες προς τους ελεγκτές:
«Μην του κάνεις τη χάρη και τον αφήσεις ατιμώρητο για να σταματήσει να φωνάζει. Αυτό επιβραβεύει τη συμπεριφορά του και μαθαίνει σε αυτόν και σε άλλους ότι ο καβγάς είναι ο τρόπος για να πάρουν αυτό που θέλουν», συμβουλεύει το εγχειρίδιο τους ελεγκτές!
Μάλιστα συνεχίζουν λέγοντάς τους να επιμένουν και να μην εμπλέκονται συναισθηματικά: «Μην παίρνεις τις φωνές και τις αγριάδες των παραβατών προσωπικά. Μην εμπλέκεσαι συναισθηματικά! Όταν τον αφήσεις να βρει το κουμπί σου έχεις χάσει. Θέλει να σε εκνευρίσει επειδή νομίζει ότι θα του δώσεις αυτό που θέλει για να τον ξεφορτωθείς».
«Αντιμετώπισέ το σαν πρόκληση για να δεις πόσους εκνευρισμένους παραβάτες μπορείς να τους κάνεις να σκεφτούν λογικά»
«Σκέψου άμεσα βασισμένος στο ένστικτό σου αν τα πράγματα ξεφεύγουν από τον έλεγχο. Μάθε να προβλέπεις πιθανή επιθετική συμπεριφορά παρατηρώντας τη μη λεκτική επικοινωνία και την εικόνα του, όπως σφιχτές γροθιές, σφιγμένα χείλη, τρεμάμενος τόνος φωνής, τεταμένη στάση σώματος, ξαναμμένα ρουθούνια, γκριμάτσες, ορθάνοιχτα μάτια.»
«Ακόμη κι αν δεν είναι μεθυσμένος μη διστάσεις να καλέσεις την Αστυνομία αν νιώσεις ότι απειλείται η σωματική σου ακεραιότητα»,
«Πριν από λίγους μήνες ένας επιβάτης πήδηξε από το ανοιχτό παράθυρο ενός λεωφορείου στον δρόμο για να αποφύγει το πρόστιμο» αποκαλύπτει στην εφημερίδα ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ κ. Γιάννης Οικονόμου. Ευτυχώς το ριψοκίνδυνο εγχείρημα δεν είχε άσχημο τέλος γι’ αυτό και δεν πήρε δημοσιότητα.
Αξιοσημείωτο είναι βέβαια το γεγονός ότι πουθενά δεν υπάρχει οδηγία για το πώς να αντιμετωπίσουν έναν άνεργο πολίτη που πραγματικά δεν έχει χρήματα να πάρει ένα εισιτήριο και θέλει να μετακινηθεί.
Share on twitterShare on emailShare on facebook
Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013
Χατζηδάκης: «Δεν θα ανεχθούμε άλλο τους τζαμπατζήδες στα μέσα μαζικής μεταφοράς»
«Μας ενδιαφέρει όλοι να είναι ίσοι απέναντι στο νόμο.
Δεν μπορούμε να ανεχθούμε το φαινόμενο των τζαμπατζήδων» δήλωσε σήμερα στη Βουλή ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης.
Έξω οι φτωχοί και οι άνεργοι από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Δεν μπορούμε να ανεχθούμε το φαινόμενο των τζαμπατζήδων» δήλωσε σήμερα στη Βουλή ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης.
Έξω οι φτωχοί και οι άνεργοι από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Κατηγορηματικός για την εφαρμογή των μέτρων ώστε να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο της λαθρεπιβίβασης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, εμφανίστηκε στη Βουλή ο υπουργός Ανάπτυξης και Μεταφορών, Κωστής Χατζηδάκης, διαβεβαιώνοντας πως, παρά τις αντιδράσεις, το υπουργείο και ο ίδιος προσωπικά «δεν θα κάνει κανέναν συμβιβασμό και καμία έκπτωση».
«Κι αυτό διότι μας ενδιαφέρει να περιορίσουμε τα ελλείμματα των συγκοινωνιών. Μας ενδιαφέρει όλοι να είναι ίσοι απέναντι στο νόμο. Δεν μπορούμε να ανεχθούμε το φαινόμενο των τζαμπατζήδων» τόνισε χαρακτηριστικά.
Προσέθεσε ότι αυτές είναι οι οδηγίες που έδωσε στις διοικήσεις των σταθερών και των οδικών συγκοινωνιών και επανέλαβε ότι στις σταθερές συγκοινωνίες μεταφέρονται 102 άτομα από διοικητικές θέσεις στον έλεγχο και τα εκδοτήρια. Έτσι, συνολικά, οι ελεγκτές θα αυξηθούν από 50 σε 90 και οι εκδότες από 200 στους 260.
Στις οδικές συγκοινωνίες ενισχύεται το προσωπικό ελέγχου με 40 επιπλέον άτομα ανεβάζοντας τον αριθμό τους σε 230 και από τις 25 Ιουνίου, οι έλεγχοι επεκτείνονται σε όλο το δίκτυο των Μέσων σταθερής τροχιάς καλύπτοντας, όπως και σήμερα, το σύνολο των ωρών λειτουργίας του συστήματος.
Ο κ. Χατζηδάκης δήλωσε ότι αντιλαμβάνεται ότι σε αυτούς που μετακινούνται προκλήθηκαν κάποιες αρνητικές αντιδράσεις, κάτι που το καταλαβαίνει σε ανθρώπινο επίπεδο, ωστόσο τόνισε κατηγορηματικά: «Σε κάθε περίπτωση είμαστε αποφασισμένοι να κινηθούμε προς αυτή την κατεύθυνση. Αρνηση υπηρεσίας δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να γίνει δεκτή. Έλεγχοι θα γίνονται και θα γίνονται ολοένα και περισσότερο και στους σταθμούς και στους συρμούς».
«Είμαι άνεργος δεν έχω χρήματα» εκλιπαρούσε ο άτυχος 18χρονος (video)
«Να δούμε πως θα κοιμάστε τα βράδια» φώναζαν οι επιβάτες σε οδηγό και ελεγκτή μετά το μοιραίο ατύχημα!
Συγκλονίζουν οι λεπτομέρειες που έρχονται στο φως της δημοσιότητας, πάντα σύμφωνα με πληροφορίες και μαρτυρίες ανθρώπων που ισχυρίζονται ότι ήταν επιβάτες του μοιραίου τρόλεϊ όπου επέβαινε και ο άτυχος 18χρονος.
«Είμαι άνεργος, κι εγώ και η οικογένειά μου.
Δεν έχω χρήματα, ούτε για το εισιτήριο, ούτε για το πρόστιμο» έλεγε σύμφωνα με μαρτυρίες ο 18χρονος στον ελεγκτή λίγα λεπτά πριν χάσει τη ζωή του.
Αφού έχει σημειωθεί η τραγωδία στο Περιστέρι όπου ο 18χρονος στην προσπάθεια του να αποφύγει τους ελεγκτές επειδή δεν είχε εισιτήριο, πήδηξε από το τρόλεϊ που επέβαινε με αποτέλεσμα να χτυπήσει το κεφάλι του και χάσει τη ζωή του, οι επιβάτες επιτέθηκαν στον ελεγκτή και τον οδηγό.
Στο σημείο είχαν καταφθάσει 5 περιπολικά ωστόσο η κατάσταση ήταν ηλεκτρισμένη. Επιβάτες και περαστικοί τα βάζουν με τον ελεγκτή ενώ ένας από τους επιβαίνοντες έρχεται στα χέρια μαζί του.
Οπως αναφέρει και το eurospy που δημοσιεύει το βίντεο, μία κοπέλα, που κάθεται στο πεζοδρόμιο σε κατάσταση «αμόκ» μη μπορώντας να πιστέψει τι συνέβη λίγα λεπτά πριν, σηκώνεται και εκσφενδονίζει ένα μπουκάλι νερό προς τον ελεγκτή λέγοντάς του «Σε ακούω τόση ώρα πάνω από το κεφάλι μου.
Πήρες τη ζωή του παιδιού το καταλαβαίνεις;» Αμέσως τα αίματα ανάβουν και πάλι.
Ο ελεγκτής ζητά να πάει αυτόφωρο η κοπέλα ενώ κάποιοι επιβάτες απευθυνόμενοι στον οδηγό και τον ελεγκτή λένε «Να δούμε πως θα κοιμάστε τα βράδια».
Συγκλονίζουν οι λεπτομέρειες που έρχονται στο φως της δημοσιότητας, πάντα σύμφωνα με πληροφορίες και μαρτυρίες ανθρώπων που ισχυρίζονται ότι ήταν επιβάτες του μοιραίου τρόλεϊ όπου επέβαινε και ο άτυχος 18χρονος.
«Είμαι άνεργος, κι εγώ και η οικογένειά μου.
Δεν έχω χρήματα, ούτε για το εισιτήριο, ούτε για το πρόστιμο» έλεγε σύμφωνα με μαρτυρίες ο 18χρονος στον ελεγκτή λίγα λεπτά πριν χάσει τη ζωή του.
Αφού έχει σημειωθεί η τραγωδία στο Περιστέρι όπου ο 18χρονος στην προσπάθεια του να αποφύγει τους ελεγκτές επειδή δεν είχε εισιτήριο, πήδηξε από το τρόλεϊ που επέβαινε με αποτέλεσμα να χτυπήσει το κεφάλι του και χάσει τη ζωή του, οι επιβάτες επιτέθηκαν στον ελεγκτή και τον οδηγό.
Στο σημείο είχαν καταφθάσει 5 περιπολικά ωστόσο η κατάσταση ήταν ηλεκτρισμένη. Επιβάτες και περαστικοί τα βάζουν με τον ελεγκτή ενώ ένας από τους επιβαίνοντες έρχεται στα χέρια μαζί του.
Οπως αναφέρει και το eurospy που δημοσιεύει το βίντεο, μία κοπέλα, που κάθεται στο πεζοδρόμιο σε κατάσταση «αμόκ» μη μπορώντας να πιστέψει τι συνέβη λίγα λεπτά πριν, σηκώνεται και εκσφενδονίζει ένα μπουκάλι νερό προς τον ελεγκτή λέγοντάς του «Σε ακούω τόση ώρα πάνω από το κεφάλι μου.
Πήρες τη ζωή του παιδιού το καταλαβαίνεις;» Αμέσως τα αίματα ανάβουν και πάλι.
Ο ελεγκτής ζητά να πάει αυτόφωρο η κοπέλα ενώ κάποιοι επιβάτες απευθυνόμενοι στον οδηγό και τον ελεγκτή λένε «Να δούμε πως θα κοιμάστε τα βράδια».
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)