Αναλυτικά, η ανακοίνωση της ΟΝΝΕΔ για τα ΜΜΜ
Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012
Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012
Το είδαμε κι αυτό: Η ΟΝΝΕΔ κατά της αύξησης των εισιτηρίων στα ΜΜΜ!
Η ΟΝΝΕΔ, πρόεδρος της οποίας είναι ο Ανδρέας Παπαμιμίκος, ο οποίος ήταν σύμβουλος του τέως υπουργού Μεταφορών Ευρ. Στυλιανίδη, τάσσεται κατά των αυξήσεων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Η ΟΝΝΕΔ εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία αναφέρει ότι «δεν πιστεύουμε ότι λύση στο πρόβλημα είναι η αύξηση των τιμών των εισιτηρίων, γιατί τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα συνέχιζαν να έχουν διαφυγόντα έσοδα, αφού οι «λαθρεπιβάτες» θα συνέχιζαν να μετακινούνται δωρεάν, χωρίς να πληρώνουν», υποστηρίζοντας παράλληλα ότι, στην κατηγορία των μειωμένων εισιτηρίων, θα πρέπει να προστεθούν όλοι οι κάτοχοι κάρτας ανεργίας του ΟΑΕΔ.
Οδηγός λεωφορείου έκανε τους επιβάτες να τρέμουν με τον αλλοπρόσαλλο τρόπο, που οδηγούσε. Ισχυρίζονται, ότι έκανε επικίνδυνες προσπεράσεις, μιλούσε... συνεχώς στο κινητό, σταματούσε απότομα. Το λεωφορείο έκανε το δρομολόγιο Γιάννινα-Πάτρα.Όταν ενημερώθηκε σχετικά το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων, απάντησε: 'Τη γραμμή Ιωαννίνων-Πατρών και αντίστροφα εκμεταλλεύεται η Κοινοπραξία των ΚΤΕΛ Αχαΐας και Ιωαννίνων.
Το λεωφορείο, που εκτέλεσε το επίμαχο δρομολόγιο, ανήκει στο ΚΤΕΛ Αχαΐας. Μέχρι σήμερα, ουδείς επιβάτης του συγκεκριμένου δρομολογίου υπέβαλε παράπονα για τη συμπεριφορά του οδηγού προς τα ΚΤΕΛ Αχαΐας και Ιωαννίνων".
Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012
«Φωτιές» στον Γ. Οικονόμου της ΟΣΥ από το πρόγραμμα του (πρώην) κόμματός του!
Εξονυχιστικούς ελέγχους διεξάγουν «φίλοι και εχθροί» στο νέο διευθύνοντα σύμβουλο των «Οδικών Συγκοινωνιών» Γιάννη Οικονόμου. Ο κ.Οικονόμου αποτελεί τη πιο «βαθιά» κομματική επιλογή, μέχρι στιγμής, του υπουργού Μεταφορών Κωστή Χατζηδάκη, ο οποίος έκανε το χατίρι της Ντόρας Μπακογιάννη και τοποθέτησε «έναν δικό της άνθρωπο» σε θέση διευθύνοντος συμβούλου. Ο Γ. Οικονόμου διετέλεσε γραμματέας της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ και γραμματέας της Δημοκρατικής Συμμαχίας. Ειδικά, στη Δημοκρατική Συμμαχία, η οποία στις εκλογές του Μαΐου έλαβε 2,56%, ο κ. Οικονόμου συμμετείχε, μεταξύ άλλων, και στην κατάρτιση του προγράμματος του κόμματος.
Στις «100 Βασικές Προγραμματικές Κατευθύνσεις» της Δημοκρατικής Συμμαχίας ξεχωρίζουν μεταξύ άλλων τα ακόλουθα:
-Πλήρης ιδιωτικοποίηση όσων ΔΕΚΟ ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα, με κύριο στόχο την ανάπτυξη του ανταγωνισμού. Δεν έχει αναπτυξιακό νόημα ο απλός μετασχηματισμός ενός δημόσιου μονοπωλίου σε ιδιωτικό.
Οι υποψήφιοι επενδυτές θα πρέπει να έχουν αξιολογηθεί για την φερεγγυότητά τους και την αναπτυξιακή τους προοπτική. Κατοχύρωση των ώριμων συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων των εργαζομένων.
-Μέσα στην επόμενη πενταετία προχωρεί πλήρης αναδιοργάνωση των δημόσιων υπηρεσιών, έτσι ώστε το δημόσιο να λειτουργεί με τα 2/3 του σημερινού ανθρώπινου δυναμικού του.
Για το σκοπό, αυτό μεταξύ των άλλων, θα επανεξετασθούν και θα προσαρμοσθούν στις πραγματικές ανάγκες και δυνατότητες όλοι οι Οργανισμοί και η στελέχωση των Υπουργείων και των δημοσίων Υπηρεσιών. Αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων με αντικειμενικά κριτήρια, μεταξύ των οποίων και η παραγωγικότητα.
Καταργούνται οι Διευθυντές όλων των βαθμίδων επί θητεία. Σύνδεση του μισθολογίου με το βαθμολόγιο, ώστε να αμείβονται καλύτερα οι θέσεις ευθύνης. Καθιέρωση ενιαίου μισθολογίου για το δημόσιο και τις ΔΕΚΟ.
Mε άλλα λόγια, ο κ. Οικονόμου εμφανίζεται υπέρμαχος των ιδιωτικοποιήσεων των ΔΕΚΟ, αλλά και του ενιαίου μισθολογίου. Μάλλον, αυτά δεν ηχούν καλά στα αφτιά των εργαζομένων σε ΕΘΕΛ και ΗΛΠΑΠ...
Φώτης Φωτεινός
Σαρωτικές αλλαγές σε ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ. Ποια είναι τα νέα Golden Boys
Tέλος στην άκρατη φημολογία έδωσε το υπουργείο Ανάπτυξης και Μεταφορών, ανακοινώνοντας τη τοποθέτηση των νέων διοικήσεων στους εποπτευόμενους οργανισμούς κα τις επιχειρήσεις αστικών συγκοινωνιών του υπουργείου.
Του Φώτη Φωτεινού Σε ΟΑΣΑ και ΣΤΑΣΥ τοποθετήθηκαν στελέχη που προέρχονται από το χώρο των συγκοινωνιών. Στον ΟΑΣΑ τοποθετήθηκε διευθύνων σύμβουλος ο συγκοινωνιολόγοςΑλέξανδρος Δελούκας που προέρχεται από το Αττικό Μετρό.
Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012
Σβήνουν τις μηχανές ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ στο νομό Θεσσαλονίκης!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΝΤΟΝΙΑ ΚΑΝΙΤΣΑΚΗ
Χειρόφρενο τραβούν από το επόμενο Σάββατο 1 Δεκεμβρίου τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, αφού ο Οργανισμός έχει «στεγνώσει» από ρευστό και δεν μπορεί να πληρώσει τους προμηθευτές του. Χειρόφρενο τραβούν, όμως, από την ερχόμενη Δευτέρα 26 Νοεμβρίου και τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, τα οποία στέρεψαν από πετρέλαιο. Ετσι, 1.000.000 πολίτες βρίσκονται... στον αέρα, αφού είναι κάτι παραπάνω από ορατό το ενδεχόμενο να μείνουν χωρίς μέσα μαζικής μεταφοράς, με όλα όσα αυτό συνεπάγεται. Μάλιστα, ήδη από σήμερα το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης μειώνει σημαντικά τον αριθμό των δρομολογίων του.
Επισήμως
«Εχουμε ενημερώσει εγγράφως όλους τους φορείς ότι από την 1η Δεκεμβρίου σταματάμε την εκτέλεση όλων των δρομολογίων», αναφέρει ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης.
Mετά τον Πειραιά, ανάπτυξη του σιδηροδρόμου και στη Θεσσαλονίκη
Mετά τον Πειραιά, ανάπτυξη του σιδηροδρόμου και στη Θεσσαλονίκη
- Διάβασα πριν από λίγες μέρες για τις διεθνείς συμφωνίες που προέκυψαν από την αξιοποίηση της συνδυασμένης μεταφοράς μεταξύ του λιμανιού του Πειραιά και των ελληνικών σιδηροδρόμων.Μια τέτοια αρμονική συνεργασία, που αφορά τόσο τα εμπορεύματα, όσο και τους επιβάτες, θα μπορούσε να αναπτυχθεί ακόμη πιο εύκολα στη Θεσσαλονίκη, αξιοποιώντας τη στρατηγική γεωπολιτική θέση της και τη γειτνίαση της πόλης με την ευρύτερη ενδοχώρα των Βαλκανίων μέχρι τη Μαύρη Θάλασσα.Την ώρα που η παγκόσμια οικονομική κρίση πλήττει σοβαρότερα τις οδικές μεταφορές, λόγω της αύξησης της τιμής της βενζίνης, ο σιδηρόδρομος, τουλάχιστον εκεί όπου υπάρχει ηλεκτροκίνηση, μπορεί να αποτελέσει μια πολύ πιο αξιόλογη και οικονομική επιλογή.
Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012
Αλλάζουν οι διοικήσεις στις αστικές συγκοινωνίες
Νέος επικεφαλής στον ΟΑΣΑ το στέλεχος της Αττικό Μετρό, κ. Αλέξανδρος Δελούκας
Την τοποθέτηση των νέων διοικήσεων στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής ανακοίνωσε την Τετάρτη το υπουργείο Υποδομών και Ανάπτυξης...
Ειδικότερα, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος στον ΟΑΣΑ (μητρική) αναλαμβάνει το στέλεχος της Αττικό Μετρό, κ. Αλέξανδρος Δελούκας.
πρώην Αρχιμηχανικός τους ΟΣΕ καταθέτει την δική του μαρτυρία για τις συνδυασμένες μεταφορές
Με επιστολή του στα «Σ.Ν» ο κ. Ανδρέας Μυλωνάκης πρώην Αρχιμηχανικός του ΟΣΕ καταθέτει την άποψη του για τις συνδυασμένες μεταφορές με αφορμή τα όσα λέγονται και γράφονται για την συμφωνία των Cosco – HP – ΤΡΕΝΟΣΕ.
«Η Ελλάδα πωλεί "ασημικά" σε τιμή ευκαιρίας»
Τα υπέρ και τα κατά των αποκρατικοποιήσεων που προωθεί η κυβέρνηση παρουσίασε ρεπορτάζ της ιστοσελίδας του γερμανικού καναλιού ARD. Ολόκληρο το ρεπορτάζ έχει ως εξής:
Η ελληνική κυβέρνηση θέλει να πωλήσει σε ιδιώτη επενδυτή τους ελληνικούς σιδηροδρόμους, ώστε να εισπράξει περί τα 200 εκατομύρια ευρώ, τουλάχιστον όπως πιστεύουν οι πιο αισιόδοξοι. Οι πελάτες του ΟΣΕ όμως φοβούνται ότι έτσι θα αυξηθούν οι τιμές των εισιτηρίων ακόμα περισσότερο.
Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012
Άγνωστοι επιτέθηκαν σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ
Όπως καταγγέλθηκε στο κέντρο της Άμεσης Δράσης πριν από λίγα λεπτά ομάδα αναγνώστων επιτέθηκε εναντίον λεωφορείου του ΟΑΣΘ προκαλώντας φθορές. Το περιστατικό συνέβη κοντά στο νοσοκομείο Λοιμωδών Νοσημάτων. Στο σημείο σπεύδουν περιπολικά της άμεσης δράσης. Δεν υπάρχουν περαιτέρω στοιχεία για την υπόθεση ακόμη.
Πηγή: seleo.gr
Αποκάλυψη ΣΟΚ: Ανασφάλιστα λεωφορεία του ΟΑΣΑ!!!
Μέχρι σήμερα άπαντες γνωρίζουν ότι πάνω από 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες κυκλοφορούν ανασφάλιστα, ενώ ο αριθμός όσων ιδιοκτητών δεν έχουν καταβάλει τέλη κυκλοφορίας είναι άγνωστος, μετά και τις μεγάλες επιβαρύνσεις της τελευταίας τριετίας. Ανασφάλιστα κυκλοφορούν, επίσης, αρκετά ιδιωτικά τουριστικά λεωφορεία, σχολικά, ταξί, φορτηγά και διάφορα επαγγελματικά αυτοκίνητα.
Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012
πυρκαγιά σε αμαξοστάσιο της ΟΣΥ
Στο σημείο έσπευσαν 15 πυροσβέστες με πέντε οχήματα, οι οποίοι ξεκίνησαν άμεσα τις ενέργειες για την κατάσβεση της πυρκαγιάς, καταφέρνοντας να τη θέσουν πολύ γρήγορα υπό πλήρη έλεγχο.
Η φωτιά κατέστρεψε ολοσχερώς ένα λεωφορείο και προκάλεσε σοβαρές υλικές ζημιές σ' ένα δεύτερο που βρισκόταν σταθμευμένο κοντά στο σημείο όπου έκαναν την εμφάνισή τους οι πρώτες φλόγες.
Τα αίτια εκδήλωσης της πυρκαγιάς παραμένουν άγνωστα.
Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012
Στις αστικές συγκοινωνίες τα ΚΤΕΛ Αττικής
Στο τραπέζι του διαλόγου για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών, που αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα, θα εξεταστούν σειρά προτάσεων και εισηγήσεων ομάδων εργασίας αλλά και φορέων...
Οι πιο ριζοσπαστικές από αυτές κάνουν λόγο για ένταξη των ΚΤΕΛ Αττικής στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών, τα οποία θα λειτουργούν συμπληρωματικά με τα μέσα μαζικής μεταφοράς και τα οποία θα πρέπει να «μοιραστούν» και την κρατική επιδότηση.
Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012
ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΤΑ ΜΜΜ ΑΥΡΙΟ 18/10/2012
θα συμμετέχουν οι εργαζόμενοι στα Μέσα Μεταφοράς στην 24ωρη απεργία που έχουν εξαγγείλει οι ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ.
Οι εργαζόμενοι στα Λεωφορεία θα πραγματοποιήσουν στάσεις εργασίας από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9:00 π.μ. και από τις 21:00 έως τη λήξη της βάρδιας.
Μέτρα κατά της λαθρεπιβίβασης
Όπως είχε ανακοινωθεί από τον υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Κωστή Χατζηδάκη το υπουργείο προχωρεί στην αναδιάταξη του μηχανισμού ελέγχων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, με στόχο τον περιορισμό της λαθρεπιβίβασης κατά 50% μέχρι το τέλος του 2012.
Συμπληρώθηκαν τρεις εβδομάδες από την ημερομηνία που ξεκίνησαν να πραγματοποιούνται συστηματικοί και σχεδιασμένοι έλεγχοι κομίστρου στο Σύστημα Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας και συγκεκριμένα σε σταθμούς των μέσων Σταθερής Τροχιάς.
Από τις 24 Σεπτεμβρίου έως και τις 14 Οκτωβρίου, διενεργήθηκαν σε καθημερινή βάση στατικοί και συνεχόμενοι έλεγχοι κομίστρου σε 16 επιλεγμένους κεντρικούς σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς. Στους ελέγχους αυτούς συμμετείχαν μόνιμοι ελεγκτές της ΣΤΑΣΥ και της ΟΣΥ, που εργάστηκαν σε πρωινές και απογευματινές βάρδιες, καλύπτοντας το σύνολο των ωρών λειτουργίας του συστήματος.
Τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται σήμερα προέρχονται από τα εκδοτήρια της ΣΤΑΣΥ (που πωλούν όλους τους τύπους εισιτήριων για μέσα σταθερής τροχιάς και λεωφορεία) και είναι αντιπροσωπευτικά του συνόλου. Τα επιμέρους αποτελέσματα της ΟΣΥ, λόγω διαφορετικού συστήματος προσμέτρησης θα ολοκληρωθούν σε σύντομο χρονικό σύστημα και θα δοθούν επίσης στη δημοσιότητα.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα:
Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012
εκρεμμές το χρονοδιάγραμμα, ίσως να λειτουργήσει το 2016, ίσως το 2017
Το Μετρό Θεσσαλονίκης μπορεί να έχει ολοκληρωθεί στα τέλη του 2016, αρχές του 2017, αν όμως προηγούμενα λυθούν χρηματοδοτικά τα οικονομικά προβλήματα του αναδόχου, δοθούν όλοι οι χώροι των εργοταξίων στον εργολάβο και υπάρξει φιλικός διακανονισμός μεταξύ της Αττικό Μετρό και της αναδόχου κοινοπραξίας, έτσι ώστε να ικανοποιηθούν κάποια από τα εύλογα αιτήματά της.
Τα ανωτέρω προέκυψαν από την ενημέρωση που έγινε κατά την έκτακτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης με θέμα την πορεία του Μετρό της πόλης.
Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012
Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012
επιστρέφουν οι αστυνομικοί στους σταθμούς του Μετρό
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ ΑΕ, από την περασμένη Δευτέρα, έπειτα από συνεννόηση μεταξύ της Ελληνικής Αστυνομίας και της Διοίκησης της εταιρίας έχει επανενεργοποιηθεί η σύμβαση μεταξύ των δύο πλευρών για τη φύλαξη των σταθμών και εγκαταστάσεων των γραμμών 2 και 3 του Μετρό της Αθήνας.
Στο πλαίσιο της σχετικής σύμβασης, διατίθενται περίπου 80 ειδικοί φρουροί της ΕΛΑΣ, για την εξυπηρέτηση των οποίων παρέχονται χώροι εντός σταθμών του Μετρό. Η εξέλιξη αυτή συνδυάζεται και με τη γενικότερη προσπάθεια της ΕΛΑΣ για την αποτελεσματικότερη αστυνόμευση του κέντρου της Αθήνας.
Στην ανακοίνωση σημειώνεται επίσης ότι η ΣΤΑΣΥ επανεξετάζει συνολικότερα το θέμα του συνδυασμού υπηρεσιών της ΕΛΑΣ και εταιρειών φύλαξης, δεδομένης μάλιστα και της σοβαρότατης νομικής και οικονομικής εμπλοκής, η οποία έχει προκύψει σε ένα διαγωνισμό για τη φύλαξη των σταθμών του μετρό, ο οποίος προκηρύχθηκε το 2010.
Αφορμή για την ανακοίνωση της ΣΤΑ.ΣΥ αποτέλεσαν δημοσιεύματα περί υποβάθμισης της φύλαξης των σταθμών του Μετρό.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Στο πλαίσιο της σχετικής σύμβασης, διατίθενται περίπου 80 ειδικοί φρουροί της ΕΛΑΣ, για την εξυπηρέτηση των οποίων παρέχονται χώροι εντός σταθμών του Μετρό. Η εξέλιξη αυτή συνδυάζεται και με τη γενικότερη προσπάθεια της ΕΛΑΣ για την αποτελεσματικότερη αστυνόμευση του κέντρου της Αθήνας.
Στην ανακοίνωση σημειώνεται επίσης ότι η ΣΤΑΣΥ επανεξετάζει συνολικότερα το θέμα του συνδυασμού υπηρεσιών της ΕΛΑΣ και εταιρειών φύλαξης, δεδομένης μάλιστα και της σοβαρότατης νομικής και οικονομικής εμπλοκής, η οποία έχει προκύψει σε ένα διαγωνισμό για τη φύλαξη των σταθμών του μετρό, ο οποίος προκηρύχθηκε το 2010.
Αφορμή για την ανακοίνωση της ΣΤΑ.ΣΥ αποτέλεσαν δημοσιεύματα περί υποβάθμισης της φύλαξης των σταθμών του Μετρό.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012
ΟΙ ΜΙΖΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΛΛΕΥ
Μπορει το σκανδαλο με τις μιζες από τη ΜΑΝ να ξαναβγηκε στο προσκηνιο ανοίγοντας λογαριασμους από διευθυντες του πρωην ΗΛΠΑΠ και όχι μονο, τα σκανδαλα όμως και οι ΜΙΖΕΣ στα Τρολλευ συνεχιζονται ΚΑΝΟΝΙΚΑ και χωρις ενδιασμους, τοσο από τα ιδια προσωπα ,οσο και από καινουρια που καταχραζονται, διασπαταλουν, ΤΡΩΝΕ δημοσιο ΧΡΗΜΑ...
Εντυπωση και απορια σε ολους τους εργαζομενους προκαλεσε η αποφαση της διοικησης των πρωην ΗΛΠΑΠ (κ Λ. Δ να αναθεσει την συντηρηση 10 αρχικα , τρολλευ σε ιδιωτικη εταιρεια (μονο μια μπορει να κανει αυτή τη δουλεια) απαξιωνοντας το τεχνικο προσωπικο που χρονια τωρα λυνει και δενει όλα τα τρολλευ.
Που τα βρηκε τα λεφτα ο κ. Λ.του περισευουν ;
Αποφαση δευτερη
Αναθεση σε άλλη εταιρεια να αλλαξει εσωτερικα φωτιστικα σε 50 αρχικα και σε όλα αργοτερα τα τρολλευ.Δηλαδη η τεχνικη υπηρεσια του ΗΛΠΑΠ ουτε φωτα δεν μπορει να αλλαξει;
Προφανως όχι βεβαια αλλα αν τα φτιαχναν οι δικοι μας δεν θα υπηρχαν μιζες.
Καθαρισμος των κτιριων και των τρολλευ.ΕΝΑΣ ο υποψηφιος, 800.000 περιπου ο διαγωνισμος εμπλεκομενος πρωην προεδρος συνδικαλιστης και νυν τμηματαρχης για μιζα στην ολη υποθεση
ERP συστημα διαχειρισης, ενώ είναι πιο οικονομικο, οι υπευθυνοι αποφασιζουν να χρησιμοποιησουν άλλο πιο ακριβο και πιο δυσλειτουργικο. Λεπτομερεια: το ERP δεν χρειαζεται ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ για υποστηριξη ενώ το άλλο ΤΟΝ ΑΠΑΙΤΕΙ. Η μιζα και εδώ είναι η κινητηριος δυναμη για την αποφαση.
Καραμπινατο σκανδαλο ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΙΑΣ.
ΕΡΓΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ στην οδο Πειραιως κοστολογησης περιπου 5.000.000 ευρω
ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΙΑ
Ενώ το εργο το ανελαβε τεχνικη εταιρεια τη δουλεια την κανουνε εσωτερικα αναλαμβανοντας το ρολο του υπεργολαβου γνωστα ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ που λυμαινονται τον ΗΛΠΑΠ πολλα χρονια.Καθημερινα στην οδο Πειραιως αυτοκινητα του ΗΛΠΑΠ δουλευουνε ,ΕΞΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ την ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ φυσικα με το ΑΖΗΜΙΩΤΟ για τους υμετερους.
Οι υπευθυνοι επιβλεψης του εργου από την πλευρα της εταιρειας Ο.ΣΥ. Α.Ε.. εχουν και την αρμοδιοτητα της ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΙΑΣ αλλιως πως εξηγειται το φαινομενα να εμφανιζονται τρεις και τεσσερις φορες κάθε μερα στο σημειο του εργου υποδυκνυοντας στους εργατες πως ακριβως να κανουν τη δουλεια. Στην ολη υποθεση εμλεκομενος είναι, διευθυντης του πρωην ΗΛΠΑΠ αλλα και άλλοι!........
Τα λεφτα είναι πολλα ΑΡΗ!
Ελπιζουμε στη διερευνηση από τη μερια σας των παραπανω και στη δημοσιευση.
Όσων αφορα το ERP μεσα στην εβδομαδα θα γινει επερωτηση στη βουλη των Ελληνων από βουλευτη και για όλα τα παραπανω ηδη ενημερωθηκε το υπουργειο συγκοινωνιων.
Επειδη όμως στην Ελλάδα ζουμε και ξερουμε πως αν δημοσιοποιηθει κατι δεν το ψαχνουμε για αυτό το στελνουμε και σε εσας.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ
Εργαζομενοι στα ΗΛΠΑΠ.
Εντυπωση και απορια σε ολους τους εργαζομενους προκαλεσε η αποφαση της διοικησης των πρωην ΗΛΠΑΠ (κ Λ. Δ να αναθεσει την συντηρηση 10 αρχικα , τρολλευ σε ιδιωτικη εταιρεια (μονο μια μπορει να κανει αυτή τη δουλεια) απαξιωνοντας το τεχνικο προσωπικο που χρονια τωρα λυνει και δενει όλα τα τρολλευ.
Που τα βρηκε τα λεφτα ο κ. Λ.του περισευουν ;
Αποφαση δευτερη
Αναθεση σε άλλη εταιρεια να αλλαξει εσωτερικα φωτιστικα σε 50 αρχικα και σε όλα αργοτερα τα τρολλευ.Δηλαδη η τεχνικη υπηρεσια του ΗΛΠΑΠ ουτε φωτα δεν μπορει να αλλαξει;
Προφανως όχι βεβαια αλλα αν τα φτιαχναν οι δικοι μας δεν θα υπηρχαν μιζες.
Καθαρισμος των κτιριων και των τρολλευ.ΕΝΑΣ ο υποψηφιος, 800.000 περιπου ο διαγωνισμος εμπλεκομενος πρωην προεδρος συνδικαλιστης και νυν τμηματαρχης για μιζα στην ολη υποθεση
ERP συστημα διαχειρισης, ενώ είναι πιο οικονομικο, οι υπευθυνοι αποφασιζουν να χρησιμοποιησουν άλλο πιο ακριβο και πιο δυσλειτουργικο. Λεπτομερεια: το ERP δεν χρειαζεται ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ για υποστηριξη ενώ το άλλο ΤΟΝ ΑΠΑΙΤΕΙ. Η μιζα και εδώ είναι η κινητηριος δυναμη για την αποφαση.
Καραμπινατο σκανδαλο ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΙΑΣ.
ΕΡΓΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ στην οδο Πειραιως κοστολογησης περιπου 5.000.000 ευρω
ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΙΑ
Ενώ το εργο το ανελαβε τεχνικη εταιρεια τη δουλεια την κανουνε εσωτερικα αναλαμβανοντας το ρολο του υπεργολαβου γνωστα ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ που λυμαινονται τον ΗΛΠΑΠ πολλα χρονια.Καθημερινα στην οδο Πειραιως αυτοκινητα του ΗΛΠΑΠ δουλευουνε ,ΕΞΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ την ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ φυσικα με το ΑΖΗΜΙΩΤΟ για τους υμετερους.
Οι υπευθυνοι επιβλεψης του εργου από την πλευρα της εταιρειας Ο.ΣΥ. Α.Ε.. εχουν και την αρμοδιοτητα της ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΙΑΣ αλλιως πως εξηγειται το φαινομενα να εμφανιζονται τρεις και τεσσερις φορες κάθε μερα στο σημειο του εργου υποδυκνυοντας στους εργατες πως ακριβως να κανουν τη δουλεια. Στην ολη υποθεση εμλεκομενος είναι, διευθυντης του πρωην ΗΛΠΑΠ αλλα και άλλοι!........
Τα λεφτα είναι πολλα ΑΡΗ!
Ελπιζουμε στη διερευνηση από τη μερια σας των παραπανω και στη δημοσιευση.
Όσων αφορα το ERP μεσα στην εβδομαδα θα γινει επερωτηση στη βουλη των Ελληνων από βουλευτη και για όλα τα παραπανω ηδη ενημερωθηκε το υπουργειο συγκοινωνιων.
Επειδη όμως στην Ελλάδα ζουμε και ξερουμε πως αν δημοσιοποιηθει κατι δεν το ψαχνουμε για αυτό το στελνουμε και σε εσας.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ
Εργαζομενοι στα ΗΛΠΑΠ.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)