Πέμπτη 17 Μαΐου 2018

Συνάντηση της ηγεσίας του ΟΑΣΑ, με τον δήμαρχο Ελευσίνας


Ο Πρόεδρος του ΔΣ του ΟΑΣΑ Τάσος Ταστάνης και ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ Ιωάννης Σκουμπούρης, συναντήθηκαν στα γραφεία του Οργανισμού με τον Δήμαρχο Ελευσίνας Γιώργο Τσουκαλά ο οποίος συνοδευόταν από τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Ελευσίνας Αθανάσιο Κριεκούκη, τον Πρόεδρο του ΕΚΕΔΑ Ευάγγελο Λίγγο, τον Αντιδήμαρχο Γρηγόρη Κοροπούλη και τον Περιφερειακό σύμβουλο Αττικής Ταξιάρχη Φαρμάκη.


Κατά τη διάρκεια της συνάντησης που έγινε σε καλό και εποικοδομητικό κλίμα, συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων της περιοχής από τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες.

Από την πλευρά της Διοίκησης του ΟΑΣΑ επισημάνθηκε ότι οι τελευταίες παρεμβάσεις των δρομολογίων που έγιναν αποσκοπούν στη βελτίωση της αξιοπιστίας εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου, δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στη λειτουργία τροφοδοτικών γραμμών σε σταθμούς Μέσων σταθερής τροχιάς με ικανοποιητικές συχνότητες και επιτυγχάνουν τη διαλειτουργικότητα μεταξύ των διαφορετικών μέσων.


Με τις παρεμβάσεις αυτές ο συνολικός χρόνος μετακίνησης των κατοίκων της Ελευσίνας προς και από το Κέντρο της Αθήνας, με τη χρήση της νέας γραμμής 876 και της γραμμής 3 μετρό είναι μικρότερος σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο μετακίνησης, είτε μέσω της γραμμής Α16, είτε μέσω της προηγούμενης μορφής της γραμμής 876.

Κατά τη συνάντηση η Διοίκηση του ΟΑΣΑ διαβεβαίωσε ότι θα εξετάσει με θετική διάθεση όλα τα αιτήματα και τις προτάσεις του Δήμου Ελευσίνας που θα του αποσταλούν, δρομολογώντας λύσεις που θα βελτιώνουν το συγκοινωνιακό έργο και θα συμβαδίζουν με τις ανάγκες των κατοίκων της περιοχής για καλύτερη μετακίνηση.


Επίσης συμφωνήθηκε η συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών να συνεχιστεί και με νέα συνάντηση που θα γίνει σε σύντομο χρονικό διάστημα.


ΠΗΓΗ

Οι μπάρες στο μετρό αύξησαν τις εισπράξεις


Πάνω από 800 χιλιάδες ευρώ έφθασαν την Τρίτη οι εισπράξεις από εισιτήρια στους 13 σταθμούς του μετρό που έκλεισαν όλες οι πύλες εισόδου και εξόδου.

Να σημειωθεί ότι πριν κλείσουν οι μπάρες, οι εισπράξεις από εισιτήρια στο σύνολο των σταθμών του μετρό διαμορφώνονταν κατά μέσο σε 500 χιλιάδες ευρώ την ημέρα.

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, με βάση αυτό το ενθαρρυντικό στοιχείο, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και οι αρμόδιοι του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών αποφάσισαν την επιτάχυνση στην εφαρμογή των ηλεκτρονικών συστημάτων.

ΠΗΓΗ

Τετάρτη 16 Μαΐου 2018

Υπερταμείο: Ευχή ή κατάρα για τις συγκοινωνίες της Αθήνας;



Η ανάληψη του ελέγχου των συγκοινωνιακών ΔΕΚΟ από την Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε, το λεγόμενο “Υπερταμείο Αποκρατικοποιήσεων”, έχει προκαλέσει αντιδράσεις και αναμένεται να συνεχίσει να αποτελεί βασική «αιτία πολέμου» μεταξύ των συνδικαλιστών και της κυβέρνησης. Ενδεικτική είναι η ανακοίνωση του ΣΕΛΜΑ για την χτεσινή 24ωρη απεργία στο Μετρό, μέσα στην οποία γίνεται λόγος για «διάλυση και ξεπούλημα των συγκοινωνιών που προωθεί το Υπερταμείο».

Αν και ο όρος «Υπερταμείο Ιδιωτικοποιήσεων» κυριαρχεί στον τύπο, η πραγματοποίηση ιδιωτικοποιήσεων δεν είναι επισήμως ο σκοπός λειτουργίας του Υπερταμείου (το ρόλο αυτό έχει αναλάβει το ΤΑΙΠΕΔ, που αποτελεί θυγατρική εταιρεία της Ε.Ε.ΣΥ.Π.) Σύμφωνα με τον ιδρυτικό νόμο της Ε.Ε.ΣΥ.Π. (ν. 4389/2016):

Κυριακή 13 Μαΐου 2018

Δέκα λεωφορεία το μήνα σπάνε οι «μπαχαλάκηδες» στην Αθήνα



Το αποτέλεσμα της ανεξέλεγκτης δράσης των "μπαχαλάκηδων" τα τελευταία τρία χρόνια καταγράφει έγγραφο των Οδικών Συγκοινωνιών ΑΕ (Ο.ΣΥ) σύμφωνα με το οποίο ομάδες που κινούνται στον αντιεξουσιαστικό χώρο καταστρέφουν περίπου 10 λεωφορεία κάθε μήνα.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με στοιχεία της ΟΣΥ που διαβίβασε στην Βουλή το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών από τον Ιανουάριο 2015 έως τον Μάρτιο του 2018 έχουν καταγραφεί συνολικά 374 περιπτώσεις ζημιών - βανδαλισμών - καταστροφών οι οποίες αφορούν δρομολογημένα λεωφορεία και τρόλλεϋ της εταιρείας.

Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Επαναλειτουργεί η λεωφορειακή γραμμή Χ80 Πειραιάς – Ακρόπολη – Σύνταγμα



Από την Πέμπτη 10 Μαΐου 2018 επαναλειτουργεί για τη φετινή θερινή περίοδο η λεωφορειακή γραμμή Χ80 Πειραιάς – Ακρόπολη – Σύνταγμα Express.

Η γραμμή express συνδέει τον τερματικό σταθμό κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι του Πειραιά (Ακτή Ξαβερίου και Ακτή Μιαούλη), με την Ακρόπολη, το κέντρο της Αθήνας και την πλατεία Συντάγματος. Όπως και πέρυσι, η γραμμή θα εξυπηρετεί επίσης και τοΚέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Σε περίπου 60 λεπτά απόσταση η γραμμή καλύπτει απόσταση 27,5 χιλιομέτρων, αποτελούμενη από μια αλληλουχία 17 στάσεων στις δύο εξόδους του τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στον ΟΛΠ, στο κέντρο του Πειραιά, στο σταθμό μετρό «Συγγρού-Φιξ», στην Ακρόπολη και στο Σύνταγμα, με ξεχωριστά σημεία επιβίβασης – αποβίβασης επιβατών.

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ο ΟΣΕ ευθύνεται για την κακή εξυπηρέτηση των ΑΜΕΑ στους σταθμούς



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με αφορμή περιστατικό με συμπολίτη μας που επέβαινε σε αναπηρικό αμαξίδιο στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. σημειώνει τα εξής:

Ο επιβάτης προσήλθε στον Σιδηροδρομικό Σταθμό χθες το πρωί στις 7.00 π.μ. για να επιβιβαστεί σε αμαξοστοιχία που είχε προγραμματισμένη αναχώρηση στις 7.04 π.μ.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. για την καλύτερη διευκόλυνση των πελατών μας με κινητικά προβλήματα έχει δημοσιοποιήσει και ενημερώσει το επιβατικό κοινό ότι είναι απαραίτητη η επικοινωνία με την εταιρεία 48 ώρες πριν από το δρομολόγιο. Η διαδικασία αυτή είναι γνωστή στους ανθρώπους και στις συλλογικότητες που τους εκπροσωπούν, ώστε να έχουν την ιδιαίτερη φροντίδα που χρειάζεται για να μπορούν να ταξιδέψουν άνετα.

Ο λόγος για την ύπαρξη της διαδικασίας επικοινωνίας είναι ότι χρειάζεται πρόσθετο προσωπικό και εξοπλισμός, ώστε να μπορούν να αντιμετωπιστούν με ασφάλεια τα αμαξίδια και οι επιβάτες.

Παρόλο που ο συγκεκριμένος επιβάτης δεν ακολούθησε τη ανωτέρω διαδικασία για να εξυπηρετηθεί σωστά, τα στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ήταν έτοιμα σήμερα να τον εξυπηρετήσουν να ταξιδέψει κανονικά με όλους τους κανόνες ασφάλειας. Επίσης, ο εν λόγω επιβάτης, αρνήθηκε να χρησιμοποιήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. δικό της ελαφρύτερο αμαξίδιο προκειμένου να διευκολυνθεί η επιβίβασή του στο τρένο.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ουδέποτε αρνήθηκε να εξυπηρετήσει επιβάτη της, πολλώ δε μάλλον επιβάτη ΑμεΑ και ειλικρινά λυπάται για την ταλαιπωρία που υπέστη.

Πέραν του συγκεκριμένου γεγονότος, η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει δρομολογήσει από τα μέσα του 2017 όλες τις απαιτούμενες ενέργειες προς τον ΟΣΕ -ο οποίος έχει και την ευθύνη για τη λειτουργία των Σιδηροδρομικών Σταθμών- ώστε να υπάρξει η προμήθεια των ειδικών ανυψωτικών μηχανημάτων, που απαιτούνται για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών που έχουν ειδικές ανάγκες. Ο ΟΣΕ μέχρι σήμερα δεν έχει παραδώσει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ τέτοιο ανυψωτικό μηχάνημα.

Επιπλέον ανακοίνωση:

Ο κύριος Κωνσταντής αποβιβάστηκε στο σταθμό Λαρίσης με τη βοήθεια του προσωπικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δεχόμενος αυτήν τη φορά τη χρήση του ελαφρότερου αμαξιδίου, που διαθέτει η εταιρία.

Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας το δικό του ηλεκτροκίνητο αμαξίδιο, μεταφέρθηκε με συνοδεία και μέριμνα του προσωπικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο σταθμό του ΜΕΤΡΟ και συνέχισε το ταξίδι του, αφού ευχαρίστησε το προσωπικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη βοήθεια που του παρείχαν.

Δευτέρα 30 Απριλίου 2018

Μπάχαλο ηλεκτρονικού εισιτηρίου: Επιβάτες αναγκάζονται να πληρώσουν για να λύσουν προβλήματα του ΟΑΣΑ



Τέλος δεν έχει η ταλαιπωρία πολλών επιβατών κατά τη διάρκεια της μετάβασης στο ηλεκτρονικό εισιτήριο. Ενώ ο ΟΑΣΑ από την πλευρά του δεν παραδέχεται την αποδεδειγμένη ύπαρξη προβλημάτων και δεν βοηθά τους επιβάτες, υπάρχουν ελεγκτές και εκδότες εισιτηρίων που προτρέπουν τους επιβάτες να πληρώσουν προκειμένου να βρουν λύση στο πρόβλημά τους.

Οι ιστορίες που μας έχουν αναφέρει αναγνώστες είναι χαρακτηριστικές. Άνεργη αναγνώστρια που ενώ έχει κάνει online αίτηση για έκδοση προσωποποιημένης κάρτας από τον περασμένο Ιανουάριο, δεν την έχει λάβει ακόμα έπεσε πάνω σε έλεγχο εισιτηρίων στο Μετρό. Ο ελεγκτής παρόλο που είδε την βεβαίωση του ΟΑΕΔ της είπε πως κανονικά θα έπρεπε να της κόψει πρόστιμο και την προέτρεψε να απευθυνθεί άμεσα σε εκδοτήριο για την έκδοση κάρτας. Παρόλο που του εξήγησε πως αίτηση έχει γίνει αλλά η κάρτα δεν έχει ακόμα εκδοθεί, εκείνος δήλωσε άγνοια και επέμεινε πως πρέπει να βγάλει κάρτα σε εκδοτήριο.

Στη συνέχεια, η αναγνώστρια απευθύνθηκε σε εκδοτήριο όπου ο υπάλληλος την ενημέρωσε πως έχει καταχωρηθεί η αίτησή της (από τον Ιανουάριο) αλλά δεν γνωρίζει πότε η κάρτα θα εκδοθεί και θα αποσταλεί. Μόνος τρόπος να εκδοθεί σε εκδοτήριο θα ήταν η ακύρωση της έκδοσης και η επανέκδοση της κάρτας, με επιπλέον χρέωση 2 ευρώ. Η αναγνώστρια δεν δέχτηκε να προχωρήσει αλλά όπως μας είπε, αν κλείσουν όλες οι μπάρες (όπως ανακοίνωσε πριν από δύο βδομάδες ο ΟΑΣΑ) δεν θα έχει άλλη επιλογή.

Σε ανάλογα διλήμματα έχουν βρεθεί και άλλοι αναγνώστες μας εξαιτίας προβλημάτων με το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Σε αρκετές περιπτώσεις έχουν εκδοθεί ελαττωματικές κάρτες που δεν φορτίζονται σωστά ή δεν επικυρώνονται. Αν και ο ΟΑΣΑ σε αυτή την περίπτωση συμβουλεύει τους επιβάτες να απευθύνονται στα γραφεία της εταιρίας (φυσικά σε μέρες και ώρες δημόσιων υπηρεσιών), πολλοί εκδότες εισιτηρίων δηλώνουν άγνοια και λένε στους επιβάτες να προσπαθήσουν ξανά ή να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με τον ΟΑΣΑ. Άλλοι όμως, και πάλι σύμφωνα με όσα μας έχουν πει αναγνώστες, προτρέπουν στους επιβάτες (“για να ξεμπερδεύουν”) να ζητήσουν ακύρωση και επανέκδοση της κάρτας, φυσικά με χρέωση, αν και οι επιβάτες δεν φέρουν ευθύνη για το πρόβλημα.

Σε όλα τα περιστατικά για τα οποία μάθαμε, οι επιβάτες ήταν ενημερωμένοι (σίγουρα περισσότερο από τους υπαλλήλους στις συγκοινωνίες) και δεν προχώρησαν στην επανέκδοση καρτών με δικά τους έξοδα. Δεν θα ήταν εξωφρενικό να υποθέσουμε πως άλλοι επιβάτες πείστηκαν και πλήρωσαν προκειμένου να διορθωθεί ένα πρόβλημα ή παράλειψη του ΟΑΣΑ.

Και πάλι στην επιφάνεια βγαίνει η ελλιπής εκπαίδευση των εργαζομένων στις συγκοινωνίες αλλά και η έλλειψη οργάνωσης και αποτελεσματικής επικοινωνίας με το επιβατικό κοινό από την πλευρά του ΟΑΣΑ. Με υπαλλήλους που παραπληροφορούν επιβάτες σχετικά με το ηλεκτρονικό εισιτήριο εδώ και μήνες και επιβάτες που δεν έχουν που να απευθυνθούν για να βρουν λύση στα προβλήματά τους. Και η περιπέτεια της μετάβασης στο ηλεκτρονικό εισιτήριο συνεχίζεται…

Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

Προβληματική η συγκοινωνιακή σύνδεση με τα ΚΤΕΛ Κηφισού



Χωρίς συγκοινωνιακή σύνδεση με το σταθμό Μετρό του Ελαιώνα παραμένει ο σταθμός των ΚΤΕΛ στον Κηφισό. Ένδεκα ολόκληρα χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του σταθμού της γραμμής 3, ο ΟΑΣΑ δεν έχει ακόμα δρομολογήσει καμία λεωφορειακή γραμμή για τη σύνδεσή του με τον σταθμό των ΚΤΕΛ που βρίσκεται σε απόσταση μικρότερη των δύο χιλιομέτρων.


Εδώ και χρόνια συγκεκριμένες εταιρείες ΚΤΕΛ έχουν αποφασίσει να κάνουν μία παράκαμψη στη διαδρομή κάποιων δρομολογίων ώστε να αποβιβάζουν όσους επιβάτες θέλουν να χρησιμοποιήσουν το Μετρό στο σταθμό του Ελαιώνα, πριν την άφιξή τους στο σταθμό του Κηφισού. Άλλες εταιρείες όμως φτάνουν κατευθείαν στον Κηφισό με αποτέλεσμα η μόνη λύση να είναι το ταξί ή λεωφορειακή γραμμή 051 με κατεύθυνση την Ομόνοια. Μία διαδρομή άνω των 7 χιλιομέτρων που διαρκεί συνήθως πάνω από 15 λεπτά.

Δείτε επίσης: Σταθμοί ΚΤΕΛ Κηφισού και Λιοσίων, ΚΤΕΛ Αττικής

Δευτέρα 23 Απριλίου 2018

Σταθμός Προαστιακού στο Ζεφύρι: Εγκαινιάστηκε πριν 9 μήνες αλλά παραμένει κλειστός



Ήταν Τετάρτη 2 Αυγούστου του 2017 όταν εγκαινιάστηκε από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών ο νέος σταθμός του Προαστιακού στο Ζεφύρι. Φτάνοντας στο σταθμό με ειδικό δρομολόγιο «υπουργικής» αμαξοστοιχίας, τον υπουργό υποδέχθηκε ο δήμαρχος Φυλής και τον φίλεψε με λουλούδια και άλλα τοπικά προϊόντα. Αφού έκαναν δηλώσεις και έβγαλαν φωτογραφίες, οι δύο άντρες και οι λοιποί παρατρεχάμενοι αποχώρησαν από το σταθμό.

Από τη μέρα εκείνη κανένας επιβάτης δεν έχει χρησιμοποιήσει το σταθμό.

Μπάχαλο ηλεκτρονικού εισιτηρίου: Ο ΟΑΣΑ κρύβει τα προβλήματα κάτω απ’ το χαλί



Με ανακοίνωσή του την περασμένη Τρίτη ο ΟΑΣΑ ενημέρωσε το επιβατικό κοινό πως σύντομα θα ξεκινήσει και το κλείσιμο των πυλών ΑΜΕΑ στους σταθμούς του Μετρό. Των πυλών του ηλεκτρονικού εισιτηρίου δηλαδή που παραμένουν ανοικτές σε όλους τους σταθμούς προκειμένου να μετακινούνται όσοι δικαιούχοι δωρεάν μετακίνησης δεν έχουν ακόμα προσωποποιημένες κάρτες.


Η εγκυρότητα των χρονοδιαγραμμάτων του ΟΑΣΑ φυσικά είναι τεσταρισμένη. Είναι γνωστό πως οι περισσότερες ανακοινώσεις σχετικά με το ηλεκτρονικό εισιτήριο βγαίνουν προκειμένου ο οργανισμός να απαντήσει σε δημοσιεύματα του τύπου και όχι για να ενημερώσει τους επιβάτες. Τον περασμένο Νοέμβριο άλλωστε ο ΟΑΣΑ ενημέρωνε πως όλες οι πύλες θα έχουν κλείσει ως το τέλος του 2017. Το τι έγινε τελικά, το βλέπουμε.

Δευτέρα 16 Απριλίου 2018

Βαριά χρηματικά πρόστιμα σε δήμους εάν δεν οριοθετήσουν πιάτσες ταξί


Τέθηκε σε εφαρμογή η ρύθμιση του “νέου νόμου Σπίρτζη”, που αφορά το ν. 4530/2018 με το πλήθος αυτοδιοικητικών διατάξεων (όπως την απαλλαγή επιπλέον παραχωρησιούχων από δημοτικά τέλη, τη μείωση δημοτικών τελών για χώρους της Αττικό Μετρό, τη νέα αρμοδιότητα άνευ πόρων προς ΟΤΑ Α’ & Β’ βαθμού κ.ο.κ.).

Μάλιστα εκδόθηκε και η πρώτη Εγκύκλιος από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών, υπό τον τίτλο “Κοινοποίηση αποσπάσματος ν.4530/2018”.

Αφορά ειδικά το άρθρο 17 του νέου νόμου, που προβλέπει πρόστιμα χιλιάδων ευρώ σε Δήμους εφόσον δεν προβούν εντός προθεσμίας στην εφαρμογή του.

Η Εγκύκλιος απευθύνεται, μεταξύ άλλων, στην ΚΕΔΕ,προκειμένου να ενημερώσει όλους τους αρμόδιους Δήμους της Χώρας, αλλά και στο Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών του εν λόγω Υπουργείου.

Είναι έτοιμο το ηλεκτρονικό εισιτήριο του ΟΑΣΑ για την τουριστική περίοδο;



Όπως κάθε χρόνο, από το Πάσχα ξεκινάει σιγά σιγά η τουριστική περίοδος για τη χώρα μας. Φέτος οι τουρίστες που θα έρθουν στην Αθήνα έχουν να αντιμετωπίσουν μία καινούρια πραγματικότητα: το ηλεκτρονικό εισιτήριο στις δημόσιες συγκοινωνίες. Κατά πόσον όμως είναι έτοιμος ο ΟΑΣΑ για την άνετη και χωρίς προβλήματα εξυπηρέτηση των τουριστών, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων θα είναι αλλοδαποί;

Μία ανασκόπηση της κατάστασης που επικρατεί δείχνει πως οι τουρίστες είναι πιθανό να αντιμετωπίσουν ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα από αυτά που αντιμετώπισαν και συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν οι μόνιμοι κάτοικοι της Αθήνας. Τρία είναι τα κυριότερα προβλήματα:
Ενημέρωση για το ηλεκτρονικό εισιτήριο

Δευτέρα 9 Απριλίου 2018

Άλλο ένα λεωφορείο του ΟΑΣΑ πήρε φωτιά εν κινήσει



Λεωφορείο της γραμμής Express Χ96 Πειραιάς – Αεροδρόμιο έπιασε φωτιά το Μ. Σάββατο 7 Απριλίου για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία ενώ κινούταν στη λεωφόρο Ποσειδώνος στη λεωφόρο Ποσειδώνος και σε αυτό επέβαιναν 40 επιβάτες.


Στο ύψος της 2ης στάσης Ελληνικού ο οδηγός ακινητοποίησε το λεωφορείο λόγω μηχανικής βλάβης και στη συνέχεια αντελήφθη την πυρκαγιά.

Στο σημείο έσπευσαν 3 οχήματα της Πυροσβεστικής με 9 πυροσβέστες. Ο οδηγός αρχικά προσπάθησε να περιορίσει την φωτιά μόνος του και ευτυχώς κατάφερε να απομακρύνει τους επιβάτες από το όχημα πριν την εξάπλωση της φωτιάς.

Το λεωφορείο κατεστράφη ολοσχερώς.

Πέμπτη 5 Απριλίου 2018

Διαγωνισμός φωτογραφίας ΣΤΑΣΥ – Atenistas




Contrast:Athens, η Αθήνα των αντιθέσεων είναι το θέμα του νέου διαγωνισμού φωτογραφίας που ξεκινάει η ΣΤΑΣΥ σε συνεργασία με τους Atenistas. Οι συμμετέχοντες καλούνται να στείλουν μία φωτογραφία ως και τις 31 Μαΐου 2018. 80 φωτογραφίες που θα επιλεγούν από την κριτική επιτροπή θα εκτεθούν στο Σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα τον Ιούνιο για δύο εβδομάδες.


3 φωτογραφίες θα λάβουν τα 3 πρώτα βραβεία (3 κάρτες απεριορίστων διαδρομών Συγκοινωνιών Αθηνών) [προφανώς εννοούν κάρτες Ath.ena Card αγνώστου διάρκειας αφού οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών έχουν καταργηθεί από πέρυσι] μετά από επιλογή της κριτικής επιτροπής. Ακόμη, μετά από ψηφοφορία στον χώρο της έκθεσης το κοινό θα έχει την ευκαιρία να αναδείξει την αγαπημένη του φωτό, η οποία θα λάβει το βραβείο κοινού.


Αθήνα, μια πόλη τεσσάρων εκατομμυρίων, μια μητρόπολη με όλες τις αντιφάσεις που φέρνουν οι μικρόκοσμοί της, μια πόλη σε διαρκή κίνηση που αλλάζει, που το παλιό και το νέο, το όμορφο με το άσχημο, το κλασικό και το μοντέρνο, το φροντισμένο και το παραμελημένο, το έντονο και το γαλήνιο, το φωτεινό και το σκοτεινό, και άλλοι άπειροι συνδυασμοί αντιθέσεων συνυπάρχουν. Αυτό το προφίλ μιας ενδιαφέρουσας πόλης αποτελεί το ζητούμενο του διαγωνισμού φωτογραφίας Contrast:Athens, η Αθήνα των αντιθέσεων

Περισσότερες πληροφορίες και όροι συμμετοχής

Διαγωνισμός φωτογραφίες με συνεργασία ΣΤΑΣΥ – Atenistas είχε πραγματοποιηθεί και πριν από δύο χρόνια.

Σάββατο 17 Μαρτίου 2018

Ως τον Ιούνιο η μετεγκατάσταση του Α/Σ Ελληνικού, της ΟΣΥ


Ως τον Ιούνιο του 2018 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η μετεγκατάσταση του αμαξοστασίου στο Ελληνικό προκειμένου η έκταση να παραδοθεί στον επενδυτή, σύμφωνα με έγγραφο της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Περιουσίας του Υπουργείου Οικονομικών.                                          Η μεταφορά του αμαξοστασίου της ΟΣΥ στο Ελληνικού είναι μία από τις βασικές εκκρεμότητες που απομένουν προκειμένου να ξεκινήσουν οι εργασίες της επένδυσης στο χώρο του παλιού Αεροδρομίου. Παρόλο που η εκκρεμότητα είναι γνωστή εδώ και δύο περίπου χρόνια, καμία απόφαση δεν έχει ληφθεί ακόμα αλλά ούτε και έχει ανακοινωθεί κάποιο χρονοδιάγραμμα.

Παρασκευή 16 Μαρτίου 2018

Πέρασε το νομοσχέδιο για τις υπηρεσίες μεσολάβησης taxi



Νέος Κ.Ο.Κ με μικρότερα πρόστιμα αλλά χωρίς εκπτώσεις. Ολοκληρώθηκε η συζήτησή του στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου

«Πέρασε» από την Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών για τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, που όμως είχε ως «καυτό» σημείο του το πλαίσιο λειτουργίας των εταιριών διαμεσολάβησης όπως η Uber και η Beat.

ΣΑΤΑ: Καταδικάστηκαν για υποκλοπή έργου και για πρώτη φορά στην Ελλάδα οδηγοί της Uber



Καταδικάστηκαν οι δύο πρώτοι οδηγοί της Uber, που συνελήφθησαν πριν από 15 ημέρες, για υποκλοπή μεταφορικού έργου, σύμφωνα με στελέχη του ΣΑΤΑ.

Το δικαστήριο, σύμφωνα με τα ίδια στελέχη, κατέληξε στην ετυμηγορία της παράνομης μεταφοράς κατ’ επάγγελμα και κατ’ εξακολούθηση και επέβαλλε στους κατηγορούμενους ποινή φυλάκισης τεσσάρων και έξι μηνών αντίστοιχα για άμεση συνέργεια σε υποκλοπή μεταφορικού έργου.

Οι επόμενες υποθέσεις δικάζονται την προσεχή Δευτέρα και Τρίτη. Την επόμενη εβδομάδα, το ΣΑΤΑ θα υποβάλλει μηνυτήρια αναφορά στις εταιρείες που εργάζονται οι καταδικασθέντες και θα ζητά την ποινική τους δίωξη με την κατηγορία της υποκλοπής έργου κατ’ επάγγελμα και κατ΄ εξακολούθηση.

«Το σημαντικό είναι ότι για πρώτη φορά υπόθεση που αφορά την δράση της Uber δικάζεται και καταδικάζεται από ελληνικό δικαστήριο. Εκκρεμούν από το 2015 πάμπολλες υποθέσεις για τις οποίες περιμένουμε ότι κάποια στιγμή θα εκδικαστούν», υποστηρίζουν τα στελέχη του ΣΑΤΑ.

Χάος με τις κάρτες Athenacard για την δωρεάν μετακίνηση - Σε υστερία οι υπάλληλοι του μετρό


Στα όρια τους έχουν φτάσει οι υπάλληλοι του μετρό στα εκδοτήρια με τις κάρτες Athenacard για την δωρεάν μετακίνηση ανέργων και ΑμεΑ. Δεν είναι όμως μόνο οι υπάλληλοι που έχουν φτάσει στα όρια της νευρικής κρίσης.


Οι ενδιαφερόμενοι ταλαιπωρούνται ώρες στις ουρές των εκδοτηρίων ενώ ακόμη η φόρτωση των καρτών δεν έχει ενεργοποιηθεί και παράλληλα δεν είναι λίγα τα περιστατικά με πολίτες να «ψάχνουν» τα pin τους.

«Μάχες» εργολάβων και συμβούλων για τη νέα γραμμή του Μετρό


Ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η «μάχη» των εργολάβων για το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό Αθήνας, στις 16 Απριλίου θα έχουμε τη «μάχη» των συμβούλων.

Τότε θα κατατεθούν οι προσφορές για τον σύμβουλο της Αττικό Μετρό στο συγκεκριμένο έργο, ύψους 1,45 δισ. ευρώ, χωρίς τον ΦΠΑ. Η κόντρα των υποψήφιων εργολάβων έχει λάβει και τη μορφή προσφυγών στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ).

Υπενθυμίζουμε πως προσφορές στο πρώτο στάδιο του διαγωνισμού είχαν καταθέσει τέσσερις κοινοπραξίες(ΤΕΡΝΑ - Vinci - Siemens, J+P Άβαξ - Ghella - Alstom Transport, Άκτωρ - Ansaldo - Hitachi Rail Italy και FCC - Archirodon - Mυτιληναίος), με τη μία να έχει τεθεί εκτός παιχνιδιού με απόφαση της Αττικό Μετρό.

Οι προσφυγές θα δείξουν...

ΠΗΓΗ

Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

Στα λεωφορεία του κέντρου δεν ανεβαίνει ούτε ένας ελεγκτής - Τι αποκαλύπτουν πηγές από την Ο.ΣΥ


Η 15η Νοεμβρίου ήταν η τελευταία ημέρα που έγιναν δεκτά τα παλιά εισιτήρια στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αλλά, τέσσερις μήνες μετά, κανένας δεν ελέγχει τους επιβάτες των λεωφορείων του Κέντρου, για το αν ακυρώνουν τα νέα, ηλεκτρονικά εισιτήρια.
Όπως αποκάλυψαν διοικητικές πηγές από τις Οδικές Συγκοινωνίες (Ο.ΣΥ) στο LIFO.gr, οι μοναδικές γραμμές στις οποίες γίνονται έλεγχοι - από μόλις 15 ελεγκτές - είναι στα λεωφορεία Χ93, Χ95, Χ96, Χ97, με τελικό προορισμό το αεροδρόμιο.
Τι απαντά ο ΟΑΣΑ
Σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον ΟΑΣΑ, η επίσημη απάντηση που λάβαμε ήταν πως «γίνονται έλεγχοι σε όλο το δίκτυο που θα εντατικοποιηθούν με την πρόσληψη επιπλέον 160 ελεγκτών κομίστρου».
Η διάψευση της διάψευσης