Χωρίς συγκοινωνιακή σύνδεση με το σταθμό Μετρό του Ελαιώνα παραμένει ο σταθμός των ΚΤΕΛ στον Κηφισό. Ένδεκα ολόκληρα χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του σταθμού της γραμμής 3, ο ΟΑΣΑ δεν έχει ακόμα δρομολογήσει καμία λεωφορειακή γραμμή για τη σύνδεσή του με τον σταθμό των ΚΤΕΛ που βρίσκεται σε απόσταση μικρότερη των δύο χιλιομέτρων.
Εδώ και χρόνια συγκεκριμένες εταιρείες ΚΤΕΛ έχουν αποφασίσει να κάνουν μία παράκαμψη στη διαδρομή κάποιων δρομολογίων ώστε να αποβιβάζουν όσους επιβάτες θέλουν να χρησιμοποιήσουν το Μετρό στο σταθμό του Ελαιώνα, πριν την άφιξή τους στο σταθμό του Κηφισού. Άλλες εταιρείες όμως φτάνουν κατευθείαν στον Κηφισό με αποτέλεσμα η μόνη λύση να είναι το ταξί ή λεωφορειακή γραμμή 051 με κατεύθυνση την Ομόνοια. Μία διαδρομή άνω των 7 χιλιομέτρων που διαρκεί συνήθως πάνω από 15 λεπτά.
Δείτε επίσης: Σταθμοί ΚΤΕΛ Κηφισού και Λιοσίων, ΚΤΕΛ Αττικής
Πρόκειται για μία κλασική περίπτωση μη προσαρμογής λεωφορειακής γραμμής μετά το άνοιγμα νέων σταθμών του Μετρό. Αν και τα τελευταία χρόνια επαναλαμβάνεται συνεχώς πως οι λεωφορειακές γραμμές πρέπει να λειτουργούν ως τροφοδοτικές των μέσων σταθερής τροχιάς, οποιεσδήποτε αλλαγές είναι αποσπασματικές. Επίσης, ο ΟΑΣΑ συχνά ξεχνά να προσαρμόσει τις λεωφορειακές γραμμές όταν παραδίδονται νέες επεκτάσεις του Μετρό. Για παράδειγμα, γραμμές από τα δυτικά προάστια καταλήγουν μέχρι και σήμερα στο σταθμό του Αγίου Αντωνίου αν και εδώ και 5 χρόνια βρίσκονται σε λειτουργία οι σταθμοί Περιστέρι και Ανθούπολη. Άλλο παράδειγμα είναι λεωφορειακές γραμμές από τη δυτική Αθήνα που καταλήγουν στο κέντρο της πόλης αν και εδώ και πολλά χρόνια λειτουργούν σταθμοί του Μετρό σε Αιγάλεω και Αγία Μαρίνα.
Στην περίπτωση του ΚΤΕΛ Κηφισού, ο ΟΑΣΑ πρέπει, ακόμα και κατόπιν εορτής, να δημιουργήσει μία λεωφορειακή γραμμή για τη σύνδεσή του με τον κοντινότερο σταθμό του Μετρό, το σταθμό του Ελαιώνα. Η έλλειψη οχημάτων δεν αποτελεί δικαιολογία αφού θα μπορούσαν να αποσπαστούν 2 ή 3 λεωφορεία από τη γραμμή 051. Η δε γραμμή 051 μπορεί να συνεχίσει να συνδέει την περιοχή της Ακαδημίας Πλάτωνος με το κέντρο, ακόμα και μέσω συγχώνευσης με κάποια άλλη γραμμή που εξυπηρετεί περιοχές του δήμου Αθήνας, κάτι που θα είχε ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση οχημάτων παράλληλα με τη βελτίωση της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου