Νέος Κ.Ο.Κ με μικρότερα πρόστιμα αλλά χωρίς εκπτώσεις. Ολοκληρώθηκε η συζήτησή του στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου
«Πέρασε» από την Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών για τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, που όμως είχε ως «καυτό» σημείο του το πλαίσιο λειτουργίας των εταιριών διαμεσολάβησης όπως η Uber και η Beat.
Το νομοθέτημα έχει την θετική ψήφο των δύο κυβερνητικών κομμάτνω ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ και το «παρών» του ΚΚΕ ενώ την στάση τους θα καθορίσουν στην Ολομέλεια της Βουλής κατά τη διάρκεια της συζήτησης τα υπόλοιπα κόμματα.
Το νομοσχέδιο έχει την στήριξη του ΣΑΤΑ (σύνδεσμος Ταξί) με τον πρόεδρό του, Θύμιο Λυμπερόπουλο, να δηλώνει κατά τη διάρκεια της ακρόασης φορέων ότι «ο κλάδος μας, οι αυτοαπασχολούμενοι δεν είναι συντεχνία. Συντεχνία και διαπλοκή είναι εκείνοι που μέσα από την καινοτομία δεν κλέβουν μόνο τους επαγγελματίες αλλά και την πατρίδα. Εκείνοι που με πρόφαση την καινοτομία παρερμηνεύουν ακόμη και τη γνώμη του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου».
Σε αντίθετη κατεύθυνση κινήθηκε η θέση του εκπροσώπου της Beat, Νικόλα Δανδράκη, που σημείωσε πως «παρέχουμε υπηρεσίες της κοινωνίας της πληροφορίας που δεν μπορούν να περιορίζονται με βάση την κοινοτική νομοθεσία και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις μπορεί να συμβεί αυτό οι οποίες περιπτώσεις δεν συντρέχουν για τη δική μας αγορά».
Από την πλευρά του ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης άσκησε κριτική στην αντιπολίτευση λέγοντας ότι «οι προηγούμενες κυβερνήσεις έδειξαν απροθυμία να ελέγξουν τις εταιρίες αυτές, δημιουργώντας γκρίζες ζώνες όπου κάποιοι πλούτιζαν σε βάρος του ελληνικού λαού». Το νομοσχέδιο όσον αφορά τον Κ.Ο.Κ προβλέπει χαμηλότερα πρόστιμα, όχι, όμως, έκπτωση για τη σύντομη αποπληρωμή τους.