Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

Όλοι θέλουν το τραίνο για πάντα στη Μεσσηνία.


.

Σε εξέλιξη η συλλογή υπογραφών
Το τραίνο σφύριξε και πάλι με αφορμή το πανηγύρι της Μεσσήνης, μόνο που αυτή τη φορά φαίνεται η πολύ μεγάλη ανταπόκριση του κόσμου και όχι μόνο όσων επιθυμούν να κάνουν τη βόλτα ή τα ψώνια τους.

Πλήθος μαθητών κι εργαζομένων χρησιμοποιούν το τραίνο για τη μετακίνησή τους από και προς Καλαμάτα και μεταξύ όλων των άλλων καλούνται να δηλώσουν την πρόθεσή τους να χρησιμοποιούν το τρένο και μελλοντικά, εάν αυτό δρομολογηθεί σε μόνιμη βάση. Μάλιστα, είναι σε εξέλιξη η συλλογή υπογραφών για την ουσιαστική επανενεργοποίηση του σιδηροδρόμου και όλοι δηλώνουν πως θέλουν το τρένο για πάντα.

  

Συντάκτης: Κέλλυ Δημητρούλια

Λειτουργία των ΜΜΜ την Κυριακή 27/9/2015, λόγω διεξαγωγής Αγώνα Δρόμου και Περιπάτου στο Δήμο Αθήνας


Λόγω της διεξαγωγής του 7ου Αγώνα Δρόμου και Περιπάτου Greece Race for the Cure στο Δήμο Αθήνας και με στόχο την ασφαλή κυκλοφορία των ΜΜΜ και του επιβατικού κοινού, ο ΟΑΣΑ θα προβεί σε προσωρινές τροποποιήσεις της διαδρομής λεωφορειακών γραμμών, γραμμών τρόλλεϋ και τραμ στο κέντρο της πόλης των Αθηνών την Κυριακή 27/9/2015 για το χρονικό διάστημα από 10:00’ έως 13:00’, σταδιακά και ανάλογα των μέτρων της Τροχαίας.                                   Περισσότερες πληροφορίες δίδονται στο πληροφοριακό κέντρο ΟΑΣΑ τηλ. 11 185.

Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

Ο ΟΑΣΑ ζητά αυστηρότερες ποινές για τα παραποιημένα εισιτήρια



Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΑΣΑ εισηγήθηκε στα αρμόδια υπουργεία αλλαγές στον Ποινικό Κώδικα, όπως η εξίσωση του κομίστρου με το γραμματόσημο, προκειμένου να καταστεί κακούργημα η παραποίηση ή παραχάραξη των εισιτηρίων, όπως δηλαδή ισχύει για όλα τα αξιόγραφα του Δημοσίου. 
Ειδικότερα, προωθεί την ένταξη των εισιτηρίων στις πρόνοιες του άρθρου 218, το οποίο ορίζει ότι όποιος «καταρτίζει πλαστά ή νοθεύει επίσημα ένσημα δηλωτικά αξίας, ιδίως ταχυδρομικά ή χαρτόσημα ή άλλα φορόσημα, με σκοπό να τα χρησιμοποιήσει σαν γνήσια» ή «εν γνώσει τα χρησιμοποιεί σαν γνήσια» ή «τα προμηθεύεται γι' αυτόν το σκοπό ή τα προσφέρει στην αγορά ή τα εισάγει σε κυκλοφορία τιμωρείται με κάθειρξη μέχρι δέκα ετών». 
Επίσης, σύμφωνα με το ίδιο άρθρο, όποιος ξαναχρησιμοποιεί αξιόγραφα, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι ενός έτους ή με χρηματική ποινή. 
Ακόμη, ζητείται η αλλαγή του άρθρου 391 που ορίζει ότι «όποιος χρησιμοποιεί μέσο δημόσιας συγκοινωνίας που προορίζεται για κοινή χρήση χωρίς να καταβάλλει το αντίτιμο εισιτηρίου οποιασδήποτε μορφής, τιμωρείται με κράτηση ή με πρόστιμο. Η ποινική δίωξη ασκείται μετά από έγκληση». 

«Βγάζει από πάνω του» την ιδιωτικοποίηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΕΕΣΣΤΥ ο Χρ. Σπίρτζης.



Όπως συνέβη με τα περιφερειακά αεροδρόμια, έτσι θα συμβεί και με τις ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ΕΕΣΣΤΥ.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης αναμένεται να «βγάλει από πάνω» του τις εν λόγω αποκρατικοποιήσεις, δηλώνοντας ότι αρμόδιοι είναι το ΤΑΙΠΕΔ και το υπουργείο Οικονομικών.
Με ενδιαφέρον αναμένονται δυο πράγματα:
-Εάν οριστεί, από τους ΑΝ. ΕΛ., νέος υφυπουργός Υποδομών – Μεταφορών,
-Εάν αυτός λάβει το χαρτοφυλάκιο των Μεταφορών, όπερ και σημαίνει και τον σιδηρόδρομο.
Πάντως, σύμφωνα με παλαιότερες εκτιμήσεις στελεχών του υπ. Μεταφορών, ίσως γίνουν αλλαγές σε – υπό ιδιωτικοποίηση ΔΕΚΟ - , ώστε να γίνει «καλύτερος έλεγχος της τελικής εξέλιξης» των αποκρατικοποιήσεων.
Το ΤΑΙΠΕΔ, τι υποστηρίζει;

Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

Δώστε μας τις οφειλές των 185.931.909 ευ...

 ΟΑΣΑ: Δώστε μας τις οφειλές των 185.931.909 ευ...: Δημόσιο εναντίον ...Δημοσίου!  Η "απερχόμενη" διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (ΟΑΣΑ), αποφάσισε να... ...

ΝΕΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΑΣΑ: Εργαζόμενοι ΟΑΣΘ: Δεν έχουμε ούτε να φάμε ούτε να...

ΝΕΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΑΣΑ: Εργαζόμενοι ΟΑΣΘ: Δεν έχουμε ούτε να φάμε ούτε να...: Η πρώτη επίσχεση εργασίας με τη νέα κυβέρνηση, σε ιδιωτικό μεν οργανισμό, που επιδοτείται ωστόσο από το ελληνικό δημόσιο, είναι γεγονός!.....

ΝΕΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΑΣΑ: «Εκτροχιάστηκαν» τα έσοδα στις αστικές συγκοινωνίε...

ΝΕΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΑΣΑ: «Εκτροχιάστηκαν» τα έσοδα στις αστικές συγκοινωνίε...: Πλαστά εισιτήρια, μεταβίβαση επικυρωμένων εισιτηρίων από επιβάτη σε επιβάτη, επικάλυψη εισιτηρίων με... ενυδατικό χειλιών ή πράσινο σαπούν...

ΝΕΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΑΣΑ: Από τις δωρεάν μετακινήσεις τον Ιούλιο ο ΟΑΣΑ ζημ...

ΝΕΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΑΣΑ: Από τις δωρεάν μετακινήσεις τον Ιούλιο ο ΟΑΣΑ ζημ...: Κατά 9,5 εκατομμύρια ευρώ ζημιώθηκε ο ΟΑΣΑ από τις δωρεάν μετακινήσεις των επιβατών με τα μέσα μεταφοράς τον Ιούλιο μετά την επιβολή των c...

Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

Αυτή είναι ταχύτερη ιστορική ατμήλατος στον κόσμο!!!



Με ταχύτητα 160,9 χλμ. την ώρα το Flying Scotsman ήταν το πρώτο τρένο με ατμομηχανή που έπιανε ταχύτητες ρεκόρ το 1934.

Απίστευτα μεγάλη ταχύτητα για την εποχή της. Η ατμήλατος πραγματοποιούσε δρομολόγια μεταξύ Εδιμβούργου και Λονδίνου.
Λόγω της μεγάλη ταχύτητας που ανέπτυσσε το τραίνο, οι σκοτσέζοι το ονόμασαν ιπτάμενος σκοτσέζος. Δείτε το βίντεο.

Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Oι αυτοκινητόδρομοι έβλεπαν φως στο τούνελ, αλλά...



Οι πιο... ξενέρωτες εκλογές "προ των πυλών". ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ και λοιποί οφείλουν να ξεπεράσουν τα μικρο-κομματικά συμφέροντα και να δημιουργήσουν μια ευρύτερη κυβέρνηση συνεργασίας που θα εμπεδώσει (επιτέλους) κλίμα σταθερότητας και αξιοπιστίας.
Στις μεταφορές και δη, στους οδικούς άξονες το metaforespress.gr συνομίλησε σχεδόν με το σύνολο των εταιρειών εκμετάλλευσης και κατασκευής των αυτοκινητοδρόμων.
Τι είπαν; Από τον περσινό Οκτώβριο έως και το πρώτο εξάμηνο, στους περισσότερους οδικούς άξονες, παρουσιάστηκε αύξηση διελεύσεων.
Ωστόσο, από τα capital controls και μέχρι σήμερα, παρατηρήθηκε οριακή πτώση, εάν και - ακόμη - δεν μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα.
Στις αεροπορικές μεταφορές, η Ryanair, αφού τα "έχωσε" σε όλους, ανακοίνωσε ότι διαθέτειμερίδιο αγοράς 16% στην Ελλάδα.
Στις θαλάσσιες, η ΟΜΥΛΕ απέστειλε επιστολή στα κόμματα, ζητώντας τη μη αποκρατικοποίηση ΟΛΠ - ΟΛΘ, με αιχμές για το ρόλο της Cosco.
Είχε προηγηθεί η έντονη διαμάχη Θ. Δρίτσα - προέδρου ΤΑΙΠΕΔ για την εξέλιξη της αποκρατικοποίησης και το... ντου του "Ρουβίκωνα" στα γραφεία του Ταμείου. Πάντως, η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ έχει πολλά αγκάθια.
Στο επόμενο newsletter, μια μεγάλη συνέντευξη: O CEO της DHL Express Europe μιλάει για την ελληνική αγορά ταχυμεταφορών και logistics, τα ΕΛΤΑ, το λιμάνι του Πειραιά και τις επενδύσεις του ομίλου της DHL στην Ελλάδα!



Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

Τρέχουν οι ιδιωτικοποιήσεις.



ΕΝΤΟΣ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Σε τροχιά υλοποίησης εισέρχεται το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων, παρότι οι πολιτικές εξελίξεις «τρέχουν» εν μέσω της προεκλογικής περιόδου.
Βάσει του νέου προγράμματος, το ελληνικό Δημόσιο υποχρεούται να προχωρήσει σε εννέα ιδιωτικοποιήσεις εντός της επόμενης τριετίας.
Το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου παραμένει ενεργό τηρώντας το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση των διαγωνισμών αποκρατικοποίησης των Οργανισμών Λιμένος Πειραιώς και Θεσσαλονίκης, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, των περιφερειακών αεροδρομίων και του Ελληνικού. Πρόκειται άλλωστε για ιδιωτικοποιήσεις που έχουν συμπεριληφθεί στα προαπαιτούμενα της νέας δανειακής σύμβασης.

Το πρόγραμμα της Ν.Δ. για υποδομές, μεταφορές, δίκτυα. Ποια είναι τα σχέδια της για τον σιδηρόδρομο.



Έμφαση σε νέες επενδύσεις, την ολοκλήρωση του χωροταξικού πλαισίου, την οδική ασφάλεια και την αντισεισμική προστασία δίνει η Νέα Δημοκρατία, σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει εκπονήσει ο τομέας υποδομών, μεταφορών, δικτύων, χωροταξίας και πολεοδομίας.
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν, μεταξύ άλλων, η βαρύτητα που δίνει στην ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, το πρόγραμμα παροχής κινήτρων για ευρείας έκτασης σεισμική αναβάθμιση των κτηρίων, η ενεργοποίηση παλαιότερου νόμου για τα εμπορευματικά κέντρα και η εφαρμογή του συστήματος αναλογικής χρέωσης στα διόδια. Αναλυτικά ανά τομέα προβλέπονται τα εξής:
Υποδομές

Κως: Άγρια συμπλοκή Ελληνοαμερικανών με οδηγούς ταξί


Άγρια συμπλοκή μεταξύ παρέας Έλληνο-Αμερικανών τουριστών και οδηγών ταξί σημειώθηκε στις 3:30 τα ξημερώματα της Τετάρτης στην Κω. Οι νεαροί μόλις είχαν φύγει από νυχτερινή διασκέδαση και περνούσαν μπροστά από τα σταθμευμένα ταξί. Κάποιος αυτοκινητιστής τους απηύθυνε τον λόγο, ρωτώντας τους αν θέλουν ταξί, ωστόσο εκείνοι θεώρησαν ότι τους έκανε παρατήρηση.

Επέκταση Μετρό προς Καλαμαριά: Βασικό έργο και Μετροπόντικες παρασύρουν το χρονοδιάγραμμα.



Ακούγεται ειρωνικό ειδικά στην περίπτωση του Μετρό Θεσσαλονίκης να λες ότι το έργο της επέκτασης προς Καλαμαριά πάει καλά ενώ το βασικό έργο είναι νεκρό εδώ και 9 μήνες.
Η πραγματικότητα όμως είναι αυτή. Το έργο που έκλεισε 2 χρόνια ζωής πάει μέχρι τώρα με σχετικά καλούς ρυθμούς, τουλάχιστον καλύτερους από εκείνους που είχε να επιδείξει το βασικό έργο όταν γίνονταν εργασίες.
Όπως πληροφορείται το ypodomes.com από την Αττικό Μετρό, τα έργα της επέκτασης είναι αρκετά προχωρημένα όσον αφορά τους σταθμούς της επέκτασης. Συγκεκριμένα:

Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

"Mission impossible" η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ


Με "mission impossible", όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά, παρομοιάζουν παράγοντες της αγοράς την προοπτική ολοκλήρωσης των προαπαιτούμενων για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΙΝΟΣΕ, η πώληση του 100% της οποίας έχει προγραμματιστεί στο νέο μνημόνιο να κλείσει με υποβολή δεσμευτικών προσφορών τον Δεκέμβριο.

Αυξημένες οι θέσεις στα τραίνα κατά την διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.



Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εν’ όψει της «80ης έκθεσης Θεσσαλονίκης» που θα πραγματοποιηθεί φέτος από τις 5 έως 13 τις Σεπτεμβρίου, υπενθυμίζει στους επισκέπτες ότι μπορούν να μεταβούν σιδηροδρομικώς στη Θεσσαλονίκη με άνεση, ασφάλεια και οικονομικό αντίτιμο εισιτήριου.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αυξάνει τη χωρητικότητα των θέσεων σε αμαξοστοιχίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών της Έκθεσης. Καθημερινά πραγματοποιούνται 6 δρομολόγια από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, ενώ οι επισκέπτες μπορούν να ταξιδέψουν προς τη Θεσσαλονίκη και μέσω των σιδηροδρομικών συνδέσεων, του προαστιακού της Λάρισας, τη σύνδεση του Βόλου, της Καλαμπάκας καθώς και της Αλεξανδρούπολης.
Επίσης οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν την υπηρεσία ΤΡΑΙΝΟΤΑΞΙ. Το δικό σας ΤΑΞΙ σας περιμένει σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους στους σταθμούς Θεσσαλονίκης και Αθήνας και σας μεταφέρει στον τελικό προορισμό, χωρίς άγχος, αναμονές και κυρίως χωρίς πρόσθετες χρεώσεις «ραντεβού», «σταθμού», «σημαίας», σε προκαθορισμένη τιμή ανά περιοχή, σημαντικά χαμηλότερη από τη χρέωση του ταξίμετρου. Επιλέξτε την υπηρεσία ΤΡΑΙΝΟΤΑΞΙ όταν κλείνετε το εισιτήριό σας με το τραίνο και εφοδιασμένοι με ειδικό κουπόνι φτάνετε στον τελικό σας προορισμό.
Για περισσότερες πληροφορίες για τα δρομολόγια το επιβατικό κοινό μπορεί να καλεί στον αριθμό 14511 ή να επισκεφθεί την ιστοσελίδα www.trainose.gr .

Πισώπλατο χτύπημα στην Πάτρα. Μετά το θαλάσσιο μέτωπο ακυρώνουν την υπογειοποίηση της γραμμής του ΟΣΕ.



Η ΠΟΛΗ… ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΤΡΕΝΟ. Παιχνίδια ΕΡΓΟΣΕ και ΟΣΕ
Μέσα σε διάστημα λίγων ημερών η πρωτεύουσα της Αχαΐας δέχεται ένα ακόμα πισώπλατο χτύπημα από την…
Αθήνα καθώς μετά την αρνητική εξέλιξη με την παραχώρηση του θαλασσίου μετώπου στην πόλη έρχεται ουσιαστικά και η ακύρωση ενός μεγάλου έργου, όπως είναι αυτό της υπογειοποίησης για το τμήμα της νέας γραμμής του τρένου από άγιο Διονύση έως και άγιο Ανδρέα.
Η εξέλιξη αυτή προκύπτει από την εσκεμμένη καθυστέρηση και διελκυστίνδα μεταξύ της ΕΡΓ.Ο.Σ.Ε και του Ο.Σ.Ε σχετικά με την ανάθεση και εκπόνηση μελέτης για τη διέλευση του τρένου από το συνεκτικό αστικό ιστό της Πάτρας που οδηγεί ήδη σε σοβαρές αποκλείσεις από τα αρχικά χρονοδιαγράμματα εκτέλεσης του έργου, γεγονός το οποίο – όπως αποκαλύπτει σε ανακοίνωσή του με αφορμή την αρνητική εξέλιξη για το θαλάσσιο μέτωπο το ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδος - παραπέμπει με μαθηματική ακρίβεια στην επιβολή επιφανειακής χάραξης της διερχόμενης γραμμής.
Η εξέλιξη αυτή σε συνδυασμό με το γεγονός πως η κατασκευή του εμπορικού λιμανιού αποτελεί πλέον όνειρο θερινής νυκτός συνεπάγεται τη απώλεια για την Τρίτη πόλη της χώρας και ένα από τα λιμάνια στρατηγικής σημασίας καίριο πλήγμα σε ότι αφορά την ανάπτυξη της και την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας.


Συντάκτης: Γιάννης Γεωργόπουλος

Ευρωπαϊκό συνέδριο για εκπαίδευση επαγγελματιών ταξί στην Αθήνα



Το ευρωπαϊκό συνέδριο για την εκπαίδευση των επαγγελματιών οδηγών ταξί, έχει τίτλο «Εκπαιδεύοντας τους αυριανούς οδηγούς ταξί».
To συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στο κτίριο της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης στην Αθήνα, Μασσαλίας 22, την Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου, 10:30 – 17:00 και απευθύνεται στους επαγγελματίες του κλάδου των ταξί και τους φορείς στο χώρο των μεταφορών.
Διακεκριμένοι ομιλητές από την Ελλάδα και το διεθνή χώρο θα παρουσιάσουν τις τελευταίες εξελίξεις στην εκπαίδευση και κατάρτιση στον κλάδο του ταξί και κατά τη διάρκεια του συνεδρίου θα παρουσιασθεί και το καινοτόμο εκπαιδευτικό υλικό TAXIstars για επαγγελματίες οδηγούς ταξί που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και την εργασιακή τους καθημερινότητα, και διατίθεται δωρεάν για χρήση σε υπολογιστή...

ΠΗΓΗ: sport-fm.gr

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

Χρ. Σπίρτζης: Περισσεύει το θράσος του κ. Μεϊμαράκη, όταν μιλά για έργα στην Πάτρα, στο Αγρίνιο και στην Δυτική Ελλάδα.


Τεκμηριωμένη απάντηση του τ. Αναπληρωτή Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστου Σπίρτζη, για δηλώσεις του Β. Μεϊμαράκη περί των μεγάλων έργων: Κύριε Μεϊμαράκη, στους εργολάβους υπόσχεστε να επιστρέψει το χαμόγελο και όχι στους Έλληνες πολίτες.

Με περίσσιο θράσος, χθες, σε προεκλογική ομιλία στην Πάτρα, ο κ. Μεϊμαράκης, στην προσπάθεια του να κρύψει την ακροδεξιά στροφή της ΝΔ και να φορέσει κεντρώο προσωπείο είπε:

«Είμαστε εμείς που κάναμε τα μεγάλα έργα. Είμαστε εμείς που όλα τα έργα προόδου φέρνουν τη σφραγίδα της Ν.Δ. Εμείς είμαστε το κόμμα της προόδου. Εμείς είμαστε οι άνθρωποι της προόδου.»

«Κατηγορώ» Σπίρτζη κατά ΤΑΙΠΕΔ και ΟΑΣΑ


Σκληρές κουβέντες κατά του ΤΑΙΠΕΔ από τον κ. Σπίρτζη για τα περιφερειακά αεροδρόμια [Πηγή:
Κριτική κατά του ΤΑΙΠΕΔ για τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκε τον διαγωνισμό για την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αερολιμένων, αλλά και κατά της διοίκησης του ΟΑΣΑ σε σχέση με την δέσμευση του νέου μνημονίου για αναδιάρθωση των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, άσκησε την Πέμπτη ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, κ. Χρήστος Σπίρτζης.