Όπως έγραψε το olympia.gr στις 19/1/2015, έχουν επιβληθεί από τον Ανακριτή Διαφθοράς Περιοριστικοί Όροι σε έξι από τους απολογηθέντες για το σκάνδαλο του Προαστιακού(σύμβαση 994), μεταξύ των οποίων τα στελέχη των «Εθνικών Εργολάβων». Όπως πληροφορηθήκαμε, όμως, εκτός από τους Περιοριστικούς Όρους, επιβλήθηκε και Εγγυοδοσία 70.000 € στους εκπροσώπους των εταιριών(ΑΚΤΩΡ, ΤΕΡΝΑ) των «Εθνικών Εργολάβων». Όπως αναφέραμε στο προηγούμενο δημοσίευμά μας, η είδηση αυτή εξαφανίστηκε, όχι μόνο από τα ΜΜΕ των «Εθνικών Εργολάβων», αλλά και από όλα τα ΜΜΕ..
Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015
Στον Ανακριτή Διαφθοράς για το σκάνδαλο του Προαστιακού
Όπως έγραψε το olympia.gr στις 19/1/2015, έχουν επιβληθεί από τον Ανακριτή Διαφθοράς Περιοριστικοί Όροι σε έξι από τους απολογηθέντες για το σκάνδαλο του Προαστιακού(σύμβαση 994), μεταξύ των οποίων τα στελέχη των «Εθνικών Εργολάβων». Όπως πληροφορηθήκαμε, όμως, εκτός από τους Περιοριστικούς Όρους, επιβλήθηκε και Εγγυοδοσία 70.000 € στους εκπροσώπους των εταιριών(ΑΚΤΩΡ, ΤΕΡΝΑ) των «Εθνικών Εργολάβων». Όπως αναφέραμε στο προηγούμενο δημοσίευμά μας, η είδηση αυτή εξαφανίστηκε, όχι μόνο από τα ΜΜΕ των «Εθνικών Εργολάβων», αλλά και από όλα τα ΜΜΕ..
Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015
Έγκριση χρηματοδότησης 3,73 εκατ. ευρώ σε αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ
Την έγκριση δαπάνης 3,73 εκατ. σε ΚΤΕΛ ΑΕ και ΚΤΕΛ, δυνάμει των παρ. 2 & 3 του άρθρου 12 του ν.2963/2001, η οποία θα βαρύνει το Πρόγραµµα ∆ηµοσίων Επενδύσεων, ενέκρινε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Οι δικαιούχοι στο επισυναπτόμενο αρχείο.
Συνημμένα αρχεία:
Μ.Παπαδόπουλος, υφ. Μεταφορών: «Προς νέο ποινολόγιο για τις οδικές μεταφορές»
Αν και παραδέχεται ότι τα Μεικτά Κλιμάκια δεν κάνουν τον… απαραίτητο αριθμό ελέγχων, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος υπεραμύνεται της θέσπισης της δυνατότητας ελέγχων και από τους παραμεθόριους δήμους, κάτι το οποίο προβλέπει το νέο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου.
Σε συνέντευξή του στο «Αuto Τρίτη Επαγγελματικά», ο υφυπουργός Μεταφορών υποστηρίζει ότι τα Μεικτά Κλιμάκια δεν αντιμετωπίζουν με προκατάληψη τους Ελληνες μεταφορείς και απάθεια τους αλλοδαπούς, αλλά αντιθέτως, το αμέσως προσεχές διάστημα, θα επιδιωχθεί η λειτουργία κινητών μονάδων για τον έλεγχο των αλλοδαπών βαρέων οχημάτων στα σύνορα
Οι προτάσεις της ΟΦΑΕ, προς τη νέα κυβέρνηση, για ανάκαμψη των οδικών μεταφορών
Μεταξύ άλλων, οι αυτοκινητιστές αιτούνται κίνητρα για τη δημιουργία εταιρειών, εντατικοποίηση ελέγχων για την πάταξη της παράνομης μεταφοράς, μείωση στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, ρύθμιση χρεών σε Ταμεία και Δημόσιο, διάθεση Αδειών Τρίτων Χωρών, αλλά και επίλυση του ζητήματος με το αφορολόγητο πετρέλαιο των ΚΑΕ σε μη κοινοτικά φορτηγά.
Δριμεία επίθεση φορτηγατζήδων, κατά ακτοπλοϊκών, για τα υψηλά ναύλα
Η ΟΦΑΕ ζητά από την Πολιτεία άμεση παρέμβαση, προκειμένου να απαλειφθεί η «κατάφορη αδικία». Μάλιστα, σε περίπτωση που δεν γίνει κάτι, εξετάζεται προσφυγή στην Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ.
Μεταβολές σε δρομολόγια Λεωφορείων και Τρόλεϊ λόγω των εκλογών
Μεταβολές στα δρομολόγια Λεωφορείων και Τρόλεϊ θα επέλθουν από την Παρασκευή 23 Ιανουαρίου έως και τη Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015 λόγω των εθνικών εκλογών. Αναλυτικά:
Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015: Δρομολόγια βασισμένα στο πρόγραμμα Σαββάτου. Τα πρώτα δρομολόγια θα πραγματοποιηθούν από τις 05:00. Οι γραμμές που εξυπηρετούν το αεροδρόμιο, τους σταθμούς ΚΤΕΛ και το λιμάνι του Πειραιά θα ενισχυθούν ανάλογα με την αντίστοιχη επιβατική κίνηση.
Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015: Δρομολόγια βασισμένα στο πρόγραμμα Σαββάτου. Οι γραμμές που εξυπηρετούν το αεροδρόμιο, τους σταθμούς ΚΤΕΛ και το λιμάνι του Πειραιά θα ενισχυθούν ανάλογα με την αντίστοιχη επιβατική κίνηση.
Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015: Δρομολόγια με βάση το πρόγραμμα Κυριακής και αργιών.
Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015: Δρομολόγια βασισμένα στο πρόγραμμα Σαββάτου. Τα πρώτα δρομολόγια θα πραγματοποιηθούν από τις 05:00. Οι γραμμές που εξυπηρετούν το αεροδρόμιο, τους σταθμούς ΚΤΕΛ και το λιμάνι του Πειραιά θα ενισχυθούν ανάλογα με την αντίστοιχη επιβατική κίνηση.
Για τα νυκτερινά δρομολόγια των γραμμών 040, Χ14 και Tρόλεϊ 11, το επιβατικό κοινό μπορεί να ενημερώνεται από το πληροφοριακό κέντρο του ΟΑΣΑ 11185.
Πηγή: Συγκοινωνίες Αθηνών
Δωρεάν κάρτες απεριορίστων διαδρομών σε ανέργους θα διαθέσει ο ΟΑΣΘ
Κάρτες απεριορίστων διαδρομών θα διαθέσει δωρεάν ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης σε ανέργους. Συγκεκριμένα, οι κάρτες θα δοθούν σε περισσότερους από 130.000 ανθρώπους που είναι εγγεγραμμένοι στα μητρώα του ΟΑΕΔ. Την ανακοίνωση έκανε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης, στην εκπομπή του Παναγιώτη Κρινή "Δημότης Online" στη Δημοτική Τηλεόραση Θεσσαλονίκης. Την διάθεση των καρτών για ανέργους είχε προαναγγείλει από τον Νοέμβριο ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Χρήστος Στεφανίδης, αλλά τα χρήματα για τη ρύθμιση αυτή δεν είχαν βρεθεί μέχρι προσφάτως. Πλέον, όμως, Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης εξασφάλισε τα χρήματα από το ΕΣΠΑ 2007-2013, ενώ αναμένεται να τα εισπράξει εντός λίγων ημερών. πηγη thestival.gr
Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015
Στον αέρα η νέα εφαρμογή της ΣΤΑΣΥ για κινητά – το review
Μπορείτε να κατεβάσετε την Android έκδοση της εφαρμογής εδώ.
Η έκδοση για iPhone είναι διαθέσιμη εδώ.
Πρόοδος επεκτάσεων Μετρό και Τραμ: Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2014
Μηχανοδηγοί ΤΡΑΙΝΟΣΕ : Γκρεμίζονται οι Γέφυρες του ΟΣΕ - Απομακρύνονται ο...
Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015
Ναυάγιο Χειμάρα, ένας ελληνικός «Τιτανικός» στο Νότιο Ευβοϊκό
Απεικόνιση του Χειμάρρα σε πίνακα ζωγραφικής
Την Κυριακή 19 Ιανουαρίου 1947, συνέβη στον Ευβοϊκό μία από τις μεγαλύτερες ναυτικές τραγωδίες του 20ου αιώνα. Το επιβατηγό πλοίο «Χειμάρρα» (πρώην S/S Hertha), το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκης - Πειραιά, βυθίστηκε παίρνοντας μαζί του στα παγωμένα νερά 385 ανθρώπους. Το Χειμάρρα ήταν ένα επιβατηγό ατμόπλοιο που ναυπηγήθηκε από το ναυπηγείο Oderwerke στο Στετίν της Γερμανίας το 1905 με το όνομα Χέρτα (S/S Hertha).
Την Κυριακή 19 Ιανουαρίου 1947, συνέβη στον Ευβοϊκό μία από τις μεγαλύτερες ναυτικές τραγωδίες του 20ου αιώνα. Το επιβατηγό πλοίο «Χειμάρρα» (πρώην S/S Hertha), το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκης - Πειραιά, βυθίστηκε παίρνοντας μαζί του στα παγωμένα νερά 385 ανθρώπους. Το Χειμάρρα ήταν ένα επιβατηγό ατμόπλοιο που ναυπηγήθηκε από το ναυπηγείο Oderwerke στο Στετίν της Γερμανίας το 1905 με το όνομα Χέρτα (S/S Hertha).
Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015
Ντοκιμαντέρ : «Δοξαράς» Το σιδηροδρομικό δυστύχημα - Κυριακή 16/1/1972
Αναδημοσιεύουμε την ανάρτηση του Βασίλη Τσιχρίνη στο Facebook (Basilis Tsihrinis) με μια ανατριχιαστικά λεπτομερή περιγραφή ενός από τα χειρότερα σιδηροδρομικά δυστυχήματα στην Ελλάδα. Ενώ στο διπλανό βίντεο βλέπουμε το Trailer από το ντοκιμαντέρ, "«Δοξαράς» Το σιδηροδρομικό δυστύχημα":
Πολλοί φίλοι πού δεν ασχολούνται με τον σιδηρόδρομο με ρωτάνε στο inbox τι είχε συμβεί στον Δοξαρά το 1972.Το τρέιλερ τού ντοκιμαντέρ και η αφήγηση τού Γεώργιου Νάθενα θα τούς βάλει αμέσως στο κλίμα τού τραγικού συμβάντος:
Το όνομα Δοξαράς έκτοτε στοιχειώνει τη μνήμη όσων ασχολούνται με τον ελληνικό σιδηρόδρομο και ιδιαίτερα όσους εργάζονται σ'αυτόν.
Αυτή η φρίκη είναι ότι έχει απομείνει ύστερα από τόσα χρόνια που έχουν περάσει, αλλά και ένα πελώριο ΓΙΑΤΙ.Καθώς και ένα ταπεινό προσκυνητάρι στο σημείο του ατυχήματος (Χ.Θ. 318+900) απ'όπου δεν περνούν πια τα τραίνα, καθότι η χάραξη εδώ και χρόνια έχει αλλάξει και περνάει μέσα από το ομώνυμο τούνελ.
Γυρίζουμε το ρολόι πίσω 42 χρόνια.
Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015
Προβλήματα στην ΠΑΘΕ στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη
Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015
Φτηνότερα εισιτήρια στα ΚΤΕΛ τις ημέρες των εκλογών
Σημαντικά χαμηλότερο θα είναι το κόστος μετακίνησης με τα υπεραστικά λεωφορεία για όσους μετακινηθούν στον τόπο όπου και ασκούν τον εκλογικό τους δικαίωμα, αλλά και για όσους στελεχώνουν τα εκλογικά τμήματα, καθώς αποφασίστηκε έκπτωση κατά το ένα τέταρτο της εκάστοτε τιμής.
Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015
Best Of 2014: Παρακολουθήστε ένα 4,000hp ατμομηχανή οικοδομείται από το χέρι το 1928 - απολύτως καταπληκτικό βίντεο
ΣΥΡΙΖΑ: Δε μπορεί να κατασκευαστεί η γραμμή 4 του Μετρό, χρειάζεται νέος σχεδιασμός
Ψέμα της κυβέρνησης αποτελεί σύμφωνα με τον ΣΥΡΙΖΑ ο επερχόμενος διαγωνισμός (που σύμφωνα με τον σημερινό υπουργό Υποδομών είναι έτοιμος να ξεκινήσει) η κατασκευή του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 του Μετρό.
Σε άρθρο του, ο Κώστας Ζαχαριάδης, μέλος της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ, υποστηρίζει πως η χρηματοδότηση για το έργο μέσω της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων και του επόμενου ΕΣΠΑ δεν έχει εξασφαλισθεί, παρά τις διαβεβαιώσεις του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για το αντίθετο, και έτσι ο διαγωνισμός δεν είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί.
ΔΩΡΕΑΝΚΑΡΤΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΑΜΕΑ ΑΠΟ 16/2/2015
.
Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015
Υποθαλάσσια Αρτηρία Θεσσαλονίκης: Δεσμεύτηκαν τα πρώτα 3,7εκ.ευρώ για το έργο φάντασμα
Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών το πρώτο ποσό που δεσμεύεται είναι της τάξεως των 3.695.403,27 ευρώ. Να θυμίσουμε πως αφορά την απόφαση του διαιτητικού δικαστηρίου με ημερομηνία 4.10.2012.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)