Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

Μετά το λιμάνι, οι Κινέζοι θα πάρουν το αεροδρόμιο; Αρκετοί δεν το θέλουν

Είναι γνωστό ότι η Cosco είναι το μεγάλο φαβορί για την απόκτηση του 67% του ΟΛΠ. Είναι, επίσης, γνωστό ότι η γιγάντωση των Κινέζων έχει προξενήσει την συμπάθεια αρκετών Ελλήνων επιχειρηματιών, που επιθυμούν τη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών-συμφωνιών μαζί τους.                Παράλληλα, είναι κοινώς αποδεκτό ότι, εξαιτίας της Cosco, o Πειραιάς έφτασε, το 2013, να είναι το 8ο μεγαλύτερο λιμάνι της Ευρώπης, αλλά και ότι τα μισθώματα που καταβάλλει, η Cosco στον ΟΛΠ, αντιστοιχούν περίπου στο 1/3 των συνολικών του εσόδων.

Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Αυτά που δεν λέει το υπουργείο Μεταφορών για τις αστικές συγκοινωνίες

Ναι μεν, αλλά...Ορθώς ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης διατυμπάνισε τη μείωση του ενιαίου εισιτηρίου στο 1,2 ευρώ, από 1,4 που είναι σήμερα, αλλά κυρίως της μηνιαίας κάρτας στα 30 ευρώ, από 45, ώστε ο χρήστης των μέσων μαζικής μεταφοράς να μπορεί, από τον Σεπτέμβριο, να απολαμβάνει απεριόριστες ημερήσιες μετακινήσεις με (μόλις) 1 ευρώ.

Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

Αυτά που δεν λέει το υπουργείο Μεταφορών για τις αστικές συγκοινωνίες

Ναι μεν, αλλά...Ορθώς ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης διατυμπάνισε τη μείωση του ενιαίου εισιτηρίου στο 1,2 ευρώ, από 1,4 που είναι σήμερα, αλλά κυρίως της μηνιαίας κάρτας στα 30 ευρώ, από 45, ώστε ο χρήστης των μέσων μαζικής μεταφοράς να μπορεί, από τον Σεπτέμβριο, να απολαμβάνει απεριόριστες ημερήσιες μετακινήσεις με (μόλις) 1 ευρώ.

Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Στα 750€ το πρόστιμο για ανασφάλιστα οχήματα


Έως και 750€ θα πρέπει να πληρώσουν πρόστιμο όσοι ιδιοκτήτες οχημάτων εντοπιστούν να έχουν ανασφάλιστο το όχημά τους. Αλλαγές φέρνει ο νέος νόμος.

Σύμφωνα με τον καινούριο νόμο, ο οποίος τίθεται σε ισχύ από την 1η Ιουλίου, προβλέπεται η προπληρωμή των ασφάλιστρων ενώ εάν ο ασφαλισμένος δεν έχει καταβάλλει έγκαιρα το ποσό στον ασφαλιστή, εκείνος απαγορεύεται να παραδώσει το νέο συμβόλαιο.

Το βαρύ κόστος των διοδίων


Σε απίστευτα υψηλές τιμές βρίσκονται οι τιμές των διοδίων στην εθνική οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης. Το φαινόμενο συνεχούς αύξησης έχει δημιουργήσει τρομερά προβλήματα κυρίως στους επαγγελματίες οδηγούς που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο οδικό δίκτυο αλλά και σε αυτούς που ταξιδεύουν από το πρωτεύουσα στην συμπρωτεύουσα και αντίθετα.

Ελλάδα: Μείωση 30% των νεκρών από τροχαία


Σε ποσοστό 30% έχουν μειωθεί οι νεκροί από τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα από το 2010 έως το 2013, σύμφωνα με τη νέα έκθεση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου για τις Ασφαλείς Μεταφορές (European Transport Safety Council). Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Σλοβακία, που κατάφερε να τα μειώσει 37%.

Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Συνελήφθησαν ελεγκτές της ΟΣΥ με πλαστά μπλοκ παραβάσεων και εκατοντάδες θύματα


Σχόλιο: Λόγω των πολλών περιστατικών παραβατικής συμπεριφοράς από οδηγούς/ελεγκτές της ΟΣΥ, συστήνουμε η πληρωμή του οποιοδήπουτε προστίμου να ΜΗΝ γίνεται απευθείας στους ελεγκτές αλλά στα γραφεία του εκάστοτε οργανισμού, ζητώντας παράλληλα την εξακρίβωση της ταυτότητας του ελεγκτή. Η αξία του προστίμου μειώνεται στο μισό αν αυτό πληρωθεί εντός 10 ημερών και δεν υπάρχει κανένας λόγος η πληρωμή το να γίνει απευθείας στον ελεγκτή.

Πάτρα: Τροχαίο με δίκυκλο, λεωφορείο και αυτοκίνητο



Τροχαίο σημειώθηκε στην παλαιά εθνική οδό στο ύψος της Αποκεντρωμένης Περιφέρειας.
Μοτοσικλετιστής ο οποίος κινούνταν με το δίκυκλό του επί της οδού Πανεπιστημίου συγκρούστηκε με ΙΧ αυτοκίνητο το οποίο εξερχόταν από παράδρομο και εμπορικό κέντρο της περιοχής των Μποζαϊτίκων. Το ατύχημα συνέβη ενώ ο δικυκλιστής προσπερνούσε λεωφορείο του αστικού ΚΤΕΛ στο οποίο επίσης χτύπησε πλαγιομετωπικά.
Ευτυχώς ο 59χρονος δικυκλιστής δεν χτύπησε σοβαρά ενώ και οι επιβαίνοντες στο ΙΧ αυτοκίνητο δεν τραυματίστηκαν. Το λεωφορείο του αστικού ΚΤΕΛ, καθώς δεν διαπιστώθηκε κάποια ευθύνη του οδηγού του και δεν υπήρξε ζημιά στο όχημα, συνέχισε το δρομολόγιό του.
Πηγή: thebest

Συνέλαβαν 2 οδηγούς της Ο.ΣΥ. - Εκοψαν «Μαϊμού» πρόστιμα 100.000€


Να «δουλεύουν» στο ρεπό τους αποφάσισαν δύο οδηγοί αστικών λεωφορείων.

Παρίσταναν τους ελεγκτές κι έκοβαν πρόστιμα σε όσους δεν είχαν εισιτήριο...

Από τη Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων της Ελληνικής Αστυνομίας, σχηματίστηκε δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα και συνελήφθησαν στο πλαίσιο του αυτοφώρου, δυο ελεγκτές κομίστρου της Ανώνυμης Εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες (Ο.ΣΥ. Α.Ε.) και δύο ιδιώτες - τυπογράφοι, οι οποίοι εμπλέκονται σε υπόθεση κατάρτισης πλαστών βεβαιώσεων παράβασης και εικονικής επιβολής προστίμων σε επιβάτες με σκοπό τον προσπορισμό παράνομου εισοδήματος.

Συγκέντρωση για την Ελεύθερη Μετακίνηση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς! Δευτέρα 23/6/14 Υπ. Εργασίας (Σταδίου 29) 11π.μ.

Συγκέντρωση για την Ελεύθερη Μετακίνηση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς! Δευτέρα 23/6/14 Υπ. Εργασίας (Σταδίου 29) 11π.μ.


Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

Ο Μιχάλης διάβασε το Μεσοπρόθεσμο - Τα στοιχεία της «Εφ.Συν.» για τις κρυφές αυξήσεις σε εισιτήρια και κάρτες

Της Χαράς Τζαναβάρα

Τα στοιχεία της «Εφ.Συν.» για τις κρυφές αυξήσεις σε εισιτήρια και κάρτες ήταν τα επιχειρήματα που χρησιμοποίησε η κυβέρνηση για να πείσει την τρόικα ότι οι «μειώσεις» θα φέρουν μεγαλύτερα έσοδα.
Τους φτωχούς, τους άνεργους, τους νέους, αλλά και τα άτομα άνω των 65 ετών επιβαρύνουν -και μάλιστα κατά 50%- οι «μειώσεις» στις τιμές των εισιτηρίων που θα ισχύσουν στις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας από την 1η Σεπτεμβρίου. Πρόκειται για περίπου 570.000 άτομα που υπολογίζεται ότι σε καθημερινή βάση χρησιμοποιούν σήμερα τις συγκοινωνίες, κάνοντας χρήση της φθηνής κάρτας των 20 ευρώ και από το φθινόπωρο πρέπει να πληρώνουν 30 ευρώ.

1963: R495 - μυστήριο σε βιτρίνα, ο λόγος Παπανδρέου και η "Βιαμάξ"


Το δημοσίευμα και η φωτογραφία προέρχονται από την "Μακεδονία", ο συντάκτης της οποίας έγραψε 
"Πούλμαν με 31 επιβάτας από την Θεσσαλονίκην συνεκρούσθη εις τας Αθήνας μετά φορτηγού ενώ μετέβαινον δια τον λόγον του Παπανδρέου. Ετραυματίσθησαν άπαντες, ως και ο οδηγός του φορτηγού. Το πούλμαν αφού εθρυμμάτισεν την προθήκην κατέληξεν εντός υποδηματοποιείου παρά την διασταύρωσιν Αχαρνών-Αγίου Μελετίου".
Και μετά αρχίζουν τα μυστήρια και τα αναπάντητα ερωτήματα...



Επιφυλακτικοί οι συγκοινωνιολόγοι με τις νέες τιμές εισιτηρίων

ΖΗΤΟΥΝ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΜΕΤΡΑ

Επιφυλακτικοί οι συγκοινωνιολόγοι με τις νέες τιμές εισιτηρίων
Ενστάσεις για τη νέα τιμολογιακή πολιτική των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής, διατυπώνει με ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων. Τα μέλη του χαρακτηρίζουν μεν θετική τη «μείωση των τιμών των εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών», πλην όμως «αρνητική» την κατάργηση της κάρτας απεριορίστων διαδρομών για τα λεωφορεία και τρόλει.

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Ο.Μ.Α.Ε.: Ποιοι εκλέχτηκαν-Το νέο ΔΣ

Τη Δευτέρα, 16 Ιουνίου πραγματοποιήθηκαν οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη των μελών του νέου Διοικητικού Συμβουλίου και της Εξελεγκτικής Επιτροπής της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος.                Ειδικότερα, 52 εκπρόσωποι αθλητικών σωματείων/μελών της ΟΜΑΕ συμμετείχαν στη διαδικασία, διαμορφώνοντας με την ψήφο τους το νέο ΔΣ.

Μιχάλης Χρυσοχοΐδης: Δεν είναι μονόδρομος oι απολύσεις και η διαθεσιμότητα

“Όπου υπάρχουν φορείς του δημοσίου, οι οποίοι δεν χρειάζονται, είναι ζημιογόνοι και δημιουργούν ελλείμματα, πρέπει να κλείσουν. Το προσωπικό πρέπει να μετακινηθεί, μετά από εκπαίδευση, σε διάφορους φορείς που έχουν ανάγκη”.
Τα ανωτέρω δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τη διαθεσιμότητα, στο πλαίσιο της συνέντευξης τύπου για τη νέα τιμολογιακή πολιτική στα μέσα μεταφοράς.
Η πλήρης δήλωση του υπουργού Μεταφορών

Εκσυγχρονίζονται οι αστικές συγκοινωνίες. Προσεχώς mobile ticket και e-voucher

Τη νέα στρατηγική του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας που περιλαμβάνει και σημαντική μείωση του εισιτηρίου των αστικών συγκοινωνιών από 1η Σεπτεμβρίου 2014, παρουσίασαν, σε συνέντευξη τύπου, ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΑΣΑ Γρηγόρης Δημητριάδης.

Ποιος φοβάται τις αλλαγές; Που περιλαμβάνονται μειώσεις τιμών στα εισιτήρια..!!!

Στο σχέδιο αλλαγών στα μέσα μεταφοράς περιλαμβάνονται μειώσεις τιμών στα εισιτήρια, εξορθολογισμός του δικτύου και αναδιάρθρωση του ομίλου ΟΑΣΑ, που μετονομάζεται «Συγκοινωνίες Αθηνών».         Ανακοινώθηκε προχθές σχέδιο αλλαγών στις συγκοινωνίες Αθηνών, που θα ισχύσει από 1ης Σεπτεμβρίου. Στα μέτρα περιλαμβάνονται μειώσεις τιμών στα εισιτήρια, εξορθολογισμός του δικτύου για ταχύτερη μεταφορά και εξυπηρέτηση, αναδιάρθρωση του ομίλου ΟΑΣΑ, που μετονομάζεται κιόλας στο κατανοητό «συγκοινωνίες Αθηνών».

Έκδοση κάρτας οδηγού Ψηφιακού Ταχογράφου.

Έκδοση κάρτας οδηγού Ψηφιακού Ταχογράφου-Αναλυτικές πληροφορίες
Όπως έχουμε ενημερώσει μέσα από το Youtruck Magazine αλλά και το Youtruck.gr, η διαδικασία για την έκδοση κάρτας ψηφιακού ταχογράφου Οδηγού, Επιχείρησης και Συνεργείου-Τεχνίτη γίνεται από τις αρχές Μαρτίου του 2014, ηλεκτρονικά. Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, οι αιτήσεις υποβάλλονται στις Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων της χώρας.
Τόσο η φωτογραφία σας, όσο και η υπογραφή σας στην ηλεκτρονική αίτηση κατατίθενται πλέον σε ψηφιακή μορφή. Όπως αναφέρει το υπουργείο, θα πρέπει ο ενδιαφερόμενος να διαθέτει απαραίτητα μαζί του κάποιο ψηφιακό μέσο αποθήκευσης δεδομένων, (CD, DVD, USB ή Flash Drive), το οποίο θα περιέχει σε ψηφιακή μορφή, την φωτογραφία του και την υπογραφή του. 

Εγκρίθηκε η 1η πληρωμή της Μελέτης του ΕΜΠ για το retrofit.

Εγκρίθηκε η 1η πληρωμή της Μελέτης του ΕΜΠ για το retrofitΤο ποσό των 19.680 € ενέκριναν οι αρχές για τη μελέτη της εκ των υστέρων τοποθέτηση του συστήματος αντιεμπλοκής (ABS) στα κυκλοφορούντα φορτηγά οχήματα μικτού βάρους πάνω από 3,5 τόνους.


 Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, η πρώτη πληρωμή στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (εργαστήριο οχημάτων) για το έργο «Μελέτη Ασφαλούς κυκλοφορίας φορτηγών οχημάτων (κοινού φόρτου & χωματουργικά) με την εκ των υστέρων (retrofit) τοποθέτηση συστήματος αντιεμπλοκής (ABS) σε κυκλοφορούντα φορτηγά οχήματα μικτού βάρους πάνω από 3,5 τόνους», εγκρίθηκε.
Υπενθυμίζουμε ότι η διορία για την τοποθέτηση ABS σε φορτηγά λήγει στις 30 Ιουνίου.

Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

Θριάσιο Εμπορευματικό: Ή τώρα ή ποτέ. Στις 11 Ioυλίου οι μη δεσμευτικές προσφορές

Τα “ρέστα της παίζει” η ΓΑΙΟΣΕ για το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο. Η εταιρεία που διαχειρίζεται την ακίνητη περιουσία του ΟΣΕ δημοσιοποίησε την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την κατασκευή και λειτουργία του Θριασίου Εμπορευματικού Κέντρου.

Του Φώτη Φωτεινού
Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής προτάσεων εκδήλωσης μη δεσμευτικού ενδιαφέροντος ορίστηκε η 11η Ιουλίου. Η ΓΑΙΑΟΣΕ θα αξιολογήσει τις προτάσεις που θα υποβληθούν και θα τις λάβει υπόψη για τη διαμόρφωση του μοντέλου συνεργασίας με τους επενδυτές, που θα επιλεγούν, μέσω διεθνούς διαγωνισμού για την ανάπτυξη και λειτουργία του εμπορευματικού κέντρου.
Απώτερος στόχος της εταιρείας είναι η προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού έως τα τέλη του έτους (αναλυτικές πληροφορίες για την προκήρυξη και τα χαρακτηριστικά του έργου στα επισυναπτόμενα αρχεία, στο τέλος).  
Με άλλα λόγια, η ΓΑΙΑΟΣΕ καλεί μεταφορικές και ναυτιλιακές εταιρείες, αλλά και εταιρείες logistics να καταθέσουν τις απόψεις τους για το διαγωνισμό, προκειμένου αυτός να έχει επιτυχή κατάληξη.
Η ΓΑΙΑΟΣΕ επεξεργάζεται τρία σενάρια, με πιο πιθανό την κατάτμηση της έκτασης, σε 3-5 κομμάτια, με δυνατότητα συνολικής δόμησης 240.000 τ.μ. Επιδίωξη είναι η, όσο το δυνατόν, μεγαλύτερη αξιοποίηση του ακινήτου των 588 στρεμμάτων.
“Εάν έρθει, έστω και ένας και φτιάξει μια αποθήκη, να είστε σίγουροι ότι θα ακολουθήσουν κι άλλοι. Δεν θέλουμε να φτιάξουμε τσαντίρια, αλλά ένα μεγάλο επιχειρηματικό πάρκο, στρατηγικής σημασίας και διεθνούς εμβέλειας”, επισημαίνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ, Αθανάσιος Σχίζας.
Τα χαρακτηριστικά του έργου
Αναλυτικά, η ευρύτερη έκταση του συγκροτήματος εγκαταστάσεων του Θριασίου Πεδίου για την ανάπτυξη του εμπορευματικού κέντρου περιλαμβάνει τον σταθμό διαλογής και μεταφόρτωσης φορτίων, εμβαδού περίπου 1450 στρεμμάτων ιδιοκτησίας ΟΣΕ Α.Ε. και τον χώρο ιδιοκτησίας ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε., έκτασης 588 στρεμμάτων, με δυνατότητα δόμησης περίπου 235.000 τ.μ. στεγασμένων χώρων.
Διαθέτει οδικές συνδέσεις προς τον αυτοκινητόδρομο της Αττικής Οδού και τη λεωφόρο ΝΑΤΟ, σιδηροδρομική σύνδεση με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και τον εμπορικό λιμένα του Πειραιά (Νέο Ικόνιο).
Στρατηγικός στόχος της ΓΑΙΑΟΣΕ αποτελεί η δημιουργία και λειτουργία ενός εμπορευματικού κέντρου διεθνούς εμβέλειας, που θα συμβάλει στην αύξηση των σιδηροδρομικώς μεταφερόμενων εμπορευματικών φορτίων και στην ανάδειξη της χώρας ως βασικής πύλης διακίνησης εμπορευμάτων στα διευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών.
Για οποιοδήποτε ζήτημα σχετικά με την πρόσκληση, ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε.: Λ. Λιοσίων 301, 104 45 Αθήνα (τηλέφωνο + 30 2108318158, fax: + 30 2108318558) και στην ιστοσελίδαwww.gaiaose.gr.