Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Μόνο τυχαία δεν την «έπεσε», στην ΕΕ, ο Βλ. Γιακούνιν για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Για δεύτερη φορά, μέσα σε λίγους μήνες, ο διευθύνων σύμβουλος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων (RZD) Βλαντιμίρ Γιακούνιν την «έπεσε» στην ΕΕ, σχετικά με τον διαγωνισμό αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Πριν από μερικούς μήνες δήλωσε: «ανησυχώ, διότι γνωρίζω την ΕΕ και την πολιτική της. Ως τώρα δεν έχουμε ξεκάθαρη εικόνα για το ποια θα είναι η διαδικασία της ιδιωτικοποίησης Αν ενδιαφέρεστε, ερχόμαστε, αν δεν ενδιαφέρεστε, δεν ερχόμαστε».
Πριν από μερικές ημέρες δήλωσε: «δεν έχουμε ακόμη λάβει, από τους Έλληνες την τελική απόφασή τους, πώς θα προχωρήσουν την ιδιωτικοποίηση, γιατί συνεργάζονται με την ΕΕ και η ΕΕ τώρα λέει: Ας μην διαγράψουμε τα χρέη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ας την ιδιωτικοποιήσετε πρώτα. Όμως έτσι δεν μπορεί να γίνει. Θα δούμε τι θα κάνουμε».
Εμμέσως ο Βλ. Γιακούνιν αναφερόταν στο «φάκελο των παράνομων κρατικών ενισχύσεων» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τον οποίο η ΕΕ κρατά ανοιχτό.
«Καμία μεγάλη ιδιωτικοποίηση στην Ελλάδα δεν υλοποιείται, εάν δεν δώσει πρώτα το πράσινο φως η ΕΕ, η οποία κάνει τους απαραίτητους υπολογισμούς», επισημαίνουν οικονομικοί αναλυτές.
Από την άλλη πλευρά, προκύπτουν ευθύνες, σε εγχώριο επίπεδο, για τον τρόπο απόσχισης και "προικοδότησης" της εταιρείας, από το 2007 και έπειτα, με συνέπεια το ΤΑΙΠΕΔ (Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων) να μπορεί να θέτει "τελεσίγραφα" στους σιδηροδρομικούς.    
Φώτης Φωτεινός 

ΕΚΤΑΚΤΟ: Άνοιξε ο σταθμός του ΗΣΑΠ στη Βικτώρια



Βρέθηκε ύποπτο αντικείμενο - είχε γίνει εκκένωση 
Συναγερμός σήμανε λίγο πριν τις 12:00 στο σταθμό του ΗΣΑΠ στη Βικτώρια γιατί βρέθηκε ύποπτο αντικείμενο. Άμεση ήταν η απόφαση για εκκένωση του σταθμού.

Αφού αποφασίστηκε να εκκενωθεί ο σταθμός του Ηλεκτρικού, κλήθηκε ομάδα του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών. για να ελέγξει το ύποπτο αντικείμενο.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Κανονικά λειτουργεί ο σταθμός του ΗΣΑΠ στην Βικτώρια καθώς η ύποπτη τσάντα που εντοπίστηκε στα εκδοτήρια ελέγχθηκε χωρίς ευρήματα από την αστυνομία.

Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Η Ο.ΣΥ. ζητά τη γνώμη των επιβατών για τις συγκοινωνίες



Η Ο.ΣΥ. ζητάει από τους επιβάτες της να καταθέσουν τις απόψεις τους σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες στο ειδικά διαμορφωμένο διώροφο όχημα της εταιρείας, το οποίο θα βρίσκεται το Μάρτιο και τον Απρίλιο διαδοχικά στο Σύνταγμα, το Χαλάνδρι, τη Γλυφάδα και το Περιστέρι...

Οι επιβάτες θα κερδίσουν 150 κάρτες δωρεάν μηνιαίας μετακίνησης για το μήνα Μάιο με τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ.

«Τσάκωσαν» 86 εργαζόμενους στις Οδικές Συγκοινωνίες με πλαστά πτυχία!


Μετά τους δημοτικούς αστυνομικούς που είχαν καταθέσει στις υπηρεσίες τους πλαστούς τίτλους σπουδών, σειρά φαίνεται ότι έχουν και εργαζόμενοι των ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες)....


Από την εξέταση που διενεργείται στους συνολικά 5.000 φακέλους εργαζομένων που προσελήφθησαν μετά την καθιέρωση του ΑΣΕΠ, ο έλεγχος έχει ολοκληρωθεί στους 1.800.

Από αυτούς διαπιστώθηκε ότι 86 περιπτώσεις εργαζομένων έχουν καταθέσει αλλοιωμένους τίτλους σπουδών.


Σιδηρόδρομος: Προς αποκρατικοποίηση η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και έργα από τον ...ΟΣΕ


Μία από τις σημαντικότερες αποκρατικοποιήσεις για το ΤΑΙΠΕΔ αφορά κομμάτια του ομίλου ΟΣΕ. Το σημαντικότερο αυτών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι σε προχωρημένη φάση και τους επόμενους μήνες αναμένουμε τους Ρώσους (Rossiyskie Zhelenye Dorogi –RZD) και τους Γάλλους της SCNF να δώσουν το παρόν για της εταιρεία.

Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Προσέλαβαν 80 εργαζόμενους στην ΟΣΥ με πλαστά ή παραποιημένα πτυχία


Πλαστά πιστοποιητικά σπουδών φέρνουν στην επιφάνεια οι εσωτερικοί έλεγχοι που γίνονται με εντολή του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης στους φακέλους του προσωπικού της εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ). Τα πλαστά δικαιολογητικά χρησιμοποιήθηκαν για την πρόσληψη του προσωπικού των αστικών λεωφορείων και των τρόλεϊ, κυρίως στις τεχνικές υπηρεσίες.

Έτοιμο το πρώτο λεωφορείο Mercedes-Benz της σερβικής «Ikarbus»

Το πρώτο λεωφορείο που κατασκευάζεται στη Σερβία και φέρει το σήμα της «Mercedes-Benz» θα βγει στις 13 Μαρτίου από τη γραμμή συναρμολόγησης του εργοστασίου «Ikarbus» στο Βελιγράδι...

Η μαζική παραγωγή του μοντέλου αυτού συνιστά μία τεράστια ευκαιρία για τις εξαγωγές της Σερβίας, δήλωσε στο σερβικό πρακτορείο Ειδήσεων «Tanjug» ο γενικός Διευθυντής της «Ikarbus», Αλεξάνταρ Βίτσεντιτς.

Ερευνα... ικανοποίησης επιβατών απο τον ΟΑΣΑ

Πρόχειρος διαγωνισμός για την ανάθεση υπηρεσιών έρευνας ικανοποίησης επιβατών προϋπολογισμού αξίας 45.000 ευρώ....





Επι πέντε μέρες.... στο αντίθετο ρεύμα !

ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΤΕΜΙΔΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΛΕΩΦ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ...

Εδώ και  πέντε μέρες έχει γίνει κάποιο τεχνικό έργο επί της λεωφ. Καραμανλή στην Αρτέμιδα με αποτέλεσμα η μία λωρίδα κυκλοφορίας στο μεγαλύτερό της μέρος να έχει εμπόδια και τα αυτοκίνητα να μπαίνουν στο αντίθετο ρεύμα

Σοβαρότατο είναι το πρόβλημα το βράδυ γιατί στο συγκεκριμένο σημείο δεν υπάρχει ούτε καν φωτισμός αλλά και οι υπεύθυνοι του συγκεκριμένου έργου δεν έχουν τοποθετήσει φώτα όπως όφειλαν.

Ας ελπίσουμε να μην έχουμε κάποιο σοβαρό ατύχημα... γιατί ως γνωστό όλοι θα βγάλουν την  «ουρά τους»  απέξω και για ΟΛΑ θα φταίει… ποιος άλλος; ...Ο οδηγός!

Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Δείτε απίστευτες εικόνες με λεωφορεία στην Ινδία!























Και το καλύτερο... στο ΤΕΛΟΣ.

Τίτλοι τέλους για 10 τρόλεϊ NEOPLAN N6014 (6000)



Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.ΣΥ. Α.Ε. αποφάσισε ομόφωνα, την οριστική απόσυρση των δέκα (10) οχημάτων σειράς 6000, που απαιτούν το υψηλότερο κόστος αποκατάστασης για να επανακυκλοφορήσουν (6003, 6006, 6022, 6028, 6029, 6031, 6040, 6042, 6054 και 6074), τη χρήση των εξαρτημάτων τους ως ανταλλακτικά για τα ενεργά οχήματα του στόλου και τέλος την εκποίηση τους με πλειοδοτικούς διαγωνισμούς (κατόπιν της σχετικής αποτίμησης της αξίας τους) ως scrap μετάλλου.

Δείτε την σχετική απόφαση:

Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Σε κυκλοφορία οι νέοι σύγχρονοι συρμοί του Μετρό! Τα χαρακτηριστικά τους

Σταδιακά κάνουν την εμφάνιση τους, κυρίως στις γραμμές 3 και 2, οι νέοι συρμοί του Μετρό! Εδώ και περίπου 2 εβδομάδες, οι νέοι συρμοί κυκλοφορούν τις βραδινές ώρες (μετά τις 8), προκειμένου να γίνουν οι αναγκαίοι έλεγχοι, πριν από τη πλήρη ενσωμάτωσή τους, δηλαδή τη λειτουργία από το πρωί έως το βράδυ.                                                      Του Φώτη Φωτεινού                                                                                                                    

Για πρώτη φορά πλεόνασμα και στις Οδικές Συγκοινωνίες


Πλεονασματική χρήση εμφανίζει για το 2013 η εταιρεία Οδικές Συγκοινωνίες (λεωφορεία και τρόλεϊ) σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από την απολογιστική έκθεση, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και η κρατική επιχορήγηση η οποία φέτος ήταν μειωμένη κατά 13 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία, για πρώτη λοιπόν φορά στην ιστορία της, η ΟΣΥ, η μετά από τη συγχώνευση της ΕΘΕΛ και του ΗΛΠΑΠ (λεωφορεία-τρόλεϊ) , εμφανίζει θετικό πρόσημο στο ισοζύγιο για το 2013 της τάξεως των 53.512.563 ευρώ. Η κρατική επιχορήγηση μειώθηκε κατά 8,37% από 156.293.330 ευρώ το 2012 σε 143.217.201 ευρώ για την αντίστοιχη περίοδο το 2013.

Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Με ρυθμούς χελώνας ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό εισιτήριο

8532500204_2f2527d276_c
Με πολύ αργούς αλλά σταθερούς ρυθμούς συνεχίζεται ο διαγωνισμός του ΟΑΣΑ για το σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Οι δεσμευτικές προσφορές είχαν κατατεθεί ήδη από τον Ιούλιο του 2013 ενώ η έγκρισή της τεχνικής τους αξιολόγησης από το Δ.Σ. του ΟΑΣΑ ανακοινώθηκε σήμερα, 6 μήνες αργότερα.
Το επόμενο βήμα αφορά στο άνοιγμα των οικονομικών προσφορών. Σε κάθε περίπτωση η επιλογή του αναδόχου καθώς και η εξέταση των όποιων ενστάσεων πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα στο έτος ενώ ο υπουργός Μεταφορών κ. Χρυσοχοΐδης έχει δηλώσει πως οι μπάρες στο μετρό θα μπουν μέσα στο 2014, κάτι που φαντάζει μη ρεαλιστικό αυτή τη στιγμή. Υπενθυμίζεται ότι ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 4 Απριλίου του 2011, σχεδόν 3 χρόνια πριν.
Οι τρεις εταιρίες που υπέβαλαν δεσμευτικές προσφορές είναι οι:

  1. INTRASOFT INTERNATIONAL – ΙΝΤRΑΚΑΤ
  2. ΑΤΕΣΕ – ΜΕΤΚΑ
  3. ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ – LG CNS
Αντικείμενο του έργου είναι η σταδιακή αντικατάσταση του χάρτινου εισιτηρίου από ηλεκτρονικές «έξυπνες κάρτες» οι οποίες θα διευκολύνουν την πρόσβαση των επιβατών στα μέσα μαζικής μεταφοράς, και η εγκατάσταση  ενός κλειστού κυκλώματος πυλών στους σταθμούς του Μετρό που θα συμβάλει στη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την εισαγωγή των ηλεκτρονικών εισιτηρίων αποτελεί ο χωρισμός του λεκανοπεδίου σε ζώνες έτσι ώστε οι μετακινήσεις σε μικρότερες αποστάσεις να είναι κοστίζουν φθηνότερα από μετακινήσεις σε πιο μακρινές περιοχές.
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου φτάνει τα 94 εκατομμύρια ευρώ. Ο ΟΑΣΑ, που είναι ο φορέας ανάθεσης του έργου, θα συμμετάσχει στην υλοποίησή του με ποσό 35 εκατομμυρίων ευρώ μέσω του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων. Τον περασμένο Νοέμβριο εγκρίθηκε και συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης(ΕΤΠΑ) ύψους 29,5 εκατομμυρίων ευρώ.
Στο πλαίσιο του έργου, ο ανάδοχος θα αναλάβει τη χρηματοδότηση (50% ιδιωτικά κεφάλαια, 50% πόροι ΕΣΠΑ), μελέτη, κατασκευή, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του έργου για 12 έτη, ενώ θα αποπληρώνεται βάσει μηχανισμού πληρωμών κατά την περίοδο λειτουργίας του, ο οποίος αξιολογεί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών. Το ελληνικό δημόσιο δεν αγοράζει μια προμήθεια, αλλά μια υπηρεσία, ενώ στο τέλος της 12ετούς διάρκειας της σύμβασης το σύστημα θα μείνει στην κυριότητα του ΟΑΣΑ.
 Τηλεματική έως το 2015
Μία από τις κοινοπραξίες εταιριών που υπέβαλε προσφορά για το έργο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, οι Intrasoft International – Intrakat, έχει αναλάβει και το έργο της τηλεματικής για τα Λεωφορεία και Τρόλεϊ το οποίο  αναμένεται να παραδοθεί το 2015. Το έργο, μεταξύ άλλων αφορά στην εγκατάσταση ενός δικτύου 1000 «έξυπνων» στάσεων καθώς και τη δυνατότητα πληροφόρησης των επιβατών για το χρόνο διέλευσης των οχημάτων από τις οθόνες που θα είναι τοποθετημένες στις στάσεις, καθώς και από το κινητό τους τηλέφωνο ή τον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους.

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Πάνω από 200 δις. δολάρια για σιδηροδρομικά έργα στην Μέση Ανατολή


Ένας από τους σταθμούς του μετρό του Ριάντ έχει σχεδιαστεί από τον παγκοσμίου φήμης αρχιτέκτονα Zaha Hadid.
Δισεκατομμύρια δολάρια δαπανώνται σήμερα για σιδηροδρομικά έργα και Μετρό σε διάφορες χώρες της Μέσης Ανατολής που το ύψος τους φτάνει τα 200 δις. δολάρια.

Μεταξύ των μεγάλων σιδηροδρομικών έργων είναι τα Μέτρο του Ριάντ και της Ντόχα, τα σιδηροδρομικά έργα στην Τζέντα την Μέκκα και του Αμπού Ντάμπι.

Νέα παράταση για την προμήθεια 25 καινούργιων συρμών τραμ



Νέα παράταση -την τρίτη κατά σειρά- έδωσε η διοίκηση της Αττικό Μετρό στο διαγωνισμό για την προμήθεια 25 καινούργιων συρμών τραμ, που θα καλύψουν τις ανάγκες των επεκτάσεων του μέσου σε Πειραιά και Αθήνα.

Η προθεσμία υποβολής των προσφορών μετατέθηκε για τις 14 Απριλίου, ενώ παράλληλα τροποποιήθηκαν και ορισμένα άρθρα του διαγωνισμού.

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Δυο νέους σταθμούς απέκτησε ο Προαστιακός: Λυκότρυπα και Πύργος Βασιλίσσης

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, από σήμερα το πρωί, οι συρμοί του Προαστιακού, που εκτελούν το δρομολόγιο Αθήνα (Στ. Λαρίσης) – Άνω Λιόσια, θα πραγματοποιούν στάσεις στους σταθμούς Πύργος Βασιλίσσης και Λυκότρυπα.
Αναλυτικά:

Στάση εργασίας σε ΟΣΕ και Προαστιακό την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου

3ωρη στάση εργασίας μεταξύ 12:00 – 15:00               εξήγγειλε η Π.Ο.Σ. για τους εργαζόμενους του ομίλου ΟΣΕ (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΤΥ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ) εντός του νομού Αττικής για την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014.
Στη στάση εργασίας δεν θα συμμετέχει το προσωπικό που εμπλέκεται στην κυκλοφορία των δρομολογίων Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα , θα επηρεάσει όμως τα δρομολόγια του Προαστιακού. Επίσης, τις ώρες τις στάσεις εργασίας δεν θα πραγματοποιούνται τα δρομολόγια του Μετρό στο τμήμα Δουκ. Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.

Καταργούνται τα παρακάτω δρομολόγια:

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟ «ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ»

Τιμόνι «πούπουλο» στην πόλη και «βράχος» στον αυτοκινητόδρομο. Η Volvo Trucks κατάφερε και δημιούργησε το καλύτερο τιμόνι αλφάδι της αγοράς!

VOLVO DYNAMIC STEERING

ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟ «ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ» ΤΗΣ ΣΟΥΗΔΙΚΗΣ ΦΙΡΜΑΣ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΚΟΥ ΣΠΑΓΚΑΤΟΥ ΤΟΥ ΖΑΝ ΚΛΩΝΤ ΒΑΝ ΝΤΑΜ


Το Volvo Dynamic Steering (VDS) βοηθά σημαντικά το έργο του οδηγού πίσω από το τιμόνι, καθώς συνδυάζει το συμβατικό υδραυλικό τιμόνι με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι τοποθετημένος στο μηχανισμό του τιμονιού. Ο συνδυασμός αυτός προσφέρει στον οδηγό ένα πιο ασφαλές, άνετο και απολαυστικό περιβάλλον εργασίας.
Στον αυτοκινητόδρομο η κατοχυρωμένη κορυφαία τεχνολογική καινοτομία των Σουηδών προσφέρει ασυναγώνιστη κατευθυντικότητα. Στις χαμηλές ταχύτητες ακόμα και ένα βαριά φορτωμένο φορτηγό στρίβει τόσο εύκολα που μπορείτε να στρίψετε το τιμόνι ακόμη και με το ένα δάκτυλο.
Αναλυτικές πληροφορίες για το νέο σύστημα της Volvo Trucks δημοσιεύονται στο Car & Truck της νέας χρονιάς που κυκλοφορεί.

Γνωρίστε το Volvo Dynamic Steering…


O Jan-Inge Svensson, αρχιμηχανικός πλαισίων της Volvo Trucks, παρουσιάζει το Δυναμικό Σύστημα Διεύθυνσης…




Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Πώς να διαγράψετε πρόστιμο από Μέσο Μαζικής Μεταφοράς αν επιβλήθηκε τις πρώτες δύο βδομάδες του μήνα

Δυνατότητα διαγραφής του προστίμου που επιβλήθηκε από ΟΑΣΑ, ΟΣΥ ή ΣΤΑΣΥ υπάρχει πλέον
για την πλειονότητα των παραβατών, αρκεί αυτό να επιβλήθηκε μέσα στις δύο πρώτες βδομάδες του μήνα.


Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

11185 Ο ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΤΟΥ ΟΑΣΑ

Το 11185, είναι ο νέος αριθμός κλήσης του Κέντρου Εξυπηρέτησης Επιβατών ΟΑΣΑ Καλώντας σε αυτό, οι επιβάτες μπορούν να αντλούν πληροφορίες για δρομολόγια ή μεταβιβάσεις, σταθμούς και στάσεις, τιμές και ισχύ εισιτηρίων και καρτών, εκδοτήρια, έλεγχο κομίστρου, αναζήτηση απολεσθέντων αντικειμένων, χώρους στάθμευσης, φύλαξη αποσκευών και γενικότερα χρήσιμες οδηγίες για τη μετακίνησή τους με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Μιλάμε για τρελή ανάπτυξη!!! «Φρένο» από την Ελληνική νομοθεσία σε επαναστατικό όχημα του Πολυτεχνείου Κρήτης!!

Το αυτοκίνητο είναι 100% ελληνικής σύλληψης, σχεδίασης και κατασκευής και «γεννήθηκε» στα εργαστήρια του Πολυτεχνείου Κρήτης από μια ομάδα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών. Κινείται με υδρογόνο και με εξωπραγματικές επιδόσεις στην εξοικονόμηση ενέργειας, αφού χρειάζεται ένα λίτρο καύσιμου για 434 χιλιόμετρα!.

Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Ποιο τραγούδι με τον Ζαμπέτα τρέλλανε τους σωφέρ στο 5ο ΚΤΕΛ (VIDEO)


Απέναντι από το 5ο ΚΤΕΛ υπάρχει ακόμα ένα καφενείο που μαζεύονται οι τελευταίοι επανπομείναντες οδηγοί που δούλευαν σε εκείνο το χώρο όταν έσφιζε από ζωή. Ένας απ' αυτούς είναι ο Γιώργος Σιδέρης, ο οποίος έχει εγκατασταθεί στην Αίγινα αλλά πολλές φορές περνά από τα παλιά λημέρια του.

Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Πιάστηκαν στα "πράσα" οι λαθρεπιβάτες. Περισσότερα έσοδα λόγω των ελέγχων

                                                                                                           Περισσότερα τα πρόστιμα στους λαθρεπιβάτες. Η αναδιοργάνωση του σώματος ελεγκτών στην ΟΣΥ και η κατηγοριοποίησή τους έχει ενισχύσει τον ελεγκτικό μηχανισμό
Η ενίσχυση του σώματος ελεγκτών τις αστικές συγκοινωνίες με τις δύο εταιρείες (ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ) οδήγησε όπως δείχνουν τα αποτελέσματα στην αυξητική τάση του καταλογισμού προστίμων, γεγονός που αποτυπώνεται και στα έσοδα.                                                                                        Σύμφωνα με την Καθημερινή, τόσο η εταιρεία Οδικές Συγκοινωνίες όσο και οι Σταθερές Συγκοινωνίες εμφανίζουν αυξητική τάση στον καταλογισμό των προστίμων, γεγονός που αποτυπώνεται και στα έσοδα των εταιρειών όπως επισημαίνουν στελέχη και των δύο. Η αναδιοργάνωση του σώματος ελεγκτών στην ΟΣΥ φαίνεται ότι έχει ενισχύσει σημαντικά τον ελεγκτικό μηχανισμό, καθώς έχουν χωριστεί οι ελεγκτές σε τέσσερις κατηγορίες.

Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Στην κυκλοφορία τα νέα λεωφορεία τού Δήμου Αμαρουσίου

Από το Γραφείο Τύπου τού Δήμου Αμαρουσίου

Με τέσσερα νέα λεωφορεία ενισχύει τον στόλο της η Δημοτική Συγκοινωνία Αμαρουσίου κατόπιν... δωρεάν παραχώρησης από την εταιρία Lamda Development...

 Τα νέα λεωφορεία παρελήφθησαν από τον Δήμαρχο Αμαρουσίου Γιώργο Πατούλη, στη διάρκεια τελετής παράδοσης παρουσία εκπροσώπων της εταιρίας Lamda Development.

Με την ευκαιρία της υπογραφής της δωρεάς της Lamda Develpoment προς τον Δήμο Αμαρουσίου και την παράδοση των λεωφορείων, ο Δήμαρχος Αμαρουσίου Γ. Πατούλης, δήλωσε:

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Λεωφορείο παρέσυρε δύο νεαρές κοπέλες στη Θεσσαλονίκη

Θύμα τροχαίου έπεσαν δύο γυναίκες στη Θεσσαλονίκη, οι οποίες παρασύρθηκαν από λεωφορείο του ΟΑΣΘ.
Το ατύχημα σημειώθηκε, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής αιτίες, το απόγευμα του Σαββάτου στη συμβολή των οδών Τσιμισκή και Αγίας Σοφίας στο κέντρο της συμπρωτεύουσας.

Έργα και ημέρες του Μιχάλη Λιάπη σε ΟΣΕ και ΟΑΣΑ

Οι ζημιές των δύο οργανισμών κατά τη θητεία του ως υπουργός μεταφορών
Η είδηση της σύλληψης του Μιχάλη Λιάπη, διότι είχε πλαστές πινακίδες στο τζιπ του ξάφνιασε τον πολιτικό κόσμο. Πρώην υπουργός, ανιψιός του ιδρυτή της Νέας Δημοκρατίας, Κωνσταντίνου Καραμανλή, δεν είχε μαζί του ούτε δίπλωμα, ούτε άδεια οδήγησης, ούτε ασφάλεια, παρότι το «πόθεν έσχες» του δεν δικαιολογούσε σε καμία περίπτωση την αδυναμία κάλυψης των εξόδων ενός αυτοκινήτου… έστω και πολυτελούς.

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Φρικιαστικό θέαμα στον Προαστιακό



Με ένα αποτρόπαιο και φρικιαστικό θέαμα βρέθηκαν αντιμέτωποι οι επιβάτες του Προαστιακού σιδηροδρόμου όταν υποχρεώθηκαν να ταξιδέψουν...
με ένα σκοτωμένο αγριογούρουνο που κειτόταν για ώρα στο πάτωμα ενός βαγονιού.

Το βράδυ της προηγούμενης Κυριακής, στο δρομολόγιο από Αθήνα προς Χαλκίδα, ο διερχόμενος συρμός λίγο μετά τις Αφίδνες τραυμάτισε θανάσιμα ένα αγριογούρουνο. Ο οδηγός της αμαξοστοιχίας κατάφερε να ακινητοποιήσει το τρένο, χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί κανείς από τους επιβάτες, και κυρίως χωρίς να εκτροχιαστεί ο συρμός.

Μετά όμως από αυτή τη δυσάρεστη έκπληξη, ακολούθησε και δεύτερη, όταν υπάλληλοι του Προαστιακού μετέφεραν το αιμόφυρτο αγριογούρουνο σε βαγόνι επιβατών και το άφησαν έκθετο στο πάτωμα, προκειμένου να το μεταφέρουν τελικώς σε κάποιο κρεοπωλείο. Η δικαιολογία των υπαλλήλων είναι ότι το αγριογούρουνο αποτελεί «καλό μεζέ» και δεν έπρεπε να πάει χαμένο.

Tι λέει, αλήθεια, η διοίκηση του Προαστιακού για αυτή την αποκρουστική εικόνα που υποχρεώθηκαν να αντιμετωπίσουν οι επιβάτες του;
http://trenomag.wordpress.com

Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Στην εντατική οδηγοί του μετρό λόγω ηλεκτροπληξίας

αρχείο-λήψης-(3)Αύριο διαμαρτυρία στον σταθμό Συντάγματος

Ως «μεροκάματο του τρόμου» μπορεί πλέον να χαρακτηριστεί η εργασία στο μετρό, έπειτα από τα απανωτά περιστατικά ηλεκτροπληξίας σε ηλεκτροδηγούς του μετρό, μέσα στην καμπίνα του οδηγού.
Όπως καταγγέλλει στο «Π» ο Θάνος Παπασωτηρίου, υπάλληλος ανεφοδιασμού,μέλος του   Δ.Σ. του επιχειρησιακού σωματείου ΣΕΛΜΑ στις σταθερές συγκοινωνίες και πρώην ηλεκτροδηγός, ήδη τρεις  συνάδελφοι του έχουν νοσηλευθεί στην εντατική. Σήμερα πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο και ο τελευταίος.

Που πάνε οι εισπράξεις από τα διόδια; Αυτό που θα διαβάσετε είναι ασύλληπτο.

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Λειτουργικά κέρδη 5 εκατ. για τη ΣΤΑΣΥ (Μετρό, Τραμ, ΗΣΑΠ) στο 11μηνο

Λειτουργικά κέρδη ύψους 5 εκατ. παρουσιάζει, στο 11μηνο, η ΣΤΑΣΥ (Μετρό, Τραμ, ΗΣΑΠ), σύμφωνα με ενημέρωση της εταιρείας. Όπως αναφέρει η διοίκησή της, το ίδιο χρονικό διάστημα πέρσι, η εταιρεία είχε παρουσιάσει λειτουργικές ζημιές 18 εκατ., ενώ άξιο αναφοράς είναι ότι ο αρχικός προϋπολογισμός, που είχε εγκριθεί το 2012, παρουσίαζε για τη χρήση του 2013 λειτουργικό έλλειμμα 19 εκατ., ποσό το οποίο είχε προβλεφθεί να επιδοτήσει τη λειτουργία της ΣΤΑΣΥ.

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

H παλιά ξεχασμένη «τέχνη» του κολλητηρτζή στα αθηναϊκά αστικά λεωφορεία [βίντεο]

Ποιος μπορεί να ξεχάσει τον «Βούλη», τον αριστουργηματικό ρόλο του άνεργου, κατεστραμμένου κοινωνικά και ηθικά, εφαψία των αθηναϊκών λεωφορείων, τον οποίο ενσάρκωσε ιδανικά ο εξαιρετικός Γιώργος Νινιός στην ταινία του 1996 με τίτλο «Μη μου άπτου» σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Γιατζουδάκη, ο οποίος υπέγραφε και το πρωτότυπο σενάριο.
Το story απλό αλλά ουσιαστικό και υποδειγματικά κινηματογραφημένο: ένας εφαψίας, που δρα στα αστικά λεωφορεία, ερωτεύεται μία μυστηριώδη γυναίκα, που έχει το ίδιο πάθος. Οι σκηνές των αγγιγμάτων φλογερές, με το γεμάτο διεστραμμένη λαγνεία βλέμμα του Νινιού να αποδίδει άριστα την ηδονή που απορρέει από την παράβαση των αστικών κανόνων συμπεριφοράς.

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Τα ηλεκτρικά λεωφορεία (τρόλλεϋ) είναι το ιδανικό μέσον αστικής συγκοινωνίας για την πόλη του Πειραιά.


                            ΤΡΑΜ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΡΟΛΛΕΫ
Οι τραμ-ο-λάγνοι αδυνατούν να απαντήσουν στο ερώτημα : «γιατί τραμ και όχι τρόλεϋ;». Αφού το τρόλεϋ έχει και αυτό την περιβόητη «Σταθερή Τροχιά», κινείται με ηλεκτρισμό (ας υποθέσουμε ότι ο ηλεκτρισμός είναι οικολογικός, δες ετικέτες σχετικές με τον λιγνίτη). Καλύπτει λοιπόν τα ιδεολογήματα του τραμ και επιπλέον μπορεί να φρενάρει, να παρακάμψει εμπόδιο και έχει αυτονομία σε περίπτωση διακοπής του ρεύματος. Τέλος, επειδή δεν χρειάζεται Αντικραδασμική Προστασία δεν κόβει δέντρα και πεζοδρόμια.
Στο παραπάνω ερώτημα οι τραμ-ο-λάγνοι, επαναλαμβάνουν την κλασσική συνθηματολογία για το «κακό αυτοκίνητο», την «Ευρώπη» και την «οικολογία».

Η επίσημη ανακοίνωση της Ο.ΣΥ. Α.Ε. σχετικά με την πρόσβαση wifi σε οχήματα της εταιρείας (Τρόλεϊ και Λεωφορεία)

Δωρεάν Wi-Fi από την Ο.ΣΥ. Α.Ε.
Η μετακίνηση με τις αστικές συγκοινωνίες, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας για εκατοντάδες χιλιάδες κατοίκους του Λεκανοπεδίου.
Στην προσπάθεια μας να κάνουμε πιο ευχάριστο το χρόνο παραμονής του επιβάτη μέσα στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, αξιοποιούμε την τεχνολογία Wi-Fi, παρέχοντας τη δυνατότητα ελεύθερης πρόσβασης στις υπηρεσίες του διαδικτύου.
Πρόκειται για μία πιλοτική εφαρμογή στα οχήματα που εξυπηρετούν τη γραμμή τρόλεϊ 6 και τη λεωφορειακή γραμμή 302. 
Στους επιβάτες των γραμμών αυτών θα δίνεται η δυνατότητα Wi-Fi σύνδεσης, με ταχύτητα έως 4G, μέσω κινητού, tablet, laptop, κ.λπ. όταν το όχημα βρίσκεται σε κίνηση, στα σημεία της διαδρομής που υπάρχει δίκτυο. 
Στόχος μας είναι η πιλοτική αυτή εφαρμογή, το επόμενο διάστημα, να επεκταθεί στο μεγαλύτερο δυνατό αριθμό οχημάτων του στόλου της Ο.ΣΥ. Α.Ε..

Οι συγκοινωνίες της Αθήνας γύρισαν τριάντα χρόνια πίσω!



Σάββατο απομεσήμερο. Λεωφόρος Κηφισίας.
Στάση λεωφορείου έξω από το Υγεία. Πάνω από δέκα άνθρωποι, που πληθαίνουν, περιμένουν το λεωφορείο Α7 για να πάνε στο κέντρο της Αθήνας, ώς την αφετηρία του στην πλατεία Κάνιγγος...

Εχουν περάσει... πενήντα (ναι, πενήντα με το ρολόι!) λεπτά κι ακόμα να φανεί το Α7.

Πρόκειται όμως για «γραμμή κορμού», από αυτές που όταν τις έφτιαχνε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ υποσχόταν ότι θα περνούν τα λεωφορεία τους κάθε... 5-7 λεπτά! Εχουν περάσει 50 κι ακόμα να φανεί.

Κάποια στιγμή εμφανίζεται το λεωφορείο 550. Δεν πάει Σύνταγμα, Ομόνοια, κέντρο, αλλά τουλάχιστον περνάει από το... Παναθηναϊκό Στάδιο!

Εφερνε σε κούτες εισιτήρια του Ο.Α.Σ.Α απο το Πακιστάν μέσω Ντουμπάι!!!

Συνελήφθη χθες στη Νίκαια ένας 33χρονος Πακιστανός , μέλος διεθνούς κυκλώματος πλαστογράφησης και διακίνησης εισιτηρίων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς...


Ειδικότερα, αστυνομικοί του Τμήματος Αλλοδαπών Αθηνών σε συνεργασία με το Τμήμα Ασφαλείας της Διεύθυνσης Αστυνόμευσης Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και το Τελωνείο, διερεύνησαν υπόθεση ταχυδρόμησης δέματος από το Πακιστάν, που περιείχε 900 εισιτήρια του Ο.Α.Σ.Α., τα οποία όπως εξακριβώθηκε από ειδικό πραγματογνώμονα του Οργανισμού ήταν πλαστά.

Από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι αποστολέας του δέματος ήταν άλλος αλλοδαπός ο οποίος το ταχυδρόμησε αρχικά από το Πακιστάν, μέσω Ντουμπάι, με παραλήπτη τον συλληφθέντα.

Μετά από αναζητήσεις, εντοπίσθηκε στη Νίκαια ο 33χρονος υπήκοος Πακιστάν και συνελήφθη. Στην κατοχή του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν έξι επιπλέον πλαστά εισιτήρια του Ο.Α.Σ.Α.

Όπως προέκυψε, ο συλληφθείς, που διαμένει παράνομα στη χώρα, αποτελεί μέλος διεθνούς κυκλώματος που εμπλέκεται στη πλαστογραφία και διακίνηση εισιτηρίων του Ο.Α.Σ.Α., τα οποία διαθέτουν σε ανυποψίαστους πολίτες, σε χαμηλή τιμή, αποκομίζοντας με αυτόν τον τρόπο μεγάλα κέρδη.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Πειραιά.

Πηγη: www.plektani.gr

Τηλεφώνημα για βόμβα σε λεωφορείο του ΟΑΣΑ



Φάρσα που ταλαιπώρησε μεγάλο αριθμό συμπολιτών μας αποδείχθηκε τελικά το τηλεφώνημα για βόμβα σε αστικό λεωφορείο του ΟΑΣΑ...
Άγνωστος είπε ότι είναι παγιδευμένο με εμπρηστικό μηχανισμό, με συνέπεια το λεωφορείο να ακινητοποιηθεί στη λεωφόρο Βουλιαγμένης,  στο ύψος του Ελληνικού στη δεύτερη έξοδο για Ηλιούπολη.

Λόγω της φάρσας, επικράτησε κυκλοφοριακό χάος με την κίνηση στο σημείο να διακόπτεται, και τη ροή των οχημάτων να διοχετεύεται στους γύρω δρόμους.

Το λεωφορείο ακινητοποιήθηκε στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, στη δεύτερη έξοδο για Ηλιούπολη, στην περιοχή του Ελληνικού και αφού εκκενώθηκε, ελέγχθηκε από άνδρες του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών.

Ωστόσο δεν βρέθηκε κάτι ύποπτο

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Διευκρινίσεις ΟΣΥ σχετικά με το συμβάν, στις 9/12, σε αστικό λεωφορείο

Σε σχέση με το συμβάν σε αστικό λεωφορείο, της ΟΣΥ (του οποίου είχε λήξει η βάρδια και επέστρεφε στο αμαξοστάσιο), στις 9 Δεκεμβρίου, η ΟΣΥ εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

“Στο συγκεκριμένο λεωφορείο, (όπως και σε όλα τα λεωφορεία του στόλου γίνεται εβδομαδιαίος και κάθε 25.000 χιλιόμετρα γενικός έλεγχος ) τελευταία φορά γενικός τακτικός έλεγχος έγινε την 25η Νοεμβρίου 2013 και ο καθιερωμένος, εβδομαδιαίος έλεγχος στις 5 Δεκεμβρίου 2013, σύμφωνα με τα σχετικά βεβαιωτικά έγγραφα.

Επισημαίνουμε ότι όλα τα λεωφορεία της εταιρείας περνάνε από τακτικό τεχνικό έλεγχο, σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται από τους κατασκευαστές των οχημάτων και τις εσωτερικές διαδικασίες κανονισμού της ΟΣΥ.

Η Διοίκηση της ΟΣΥ , ήδη ανέθεσε σε επιτροπή να εξετάσει σε βάθος όλα τα αίτια του ατυχήματος και εντός πέντε ημερών να εκδοθεί πόρισμα”.