Σάββατο 25 Μαΐου 2013

Συντήρηση κλιματιστικών!... Οχι για τα λεωφορεία αλλά για τα γραφεία!


Ανάθεση υπηρεσιών συντήρησης κλιματιστικών μηχανημάτων στα γραφεία του ΟΑΣΑ  στα πλαίσια της προθερινής περιόδου...

Οι οδηγοί των λεωφορείων και οι επιβάτες  ας βολευτούν με τον αέρα στους 40 °C ανοίγοντας το παράθυρο; ...Ελπίζουμε ο Γιάννης Οικονόμου να μην είναι σαν τον Καραγιαννόπουλο…

Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Στα 37,7 εκατ. ευρώ οι ζημιές στην ΟΣΥ το 2012. Οι προβλέψεις του 2013...



Δημοσιονομικά πάει καλά. Η εταιρεία “Οδικές Συγκοινωνίες” (λεωφορεία – τρόλεϊ) πέτυχε βελτίωση του οικονομικού αποτελέσματος για τη χρήση του 2012, συρρικνώνοντας τις ζημιές στα 37,7 εκατ. ευρώ, έναντι 132,5 εκατ. το 2011.

Σύμφωνα με τον ισολογισμό της εταιρείας, που παρουσιάζει το metaforespress.gr, ο κύκλος εργασιών παρέμεινε στα ίδια επίπεδα, δηλαδή στα 124,5 εκατ. ευρώ.

Η δραματική μείωση των ζημιών οφείλεται στην αύξηση της κρατικής επιδότησης, η οποία ανήλθε στα 162,8 εκατ., έναντι 134,7 εκατ. το 2011, αλλά και στη σημαντική πτώση του κόστους μισθοδοσίας και των χρεωστικών τόκων.

ι χρεωστικοί τόκοι ανήλθαν πέρσι μόλις στις 800.000 ευρώ, έναντι 21,4 εκατ. ευρώ, επειδή το ελληνικό δημόσιο ανέλαβε τα χρέη των αστικών συγκοινωνιών.

Πτώση εσόδων, αλλά και δαπανών μισθοδοσίας φέρνει το 2013

Για το 2013, εκτιμάται περαιτέρω κάμψη στο κόστος μισθοδοσίας, το οποίο θα διαμορφωθεί στα 167 εκατ., έναντι 202 εκατ. το 2012. Επίσης, προσπάθειες διεξάγονται, ώστε εφέτος να επιτευχθεί λειτουργική κερδοφορία 1,5 εκατ., έναντι λειτουργικών ζημιών 37,4 εκατ. το 2012.

Πάντως, πτώση αναμένεται στον κύκλο εργασιών, ο οποίος θα φτάσει τα 115 εκατ. ευρώ,έναντι 124,5 εκατ. το 2012, εξαιτίας της ολοένα και μεγαλύτερης μείωσης της επιβατικής κίνησης.

Γενικότερα, στόχος της διοίκησης της ΟΣΥ (διευθύνων σύμβουλος Γιάννης Οικονόμου) είναι η αποπληρωμή των ληξιπρόθεσμων οφειλών σε προμηθευτές.

Πριν από μερικούς μήνες, οι οφειλές έφταναν τα 38 εκατ., κυρίως σε εταιρείες ανταλλακτικών.

Σήμερα, οι οφειλές αυτές φτάνουν τα 20 εκατ. και οσονούπω θα πέσουν στα 10 εκατ. Παράλληλα, ρυθμίζονται οφειλές και σε οργανισμούς, όπως η ΔΕΠΑ, στην οποία οφείλονταν 22 εκατ. ευρώ, τα οποία αποπληρώνονται σταδιακά.

Με στόχο τη μείωση του λειτουργικού κόστους, στην ΟΣΥ λαμβάνεται μέριμνα για τη προμήθεια ενιαίου συστήματος διαχείρισης καυσίμων και σύστημα barcode στις αποθήκες.

Βασική μεγέθη Οδικών Συγκοινωνιών (λεωφορεία – τρόλεϊ)

Σε εκατ. ευρώ
2012
2011

Κύκλος εργασιών
124,5
124,46

Κέρδη - ζημιές
-37,69
-132,51

Κρατική επιδότηση
162,89
134,75

Υποχρεώσεις
318,9
316,9




Tα ταμεία στερεύουν και ο ΟΑΣΘ προαναγγέλλει (ακόμα μια φορά) φρένο

Ακόμη μια προειδοποίηση για στάση πληρωμών και διακοπή των δρομολογίων των λεωφορείων σε όλο τον νομό Θεσσαλονίκης από τις 27 Μαΐου, εάν δεν βρεθεί λύση στο πρόβλημα της ρευστότητας και των οφειλών του Δημοσίου, απευθύνει ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ).

Με έγγραφο προς τον γ.γ. Μεταφορών, κ. Νίκο Σταθόπουλο, το οποίο κοινοποιήθηκε στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Θεσσαλονίκης, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Χρήστος Στεφανίδης ζητά να καταβληθούν 15 εκατ. ευρώ στον Οργανισμό μέχρι το τέλος του μήνα, έναντι των βεβαιωμένων οφειλών του δημοσίου συνολικού ύψους 80 εκατ. ευρώ.

Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουμε καθυστερήσεις, ελέω διαφωνιών με εργαζομένους;



Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το τελευταίο διάστημα, παρατηρούνται καθυστερήσεις δρομολογίων. Έχει να κάνει με διαφωνίες της διοίκησης με τους εργαζομένους για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας;
Αληθεύει ότι η εταιρεία, αν και αρχικά έδινε αποζημιώσεις για καθυστερήσεις μισής ώρας, τώρα δίνει για καθυστερήσεις μιας ώρας;

Από μηχανοδηγούς πως πάμε, γιατί από παραιτήσεις για συνταξιοδοτήσεις άλλο τίποτα…

Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Ο ΟΑΣΑ βάζει βαθμολογίες και ρίχνει ποινές σε ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ!


Ο ΟΑΣΑ σε ρόλο καθηγητή και μαθητές οι ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ. Έρχεται βαθμολόγιο στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας!

Της Βάσως Βεγιάζη Οδικές (λεωφορεία – τρόλεϊ) και σταθερές (μετρό – ηλεκτρικός – τραμ) συγκοινωνίες καλούνται να ικανοποιούν συγκεκριμένους δείκτες ποιότητας, διότι σε διαφορετική περίπτωση απειλούνται με ανάκτηση έως και του 3% της ετήσιας κρατικής επιδότησης.

Για το 2013, η ετήσια κρατική επιδότηση υπολογίζεται στα 161 εκατ. ευρώ, έναντι 344,4 εκατ. το 2010.

Ο όμιλος ΟΑΣΑ λαμβάνει την συγκεκριμένη επιχορήγηση, υπογράφοντας σχετικές συμβάσεις με την “ΟΣΥ” και την “ΣΤΑΣΥ”, προκειμένου να διατηρεί το κόμιστρο των εισιτηρίων σε χαμηλό επίπεδο.

Η υψηλότερη επιχορήγηση δίδεται στην εταιρεία «Οδικές Συγκοινωνίες», ενώ η «Σταθερές Συγκοινωνίες» λαμβάνει αρκετά μικρότερη.

Οι παράγοντες που θα λαμβάνονται υπόψη στη νέα βαθμολόγηση είναι οι εξής: αξιοπιστία και ακρίβεια δρομολογίων, συμφόρηση εντός συρμών, πληροφόρηση των χρηστών, καθαριότητα οχημάτων, συμπεριφορά προσωπικού φορέα, καθαριότητα σταθμών και στάσεων, αλλά και χαρακτηριστικά οχήματος (κλιματισμός, παλαιότητα, κλπ).

Στην περίπτωση, πάντως, που ο ΟΑΣΑ διαπιστώσει ελλείψεις σε στοιχεία και δεδομένα εκτός προδιαγραφών (π.χ λανθασμένη κατηγοριοποίηση προσωπικού), διατηρεί το δικαίωμα να μειώσει περαιτέρω την βαθμολόγηση, άρα και την επιχορήγηση.


Όλοι στα θρανία…

Προαστιακός: Η Περιφέρεια Πελοποννήσου στηρίζει την επέκταση προς Λουτράκι


Η Περιφέρεια Πελοποννήσου εξαρχής έθεσε σε προτεραιότητα του στρατηγικού της σχεδιασμού την επέκταση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου μέχρι το Λουτράκι», δήλωσε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης κατά τη συζήτηση του θέματος στο Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου.

Δικαιούχος του έργου, σύμφωνα με τον Περιφερειάρχη, είναι ο ΟΣΕ και η ΕΡΓΟΣΕ, υποχρέωση των οποίων είναι η επικαιροποίηση της μελέτης και η υποβολή των τεχνικών δελτίων στην Περιφέρεια Πελοποννήσου για ένταξη στο ΕΣΠΑ.

«Αφ’ ης στιγμής αυτό γίνει, το έργο θα ενταχθεί άμεσα στο ΕΣΠΑ, με εξασφαλισμένη τη χρηματοδότησή του είτε κατά την τρέχουσα προγραμματική περίοδο, όπως είναι και ο στόχος, είτε κατά την επόμενη προγραμματική περίοδο, η οποία ξεκινά σε λίγους μήνες» τόνισε ο Περιφερειάρχης.

Μετά τις πιέσεις της Περιφέρειας Πελοποννήσου, όπως δήλωσε ο κ. Τατούλης, ο ΟΣΕ τοποθέτησε το συγκεκριμένο έργο πολύ ψηλά στις προτεραιότητές του, όπως άλλωστε διαβεβαίωσε ο πρόεδρος του ΟΣΕ, στο Αναπτυξιακό Συνέδριο της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Αυτό που απαιτείται άμεσα, όπως πρόσθεσε ο κ. Τατούλης, είναι η επικαιροποίηση της μελέτης, η οποία σύμφωνα με το έγγραφο της ΕΡΓΟ ΣΕ βρίσκεται στο στάδιο της προμελέτης, και η προσθήκη Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.

Ο κ. Τατούλης εξήρε επίσης το υψηλότατο επίπεδο συνεργασίας με τη Δημοτική Αρχή Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων, όπου με κόπο, κόστος και σε μια δύσκολη χρονική συγκυρία έχει αποδώσει ελπιδοφόρα αποτελέσματα.

«Ενδιαφέρον μας είναι η επανενεργοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου, για την αναβάθμιση του οποίου δαπανήθηκαν τεράστια ποσά και μόλις αυτή έγινε, κατέστη ανενεργό» δήλωσε τέλος ο Περιφερειάρχης κ. Τατούλης.

Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Φλεγόμενο λεωφορείο στην Αλίμου


Στους καπνούς τυλίχτηκε νωρίτερα ένα λεωφορείο του ΟΑΣΑ στην Λ. Αλίμου...


Αναγνώστης του enikos.gr που κινείται στην περιοχή, έστειλε τις συγκεκριμένες φωτογραφίες από το περιστατικό.

Σύμφωνα με πληροφορίες  έσπασε η τουρμπίνα και προκλήθηκε ο καπνός…



Πηγη: enikos.gr

Κυριακή 19 Μαΐου 2013

Τροχαίο με λεωφορείο της ΕΘΕΛ στη γραμμή 206 Αγία Μαρίνα


Σήμερα το πρωί περίπου στις 08:45 λεωφορείο της ΕΘΕΛ σύμφωνα με πληροφορίες έφυγε με σηκωμένο χειρόφρενο στο τέρμα Αγίας Μαρίνας πέφτοντας πάνω σε μια καφετερία...
Ευτυχώς χωρίς νεκρούς και τραυματίες
Τα αιτία του τροχαίου ατυχήματος διερευνώνται από τους αρμόδιους, καθώς και απο το ανακριτικό τμήμα της Τροχαίας




Σάββατο 18 Μαΐου 2013

Ο Σωκράτης Κόκκαλης παίρνει «αμπάριζα» τα έργα του ΟΑΣΑ




Ο γνωστός επιχειρηματίας Σωκράτης Κόκκαλης απλώνει δίχτυα στον όμιλο του ΟΑΣΑ.
Η «αφρόκρεμα» των επιχειρήσεων του Σ. Κόκκαλη κατέβηκε μόνη της (!) στους 2 μεγάλους διαγωνισμούς του ΟΑΣΑ, την τηλεματική και το αυτόματο κόμιστρο.
Του Φώτη Φωτεινού

Δροµολογούν την ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών



Μέσω του νομοσχεδίου για την απελευθέρωση των ΚΤΕΛ, που προβλέπεται να κατατεθεί στη Βουλή τον επόμενο μήνα, το αρμόδιο υπουργείο δρομολογεί την ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών, που εξυπηρετούν σήμερα πάνω από 180 εκατ. επιβάτες τον χρόνο, αλλά και τη νέα αύξηση των τιμών των εισιτηρίων, παρά το γεγονός ότι οι αλλεπάλληλες αναπροσαρμογές της προηγούμενης τριετίας δεν έχουν αποδώσει.

Η αρχή, σύμφωνα με πληροφορίες, θα γίνει με τα λεωφορεία, που απαξιώνονται συστηματικά με την αυξανόμενη ακύρωση δρομολογίων, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να ταλαιπωρούνται περιμένοντας στις στάσεις, με κρύο και με ζέστη.

Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ

Μια συνέντευξη του Χατζηδάκη που πέρασε στα ψιλά.
Δεν αλλάζει τίποτα στις Αστικές Συγκοινωνίες μέχρι το 2019.
Διαβάστε μερικά αποσπάσματα που μας αφορούν άμεσα.

Ο Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χατζηδάκης θα παρουσιάσει το σχέδιο για τις οδικές επιβατικές μεταφορές.

Κύριε Υπουργέ έχετε το λόγο.

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

2.000 εξώδικα της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» κατά ιδιοκτητών φορτηγών!


Με κατάσχεση της προσωπικής τους περιουσίας απειλούνται οι ιδιοκτήτες φορτηγών που δεν πλήρωσαν διόδια στον “Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου” (Μαλιακός – Κλειδί).
Του Φώτη Φωτεινού
Ελάχιστοι ανταποκρίθηκαν στην έκκληση της κοινοπραξίας για διακανονισμό των οφειλών, παρόλο που αυτή συνοδευόταν από το κίνητρο της μη πληρωμής του εικοσαπλάσιου των προστίμων, όπως προβλέπεται από την σύμβαση παραχώρησης. Υπολογίζεται ότι, επί συνόλου οφειλών 14 εκατ. ευρώ, υπήρξε διακανονισμός για 500.000 ευρώ.
Η εν λόγω κοινοπραξία, που διαχειρίζεται ουσιαστικά το μεγαλύτερο κομμάτι του οδικού άξονα από την Αθήνα έως την Θεσσαλονίκη, έχει κοινοποιήσει ήδη 2.000 εξώδικα, 80 αγωγές και 6 διαταγές πληρωμής. Πλέον, οι διαταγές πληρωμής θα αυξηθούν και η “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου” θα εξαντλήσει όλα τα ένδικα μέσα.
Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών (ΠΣΧΕΜ), αν και ζήτησε την προσωπική παρέμβαση του υπουργού Μεταφορών Κωστή Χατζηδάκη, προτείνοντας “κούρεμα” των επιβληθέντων προστίμων σε ποσοστό 50% (των προστίμων που αναφέρονται στις διελεύσεις, ο ΠΣΧΕΜ απέρριπτε την επιβολή των εικοσαπλάσιων προστίμων), φαίνεται ότι δεν το επέτυχε.
«Ο κ. Χατζηδάκης, όπως διαπραγματεύτηκε και πέτυχε τη μείωση των αποζημιώσεων που έδωσε το δημόσιο στους παραχωρησιούχους, έτσι πρέπει να κάνει και με τον κλάδο μας», επισημαίνουν ιδιοκτήτες φορτηγών ΔΧ, συμπληρώνοντας παράλληλα ότι «ούτε οι παραχωρησιούχοι έχουν εκπληρώσει το 100% των συμβατικών τους υποχρεώσεων».
Άλλοι ιδιοκτήτες επισημαίνουν ότι έγιναν "παραβατικοί από ανάγκη", αλλά και ότι ο κλάδος χρειάζεται τη θέσπιση ειδικού τιμολογίου για τα διόδια. 
Το πρόβλημα δεν εντοπίζεται μονάχα στον “Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου” (Μαλιακός – Κλειδί), αλλά και στις “Νέα Οδό” (Μεταμόρφωση - Σκάρφεια) και “Ολυμπία Οδό” (Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα).
Τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν στους ιδιοκτήτες φορτηγών ποικίλουν ανάλογα με τον αριθμό των διελεύσεων που έγιναν, χωρίς την πληρωμή διοδίων, φτάνοντας τις 20.000 και 30.000 ευρώ. 

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝΤΙΚΕΣ

Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Ανελέητο κυνήγι των λαθρεπιβατών. Διπλασιάζονται οι "Ράμπο" στον ΟΑΣΑ


Σαφάρι κατά των λαθρεπιβατών από το υπουργείο Μεταφορών. Διπλασιάζεται το σώμα των μόνιμων ελεγκτών στις «Σταθερές» (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός) και «Οδικές Συγκοινωνίες» (λεωφορεία, τρόλεϊ), σε μια προσπάθεια πάταξης του φαινομένου.

Του Φώτη Φωτεινού, αναδημοσίευση από την «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» Έτσι, οι «Ράμπο» κατά των λαθρεπιβατών σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ θα φτάσουν τα 85 άτομα, έναντι 58 σήμερα και σε λεωφορεία και τρόλεϊ τα 30 άτομα, έναντι 16 σήμερα.

Πάταξη του φαινομένου αναμένεται με την τοποθέτηση μπαρών, έπειτα από την ολοκλήρωση του διαγωνισμού για το «Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου». Στην καλύτερη περίπτωση, μπάρες σε μετρό και ηλεκτρικό θα τοποθετηθούν σε 1,5 έτος, ενώ ελεύθερη θα είναι η πρόσβαση στις αποβάθρες του τραμ (o έλεγχος θα γίνεται εντός των συρμών).

Η σημερινή κατάσταση

Η απώλεια εισπράξεων για το σύνολο των εταιρειών του ομίλου ΟΑΣΑ και του Προαστιακού (αστικό κομμάτι) εκτιμάται από 25 έως 37,5 εκατ. ευρώ ετησίως. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το 10-15% των επιβατών στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός) δεν πληρώνει εισιτήριο, έναντι 15-20% σε λεωφορεία και τρόλεϊ.

Με βάση στοιχεία του ΟΑΣΘ, η εισιτηριοδιαφυγή εκτιμάται στο 15-20% και η σχετική απώλεια εισπράξεων γύρω στα 15- 20 εκατ. ευρώ ετησίως.

Στόχος είναι, όπως έχει ανακοινωθεί από τον υπουργό Μεταφορών Κωστή Χατζηδάκη, ο περιορισμός της εισιτηριοδιαφυγής κατά 50%. Ήδη, τα πρώτα μηνύματα είναι ενθαρρυντικά, καθώς ολοένα και αυξάνεται ο έλεγχος των λαθρεπιβιβατών, σε συνδυασμό με την εμπέδωση στην κοινή γνώμη της άποψης ότι «η μη επικύρωση εισιτηρίου έχει αρνητικές συνέπειες στη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών».

Ήδη, στις «Σταθερές Συγκοινωνίες» οι ελεγκτές προμηθεύτηκαν νέα στολή. Σήμερα, στην «ΣΤΑΣΥ» το σώμα ελεγκτών απαριθμεί 58 άτομα, εκ των οποίων σε καθημερινή βάρδια κάνουν ελέγχους περί τα 40. Αριθμός ελάχιστος, αν αναλογιστεί κανείς τους εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες που διακινούνται καθημερινά με το μετρό, τον ηλεκτρικό και το τραμ.

«Δεν είναι και το καλύτερο να κάνεις ελέγχους, με τόση ανεργία και οικονομική στενότητα δίπλα σου. Πολλές φορές λένε στους ελεγκτές ότι λειτουργούν σαν την τρόικα», εξηγούν επιχειρησιακά στελέχη της «ΣΤΑΣΥ».

Τσουχτερά πρόστιμα

Καταγγελίες έχουν υπάρξει ότι στοχοποιούνται οι αλλοδαποί, οι νέοι και οι τουρίστες. Ο ισχυρισμός αυτός απορρίπτεται από στελέχη της «ΣΤΑΣΥ», οι οποίοι σημειώνουν ότι δεν γίνονται διακρίσεις.

Οι έλεγχοι γίνονται σε τρεις βάρδιες, αλλά κυρίως το πρωί. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι είναι υπαρκτό το φαινόμενο των πλαστών εισιτηρίων, αλλά και των παραποιημένων. Αρκετοί επιβάτες χρησιμοποιούν ξυραφάκι κι αλλοιώνουν την επικύρωση του εισιτηρίου, προσπαθώντας να την εξαφανίσουν, χρησιμοποιώντας ξανά το ίδιο εισιτήριο.

Στα λεωφορεία και το τρόλεϊ, οι έλεγχοι δεν γίνονται μόνο από το μόνιμο αντίστοιχο τμήμα, αλλά και εθελοντές οδηγούς. Έτσι, πέρα από τους 16 μόνιμους ελεγκτές, στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης συμβάλλουν 250 – 300 οδηγοί σε ημερήσια βάση. Οι οδηγοί παίρνουν bonus το 50% των προστίμων που πληρώθηκαν, ήτοι 100 έως και 300 ευρώ μηνιαίως σε όσους το «κυνηγάνε». Μηνιαίως τα πρόστιμα που κόβονται σε λεωφορεία και τρόλεϊ ανέρχονται μεταξύ 6.000 – 8.000.

Η μη επικύρωση εισιτηρίου ισοδυναμεί με τσουχτερά πρόστιμα. Το ενιαίου εισιτήριο των 1,4 ευρώ φτάνει τα 84 ευρώ και το εισιτήριο των 1,2 ευρώ τα 72 ευρώ. Όποιος πληρώσει το πρόστιμο εντός 10 ημερολογιακών ημερών, γλιτώνει το 50% της αξίας του.

Πάντως, όπως παραδέχονται στελέχη των αστικών συγκοινωνιών, όσο παρατείνεται η ύφεση και η ανεργία, η λαθρεπιβίβαση και η ανταλλαγή εισιτηρίων θα παραμένουν υπαρκτά φαινόμενα.

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Το κόστος συντήρησης όλων των Ταξί της αγοράς..!


Ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που απασχολούν τον ιδιοκτήτη ενός οχήματος Ταξί, είναι χωρίς αμφιβολία, το κόστος συντήρησης με το οποίο θα επιβαρυνθεί.

Στις σελίδες που ακολουθούν, συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε πόσο θα σας κοστίσει το service σε όλους τους εκπρόσωπους της αγοράς για κύκλο χρήσης έως και τα 100.000 χλμ.

Η κρίση που μαστίζει και την ελληνική αγορά σε συνδυασμό με το ολοένα και αυξανόμενο κόστος των καυσίμων, έχουν επιφέρει αρκετές αλλαγές και στη λειτουργία του κλάδου των Ταξί. Συγκεκριμένα, αναφερόμαστε στη σταδιακή μείωση των συνολικών χιλιομέτρων που ένα Ταξί πλέον διανύει καθημερινά καθώς, ενώ πριν από λίγα χρόνια ένα όχημα μπορεί να πραγματοποιούσε έως και 300 χλμ. ημερησίως, πλέον, η πλειοψηφία δεν υπερβαίνει τα 150 χλμ.

Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Λεωφορειακή γραμμή σύνδεση με το σταθμό ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ ζητά το Ίλιον


Συγκοινωνιακή σύνδεση των δύο νέων σταθμών του μετρό στο Περιστέρι με το κέντρο του δήμου Ιλίου ζητά από τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (Ο.Α.Σ.Α.) ο δήμαρχος Ιλίου Νίκος Ζενέτος.

Ο δήμαρχος σε επιστολή του προς τον ΟΑΣΑ επισημαίνει την αναγκαιότητα για επαρκή συγκοινωνία και καταθέτει ολοκληρωμένη πρόταση για την αναδιάρθρωση των συγκοινωνιών της περιοχής προς όφελος των πολιτών.

Σύμφωνα με την πρόταση του Δήμου Ιλίου, προβλέπεται μια λεωφορειακή γραμμή express με τρεις ενδιάμεσες στάσεις, από τους νέους σταθμούς του μετρό (Περιστέρι, Ανθούπολη) μέχρι την πλατεία Γ. Γεννηματά, που βρίσκεται στο κέντρο της πόλης του Ιλίου, με συχνότητα δρομολογίων 5΄ με 7΄ λεπτά για τις ώρες αιχμής.

Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Σιδηρόδρομος: Το καλοκαίρι η δημοπράτηση για το έργο σκούπα από Κιάτο μέχρι Διακοπτό


Θέμα εβδομάδων είναι πλέον η προκήρυξη της δημοπράτησης για το σιδηροδρομικό έργο σκούπα από το Κιάτο μέχρι το Διακοπτό που θα επιτρέψει στον σύγχρονο σιδηρόδρομο να φτάσει αρκετά κοντά στην Πάτρα.

Σε επίσκεψη που πραγματοποίησε σε διάφορα εργοτάξια σε αυτό το τμήμα ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κος Σπηλιόπουλος εξήγγειλε την δημοπράτηση του έργου που είναι απαραίτητο. Αυτό το έργο θα περιλαμβάνει όλες τις εργασίες που δεν έχουν γίνει από παρελθούσες εργολαβίες που για διάφορους λόγους (οικονομικούς και τεχνικούς) δεν ολοκλήρωσαν ποτέ το αντικείμενο των εργασιών τους.

Να θυμίσουμε πως εδώ και ένα χρόνο έχουν διαλυθεί δύο εργολαβίες σε αυτό το τμήμα, ενώ σε πλήρη εξέλιξη είναι το έργο από το Διακοπτό μέχρι τη Ροδοδάφνη αλλά και η κατασκευή των σταθμών και στάσεων του τμήματος αυτού.

Η δημοπράτηση θα λάβει χώρα τον Ιούλιο ενώ η υπογραφή της σύμβασης υπολογίζεται προς το τέλος του έτους. Ο προϋπολογισμός του έργου αγγίζει τα 200εκ.ευρώ ενώ αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 24 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης και αν όλα πάνε καλά το τμήμα από το Κιάτο μέχρι τη Ροδοδάφνη θα παραδοθεί προς χρήση το 2016.

Η γραμμή θα είναι αγνώριστη καθώς θα είναι διπλή, με νέους σύγχρονους σταθμούς ενώ μελλοντικά θα λειτουργήσει και η ηλεκτροκίνηση που θα επιτρέπει στα ηλεκτροκίνητα τρένα να φτάνουν κατά τόπους σε ταχύτητες που θα αγγίζουν τα 200χλμ/ώρα.

ΨΑΘΟΠΥΡΓΟΣ-ΡΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Το τμήμα από τον Ψαθόπυργο μέχρι την Πάτρα θα το δούμε να αναβαθμίζεται στο νέο ΕΣΠΑ 2014-2020. Το μεγάλο αγκάθι παραμένει το έργο υπογειοποίησης των 5χλμ μέσα στην Πάτρα, για το οποίοι οι τοπικοί φορείς το θεωρούν απαραίτητο.

Η ΕΡΓΟΣΕ από την πλευρά της εξετάζει και άλλα σενάρια με πολύ χαμηλότερο κόστος που θα είναι πιο εύκολα υλοποιήσιμα. Αναφορικά με την ηλεκτροκίνηση αυτή είναι ακόμα πιο μελλοντική και με τα σημερινά δεδομένα θα ήταν ένα μικρό θαύμα αν βλέπαμε το ηλεκτροκίνητο τρένο στην Πάτρα πριν το 2020.

Δευτέρα 6 Μαΐου 2013

Στα 1.000 ευρώ το ύψος του παραβόλου για την έκδοση νέας άδειας ταξί


Στα 1.000 ευρώ ορίστηκε το ύψος του παραβόλου για την έκδοση νέας άδειας ταξί. Όπως αναφέρεται στο σχετικό ΦΕΚ «το ύψος του παραβόλου που καταβάλλεται υπέρ του Δημοσίου (ΚΑΕ 3741) για την έκδοση άδειας κυκλοφορίας αυτοκινήτου Επιβατηγού Δημόσιας Χρήσης (Ε.Δ.Χ.) αυτοκινήτου (ΤΑΞΙ και ΕΙΔΜΙΣΘ) που χορηγείται κατ’ εφαρμογή της διαδικασίας των άρθρων 85 και 106 του ν. 4070/2012 (Α΄ 82), ορίζεται στο ποσό των χιλίων ευρώ (1.000 €).


Το αποδεικτικό είσπραξης για την καταβολή του παραβόλου της ανωτέρω παραγράφου υποβάλλεται στην υπηρεσία που είναι αρμόδια για την έκδοση της άδειας κυκλοφορίας του Ε.Δ.Χ αυτοκινήτου (ΤΑΞΙ και ΕΙΔΜΙΣΘ) και αποτελεί προϋπόθεση για τη χορήγηση αυτής».



Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

Με ζέστη και κίνηση η έξοδος των εκδρομέων Ουρές στα διόδια της Ελευσίνας

Ζέστη και κίνηση συνθέτουν το σκηνικό της εξόδου των εκδρομέων του Πάσχα. Σύμφωνα με την τροχαία η κίνηση μέχρι στιγμής διεξάγεται σε φυσιολογικά επίπεδα, αν και σε ορισμένα σημεία αυξημένη.

Ωστόσο στα διόδια της Ελευσίνας έχουν δημιουργηθεί ουρές αυτοκινήτων, με την ζέστη να ταλαιπωρεί ακόμα περισσότερο τον κόσμο που ανυπομονεί να δραπετεύσει από την πόλη.

Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Ο εφιάλτης του 2011 ξαναγυρνά! Φωτιά σε τρόλεϊ ΝΕΟΠΛΑΝ σειράς 6000


Ήταν λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι χθες, όταν σε τρόλεϊ το όποιο κινούνταν κενό επιβατών, στην οδό Μαυρομματέων με τη χρήση ντηζελοκινητήρα ξέσπασε φωτιά στο πίσω μέρος.

Ολύμπια ψυχραιμία
Άμεση και ψύχραιμη ήταν η αντίδραση του οδηγού, ο οποίος αντιλαμβανόμενος το τι ακριβώς συμβαίνει, οδήγησε το όχημα σε ασφαλές σημείο στην άκρη του δρόμου και με τη χρήση δυο πυροσβεστήρων κατόρθωσε να σβήσει την πυρκαγιά άμεσα, περιορίζοντας σημαντικά τις ζημιές στο όχημα.

Η πυροσβεστική υπηρεσία που κατέφθασε στο σημείο, ειδοποιημένη από τον οδηγό και διερχόμενα οχήματα, περιορίστηκε απλώς στην καταγραφή του συμβάντος.

Έπειτα από έλεγχο της Τεχν. Υπηρεσίας, ειδοποιηθεί γερανός και οδηγήθηκε το όχημα με ασφάλεια στο Αμαξοστάσιο.

Αιτία
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες η φωτιά στο εν λόγω όχημα προκλήθηκε από βραχυκύκλωμα στο καλώδιο της μίζας και είναι η ίδια αιτία, στην οποία οφείλονται και οι φωτιές σε τρία οχήματα την περίοδο Άνοιξη-Καλοκαίρι 2011.

Σε παλαιότερο άρθρο, είχαμε αναφερθεί στο τι μπορεί με ασφάλεια να πράξει ο οδηγός σε ανάλογες περιπτώσεις ΕΔΩ.