Σάββατο 25 Μαΐου 2013

Συντήρηση κλιματιστικών!... Οχι για τα λεωφορεία αλλά για τα γραφεία!


Ανάθεση υπηρεσιών συντήρησης κλιματιστικών μηχανημάτων στα γραφεία του ΟΑΣΑ  στα πλαίσια της προθερινής περιόδου...

Οι οδηγοί των λεωφορείων και οι επιβάτες  ας βολευτούν με τον αέρα στους 40 °C ανοίγοντας το παράθυρο; ...Ελπίζουμε ο Γιάννης Οικονόμου να μην είναι σαν τον Καραγιαννόπουλο…

ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ 
ΙΑ
ΙΚΤΥΟ
ΜΕΤΣΟΒΟΥ 15, 106 82 ΑΘΗΝΑ
ΤΗΛ.: 210-8200999
FAX : 210-8212219
E-mail: oasa@oasa.gr
Web site: www.oasa.gr
ΓΕΝΙΚΗ .ΙΕΥΘΥΝΣΗ ΧΡΗΜ//KΗΣ & ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ .ΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ

ΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚ Ν ΥΠΗΡΕΣΙ Ν
Τμήμα Προμηθειών
ΑΡ. ΠΡ5Τ. : 6076/ΓΕ
ΧΕ/
.Ο.Υ. Προς :
ΠΛΗΡΟΦ. : Θ.Αντωντζίκη 
.Λαμπρόπουλος & Σια Ο.Ε.
ΤΗΛΕΦ5ΝO
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
: 210 82.00.859
: 23.5.2013
Τηλ. 210 92.35.582
FAX 210 92.37.707
ΘΕΜΑ: Ανάθεση υπηρεσιών συντήρησης κλιματιστικών μηχανημάτων
Αφού λήφθηκαν υπόψη :
α. Οι διατάξεις των Ν.2669/98 και Ν.3920/2011, ο Κανονισμός Προμηθειών
του Ο.Α.Σ.Α. και η απόφαση 996/9.9.02 του 
.Σ. του Ο.Α.Σ.Α., σε
συνδυασμό με την με αριθμό 35130/739/9-8-2010 απόφαση του Υπ.
Οικονομικών (ΦΕΚ 1291/Β’/11-8-2010).
β. H έγκριση του Πρακτικού του προηγηθέντος σχετικού πρόχειρου
διαγωνισμού από τον 
/ντα Σύμβουλο
γ. Η από 20.5.2013 προσφορά σας.
δ. Η ανάγκη άμεσης ανάθεσης των παραπάνω υπηρεσιών.
εγκρίνεται η ανάθεση στην εταιρεία σας υπηρεσιών συντήρησης των
κλιματιστικών μηχανημάτων που βρίσκονται στις κτηριακές εγκαταστάσεις του
ΟΑΣΑ.
1. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΟΥ
Η ανάθεση αφορά τις υπηρεσίες συντήρησης των 62 κλιματιστικών μονάδων
θέρμανσης/ψύξης οι οποίες είναι εγκατεστημένες στα γραφεία του ΟΑΣΑ στα
πλαίσια της προθερινής συντήρησης.
Η συντήρηση αφορά επισκέψεις από τεχνικούς της εταιρείας σας και την
πραγματοποίηση των παρακάτω εργασιών:
Εξωτερικά συγκροτήματα & εσωτερικές μονάδες:
– καθαρισμός φίλτρων εσωτερικής μονάδας και αλλαγή του όπου απαιτείται
– χημικός καθαρισμός με βακτηριοκτόνο απολυμαντικό
– φυσικός καθαρισμός με φυσικό διαλύτη
– έλεγχος ψυκτικού υγρού (φρέον) και συμπλήρωση του εάν απαιτείται
– καθαρισμός εξωτερικής μονάδας (φύσημα ή πλύσιμο εάν απαιτείται)
– έλεγχος σωλήνων αποχέτευσης
– έλεγχος μονώσεων
– έλεγχος ηλεκτρολογικής εγκατάστασης
ΑΔΑ: ΒΕΝ846ΨΧΕ3-5ΦΗ
Τα κτήρια στα οποία είναι εγκατεστημένα τα κλιματιστικά μηχανήματα
αναφέρονται στον παρακάτω πίνακα:
Κτήρια Ποσότητα Απόδοση Μάρκα
1 9000 BTU/H Toshiba
25 9000 BTU/H Panasonic
1 12000 BTU/H Panasonic
1 9000 BTU/H Air Cool
1 18000 BTU/H Panasonic
1 9000 BTU/H Mitsubishi
Μετσόβου 15
2 9000 BTU/H Toyotomi
18 9000 BTU/H Panasonic
1 12000 BTU/H Panasonic
1 18000 BTU/H Panasonic
1 24000 BTU/H Panasonic
2 9000 BTU/H Air Cool
Ρεθύμνου 16
1 12000 BTU/H Mitsubishi
Ρεθύμνου &
Μετσόβου 12
6 9000 BTU/H Panasonic
Σύνολο 62
Μετά το πέρας της συντήρησης των μηχανημάτων θα παραδώσετε στη 
/νση

ιοικητικού αναφορά για τις βλάβες τις οποίες έχετε διαπιστώσει, εάν
υπάρχουν, καθώς και έγγραφο μη ομαλής και ασύμφορης λειτουργίας
κλιματιστικού εφόσον επισημανθεί βλάβη η οποία είτε δεν επισκευάζεται είτε
είναι ασύμφορη η επισκευή του.
2. ΣΥΜΦ5ΝΗΘΕΙΣΑ ΤΙΜΗ
Η συνολική αμοιβή σας για την συντήρηση των κλιματιστικών μηχανημάτων
του Οργανισμού είναι 800,00€ πλέον Φ.Π.Α. Το παραπάνω ποσό καλύπτει
κάθε δαπάνη και κάθε απαίτησή σας για τις υπό ανάθεση εργασίες
(συντήρηση κλιματιστικών μηχανημάτων και μετάβαση τεχνικών σας στον
χώρο μας).
Η πληρωμή θα γίνει μετά την οριστική παραλαβή των προς ανάθεση
εργασιών και μέσα σε 60 ημέρες από την προσκόμιση του σχετικού
τιμολογίου, την αναφορά βλαβών, το έγγραφο μη ομαλής και ασύμφορης
λειτουργίας κλιματιστικού, εφόσον υπάρχει μη επισκευάσιμη ή ασύμφορη
οικονομικά αποκατάσταση βλάβης και την πιστοποίηση της εκτέλεσης των
προς ανάθεση υπηρεσιών.
ΑΔΑ: ΒΕΝ846ΨΧΕ3-5ΦΗ
3. ΧΡΟΝΟΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΕΡΓΑΣΙ5Ν:
Η έναρξη των εργασιών θα γίνει μετά από επικοινωνία με τη 
/νση

ιοικητικού την επομένη εργάσιμη της παραλαβής της παρούσας ανάθεσης. Η
παραλαβή και η πιστοποίηση της καλής εκτέλεσης των παρεχόμενων
εργασιών θα γίνει επίσης από τη 
/νση 
ιοικητικού (υπεύθυνη κα Τ. Ζώταλη,
τηλ. 210 82.00.971)
4. ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ:
Η εταιρεία σας οφείλει να αποκαταστήσει με δικές της δαπάνες τυχόν βλάβες
και ζημίες που θα προκύψουν από δική σας υπαιτιότητα στις εγκαταστάσεις
του Οργανισμού κατά τη διενέργεια των εργασιών συντήρησης.
Εάν οι παραπάνω εργασίες δεν εκτελεστούν σύμφωνα με τους
καθορισμένους όρους της παρούσας ανάθεσης, ο Ο.Α.Σ.Α. θα έχει δικαίωμα
να επιβάλει ποινική ρήτρα και λοιπές κυρώσεις, σύμφωνα με τα
προβλεπόμενα στα αντίστοιχα άρθρα του Κανονισμού Προμηθειών του (Υπ.
Απόφαση A-12681/934/2.1.2001 ΦΕΚ 333Β /28.3.2001).
Παρακαλούμε για την επιβεβαίωση παραλαβής του παρόντος
εγγράφου και για την αποδοχή της υπόψη ανάθεσης να αποστείλετε
άμεσα στον Ο.Α.Σ.Α. υπογεγραμμένη την συνημμένη δήλωση.
Ο Πρόεδρος και 
ιευθύνων Σύμβουλος
Αλέξανδρος Σ. 
ελούκας
ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ:

ήλωση αποδοχής
EΣ5ΤΕΡΙΚΗ .ΙΑΝΟΜΗ
- Γρ. Προέδρου & 
ντος Συμβούλου

Ι


ΟΥ
- Τμ.Λογιστηρίου
Για την ακρίβεια
Η Τμρχης Γραμματείας
Ελένη Μάλλιου
ΑΔΑ: ΒΕΝ846ΨΧΕ3-5ΦΗ
Προς : ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΑΣΤΙΚ Ν ΣΥΓΚΟΙΝ ΝΙ Ν ΑΘΗΝ Ν

ΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚ Ν ΥΠΗΡΕΣΙ Ν
ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙ Ν
ΜΕΤΣΟΒΟΥ 15, 106 82, ΑΘΗΝΑ
ΦΑΞ 210 82.12.219

ΗΛ ΣΗ
Ο υπογεγραμμένος ………………………………………........................................……..
νόμιμος εκπρόσωπος της …..………………………………………..............................
…………………………………………………….…………………….…..….………………
………..................................…με ΑΦΜ ...........................................................……και

.Ο.Υ…………...…...........……………………δηλώνω ότι παρέλαβα το έγγραφο του
Ο.Α.Σ.Α. με αριθ.πρωτ. ………....……………..........................και αποδέχομαι
ανεπιφύλακτα την αναφερόμενη σε αυτό ανάθεση και όλους τους προσδιοριζόμενους
στο έγγραφο όρους της.
Αθήνα …../…../……….
Ο 
ηλών
(Υπογραφή)
……………………………………… (Ονοματεπώνυμο)
………………………………… (αριθ.δελτ.ταυτότητας)
Σφραγίδα Επιχείρησης
Σημείωση: Η παρούσα δήλωση θα πρέπει να αποσταλεί στον Ο.Α.Σ.Α.
ΦΑΞ 210 82.12.219 αμέσως μετά την παραλαβή του
εγγράφου ανάθεσης, δεδομένου ότι σε περίπτωση μη
αποστολής της η ανάθεση δεν έχει καμία ισχύ.



Δείτε αυτά που έγιναν πέρσι στο τέλος Ιουνίου του 2012 με τον διευθύνων ΕΘΕΛ  Καραγαννόπουλο...

Με το ποσό των 300.000 ευρώ τα οποία θα διατεθούν άμεσα στην ΟΣΥ δόθηκε λύση στο πρόβλημα της διακίνησης των λεωφορείων χωρίς κλιματιστικά άλλα και στην προμήθεια ανταλλακτικών που είχαν οδηγήσει στα αμαξοστάσια δεκάδες λεωφορεία.

Ο υπηρεσιακός υπουργός Σίμος Σιμόπουλος κατάφερε μέσα σε λίγες ώρες να βρει και να διαθέσει στη διοίκηση της ΟΣΥ το παραπάνω ποσό προκειμένου τα οχήματα που ήταν καθηλωμένα με βλάβες στα αμαξοστάσια να βγουν και πάλι στην κυκλοφορία.

Συγκεκριμένα ο κ. Σιμόπουλος κατάφερε να εξασφαλίσει από το Υπουργείο Οικονομικών κονδύλι 3 εκατ. ευρώ τα οποία είναι στη διάθεση των διοικήσεων όλων των εποπτευόμενων Οργανισμών (ΣΤΑΣΥ, ΥΠΑ, ΕΤΛΑ λ.π.).

Αξιοσημείωτο είναι ότι χθες πάνω από 30 λεωφορεία κυκλοφορούσαν στην Αττική χωρίς κλιματιστικά λόγω έλλειψης φρέον και οι οδηγοί τους αναγκάστηκαν να τα αποσύρουν προκαλώντας ταυτόχρονα πρόβλημα στην διακίνηση επιβατών.

Τα 19 από αυτά τα λεωφορεία ήταν στην αφετηρία της Δουκισσης Πλακεντίας και με την απόσυρση τους προκάλεσαν καθυστερήσεις και επιπλέον διαμαρτυρίες από τους επιβάτες.

Η άμεση ανταπόκριση του υπηρεσιακού υπουργού προκάλεσε τα θετικότατα σχόλια των εργαζομένων στην ΟΣΥ.

Ο πρόεδρος των τεχνικών κ. Α. Ραφτόπουλος ευχαρίστησε τον κ. Σιμοπουλο.

«Όσα δεν κατάφερε ο προκάτοχος του σε διάστημα έξι μηνών ο υπηρεσιακός υπουργός το κατάφερε σε διάστημα λίγων ημερών» είπε μιλώντας στην «Η» ο κ. Ραφτόπουλος.

Της Μαρίας Μόσχου, εφ. ΗΜΕΡΗΣΙΑ