Σάββατο 9 Μαΐου 2020

Τον Ιούλιο η παράδοση των επεκτάσεων του Μετρό Πειραιά σε Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλό και Νίκαια



Τον Ιούλιο η παράδοση των επεκτάσεων του Μετρό Πειραιά σε Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλό και Νίκαια

Τον Ιούλιο εκτιμάται η παράδοση των επεκτάσεων του Μετρό Πειραιά σε Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλό και Νίκαια. Πρόκειται για τους 3 πρώτους από τους 6 σταθμούς της επέκτασης του Μετρό προς τον Πειραιά.

Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

Καραμανλής: Με «ατομική ευθύνη» των επιβατών η επιστροφή στην κανονικότητα για τις συγκοινωνίες της Αθήνας


Κώστας Αχ. Καραμανλής : Δεν κάναμε μεγαλόσχημες υποσχέσεις ...
Στη σημασία της «ατομικής ευθύνης» των επιβατών των συγκοινωνιών της Αθήνας για τη λήψη μέτρων προστασία αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής μιλώντας σε τηλεοπτικούς σταθμούς τις τελευταίες μέρες.


Κυριακή 26 Απριλίου 2020

Απόστολος Ραυτόπουλος: Τα λεωφορεία μετά την καραντίνα θα περνούν κάθε 15 έως 45 λεπτά


Καταθλιπτικά τα στοιχεία που φέρνει στη δημοσιότητα ο γνωστός συνδικαλιστής στα ΜΜΜ. «Πρέπει να γίνουν προσλήψεις 2000 οδηγών και 500 τεχνικών, για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις μας», δηλώνει στο iEidiseis.

Εντείνουν την ανησυχία που υπάρχει για την κατάσταση που θα επικρατεί την επόμενη ημέρα της καραντίνας στα μέσα μαζικής μεταφοράς τα στοιχεία που παραθέτει για τα μέσα κινητής τροχιάς ο Αποστόλης Ραυτόπουλος, πρόεδρος του σωματείου τεχνικών και εργαζομένων ΟΑΣΑ-ΟΣΥ,

Σάββατο 25 Απριλίου 2020

Εντατικοί έλεγχοι της αστυνομίας στις λεωφ. γραμμές Α10 - Β10 και 735 μετά την επιστολή του Συνδικάτου στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη




Μετά την επιστολή του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και το Υπουργείο Μεταφορών από σήμερα το πρωί κλιμάκιο της ΕΛ.ΑΣ βρίσκεται στους Αγίους Αναργύρους (στο 301 στρατιωτικό εργοστάσιο) και ελέγχει τα διερχόμενα λεωφορεία για άσκοπες μετακινήσεις και υπεράριθμους επιβάτες, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στις λεωφ. γραμμές Α10 - Β10 και 735.

Συγκεκριμένα το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ είχε αιτηθεί την αύξηση των ελέγχων σε λεωφορειακές γραμμές που παρατηρείται αυξημένη κίνηση επιβατών, με ιδιαίτερη έμφαση όμως στις λεωφορειακές γραμμές του Δήμου Αχαρναί Α10, Β10 και Δήμου Φυλής 735.

Σάββατο 4 Απριλίου 2020

Έρχονται ηλεκτρικά τρένα με μπαταρίες;


Μπορεί τα τρένα να είναι έως τέσσερις φορές πιο αποδοτικά από τα φορτηγά ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι έχουν εξαντλήσει τα περιθώρια βελτίωσής τους. Βλέπετε, δεν έχει ηλεκτροδοτηθεί ολόκληρο το σιδηροδρομικό δίκτυο καθώς σε αρκετές περιπτώσεις αυτό μπορεί να μην είναι συμφέρον ή άμεσα εφικτό.
Έτσι η πρόταση για ηλεκτροκίνητα τρένα με μπαταρίες φαίνεται να έχει βάση και νόημα, ιδιαίτερα αν μιλάμε για χώρες που έχουν εκτεταμένο δίκτυο. Ήδη η ιδέα αυτή συζητείται και στις ΗΠΑ όπου πέρυσι μεταφέρθηκαν με ντιζελοκίνητα τρένα φορτία αξίας 174 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Κυριακή 29 Μαρτίου 2020

Πρόκληση: Δεν έχουν για μάσκες και μισθούς αλλά δίνουν τα διπλά στα golden boys


Ενώ ο υπουργός Εργασίας άνοιξε την κερκόπορτα της μείωσης μισθών κατά 50% στον ιδιωτικό τομέα και τη στιγμή που υπό εξέταση τίθενται δειλά – δειλά και οι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων, τα golden boys στις «γαλάζιες» διοικήσεις ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ και ΟΑΣΑ θα δουν στην τσέπη τους διπλάσιο μισθό ύψους 7.500 ευρώ και 400 αντί 50 ευρώ για κάθε συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου.

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2020



Ενεση… ρευστότητας φαίνεται πως έφερε στον ΟΑΣΑ το άνοιγμα των επιπλέον εκδοτηρίων στις γραμμές 1, 2 και 3 του μετρό, αφού μόνο τον Ιανουάριο οι πέντε σταθμοί συγκέντρωσαν περισσότερο από 1,5 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, στο «Πανεπιστήμιο», όπου υπάρχει μία βάρδια και συγκεκριμένα η πρωινή, σημειώθηκε αύξηση 22% σε σχέση με τον Δεκέμβρη.

Αντίστοιχα, στον «Ευαγγελισμό», που λειτουργούν και από δύο εργαζομένους (πρωί-βράδυ), το ποσοστό ανέρχεται στο 25%. Την ίδια στιγμή, ο Οργανισμός, προκειμένου να εξυπηρετηθεί το επιβατικό κοινό, αναμένεται να προχωρήσει στην κατασκευή δέκα νέων εκδοτηρίων εισιτηρίων από την ΟΣΥ, τα οποία θα τοποθετηθούν σε διάφορα κεντρικά σημεία του δικτύου λεωφορείων και τρόλεϊ εντός του πρώτου εξαμήνου, ώστε να αυξηθεί η υπάρχουσα διαθεσιμότητα πώλησης κομίστρων.

Τα ανοιχτά εκδοτήρια σε σταθμούς της ΣΤΑΣΥ ανέρχονται πλέον σε 26 από 21 που ήταν μέχρι πρότινος. Πιο συγκεκριμένα:

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2020

ΟΣΕ: ΤΑ ΣΧΈΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΌΝΝΗΣΟ



Πριν λίγες μέρες πραγματοποιήθηκε συνάντηση του υφυπουργού αρμόδιου για την Έρευνα και Τεχνολογία και βουλευτή Κορίνθου Χρίστου Δήμα με τον πρόεδρο του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδας Κωνσταντίνο Σπηλιόπουλο. Η συνομιλία πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του υφυπουργού και αφορούσε τον σιδηρόδρομο στον νομό Κορινθίας.
Σύμφωνα με ανάρτηση από τη σελίδα του υφυπουργού σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, η συζήτηση αφορούσε κυρίως τα εξής τρία θέματα, που θα αλλάξουν την καθημερινότητα για τους κατοίκους της βόρειας Πελοποννήσου:
· Την άφιξη του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στον Δήμο Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης, ολοκληρώνοντας τη γραμμή Κιάτο-Αίγιο.
· Την έναρξη της πλήρους καταγραφής όλων των βαγονιών σε όλη την Ελλάδα. Η καταγραφή θα πραγματοποιηθεί και στον παλιό σταθμό της Κορίνθου και τα βαγόνια που δεν χρησιμοποιούνται θα αποσυρθούν.
· Την αξιοποίηση της ανενεργής πλέον γραμμής αλλά και όλων των δικτύων του ΟΣΕ που δεν χρησιμοποιούνται. Πρόκειται για μια πολύ μεγάλη αναπτυξιακή προοπτική, που θα αναβαθμίσει σημαντικά ολόκληρο το παραλιακό μέτωπο της Κορινθίας.
Φωτό: Αλέξανδρος Βλάχος/ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2020

Οι μεταφορές γίνονται πιο ευφυείς! Εκπρόσωποι της πολιτείας, φορέων και της αγοράς μιλούν στο metaforespress.gr



Οι μεταφορές γίνονται πιο ευφυείς! Εκπρόσωποι της πολιτείας, φορέων και της αγοράς μιλούν στο metaforespress.gr

Η αναθεώρηση της Εθνικής Στρατηγικής για τα Ευφυή Συστήματα Μεταφορών, η θέσπιση περιβαλλοντικών στόχων, η παροχή κινήτρων για στροφή στις βιώσιμες λύσεις μεταφορών, οι συνέργειες δημόσιου και ιδιωτικού τομέα και οι νέες χρηματοδοτήσεις αποτελούν βασικούς παράγοντες ενίσχυσης του εξεταζόμενου κλάδου.

Τα ανωτέρω αναδείχτηκαν στην 5η Ετήσια Διημερίδα του «Ελληνικού Οργανισμού Συστημάτων Ευφυών Μεταφορών – ΙΤS Hellas», με θέμα «Ευφυή Συστήματα Μεταφορών και εξελίξεις στην Ελλάδα» που διεξήχθη τον Δεκέμβριο στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Στη διημερίδα συμμετείχαν ανώτερα κυβερνητικά στελέχη, εκπρόσωποι δημόσιων φορέων, πρόεδροι και στελέχη ελληνικών επιχειρήσεων που αποτελούν «πυλώνες» για την ανάπτυξη, την προώθηση και τον εκσυγχρονισμό των Ευφυών Συστημάτων Μεταφορών στην Ελλάδα.

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2020

Ηλεκτρονικό εισιτήριο και τηλεματική αποκτούν τα ΚΤΕΛ Αττικής και Θεσσαλονίκης



Κίνητρα για αντικατάσταση λεωφορείων

Ηλεκτρονικό εισιτήριο και τηλεματική αποκτούν τα ΚΤΕΛ Αττικής και Θεσσαλονίκης. Κίνητρα για αντικατάσταση λεωφορείων

Σειρά ρυθμίσεων για τα ΚΤΕΛ περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο για τα υδατοδρόμια που κατέθεσε στη Βουλή το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Της Βάσως Βεγιάζη

Από τις ρυθμίσεις αυτές (άρθρα 33 – 36), ξεχωρίζουν η υποχρέωση των ΚΤΕΛ Αττικής και Θεσσαλονίκης για την εγκατάσταση συστήματος τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο υπολογισμός κομίστρου των αστικών ΚΤΕΛ, η ρύθμιση παλαιών οφειλών και τα κίνητρα αντικατάστασης λεωφορείων.

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2020

Νέο πρόεδρο απέκτησε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ


Νέο πρόεδρο απέκτησε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Παραιτήθηκε ο Iacono Orazio, ανέλαβε ο Caposciutti Marco. Και αυτός από την Trenitalia

Νέο πρόεδρο απέκτησε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία ανήκει στην ιταλική TRENITALIA. 
Μετά την παραίτηση του κ. Iacono Orazio, καθήκοντα προέδρου ανέλαβε ο κ. Caposciutti Marco. Και αυτός, ανήκει στο δυναμικό της TRENITALIA, με την ιδιότητα του τεχνικού διευθυντή.

Τα ταξί θα συνεχίσουν να πραγματοποιούν μεταφορές ασυνόδευτων δεμάτων


Τα ταξί θα συνεχίσουν να πραγματοποιούν μεταφορές ασυνόδευτων δεμάτων

Τα ταξί θα συνεχίσουν να πραγματοποιούν μεταφορές ασυνόδευτων δεμάτων. Αυτό υποστηρίζουν οι ιδιοκτήτες ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ), οι οποίοι συναντήθηκαν με τον υφυπουργό Μεταφορών Γιάννη Κεφαλογιάννη.

Η ΠΟΕΙΤΑ αναφέρει ότι στη δίωρη συνάντηση με τον υφυπουργό συζητήθηκαν όλα τα θέματα που αφορούν τον κλάδο.

Σύσκεψη ΟΑΣΘ-ΚΤΕΛ-ΟΣΕΘ με τη συμμετοχή και των εργαζομένων



Τραγική η κατάσταση του ΟΑΣΘ λέει ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ - Στο Ελεγκτικό Συνέδριο βρίσκεται προς έγκριση η σύμβαση που εγκρίθηκε από τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης

Σύσκεψη μεταξύ του ΟΑΣΘ, της ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ και των εργαζομένων συγκαλεί στα γραφεία του ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) την προσεχή Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2020 στη 1 το μεσημέρι.

Όπως αναφέρεται σε δελτίο τύπου του ΟΣΕΘ «στόχος της σύσκεψης είναι να συζητηθούν και να επιλυθούν τα θέματα και οι λεπτομέρειες της υλοποίησης της επερχόμενης συνεργασίας των παραπάνω φορέων ενόψει της έναρξης του έργου παροχής αστικής συγκοινωνίας του ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. (μαζί με τα ΚΤΕΛ ΣΕΡΡΩΝ, ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ και ΚΙΛΚΙΣ) σε (25) νέες βασικές γραμμές της Θεσσαλονίκης».

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΣΤΟ ΣΤΕ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΟΑΣΘ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ


Δύο είναι οι προσφυγές στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο της χώρας. Η μία εργαζομένων του ΟΑΣΘ και η άλλη της Κίνησης Πολιτών για τον σταθμό Βενιζέλου.

Το Συμβούλιο της Επικρατείας θα κληθεί να αποφασίσει, όπως όλα δείχνουν, σχετικά με το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης. Τόσο των οδικών, όσο και του μετρό.

Προσφυγή στο ανώτατο ακυρωτικό δικαστήριο έχουν ήδη προαναγγείλει το Συνδικάτο Εργαζομένων στον ΟΑΣΘ το οποίο αντιδρά στην περαιτέρω εκχώρηση συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ, αλλά και η Κίνηση Πολιτών για την προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς η οποία εναντιώνεται στην κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου του μετρό, με τη μέθοδο της προσωρινής απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαιοτήτων.

Πάτρα-Πύργος: Τι προβλέπει η συμφωνία με την Ολυμπία Οδό, πότε θα λειτουργήσει Δημοσιεύθηκε


από Νίκος Καραγιάννης


Από την ώρα της ανακοίνωσης του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την υπογραφή συμφωνίας με την Ολυμπία Οδό για την ένταξη του τμήματος Πάτρα-Πύργος, έχει ξεκινήσει μία νέα διαδικασία για το πολύπαθο έργο.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com αυτό που καθορίστηκε αρχικά, ήταν το τίμημα το οποίο ανέρχεται σε 224εκατ.ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) ως χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου. Από αυτό, ποσό περίπου 18εκατ.ευρώ, αφορά την κατασκευή σταθμών διοδίων στα πλαίσια της παραχώρησης. Το ποσό αυτό είναι κατ`αποκοπή, δηλαδή, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ένα ποσό στο οποίο ο παραχωρησιούχος δεν μπορεί να επιδιώξει αύξηση του. Έχει δεχθεί δηλαδή ότι με αυτά τα χρήματα ότι μπορεί να ολοκληρωθεί χωρίς claims.

Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2020

Νέα λεωφορεία στους δρόμους με leasing για την ΟΣΥ – Έρχεται νέος ΚΟΚ



Της Μαρίας Μόσχου

Δίνοντας την δυνατότητα στην ΟΣΥ να προχωρά σε leasing επιχειρεί η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών – Μεταφορών να δώσει λύση στην έλλειψη λεωφορείων στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

Τη ίδια στιγμή προανήγγειλε την αλλαγή των διοικήσεων σε ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ και αποκάλυψε ότι σε τρεις μήνες ο διαγωνισμός γα τα νέα λεωφορεία θα έχει προκηρυχθεί με στόχο τα πρώτα οχήματα να ενταχθούν σο στόλο της ΟΣΥ τους επόμενους 18 μήνες.

Σε συνέντευξη στην εκπομπή «Τώρα ό,τι Συμβαίνει» του τηλεοπτικού σταθμού «OPEN TV» ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής ανάφερε χαρακτηριστικά: «…Είναι γερασμένος ο στόλος των λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ξεπερνάμε τα 15 με 16 χρόνια μέσος όρος. Πρέπει να κάνουμε ένα διεθνή διαγωνισμό και σε τρεις μήνες αυτός ο διαγωνισμός θα είναι έτοιμος. Σας θυμίζω ότι η προηγούμενη Κυβέρνηση τον έκανε στο γόνατο και αυτός ο διαγωνισμός κατέπεσε στην Ανεξάρτητη Αρχή. Καινούργια λεωφορεία, ηλεκτροκίνητα, υβριδικά CNG, θα έχουμε μέσα στο επόμενο 18μηνο».

Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2020

Βελτιώσεις προσεχώς στη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.


Η αγορά 100 νέων μηχανημάτων έκδοσης εισιτηρίων και η δυνατότητα φόρτισης ανώνυμων καρτών Ath.ena Card μέσω smartphone περιλαμβάνονται στις βελτιώσεις του συστήματος του ηλεκτρονικού εισιτηρίου του ΟΑΣΑ που θα δούμε να γίνονται πραγματικότητα μέσα στους επόμενους μήνες.

Την προηγούμενη εβδομάδα εγκρίθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΑΣΑ το πέρασμα στη νέα περίοδο λειτουργίας του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, μετά την πλήρη εφαρμογή του και ολοκλήρωση της μετάβασης, γεγονός που δίνει την ευκαιρία να προχωρήσουν διάφορες τροποποιήσεις στη λειτουργία, τις υπηρεσίες και τη διαθεσιμότητα του συστήματος.

Συγκεκριμένα, εγκρίθηκαν 8 αντικείμενα τα οποία θα εκτελεστούν βάση συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος:

Η ηλεκτροκίνηση κερδίζει έδαφος και στα αστικά λεωφορεία. Οι εκτιμήσεις για την Ευρώπη



Η ηλεκτροκίνηση κερδίζει έδαφος και στα αστικά λεωφορεία. Οι εκτιμήσεις για την Ευρώπη

Η ηλεκτροκίνηση κερδίζει έδαφος και στα αστικά λεωφορεία. Τα ηλεκτρικά λεωφορεία κατέχουν, στην παρούσα φάση, μαζί με τα υβριδικά, το 10% της ευρωπαϊκής αγοράς.

Το 2018, το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών λεωφορείων αυξήθηκε κατά 48% σε σύγκριση με το 2017, ενώ κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2019 σημειώθηκε αύξηση κατά 100% στην ταξινόμηση ηλεκτρικών λεωφορείων.

Σύμφωνα με την UITP, το μερίδιο των ηλεκτρικών λεωφορείων θα αυξηθεί στο 20% το 2020.

Η τάση είναι σταθερά ανοδική και ως το 2030, τα αμιγώς ηλεκτρικά αναμένεται να κατακτήσουν μερίδιο της τάξης του 60%.

Τα τελευταία πέντε έτη ο αριθμός των ηλεκτρικών λεωφορείων στην Ευρώπη αυξήθηκε από 200 σε 2.200 οχήματα.

Επεκτείνεται το αεροδρόμιο της Καλαμάτας. Εγκρίθηκε απαλλοτρίωση 500.000 ευρώ



Επεκτείνεται το αεροδρόμιο της Καλαμάτας. Εγκρίθηκε απαλλοτρίωση 500.000 ευρώ

Επεκτείνεται το αεροδρόμιο της Καλαμάτας. Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ενέκρινε αναγκαστική απαλλοτρίωση ακινήτων για την επέκταση του αεροδρομίου, ύψους 500.000 ευρώ.

Η απαλλοτρίωση έχει σκοπό την επέκταση των χώρων στάθμευσης αεροσκαφών, την επέκταση του κτιρίου του αεροσταθμού και του περιβάλλοντα χώρου, τη μετακίνηση του πάρκου καυσίμων και την ανάπτυξη βοηθητικών και λοιπών ζωτικών εγκαταστάσεων και δραστηριοτήτων στη περιοχή του δήμου Καλαμάτας, συνολικού εμβαδού 49.702 τ.μ.

Η απαλλοτρίωση κηρύσσεται υπέρ του δημοσίου και με δαπάνες αυτού. Η προκαλούμενη δαπάνη, ποσού 500.000 ευρώ θα βαρύνει το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, το υπουργείο Υποδομών εξετάζει την προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού για την ανακατασκευή και εκμετάλλευσή του, μέσω σύμβασης παραχώρησης.

Τα γρήγορα τρένα βάζουν δύσκολα σε αεροπλάνα και ΚΤΕΛ



ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει αυξήσει πάνω από 50% τα εισιτήρια στη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Από 80.000 ανά μήνα που ήταν προ της ηλεκτροκίνησης, πλέον ξεπερνούν τις 120.000. ΙΝΤΙΜΕ

Πριν από λίγες ημέρες, περιχαρείς οι διαχειριστές της σελίδας των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης στο Facebook, γνωστοποίησαν ότι το κοινό τους ταμείο παρέλαβε τα πρώτα έξι υπερσύγχρονα λεωφορεία (MAN Lion’s Coach). Στο αμέσως επόμενο διάστημα, το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης θα προμηθευτεί επιπλέον έξι υπερσύγχρονα λεωφορεία με στόχο να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες του μεταφορικού του έργου.

Το έργο των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης διευρύνεται, καθώς αποκτά νέες γραμμές τις οποίες δεν μπορεί να εξυπηρετήσει ο ΟΑΣΘ. Ωστόσο, τα νέα και πανάκριβα, σύγχρονης τεχνολογίας λεωφορεία της γερμανικής κατασκευάστριας ΜΑΝ που αποκτά το ΚΤΕΛ με τη χρηματοδοτική συνδρομή της Τράπεζας Πειραιώς, θα δρομολογηθούν στη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Στόχος των ΚΤΕΛ με τα νέα λεωφορεία είναι να ανταγωνιστεί την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία μετά την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης σε όλο το μήκος της γραμμής Αθήνα - Θεσσαλονίκη, έχει ενισχύσει σημαντικά τον τζίρο της. Η ιταλική εταιρεία, σύμφωνα με πληροφορίες, έχει αυξήσει πάνω από 50% τα εισιτήρια στη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Από 80.000 ανά μήνα που ήταν προ της ηλεκτροκίνησης, πλέον ξεπερνούν τις 120.000. Καταλύτης στη μεταβολή αυτή θεωρείται η ηλεκτροκίνηση τρένου στη συγκεκριμένη γραμμή, η οποία και μείωσε τον χρόνο της σιδηροδρομικής μετάβασης από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη (και αντίστροφα) κατά περίπου δύο ώρες. Από περίπου 6 ώρες το ταξίδι μειώθηκε σε 4 έως 4,5 ώρες.