Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

Στα λεωφορεία του κέντρου δεν ανεβαίνει ούτε ένας ελεγκτής - Τι αποκαλύπτουν πηγές από την Ο.ΣΥ


Η 15η Νοεμβρίου ήταν η τελευταία ημέρα που έγιναν δεκτά τα παλιά εισιτήρια στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αλλά, τέσσερις μήνες μετά, κανένας δεν ελέγχει τους επιβάτες των λεωφορείων του Κέντρου, για το αν ακυρώνουν τα νέα, ηλεκτρονικά εισιτήρια.
Όπως αποκάλυψαν διοικητικές πηγές από τις Οδικές Συγκοινωνίες (Ο.ΣΥ) στο LIFO.gr, οι μοναδικές γραμμές στις οποίες γίνονται έλεγχοι - από μόλις 15 ελεγκτές - είναι στα λεωφορεία Χ93, Χ95, Χ96, Χ97, με τελικό προορισμό το αεροδρόμιο.
Τι απαντά ο ΟΑΣΑ
Σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον ΟΑΣΑ, η επίσημη απάντηση που λάβαμε ήταν πως «γίνονται έλεγχοι σε όλο το δίκτυο που θα εντατικοποιηθούν με την πρόσληψη επιπλέον 160 ελεγκτών κομίστρου».
Η διάψευση της διάψευσης

Έκλεψαν χρήματα από μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων μέσα από λεωφορείο του ΟΑΣΘ



Έχουν παρατηρηθεί ακόμα τρία παρόμοια κρούσματα μέσα σε μία εβδομάδα.

"Καπνός" έγιναν χθες το βράδυ τα χρήματα από το μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων στο λεωφορείο της γραμμής 32 του ΟΑΣΘ.

Το περιστατικό σημειώθηκε περίπου στις 11 το βράδυ στο τέρμα του Ευόσμου, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες του thousandnews.gr δεν είναι η πρώτη φορά που συνέβη κάτι τέτοιο τις τελευταίες ήμερες. Συγκεκριμένα έχουν παρατηρηθεί ακόμα τρία παρόμοια κρούσματα μέσα σε μία εβδομάδα.

Από το ρεπορτάζ προκύπτει πώς στις κλοπές συμμετέχουν περισσότερα από 2 άτομα, ώστε να μην γίνεται αντιληπτή η πράξη τους από τον οδηγό και τους πολίτες που βρίσκονται μέσα στο λεωφορείο εκείνη τη στιγμή.

Οι 15 σταθμοί του μετρό που κατεβάζουν σήμερα τις μπάρες τους.



Στην τελική ευθεία μπήκε η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας καθώς σήμερα, Κυριακή, αναμένεται να κλείσουν οι μπάρες σε ακόμη 15 σταθμούς του μετρό, ενώ μέχρι τις 15 Μαρτίου αναμένεται να κλείσουν σταδιακά όλες.
Ειδικότερα, σήμερα θα κλείσουν σε:
Ταύρο και Μαρούσι στη γραμμή 1 (ΗΣΑΠ),
Ανθούπολη, Περιστέρι, Σεπόλια, Ηλιούπολη, Άλιμο, Αργυρούπολη, Ελληνικό στη γραμμή 2 και
Αγ. Μαρίνα, Κεραμεικό, Χολαργό, Νομισματοκοπείο, Αγ. Παρασκευή, Χαλάνδρι στη γραμμή 3

Σημειώνεται πως είναι ήδη κλειστές οι μπάρες στους σταθμούς Σύνταγμα και Άγιος Αντώνιος και Άγιος Δημήτριος στη γραμμή 2 και Αεροδρόμιο, Δουκίσσης Πλακεντίας, Ελαιώνας και Αιγάλεω στη γραμμή 3.

Σε όλους τους παραπάνω σταθμούς μία τουλάχιστον μπάρα θα είναι ανοικτή (τουλάχιστον ως την Τετάρτη 14 Μαρτίου) για τη διέλευση όσων δικαιούνται δωρεάν μετακίνηση.

Ο ΟΑΣΑ υπενθυμίζει στο επιβατικό κοινό:
Να έχει εφοδιαστεί με έγκυρο ηλεκτρονικό εισιτήριο-κάρτα (ATH.ENA Ticket / ATH.ENA Card).
Να επικυρώνει το εισιτήριο-κάρτα στις πύλες του σταθμού εισόδου.
Να επικυρώνει το εισιτήριο-κάρτα στις πύλες του σταθμού εξόδου.

Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

Με λεωφορεία τελευταίας τεχνολογίας η δημοτική συγκοινωνία της Νέας Σμύρνης



Ο Δήμος Νέας Σμύρνης παρέχει τη δυνατότητα στους πολίτες του και τους επισκέπτες της πόλης να χρησιμοποιούν τη Δημοτική Συγκοινωνία δωρεάν για τις μετακινήσεις τους, αξιοποιώντας τις τρεις γραμμές που λειτουργούν καθημερινά.

«Στην προσπάθεια μας για την βελτίωση των συνθηκών μετακίνησης, ανανεώσαμε τον στόλο μας με σύγχρονα λεωφορεία τελευταίας τεχνολογίας.

Η εξυπηρέτηση των πολιτών από τα δημοτικά λεωφορεία αποτελεί προτεραιότητα της δημοτικής αρχής διασφαλίζοντας την μείωση των ρύπων με σεβασμό στο περιβάλλον», αναφέρει ανακοίνωση του Δήμου Ν. Σμύρνης.

Οι… τσάμπα βόλτες με τις συγκοινωνίες, οι μπάρες και η ανευθυνότητα



Το 2014 οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας είχαν λειτουργική κερδοφορία, η οποία είχε επιτρέψει τη μείωση του εισιτηρίου από τα 1,40 ευρώ στα 1,20 ευρώ και της μηνιαίας κάρτας από τα 45 στα 30 ευρώ. Και όχι μόνο αυτό. Η επιδότηση από τον Κρατικό Προϋπολογισμό, δηλαδή από το σύνολο των φόρων όλων των Ελλήνων (άρα και των μη κατοίκων του Λεκανοπεδίου Αττικής), είχε μειωθεί από τα 198 εκατ. ευρώ στα 100 εκατ. ευρώ. Επίσης, είχε αυξηθεί η επιβατική κίνηση κατά 18% και εφαρμοζόταν το mobile ticketing που σήμερα δεν υπάρχει. Τελεία, παράγραφος…

Το 2015 στο πλαίσιο της «περήφανης διαπραγμάτευσης» και στο εορταστικό κλίμα που ακολούθησε μετά την ανακοίνωση διενέργειας του δημοψηφίσματος της… ανοησίας αποφασίστηκε να κυκλοφορούν όλοι ελεύθερα χωρίς να πληρώνουν εισιτήριο. Μέσα σε λίγες ημέρες, εκτιμάται ότι χάθηκαν περίπου 10 εκατ. ευρώ από τους… τζαμπατζήδες. Ο κόσμος το χάρηκε, το απόλαυσε! Οι πρώτες «αποδείξεις» για την έλευση της… ελπίδας ήταν χειροπιαστές. Ο κόσμος άρχισε να… ζεσταίνεται και να πιστεύει ότι οι προηγούμενοι που ήταν… γερμανοτσολιάδες τον είχαν καταδικάσει να πληρώνει!

Βέβαια, αργότερα όλοι συνειδητοποίησαν ότι το… τσάμπα εισιτήριο έφερε μειώσεις αποδοχών και αυξήσεις φόρων. Όπως έγινε με «το 5ευρο του Γεωργιάδη» στα νοσοκομεία, το οποίο «αντικαταστάθηκε» από μειώσεις στις συντάξεις για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Αργότερα, οι επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας είδαν ότι το… δωρεάν γεύμα περιελάμβανε νέα αύξηση της τιμής του εισιτηρίου στα 1,40 ευρώ από τα 1,20 ευρώ που το είχαν μειώσει οι «επάρατοι» Σαμαροβενιζέλοι!

Το… δωρεάν γεύμα του 2015, δεν σταμάτησε όμως στην αύξηση της τιμής του εισιτηρίου. Η τραγική κατάσταση στην οποία περιήλθαν εκ νέου τα οικονομικά των αστικών συγκοινωνιών είχε ως αποτέλεσμα για παράδειγμα την καθήλωση του μισού στόλου των λεωφορείων. Οι… τσάμπα βόλτες του 2015 οδήγησαν σε επιδείνωση των οικονομικών με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν λεφτά ούτε για να αλλάξουν… φλάντζες! Σήμερα κυκλοφορούν στην Αθήνα 850 λεωφορεία, έναντι 1.700 επί… επάρατου Σαμαροβενιζελισμού. Οι τότε… τζαμπατζήδες περιμένουν πλέον πολλή ώρα στις στάσεις προκειμένου να έρθει λεωφορείο και να πάνε στις δουλειές τους. Το απόλυτο μπούμερανγκ…

Βεβαίως, αυτοί που εξακολουθούν και σήμερα να είναι «τζαμπατζήδες», το κάνουν εκ του ασφαλούς καθώς οι ελεγκτές είναι είδος προς εξαφάνιση. Κι αυτό γιατί, από τους 300 που ήταν πριν από 4 χρόνια, τώρα είναι μόλις 13! Η… γραμμή που έχει δοθεί από την πολιτική ηγεσία είναι να μην… προκαλούν με την παρουσία τους στα λεωφορεία, ενώ το… χεράκι τους έβαλαν και οι γνωστοί άγνωστοι που αποθρασύνθηκαν φτάνοντας ακόμη και έξω από τα σπίτια των εντεταλμένων να ελέγχουν την εφαρμογή της νομιμότητας. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να σημειωθεί ότι η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών είτε έχει βγάλει κάρτες απεριορίστων διαδρομών είτε ακυρώνει σε γενικές γραμμές τα εισιτήρια.

Αναμφίβολα, το κόστος των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας ενσωματώθηκε στα μέτρα που από τον Αύγουστο του 2015 λαμβάνονται συνεχώς και αφορούν όλους τους πολίτες. Τόσο τους τζαμπατζήδες ή και αυτούς που πληρώνουν το εισιτήριο τους στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, όσο και αυτούς που δεν έχουν ιδέα για το… χρώμα που έχουν τα λεωφορεία στο Λεκανοπέδιο γιατί μένουν στην επαρχία και τη νησιωτική Ελλάδα. Τώρα η κυβέρνηση προσπαθεί στο πλαίσιο και των υπεσχημένων του 3ου μνημονίου να εξορθολογίσει το σύστημα προωθώντας να περιορίσει την εισιτηριοδιαφυγή μέσω της τοποθέτησης μπαρών στους σταθμούς του Μετρό και στη συνέχεια στα λεωφορεία. Τώρα, ας καθίσουν όλοι κάτω από την… μπάρα, για να καταλάβουν τι έγινε το 2015. Ανεύθυνοι κυβερνώντες, εκπαίδευσαν τους πολίτες στην ανομία και στο τζαμπατζιλίκι. Οι πρώτοι έχουν επιβαρύνει με πολλαπλάσια κόστη όλους τους Έλληνες πολίτες για να πληρώσουν τις δικές τους… ταρζανιές. Το μεγαλύτερο μέρος των πολιτών ακόμη δεν έχει καταλάβει τι έχει συμβεί και ποιες ευθύνες έχει…

Λουκάς Γεωργιάδης

e-mail: loukas1972@gmail.com

Αττικό Μετρό: Στο 68% η επέκταση της γραμμής προς Πειραιά



Σε ποσοστό 68% έχει φτάσει η κατασκευή του έργου της επέκτασης του Μετρό προς Πειραιά με τις σήραγγες να έχουν ολοκληρωθεί ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η τοποθέτηση των σιδηροδρομικών γραμμών.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, στους σταθμούς «ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ», «ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ», «ΝΙΚΑΙΑ» και «ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ» έχουν ολοκληρωθεί οι φέροντες οργανισμοί και βρίσκονται σε εξέλιξη τα αρχιτεκτονικά τελειώματα και η εγκατάσταση των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων. Στα «ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ» βρίσκεται σε εξέλιξη ο φέρων οργανισμός του σταθμού. Στον σταθμό «ΠΕΙΡΑΙΑΣ» έχουν επιλυθεί όλα τα τεχνικά προβλήματα και έχουν ολοκληρωθεί οι διαφραγματικοί τοίχοι.

Παράλληλα βρίσκεται σε εξέλιξη η γενική εκσκαφή του σταθμού και η τοποθέτηση των μεταλλικών αντηρίδων.

Οι τρείς πρώτοι σταθμοί («ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ», «ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ» και «ΝΙΚΑΙΑ») έχει προγραμματιστεί να τεθούν σε λειτουργία έως 30/06/2019 ενώ οι υπόλοιποι σταθμοί («ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ», «ΠΕΙΡΑΙΑΣ» και «ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ») αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία το αργότερο έως 30/06/2021.

Έργο Τραμ

Οι εργασίες για την κατασκευή του τροχιοδρόμου της επέκτασης του ΤΡΑΜ στον Πειραιά καθώς και των αναπλάσεων των προσκείμενων και απέναντι πεζοδρομίων των δρόμων που διέρχεται το Τραμ έχουν ολοκληρωθεί σε ποσοστό 95% έχοντας αναβαθμίσει το αστικό περιβάλλον του εμπορικού κέντρου της πόλης Πειραιά.

Σ´ αυτή τη φάση βρίσκονται σε εξέλιξη οι εργασίες στην τερματική στάση «Ακτή Ποσειδώνος» (λιμάνι) καθώς και στον κόμβο ακτή Ποσειδώνος – Ακτή Μιαούλη – Εθν. Αντιστάσεως και αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος Απριλίου.

Στο τελευταίο τμήμα του τροχιοδρόμου στην Βασ. Γεωργίου, από την οδό Φίλωνος έως Εθν. Αντιστάσεως, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη αρχαιολογική ανασκαφή μετά το τέλος της οποίας θα ολοκληρωθούν οι εργασίες του τροχιοδρόμου στο σύνολό τους.

Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της Αττικό Μετρό, με εξαίρεση το υπολειπόμενο 5% των εργασιών του τροχιοδρόμου του Τραμ, η καθυστέρηση του οποίου, εν πολλοίς οφείλεται σε μη αναμενόμενα αρχαιολογικά ευρήματα στην περιοχή του Τινάνειου Κήπου, η πρόοδος των εργασιών σε Τραμ και Μετρό βρίσκεται σε πλήρη συμφωνία με τα επικαιροποιημένα ρεαλιστικά χρονοδιαγράμματα, για τα οποία η Αττικό Μετρό έχει το τελευταίο χρονικό διάστημα ενημερώσει τον λαό και τους φορείς της πόλης του Πειραιά. Αφήνοντας πίσω τις, οφειλόμενες σε λάθος σχεδιασμούς και παραλείψεις, καθυστερήσεις του παρελθόντος, η Αττικό Μετρό καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ούτως ώστε να παραδοθούν τα έργα σε χρόνους πριν από τους προβλεπόμενους την παρούσα στιγμή.

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

Στις αστικές συγκοινωνίες έχει στηθεί πάρτι σπατάλης και κακοδιαχείρισης



Με τα πλέον μελανά χρώματα παρουσιάζει η Νέα Δημοκρατία την κατάσταση που επικρατεί στο χώρο των αστικών συγκοινωνιών επί εποχής ΣΥΡΙΖΑ-Ανεξάρτητων Ελλήνων.

Σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν ο αντιπρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Κωστής Χατζηδάκης και ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, η κύρια επισήμανση είναι ότι οι αστικές συγκοινωνίες επέστρεψαν στον δρόμο των ελλειμμάτων και της υποβάθμισης του συγκοινωνιακού τους έργου, παρά το γεγονός ότι τη τριετία 2012-2014 "έγινε μια σημαντική προσπάθεια εξυγίανσης των αστικών συγκοινωνιών που οδήγησε τον ΟΑΣΑ σε λειτουργική κερδοφορία”.


Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Χατζηδάκης, τη διετία 2015-2016:

- Τα έσοδα των αστικών συγκοινωνιών μειώθηκαν κατά 21% δηλαδή έχασαν το ένα πέμπτο των ετήσιων εσόδων του ΟΑΣΑ.

- Η επιδότηση προς τις συγκοινωνίες – την οποία πληρώνουν οι φορολογούμενοι με τους φόρους τους -αυξήθηκε κατά 18% προσεγγίζοντας τα 120 εκατομμύρια ευρώ.

- Τα δρομολόγια, τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ που κυκλοφορούν περιορίστηκαν δραστικά.


Κυριακή 4 Μαρτίου 2018

Μπάρες part time, προαιρετικό ηλεκτρονικό εισιτήριο και λοιπά μπερδέματα



Το έχουμε ξαναπεί. Όταν δεν υπάρχει οργάνωση, ξεκάθαρο χρονοδιάγραμμα και αποτελεσματική επικοινωνία (τόσο εσωτερική μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων, όσο και επικοινωνία με το επιβατικό κοινό) δεν είναι δυνατό να περιμένουμε κάτι διαφορετικό.
Αυτό που επακολουθεί είναι μπέρδεμα, ανακοινώσεις της τελευταίας στιγμής, υπάλληλοι που γνωρίζουν λιγότερα και από τους επιβάτες που εξυπηρετούν και ακόμα περισσότερο μπέρδεμα.
Όταν τον περασμένο Νοέμβριο αποφασίστηκε να κλείσουν ξαφνικά οι μπάρες (υπό το βάρος κριτικής για την καθυστέρηση της μετάβασης στο ηλεκτρονικό εισιτήριο), τόσο ο ΟΑΣΑ όσο και το υπουργείο ήταν σίγουροι πως όλες οι μπάρες θα έχουν κλείσει ως το τέλος του χρόνου.

Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2018

Μέσα στο επόμενο δίμηνο η απόφαση του ΣτΕ για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ

Στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ), με πρόεδρο τον Νικόλαο Σακελλαρίου και εισηγητή τον σύμβουλο Επικρατείας, Ηλία Μάζο, συζητήθηκε χθες το ζήτημα της κρατικοποίησης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) και της υπαγωγής του σε καθεστώς εκκαθάρισης.

Έξω από το δικαστικό κτίριο του Συμβουλίου της Επικρατείας ήταν συγκεντρωμένοι περίπου 50 μέτοχοι του ΟΑΣΘ και μικρότερος αριθμός μετόχων ήταν μέσα στη δικαστική αίθουσα.

Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2018

Αίτημα για 1.306 προσλήψεις στις Συγκοινωνίες


Την άμεση ενίσχυση όλων των συγκοινωνιακών φορέων της πρωτεύουσας ζητά με αίτημά της η διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ).            Όπως αποκαλύπτει στο workenter ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΑΣΑ, κ. Τάσος Ταστάνης, ο προγραμματισμός προβλέπει την πρόσληψη:

495 οδηγών (Οδικές Συγκοινωνίες - ΟΣΥ Α.Ε.)
201 τεχνιτών (ΟΣΥ Α.Ε.)
52 διοικητικών (ΟΣΥ Α.Ε.)
130 ηλεκτροδηγών (Σταθερές Συγκοινωνίες - ΣΤΑΣΥ Α.Ε.)
170 τεχνιτών (ΣΤΑΣΥ Α.Ε.)
166 ελεγκτών κομίστρου (ΟΑΣΑ)
92 διοικητικών (ΟΑΣΑ)

Η πλήρης δήλωση του κ. Ταστάνη:
Πριν από δύο χρόνια που αναλάβαμε τη Διοίκηση του Οργανισμού, βάλαμε πολύ ψηλά τον πήχη για να κρατήσουμε όρθιες τις δημόσιες συγκοινωνίες της Αθήνας.

Βασική προτεραιότητά μας, σε συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ήταν και είναι η εφαρμογή ενός σχεδίου αναδιάρθρωσης, εξυγίανσης και αναβάθμισης του συστήματος αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας.

Το χάος με τις πιάτσες των ταξί στην Αθήνα - Ποιες είναι οι νόμιμες και ποιες όχι


Η κατάργηση της άτυπης πιάτσας των ταξί στο Μοναστηράκι αναζωπύρωσε έναν «καθόλου ακήρυχτο πόλεμο» μεταξύ του Δήμου της Αθήνας και των οδηγών ταξί, σε μία εναλλαγή της χρόνιας θεσμικής ανοχής με τον περιστασιακό έλεγχο από τους αρμοδίους.


Το LIFO.gr διερεύνησε το θέμα και μέτρησε 150 νόμιμες πιάτσες ταξί στο λιμάνι, το αεροδρόμιο, το μετρό, πλατείες και αλλού. Το νούμερο αυτό επιβεβαιώνει και η Τροχαία που κάνει λόγο για πολλαπλάσιο αριθμό παράνομων σημείων στάθμευσης.

Τι απαντά το Συνδικάτο Οδηγών Ταξί
«Οι υφιστάμενες, νόμιμες πιάτσες με 5,10, 13 θέσεις είναι μηδαμινές» για τα περίπου 10.000 ταξί που κυκλοφορούν στο λεκανοπέδιο, λέει στο LIFO.gr ο γενικός γραμματέας του ΣΑΤΑ, Σεραφείμ Κασιδιάρης.

Τα σχέδια για την απόκτηση νέων λεωφορείων για την Αθήνα



Μετά την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, που κουτσά-στραβά γίνεται πραγματικότητα, ένα από τα επόμενα μεγάλα στοιχήματα για τις συγκοινωνίες της Αθήνας είναι η ανανέωση και συντήρηση του απαρχαιωμένου στόλου των λεωφορείων και τρόλεϊ.


Δεν πρόκειται για μία μόνο διαδικασία αλλά για ένα σύνολο ενεργειών με μεσοπρόθεσμο ορίζοντα η υλοποίηση των οποίων θα ξεκινήσει εκτός απροόπτου μέσα στο 2018. Ήδη, τόσο ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χ. Σπίρτζης όσο και ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ Τάσος Ταστάνης έχουν δώσει το στίγμα τους σχετικά με το δρόμο που θα ακολουθήσουν όσον αφορά την απόκτηση νέων οχημάτων αλλά και την μελλοντική προμήθεια ανταλλακτικών και τη συντήρησή τους.
Σπίρτζης: Λεωφορεία Made in Greece και σύμπραξη ΟΑΣΑ-ΟΑΣΘ

Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018

ΟΑΣΑ: Λειτουργία των ΜΜΜ την Κυριακή 4/2/2018


Την Κυριακή, 4 Φεβρουαρίου 2018 από τις 10:00 το πρωί οι σταθμοί του Μετρό Σύνταγμα, Πανεπιστήμιο και Ομόνοια καθ' υπόδειξη της Αστυνομίας θα παραμείνουν κλειστοί μέχρι νεοτέρας και οι συρμοί θα διέρχονται από τους σταθμούς αυτούς χωρίς στάση.



Παρακαλούμε όπως για την εξυπηρέτησή σας χρησιμοποιείτε τους παρακείμενους σταθμούς.

Επιπλέον, ανάλογα με τις υποδείξεις και τα μέτρα της Αστυνομίας, θα υπάρχουν προσωρινές τροποποιήσεις της διαδρομών και καθυστερήσεις στην εκτέλεση των δρομολογίων λεωφορειακών γραμμών και των γραμμών τρόλλεϋ.

Σε πλήρη εφαρμογή μέσα στο Φλεβάρη το ηλεκτρονικό εισιτήριο, αδύναμος κρίκος τα λεωφορεία


Τις επόμενες ημέρες θα πραγματοποιηθεί η αντικατάσταση των παλιών μηχανημάτων με τα σύγχρονα που εκδίδουν ηλεκτρονικό εισιτήριο, ανακοίνωσε από τη Βουλή ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρ. Σπίρτζης. είπε ακόμη ότι έχει υπάρξει και συμφωνία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τον ΟΑΣΑ και τον ΟΑΣΘ, ώστε τα εισιτήρια και οι κάρτες που εκδίδει να είναι συμβατά με αυτά των αστικών συγκοινωνιών.




«Αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό και θα επιδιωχθεί το ίδιο να γίνει όσο πιο διευρυμένα»

Πρόκειται για ένα ακόμα βήμα που θα φέρει πιο κοντά την μετάβαση στην ψηφιακή "ηλεκτρονική" εποχή το σύστημα έκδοσης εισιτηρίων στις Συγκοινωνίες της Αθήνας. Μέσα στο Φεβρουάριο ο κ. Σπίρτζης έχει υποσχεθεί να κλείσουν και οι μπάρες του Μετρό και στις 3 γραμμές και να οριστικοποιηθεί η έναρξη του νέου συστήματος.

Ωστόσο, οι "τρύπες" στην αποτελεσματικότητα του νέου ηλεκτρονικού εισιτηρίου παραμένουν στα λεωφορεία καθώς η ελεύθερη και χωρίς έλεγχο είσοδος των επιβατών, υπονομεύει κατά κάποιο τρόπο το σύστημα και σπρώχνει τους "τζαμπατζήδες" προς τα εκεί καθώς δεν ελέγχονται αν φέρουν μαζί τους εισιτήριο.

Σε αυτό μερίδιο έχουν και οι οδηγοί των λεωφορείων που εμμένουν στην θέση τους να μην συμμετέχουν στον έλεγχο των επιβατών και την είσοδο τους μόνο από την μπροστινή πόρτα, μέθοδος που ισχύει σχεδόν συνολικά σε όλη την Ευρώπη, από Λονδίνο μέχρι Μάλτα και από Λισαβώνα μέχρι Στοκχόλμη αλλά και σε δεκάδες αστικες συγκοινωνίες σε περιφερειακές πόλεις της Ελλάδας.

Ουσιαστικά πρόκειται για το τελευταίο αδύνατο σημείο του συνολικού συστήματος του νέου έξυπνου εισιτηρίου, που όμως εν πολλοίς κρίνει την επιτυχία του καθώς οι μετακινήσεις με λεωφορεία και τρόλλεϋ παραμένουν κυριάρχοι έναντι των μέσων σταθερής τροχιάς που περνούν σε εποχή πλήρους ελέγχου προκειμένου να βελτιωθούν και οι παρεχόμενες υπηρεσίες αλλά και τα έσοδα του Οργανισμού που σήμερα είναι ζημιογόνα κατά δεκάδες εκατομμύρια ευρώ.

ΠΗΓΗ: ypodomes.com

Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

Αττικό Μετρό: Έλλειμμα €98,5 εκατ. για μία ΔΕΚΟ 440 εργαζόμενων


Έλλειμμα 98.529.000 ευρώ (-98,5 εκατ. ευρώ) θα εμφανίσει μια από τις πιο «δαπανοφόρες» ΔΕΚΟ το 2018, η «Αττικό Μετρό Α.Ε.», σύμφωνα με τον προϋπολογισμό της για την τρέχουσα χρονιά που ενέκρινε το υπουργείο Οικονομικών, με την υποσημείωση όμως για κόφτη στις μη μισθολογικές παροχές των εργαζομένων.


Εφόσον η δαπάνη αυτών των αμοιβών υπερβαίνει τις 5.000 ευρώ ετησίως και για το σύνολο του προσωπικού (440 άτομα εν προκειμένω στην «Αττικό Μετρό»), η έγκριση για την καταβολή αυτών των παροχών θα δίδεται μόνον κατόπιν μελέτης και σύμφωνα με τους στόχους του αυστηρού δημοσιονομικού πλαισίου που εφαρμόζει η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ βάσει των στόχων του Μνημονίου που έχουν θέσει οι δανειστές.

Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2018

Η σημειολογία μιας ανακοίνωσης



ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗ

ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΑΓΟΡΑ
ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ   
                                                                   
Οι επιβάτες που επιθυμούν αγορά εισιτηρίων μπορούν να περάσουν χωρίς εισιτήριο. Ο Ιανουάριος δεν τέλειωσε ακόμα αλλά αυτή είναι η φράση της χρονιάς.
Ρώτησε τον εαυτό σου: Επιθυμείς να αγοράσεις εισιτήριο; Αν ναι, οι αγαπητοί εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες σου επιτρέπουν να μετακινηθείς δωρεάν. Αν όχι, και πάλι δωρεάν θα μετακινηθείς, το κρίμα όμως στο λαιμό σου.
Μόνοι άτυχοι όσοι επιθυμούν επαναφόρτιση. Ανάλογα βέβαια του πόσο βαθιά είναι η επιθυμία. Γιατί μετά από λίγο αισθάνεσαι και κορόιδο αν είσαι ο μόνος που πληρώνει.
Η ανακοίνωση έχει αρχίσει να κάνει την εμφάνισή της σε ολοένα και περισσότερους σταθμούς καθώς το απόθεμα ηλεκτρονικών εισιτηρίων εξαντλείται. Το περίεργο θα ήταν αν η ζήτηση είχε προβλεφθεί και η προμήθεια ανταλλακτικών να είχε γίνει εγκαίρως. Αν υπήρχε η στοιχειώδης οργάνωση και προγραμματισμός προκειμένου όλα να εξελιχθούν ομαλά.

Εργαζόμενοι στα αμαξοστάσια σαμποτάρουν τα Λεωφορεία;



Πολύ σοβαρές καταγγελίες εναντίον εργαζόμενων της ΟΣΥ έκανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χ. Σπίρτζης μέσα στη Βουλή. Ο υπουργός μίλησε για κυκλώματα εργαζομένων τα οποία δηλώνουν ψεύτικες βλάβες στα λεωφορεία αλλά ακόμα και για εργαζόμενους οι οποίοι προκαλούν οι ίδιοι βλάβες ώστε τα λεωφορεία να μη βγαίνουν στους δρόμους.

Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

Με τη συμμετοχή ιδιωτών όλες οι μελλοντικές επεκτάσεις του Μετρό



Με τη μέθοδο της Σύμπραξης Δημοσίου – Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) αναμένεται να κατασκευαστούν όλες οι μελλοντικές επεκτάσεις του Μετρό, με την κατασκευή του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 να αποτελεί ίσως το τελευταίο 100% δημόσιο έργο επέκτασης του Μετρό της Αθήνας.


Σε δηλώσεις του από τη Θεσσαλονίκη με αφορμή την άφιξη του μετροπόντικα στο σταθμό της Καλαμαριάς, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χ. Σπίρτζης αναφέρθηκε στην κατασκευή των επεκτάσεων αυτών μέσω ΣΔΙΤ ως ειλημμένη απόφαση όταν ρωτήθηκε για το πώς θα κατασκευαστούν οι επεκτάσεις του Μετρό της Θεσσαλονίκης:

Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

Απεργία ΜΜΜ: Χωρίς μετρό, ΗΣΑΠ, τρόλεϊ, τραμ και λεωφορεία τη Δευτέρα.



Ακινητοποιημένα θα παραμείνουν τη Δευτέρα 15 Ιανουαρίου τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αντιδρώντας στοπολυνομοσχέδιο. Όπως ανακοίνωσαν τα Σωματεία εργαζομένων σε μετρό, ηλεκτρικό, τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ, προχωρούν σε 24ωρη απεργία.
Σε ανακοινώσεις τους, οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν, μεταξύ άλλων, πως το «εκτρωματικό πολυνομοσχέδιο διαλύει τα τελευταία υπολείμματα κοινωνικού κράτους, που είχαν διασωθεί από την 7χρονη μνημονιακή θύελλα και επιδιώκει τον περιορισμό του συνταγματικά κατοχυρωμένου δικαιώματος της απεργίας» και καλούν τους εργαζόμενους να συμμετάσχουν δυναμικά στις πορείες διαμαρτυρίας, «διατρανώνοντας την αντίθεσή τους στην αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης».

Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2018

Τι αλλάζει στην καθημερινότητα των 40.000 εργαζομένων των ΔΕΚΟ, λόγω ένταξης στο υπέρ-Ταμείο


Η ώρα της αλήθειας για τις ΔΕΚΟ έφτασε. Η μεταβίβαση 14 μικρών και μεγάλων κρατικών επιχειρήσεων στο υπέρ-Ταμείο, όπως προβλέπει το πολυνομοσχέδιο - σκούπα που κατατέθηκε στη Βουλή, σημαίνει ότι ο ελεγχόμενος από τους δανειστές νέος φορέας γίνεται και τυπικά, ο μεγαλύτερος εργοδότης της χώρας, με περίπου 40.000 εργαζόμενους.