Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

Φορέα του υπουργείου Υποδομών αναλαμβάνει ο Χάρης Τσιόκας


Τον τοποθέτηση του πρώην βουλευτή του ΠΑΣΟΚ και άλλοτε γενικού γραμματέα του υπουργείου Υποδομών κ. Χάρη Τσιόκα σε εποπτευόμενο φορέα του ίδιου υπουργείου φέρεται να εξετάζει η κυβέρνηση του κ. Αλέξη Τσίπρα, σύμφωνα με πληροφορίες της ηλεκτρονικής έκδοσης του «Βήματος».


Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι για τον ίδιο οργανισμό προορίζεται ο πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας - Θράκης της υπηρεσιακής κυβέρνησης της κυρίας Βασιλικής Θάνου, κ. Φίλιππος Τσαλίδης, ο οποίος προέρχεται από τους ΑΝΕΛ.
Ο άλλοτε γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών, ο οποίος είχε οριστεί σε αυτή τη θέση το 2009 από τον τότε υπουργό Υποδομών κ. Δημήτρη Ρέππα για να οδηγηθεί σε παραίτηση αργότερα από τον διάδοχό του κ. Γιάννη Ραγκούση, ήταν αυτός που άνοιξε τον φάκελο αναδιάρθρωσης του ΟΣΕ υπό την πίεση των δανειστών και με τα χρέη του οργανισμού να έχουν «σπάσει» κάθε ρεκόρ, ενώ είχε χειριστεί τα δύσκολα θέματα της απελευθέρωσης των φορτηγών και της συγχώνευσης των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας.

ΑΥΓΕΝΑΚΗΣ : Ο ΣΠΙΡΤΖΗΣ ΒΡΗΚΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΒΟΛΕΨΕΙ ΤΟΥΣ »ΚΟΛΛΗΤΟΥΣ»…


Σε νομοθετική ρύθμιση για να νομιμοποιήσει το «φιάσκο» με τον ορισμό νέων διοικήσεων στους οργανισμούς….αστικών συγκοινωνιών προχώρησε ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, καταθέτοντας τροπολογία που προβλέπει διαρχία.       Με τη διάταξη, στους οργανισμούς ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ και ΟΑΣΑ θα διορίζονται δύο στελέχη, στη θέση προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου, αντί ενός που κάλυπτε και τις δύο θέσεις εως σήμερα.                                                                                                                                       Υπενθυμίζεται ότι αρχική απόπειρα εκ μέρους του υπουργείου έγινε την περασμένη εβδομάδα, όταν ο κ. Σπίρτζης ζήτησε από τα μέλη της αρμόδιας κοινοβουλευτικής επιτροπής να εγκρίνουν τον διορισμό των έξι προτεινόμενων στελεχών.

Κόντρα Χρ. Σπίρτζη – αντιπολίτευσης για τις διοικήσεις στις αστικές συγκοινωνίες


Την τοποθέτηση ξεχωριστών προσώπων στις θέσεις του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου των τριών οργανισμών αστικών συγκοινωνιών (ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ) εισηγήθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης υπό τις έντοες αντιδράσεις της αντιπολίτευσης καθώς ο νόμος προβλέπει να διορίζεται ένα πρόσωπο και στις δύο θέσεις.
Αυτός άλλωστε ήταν και ο λόγος που αναβλήθηκε η συνεδρίαση της Επιτροπής ΔΕΚΟ, για την έγκριση των έξι διορισμών, την περασμένη Παρασκευή, αφού δεν υπήρχε πρόβλεψη για την τοποθέτηση έξι αλλά τριών προσώπων στους φορείς αυτούς.

»KOBOYN» TIΣ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΣΤΟΛΟΥΣ…


Τέλος στις δωρεάν μετακινήσεις των ενστόλων στα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Αττική φαίνεται ότι σχεδιάζει …να βάλει η κυβέρνηση, εξαιτίας των υψηλών χρεών που διατηρεί το υπουργείο Εθνικής Άμυνας και Προστασίας του Πολίτη προς τον ΟΑΣΑ.


Σύμφωνα με πληροφορίες, είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο οι ένστολοι των σωμάτων ασφαλείας να πάψουν να έχουν δικαίωμα σε δωρεάν μετακινήσεις από την 1η Ιανουαρίου.

Το θέμα έφερε στη Βουλή ο βουλευτής της ΝΔ Νικήτας Κακλαμάνης, με ερώτησή του προς τον υπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότητης, Παναγιώτη Κουρουμπλή, τον αναπληρωτή υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Νικόλαο Τόσκα και τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστο Σπίρτζη.

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

Χρ. Σπίρτζης: Οι ΔΕΚΟ διοικούνται καλύτερα, εάν είναι ξεχωριστά πρόσωπα πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος



Πιο διάφανη και εκσυγχρονισμένη διοίκηση θα ασκείται στους δημόσιους φορείς, εάν εφαρμοστεί το μοντέλο της δυαρχίας (διαφορετικά πρόσωπα στη θέση του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου), υποστήριξε, σε ραδιοφωνική συνέντευξη, ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης. Ακολουθεί, το επίμαχο σημείο:

Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Τώρα, ο κ. Σταύρος Θεοδωράκης χθες είπε και κάτι άλλο κ. Σπίρτζη, είπε ότι "συνεχίζει η Κυβέρνηση αυτή την τακτική των τελευταίων 40 ετών, όπου όλες οι Κυβερνήσεις εγκαθιστούν ουσιαστικά ένα κομματικό κράτος, αδιαφορώντας για το γεγονός ότι σπαταλούν τα χρήματα του ελληνικού λαού" και ανέφερε ως ένα από τα παραδείγματα ότι "εσείς περάσατε μια ρύθμιση με την οποία σε χρεοκοπημένους οργανισμούς του δημοσίου θα υπάρχουν δύο και Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος με δύο υψηλούς μισθούς"

Κατασπατάληση δημοσίου χρήματος στον ΟΑΣΑ κατήγγειλε ο Χρ. Σπίρτζης



Για κατασπατάληση δημοσίου χρήματος στον ΟΑΣΑ κάνει λόγο ο υπουργός Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης, καταγγέλλοντας, τόσο τον προηγούμενο διευθύνοντα σύμβουλο Γρ. Δημητριάδη, όσο και κόμματα της αντιπολίτευσης.
Όπως αναφέρεται, σε ενημερωτικό σημείωμα του υπουργείου Μεταφορών, «τα πυροτεχνήματα, ο θόρυβος και οι επιθέσεις επικοινωνίας τελειώνουν όταν αρχίζουν οι αλήθειες. Το παραμύθι είναι καλό, αλλά δεν έχει «δράκους», ή μάλλον έχει. Το πάρτι και τα ψέματα τελειώνουν εδώ.

Τα διώροφα λεωφορεία του ΟΑΣΑ κόστισαν 1,6 εκατομμύρια και τώρα σαπιζουν



Τα τέσσερα διώροφα λεωφορεία του ΟΑΣΑ τα είχαμε δει για πρώτη φορά στους δρόμους το 2011, δρομολογημένα στην γραμμή Ε22 για Σαρωνίδα. Είχαν αρχικά παραγγελθεί το 2007 έναντι 1.666.000 ευρώ για να χρησιμοποιηθούν στην τουριστική γραμμή 400, η οποία με εισιτήριο 5 ευρώ έκανε το γύρο της Αθήνας. Eν τω μεταξύ οι πιέσεις από τους ιδιώτες ιδιοκτήτες (των επίσης διώροφων και με πολύ πιο ακριβό εισιτήριο) τουριστικών λεωφορείων ανάγκασαν τον τότε υπουργό Μεταφορών, Κωστής Χατζηδάκη από κοινού με τον τότε υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης, Άρη Σπηλιωτόπουλο να υπογράψουν Κοινή Υπουργική Απόφαση που απαγόρευε την χρήση δημόσιων λεωφορείων ως τουριστικών. Ο ΟΑΣΑ αποσύρθηκε από τον ανταγωνισμό και η γραμμή 400 καταργήθηκε επισήμως λόγω χαμηλής κίνησης.

Τα διώροφα λεωφορεία παραδόθηκαν τελικά στην τότε ΕΘΕΛ το Δεκέμβριο του 2010, 6 μήνες μετά την κατάργηση της γραμμής 400 για την οποία είχαν κατασκευαστεί. Η ΕΘΕΛ επιδίωξε να χρησιμοποιήσει τα 4 διώροφα λεωφορεία σε γραμμές με υψηλή επιβατική κίνηση όπως η γραμμή Ε22 που τότε είχε πιο ακριβό εισιτήριο. Και αυτή όμως η λύση δεν ευόδωσε. Τα διώροφα λεωφορεία θεωρήθηκαν μεγάλα για να κινηθούν στους δρόμους της Αθήνας (μάλλον προσχηματικό αφού στην Αθήνα κινούνται εδώ και δεκαετίες μακριά αρθρωτά λεωφορεία αλλά και διώροφα τουριστικά). Επίσης, υπήρχαν παράπονα από το επιβατικό κοινό σχετικά με θέματα ασφαλείας και μη επαρκούς κάλυψης από καιρικά φαινόμενα.

Από τότε, τα λεωφορεία παραμένουν σε ακινησία στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ στο Ελληνικό. Το 2012 η ΟΣΥ θυμήθηκε την ύπαρξή τους και αποφάσισε ότι η μίσθωσή τους σε ιδιώτες θα ήταν μία λύση για την αξιοποίηση τους. Τον Απρίλιο της ίδιας χρονιάς συστάθηκε επιτροπή για το διαγωνισμό ο οποίος κανονίστηκε για το Δεκέμβριο. Η συνεδρίαση όμως διεκόπη από μέλη του Συνδικάτου Εργαζομένων του ΟΑΣΑ τα οποία παρεμπόδισαν την παραλαβή και την ανάγνωση οποιουδήποτε φακέλου από τις συμμετέχουσες εταιρίες.

Η ΟΣΥ προσπάθησε ξανά να μισθώσει τα διώροφα λεωφορεία το 2014. Και πάλι όμως σκόνταψε στις αντιδράσεις των εργαζομένων οι οποίοι θεώρησαν την κατώτατη τιμή των 3.690 ευρώ (με ΦΠΑ) ανά μήνα ανά λεωφορείο, που προέβλεπε ο σχετικός διαγωνισμός, εξευτελιστική. Ο ένας ενδιαφερόμενος για τη μίσθωσή τους (εταιρία αστικών συγκοινωνιών Λάρισας) αποσύρθηκε από το διαγωνισμό.

Τα λεωφορεία σήμερα εξακολουθούν να παραμένουν παροπλισμένα στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού. Διατίθενται προς μίσθωση με την ώρα ή τη μέρα χωρίς όμως να εκδηλώνεται ενδιαφέρον. Η επαναλειτουργία της γραμμής 400 μέσω ανάκλησης της Υπουργικής Απόφασης θα μπορούσε να δώσει μία λύση αλλά προς το παρόν δεν φαίνεται να απασχολεί τη σημερινή κυβέρνηση.

Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Αντιδράσεις για την τροπολογία που διπλασιάζει τα στελέχη στις διοικήσεις των συγκοινωνιών



Την αντίδραση της αντιπολίτευσης, συγκεκριμένα της ΝΔ και του Ποταμιού, προκάλεσε η κατάθεση τροπολογίας από τον Χρ.Σπίρτζη στο νομοσχέδιο που αφορά τις βοσκήσιμες εκτάσεις, για τον διορισμό, όπως λέει η ΝΔ, «έξι ατόμων σε 3 θέσεις προέδρων συγκοινωνιακών οργανισμών, 'σπάζοντας' τις θέσεις σε Προέδρους και Διευθύνοντες Συμβούλους, παρά το γεγονός ότι αυτό απαγόρευε πρόσφατος νόμος».

Στην ανακοίνωσή του ο βουλευτής της ΝΔ Λ.Αυγενάκης αναφέρει:

«Η απόφαση του κ. Σπίρτζη είναι ένα σοβαρό πολιτικό θέμα με διοικητικές και οικονομικές συνέπειες, σε φορείς που ήδη αντιμετωπίζουν δυσκολίες μετά την καταστροφική πολιτική της Κυβέρνησης τους τελευταίους μήνες.

Ματαιώσεις δρομολογίων σε τρένα και προαστιακό


Ματαιώσεις σε όλα τα δρομολόγια των τρένων και του προαστιακού σιδηρόδρομου θα υπάρξουν μεθαύριο Πέμπτη, λόγω της συμμετοχής της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ.         Ειδικότερα, λόγω της απεργίας, ματαιώσεις θα υπάρξουν και στα αυριανά βραδινά δρομολόγια, ενώ την Πέμπτη, ημέρα της απεργίας, δεν θα πραγματοποιηθούν και τα δρομολόγια των λεωφορείων στη διαδρομή Κιάτο - Πάτρα και αντιστρόφως.

Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

Ελεύθερες οι άδειες φορτηγού ΙΧ. Τι αλλάζει σε ΤΑΧΙ, λεωφορεία, ΚΤΕΟ



Ελεύθερες άδειες για φοργηγά ιδιωτικής χρήσης και μια σειρά ρυθμίσεων για τους κλάδους των μεταφορών προβλέπει το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών, που δημοσιεύει την Πέμπτη Το Βήμα. Σύμφωνα με αυτό, έρχεται σημαντική χαλάρωση των πολεοδομικών περιορισμών για όλους τους κλάδους των Μεταφορών.
Συγκεκριμένα, θα απαγορεύεται η εγκατάσταση ιδιωτικών ΚΤΕΟ σε απόσταση μικρότερων των 100 μέτρων από νοσοκομείο, κλινική, αποθήκες εύφλεκτων ή εκρηκτικών υλών, αρχαιολογικών χώρων και μνημείων, παιδικούς σταθμούς, σχολεία, πανεπιστήμια, ναούς και σταθμούς τρένων και λεωφορείων.

Αλλαγές στα διόδια από την κοινοπραξία αυτοκινητόδρομου Αιγαίου - Οι νέες τιμές


Αναπροσαρμογές στις τιμές των διοδίων από την 1η Ιανουαρίου σε όλους τους σταθμούς που διαχειρίζεται ανακοίνωσε η κοινοπραξία αυτοκινητόδρομου Αιγαίου.



Έτσι, στην Πελασγία οι μοτοσικλέτες θα πληρώνουν 2,40 ευρώ, τα Ι.Χ. 3,40 ευρώ, τα φορτηγά 8,5 ευρώ και οι νταλίκες 11,90 ευρώ.

Στο πλευρικό σταθμό της Γλύφας, οι αντίστοιχες τιμές θα είναι για τις μοτοσικλέτες 1,80 ευρώ, για τα Ι.Χ. 2,50 ευρώ, για τα φορτηγά 6,30 ευρώ και για τις νταλίκες 8,80 ευρώ.

Στο Μοσχοχώρι, οι τιμές θα είναι αντίστοιχα 2,70 ευρώ, 3,90 ευρώ, 9,80 ευρώ και 13,70 ευρώ.

Στον πλευρικό της Ζυρτόνης, οι τιμές για μοτοσικλέτες , ΙΧ, φορτηγά και νταλίκες θα είναι 0,50 ευρώ, 0,70 ευρώ, 1,80 ευρώ και 2,5 ευρώ αντίστοιχα, το πλευρικό του Μακρυχωρίου 0,80 ευρώ, 1,10 ευρώ, 2,70 ευρώ και 3,80 ευρώ και στο μετωπικό σταθμό Μακρυχωρίου θα είναι 1,00 ευρώ, 1,40 ευρώ, 3,40 ευρώ και 4,80 ευρώ.

Στον Πυργετό οι τιμές για τα ίδια οχήματα θα είναι 1,40 ευρώ, 2,00 ευρώ, 5,00 ευρώ και 7,00 ευρώ, στην Λεπτοκαρυά 1,30 ευρώ, 1,90 ευρώ, 4,80 ευρώ και 6,70 ευρώ. Στον πλευρικό Λεπτοκαρυάς 1,20 ευρώ, 1,80 ευρώ, 4,40 ευρώ και 6,10 ευρώ και στο Κλειδί Ημαθίας 1,50 ευρώ, 2,20 ευρώ, 5,40 ευρώ και 7,60 ευρώ.

Σημειώνεται ότι θα υπάρχει μία μικρή μείωση στις περιπτώσεις ηλεκτρονικής πληρωμής στους σταθμούς της Πελασγίας στους πλευρικούς της Γλύφας και του Μοσχοχωρίου. Ανάλογες αναπροσαρμογές αναμένεται να ανακοινώσουν τις επόμενες ημέρες και οι κοινοπραξίες που κατασκευάζουν και διαχειρίζονται τους υπόλοιπους αυτοκινητοδρόμους.

Τι αλλάζει στις αστικές συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης (recurrence)


Αλλαγές στις μεταφορές λόγω της υιοθέτησης του ευρωπαϊκού κανονισμού 1370 του 2007 προανήγγειλε ο Παναγιώτης Σγουρίδης, μιλώντας από το βήμα της ημερίδας που διοργάνωσε το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ) με θέμα "οι δημόσιες αρχές μεταφορών και μετακινήσεων ως βασικός παράγοντας προώθησης της βιώσιμης αστικής κινητικότητας. Το ΣΑΣΘ του αύριο".

Συγκεκριμένα, ο υφ. Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύωνεξήγγειλε τη δημιουργία μιας ενιαίας αρχής μεταφορών για τη Θεσσαλονίκη στο πρότυπο του ΟΑΣΑ που λειτουργεί στην Αθήνα και τόνισε ότι η αρχή αυτή θα σχεδιάζει όλες τις μετακινήσεις στην πόλη, σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό 1370 του 2007.

Έρευνα Athens Transport 2015 – Μέρος 1ο


Σήμερα παρουσιάζουμε το πρώτο μέρος των αποτελεσμάτων της μεγάλης έρευνας του Athens Transport για τις συγκοινωνίες της Αθήνας. Περισσότερα από 600 ερωτηματολόγια συμπληρώθηκαν μέσα σε 3 εβδομάδες, αριθμός αρκετά μεγάλος για να εξασφαλίζει την εγκυρότητα των αποτελεσμάτων. Σήμερα, στο πρώτο μέρος της παρουσίασης, θα δούμε απαντήσεις σχετικά με τη χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας, το κόμιστρο και την αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, την εισιτηριοδιαφυγή και του ελέγχους εισιτηρίων, το ηλεκτρονικό εισιτήριο που έρχεται σε ένα χρόνο από σήμερα, και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συγκοινωνίες της Αθήνας, καθώς και τη γνώμη των πολιτών σχετικά με το θέμα της ιδιωτικοποίησης των συγκοινωνιών, τις επεκτάσεις των μέσων σταθερής τροχιάς, και τη συμβολή της τεχνολογίας στην βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Τα κύρια αποτελέσματα εν συντομία:

Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015

Τα νέα κόμιστρα των ΚΤΕΛ


Με σχετική υπουργική απόφαση, το υπουργείο Υποδομών ανακοίνωσε τα νέα κόμιστρα που θα ισχύουν για τα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ Α.Ε. στην ευρύτερη επικράτεια της χώρας.                                                                                           Με βάση τα όσα προβλέπονται από τα άρθρα 10 και 13 του ν. 2963/2001 (ΦΕΚ Α 268) με τίτλο «Οργάνωση και λειτουργία των δημόσιων επιβατικών μεταφορών με λεωφορεία, τεχνικός έλεγχος οχημάτων και ασφάλεια χερσαίων μεταφορών και άλλες διατάξεις», με πρόσφατη υπουργική απόφαση που υπογράφεται από τον αρμόδιο υφυπουργό, κ. Π. Σγουρίδη, καθορίζονται τα κόμιστρα των αστικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ Α.Ε. για όλη τη χώρα.


Αναλυτικά, για τα Αστικά ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ Α.Ε. και ΔΕΑΣ Κω και ΡΟΔΑ, σύμφωνα με το ισχύον ζωνικό σύστημα κομίστρου, (χωρίς ΦΠΑ), τα κόμιστρα καθορίζονται ως εξής:

Λαμία: Πρόστιμο 300€ σε όλους τους οδηγούς του ΚΤΕΛ, αν πραγματοποιήσουν στάση εντός πόλεως


«Πόλεμος» έχει ξεσπάσει ανάμεσα σε οδηγούς του υπεραστικού ΚΤΕΛ Φθιώτιδας και στους οδηγούς ταξί.                               Κέρδισαν τα ασφαλιστικά μέτρα οι οδηγοί ταξί, σύμφωνα με τα οποία το υπεραστικό ΚΤΕΛ Φθιώτιδας απαγορεύεται να κάνει στάση οπουδήποτε μέσα στην πόλη της Λαμίας, παρά μόνον τον κεντρικό σταθμό των λεωφορείων επί της Ταϋγέτου.


Αν πάλι κάποιος οδηγός του ΚΤΕΛ παραβεί τα όσα προβλέπει η απόφαση και πραγματοποιήσει στάση εντός πόλεως, αντιμετωπίζει πρόστιμο που ανέρχεται στα 300€...

Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κινδυνεύει να χάσει μεγάλους πελάτες


Στο χείλος του γκρεμού βρίσκεται η συνεργασία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τους μεγάλους πελάτες της, καθώς εδώ και μία εβδομάδα δεν έχει περάσει ούτε ένα τρένο από τα σύνορα της χώρας. Αιτία, η κατάληψη των γραμμών του ΟΣΕ από μετανάστες στα σύνορα Ελλάδας - ΠΓΔΜ.


Η κοπέλα επιχείρησε να περάσει από διάβαση την ώρα που περνούσε η αμαξοστοιχία.

Την τελευταία της πνοή άφησε στο νοσοκομείο όπου μεταφέρθηκε η 18χρονη, Αλβανικής υπηκοότητας, η παρασύρθηκε από αμαξοστοιχία το απόγευμα της Παρασκευής στους Αγίους Αναργύρους, στο ύψος της οδού Δημοκρατίας.

Η κοπέλα επιχείρησε να περάσει από μία διάβαση την ώρα που περνούσε τρένο το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα απεγκλωβίστηκε και μεταφέρθηκε σε σοβαρή κατάσταση στο νοσοκομείο Παμμακάριστος οπου κατά τη διάρκεια της νύχτας κατέληξε.

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

Παραμένει το ρωσικό ενδιαφέρον για ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ROSCO και ΟΛΘ.



Σημαντική επίσκεψη του Ρώσου αντιπροέδρου.
Η Ρωσία εξακολουθεί να ενδιαφέρεται για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ROSCO, καθώς και του ΟΛΘ, αναφέρει το Reuters,επικαλούμενο δηλώσεις του έλληνα υπουργού Υποδομών μετά τη συνάντησή του με ρωσική αντιπροσωπεία, επικεφαλής της οποίας είναι ο αναπληρωτής πρωθυπουργός της Ρωσίας, Αρκάντι Ντβορκόβιτς, ο οποίος είναι και επικεφαλής των ρωσικών σιδηροδρόμων.
Η εταρεία των Ρωσικών Σιδηροδρόμων με τον έλληνα συνεργάτη της, ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ, ήταν από το 2013 μεταξύ των μνηστήρων για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ - ROSCO) μαζί με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης- ΟΛΘ, αναφέρει το Reuters.

Ωστόσο, τον Οκτώβριο του 2015 είχε διαρρεύσει ότι η διοίκηση της εταιρείας των
Ρωσικών Σιδηροδρόμων (RZD) εισηγήθηκε την απεμπλοκή της από τις προαναφερόμενες ελληνικές αποκρατικοποιήσεις.

Από ό,τι φαίνεται όμως η τελική απόφαση της ρωσικής κυβέρνησης ήταν η συμμετοχή των ρωσικών σιδηροδρόμων στο ελληνικό πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων. Αυτό άλλωστε δείχνει και η σπουδή του αναπληρωτή προέδρου της κυβέρνησης της Ρωσικής Ομοσπονδίας, Αρκάντι Ντβορκόβιτς, να συναντήσει τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ, Στέργιο Πιτσιόρλα.

Βασικό αντικείμενο της συνάντηση των δύο ανδρών ήταν Θέματα που αφορούν σε διαγωνισμούς του ΤΑΙΠΕΔ που βρίσκονται σε εξέλιξη και στους οποίους έχει εκδηλωθεί ρωσικό ενδιαφέρον. Επίσης, συζητήθηκε η επέκταση της συνεργασίας των δύο πλευρών και σε άλλους τομείς που θα περιλαμβάνει το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων, με έμφαση σε τομείς υποδομών, τουρισμού και ενέργειας.

ΑΣ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ - ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ.



Τα τοπικά Μ.Μ.Ε. έγραψαν ότι τόσο η Αντιπεριφερειάρχης Αιτ/νίας κα Χριστίνα Σταρακά, όσο και ο Περιφερειάρχης κ. Απ. Κατσιφάρας ενδιαφέρονται πέραν της επέκτασης του Προαστιακού Σιδ/μου Αχαΐας και για τη λειτουργία του Προαστιακού Αγρινίου – Μεσολογγίου.
Ο κ. Κατσιφάρας δήλωσε ότι υπάρχει θετική ανταπόκριση από Ο.Σ.Ε. και ΕΡΓΟΣΕ, διότι είναι ήδη επιτυχής και η λειτουργία του Προαστιακού Σιδ/μου Πατρών.
Το Δ.Σ. του Ομίλου Φίλων Σιδηροδρόμου συγχαίρει τους προαναφερθέντες εκπροσώπους μας κι ελπίζει ότι η πολύπαθη Σιδ/κή Γραμμή Σ.Β.Δ.Ε. (Σιδ/μοι ΒΔ Ελλάδας), που ο Χ. Τρικούπης λειτούργησε από το 1888 και η οποία καταργήθηκε επί Χούντας θ’ αναστηθεί υπέρ όλων μας.
Διότι μόνο εάν αναστηθεί θα σωθεί μεγάλο ποσοστό (κυρίως νέων) συμπατριωτών μας, που καθημερινά θυσιάζονται στον αχόρταγο ΜΟΛΩΧ της ασφάλτου. Λόγω έλλειψης Σιδ/μου η ζωή μας στη Δυτ. Στερεά κατέληξε η πιο φθηνή απ’ όλη την Ελλάδα.
Ας λάβουμε επιτέλους υπόψιν μας ότι είναι αποδεδειγμένο ότι για το ίδιο μεταφορικό έργο με τα αυτοκίνητα (Μέσα Ασταθούς Τροχιάς) αντιστοιχούν περί τα χίλια (1.000) θύματα για κάθε ένα (1) θύμα από τους Σιδηροδρόμους(Μέσα Σταθερής Τροχιάς).
Για να μην αναφέρουμε το πλήθος των άλλων πλεονεκτημάτων του Σιδ/μου, όπως: Είναιοικονομικό Μέσο Μεταφοράς. Απόδειξη ότι ακόμα και στις φτωχότερες χώρες του κόσμου λειτουργεί ο Σιδ/μος, όχι ως πολυτέλεια, αλλά ως λύση. Με το Σιδ/μο δεν μεταφέρεσαι σαν εμπόρευμα κάτω από λαμαρίνες, αλλά άνετα ταξιδεύειςαπολαμβάνοντας το τοπίο, έχεις W.C. , κυλικείο, ακρίβεια λεπτών στα δρομολόγια κ.λπ, κ.λπ. Δεν είναι τυχαίο ότι όλα τα προηγμένα κράτη πριμοδοτούν τον Σιδ/μο τόσο εντός των πόλεων (Μετρό, Τραμ), όσο και για συνδέσεις Χωρών (π.χ. ΜΟΝΟ Σιδ/μος 300 χλμ/ώρα διατρέχει την Μάγχη συνδέοντας την Γαλλία με την Αγγλία) κ.λπ. Ειδικά σε μια πτωχευμένη Ελλάδα είναι παράλογο να πληρώνουμε τεράστια ποσά στις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες για τα θανατηφόρα Ι.Χ.
Από τον ΣΒΔΕ στον ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΣΙΔ/ΜΟ Αγρινίου – Μεσολογγίου.

Επίσκεψη - προσκύνημα στην Ζαχλωρού πραγματοποιούν οι φίλοι του Οδοντωτού.


Ο Σύλλογος Φίλων Οδοντωτού διοργανώνει αύριο Σάββατο επίσκεψη – προσκύνημα στη Ζαχλωρού με την ευκαιρία των εκδηλώσεων που διοργανώνει κάθε χρόνο ο Δήμος Καλαβρύτων για την 72η επέτειο του Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος.                        Οι εκδηλώσεις περιλαμβάνουν .


* Δοξολογία στον Ιερό Ναό των Εισοδίων της Παναγίας στη Ζαχλωρού με αρτοκλασία που προσφέρει κάθε χρόνο ο Σ.Φ.Ο.
* Επιμνημόσυνη δέηση και κατάθεση στεφάνων προς τιμήν των εκτελεσθέντων πατριωτών από τους Γερμανούς κατακτητές μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται και σιδηροδρομικοί που υπηρετούσαν στον Οδοντωτό Σιδηρόδρομο Διακοφτού – Καλαβρύτων.
* Γεύμα με παραδοσιακά φαγητά και ντόπιο κρασί, στο παραδοσιακό εστιατόριο «ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΖΑΧΛΩΡΟΥΣ»
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ με το δρομολόγιο των 8.45 από Σ.Σ Διακοφτού.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ με το δρομολόγιο των 16.00 από Σ.Σ. Ζαχλωρούς
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ 25.00 ΕΥΡΩ (εισιτήριο τρένου , φαγητό , ποτά).