Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

Προσφερόμενες υπηρεσίες στους επιβάτες των τραίνων


Υπηρεσίες Κυλικείου
Στην πλειονότητα των αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ λειτουργεί κυλικείο όπου παρέχονται από ειδικευμένο προσωπικό υπηρεσίες εξυπηρέτησης επιβατών για αγορά ειδών κυλικείου-εστιατορίου-καφέ. Τα είδη κυλικείου και τα συσκευασμένα είδη εστίασης, φέρουν ενδείξεις ημερομηνίας παρασκευής και τελευταίας ημερομηνίας κατανάλωσης.

Η εξυπηρέτηση των επιβατών γίνεται, από το χώρο του κυλικείου της αμαξ/χίας, και σε τακτά χρονικά διαστήματα, στην υπόλοιπη αμαξοστοιχία, από ειδικευμένο προσωπικό, που εξυπηρετεί τους επιβάτες στις θέσεις τους.

Κυλικείο λειτουργεί στα παρακάτω δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ:

Το ταξί… αλλιώς


Το ελληνικό δαιμόνιο, όταν συνδυαστεί με τον επαγγελματισμό, αποφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα. Αυτό αποδεικνύει περίτρανα μια ομάδα από 30 επαγγελματίες που δημιούργησε την taxiplus, μια υπηρεσία boutique ταξί όπως την ονομάζουν. Οι ιδιοκτήτες των ταξί είναι πάντα άψογα ντυμένοι, μιλούν όλοι αγγλικά -τουλάχιστον- και στα αυτοκίνητά τους προσφέρουν κρύα αναψυκτικά και νερό, περιοδικά, πρόσβαση στο internet, δυνατότητα παρακολούθησης κινηματογραφικών ταινιών, δυνατότητα φόρτισης συσκευών και κατόπιν αιτήματος του πελάτη παιδικό κάθισμα και μουσική υπόκρουση της επιλογής του.

Δευτέρα 20 Ιουλίου 2015

Ήρθε η νέα εφαρμογή του ΟΑΣΘ για το κινητό σας



Πλέον θα μπορείτε να βρείτε όλες τις υπηρεσίες του ΟΑΣΘ και μέσω κινητού τηλεφώνου! Θα μπορούμε να βρούμε πληροφορίες για τα δρομολόγια, τις ώρες και τις αλλαγές στις γραμμές.

Η εφαρμογή λέγεται «OASTH bus» και είναι διαθέσιμη για λειτουργικά συστήματα ios android αλλά και για windows phone.

Παράλληλα, σας δίνεται η δυνατότητα να έχετε και επικοινωνία με τον οργανισμό είτε για ερωτήσεις είτε για σχόλια και παρατηρήσεις.

Για όσους χρησιμοποιούν τις συγκοινωνίες της πόλης η εφαρμογή αυτή θα τους λύσει τα χέρια.

ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Κέρδισε το «στοίχημα» του αστικού τρένου.



Πέντε επιτυχημένα χρόνια λειτουργίας συμπλήρωσε ο Προαστιακός που μεταφέρει καθημερινά περισσότερους από 5.000 επιβάτες. Η Πάτρα κέρδισε το «στοίχημα» του αστικού τρένου κι έγινε παράδειγμα για άλλες πόλεις (π.χ. Καλαμάτα) που το διεκδικούν.Ζητούμενο πλέον είναι αν θα διατηρηθεί σε λειτουργία ο προαστιακός όταν ξεκινήσουν οι εργασίες για την έλευση του σύγχρονου τρένου στην Πάτρα. ΚΑΧΥΠΟΨΙΑ Ηταν Ιούλιος του 2010 που μπήκε ο Προαστιακός στην καθημερινότητα των Πατρινών. Με αρκετή κριτική, καχυποψία και κόντρα από επαγγελματικές ομάδες που εκτιμούσαν ότι έμπαινε στην αγορά τους ένας ανταγωνιστικό μέσο μεταφοράς. Στον αντίποδα υπήρξαν πολίτες της βόρειας Πάτρας, συλλογικότητες και μεμονωμένα άτομα, που δεν περιορίστηκαν στην καθημερινή χρήση του προαστιακού, αλλά στήριξαν την ανάγκη λειτουργίας του με δημόσιες τοποθετήσεις.
ΔΕΙΛΑ - ΔΕΙΛΑ
Λένε ότι κάθε αρχή είναι και δύσκολη. Στην προκειμένη περίπτωση ο Προαστιακός ξεκίνησε δειλά-δειλά με μια επιβατική κίνηση περίπου 2.000 ατόμων τον μήνα.
Κατά μία εκδοχή, η οποία αμφισβητείται από ανθρώπους του φορέα λειτουργίας του Προαστιακού, το αστικό τρένο ξεκίνησε για να εξασφαλιστεί η εργασιακή συνέχεια του τοπικού προσωπικού μετά την παύση της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Πάτρας με το Κιάτο και την Αθήνα.
Επικρατέστερη εκδοχή ανάμεσα στους πολίτες που παρακολουθούν την πορεία του σιδηροδρομικού έργου στην Αχαΐα και την Πάτρα ήταν να διατηρηθούν ως έχουν τα όρια (μήκος και πλάτος) των γραμμών σταθερής τροχιάς μέχρι να ξεκινήσουν οι εργασίες για το σύγχρονο τρένο.


ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΜΙΧΑΛΗ ΒΑΣΙΛΑΚΗ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο Πειραιά για την επέκταση του ΤΡΑΜ.


Λόγω εργασιών επέκτασης του τροχιόδρομου (ΤΡΑΜ) Πειραιά, θα πραγματοποιηθούν οι παρακάτω κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην περιοχή Δήμου Πειραιά, για το χρονικό διάστημα από 21.7.2015 έως 21.5.2016, καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ωρου : Προσωρινή και πλήρης διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας της οδού Γ. Λαμπράκη (είσοδος από Λ. Πειραιώς), στο τμήμα της πενήντα (50,00) μέτρα προ και έως τη συμβολή της με την οδό Ομ. Σκυλίτση και για δέκα (10,00) μέτρα από τη συνέχιση του οικοδομικού τετραγώνου στην ίδια συμβολή, ρεύμα κυκλοφορίας προς Πασαλιμάνι , περιοχής Δήμου Πειραιώς. Η κυκλοφορία των οχημάτων θα διεξάγεται σε μία λωρίδα κυκλοφορίας ελάχιστου πλάτους τριών (3,00) μέτρων.

Κάντε ξεκούραστο ταξίδι αξιοποιώντας την υπηρεσία ΤΡΑΙΝΟΤΑΞΙ.


Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των επιβατών της, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παρέχει στις πόλεις της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, του Βόλου, της Ξάνθης, της Λάρισας, της Κατερίνης και της Έδεσσας, και στην ευρύτερη περιοχή αυτών, τη δυνατότητα συνδυασμένης μεταφοράς επιβατών με τραίνο και ταξί με ένα ενιαίο εισιτήριο, εύκολα γρήγορα και οικονομικά.


Οι επιβάτες με αφετηρία τις πόλεις αυτές έχουν τη δυνατότητα να φτάσουν με ταξί από την πόρτα τους στο Σιδηροδρομικό Σταθμό, ενώ οι επιβάτες με προορισμό τις παραπάνω πόλεις μπορούν να μεταφερθούν από το Σιδηροδρομικό Σταθμό στον τελικό τους προορισμό με ταξί.

Η υπηρεσία ΤΡΑΙΝΟΤΑΞΙ είναι διαθέσιμη στους επιβάτες από τα σημεία πώλησης (που διαθέτουν ηλεκτρονικό σύστημα κράτησης θέσεων και έκδοσης εισιτηρίων) της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή εναλλακτικά μέσα από την ιστοσελίδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (www.trainose.gr).
Σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους στάθμευσης στους Σιδηροδρομικούς Σταθμούς της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, του Βόλου, της Ξάνθης, της Λάρισας, της Κατερίνης και της Έδεσσας, το ταξί περιμένει τους επιβάτες κατά την άφιξη της αμαξοστοιχίας για να τους μεταφέρει στον τελικό τους προορισμό, ή αντίστροφα, το ταξί που έχει παραλάβει τους επιβάτες από την αφετηρία τους, τους αποβιβάζει στον ίδιο διαμορφωμένο χώρο.

Γενικές πληροφορίες για την υπηρεσία ΤΡΑΙΝΟΤΑΞΙ:

Κυριακή 19 Ιουλίου 2015

Η απαξίωση του ελληνικού σιδηρόδρομου συνεχίζεται...



Εξαιρετικά κακή η εικόνα της αμαξοστοιχίας Λάρισας-Βόλου
Η ηλεκτροκίνηση δεν έχει έρθει στο προσκήνιο για τη σιδηροδρομική γραμμή Λάρισας-Βόλου, και παρά τις άτυπες δεσμεύσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για προσωρινές τουλάχιστον λύσεις όσον αφορά τις αμαξοστοιχίες που μεταφέρουν καθημερινά εκατοντάδες άτομα, κάτι τέτοιο δεν συνέβη. Σε μία κατά τα άλλα περίοδο αιχμής, όταν και αρκετοί είναι αυτοί που ταξιδεύουν ανάμεσα στις δύο πόλεις, ακόμη και αλλοδαποί τουρίστες, η κατάσταση δείχνει να πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο.
Όπως αναφέρουν αρκετοί ταξιδιώτες, η αμαξοστοιχία που χρησιμοποιήθηκε για το δρομολόγιο Λάρισας-Βόλου και αντίστροφα τις τελευταίες ημέρες, δεν είχε καν κλιματισμό σε λειτουργία, και προκειμένου οι υπάλληλοι και οι ελεγκτές να αντιμετωπίσουν την έντονη ζέστη, κατέφυγαν στη λύση απλά στο να ξεκλειδώσουν τα παράθυρα! Παρά βέβαια και τις έντονες διαμαρτυρίες, κανείς δεν φάνηκε να δίνει λύση, ή τουλάχιστον εξηγήσεις!

Από το φθινόπωρο αυξάνονται οι τιμές των εισιτηρίων στα ΜΜΜ.



Μελετάται καινούργια τιμολογιακή πολιτική για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς από το φθινόπωρο, δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης μιλώντας στην ΕΡΤ.
Ερωτηθείς πότε θα αυξηθούν τα εισιτήρια στα ΜΜΜ, λόγω της αύξησης του ΦΠΑ στο 23%, ο υπουργός είπε ότι είναι ένα μεγάλο πρόβλημα για να αντιμετωπιστεί τόσο γρήγορα.
«Γνωρίζετε πολύ καλά ότι εκδίδονται εισιτήρια που αναγράφουν συγκεκριμένη τιμή, επομένως μπορεί να λέμε ότι αυτά από Δευτέρα θα ξεκινήσουν, αλλά αυτά δεν γίνονται με μαγικό ραβδί. Αν αποφασιστεί άμεσα να αυξήσουμε τον ΦΠΑ στις αστικές συγκοινωνίες, θέλουμε αρκετούς μήνες για να ολοκληρώσουμε αυτές τις διαδικασίες» ανέφερε.
Όσον αφορά στη δωρεάν μετακίνηση των ανέργων, ο κ. Σπίρτζης είπε ότι είναι μια απόφαση που έχει ληφθεί, τονίζοντας πως οι αστικές συγκοινωνίες ήταν στο πλευρό του πολίτη στις κρίσιμες ημέρες.
«Δίνουμε δωρεάν πρόσβαση σε ομάδες των συμπολιτών μας που έχουν ανάγκη να μεταφέρονται δωρεάν. Επομένως, όλοι μας πρέπει να δείξουμε ένα άλλο πνεύμα γύρω από τη χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς» πρόσθεσε.
Παράλληλα, ο αναπληρωτής υπουργός έκανε γνωστό ότι την επόμενη εβδομάδα θα βγει στη διαβούλευση το νομοσχέδιο για τις τηλεοπτικές άδειες.

Το νέο τρένο έρχεται (και τι θα το κάνουμε;).



Νέα σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα - Πύργος και ειδικά, το υπό κατασκευή τμήμα της, Κιάτο - Πάτρα:Το νέο τρένο έρχεται με μεγαλύτερη ταχύτητα από όσο φανταζόμαστε και θα έχει διπλή σημασία.
Ο Πατρινός θα μπορεί να είναι μέσα σε μιάμιση ώρα στην Αθήνα, ενώ με την ίδια ταχύτητα θα πηγαινοέρχονται και κοντέινερ από και προς το νέο λιμάνι. Για την ώρα και σύμφωνα με τον σχεδιασμό, σταματάει στο Ρίο, από κει και πέρα δεν ξέρουμε τι θα το κάνουμε, το πιο πιθανό είναι πως θα συνεχίσει μέχρι το νέο λιμάνι, διερχόμενο με νέα γραμμή (2η μετά την υφιστάμενη του προαστιακού) από το κέντρο της πόλης.
Όλοι μαζί; Ναι όλοι μαζί, νυν και νέα γραμμή, εκεί δίπλα στην Όθωνος Αμαλίας!
Η υπογειοποίησή του θα πρέπει να αποκλειστεί. Όχι μόνο γιατί θα απαιτηθούν δισ. ευρώ και καμιά δεκαετία επιπλέον σε χρόνο, αλλά γιατί είναι πολύ δύσκολο κατασκευαστικά, σε μια περιοχή που μέχρι το 1850 ήταν έλη και βάλτος, άρα με απαγορευτικό (σχεδόν) υπέδαφος.
Η βύθισή του, ακριβώς στην επιφάνεια του εδάφους επίσης είναι έργο ασύλληπτης τεχνικής δυσκολίας. όπως εκτιμούν υπηρεσιακοί παράγοντες.

Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

Ταξιδέψτε με τραίνο παρέα με το αυτοκίνητο σας.




Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσφέρει τη δυνατότητα στους επιβάτες που ταξιδεύουν στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα και συγκεκριμένα με τη νυκτερινή αμαξοστοιχία 600/ 601 να μεταφέρουν το αυτοκίνητό τους σε ειδικό βαγόνι μεταφοράς αυτοκινήτων.

Ακριβότερα τα ταξί από την Δευτέρα



Πιο ακριβές θα είναι πλέον οι μετακινήσεις με ταξί, λόγω της αύξησης του ΦΠΑ στο 23% που τίθεται σε εφαρμογή από την Δευτέρα 20 Ιουλίου, με την ελάχιστη διαδρομή να αυξάνεται από τα 3,20 στα 3,44 ευρώ. 
Όπως ανακοίνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ), το νέο τιμολόγιο έχει ως εξής:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Πτώση Σημαίας 1,29 €
Τιμολόγιο 1 0,74 €
Τιμολόγιο 2 1,29 € (νυχτερινό)
Χρονοχρέωση ανά ώρα 11,81 €
Απλή Κλήση ή Ραντεβού 0,00 εως 6,15 €
Από & Προς Αεροδρόμιο Αθήνας 4,18 €
Από & προς Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης 3,44 €
Από & προς Αεροδρόμια Περιφέρειας 2,83 €
Από Λιμάνια Σ.Σ. Σταθμοί Λεωφορείων 1,17 €
Για κάθε αποσκευή άνω των 10kg 0,43 €
Ελάχιστη Αποζημίωση Αθήνα-Θεσσαλονίκη 3,44 €
Ελάχιστη Αποζημίωση Περιφέρεια 3,69 €

ΑΠΟ ΤΟΝ «ΠΥΡΕΤΟ» ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΕΩΝ ΣΤΟ «ΠΑΓΩΜΑ» ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ




Εγκαταλελειμμένα εργοτάξια και έλλειψη χρηματοδότησης στον ΟΣΕ.
Την ίδια στιγμή που στη χώρα μας τα έργα έχουν ανασταλεί μέχρι νεοτέρας, άλλη μία αρνητική είδηση ήρθε από την E.E.
Τέσσερις μελέτες που αφορούν το μέλλον του ελληνικού σιδηρόδρομου δεν πήραν έγκριση για χρηματοδότηση.

Τι θα γίνει με τον νέο σταθμό των ΚΤΕΛ


Νέες προτάσεις για την περίπτωση που δεν καρποφορήσει το σχέδιο σύμπραξης ιδιωτικού και δημοσίου τομέα (ΣΔΙΤ) για τον νέο Κεντρικό Σταθμό Υπεραστικών Λεωφορείων (ΚΣΥΛ) στον Ελαιώνα πέφτουν στο τραπέζι από στελέχη των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας.
Ειδικότερα, όπως πληροφορείται «Το Βήμα», διερευνάται το ενδεχόμενο να «σπάσουν» σε δύο διαφορετικές τοποθεσίες οι σταθμοί των ΚΤΕΛ, με αυτά της Πελοποννήσου και της Δυτικής Ελλάδας να μεταφέρονται σε δημοτική έκταση δίπλα στον σταθμό «Αγία Μαρίνα», ενώ εκείνα της Κεντρικής και Βόρειας Ελλάδας να χωροθετούνται σε έκταση της Αττικό Μετρό, δίπλα στον σταθμό «Σεπόλια» του μετρό. Ωστόσο, και οι δύο λύσεις απαιτούν τεχνικές, νομικές και διοικητικές παρεμβάσεις.

Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Στο 1,30 ανεβαίνει το εισιτήριο, αυξήσεις και στα τρένα



Δέκα λεπτά θα ανέβει η τιμή του εισιτηρίου στα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Αθήνα μετά την αλλαγή των συντελεστών (από 13% σε 23%) λόγω της συμφωνίας για το 3ο Μνημόνιο της χώρας μας με τους πιστωτές της.
Έτσι το κοινό εισιτήριο στις συγκοινωνίες της Αθήνας θα φτάσει από το σημερινό 1,20 σε 1,30. Αντίστοιχη αύξηση θα υπάρξει και στις μηνιαίες κάρτες που θα δουν το αντίτιμο να φτάνει από τα σημερινά 30 ευρώ να ανεβαίνει αλλά προς το παρόν άγνωστο πόσο. Το ημερήσιο εισιτήριο θα παραμείνει στα 4 ευρώ.
Στα τρένα και εκεί θα έχουμε αυξήσεις μιας και μέχρι σήμερα οι τιμές περιείχαν ΦΠΑ 13% που μεταφέρεται όμως στο 23%. Οι αλλαγές στις τιμές των εισιτηρίων και ποιες είναι αυτές θα γίνουν γνωστές ίσως και σήμερα. 

Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015

Πάτρα: Προβληματισμός στο Αστικό ΚΤΕΛ για τις επιθέσεις σε λεωφορεία


Ιδιαίτερα προβληματισμένοι φέρονται να είναι τα μέλη της διοίκησης του Αστικού ΚΤΕΛ και οι εργαζόμενοι - οδηγοί του.Το φαινόμενο των νεαρών, διαφόρων κοινωνικών ομάδων, που πετούν αντικείμενα σε λεωφορεία του Αστικού ΚΤΕΛ, έχει επεκταθεί πέρα από την περιοχή των Δεμενίκων. Παρόμοια κρούσματα έχουν γίνει κοντά στην περιοχή της Εγλυκάδας, αλλά και στον Ρηγανόκαμπο με τους οδηγούς να αναφέρουν στις μεταξύ τους συζητήσεις ότι πρόκειται για ρομά που προέρχονται από τον εκεί καταυλισμό.

Με εισιτήριο οι μετακινήσεις στα Μέσα Μεταφοράς.



Τέλος οι δωρεάν συγκοινωνίες.
Tέλος στη δωρεάν μετακίνηση με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στο Λεκανοπέδιο. Από σήμερα, Τετάρτη οι επιβάτες θα πρέπει και πάλι να πληρώνουν εισιτήριο, σύμφωνα με την απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη.
Υπενθυμίζεται, ότι η δωρεάν μετακίνηση του επιβατικού κοινού σε όλες τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας ήταν ένα έκτακτο μέτρο και εντάσσονταν στο πλαίσιο των μέτρων αλληλεγγύης για τη στήριξη των πολιτών, που είχε θέσει σε εφαρμογή η κυβέρνηση.

Δύο σιδηροδρομικά έργα και δύο μελέτες στο κοινοτικό πρόγραμμα CEF.


Μέχρι το τέλος Ιουλίου αναμένεται να έχει εγκρίνει επίσημα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή την απόφαση χρηματοδότησης δύο σημαντικών σιδηροδρομικών έργων στην Ελλάδα, συνολικού ύψους 512.000.000 ευρώ. Εντάχθηκαν και δύο μελέτες.
Τα δύο έργα αφορούν την εργολαβία – «σκούπα» στο τμήμα Τιθορέα – Δομοκός (με την οποία οι «αμαρτίες» από παλαιότερες εργολαβίες) και το υπό κατασκευή τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος, περιλαμβάνονται στον κατάλογο των 276 έργων που θα χρηματοδοτηθούν από το κοινοτικό πρόγραμμα «Συνδέοντας την Ευρώπη» (Connecting Europe Facility – CEF). Το χρονοδιάγραμμα της Κομισιόν προβλέπει πως οι επιμέρους συμφωνίες επιχορηγήσεων των έργων θα προετοιμαστούν και εν συνεχεία θα υπογραφούν με τους δικαιούχους των έργων, ενώ τα κονδύλια θα αρχίσουν να εκταμιεύονται από το τελευταίο τρίμηνο του 2015.

Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Σήραγγες Κακιάς Σκάλας: Διακοπές κυκλοφορίας από την Τρίτη μέχρι το πρωί της Παρασκευής



Διακοπές κυκλοφορίας διάρκειας πέντε ωρών κατά την νυχτερινή περίοδο θα πραγματοποιηθούν στη νέα Εθνική Οδό Αθηνών - Κορίνθου, στις σήραγγες της Κακιάς Σκάλας, στην κατεύθυνση προς Κόρινθο.
Πιο συγκεκριμένα οι διακοπές θα γίνουν:
από τα μεσάνυχτα της Τρίτης (14/07) μέχρι τις 5.00 το πρωί της Τετάρτης (15/07)
από τα μεσάνυχτα της Τετάρτης (15/07) μέχρι τις 5.00 το πρωί της Πέμπτης (16/07) και
από τα μεσάνυχτα της Πέμπτης (16/07) μέχρι τις 5.00 το πρωί της Παρασκευής (17/07)

Στη διάρκεια των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων η κυκλοφορία των οχημάτων μεταξύ των κόμβων Μεγάρων (ΧΘ 39,9) και Κινέτας (ΧΘ 56,6) στην κατεύθυνση προς Κόρινθο, θα διεξάγεται μέσω της παλαιάς εθνικής οδού Αθηνών - Κορίνθου.

Κυριακή 5 Ιουλίου 2015

Ποια έργα υποδομών ξέφυγαν από το capital control.



Εκτός από το capital control είναι και η εγκατάσταση πυλών εισόδου στους σταθμούς του μετρό και του προαστιακού σιδηροδρόμου.
Μετά από το κλείσιμο των τραπεζών και την επιβολή κεφαλαιακών ελέγχων σχεδόν η συντριπτική πλειονότητα των έργων που υλοποιούνται στην ελληνική επικράτεια αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα χρηματοδότησης. Ωστόσο, τα έργα που εκτελούνται ως σύμπραξη Δημοσίου-Ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ) είναι τα μοναδικά που δεν έχουν κλυδωνιστεί από την τραπεζική αργία και τα capital controls. Και αυτό επειδή, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, τα ΣΔΙΤ που υλοποιούνται σήμερα είναι συνδεδεμένα με λογαριασμούς τραπεζικών ιδρυμάτων του εξωτερικού. Κάτι τέτοιο υπήρξε προαπαιτούμενο κατά τη συμβασιοποίηση των συγκεκριμένων έργων λόγω της χαμηλής πιστοληπτικής ικανότητας των εγχώριων τραπεζών.

Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

Γαλλία: Ο καύσωνας προκαλεί προβλήματα στα δρομολόγια των τραίνων.

Κόκκινος συναγερμός έχει σημάνει στο μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης που σαρώνεται από κύμα καύσωνα.Η Γαλλία ζει το πιο ζεστό καλοκαίρι των τελευταίων 48 χρόνων. Οι αρχές έχουν ενεργοποιήσει το σχέδιο έκτακτης ανάγκης για τον καύσωνα.Έντονα είναι τα προβλήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο. «Τα τρένα έρχονται με καθυστέρηση, και δεν έχουμε ενημέρωση, πολλοί ανεβαίνουν σε αυτά πιστεύοντας ότι αυτό είναι το σωστό τρένο και τους ζητούν να αλλάξουν πλατφόρμες και τους βάζουν σε πλατφόρμες που είναι ήδη γεμάτες» δήλωσε ένας κάτοικος της Γαλλικής πρωτεύουσας.


Πηγη: gr.euronews.com