Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Οι αρμοδιότητες του αναπληρωτή υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη



Αναμένεται να ορκιστεί στις 20 Μαρτίου με τη ψήφιση σχετικής νομοθετικής ρύθμισης
Προκλήσεις και «καυτές πατάτες» περιμένουν τον κ. Σπίρτζη [Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΣΥΜΕΛΑ ΠΑΝΤΖΑΡΤΖΗ]

Στις 20 Μαρτίου αναμένεται να ορκιστεί ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, κ. Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος, δύο σχεδόν μήνες μετά τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου, παραμένει εκτός κυβερνητικού σχήματος, λόγω νομοθετικού κενού.

Σύμφωνα με πηγές του πρώην υπουργείου Υποδομών, μέχρι την επόμενη Παρασκευή αναμένεται να έχει ψηφιστεί και να έχει δημοσιευτεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως η νομοθετική ρύθμιση που αυξάνει τον αριθμό των αναπληρωτών υπουργών και δίνει το «πράσινο φως» στον πρόεδρο του ΤΕΕ να αναλάβει κι επίσημα την κυβερνητική θέση.

Για ποιο λόγο βιάστηκε η διοίκηση του ΟΑΣΑ να υπογράψει τη στιγμή που κατατέθηκαν ασφαλιστικά μέτρα;


Ερώτηση Χ. Καφαντάρη: Δημόσιος διεθνής διαγωνισμός για ΣΔΙΤ του έργου Ενιαίο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου...ΕΡΩΤΗΣΗ Προς τον κ.Υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Θέμα: «Δημόσιος διεθνής διαγωνισμός για ΣΔΙΤ του έργου Ενιαίο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου»



Συγκοινωνίες: Ημερίδα για το Ηλεκτρονικό Εισιτήριο από τον ΣΑΣΘ


Ημερίδα, με θέμα το «Ηλεκτρονικό Εισιτήριο και την αναγκαιότητα ένταξής του στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης» διοργανώνει το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ), στο πλαίσιο του «Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας για τη Μητροπολιτική Περιοχή Θεσσαλονίκης».


Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο «Nikopolis» (Ασκληπιού 16-18 Πυλαία Θεσσαλονίκης), την Τρίτη 17 Μαρτίου 2015 και θα αρχίσει στις 9.00’ το πρωί.

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Δωρεάν θα μετακινούνται στην Αθήνα οι μακροχρόνια άνεργοι


 

Τη δωρεάν μετακίνηση μακροχρόνια ανέργων στην πόλη θα περιλαμβάνει νομοσχέδιο που καλείται να ψηφίσει η Βουλή, για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης, σύμφωνα με παρέμβαση του γενικού γραμματέα του υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού κ. Μάνου Μανουσάκη, η οποία έγινε στο πλαίσιο του Συμβουλίου Υπουργών Μεταφορών της ΕΕ στις Βρυξέλλες.

ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΙΜΑΤΟΒΑΜΜΕΝΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ



ΕΘΝΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΣΚΟΤΩΣΤΡΕΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ-ΚΑΘΕ ΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΣ-ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΜΑΚΕΛΕΙΟ
Δρόμοι που χαρακτηρίζονται «σκοτώστρες» υπάρχουν εκατοντάδες σε όλη την Ελλάδα. Δεν περιμένουμε να φτιαχτούν αύριο το πρωί όλοι οι δρόμοι που οδηγούν σε κάθε χωριό. Αλλά κομμάτια Εθνικών οδών, μεγάλοι οδικοί άξονες που εξυπηρετούν λιμάνια ή μεγάλες πόλεις πρέπει να είναι ασφαλείς. Δεν είναι δυνατόν να πρέπει να κάνουμε το σταυρό μας, δυό ευχέλαια και να παίζουμε Λόττο για να φτάσουμε σώοι από την Πάτρα στον Πύργο! Ή από την Τρίπολη στη Σπάρτη. Πολύ καλός ο δρόμος της Τρίπολης, αλλά από εκεί και κάτω δεν μένουν άνθρωποι? Δεν μετακινούνται τρόφιμα και αντικείμενα? Και φυσικά δεν είναι μόνο η Πελοπόννησος. Στη Ήπειρο ο Δρόμος Άρτας – Ιωαννίνων και Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας υπάρχουν σε δεκάδες άρθρα απελπισμένων πολιτών που κάνουν έκκληση να μην χαθούν κι άλλοι άνθρωποι άδικα. Το 2014 750 άνθρωποι σκοτώθηκαν στους δρόμους και 900 τραυματίστηκαν σοβαρά. Από αυτούς δεν ξέρουμε πόσοι τελικά κατέληξαν και πόσοι έχουν μόνιμες αναπηρίες γιατί τα θύματα δεν παρακολουθούνται σε βάθος χρόνου.

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Λιμενικός αφαίρεσε την άδεια οδηγού ταξί... επειδή κάπνιζε!



Αυτό που συνέβη προχθές από μεριάς του Λιμενικού Πειραιά ήταν κάτι παραπάνω από προκλητικό, ιδίως εν μέσω οικονομικής κρίσης...
Ένστολος του λιμενικού σώματος, αφού εξάντλησε όλη του την αυστηρότητα σε οδηγό ταξί και τον επίπληξε επειδή κάπνιζε, του αφαίρεσε την άδεια του οχήματος!
Συνέπεια αυτού, από προχθές ο οδηγός ταξί να μην μπορεί να εργαστεί και άρα να χάνει μεροκάματα για μέρες!
Άραγε ο κύριος του Λιμενικού Σώματος, που μήνας μπει μήνας βγει θα βρίσκει τα το μισθό του στην Τράπεζα χωρίς άγχος (δεν εξετάζουμε αν είναι πολλά ή λίγα-το επάγγελμα που ακολουθεί ο καθένας είναι επιλογή του, ιδίως όταν μιλάμε για ένστολους), αναλογίστηκε έστω και μια στιγμή αν ο συγκεκριμένος οδηγός έχει οικογένεια, υποχρεώσεις που τρέχουν και πως με την αφαίρεση της άδειας για αυτόν τον αστείο λόγο, οδηγεί τον επαγγελματία οδηγό σε οικονομική ασφυξία;

Καλό θα ήταν λοιπόν η ηγεσία του Λιμενικού Σώματος στον Πειραιά να ''μαζέψει'' λίγο τους λίγους καουμπόιδες που χαλούν τη φήμη του. Γιατί εμείς γνωρίζουμε καλά ότι οι περισσότεροι ένστολοι του Λιμενικού και μορφωμένοι είναι και ευαισθησίες έχουν και σωστοί επαγγελματίες είναι.

Πηγη: piraeuspress.gr

Διακοπές στα δρομολόγια του ΗΣΑΠ



Την τμηματική διακοπή των δρομολογίων του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου τις επόμενες δύο Παρασκευές και τα επόμενα δύο Σάββατα του Μαρτίου, ανακοίνωσε ο ΗΣΑΠ...

Συγκεκριμένα, οι διακοπές των δρομολογίων θα σημειωθούν στο τμήμα Ν. Φάληρο - Πειραιάς, τις Παρασκευές 13 και 20 Μαρτίου και τα Σάββατα 14 και 21 Μαρτίου, από τις 19.00 έως και τη λήξη της βάρδιας, λόγω προγραμματισμένων τεχνικών έργων στην επιδομή του εν λόγω τμήματος.

Κατά τη διάρκεια των διακοπών, οι επιβάτες στο τμήμα Πειραιάς-Ν. Φάληρο και Ν. Φάληρο-Πειραιάς, θα εξυπηρετούνται -με το ίδιο εισιτήριο- από τις υπάρχουσες λεωφορειακές γραμμές και την ειδική λεωφορειακή γραμμή της ΟΣΥ Χ1 Πειραιάς - Σταθμός Φάληρο.

Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Στελέχη της Ο.ΣΥ Α.Ε. κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου!


Να περιορίσει το φαινόμενο της εισιτηριοδιαφυγής, μέσω της μείωσης της τιμής των εισιτηρίων επιχείρησε η προηγούμενη κυβέρνηση, με τις πρώτες επιπτώσεις στα έσοδα των συγκοινωνιακών εταιρειών να έχουν ήδη γίνει ορατά...Η πληγή της λαθρεπιβίβασης στις αστικές συγκοινωνίες βαθαίνει ολοένα και περισσότερο παρά τις αποσπασματικές προσπάθειες της διοίκησης του ΟΑΣΑ (Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών) να ενισχύσει τα σώματα ελέγχων στα μέσα

Η επιβίωση του πελατειακού κράτους


Μια πολύ ενδιαφέρουσα πτυχή της κακοδαιμονίας των δημόσιων επιχειρήσεων αποκάλυψε ο βουλευτής του «Ποταμιού» κ. Σπύρος Λυκούδης, ο οποίος κατέθεσε ερώτηση προς τους υπουργούς Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού για την «επανεκκίνηση της λειτουργίας των προαστιακών σιδηροδρομικών δρομολογίων Κόρινθος - Αργος - Ναύπλιο».

Αμερικανική εταιρεία μπαίνει στην μάχη της διεκδίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ!



Με έδρα το Πίτσμπουργκ στο Κάνσας και με ευρύ
πεδίο δραστηριοτήτων, η Watco Companies
ειδικεύεται στον τομέα εμπορευματικών μεταφορών
από τους λιμενικούς σταθμούς.
Μία αμερικανική εταιρεία διεκδικεί μετ' επιτάσεως τους ελληνικούς σιδηρόδρομους, αλλάζοντας άρ­δην τα δεδομένα στην υπόθεση ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Με έδρα το Πίτσμπουργκ στο Κάνσας και με ευρύ πεδίο δραστηριοτήτων, η Watco Companies ειδικεύεται στον τομέα εμπορευματικών μεταφορών από τους λιμενικούς σταθμούς.

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Παράταση για τέλος του έτους στα έργα του σιδηροδρομικού τμήματος Διακοπτό-Ροδοδάφνη


Το έργο περιλαμβάνεται στο μεγάλα σιδηροδρομικά έργα της ΕΡΓΟΣΕ Μία ακόμα παράταση θα πάρει το σιδηροδρομικό έργο Διακοπτό-Ροδοδάφνη. Το έργο που έχει ξεκίνησει να κατασκευάζεται από τον Ιανουάριο του 2012 έχει φτάσει σε μεγάλο βαθμό ωριμότητας αλλά εμφανίζει κάποια μικρά προβλήμματα μέ μία απαλλοτρίωση στην περιοχή του Ελαιώνα. Από την πλευρά της ΕΡΓΟΣΕ δεν θεωρείται ιδιαίτερα σοβαρό το θέμα και πιστεύουν πως το έργο με μία παράταση μέχρι τα τέλη του έτους θα καταφέρει να ολοκληρωθεί συνολικά.

Προαστιακός: Η Πάτρα δείχνει τον δρόμο



Με τον προαστιακό της Πάτρας καταπιάνεται η Εφημερίδα των Συντακτών. Το δημοσίευμα με ημερομηνία 3 Μαρτίου 2015 αναφέρει:
Ο προαστιακός της Πάτρας ανατρέπει τα δεδομένα στις σιδηροδρομικές μεταφορές της χώρας. Ξεκίνησε το 2010 από μια ιδέα σχεδόν μηδενικού κόστους και σήμερα εξυπηρετεί πάνω από 1,6 εκατ. επιβάτες τον χρόνο, ενώ είναι το μόνο κερδοφόρο τμήμα του προαστιακού! Από χθες απέκτησε μια νέα στάση στο Ακταίο, κοντά στο Ρίο, και στα άμεσα σχέδια περιλαμβάνεται η επέκταση της γραμμής προς την πλευρά της Κάτω Αχαγιάς.

Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Συνθήκες οικονομικής ασφυξίας για τις συγκοινωνίες


Απώλειες 14,78% για την εταιρεία λεωφορείων και τρόλεϊ και πτώση 6,83% για τα μέσα σταθερής τροχιάς τον Ιανουάριο.
Στα κόκκινα βρίσκονται τα ταμεία της ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) καθώς οι εισπράξεις, ιδιαίτερα προς το τέλος του 2014, σημείωσαν κατακόρυφη βουτιά.
Η μείωση της τιμής των εισιτηρίων, που τέθηκε σε ισχύ τον Σεπτέμβριο, του περασμένου έτους δεν θα μπορούσε να έχει αφήσει ανεπηρέαστα τα έσοδα της εταιρείας που διαχειρίζεται τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, η οποία ενισχύεται κάθε χρόνο απόκρατική επιδότηση προκειμένου να επιβιώσει. Στελέχη μάλιστα των συγκοινωνιακών εταιρειών κάνουν λόγο για δραματική εικόνα των εσόδων τόσο της ΟΣΥ όσο και της ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) τον Ιανουάριο του 2015, το οποίο αποδίδεται από τον ΟΑΣΑ (Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών) στην περιορισμένη κινητικότητα που παρατηρείται κάθε χρόνο μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων, καθώς επίσης και στο γεγονός ότι ο Ιανουάριος ήταν μήνας εκλογών.

Η Hitachi εξαγοράζει την Ansaldobreda, μέλος της Κ/Ξ του Μετρό


Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr               Στις 24 Φεβρουαρίου τα διοικητικά συμβούλια της Hitachi και της Finmeccanica ανακοίνωσαν την υπογραφή των συμφωνιών που δεσμεύουν για την ιαπωνική ομάδα να αγοράσει την Ιταλική εταιρεία με έδρα το Νάπολι, AnsaldoBreda (κατασκευαστής τροχαίου υλικού κυρίως τραμ, συρμών μετρό κ.α) και της Finmeccanica και το 40% των μετοχών της Ansaldo STS, εταιρείας με έδρα τη Γένοβα προμηθευτής του συστήματος μεταφορών των τρένων.

Στροφή των Κινέζων για τη διεκδίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ



ΕΝΤΟΝΟ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΗΣ COSCO
Αναζωπυρώνεται το ενδιαφέρον των Κινέζων για τον ελληνικό σιδηρόδρομο και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με τις επαφές της Cosco με κυβερνητικά στελέχη να πυκνώνουν τις τελευταίες ημέρες.
Η κινεζική πλευρά επιδιώκει πάση θυσία να μπει στο παιχνίδι διεκδίκησης της εταιρείας, καθώς φαίνεται να έχει μετανιώσει για την επιλογή της να μη συμμετάσχει στη διαδικασία, δεδομένου ότι μεγαλώνει διαρκώς η λίστα με τις πολυεθνικές βιομηχανίες που επιλέγουν τον Πειραιά ως πύλη εισόδου και τους ελληνικούς σιδηρόδρομους ως όχημα για τη μεταφορά των προϊόντων τους προς την Κεντρική Ευρώπη. Το ενδιαφέρον των Κινέζων επιβεβαιώθηκε κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχαν το περασμένο Σαββατοκύριακο στελέχη της Cosco με τον υπουργό Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη.

Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

Η "σιγή ιχθύος" της κυβέρνησης, αποπρογραμματίζει το σιδηρόδρομο.



Δεν έχουν ξεκαθαρίσει ακόμη τα κυβερνητικά σχέδια για τον μέλλον του σιδηρόδρομου στη χώρα, την ώρα που οι εκκρεμότητες είναι πολλές και απαιτούν άμεσες λύσεις. Η έλλειψη προσωπικού και τα προβλήματα του δικτύου.
Σοβαρό προβληματισμό και ανησυχία έχει προκαλέσει στους εργαζόμενους των εταιρειών μεταφορών που ανήκουν στο Δημόσιο η πλήρης απουσία κάθε αναφοράς από την νέα κυβέρνηση στον συγκεκριμένο κλάδο.
Ο σιδηρόδρομος και οι αστικές συγκοινωνίες απουσίαζαν εντελώς από τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης, ενώ ούτε στην συνέχεια υπήρξε οποιαδήποτε κυβερνητική πρωτοβουλία με τους τομείς αυτούς.
Πλέον το γεγονός ότι ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σπίρτζης δεν έχει ορκιστεί δημιουργεί ανησυχία μεταξύ των εργαζομένων, οι οποίοι θεωρούν ότι ένα μήνα μετά την ανάδειξη της νέας κυβέρνησης θα ήταν λογικό να έχουν γίνει, έστω και σε αδρές γραμμές, γνωστά τα κυβερνητικά σχέδια.

Βαρουφάκης: "Απαραίτητη η είσοδος επενδυτών στον ΟΣΕ"



Μιλώντας στο Star ο υπουργός Οικονομικών κ. Γιάννης Βαρουφάκης, αναφερόμενος στις ιδιωτικοποιήσεις είπε ότι "δεν είμαστε δογματικοί. Εξαρτάται από την περίπτωση".
"Η είσοδος επενδυτών στον ΟΣΕ είναι απολύτως απαραίτητη", αλλά "στη ΔΕΗ σε καμία περίπτωση".
Χαρακτήρισε πολύ σημαντική και καινοτόμο επένδυση, αυτή της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά και ιδιαίτερα χαμηλό το τίμημα για το Ελληνικό, ενώ πρόσθεσε ότι "πρέπει να ξανακοιτάξουμε το θέμα με τα αεροδρόμια".
Δήλωσε ότι ήταν απαράδεκτος ο τρόπος που δημιουργήθηκε το ΤΑΙΠΕΔ ("ήταν για να σκοτώσουμε τα ασημικά της οικογένειας", είπε), ενώ εν γένει ανέφερε ότι η κυβέρνηση πρέπει να σεβαστεί τους νόμους και τους επενδυτές που έχουν ήδη βάλει χρήματα...

Ολοκληρώθηκε η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένα Αλεξανδρούπολης, ανοίγει ο δρόμος για εμπορευματικές μεταφορές


To πρώτο μεγάλο σιδηροδρομικό έργο που παραδίδεται στη Θράκη εδώ και χρόνια Ολοκληρώθηκε στις 28 Φεβρουαρίου το μεγάλο σιδηροδρομικό έργο σύνδεσης του λιμένα Αλεξανδρούπολης με το δίκτυο του ΟΣΕ.                         Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα προς την ανάπτυξη του λιμανιού της πόλης που της δίνει προβάδισμα στην επέκταση των δραστηριοτήτων που συνδέονται με τον εμπορευματικό τομέα.

Η αξία της συγκεκριμένης επένδυσης είναι πολλαπλάσια μεγαλύτερη αν σκεφτούμε ότι πλέον το λιμάνι θα μπορεί να διακινεί εμπορεύματα προς τη Βόρεια και Ανατολική Ευρώπη σε σύντομο χρονικό διάστημα ενώ γίνεται άμεσα ανταγωνιστική για τη μεταφορά υλικών και εμπορευμάτων προς την Ανατολική Ευρώπη και τη Ρωσία καθώς θα παρακάμπτεται το στενό του Βοσπόρου που σήμερα παρατηρούνται πολύ μεγάλες καθυστερήσεις.

Ο Γιάννης Βαρουφάκης μίλησε, βάζοντας «φωτιές» στους σιδηροδρομικούς


Για τον σιδηρόδρομο δεν έχουν μιλήσει ακόμα, ούτε ο υπουργός Οικονομίας και Υποδομών Γιώργος Σταθάκης, ούτε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης. Μίλησε, όμως, ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Βαρουφάκης, βάζοντας «φωτιές» στους σιδηροδρομικούς.
Σε τηλεοπτική συνέντευξη στο Star, o κ. Βαρουφάκης, αφού πρώτα ανέφερε ότι «στις ιδιωτικοποιήσεις δεν είμαστε δογματικοί, εξαρτάται από την περίπτωση», επισήμανε για τους σιδηροδρόμους ότι «η είσοδος ιδιωτών στον ΟΣΕ είναι απολύτως απαραίτητη», καθώς το ελληνικό δημόσιο «δεν έχει τη δυνατότητα να κάνει στο σιδηρόδρομο τις επενδύσεις που είναι απαραίτητες».