Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Στελέχη της Ο.ΣΥ Α.Ε. κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου!


Να περιορίσει το φαινόμενο της εισιτηριοδιαφυγής, μέσω της μείωσης της τιμής των εισιτηρίων επιχείρησε η προηγούμενη κυβέρνηση, με τις πρώτες επιπτώσεις στα έσοδα των συγκοινωνιακών εταιρειών να έχουν ήδη γίνει ορατά...Η πληγή της λαθρεπιβίβασης στις αστικές συγκοινωνίες βαθαίνει ολοένα και περισσότερο παρά τις αποσπασματικές προσπάθειες της διοίκησης του ΟΑΣΑ (Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών) να ενισχύσει τα σώματα ελέγχων στα μέσα

Η επιβίωση του πελατειακού κράτους


Μια πολύ ενδιαφέρουσα πτυχή της κακοδαιμονίας των δημόσιων επιχειρήσεων αποκάλυψε ο βουλευτής του «Ποταμιού» κ. Σπύρος Λυκούδης, ο οποίος κατέθεσε ερώτηση προς τους υπουργούς Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού για την «επανεκκίνηση της λειτουργίας των προαστιακών σιδηροδρομικών δρομολογίων Κόρινθος - Αργος - Ναύπλιο».

Αμερικανική εταιρεία μπαίνει στην μάχη της διεκδίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ!



Με έδρα το Πίτσμπουργκ στο Κάνσας και με ευρύ
πεδίο δραστηριοτήτων, η Watco Companies
ειδικεύεται στον τομέα εμπορευματικών μεταφορών
από τους λιμενικούς σταθμούς.
Μία αμερικανική εταιρεία διεκδικεί μετ' επιτάσεως τους ελληνικούς σιδηρόδρομους, αλλάζοντας άρ­δην τα δεδομένα στην υπόθεση ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Με έδρα το Πίτσμπουργκ στο Κάνσας και με ευρύ πεδίο δραστηριοτήτων, η Watco Companies ειδικεύεται στον τομέα εμπορευματικών μεταφορών από τους λιμενικούς σταθμούς.

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Παράταση για τέλος του έτους στα έργα του σιδηροδρομικού τμήματος Διακοπτό-Ροδοδάφνη


Το έργο περιλαμβάνεται στο μεγάλα σιδηροδρομικά έργα της ΕΡΓΟΣΕ Μία ακόμα παράταση θα πάρει το σιδηροδρομικό έργο Διακοπτό-Ροδοδάφνη. Το έργο που έχει ξεκίνησει να κατασκευάζεται από τον Ιανουάριο του 2012 έχει φτάσει σε μεγάλο βαθμό ωριμότητας αλλά εμφανίζει κάποια μικρά προβλήμματα μέ μία απαλλοτρίωση στην περιοχή του Ελαιώνα. Από την πλευρά της ΕΡΓΟΣΕ δεν θεωρείται ιδιαίτερα σοβαρό το θέμα και πιστεύουν πως το έργο με μία παράταση μέχρι τα τέλη του έτους θα καταφέρει να ολοκληρωθεί συνολικά.

Προαστιακός: Η Πάτρα δείχνει τον δρόμο



Με τον προαστιακό της Πάτρας καταπιάνεται η Εφημερίδα των Συντακτών. Το δημοσίευμα με ημερομηνία 3 Μαρτίου 2015 αναφέρει:
Ο προαστιακός της Πάτρας ανατρέπει τα δεδομένα στις σιδηροδρομικές μεταφορές της χώρας. Ξεκίνησε το 2010 από μια ιδέα σχεδόν μηδενικού κόστους και σήμερα εξυπηρετεί πάνω από 1,6 εκατ. επιβάτες τον χρόνο, ενώ είναι το μόνο κερδοφόρο τμήμα του προαστιακού! Από χθες απέκτησε μια νέα στάση στο Ακταίο, κοντά στο Ρίο, και στα άμεσα σχέδια περιλαμβάνεται η επέκταση της γραμμής προς την πλευρά της Κάτω Αχαγιάς.

Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Συνθήκες οικονομικής ασφυξίας για τις συγκοινωνίες


Απώλειες 14,78% για την εταιρεία λεωφορείων και τρόλεϊ και πτώση 6,83% για τα μέσα σταθερής τροχιάς τον Ιανουάριο.
Στα κόκκινα βρίσκονται τα ταμεία της ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) καθώς οι εισπράξεις, ιδιαίτερα προς το τέλος του 2014, σημείωσαν κατακόρυφη βουτιά.
Η μείωση της τιμής των εισιτηρίων, που τέθηκε σε ισχύ τον Σεπτέμβριο, του περασμένου έτους δεν θα μπορούσε να έχει αφήσει ανεπηρέαστα τα έσοδα της εταιρείας που διαχειρίζεται τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, η οποία ενισχύεται κάθε χρόνο απόκρατική επιδότηση προκειμένου να επιβιώσει. Στελέχη μάλιστα των συγκοινωνιακών εταιρειών κάνουν λόγο για δραματική εικόνα των εσόδων τόσο της ΟΣΥ όσο και της ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) τον Ιανουάριο του 2015, το οποίο αποδίδεται από τον ΟΑΣΑ (Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών) στην περιορισμένη κινητικότητα που παρατηρείται κάθε χρόνο μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων, καθώς επίσης και στο γεγονός ότι ο Ιανουάριος ήταν μήνας εκλογών.

Η Hitachi εξαγοράζει την Ansaldobreda, μέλος της Κ/Ξ του Μετρό


Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr               Στις 24 Φεβρουαρίου τα διοικητικά συμβούλια της Hitachi και της Finmeccanica ανακοίνωσαν την υπογραφή των συμφωνιών που δεσμεύουν για την ιαπωνική ομάδα να αγοράσει την Ιταλική εταιρεία με έδρα το Νάπολι, AnsaldoBreda (κατασκευαστής τροχαίου υλικού κυρίως τραμ, συρμών μετρό κ.α) και της Finmeccanica και το 40% των μετοχών της Ansaldo STS, εταιρείας με έδρα τη Γένοβα προμηθευτής του συστήματος μεταφορών των τρένων.

Στροφή των Κινέζων για τη διεκδίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ



ΕΝΤΟΝΟ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΗΣ COSCO
Αναζωπυρώνεται το ενδιαφέρον των Κινέζων για τον ελληνικό σιδηρόδρομο και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με τις επαφές της Cosco με κυβερνητικά στελέχη να πυκνώνουν τις τελευταίες ημέρες.
Η κινεζική πλευρά επιδιώκει πάση θυσία να μπει στο παιχνίδι διεκδίκησης της εταιρείας, καθώς φαίνεται να έχει μετανιώσει για την επιλογή της να μη συμμετάσχει στη διαδικασία, δεδομένου ότι μεγαλώνει διαρκώς η λίστα με τις πολυεθνικές βιομηχανίες που επιλέγουν τον Πειραιά ως πύλη εισόδου και τους ελληνικούς σιδηρόδρομους ως όχημα για τη μεταφορά των προϊόντων τους προς την Κεντρική Ευρώπη. Το ενδιαφέρον των Κινέζων επιβεβαιώθηκε κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχαν το περασμένο Σαββατοκύριακο στελέχη της Cosco με τον υπουργό Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη.

Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

Η "σιγή ιχθύος" της κυβέρνησης, αποπρογραμματίζει το σιδηρόδρομο.



Δεν έχουν ξεκαθαρίσει ακόμη τα κυβερνητικά σχέδια για τον μέλλον του σιδηρόδρομου στη χώρα, την ώρα που οι εκκρεμότητες είναι πολλές και απαιτούν άμεσες λύσεις. Η έλλειψη προσωπικού και τα προβλήματα του δικτύου.
Σοβαρό προβληματισμό και ανησυχία έχει προκαλέσει στους εργαζόμενους των εταιρειών μεταφορών που ανήκουν στο Δημόσιο η πλήρης απουσία κάθε αναφοράς από την νέα κυβέρνηση στον συγκεκριμένο κλάδο.
Ο σιδηρόδρομος και οι αστικές συγκοινωνίες απουσίαζαν εντελώς από τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης, ενώ ούτε στην συνέχεια υπήρξε οποιαδήποτε κυβερνητική πρωτοβουλία με τους τομείς αυτούς.
Πλέον το γεγονός ότι ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σπίρτζης δεν έχει ορκιστεί δημιουργεί ανησυχία μεταξύ των εργαζομένων, οι οποίοι θεωρούν ότι ένα μήνα μετά την ανάδειξη της νέας κυβέρνησης θα ήταν λογικό να έχουν γίνει, έστω και σε αδρές γραμμές, γνωστά τα κυβερνητικά σχέδια.

Βαρουφάκης: "Απαραίτητη η είσοδος επενδυτών στον ΟΣΕ"



Μιλώντας στο Star ο υπουργός Οικονομικών κ. Γιάννης Βαρουφάκης, αναφερόμενος στις ιδιωτικοποιήσεις είπε ότι "δεν είμαστε δογματικοί. Εξαρτάται από την περίπτωση".
"Η είσοδος επενδυτών στον ΟΣΕ είναι απολύτως απαραίτητη", αλλά "στη ΔΕΗ σε καμία περίπτωση".
Χαρακτήρισε πολύ σημαντική και καινοτόμο επένδυση, αυτή της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά και ιδιαίτερα χαμηλό το τίμημα για το Ελληνικό, ενώ πρόσθεσε ότι "πρέπει να ξανακοιτάξουμε το θέμα με τα αεροδρόμια".
Δήλωσε ότι ήταν απαράδεκτος ο τρόπος που δημιουργήθηκε το ΤΑΙΠΕΔ ("ήταν για να σκοτώσουμε τα ασημικά της οικογένειας", είπε), ενώ εν γένει ανέφερε ότι η κυβέρνηση πρέπει να σεβαστεί τους νόμους και τους επενδυτές που έχουν ήδη βάλει χρήματα...

Ολοκληρώθηκε η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένα Αλεξανδρούπολης, ανοίγει ο δρόμος για εμπορευματικές μεταφορές


To πρώτο μεγάλο σιδηροδρομικό έργο που παραδίδεται στη Θράκη εδώ και χρόνια Ολοκληρώθηκε στις 28 Φεβρουαρίου το μεγάλο σιδηροδρομικό έργο σύνδεσης του λιμένα Αλεξανδρούπολης με το δίκτυο του ΟΣΕ.                         Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα προς την ανάπτυξη του λιμανιού της πόλης που της δίνει προβάδισμα στην επέκταση των δραστηριοτήτων που συνδέονται με τον εμπορευματικό τομέα.

Η αξία της συγκεκριμένης επένδυσης είναι πολλαπλάσια μεγαλύτερη αν σκεφτούμε ότι πλέον το λιμάνι θα μπορεί να διακινεί εμπορεύματα προς τη Βόρεια και Ανατολική Ευρώπη σε σύντομο χρονικό διάστημα ενώ γίνεται άμεσα ανταγωνιστική για τη μεταφορά υλικών και εμπορευμάτων προς την Ανατολική Ευρώπη και τη Ρωσία καθώς θα παρακάμπτεται το στενό του Βοσπόρου που σήμερα παρατηρούνται πολύ μεγάλες καθυστερήσεις.

Ο Γιάννης Βαρουφάκης μίλησε, βάζοντας «φωτιές» στους σιδηροδρομικούς


Για τον σιδηρόδρομο δεν έχουν μιλήσει ακόμα, ούτε ο υπουργός Οικονομίας και Υποδομών Γιώργος Σταθάκης, ούτε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης. Μίλησε, όμως, ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Βαρουφάκης, βάζοντας «φωτιές» στους σιδηροδρομικούς.
Σε τηλεοπτική συνέντευξη στο Star, o κ. Βαρουφάκης, αφού πρώτα ανέφερε ότι «στις ιδιωτικοποιήσεις δεν είμαστε δογματικοί, εξαρτάται από την περίπτωση», επισήμανε για τους σιδηροδρόμους ότι «η είσοδος ιδιωτών στον ΟΣΕ είναι απολύτως απαραίτητη», καθώς το ελληνικό δημόσιο «δεν έχει τη δυνατότητα να κάνει στο σιδηρόδρομο τις επενδύσεις που είναι απαραίτητες».

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Τελειώνουν τα ήξεις-αφήξεις για τις ιδιωτικοποιήσεις σε λιμάνια, τρένα και αεροδρόμια



Τελειώνουν τα μισόλογα, τα ήξεις – αφήξεις. Η κυβέρνηση καλείται να αποσαφηνίσει τις θέσεις της απέναντι στις ιδιωτικοποιήσεις σε λιμάνια, τρένα και αεροδρόμια. Στην επιστολή που κατέθεσε, στην ΕΕ, ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Βαρουφάκης και στην ενότητα για τις αποκρατικοποιήσεις, αναφέρονται τα ακόλουθα:
«Για να προσελκύσουν επενδύσεις σε τομείς κλειδιά και να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά τα δημόσια assets, οι ελληνικές αρχές θα:

Τις θέσεις στάσεων εντός της Καλαμπάκας για τα νέα λεωφορεία ιδιωτικών εταιρειών και ΤΑΞΙ καθόρισε το συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας..!




Η δραστηριοποίηση τεσσάρων νέων εταιρειών με αντικείμενο την πραγματοποίηση καθημερινών διαδρομών από την Καλαμπάκα προς τα Μετέωρακυριάρχησε στη σημερινή συνεδρίαση του συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Καλαμπάκας.

Στην ημερήσια διάταξη υπήρχαν τα αιτήματα για τον ορισμό χώρων στάσεων για την επιβίβαση και αποβίβαση επιβατών από τρεις εταιρείες, για τις οποίες ορίστηκαν τα εξής σημεία, που θα είναι κοινά τόσο για τις εν λόγω εταιρείες, όσο και για μελλοντικές:

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

"Καμπανάκι" για λεωφορεία και τρόλεϊ - Σε κίνδυνο το συγκοινωνιακό έργο


Σε κίνδυνο αναμένεται να τεθεί το συγκοινωνιακό έργο των λεωφορείων και των τρόλεϊ της Αθήνας τα επόμενα χρόνια, πλήττοντας την καθημερινότητα των πλέον ευάλωτων πολιτών, αν δεν βρεθούν χρήματα, προκειμένου να ανανεωθεί το γηράσκον τμήμα του στόλου της εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ) ΑΕ...

Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Να γιατί πρέπει να αποφεύγετε τoυς τσακωμούς στα ΜΜΜ

Tους λόγους που δεν πρέπει να τσακώνεστε με συνεπιβάτες σας στο Μετρό ή το τρένο εξηγεί η εφημερίδα Telegraph σε δημοσίευμά της. Όλοι μας ανεξαιρέτως κατά καιρούς έχουμε ενοχληθεί από συμπεριφορές αγνώστων μέσα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Κάποιοι τολμούν και εκφράζουν αυτή τη δυσαρέσκειά τους δημοσίως

Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015

Βάζουν «χειρόφρενο» στον Προαστιακό προς το Λαύριο


«ΠΑΓΩΣΕ» Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Η απόφαση θα πρέπει να ληφθεί τώρα, καθώς το έργο θα τεθεί προς δημοπράτηση, με στόχο να χρηματοδοτηθεί από το νέο ΕΣΠΑ 2014-2020

Το κίνδυνο να χαθούν κοινοτικά κονδύλια και να παραπεμφθεί στις καλένδες ένα από τα πιο σημαντικά έργα του σιδηρόδρομου, το έργο της επέκτασης του Προαστιακού στο Λαύριο, αντιμετωπίζει η ελληνική κυβέρνηση. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών θα αναζητήσει ευθύνες για τη σημαντική καθυστέρηση του έργου, η μελέτη του οποίου έπρεπε να έχει προκηρυχθεί το 2014 προκειμένου να μη χαθούν κοινοτικά κονδύλια 1,8 εκατ. ευρώ που είχαν από πιστώσεις των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών (ΔΔΜ). Προϋπόθεση τόσο για την εξασφάλιση αυτών των κονδυλίων όσο και για την ένταξη του έργου στο χρηματοδοτικό πακέτο 2014 - 2020 ήταν η σχετική μελέτη να έχει ολοκληρωθεί ως το τέλος του 2015. Ωστόσο ακόμα δεν έχει προκηρυχθεί, ενώ αμφίβολες είναι και οι προδιαγραφές που πρέπει να υιοθετηθούν.

Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Το «τέρας της γραφειοκρατίας» εναντίον των φορτηγών ΔΧ του Norman Atlantic



Ολοκληρώθηκαν στην Θεσσαλονίκη και την Αθήνα, οι συναντήσεις που είχε η ΟΦΑΕ με τους συγγενείς των οδηγών θυμάτων, αλλά και με τους αυτοκινητιστές που κατάφεραν να βγουν ζωντανοί από το Norman Atlantic.
Η τραγωδία του Norman Atlantic αφήνει πίσω της σωρεία προβλημάτων που καθημερινά αυξάνονται για τους ιδιοκτήτες φορτηγών που είχαν την τύχη να γλιτώσουν την ζωή τους, αλλά έχασαν την περιουσία τους σε μία στιγμή.
Κατά την διάρκεια της συνάντησης οι άνθρωποι που έδωσαν το παρόν έθεσαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, μεταξύ των οποίων είναι:

Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Η συμφόρηση επιστρέφει στην Αθήνα


Από το 2013 και μέχρι σήμερα παρατηρείται εκ νέου αύξηση, εξαιτίας της κατάρρευσης των δημόσιων συγκοινωνιών!....Συντάκτης: Χαρά Τζαναβάρα                         Το μποτιλιάρισμα επανέρχεται σιγά σιγά στους περισσότερους κεντρικούς δρόμους της πρωτεύουσας.