Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ 145 ΕΚΑΤ. ΕΠΙΒΑΤΕΣ Βρετανία: «Στο σφυρί» το τρένο που περνάει κάτω από τη Μάγχη...


«Είμαι αποφασισμένος για μεταρρύθμιση της οικονομίας και περιορισμό του χρέους. Ετσι, θα προχωρήσουμε και με την αναζήτηση αγοραστή για το μερίδιο που κατέχει σήμερα το Δημόσιο στην Eurostar», δήλωσε τη Δευτέρα ο υπουργός Οικονομικών της κυβέρνησης Κάμερον.

Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Μια πρώτη ματιά στο σύστημα της τηλεματικής


Εδώ και μία εβδομάδα η πιλοτική λειτουργία του συστήματος τηλεματικής των λεωφορείων και τρόλεϊ της Αθήνας έγινε πραγματικότητα με την τοποθέτηση των πρώτων 10 «έξυπνων στάσεων», οι οποίες εξυπηρετούν τη λεωφορειακή γραμμή 224. Σκοπός αυτής της πιλοτικής λειτουργίας είναι η παρατήρηση του συστήματος και η πραγματοποίηση βελτιώσεων προτού αρχίσει να επεκτείνεται σε περισσότερες γραμμές, καλύπτοντας τελικά όλο το δίκτυο λεωφορείων και τρόλεϊ της Αθήνας. Παίρνοντας μία πρώτη γεύση του πώς θα λειτουργήσει το σύστημα, έχουμε συγκεντρώσει τις παρακάτω παρατηρήσεις:

Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Παρήγγειλαν 25.000 Pony με το καλημέρα


pony-img-01Αρχές του 2015 ξεκινά η «Namco Hellas» την παραγωγή του θρυλικού αυτοκινήτου! Με μεγάλο ενδιαφέρον από χώρες της Αφρικής αλλά και αναπτυσσόμενες της Ασίας.

Στις αρχές του 2015 θα γίνει η επίσημη παρουσίαση του νέου Pony 5ης γενιάς από τη «Namco Hellas». Καλώς εχόντων των πραγμάτων, οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν το ερχόμενο καλοκαίρι. Οπως φαίνεται, το πιο δύσκολο βήμα, που κράτησε σχεδόν 2,5 χρόνια, ήταν να βρεθεί ο φορέας που θα δώσει την τεχνική πιστοποίηση.

Ο έλεγχος πιστοποίησης ποιότητας από την ΕΒΕΤΑΜ (Ανώνυμη Εταιρεία Βιομηχανικής Ερευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Εργαστηριακών Δοκιμών, Πιστοποίησης και Ποιότητας) αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο τρίμηνο.

Εψαχναν το λεωφορείο... και λεωφορείο ΔΕΝ υπήρχε!


Δυστυχώς για μία ακόμη πολλοστή φορά οι πολίτες οι οποίοι εξυπηρετούνται από την λεωφορειακή γραμμή 330 Σταθμός Προαστιακού Κορωπίου - Αγία Μαρίνα ταλαιπωρηθήκαν πάρα πολύ λόγω της μη εκτέλεσης προγραμματισμένου δρομολογίου...

                    ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΠΙΒΑΤΗ

ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ "330 ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΚΟΡΩΠΙΟΥ - ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ" ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΑΥΤΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΑΦΙΞΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ

Ήρθε η ώρα να γίνουν προσλήψεις στις συγκοινωνίες


Αργά αλλά σταθερά η κατάσταση στις συγκοινωνίες της Αθήνας φαίνεται πως βελτιώνεται. Τα ελλείμματα μειώνονται και εξαφανίζονται, οι τιμές των κομίστρων μειώνονται επίσης, οιυπηρεσίες εκσυγχρονίζονται, και φαίνεται πως υπάρχει σχέδιο και βούληση για τη συνεχή βελτίωσή τους. Ένα πρόβλημα όμως που δεν έχει αντιμετωπιστεί ακόμα είναι η έλλειψη προσωπικού σε όλα τα μέσα. Με τις προσλήψεις στον πάγο τα τελευταία χρόνια, τις μετατάξεις σε άσχετες με τις συγκοινωνίες υπηρεσίες, και με νέες συνταξιοδοτήσεις προσωπικού κάθε μήνα, τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας, αυτή τη στιγμή υπολειτουργούν.

Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Ήρθε η ώρα να γίνουν προσλήψεις στις συγκοινωνίες


14458359488_e939b87b7b_z
Αργά αλλά σταθερά η κατάσταση στις συγκοινωνίες της Αθήνας φαίνεται πως βελτιώνεται. Τα ελλείμματα μειώνονται και εξαφανίζονται, οι τιμές των κομίστρων μειώνονται επίσης, οι υπηρεσίες εκσυγχρονίζονται, και φαίνεται πως υπάρχει σχέδιο και βούληση για τη συνεχή βελτίωσή τους. Ένα πρόβλημα όμως που δεν έχει αντιμετωπιστεί ακόμα είναι η έλλειψη προσωπικού σε όλα τα μέσα. Με τις προσλήψεις στον πάγο τα τελευταία χρόνια, τις μετατάξεις σε άσχετες με τις συγκοινωνίες υπηρεσίες, και με νέες συνταξιοδοτήσεις προσωπικού κάθε μήνα, τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας, αυτή τη στιγμή υπολειτουργούν.

Μειωμένο εισιτήριο για πρωτοετείς φοιτητές με βεβαίωση εγγραφής

Όπως ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Παιδείας, οι πρωτοετείς φοιτητές έχουν τη δυνατότητα να κάνουν χρήση μειωμένου κομίστρου στις αστικές και υπεραστικές οδικές και σιδηροδρομικές συγκοινωνίες έως και τις 31 Οκτωβρίου 2014, με την επίδειξη της βεβαίωσης εγγραφής τους και της αστυνομικής τους ταυτότητας. Το μειωμένο κόμιστρο ισχύει σε όλους τους συγκοινωνιακούς φορείς (ΟΑΣΑ, ΟΑΣΘ, αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ).

Υπενθυμίζεται ότι η έκδοση της ακαδημαϊκής ταυτότητας που έχει αντικαταστήσει το φοιτητικό πάσο γίνεται μέσω της Ηλεκτρονικής Υπηρεσίας Έκδοσης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας στη διεύθυνση academicid.minedu.gov.gr, μετά από την έγκριση κάθε αίτησης για έκδοση ακαδημαϊκής ταυτότητας από τη γραμματεία της κάθε σχολής. Σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας η παραπάνω διευκόλυνση δεν πρόκειται να παραταθεί μετά την 31η Οκτωβρίου.
Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Πρόταση ιδιωτικής εταιρείας να αναλάβει τα καταργημένα νυχτερινά δρομολόγια του ΟΑΣΘ


Να αναλάβει τη διεξαγωγή των νυχτερινών δρομολογίων, που κατάργησε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), και μάλιστα με το ίδιο κόμιστρο, ενδιαφέρεται το γραφείο γενικού τουρισμού “Crazy Holidays”, το οποίο ήδη κατέθεσε σχετικό αίτημα αδειοδότησης στο υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων.

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της “Crazy Holidays”, Μιχάλης Πεζίκογλου, παρότι ο ΟΑΣΘ διατηρεί το μονοπώλιο των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης έως και δύο χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του Μετρό (σ.σ. η οποία αναμένεται -με βάση τις τελευταίες επίσημες ανακοινώσεις- το 2018), από τη στιγμή που ο Οργανισμός δεν επιθυμεί να εκτελεί τα νυχτερινά δρομολόγια, δημιουργείται ούτως ή άλλως ένα κενό σε βάρος της πόλης και του επιβατικού κοινού.

Λεωφορείο της Ο.ΣΥ «Μπούκαρε» στην βουλή!

Τις παρακάτω φωτογραφίες μας τις έστειλε αναγνώστης του etheldrivers.blogspot.com χωρίς ωστόσο να διευκρινίζει το πώς βρέθηκε εκεί το λεωφορείο το όποιο εκτελούσε το δρομολόγιο Χ-95 (Σύνταγμα - Αερολιμένας Αθηνών Express) όπως μας ενημέρωσε…Προφανώς ο δρόμος προς την πλατεία συντάγματος να ήταν «κλειστός» και η τροχαία να υπέδειξε στον οδηγό του λεωφορείου να κάνει μανούβρα στην είσοδο της βουλής ώστε να επιστρέψει και πάλι πίσω προς αεροδρόμιο…

Οδηγοί λεωφορείων.... Οι ήρωες της ασφάλτου!


Του Παναγιώτη Γεωργιάδη Δύσκολο πράγμα το τιμόνι. Πολύ δύσκολο. Κι όποιος έχει αντίθετη άποψη, ας το δοκιμάσει έστω και για μια ημέρα. Και θα καταλάβει, τι σημαίνει μαρτύριο…
Διότι οδηγός τουριστικού λεωφορείου, δεν σημαίνει: έβαλα γυαλί και παντελόνι Leee, ανέβηκα στο όχημα, κάθισα στην αναπαυτική καρέκλα, άνοιξα το κασετόφωνο με καψουροτράγουδα, έβαλα μπρος και έφυγα…
                                                                                            Οδηγός δεν σημαίνει: έχω το ένα χέρι στο τιμόνι και το άλλο τη φραπεδιά, και στα δεξιά μου «χαλβαδιάζω» την ομορφούλα αρχηγό γκρουπ-ξεναγό.

Οδηγός δε σημαίνει, βόλτες, και τζάμπα ταξιδάκια με καλή παρέα, αστειάκια, ανέκδοτα, χαβαλέ και χορός με τραγουδάκια μέσα στην καμπίνα..

Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

14 κρούσματα ηλεκτροπληξίας στο μετρό



EUROKINISSI/ ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ

Από τη σημερινή επιθεώρηση των συρμών του μετρό θα εξαρτηθεί η εργασιακή ειρήνη στο σημαντικότερο μεταφορικό μέσο της πρωτεύουσας. Χθες η Ενωση εργαζομένων στον ΗΣΑΠ και το σωματείο ηλεκτροδηγών αποκάλυψαν ότι την Παρασκευή σημειώθηκε το 14ο κρούσμα ηλεκτροπληξίας σε συρμό της γραμμής Ανθούπολη-Ελληνικό και προαναγγέλλουν ότι αν δεν γίνουν παρεμβάσεις από τη διοίκηση, θα θέσουν σε εφαρμογή όλα τα νόμιμα μέτρα για την προστασία των εργαζομένων.

Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Όλο το νομοσχέδιο για τις σιδηροδρομικές μεταφορές. Τι περιλαμβάνει

Η ανάθεση διαχείρισης τροχαίου υλικού στην… ΓΑΙΑΟΣΕ αποτελεί μια εκ των κυριότερων διατάξεων - έκπληξη του νομοσχεδίου «Ρυθμίσεις θεμάτων μεταφορών, τηλεπικοινωνιών και δημοσίων έργων» του υπουργείου Μεταφορών.

Του Φώτη Φωτεινού

Το εν λόγω νομοσχέδιο, όπως και οι ρυθμίσεις για τις σιδηροδρομικές μεταφορές, οι οποίες παρουσιάζονται, στο σύνολό τους, από το metaforespress.gr (στο επισυναπτόμενο αρχείο στο τέλος), είναι στην αρχική τους μορφή, καθώς επιδέχονται αλλαγών, αφού το εν λόγω νομοσχέδιο δεν έχει ψηφιστεί ακόμη.

Εντύπωση, πάντως, προκαλεί ότι, από το νομοσχέδιο, λείπουν κάποιες διατάξεις, κυρίως εργασιακού περιεχομένου, τις οποίες είχε «υποσχεθεί» το υπουργείο Μεταφορών στους σιδηροδρομικούς.

Οι κυριότερες διατάξεις για τις σιδηροδρομικές μεταφορές είναι:

Το πρόβλημα με τα λεωφορεία της Αθήνας σε 10 εικόνες

Το επερχόμενο σχέδιο αναδιοργάνωσης των συγκοινωνιών της Αθήνας, η τελική μορφή του οποίου θα έχει συγκεκριμενοποιηθεί μέσα στο επόμενο δίμηνο, θα επιφέρει πολλές αλλαγές στο δίκτυο των λεωφορείων και τρόλει. Βασικός στόχος είναι το δίκτυο να εξυπηρετεί καλύτερα τους επιβάτες το οποίο θα σημαίνει, μεταξύ άλλων, πως θα επιδιωχθεί οι επιβάτες να χρησιμοποιούν λιγότερο τα λεωφορεία και περισσότερο το μετρό. Κάποια από τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα το δίκτυο των λεωφορείων αποτυπώνονται στα στοιχεία που περιλαμβάνονται στην Έκθεση Πεπραγμένων της Ο.ΣΥ. για το 2013                                                                                                                                                                                        

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Oμοσπονδίες φορτηγών ΔΧ: «κ. Χρυσοχοϊδη, οι μεταφορείς δεν είναι δολοφόνοι»


Ρήξη στις σχέσεις μεταξύ των ιδιοκτητών φορτηγών Δημοσίας Χρήσης και του υπουργού Μεταφορών Μιχάλη Χρυσοχοϊδη.

Οι ομοσπονδίες ιδιοκτητών ΦΔΧ, όπως ΠΣΧEΜ, ΠΟΕΜΙΦΑ, ΟΦΑΒΕ, ομοσπονδία Θεσσαλίας, Κεντρικής Στερεάς και Δυτ. Μακεδονίας, ομοσπονδία 531/70 και βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων, σε κοινή τους επιστολή, επικρίνουν τις πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών για την απαγόρευση διέλευσης φορτηγών στην Φθιώτιδα, αλλά και την γενικότερη στάση του, στο θέμα των διοδίων.

Περιπτεράς στο Γαλάτσι διακινούσε πλαστά εισιτήρια του ΟΑΣΑ...


Περίπτερο στο οποίο βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 258 πλαστά εισιτήρια αστικών συγκοινωνιών εντοπίστηκε στο Γαλάτσι από το Τμήμα Προστασίας Περιουσιακών Δικαιωμάτων της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, μετά από διερεύνηση σχετικής καταγγελίας που έγινε στις Συγκοινωνίες Αθηνών (πρώην ΟΑΣΑ).

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

Ιδιωτικοποιήσεις ΜΜΜ."Μύθος" ή (επερχόμενη) πραγματικότητα?

Αφορμή για αυτή την ανάρτηση ήταν ένα δημοσίευμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση της εφημερίδας "ΤΟ ΒΗΜΑ" του γνωστού οργανισμού (ΔΟΛ) που απηχεί τις γνωστές φιλοκυβερνητικές θέσεις.
Τίτλος του δημοσιεύματος είναι:


"Συγκοινωνιακές υποδομές: Επιστροφή στην εποχή του Τρικούπη
Δύσκολη η ανάπτυξή τους χωρίς ιδιωτικά κεφάλαια"
Το δημοσίευμα μπορείτε να το διαβάσετε εδώ

Θα επικεντρώσουμε στα σημεία που αφορούν εμάς παραθέτοντας τα συγκεκριμένα αποσπάσματα.(Η ορθογραφία παρατίθεται αυτούσια.Οι επισημάνσεις είναι δικές μας και όχι του αρχικού αρθρογράφου).

"Πρόβλημα" σύμφωνα με τον αρθρογράφο:
"Προς υπερδέσμευση πόρων στο πρόγραμμα"
Αναφέρει:

Στάση εργασίας στο Μετρό την Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου


Μετά από 21 μήνες χωρίς απεργίες, η ταλαιπωρία στο μετρό επιστρέφει. Στάση εργασίας στο Μετρό (γραμμές 2 κα
ατοποιήσει Γενική Συνέλευση στο Αμαξοστάσιο των Σεπολίων. Δυστυχώς το σωματείο των εργαζομένων επέλεξε για άλλη μία φορά να πραγματοποιήσει τη γενική του συνέλευση σε εργάσιμη μέρα και κατά τις ώρες αιχμής, μεγιστοποιώντας έτσι την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού. Σημειώνεται ότι πρόκειται για την πρώτη στάση εργασίας στο Μετρό από τον Ιανουάριο του 2013, όταν η κυβέρνηση έθεσε το προσωπικό της ΣΤΑΣΥ σε καθεστώς πολιτικής επιστράτευσης. Η επιστράτευση ήρθη τον περασμένο Ιούλιο, μετά από 18 μήνες.

Πηγή: ι 3) θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου από τις 13:00 έως τις 17:00Η στάση εργασίας γίνεται καθώς το επιχειρησιακό σωματείο εργαζομένων Σταθερών Συγκοινωνιών ΣΕΛΜΑ θα πραγμΣΕΛΜΑ