Κυριακή 10 Ιουνίου 2018

Θεσσαλονίκη: Στήνουν φιέστες για το μετρό που θα λειτουργήσει τέλος του... 2020



Αν και η λειτουργία αργεί, δύο σταθμοί του μετρό θα είναι επισκέψιμοι στις 15 και 16 Ιουνίου
Αν και το μετρό Θεσσαλονίκης δεν αναμένεται ότι θα ξεκινήσει την εμπορική λειτουργία του πριν το Νοέμβριο του 2020, οι υπεύθυνοι των εργασιών στήνουν φιέστα το διήμερο 15 και 16 Ιουνίου, που περιλαμβάνει επίσκεψη σε υπόγειους σταθμούς και έκθεση φωτογραφίας με ευρήματα που εντοπίστηκαν κατά τις ανασκαφές.

Τις δύο ημέρες, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να επισκεφτούν υπόγειους σταθμούς, ενώ παράλληλα θα υπάρχει έκθεση φωτογραφίας, με τα πιο εντυπωσιακά από τα αρχαιολογικά ευρήματα, που έφερε στο φως η μεγάλη ανασκαφή στο πλαίσιο του έργου. Όπως είπε στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, «Πρακτορείο 104,9 FM», ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό Α.Ε», Γιάννης Μυλόπουλος, η ξενάγηση και η έκθεση φωτογραφίας θα πλαισιώνονται από θεατρική παράσταση και συναυλία.

ΟΑΣΘ: Έχασαν την κουτάλα, άρχισαν τη… δημοσιογραφία!




Το «πάρτι» με τις αδιαφανείς και «χρυσοφόρες» συμβάσεις του δήθεν ιδιωτικού ΟΑΣΘ που «φέσωσαν» τους Έλληνες πολίτες με εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ έληξε οριστικά τον Αύγουστο του 2017 μετά την παρέμβαση της κυβέρνησης.

Του Δημήτρη Παπαρονίκου*

Πρώην μέτοχοι αλλά και εταιρείες που στήθηκαν γύρω από τον αμαρτωλό Οργανισμό αρχικά πόνταραν στη… Δικαιοσύνη ελπίζοντας ότι θα φρενάρουν τη διαδικασία εκκαθάρισης και θα επανέλθουν στο προηγούμενο καθεστώς. Μαζί τους συστρατεύθηκαν και οι πολιτικές δυνάμεις που χρησιμοποίησαν τον ΟΑΣΘ ως παραμάγαζο τους με προσλήψεις ημετέρων και κάθε είδους… τακτοποιήσεις.

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018

Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε σχεδόν 4 ώρες στα τέλη του έτους.



Το πρώτο δρομολόγιο με ηλεκτροκίνητο τρένο από τον Πειραιά έως τον σταθμό του Λιανοκλαδίου πραγματοποιήθηκε χθες.

Πρόκειται για ιστορική στιγμή στα σιδηροδρομικά δεδομένα της χώρας, καθώς η διαδρομή των περίπου 210 χλμ., που θυμίζει εργοτάξιο εδώ και περίπου 30 χρόνια, ολοκληρώνει τις μεγάλες κατασκευαστικές εργασίες και πλέον το σύγχρονο, γρήγορο και περιβαλλοντικά φιλικό ηλεκτρικό τρένο είναι προ των πυλών.

Το πρώτο αυτό δρομολόγιο αποτελεί μέρος της επίσκεψης του Mathieu Grosch, συντονιστή του Διαδρόμου Ανατολή/ Ανατολική Μεσόγειος των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών, όπου μαζί με την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και των ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ ήταν οι πρώτοι επιβάτες.

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018

ΣΕΑΑ: Yπέργηρες οι συγκοινωνίες στην πόλη της Αθήνας



Γερασμένος και απαξιωμένος παραμένει σχεδόν στο σύνολο του ο στόλος αστικών λεωφορείων της Αθήνας, που φθάνει σε μέσο όρο τα 27 χρόνια ζωής.

Ένας στόλος που επιφέρει μεγάλο περιβαλλοντικό βάρος από τις εκπομπές και από το θόρυβο. Σε μία εποχή που γίνεται μία παγκόσμια προσπάθεια μείωσης των ρύπων και των επιπτώσεων τους, η Ελλάδα βρίσκεται σταθερά στις τελευταίες θέσεις, με στόλο που ξεπερνάει τα 25 χρόνια ζωής και φτάνει πλέον τα 27!

Μειωμένη οδική ασφάλεια, ρύποι, θόρυβος, έλλειψη παροχών για άτομα με ειδικές ανάγκες (ράμπες για αναπηρικά αμαξίδια) και άλλα τόσα είναι τα κύρια προβλήματα όσον αφορά το γερασμένο στόλο αστικών λεωφορείων. Η απόφαση επέκτασης του ορίου ζωής των αστικών συγκοινωνιών στα 27 χρόνια είναι ιδιαίτερα επιβλαβής για την ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον. Αναλυτικά ο στόλος των 2.021 λεωφορείων στην Αθήνα έχει ως εξής:

Τα ΚΤΕΛ εντάσσονται σε ΟΑΣΑ και ΟΣΕΘ



Της Μαρίας Μόσχου
Την αλλαγή του συνολικού σχεδιασμού των αστικών μεταφορών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με την ένταξη των ΚΤΕΛ στον ΟΑΣΑ και στον ΟΣΕΘ αντίστοιχα σχεδιάζει η κυβέρνηση.

Ο υπουργός Μεταφορών – Υποδομών Χ. Σπίρτζης έχει δηλώσει επανειλημμένως τις σχετικές αλλαγές ενώ έχει προαναγγείλει και την έξοδο των ΚΤΕΛ από το κέντρο της Αθήνας.

Οι αλλαγές που σύμφωνα με τον υπουργό αποτελούν ειλημμένη απόφαση η οποία πρέπει να υλοποιηθεί σύντομα δεν έχουν γίνει γνωστές στην Πανελλήνια Ομοσπονδία ΚΤΕΛ.
Όπως δηλώνει μιλώντας στο movenews.gr ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Σοφοκλής Φάτσιος δεν έχουν ακόμα ενημερωθεί για καμία αλλαγή στην λειτουργία τους. Μάλιστα τονίζει ότι δεν έχουν κάνει καμία συνάντηση με τον υπουργό και πως περιμένει πριν εφαρμοστούν αλλαγές να γίνει διάλογος.

Οι χώρες με τα ακριβότερα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στον κόσμο



Με τις όμορφες αναμνήσεις αλλά και τις ενδιαφέρουσες γνωριμίες στις ουρές για την έκδοση της προσωποποιημένης ηλεκτρονικής κάρτας απεριορίστων διαδρομών να είναι ακόμη νωπές στη μνήμη όλων όσοι χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στην Ελλάδα, η γερμανική τράπεζα Deutsche Bank προχώρησε στην κατάρτιση της λίστας των χωρών με τις φθηνότερες και ακριβότερες μηνιαίες κάρτες στον κόσμο.

Και μπορεί στη χώρα μας η διαδικασία για την έκδοση μιας μηνιαίας κάρτας να είναι μάλλον σχετικά απαιτητική, ωστόσο η τιμή της σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες του πλανήτη είναι μάλλον σχετικά χαμηλή.

Συγκεκριμένα, βάσει της δημοσίευσης της σχετικής λίστας από το Business Insider, προκειμένου κανείς να προμηθευτεί μια κάρτα διαδρομών στο Λονδίνο θα πρέπει να διαθέσει περί τα 196,5 δολάρια.

Τρίτη 5 Ιουνίου 2018

24 εκκρεμότητες, προβλήματα και παραλείψεις του ηλεκτρονικού εισιτηρίου



Περιμένοντας τη μετάβαση στο ηλεκτρονικό εισιτήριο για τις συγκοινωνίες τις Αθήνας να ολοκληρωθεί αυτές τις μέρες, επιχειρήσαμε να κάνουμε μία σύναψη των εκκρεμοτήτων και των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Αν και για να ολοκληρωθεί η μετάβαση εκκρεμεί μόνο το κλείσιμο μερικών δεκάδων πυλών σε σταθμούς Μετρό και ΗΣΑΠ, υπάρχουν και άλλα θέματα τα οποία αναμένουν διευθέτηση.

Κάποια από αυτά είναι προφανή σε όλους, κάποια άλλα τα έχουμε παρατηρήσει οι ίδιοι, ενώ μερικά μας τα έχουν αναφέρει αναγνώστες.

Σίγουρα δεν περιμένουμε πως θα δοθεί λύση σε όλα τα προβλήματα/εκκρεμότητες που έχουμε καταγράψει. Θεωρούμε όμως σημαντικό να δίνεται δημοσιότητα σε αυτά ακόμα και αν ενοχλούνται μερικοί παροικούντες την Ιερουσαλήμ.
Εκκρεμότητες μετάβασης

Πρόοδος επεκτάσεων Μετρό και Τραμ: Μάρτιος – Απρίλιος 2018


Ένας χρόνος απομένει μέχρι την παράδοση των σταθμών Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια του Μετρό. Οι τρεις πρώτοι σταθμοί της επέκτασης προς τον Πειραιά αναμένεται να παραδοθούν ως τα τέλη Ιουνίου του 2019. Εν τω μεταξύ, ως το τέλος του χρόνου ολοκληρώνονται οι εργασίες κατασκευής του Τραμ στον Πειραιά το οποίο αναμένεται να παραδοθεί στις αρχές του 2019.

Αυτά ανακοινώθηκαν την περασμένη εβδομάδα από τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό κατά τη διάρκεια εκδήλωσης με την ονομασία «Ο Πειραιάς σε σταθερή τροχιά» που διοργανώθηκε στον Πειραιά. Όσον αφορά τα έργα επέκτασης της γραμμής 3 του Μετρό προς τον Πειραιά, ανακοινώθηκε πως η διάνοιξη των σηράγγων έχει ολοκληρωθεί, η πρόοδος των έργων πολιτικού μηχανικού φτάνει το 85% ενώ η πρόοδος των συνολικών εργασιών στο 65%. (Σημειώνεται ωστόσο ότι προηγούμενη ενημέρωση από την Αττικό Μετρό το μήνα Μάρτιο ανέφερε πως η πρόοδος είναι στο 68%).

Πέμπτη 31 Μαΐου 2018

Τον Ιούνιο του 2019 παραδίδονται οι σταθμοί «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια» της επέκτασης του Μετρό προς Πειραιά



Τον Ιούνιο του 2019 παραδίδονται οι σταθμοί «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια» της επέκτασης του Μετρό προς Πειραιά

Μέχρι τον Ιούνιο του 2019 θα παραδοθούν σε εμπορική λειτουργία οι σταθμοί «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια» της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό προς τον Πειραιά ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος στην χθεσινή εκδήλωση «Ο Πειραιάς σε σταθερή τροχιά: Αρμονική Συνύπαρξη Ανάπτυξης και Πολιτισμού».

Αντίστοιχα, η παράδοση των υπόλοιπων τριών σταθμών («Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο») εκτιμάται έως τον Ιούνιο του 2021, κάτι το οποίο σημαίνει ότι, σε ένα χρόνο από σήμερα, η Γραμμή 3, που θα συνδέει το αεροδρόμιο με το Σύνταγμα και τον Πειραιά, θα φτάνει μέχρι την Νίκαια.

Ειδικότερα, η πρόοδος των έργων Μετρό στον Πειραιά συνοψίζεται ως εξής:

-Ποσοστό διάνοιξης σηράγγων 100%,

-Ποσοστό έργων πολιτικού μηχανικού 85%,

-Ποσοστό προόδου συνολικών εργασιών 65%.

Τρίτη 29 Μαΐου 2018

Συμφωνία του υπουργείου Μεταφορών με τη Motor Oil για τη σύνδεση του ΟΣΕ με τα διυλιστήρια



Τη σύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου με τα Διυλιστήρια Κορίνθου και μεγάλες βιομηχανικές μονάδες πέριξ της Κορίνθου, ανακοίνωσαν σήμερα η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών με τη διοίκηση της Motor Oil.

Ειδικότερα, σήμερα υπεγράφη η σύμβαση συνεργασίας μεταξύ του ΟΣΕ και της Motor Oil, με τη συμβολή του υπουργείου Υποδομών Μεταφορών. Πρόκειται για έργο, το οποίο θα είναι έτοιμο σε 1 με 1,5 χρόνο από σήμερα. Το έργο εντάσσεται στη στρατηγική της ενίσχυσης των συνδυασμένων μεταφορών και της δημιουργίας συνθηκών εξυπηρέτησης των μεγάλων παραγωγικών μονάδων της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Η γραμμή, με κόστος 12 εκατ. ευρώ, θα είναι μήκους 10 χλμ. και θα συνδέει τα διυλιστήρια με τον Ισθμό της Κορίνθου και εν συνεχεία με τον βασικό σιδηροδρομικό άξονα. Η υποδομή θα εξυπηρετεί 6 αγωγούς 4 καυσίμων, καθώς και 2 οπτικών ινών, (η μία για τις ανάγκες των βιομηχανιών της περιοχής και η άλλη για τις ανάγκες του ελληνικού Δημοσίου).

Δευτέρα 28 Μαΐου 2018

Λεωφορεία σε αχρηστία, απουσία ελέγχων, μείωση δρομολογίων ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΣΣΙΜΗ



Ο μέσος όρος ηλικίας των οχημάτων των ΟΣΥ είναι τα 13 έτη.
Η οικονομική στενότητα των συγκοινωνιακών φορέων έχει φέρει έντονα σημάδια παρακμής στο τοπίο των μέσων μαζικής μεταφοράς. Πέραν των περιορισμένων πόρων και των ελλείψεων σε προσωπικό παρατηρείται και μια αδιαφορία από πλευράς διοικήσεων, η οποία συνδέεται με τις ανύπαρκτες σχεδόν προοπτικές βελτίωσης των συνθηκών. Ταυτόχρονα, η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου φαίνεται ότι έφερε σημαντική αναστάτωση όχι μόνο στους επιβάτες, αλλά και σε διοικήσεις και εργαζομένους στις συγκοινωνίες. Το γεγονός ότι ο μηχανισμός ήταν ανέτοιμος να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του κοινού όσον αφορά το νέο σύστημα κομίστρου, σε συνδυασμό με την εικόνα παρατημένων οχημάτων, καταδεικνύει ότι οι συγκοινωνίες της Αθήνας βρίσκονται σε συνθήκες οικονομικής αιμορραγίας και καθοδικής πορείας.

Η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα λεωφορεία φαίνεται ότι αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα, καθώς η πλειονότητα των επιβατών μετατρέπεται σε τζαμπατζήδες. Η ανυπαρξία ελέγχων και η άρνηση των οδηγών να επισημαίνουν στους επιβάτες ότι οφείλουν να επικυρώνουν όλους τους τύπους κομίστρου έχουν καθιερώσει την ανομία στα λεωφορεία.

Παρασκευή 25 Μαΐου 2018

Απεργία ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ: Χειρόφρενο την Τετάρτη σε τρένα και Προαστιακό.

Δεν θα γίνονται δρομολόγια του μετρό από και προς Δουκίσσης Πλακεντίας-Αεροδρόμιο.

Ακινητοποιημένα θα είναι την Τετάρτη 30 Μαΐου τα τρένα και ο προαστιακός σιδηρόδρομος, ενώ δεν θα πραγματοποιούνται και τα δρομολόγια του μετρό από και προς Δουκίσσης Πλακεντίας-Αεροδρόμιο.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδομικών συμμετέχει στην 24ωρη γενική απεργία που προκήρυξαν από κοινού η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ.

«Ενώνουμε όλοι μαζί τις δυνάμεις μας ενάντια στα οκτώ χρόνια λιτότητας που έχουν εγκλωβίσει τη χώρα σε οικονομική ασφυξία. Η κυβέρνηση με την εκποίηση του εθνικού πλούτου -δεσμεύοντάς τον για 99 χρόνια- δυστυχώς συνεχίζει το καταστροφικό της έργο εις βάρος του σιδηρόδρομου, καθώς μετά την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έρχεται και η σειρά της ΕΕΣΣΤΥ, θέτοντας σε κίνδυνο τους εργαζόμενους, παραδίδοντάς τους ως εμπορεύματα προς εκμετάλλευση» επισημαίνει, μεταξύ άλλων, σε ανακοίνωσή της και καλεί ολους τους εργαζόμενους να πάρουν μέρος στην συγκέντρωση στην Πλατεία Κλαυθμώνος την Τετάρτη 30 Μαΐου, στις 11:00.

Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

Γιατί το ηλεκτρονικό εισιτήριο δεν πρόκειται από μόνο του να εκμηδενίσει την εισιτηριοδιαφυγή



Καθώς η μετάβαση στο ηλεκτρονικό εισιτήριο για τις συγκοινωνίες της Αθήνας οδεύει προς ολοκλήρωση, με το σύνολο των πυλών εισόδου/εξόδου να κλείνει σε ολοένα και περισσότερους σταθμούς, θα έρθει στην επιφάνεια και πάλι μία ερώτηση που θα ζητάει απάντηση: κατά πόσο η εφαρμογή του συστήματος στο ηλεκτρονικού εισιτηρίου συμβάλει στην μείωση -ή ακόμα και στην εκμηδένιση- της εισιτηριοδιαφυγής;


Πλήρη συμπεράσματα δεν θα μπορέσουν να βγουν άμεσα, ωστόσο υπάρχουν ήδη στοιχεία που είναι ενθαρρυντικά. Ήδη, σύμφωνα με δηλώσεις του αρμόδιου υπουργού, έχει παρατηρηθεί αύξηση του τζίρου σε σταθμούς Μετρό όπου οι μπάρες έχουν κλείσει, κάτι το οποίο είναι μάλλον αναμενόμενο. Εκείνο όμως που πιστεύουμε πως σύντομα θα γίνει φανερό, είναι αυτό που υποστηρίζουμε εδώ και χρόνια: το ηλεκτρονικό εισιτήριο από μόνο του δεν επαρκεί προκειμένου η εισιτηριοδιαφυγή να γίνει παρελθόν.

Πέμπτη 17 Μαΐου 2018

Ελληνικό δαιμόνιο στο μετρό - Ένας χτυπάει εισιτήριο... τρεις περνάνε! (ΒΙΝΤΕΟ)


Όσοι περίμεναν πως με το που θα έκλειναν οι πύλες στο Μετρό θα σχηματίζονταν ουρές από πολίτες, που θα έτρεχαν να βγάλουν εισιτήριο, διαψεύστηκαν. Κι αυτό γιατί η ελληνική εφευρετικότητα έκανε και πάλι το θαύμα της.

Όπως βλέπετε στο βίντεο του protothema.gr, δεν υπήρξε ιδιαίτερος συνωστισμός όταν έπεσαν οι μπάρες διότι με το ένα εισιτήριο περνούσαν δύο και τρία άτομα μαζί.

Όσοι δεν είχαν μαζί τους κάποιο εισιτήριο, τους ήταν προτιμότερο να χωθούν πίσω από τον μπροστινό τους που χτυπούσε το εισιτήριο στην πύλη παρά να χάσουν χρόνο πηγαίνοντας στα εκδοτήρια.

«Στο πρώτο μου πέρασμα από κλειστή πύλη, ένας μεσήλικας επιβάτης πέρασε από πίσω μαζί μου χωρίς να έχει εισιτήριο για να επικυρώσει», λέει στο protothema.gr μια νεαρή κοπέλα.

Κάποιοι βέβαια επιβάτες που δεν είχαν μαζί τους εισιτήριο έκαναν μεταβολή προς το εκδοτήριο μόλις αντίκριζαν τις πύλες κλειστές.

Οι πύλες έκλεισαν στις 10 το πρωί της Τρίτης σε τουλάχιστον 13 σταθμούς των γραμμών 2 και 3 του μετρό και θα παραμείνουν κλειστές σε μόνιμη βάση, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που εξυπηρετούν ειδικές κατηγορίες πολιτών, στο πλαίσιο της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτήριου. Πρόκειται για τους σταθμούς από την Εθνική Άμυνα έως το Σύνταγμα, στην γραμμή 3 και από τα Σεπόλια έως και τη Δάφνη στη γραμμή 2.

Οι πύλες στους σταθμούς Μοναστηράκι, Ομόνοια και Πανεπιστήμιο θα παραμείνουν ανοικτές.




ΠΗΓΗ

Συνάντηση της ηγεσίας του ΟΑΣΑ, με τον δήμαρχο Ελευσίνας


Ο Πρόεδρος του ΔΣ του ΟΑΣΑ Τάσος Ταστάνης και ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ Ιωάννης Σκουμπούρης, συναντήθηκαν στα γραφεία του Οργανισμού με τον Δήμαρχο Ελευσίνας Γιώργο Τσουκαλά ο οποίος συνοδευόταν από τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Ελευσίνας Αθανάσιο Κριεκούκη, τον Πρόεδρο του ΕΚΕΔΑ Ευάγγελο Λίγγο, τον Αντιδήμαρχο Γρηγόρη Κοροπούλη και τον Περιφερειακό σύμβουλο Αττικής Ταξιάρχη Φαρμάκη.


Κατά τη διάρκεια της συνάντησης που έγινε σε καλό και εποικοδομητικό κλίμα, συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων της περιοχής από τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες.

Από την πλευρά της Διοίκησης του ΟΑΣΑ επισημάνθηκε ότι οι τελευταίες παρεμβάσεις των δρομολογίων που έγιναν αποσκοπούν στη βελτίωση της αξιοπιστίας εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου, δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στη λειτουργία τροφοδοτικών γραμμών σε σταθμούς Μέσων σταθερής τροχιάς με ικανοποιητικές συχνότητες και επιτυγχάνουν τη διαλειτουργικότητα μεταξύ των διαφορετικών μέσων.


Με τις παρεμβάσεις αυτές ο συνολικός χρόνος μετακίνησης των κατοίκων της Ελευσίνας προς και από το Κέντρο της Αθήνας, με τη χρήση της νέας γραμμής 876 και της γραμμής 3 μετρό είναι μικρότερος σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο μετακίνησης, είτε μέσω της γραμμής Α16, είτε μέσω της προηγούμενης μορφής της γραμμής 876.

Κατά τη συνάντηση η Διοίκηση του ΟΑΣΑ διαβεβαίωσε ότι θα εξετάσει με θετική διάθεση όλα τα αιτήματα και τις προτάσεις του Δήμου Ελευσίνας που θα του αποσταλούν, δρομολογώντας λύσεις που θα βελτιώνουν το συγκοινωνιακό έργο και θα συμβαδίζουν με τις ανάγκες των κατοίκων της περιοχής για καλύτερη μετακίνηση.


Επίσης συμφωνήθηκε η συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών να συνεχιστεί και με νέα συνάντηση που θα γίνει σε σύντομο χρονικό διάστημα.


ΠΗΓΗ

Οι μπάρες στο μετρό αύξησαν τις εισπράξεις


Πάνω από 800 χιλιάδες ευρώ έφθασαν την Τρίτη οι εισπράξεις από εισιτήρια στους 13 σταθμούς του μετρό που έκλεισαν όλες οι πύλες εισόδου και εξόδου.

Να σημειωθεί ότι πριν κλείσουν οι μπάρες, οι εισπράξεις από εισιτήρια στο σύνολο των σταθμών του μετρό διαμορφώνονταν κατά μέσο σε 500 χιλιάδες ευρώ την ημέρα.

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, με βάση αυτό το ενθαρρυντικό στοιχείο, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και οι αρμόδιοι του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών αποφάσισαν την επιτάχυνση στην εφαρμογή των ηλεκτρονικών συστημάτων.

ΠΗΓΗ

Τετάρτη 16 Μαΐου 2018

Υπερταμείο: Ευχή ή κατάρα για τις συγκοινωνίες της Αθήνας;



Η ανάληψη του ελέγχου των συγκοινωνιακών ΔΕΚΟ από την Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε, το λεγόμενο “Υπερταμείο Αποκρατικοποιήσεων”, έχει προκαλέσει αντιδράσεις και αναμένεται να συνεχίσει να αποτελεί βασική «αιτία πολέμου» μεταξύ των συνδικαλιστών και της κυβέρνησης. Ενδεικτική είναι η ανακοίνωση του ΣΕΛΜΑ για την χτεσινή 24ωρη απεργία στο Μετρό, μέσα στην οποία γίνεται λόγος για «διάλυση και ξεπούλημα των συγκοινωνιών που προωθεί το Υπερταμείο».

Αν και ο όρος «Υπερταμείο Ιδιωτικοποιήσεων» κυριαρχεί στον τύπο, η πραγματοποίηση ιδιωτικοποιήσεων δεν είναι επισήμως ο σκοπός λειτουργίας του Υπερταμείου (το ρόλο αυτό έχει αναλάβει το ΤΑΙΠΕΔ, που αποτελεί θυγατρική εταιρεία της Ε.Ε.ΣΥ.Π.) Σύμφωνα με τον ιδρυτικό νόμο της Ε.Ε.ΣΥ.Π. (ν. 4389/2016):

Κυριακή 13 Μαΐου 2018

Δέκα λεωφορεία το μήνα σπάνε οι «μπαχαλάκηδες» στην Αθήνα



Το αποτέλεσμα της ανεξέλεγκτης δράσης των "μπαχαλάκηδων" τα τελευταία τρία χρόνια καταγράφει έγγραφο των Οδικών Συγκοινωνιών ΑΕ (Ο.ΣΥ) σύμφωνα με το οποίο ομάδες που κινούνται στον αντιεξουσιαστικό χώρο καταστρέφουν περίπου 10 λεωφορεία κάθε μήνα.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με στοιχεία της ΟΣΥ που διαβίβασε στην Βουλή το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών από τον Ιανουάριο 2015 έως τον Μάρτιο του 2018 έχουν καταγραφεί συνολικά 374 περιπτώσεις ζημιών - βανδαλισμών - καταστροφών οι οποίες αφορούν δρομολογημένα λεωφορεία και τρόλλεϋ της εταιρείας.

Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Επαναλειτουργεί η λεωφορειακή γραμμή Χ80 Πειραιάς – Ακρόπολη – Σύνταγμα



Από την Πέμπτη 10 Μαΐου 2018 επαναλειτουργεί για τη φετινή θερινή περίοδο η λεωφορειακή γραμμή Χ80 Πειραιάς – Ακρόπολη – Σύνταγμα Express.

Η γραμμή express συνδέει τον τερματικό σταθμό κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι του Πειραιά (Ακτή Ξαβερίου και Ακτή Μιαούλη), με την Ακρόπολη, το κέντρο της Αθήνας και την πλατεία Συντάγματος. Όπως και πέρυσι, η γραμμή θα εξυπηρετεί επίσης και τοΚέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Σε περίπου 60 λεπτά απόσταση η γραμμή καλύπτει απόσταση 27,5 χιλιομέτρων, αποτελούμενη από μια αλληλουχία 17 στάσεων στις δύο εξόδους του τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στον ΟΛΠ, στο κέντρο του Πειραιά, στο σταθμό μετρό «Συγγρού-Φιξ», στην Ακρόπολη και στο Σύνταγμα, με ξεχωριστά σημεία επιβίβασης – αποβίβασης επιβατών.

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ο ΟΣΕ ευθύνεται για την κακή εξυπηρέτηση των ΑΜΕΑ στους σταθμούς



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με αφορμή περιστατικό με συμπολίτη μας που επέβαινε σε αναπηρικό αμαξίδιο στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. σημειώνει τα εξής:

Ο επιβάτης προσήλθε στον Σιδηροδρομικό Σταθμό χθες το πρωί στις 7.00 π.μ. για να επιβιβαστεί σε αμαξοστοιχία που είχε προγραμματισμένη αναχώρηση στις 7.04 π.μ.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. για την καλύτερη διευκόλυνση των πελατών μας με κινητικά προβλήματα έχει δημοσιοποιήσει και ενημερώσει το επιβατικό κοινό ότι είναι απαραίτητη η επικοινωνία με την εταιρεία 48 ώρες πριν από το δρομολόγιο. Η διαδικασία αυτή είναι γνωστή στους ανθρώπους και στις συλλογικότητες που τους εκπροσωπούν, ώστε να έχουν την ιδιαίτερη φροντίδα που χρειάζεται για να μπορούν να ταξιδέψουν άνετα.

Ο λόγος για την ύπαρξη της διαδικασίας επικοινωνίας είναι ότι χρειάζεται πρόσθετο προσωπικό και εξοπλισμός, ώστε να μπορούν να αντιμετωπιστούν με ασφάλεια τα αμαξίδια και οι επιβάτες.

Παρόλο που ο συγκεκριμένος επιβάτης δεν ακολούθησε τη ανωτέρω διαδικασία για να εξυπηρετηθεί σωστά, τα στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ήταν έτοιμα σήμερα να τον εξυπηρετήσουν να ταξιδέψει κανονικά με όλους τους κανόνες ασφάλειας. Επίσης, ο εν λόγω επιβάτης, αρνήθηκε να χρησιμοποιήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. δικό της ελαφρύτερο αμαξίδιο προκειμένου να διευκολυνθεί η επιβίβασή του στο τρένο.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ουδέποτε αρνήθηκε να εξυπηρετήσει επιβάτη της, πολλώ δε μάλλον επιβάτη ΑμεΑ και ειλικρινά λυπάται για την ταλαιπωρία που υπέστη.

Πέραν του συγκεκριμένου γεγονότος, η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει δρομολογήσει από τα μέσα του 2017 όλες τις απαιτούμενες ενέργειες προς τον ΟΣΕ -ο οποίος έχει και την ευθύνη για τη λειτουργία των Σιδηροδρομικών Σταθμών- ώστε να υπάρξει η προμήθεια των ειδικών ανυψωτικών μηχανημάτων, που απαιτούνται για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών που έχουν ειδικές ανάγκες. Ο ΟΣΕ μέχρι σήμερα δεν έχει παραδώσει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ τέτοιο ανυψωτικό μηχάνημα.

Επιπλέον ανακοίνωση:

Ο κύριος Κωνσταντής αποβιβάστηκε στο σταθμό Λαρίσης με τη βοήθεια του προσωπικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δεχόμενος αυτήν τη φορά τη χρήση του ελαφρότερου αμαξιδίου, που διαθέτει η εταιρία.

Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας το δικό του ηλεκτροκίνητο αμαξίδιο, μεταφέρθηκε με συνοδεία και μέριμνα του προσωπικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο σταθμό του ΜΕΤΡΟ και συνέχισε το ταξίδι του, αφού ευχαρίστησε το προσωπικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη βοήθεια που του παρείχαν.