Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2018

Μέσα στο επόμενο δίμηνο η απόφαση του ΣτΕ για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ

Στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ), με πρόεδρο τον Νικόλαο Σακελλαρίου και εισηγητή τον σύμβουλο Επικρατείας, Ηλία Μάζο, συζητήθηκε χθες το ζήτημα της κρατικοποίησης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) και της υπαγωγής του σε καθεστώς εκκαθάρισης.

Έξω από το δικαστικό κτίριο του Συμβουλίου της Επικρατείας ήταν συγκεντρωμένοι περίπου 50 μέτοχοι του ΟΑΣΘ και μικρότερος αριθμός μετόχων ήταν μέσα στη δικαστική αίθουσα.

Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2018

Αίτημα για 1.306 προσλήψεις στις Συγκοινωνίες


Την άμεση ενίσχυση όλων των συγκοινωνιακών φορέων της πρωτεύουσας ζητά με αίτημά της η διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ).            Όπως αποκαλύπτει στο workenter ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΑΣΑ, κ. Τάσος Ταστάνης, ο προγραμματισμός προβλέπει την πρόσληψη:

495 οδηγών (Οδικές Συγκοινωνίες - ΟΣΥ Α.Ε.)
201 τεχνιτών (ΟΣΥ Α.Ε.)
52 διοικητικών (ΟΣΥ Α.Ε.)
130 ηλεκτροδηγών (Σταθερές Συγκοινωνίες - ΣΤΑΣΥ Α.Ε.)
170 τεχνιτών (ΣΤΑΣΥ Α.Ε.)
166 ελεγκτών κομίστρου (ΟΑΣΑ)
92 διοικητικών (ΟΑΣΑ)

Η πλήρης δήλωση του κ. Ταστάνη:
Πριν από δύο χρόνια που αναλάβαμε τη Διοίκηση του Οργανισμού, βάλαμε πολύ ψηλά τον πήχη για να κρατήσουμε όρθιες τις δημόσιες συγκοινωνίες της Αθήνας.

Βασική προτεραιότητά μας, σε συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ήταν και είναι η εφαρμογή ενός σχεδίου αναδιάρθρωσης, εξυγίανσης και αναβάθμισης του συστήματος αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας.

Το χάος με τις πιάτσες των ταξί στην Αθήνα - Ποιες είναι οι νόμιμες και ποιες όχι


Η κατάργηση της άτυπης πιάτσας των ταξί στο Μοναστηράκι αναζωπύρωσε έναν «καθόλου ακήρυχτο πόλεμο» μεταξύ του Δήμου της Αθήνας και των οδηγών ταξί, σε μία εναλλαγή της χρόνιας θεσμικής ανοχής με τον περιστασιακό έλεγχο από τους αρμοδίους.


Το LIFO.gr διερεύνησε το θέμα και μέτρησε 150 νόμιμες πιάτσες ταξί στο λιμάνι, το αεροδρόμιο, το μετρό, πλατείες και αλλού. Το νούμερο αυτό επιβεβαιώνει και η Τροχαία που κάνει λόγο για πολλαπλάσιο αριθμό παράνομων σημείων στάθμευσης.

Τι απαντά το Συνδικάτο Οδηγών Ταξί
«Οι υφιστάμενες, νόμιμες πιάτσες με 5,10, 13 θέσεις είναι μηδαμινές» για τα περίπου 10.000 ταξί που κυκλοφορούν στο λεκανοπέδιο, λέει στο LIFO.gr ο γενικός γραμματέας του ΣΑΤΑ, Σεραφείμ Κασιδιάρης.

Τα σχέδια για την απόκτηση νέων λεωφορείων για την Αθήνα



Μετά την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, που κουτσά-στραβά γίνεται πραγματικότητα, ένα από τα επόμενα μεγάλα στοιχήματα για τις συγκοινωνίες της Αθήνας είναι η ανανέωση και συντήρηση του απαρχαιωμένου στόλου των λεωφορείων και τρόλεϊ.


Δεν πρόκειται για μία μόνο διαδικασία αλλά για ένα σύνολο ενεργειών με μεσοπρόθεσμο ορίζοντα η υλοποίηση των οποίων θα ξεκινήσει εκτός απροόπτου μέσα στο 2018. Ήδη, τόσο ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χ. Σπίρτζης όσο και ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ Τάσος Ταστάνης έχουν δώσει το στίγμα τους σχετικά με το δρόμο που θα ακολουθήσουν όσον αφορά την απόκτηση νέων οχημάτων αλλά και την μελλοντική προμήθεια ανταλλακτικών και τη συντήρησή τους.
Σπίρτζης: Λεωφορεία Made in Greece και σύμπραξη ΟΑΣΑ-ΟΑΣΘ

Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018

ΟΑΣΑ: Λειτουργία των ΜΜΜ την Κυριακή 4/2/2018


Την Κυριακή, 4 Φεβρουαρίου 2018 από τις 10:00 το πρωί οι σταθμοί του Μετρό Σύνταγμα, Πανεπιστήμιο και Ομόνοια καθ' υπόδειξη της Αστυνομίας θα παραμείνουν κλειστοί μέχρι νεοτέρας και οι συρμοί θα διέρχονται από τους σταθμούς αυτούς χωρίς στάση.



Παρακαλούμε όπως για την εξυπηρέτησή σας χρησιμοποιείτε τους παρακείμενους σταθμούς.

Επιπλέον, ανάλογα με τις υποδείξεις και τα μέτρα της Αστυνομίας, θα υπάρχουν προσωρινές τροποποιήσεις της διαδρομών και καθυστερήσεις στην εκτέλεση των δρομολογίων λεωφορειακών γραμμών και των γραμμών τρόλλεϋ.

Σε πλήρη εφαρμογή μέσα στο Φλεβάρη το ηλεκτρονικό εισιτήριο, αδύναμος κρίκος τα λεωφορεία


Τις επόμενες ημέρες θα πραγματοποιηθεί η αντικατάσταση των παλιών μηχανημάτων με τα σύγχρονα που εκδίδουν ηλεκτρονικό εισιτήριο, ανακοίνωσε από τη Βουλή ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρ. Σπίρτζης. είπε ακόμη ότι έχει υπάρξει και συμφωνία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τον ΟΑΣΑ και τον ΟΑΣΘ, ώστε τα εισιτήρια και οι κάρτες που εκδίδει να είναι συμβατά με αυτά των αστικών συγκοινωνιών.




«Αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό και θα επιδιωχθεί το ίδιο να γίνει όσο πιο διευρυμένα»

Πρόκειται για ένα ακόμα βήμα που θα φέρει πιο κοντά την μετάβαση στην ψηφιακή "ηλεκτρονική" εποχή το σύστημα έκδοσης εισιτηρίων στις Συγκοινωνίες της Αθήνας. Μέσα στο Φεβρουάριο ο κ. Σπίρτζης έχει υποσχεθεί να κλείσουν και οι μπάρες του Μετρό και στις 3 γραμμές και να οριστικοποιηθεί η έναρξη του νέου συστήματος.

Ωστόσο, οι "τρύπες" στην αποτελεσματικότητα του νέου ηλεκτρονικού εισιτηρίου παραμένουν στα λεωφορεία καθώς η ελεύθερη και χωρίς έλεγχο είσοδος των επιβατών, υπονομεύει κατά κάποιο τρόπο το σύστημα και σπρώχνει τους "τζαμπατζήδες" προς τα εκεί καθώς δεν ελέγχονται αν φέρουν μαζί τους εισιτήριο.

Σε αυτό μερίδιο έχουν και οι οδηγοί των λεωφορείων που εμμένουν στην θέση τους να μην συμμετέχουν στον έλεγχο των επιβατών και την είσοδο τους μόνο από την μπροστινή πόρτα, μέθοδος που ισχύει σχεδόν συνολικά σε όλη την Ευρώπη, από Λονδίνο μέχρι Μάλτα και από Λισαβώνα μέχρι Στοκχόλμη αλλά και σε δεκάδες αστικες συγκοινωνίες σε περιφερειακές πόλεις της Ελλάδας.

Ουσιαστικά πρόκειται για το τελευταίο αδύνατο σημείο του συνολικού συστήματος του νέου έξυπνου εισιτηρίου, που όμως εν πολλοίς κρίνει την επιτυχία του καθώς οι μετακινήσεις με λεωφορεία και τρόλλεϋ παραμένουν κυριάρχοι έναντι των μέσων σταθερής τροχιάς που περνούν σε εποχή πλήρους ελέγχου προκειμένου να βελτιωθούν και οι παρεχόμενες υπηρεσίες αλλά και τα έσοδα του Οργανισμού που σήμερα είναι ζημιογόνα κατά δεκάδες εκατομμύρια ευρώ.

ΠΗΓΗ: ypodomes.com

Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

Αττικό Μετρό: Έλλειμμα €98,5 εκατ. για μία ΔΕΚΟ 440 εργαζόμενων


Έλλειμμα 98.529.000 ευρώ (-98,5 εκατ. ευρώ) θα εμφανίσει μια από τις πιο «δαπανοφόρες» ΔΕΚΟ το 2018, η «Αττικό Μετρό Α.Ε.», σύμφωνα με τον προϋπολογισμό της για την τρέχουσα χρονιά που ενέκρινε το υπουργείο Οικονομικών, με την υποσημείωση όμως για κόφτη στις μη μισθολογικές παροχές των εργαζομένων.


Εφόσον η δαπάνη αυτών των αμοιβών υπερβαίνει τις 5.000 ευρώ ετησίως και για το σύνολο του προσωπικού (440 άτομα εν προκειμένω στην «Αττικό Μετρό»), η έγκριση για την καταβολή αυτών των παροχών θα δίδεται μόνον κατόπιν μελέτης και σύμφωνα με τους στόχους του αυστηρού δημοσιονομικού πλαισίου που εφαρμόζει η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ βάσει των στόχων του Μνημονίου που έχουν θέσει οι δανειστές.

Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2018

Η σημειολογία μιας ανακοίνωσης



ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗ

ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΑΓΟΡΑ
ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ   
                                                                   
Οι επιβάτες που επιθυμούν αγορά εισιτηρίων μπορούν να περάσουν χωρίς εισιτήριο. Ο Ιανουάριος δεν τέλειωσε ακόμα αλλά αυτή είναι η φράση της χρονιάς.
Ρώτησε τον εαυτό σου: Επιθυμείς να αγοράσεις εισιτήριο; Αν ναι, οι αγαπητοί εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες σου επιτρέπουν να μετακινηθείς δωρεάν. Αν όχι, και πάλι δωρεάν θα μετακινηθείς, το κρίμα όμως στο λαιμό σου.
Μόνοι άτυχοι όσοι επιθυμούν επαναφόρτιση. Ανάλογα βέβαια του πόσο βαθιά είναι η επιθυμία. Γιατί μετά από λίγο αισθάνεσαι και κορόιδο αν είσαι ο μόνος που πληρώνει.
Η ανακοίνωση έχει αρχίσει να κάνει την εμφάνισή της σε ολοένα και περισσότερους σταθμούς καθώς το απόθεμα ηλεκτρονικών εισιτηρίων εξαντλείται. Το περίεργο θα ήταν αν η ζήτηση είχε προβλεφθεί και η προμήθεια ανταλλακτικών να είχε γίνει εγκαίρως. Αν υπήρχε η στοιχειώδης οργάνωση και προγραμματισμός προκειμένου όλα να εξελιχθούν ομαλά.

Εργαζόμενοι στα αμαξοστάσια σαμποτάρουν τα Λεωφορεία;



Πολύ σοβαρές καταγγελίες εναντίον εργαζόμενων της ΟΣΥ έκανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χ. Σπίρτζης μέσα στη Βουλή. Ο υπουργός μίλησε για κυκλώματα εργαζομένων τα οποία δηλώνουν ψεύτικες βλάβες στα λεωφορεία αλλά ακόμα και για εργαζόμενους οι οποίοι προκαλούν οι ίδιοι βλάβες ώστε τα λεωφορεία να μη βγαίνουν στους δρόμους.

Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

Με τη συμμετοχή ιδιωτών όλες οι μελλοντικές επεκτάσεις του Μετρό



Με τη μέθοδο της Σύμπραξης Δημοσίου – Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) αναμένεται να κατασκευαστούν όλες οι μελλοντικές επεκτάσεις του Μετρό, με την κατασκευή του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 να αποτελεί ίσως το τελευταίο 100% δημόσιο έργο επέκτασης του Μετρό της Αθήνας.


Σε δηλώσεις του από τη Θεσσαλονίκη με αφορμή την άφιξη του μετροπόντικα στο σταθμό της Καλαμαριάς, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χ. Σπίρτζης αναφέρθηκε στην κατασκευή των επεκτάσεων αυτών μέσω ΣΔΙΤ ως ειλημμένη απόφαση όταν ρωτήθηκε για το πώς θα κατασκευαστούν οι επεκτάσεις του Μετρό της Θεσσαλονίκης:

Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

Απεργία ΜΜΜ: Χωρίς μετρό, ΗΣΑΠ, τρόλεϊ, τραμ και λεωφορεία τη Δευτέρα.



Ακινητοποιημένα θα παραμείνουν τη Δευτέρα 15 Ιανουαρίου τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αντιδρώντας στοπολυνομοσχέδιο. Όπως ανακοίνωσαν τα Σωματεία εργαζομένων σε μετρό, ηλεκτρικό, τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ, προχωρούν σε 24ωρη απεργία.
Σε ανακοινώσεις τους, οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν, μεταξύ άλλων, πως το «εκτρωματικό πολυνομοσχέδιο διαλύει τα τελευταία υπολείμματα κοινωνικού κράτους, που είχαν διασωθεί από την 7χρονη μνημονιακή θύελλα και επιδιώκει τον περιορισμό του συνταγματικά κατοχυρωμένου δικαιώματος της απεργίας» και καλούν τους εργαζόμενους να συμμετάσχουν δυναμικά στις πορείες διαμαρτυρίας, «διατρανώνοντας την αντίθεσή τους στην αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης».

Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2018

Τι αλλάζει στην καθημερινότητα των 40.000 εργαζομένων των ΔΕΚΟ, λόγω ένταξης στο υπέρ-Ταμείο


Η ώρα της αλήθειας για τις ΔΕΚΟ έφτασε. Η μεταβίβαση 14 μικρών και μεγάλων κρατικών επιχειρήσεων στο υπέρ-Ταμείο, όπως προβλέπει το πολυνομοσχέδιο - σκούπα που κατατέθηκε στη Βουλή, σημαίνει ότι ο ελεγχόμενος από τους δανειστές νέος φορέας γίνεται και τυπικά, ο μεγαλύτερος εργοδότης της χώρας, με περίπου 40.000 εργαζόμενους.

Τα «αγκάθια» που παραμένουν τη νέα χρονιά στο σύστημα έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων.



Η εικόνα στους τρεις μεγαλύτερους σταθμούς του Μετρό στο κέντρο της Αθήνας, Σύνταγμα-Πανεπιστήμιο-Ομόνοια, παρουσίαζεται σαφώς καλύτερη σε σχέση με τις ουρές για την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου που σχηματίζονταν το προηγούμενο έτος.
Ωστόσο, στις αρχές του νέου έτους όλα δείχνουν ότι γενικότερα η κατάσταση παραμένει χαοτική.

ΟΑΣΑ: Σε εφαρμογή η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων για τις προσωποποιημένες κάρτες.



Θέμα χρόνου είναι η λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας για την έκδοση των προσωποποιημένων καρτών από τον ΟΑΣΑ που θα επιλύσει το γόρδιο δεσμό του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και θα απαλλάξει τους πολίτες από την ταλαιπωρία της αναμονής στα εκδοτήρια και της αποστολής φακέλων. Πηγές στον Οργανισμό αναφέρουν ότι η λειτουργία της ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων θα ξεκινήσει άμεσα και θα ισχύσει και για τις ειδικές και ευπαθείς ομάδες πληθυσμού όπως είναι οι περίπου 40.000 ΑΜΕΑ, οι ένστολοι αλλά και οι άνεργοι για τους οποίους δεν υπάρχουν ακόμη σαφή στοιχεία για τον αριθμό τους.

Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2018

Εντυπωσιακή η αύξηση στην επιβατική κίνηση έφερε το Ηλεκτρονικό Εισιτήριο


Αν το τέλος του 2017 ήταν καθοριστικό για την επικράτηση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, η χρονιά που έρχεται κρύβει ακόμα μεγαλύτερες προκλήσεις. Η εξοικείωση του επιβατικού κοινού, που σχεδόν επιβλήθηκε το τελευταίο τρίμηνο του έτους, είναι μόνο η μία όψη του νομίσματος. Η απόλυτη εφαρμογή όμως του «έξυπνου» συστήματος, που θα φέρει και τα επιζητούμενα οικονομικά οφέλη στον ΟΑΣΑ, ο οποίος υπάγεται πια στο Υπερταμείο, γεγονός που εισάγει στη συζήτηση τον όρο βιωσιμότητα, συνεπάγεται κλείσιμο των πυλών, «προσωποποίηση» όσων δικαιούνται μειωμένο κόμιστρο, αλλά και έλεγχο στις οδικές συγκοινωνίες όπου και παρατηρείται η μεγαλύτερη αιμορραγία.

Video από τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα των Βαλκανίων και τους νέους σταθμούς σε Λιανοκλάδι και Τιθορέα.


Σιγά – σιγά ο σιδηρόδρομος επανακτά τη δυναμική του με την ολοκλήρωση των έργων στον βασικό σιδηροδρομικό άξονα.
Χθες, 8/1/18, πραγματοποιήθηκε το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων στη διαδρομή Τιθορέα – Λιανοκλάδι, η οποία θα δοθεί σε εμπορική χρήση στις αρχές Φεβρουαρίου και με ηλεκτροκίνηση έως τον Απρίλιο.

ΟΑΣΑ: Δεν υπήρξε καμία διαρροή προσωπικών δεδομένων


Σε σχέση με τη διακινούμενη φημολογία σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, περί δήθεν απώλειας προσωπικών δεδομένων πολιτών από τον ΟΑΣΑ, ο Οργανισμός για την αποκατάσταση της αλήθειας, έναντι της δημιουργικής φαντασίας των διακινητών της «είδησης», ενημερώνει:



Α. Δεν υπήρξε ποτέ διαρροή ή απώλεια προσωπικών δεδομένων πολιτών, καθώς ο ΟΑΣΑ δεν διαθέτει τέτοια στοιχεία.

Β. Υπήρξε εμπρησμός εγκαταστάσεων του Οργανισμού, στις 2 Δεκεμβρίου 2017, στο σταθμό της Καλλιθέας, όπου εκτός της υλικοτεχνικής υποδομής, καταστράφηκε και ένας αριθμός φακέλων καρτών προς έκδοση από συνδικαλιστικούς φορείς.

Γ. Ο ΟΑΣΑ έχει δρομολογήσει τη διαδικασία έκδοσής τους, η οποία προχωρά κανονικά και χωρίς κανένα πρόβλημα.

Αυτά για την αποκατάσταση της αλήθειας ευφάνταστων διακινητών fake news.

Όλα τα υπόλοιπα είναι απλώς αναληθή.

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΟΑΣΑ

Από την επίθεση στα γραφεία του ΗΣΑΠ, καταστράφηκαν 3.000 φάκελοι με στοιχεία πολιτών, για το ηλεκτρονικό εισιτήριο



Καταστράφηκαν 3.000 προσωποποιημένες κάρτες ηλεκτρονικού εισιτηρίου έπειτα από δολιοφθορά την οποία αποσιώπησε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών - Διπλή ταλαιπωρία για τους επιβάτες που πρέπει να προσκομίσουν ξανά τα πιστοποιητικά - Τα στοιχεία δεν υπεκλάπησαν, απαντά ο ΟΑΣΑ

Σφοδρή καραμπόλα στην Εθνική Οδό: Σύγκρουση λεωφρορείου με ΙΧ και φορτηγό!



Καραμπόλα τριών οχημάτων σημειώθηκε λίγο μετά τις 13:00 τη Δευτέρα στην παλιά εθνική οδό Αθηνών – Κορίνθου.

Σύμφωνα με πληροφορίες αστικό λεωφορείο συγκρούστηκε με ένα ΙΧ κι ένα φορτηγό με αποτέλεσμα να τραυματιστούν επτά άτομα, τα οποία κάθονταν στο πίσω μέρος του λεωφορείου.ο τροχαίο σημειώθηκε στο ρεύμα προς Κόρινθο, στο ύψος της Χαλυβουργικής.

Έπιασαν δουλειά οι «εκπαιδευτές» ηλεκτρονικού εισιτήριου.



Ειδικούς «εκπαιδευτές» που κατευθύνουν το επιβατικό κοινό στην αγορά του κατάλληλου ηλεκτρονικού εισιτηρίου επιστράτευσε ο ΟΑΣΑ σε μια προσπάθεια να μαζέψει το… αλαλούμ που έχει προκληθεί τους τελευταίους μήνες.