Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2018

Τα «αγκάθια» που παραμένουν τη νέα χρονιά στο σύστημα έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων.



Η εικόνα στους τρεις μεγαλύτερους σταθμούς του Μετρό στο κέντρο της Αθήνας, Σύνταγμα-Πανεπιστήμιο-Ομόνοια, παρουσίαζεται σαφώς καλύτερη σε σχέση με τις ουρές για την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου που σχηματίζονταν το προηγούμενο έτος.
Ωστόσο, στις αρχές του νέου έτους όλα δείχνουν ότι γενικότερα η κατάσταση παραμένει χαοτική.

ΟΑΣΑ: Σε εφαρμογή η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων για τις προσωποποιημένες κάρτες.



Θέμα χρόνου είναι η λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας για την έκδοση των προσωποποιημένων καρτών από τον ΟΑΣΑ που θα επιλύσει το γόρδιο δεσμό του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και θα απαλλάξει τους πολίτες από την ταλαιπωρία της αναμονής στα εκδοτήρια και της αποστολής φακέλων. Πηγές στον Οργανισμό αναφέρουν ότι η λειτουργία της ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων θα ξεκινήσει άμεσα και θα ισχύσει και για τις ειδικές και ευπαθείς ομάδες πληθυσμού όπως είναι οι περίπου 40.000 ΑΜΕΑ, οι ένστολοι αλλά και οι άνεργοι για τους οποίους δεν υπάρχουν ακόμη σαφή στοιχεία για τον αριθμό τους.

Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2018

Εντυπωσιακή η αύξηση στην επιβατική κίνηση έφερε το Ηλεκτρονικό Εισιτήριο


Αν το τέλος του 2017 ήταν καθοριστικό για την επικράτηση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, η χρονιά που έρχεται κρύβει ακόμα μεγαλύτερες προκλήσεις. Η εξοικείωση του επιβατικού κοινού, που σχεδόν επιβλήθηκε το τελευταίο τρίμηνο του έτους, είναι μόνο η μία όψη του νομίσματος. Η απόλυτη εφαρμογή όμως του «έξυπνου» συστήματος, που θα φέρει και τα επιζητούμενα οικονομικά οφέλη στον ΟΑΣΑ, ο οποίος υπάγεται πια στο Υπερταμείο, γεγονός που εισάγει στη συζήτηση τον όρο βιωσιμότητα, συνεπάγεται κλείσιμο των πυλών, «προσωποποίηση» όσων δικαιούνται μειωμένο κόμιστρο, αλλά και έλεγχο στις οδικές συγκοινωνίες όπου και παρατηρείται η μεγαλύτερη αιμορραγία.

Video από τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα των Βαλκανίων και τους νέους σταθμούς σε Λιανοκλάδι και Τιθορέα.


Σιγά – σιγά ο σιδηρόδρομος επανακτά τη δυναμική του με την ολοκλήρωση των έργων στον βασικό σιδηροδρομικό άξονα.
Χθες, 8/1/18, πραγματοποιήθηκε το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων στη διαδρομή Τιθορέα – Λιανοκλάδι, η οποία θα δοθεί σε εμπορική χρήση στις αρχές Φεβρουαρίου και με ηλεκτροκίνηση έως τον Απρίλιο.

ΟΑΣΑ: Δεν υπήρξε καμία διαρροή προσωπικών δεδομένων


Σε σχέση με τη διακινούμενη φημολογία σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, περί δήθεν απώλειας προσωπικών δεδομένων πολιτών από τον ΟΑΣΑ, ο Οργανισμός για την αποκατάσταση της αλήθειας, έναντι της δημιουργικής φαντασίας των διακινητών της «είδησης», ενημερώνει:



Α. Δεν υπήρξε ποτέ διαρροή ή απώλεια προσωπικών δεδομένων πολιτών, καθώς ο ΟΑΣΑ δεν διαθέτει τέτοια στοιχεία.

Β. Υπήρξε εμπρησμός εγκαταστάσεων του Οργανισμού, στις 2 Δεκεμβρίου 2017, στο σταθμό της Καλλιθέας, όπου εκτός της υλικοτεχνικής υποδομής, καταστράφηκε και ένας αριθμός φακέλων καρτών προς έκδοση από συνδικαλιστικούς φορείς.

Γ. Ο ΟΑΣΑ έχει δρομολογήσει τη διαδικασία έκδοσής τους, η οποία προχωρά κανονικά και χωρίς κανένα πρόβλημα.

Αυτά για την αποκατάσταση της αλήθειας ευφάνταστων διακινητών fake news.

Όλα τα υπόλοιπα είναι απλώς αναληθή.

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΟΑΣΑ

Από την επίθεση στα γραφεία του ΗΣΑΠ, καταστράφηκαν 3.000 φάκελοι με στοιχεία πολιτών, για το ηλεκτρονικό εισιτήριο



Καταστράφηκαν 3.000 προσωποποιημένες κάρτες ηλεκτρονικού εισιτηρίου έπειτα από δολιοφθορά την οποία αποσιώπησε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών - Διπλή ταλαιπωρία για τους επιβάτες που πρέπει να προσκομίσουν ξανά τα πιστοποιητικά - Τα στοιχεία δεν υπεκλάπησαν, απαντά ο ΟΑΣΑ

Σφοδρή καραμπόλα στην Εθνική Οδό: Σύγκρουση λεωφρορείου με ΙΧ και φορτηγό!



Καραμπόλα τριών οχημάτων σημειώθηκε λίγο μετά τις 13:00 τη Δευτέρα στην παλιά εθνική οδό Αθηνών – Κορίνθου.

Σύμφωνα με πληροφορίες αστικό λεωφορείο συγκρούστηκε με ένα ΙΧ κι ένα φορτηγό με αποτέλεσμα να τραυματιστούν επτά άτομα, τα οποία κάθονταν στο πίσω μέρος του λεωφορείου.ο τροχαίο σημειώθηκε στο ρεύμα προς Κόρινθο, στο ύψος της Χαλυβουργικής.

Έπιασαν δουλειά οι «εκπαιδευτές» ηλεκτρονικού εισιτήριου.



Ειδικούς «εκπαιδευτές» που κατευθύνουν το επιβατικό κοινό στην αγορά του κατάλληλου ηλεκτρονικού εισιτηρίου επιστράτευσε ο ΟΑΣΑ σε μια προσπάθεια να μαζέψει το… αλαλούμ που έχει προκληθεί τους τελευταίους μήνες.

Πόσο δημόσιες είναι τελικά οι αστικές συγκοινωνίες;


Για τα περισσότερα κόμματα αλλά και για την πλειοψηφία του πληθυσμού, η διατήρηση του «δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών» είναι αδιαπραγμάτευτη ενώ ακόμα και η παραμικρή σκέψη ιδιωτικοποίησής τους αποτελεί αιτία πολέμου.

Αυτοί είναι οι σιδηροδρομικοί σταθμοί που μένουν εκτός λειτουργίας από την 1η Φεβρουαρίου.


Οι σιδηροδρομικοί σταθμοί, Αμφίκλεια, Λιλαία και Μπράλου, θα βρίσκονται από την 1η Φεβρουαρίου εκτός λειτουργίας εξυπηρέτησης των σιδηροδρομικών δρομολογίων λόγω της έναρξης λειτουργίας της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέα- Λιανοκλάδι.

Εικόνες από την επιθεώρηση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέα –Λιανοκλάδι.


​​
Χθες 08-01-2017 ​ πραγματοποιήθηκε επιθεώρηση της νεας σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορεας -Λιανοκλαδι καθώς και των νέων σταθμών σε Τιθορέα και Λιανοκλάδι.

Παρόν ο υπουργός​ Μεταφορών και Υποδομών κ. Σπίρτζης,​ βουλευτές της περιφέρειας, οι ​ διοικήσεις ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, οι τοπικές​ δημοτικές αρχές, ​η πρόεδρος κ. Τσιαπαρίκου και ο αντιπρόεδρος κ. Γεωργόπουλος της Ρυθμιστική Αρχής​ Σιδηροδρόμων και στελέχη των κατασκευαστικών εταιρειών.

Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2018

Προωθείται η εγκατάσταση WiFi σε Λεωφορεία, Τρόλεϊ και Τραμ



Δράση για τη δημιουργία δικτύου Wi-Fi στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας προωθεί Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης και το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής.

Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

Κάν’ το όπως η Μαδρίτη.



«Αλλος παιδί δεν έκανε παρά η Μαριώ τον Γιάννη», θυμίζει η υπόθεση της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

Ηλεκτρονικό Εισιτήριο: Πότε και πώς θα κλείσουν οι πύλες στο μετρό



Σταδιακά, ενώ αρχικά προβλέπονταν για το τέλος Δεκεμβρίου, θα κλείσουν οι πύλες στους σταθμούς του μετρό, υπό τον φόβο των βανδαλισμών και της ταλαιπωρίας του επιβατικού κοινού. Η «πρώτη» και «δεύτερη» προτεραιότητα και τα χρονοδιαγράμματα.

Διώξεις για μίζες άνω των 200.000 ευρώ για έργα του μετρό



Ποινική δίωξη σε βάρος των εκπροσώπων δύο εταιριών που μετείχαν στην Κοινοπραξία Συμβούλων Μετρό Ελλάδος, άσκησε η εισαγγελία Πρωτοδικών μετά από ενδείξεις για δωροδοκία κρατικών υπαλλήλων.

Αλλάζει σχέδια η κυβέρνηση για το σύγχρονο τρένο στην Πάτρα - Πλήρη υπογειοποίηση;



Τι λένε τα "μηνύματα" που έρχονται από την Αθήνα για την σιδηροδρομική χάραξη στο κομμάτι Ρίο - νέο λιμάνι
Μπορεί ο κλοιός σε ότι αφορά το θέμα της έλευσης του σύγχρονου τρένου να έχει σφίξει γύρω από τον Δήμο, με τους τοπικούς φορείς, τους επιχειρηματίες και τους συμβούλους να τονίζουν έμμεσος πλην σαφώς από την δημοτική αρχή και τους κατοίκους να κάνουν πίσω.

Ο λόγος; Θα χαθεί το σύγχρονο τρένο από την Πάτρα, με ότι αυτό σημαίνει για την τοπική οικονομία και το λιμάνι της πόλης. Ωστόσο, τα μηνύματα που έρχονται από την Αθήνα είναι εντελώς διαφορετικά και δεν συνάδουν με την πίεση που έχουν ήδη ξεκινήσει να ασκούν οι φορείς προς τον Δήμο, θεωρώντας προφανώς ότι αυτός κρύβεται πίσω από τις αντιδράσεις των κατοίκων.

Σύμφωνα λοιπόν με τα μηνύματα, η κυβέρνηση είναι αυτή που φαίνεται να παίρνει πίσω τον αρχικό σχεδιασμό και μπροστά στις αντιδράσεις που προκύπτουν από την τοπική κοινωνία, τους κατοίκους των περιοχών, φέρεται να προχωρά στην πλήρη υπογειοποίηση του τρένου από το Ρίο προς το αστικό κέντρο της Πάτρας.

Μάλιστα, τα μηνύματα που φτάνουν από την Αθήνα λένε ότι η αλλαγή πλεύσης του όλου σχεδιασμού θα εξαγγελθεί στο συνέδριο για την περιφερειακή ανάπτυξη από τον ίδιο τον πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα, που θα βρίσκεται στην Πάτρα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή την περίοδο η περιοχή των Αραχωβιτίκων και του Δρεπάνου έχει μετατραπεί σε ένα απέραντο εργοτάξιο, έτσι ώστε να ολοκληρωθούν οι εργασίες που περιλαμβάνονται στην εργολαβία που βρίσκεται σε εξέλιξη.

Η εργολαβία αυτή είναι μέχρι το Ρίο και από εκεί και πέρα θα αναλάβει το έργο που θα γίνει σε άλλη εργολαβία. Τι σημαίνει αυτό; Το μόνο που θα χρειαστεί για να υλοποιηθούν τα νέα πλάνα για το σύγχρονο τρένο θα είναι μία συμπληρωματική μελέτη για το κομμάτι Ρίο - Καστελόκαμπος, χωρίς να «τινάζεται» το έργο στον αέρα και χωρίς να υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στην υλοποίηση του.

Το κόστος βέβαια θα ανέβει (χωρίς τις μεγάλες αλλαγές στα νούμερα που λέγονταν κατά καιρούς) όμως η κυβέρνηση φέρεται να είναι διατεθειμένη να κάνει αυτή την παραχώρηση αφού τα μηνύματα που έχει λάβει από τους κατοίκους σε μία περιοχή στην οποία ποντάρει πολλά, είναι εντελώς αρνητικά.

Μένει να δούμε τι θα ισχύσει. Αν πάντως τελικά γίνει η πλήρη υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής χάραξης, σίγουρα θα είναι μία μεγάλη νίκη για τους κατοίκους, αλλά και μία δικαίωση για τον αγώνα τους.

Τρίτη 2 Ιανουαρίου 2018

Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2017

Εξώδικο της BEAT στον πρόεδρο των ΠΟΕΙΑΤΑ και ΣΑΤΑ Θ. Λυμπερόπουλο και η απάντησή του


Εξώδικο προς τον Πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ) και Πρόεδρο του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) Θύμιο Λυμπερόπουλο απέστειλε, σήμερα, η ΒΕΑΤ.

Πώς το ηλεκτρονικό εισιτήριο δημιούργησε τη νέα… γενιά «τζαμπατζήδων»


Η «υποδειγματική» προετοιμασία του αρμόδιου υπουργείου και η «παροιμιώδης» εξυπηρέτηση από πλευράς όλων εκείνων που ανέλαβαν να εφαρμόσουν στην πράξη το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας αξίζουν συγχαρητηρίων, έως και παλλαϊκών εκδηλώσεων ευγνωμοσύνης!

Επιτυχημένο το πρώτο δρομολόγιο με ηλεκτρικό τρένο από Πειραιά μέχρι Τιθορέα


Επιτυχημένο ήταν το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο με ηλεκτροκίνητο τρένο το οποίο έκανε την διαδρομή Πειραιάς - Τιθορέα. Πρόκειται για μία διαδρομή περίπου 170χλμ στην οποία το τρένο ανέπτυξε ταχύτητα μέχρι 140χλμ την ώρα.